Категорія №9
ПОСТАНОВА
Іменем України
23 грудня 2011 року Справа № 2а-11192/11/1270
Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:
Головуючого судді : Кисельової Є.О.
при секретарі: Гришиній О.Ю.
за участю сторін :
від представника пози вача: ОСОБА_3.(довіреніс ть № 28-П/11 від 01.11.2011)
від представника відповід ача: не з'явився
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за розглянувши у відкритому судовому засід анні адміністративну справу за позовом Луганського тери торіального управління Держ авної комісії з цінних папер ів та фондового ринку до відк ритого акціонерного товарис тва «Міловське ремонтно-тран спортне підприємство» про ст ягнення суми штрафних (фінан сових) санкцій у сумі 17000, 00 грн.,
ВСТАНОВИВ:
30 листопада 2011 року Луганськ е територіальне управління Д ержавної комісії з цінних па перів та фондового ринку (дал і - позивач, ЛТУ ДКЦПФР) зверн улося до Луганського окружно го адміністративного суду з позовом до відкритого акціон ерного товариства «Міловськ е ремонтно-транспортне підпр иємство» (далі - відповідач, ВАТ «Міловське ремонтно-тра нспортне підприємство») , в як ому посилалося на наступне. У порушення вимог Закону Укра їни “Про цінні папери та фонд овий ринок” та п. 1 глави 7 розді лу V Положення “Про розкриття інформації емітентами цінни х паперів”, затвердженого рі шенням ДКЦПФР від 19.12.2006 № 1591, заре єстрованого в Міністерстві ю стиції України 05.02.2007 за № 97/13364 (дал і - Положення), відповідач не розкрив річну інформацію за 2010 рік. Дії відповідача мають о знаки правопорушення, відпов ідальність за яке передбачен а п. 7 ч. 1 ст. 11 Закону України “Пр о державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”- не подання інформації до Держав ної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Обставин ою, що обтяжує відповідальні сть ВАТ «Міловське ремонтно- транспортне підприємство», є наявність повторного вчинен ня протягом року однорідного правопорушення (постанова п ро накладення санкцій за пра вопорушення на ринку цінних паперів від 29.07.2010 № 299-ЛУ).
У зв' язку з цим уповноваже ною особою ЛТУ ДКЦПФР віднос но відповідача було винесено постанову від 05.07.2011 № 203-ЛУ про на кладення санкції за правопор ушення на ринку цінних папер в, що в розмірі 17000 грн. Зазначен у суму необхідно було перера хувати в дохід Державного бю джету України протягом 15 днів з дня отримання постанови. По станови про накладення санкц ій не оскаржувалися. Позивач просить стягнути з відповід ача суму штрафної санкції у р озмірі 17000 грн. у дохід Державно го бюджету України.
У судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги в повному обсяз і, надав суду пояснення, анало гічні викладеному в позові.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, п ро дату, час і місце розгляду с прави повідомлявся, про прич ини неприбуття не повідомив, заперечень проти позову не н адав.
Вислухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, суд дійшо в наступного.
Стаття 5 Закону Україн и “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Украї ні”визначає, що державне рег улювання ринку цінних папері в здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондовог о ринку.
Відповідно до ст. 8 цьо го Закону Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, серед інших повноваже нь, має право: здійснювати кон троль за достовірністю і роз криттям інформації, що надає ться емітентами та особами, я кі здійснюють професійну дія льність на ринку цінних папе рів, і саморегулівними орган ізаціями, та її відповідніст ю встановленим вимогам; надс илати емітентам, особам, які з дійснюють професійну діяльн ість на ринку цінних паперів , фондовим біржам та саморегу лівним організаціям обов' я зкові для виконання розпоряд ження про усунення порушень законодавства про цінні папе ри та вимагати надання необх ідних документів відповідно до чинного законодавства; на кладати адміністративні стя гнення, штрафні та інші санкц ії за порушення чинного зако нодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до ан улювання ліцензій на здійсне ння професійної діяльності н а ринку цінних паперів.
Згідно з п. 1 глави 7 розділу V П оложення “Про розкриття інфо рмації емітентами цінних пап ерів”, затвердженого рішення м ДКЦПФР від 19.12.2006 № 1591 (далі - Пол оження) розкриття річної інф ормації має здійснюватись шл яхом розміщення в загальнодо ступній інформаційній базі д аних Комісії, опублікування у офіційному друкованому вид анні та подання до Комісії.
Розкриття річної інформац ії здійснюється у такі строк и:
розміщення в загальнодост упній інформаційній базі дан их Комісії - у строк не пізні ше 30 квітня року, наступного з а звітним;
опублікування у офіційном у друкованому виданні - у ст рок не пізніше 30 квітня року, н аступного за звітним;
подання до Комісії - не піз ніше 1 червня року, наступного за звітним.
Судом встановлено, що відпо відач, який зобов' язаний ро зкривати річну інформацію, ц ей обов' язок не виконав, що б уло встановлено під час пере вірки. За результатами перев ірки позивачем було складено акт від 22.06.2011 № 203-ЛУ про те, що ВАТ «Міловське ремонтно-транспо ртне підприємство» порушило вимоги п. 1 глави 7 розділу V Пол оження “Про розкриття інформ ації емітентами цінних папер ів” - не подало річну інформац ію за 2010 рік до Комісії.
Згідно п. 7 ч. 1 ст. 11 Закону Укра їни “Про державне регулюванн я ринку цінних паперів в Укра їні”, Державна комісія з цінн их паперів та фондового ринк у застосовує до юридичних ос іб фінансові санкції за:
7) неподання, подання не в пов ному обсязі інформації та/аб о подання недостовірної інфо рмації до Державної комісії з цінних паперів та фондовог о ринку - у розмірі до тисячі н еоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
За ті самі дії, вчинені повт орно протягом року, - у розмірі від тисячі до п' яти тисяч не оподатковуваних мінімумів д оходів громадян.
Постановою уповноваженої особи позивача від 23.07.2011 № 203-ЛУ д о відповідача застосовано шт раф у сумі 17000 грн. Зазначену су му необхідно було перерахува ти в дохід Державного бюджет у України протягом 15 днів з дн я отримання постанови. Зазна чена постанова в установлено му порядку оскаржена та скас ована не була та на цей час є ч инною. Інформації щодо викон ання постанови на адресу поз ивача не надходило.
Вказані обставини підтвер джуються постановами ЛТУ ДКЦ ПФР від 10.06.2011 про порушення спра ви про правопорушення на рин ку цінних паперів (арк. справи 7), актом від 22.06.2011 про правопоруш ення на ринку цінних паперів (арк. справи 9), постановами від 23.07.2010 та від 05.07.2011 № 203-ЛУ, № 203-ЛУ про на кладення санкцій за правопор ушення на ринку цінних папер ів (арк. справи 12-13), реєстрами ві дправки поштової кореспонде нції (арк. справи 8, 11, 14).
Згідно зі ст. 11 Закону Україн и від 30 жовтня 1996 року № 448/96-ВР “Пр о державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” в р азі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення шт рафів здійснюється на підста ві відповідного рішення суду за позовом Державної комісі ї з цінних паперів та фондово го ринку.
Відповідно до розділу XVIII Пра вил розгляду справ про поруш ення вимог законодавства на ринку цінних паперів та заст осування санкцій, затверджен их рішенням Державної комісі ї з цінних паперів та фондово го ринку від 11 грудня 2007 року № 22 72 та зареєстрованих в Міністе рстві юстиції України 12 лютог о 2008 року за № 120/14811, штраф має бути сплачений юридичною особою не пізніше як через 15 днів з да ти отримання нею постанови. Ю ридичні особи сплачують штра фи шляхом перерахування кошт ів до Державного бюджету. Док умент, який підтверджує спла ту штрафу, протягом п' яти ро бочих днів надсилається до у повноваженого підрозділу це нтрального апарату Комісії ( відповідного підрозділу тер иторіального органу Комісії ). У разі несплати штрафу юриди чною особою в строк, установл ений пунктом 2 цього розділу, ш траф стягується в судовому п орядку.
Враховуючи те, що відповіда ч постанову Луганського тери торіального управління Держ авної комісії з цінних папер ів та фондового ринку про нак ладення санкцій за правопору шення на ринку цінних папері в від 05.07.2011 № 203-ЛУ у встановленом у законодавством порядку не оскаржив, внаслідок чого вон а на момент розгляду справи є чинною та такою, що підлягає в иконанню, а також те, що в пору шення вимог розділу XVIII Правил розгляду справ про порушенн я вимог законодавства на рин ку цінних паперів та застосу вання санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11 грудня 2007 року № 2272 та зареєстрованих в Міністерст ві юстиції України 12 лютого 2008 року за № 120/14811, штраф протягом 15 д нів з дати отримання постано ви про накладення санкцій за правопорушення на ринку цін них паперів не сплатив, позов ні вимоги визнаються судом о бґрунтованими та такими, що п ідлягають повному задоволен ню.
Відповідно до частини перш ої статті 88 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и суд, враховуючи майновий ст ан сторони, можу своєю ухвало ю зменшити розмір належних д о оплати судових витрат чи зв ільнити від їх оплати повніс тю або частково, чи відстрочи ти або розстрочити сплату су дових витрат на визначений с трок.
Згідно з частиною другою ці єї статті якщо у строк, встано влений судом, судові витрати не будуть оплачені, позовна з аява залишається без розгляд у або витрати розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі, як що оплату судових витрат роз строчено або відстрочено до ухвалення судового рішення у справі.
Ухвалою суду від 01.12.2011 позива чу було відстрочено сплату с удового збору до розгляду ад міністративної справи по сут і.
Відповідно до статті 94 Коде ксу адміністративного судоч инства України якщо судове р ішення ухвалене на користь с торони - суб' єкта владних п овноважень, суд присуджує з і ншої сторони всі здійснені н ею документально підтвердже ні судові витрати, пов' язан і із залученням свідків та пр оведенням судових експертиз .
Згідно зі статтею 4 Закону У країни “Про судовий збір”від 08 липня 2011 року № 3674-VI, який набрав чинності з 01 листопада 2011 року , за подання до адміністратив ного суду адміністративного позову майнового характеру сплачується судовий збір у р озмірі одного відсотку розмі ру майнових вимог, але не менш е 0,1 розміру мінімальної зароб ітної плати та не більше 2 розм ірів мінімальних заробітних плат.
Позивачем заявлено вимоги про стягнення з відповідача штрафних санкцій у сумі 17000 грн . Зважаючи, що позивача не звіл ьнено від сплати судового зб ору, а статтею 94 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни не передбачено їх стяг нення з відповідача, суд дійш ов висновку про стягнення з п озивача на користь Державног о бюдежту України судового з бору в розмірі 1 відсоток розм іру майнових вимог, тобто 170 гр н.
Керуючись ст. ст. 2, 9, 10, 11, 17, 18, 94, 158-163, 16 7 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний поз ов Луганського територіальн ого управління Державної ком ісії з цінних паперів та фонд ового ринку до відкритого ак ціонерного товариства «Міло вське ремонтно-транспортне п ідприємство» про стягнення с уми штрафних (фінансових) сан кцій у сумі 17000, 00 грн. задовольни ти в повному обсязі.
< Текст >
Стягнути з відкритог о акціонерного товариства «М іловське ремонтно-транспорт не підприємство» (код ЄДРПОУ 03569381) у дохід Державного бюджет у України (р/р 31119106700198 в ДКУ в Луган ській області, МФО 804013, код 24048282, ко д бюджетної класифікації 21081100) суму штрафної санкції у розм ірі 17000 грн. (сімнадцять тисяч г рн.).
Стягнути з Лугансько го територіального управлін ня Державної комісії з цінни х паперів та фондового ринку на користь Державного бюдже ту України судовий збір у сум і 170 грн.
Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодекс ом адміністративного судочи нства України, якщо таку скар гу не було подано.
Постанова суду може бу ти оскаржена до Донецького а пеляційного адміністративн ого суду. Апеляційна скарга н а постанову суду першої інст анції подається протягом дес яти днів з дня її проголошенн я. У разі застосування судом ч астини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття по станови у письмовому провадж енні апеляційна скарга подає ться протягом десяти днів з д ня отримання копії постанови . Апеляційна скарга подаєтьс я до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції.
Якщо суб' єкта владних повноважень у випадках та по рядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Код ексу, було повідомлено про мо жливість отримання копії пос танови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк н а апеляційне оскарження пост анови суду обчислюється з на ступного дня після закінченн я п' ятиденного строку з мом енту отримання суб' єктом вл адних повноважень повідомле ння про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова складена в п овному обсязі та підписана 28 г рудня 2011 року
< Текст >
Суддя Є.О. Кисельова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.12.2011 |
Оприлюднено | 19.01.2012 |
Номер документу | 20861630 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Бишов Максим Вікторович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Є.О. Кисельова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні