ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
< Список >
ПОСТАНОВА
Іменем України
29 листопада 2011 р. < Текст > Справа №2а-10418/11/0170/26
Окружний адміністр ативний суд Автономної Респу бліки Крим у складі головуюч ого судді Петренко В.В., за уча стю секретаря Асєєвої Л.О., ро зглянувши у відкритому судов ому засіданні адміністратив ну справу за позовом
Товариства з обмеженою від повідальністю «Сім'я»
до Державної податкової ін спекції у м. Алушта АР Крим
про визнання протиправним та скасування рішень,
за участю представників:
від позивача - ОСОБА_1, па спорт серії НОМЕР_2;
від відповідача - ОСОБА_2 , службове посвідчення сері ї УКР № 085582;
свідки: - ОСОБА_3 (на момен т проведення перевірки був д иректором) - паспорт серії НОМЕР_3;
- ОСОБА_4 (на момент прове дення перевірки була завідую чою) - паспорт серії НОМЕР _4;
- ОСОБА_5 (на момент прове дення перевірки була стажеро м-продавцем на підставі нака зу, з яким була ознайомлена 12.04. 2011 року) - паспорт серії НОМ ЕР_5;
- ОСОБА_6 (чоловік ОСОБА _4) - паспорт серії НОМЕР_6 ,
- ОСОБА_7 (інспектор подат кової служби І рангу, начальн ик відділу податкових зобов' язань) - службове посвідчен ня серії УКР № 062967;
- ОСОБА_8 (інспектор подат кової служби І рангу, головни й державний податковий ревіз ор - інспектор сектору конт ролю за суб' єктами господар ювання, що здійснюють розрах унки у готівковій формі) - сл ужбове посвідчення серії УКР № 085586.
Суть спору: Товариство з обм еженою відповідальністю «Сі м'я» звернулось до Окружного адміністративного суду Авто номної Республіки Крим з адм іністративним позовом до Дер жавної податкової інспекції у м. Алушта АР Крим про визнан ня протиправним та скасуванн я рішення № 2345/10/23 від 26.04.2011 року пр о застосування до ТОВ «Сім'я» фінансових санкцій в сумі 22595,0 0 грн. на підставі ст. 17 Закону У країни «Про державне регулюв ання виробництва і обігу спи рту етилового, коньячного і п лодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»; скасу вання рішення № 0000412303 від 26.04 .2011 року про застосування до ТО В «Сім'я» фінансових санкцій відповідно до Закону Україн и «Про застосування реєстрат орів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг» в ча стині санкцій на суму 680,00 грн., в частині застосування санкці й в сумі 426,00 грн. - залишити без з мін.
Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що штрафні (фінансові) санкції в сумі 23275,00 грн., у тому ч ислі 22595,00 грн. за рішенням № 2345/10/23 в ід 26.04.2011 року та 680,00 грн. за рішенн ям № 000042303 від 26.04.2011 року, застосов ані неправомірно з порушення м норм законодавства. В части н застосування штрафних (фін ансових) санкцій в сумі 426,00 грн . за рішенням № 000042303 від 26.04.2011 року позивач погоджується.
Ухвалами Окружного адміні стративного суду АР Крим від 19.08.2011 року відкрито проваджен ня в адміністративній справі , закінчено підготовче прова дження та справу призначено до судового розгляду.
Відповідач проти задоволе ння позовних вимог заперечує , посилаючись на правомірніс ть донарахування податковог о зобов' язання в сумі 23275,00 грн ., у тому числі 22595,00 грн. за рішенн ям № 2345/10/23 від 26.04.2011 року та 680,00 грн. з а рішенням № 000042303 від 26.04.2011 року, п ро що надав суду письмові зап еречення на адміністративни й позов (а.с.35-36).
У судовому засіданні 29.11.2011 ро ку представник позивача підт римав заявлені позовні вимог и у повному обсязі.
Представник відповідача п росив у задоволенні позовних вимог відмовити.
Дослідивши матеріали спра ви, оцінивши докази по справі в їх сукупності, заслухавши п редставників сторін, суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до п.п. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є ор гани державної податкової сл ужби - щодо податків, які справ ляються до бюджетів та держа вних цільових фондів, крім за значених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно зако нодавства, контроль за дотри манням якого покладається на органи державної податкової служби.
Отже, органи державної пода ткової служби у відносинах з суб' єктами господарювання , під час реалізації своїх зав дань та функцій, встановлени х законодавством України, яв ляються суб' єктами владних повноважень.
Таким чином, судом встановл ено, що Державна податкова ін спекція у м. Алушті АР Крим є с уб' єктом владних повноваже нь.
Відповідно до частини 1 стат ті 55 Господарського кодексу України суб' єктом господар ювання визнаються учасники г осподарських відносин, які з дійснюють господарську діял ьність, реалізуючи господарс ьку компетенцію (сукупність господарських прав та обов' язків), мають відокремлене ма йно і несуть відповідальніст ь за своїми зобов' язаннями в межах цього майна, крім випа дків встановлених законом. З гідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК України юридичні особи, ство рені відповідно до Цивільног о кодексу України, підприємс тва, створені відповідно до Г осподарського кодексу Украї ни та зареєстровані в устано вленому законом порядку, виз наються суб' єктами господа рювання.
Судом встановлено, що товар иство з обмеженою відповідал ьністю «Сім'я» (далі - ТОВ «С ім'я») є юридичною особою, яка зареєстрована 22.06.2004 року викон авчим комітетом Алуштинсько ї міської ради АР Крим, що під тверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичн ої особи серії А01 № 395041 (а.с.7).
Таким чином, судом встановл ено, що ТОВ «Сім'я» є суб' єкт ом господарювання, юридичною особою, зобов' язане викону вати обов' язки, покладені н а нього законами у зв' язку з і здійсненням господарської діяльності.
Відповідно до ст. 67 Конститу ції України, кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.
Судом встановлено, що на під ставі наказу ДПІ у м. Алушта А Р Крим № 219 від 12.04.2011 року «Про пр изначення та проведення факт ичної перевірки фахівцями ДП І в м. Алушта» (а.с.37), направлень на перевірку № 77 та № 78 від 12.04.2011 року (а.с.33, 34) головним державни м податковим ревізором - ін спектором відділу податково го контролю юридичних осіб і нспектору податкової служби ІІ рангу ДПІ в м. Алушта АР Кри м ОСОБА_7 та головним держ авним податковим ревізором - інспектором відділу податко вого контролю юридичних осіб інспектору податкової служб и І рангу ДПІ в м. Алушта АР Кр им Чурочкиним Андрієм Бори совичем проведено фактичн у перевірку з питань дотрима ння вимог податкового кодекс у України від 02.12.2010 року № 2755-VI, За конів України від 06.07.1995 року № 2 65/95-ВР «Про застосування реєст раторів розрахункових опера цій у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг», від 19.12.1995 року № 481/95-ВР «Про держа вне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, ко ньячного і плодового, алкого льних напоїв та тютюнових ви робів», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 637 «Про затвердж ення Положення про ведення к асових операцій у національн ій валюті в Україні» господа рської одиниці магазину, роз ташованої за адресою: АР Крим , м. Алушта, вул. 60 років СРСР, б. 1 2, господарську діяльність у к ому здійснює ТОВ «Сім' я».
За результатами перевірки складено Акт (довідка) № 000080 від 12.04.2011 року (реєстраційний № 0051/0702 /23/33009817) (надалі - Акт перевірки) (а.с.29-32).
Як вбачається з Акту переві рки, перевірка проводилася в присутності продавця - ОС ОБА_5.
Перевіркою встановлені по рушення п. 1, 2, 9, 11, 13 ст. 3 Закону Укр аїни «Про застосування реєст раторів розрахункових опера цій у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг» від 06.07.1995 року № 265/95-ВР; ст. 15 Закону України «Про державне регул ювання виробництва і обігу с пирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів» № 481 /95-ВР від 19.12.1995 року, а саме:
- проведення розрахункової операції при реалізації 1-ої п ачки сигарет «Winston» за ціною 9 гр н. 50 коп. без застосування РРО, розрахунковий документ не ро здрукований;
- проведення розрахункових операцій без РРО, без викорис тання режиму попереднього пр ограмування товарів по найме нуванню, ціні та їх кількості відповідно наданих контроль них стрічок;
- незабезпечення зберіганн я фіскального звітного чеку РРО (Z-звіт) в місці обліку розр ахункових операцій № 0102001955/9 від 05.07.2011 року, а саме відсутній Z-зв іт № 2089;
- незабезпечення надання ро зрахункового фіскальних зві тних чеків РРО (Z-звітів) а саме : 1) у КОРО № 0102001955/9 від 05.07.2011 року, Z-зв іт № 2146, виконано 07.07.2011 року в 16:17 го д. до 06.07.2011 року, перша розрахунк ова операція здійснена о 09:15 06.07. 2011 року;
2) у КРО № 0102001955/10 від 23.02.2011 року Z-зв іт № 2181 роздрукований 14.03.2011 року о 12:46 год., за 13.03.2011 року перша розр ахункова операція здійснена о 08:51 год.
- незабезпечене відповідні сть грошових коштів на місці проведення розрахункових оп ерацій суми коштів, вказаних у денному звіті РРО, а саме, не відповідність склала 199,35 грн., відповідно до опису грошови х коштів;
- встановлений факт реаліза ції алкогольних напоїв без н аявності відповідної ліценз ії на право роздрібної торгі влі алкогольним напоями, а са ме: реалізована 1 бут. горілки «Немирів» ємністю 0,5 л за ціно ю 33 грн., штрих код 4823021200383, дата виг отовлення 12.03.2011 року, код завод у 30805594. Дана розрахункова опера ція через РРО не проведена, ро зрахунковий документ не розд рукований.
- на місці реалізації відпов ідно до опису, який є невід' є мною частиною цього акту, зна ходяться алкогольні напої на загальну суму по цінам їх реа лізації 11297,50 грн.
До матеріалів справи надан і копія денного Х- звіту за 12.04.201 1року на суму 100 грн. (а.с.38), копія опису про результати звірки наявних грошових коштів до а кту перевірки від 12.04.2011року, ві дповідно фактично грошові ко шти у наявності 299,35 грн. (а.с.39), ко пія опису алкогольних напоїв № 1 на суму 4379 грн., № 2 на суму 2620,50 г рн., № 3 на суму 3074 грн. та № 4 на сум у 1224 грн. (а.с.40-43).
Акт перевірки підписаний п родавцем ОСОБА_5 без запер ечень (а.с.32).
На підставі Акту перевірки ДПІ в у м. Алушта АР Крим прийн ято податкове повідомлення - рішення № 0000412303 від 26.04.2011 року , яким до ТОВ «Сім' я» за пору шення п. 1, 2, 9, 11, 13 ст. 3 Закону Украї ни «Про застосування реєстра торів розрахункових операці й у сфері торгівлі, громадськ ого харчування та послуг» ві д 06.07.1995 року № 265/95-ВР та на підстав і п.п. 54.3.3 п. 54.3 ст. 5 Податкового ко дексу України та згідно з п. 1, 4, 6 ст. 17 Закону України «Про зас тосування реєстраторів розр ахункових операцій у сфері т оргівлі, громадського харчув ання та послуг» від 06.07.1995 року № 265/95-ВР застосовані штрафні (фі нансові) санкції в розмірі 1106,00 грн. (а.с.11) та рішенням про заст осування фінансових санкцій № 2345/10/23 від 26.04.2011 року за порушенн я ст. 15 Закону України «Про дер жавне регулювання виробницт ва і обігу спирту етилового, к оньячного і плодового, алког ольних напоїв та тютюнових в иробів» № 481/95-ВР від 19.12.1995 року зг ідно з абз. 5 ч. 2 ст. 17 Закону Укра їни «Про державне регулюванн я виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плод ового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» № 481/95-ВР ві д 19.12.1995 року до ТОВ «Сім' я» зас тосовані фінансові санкції у вигляді штрафу в розмірі 22595,00 г рн. (а.с.12).
Відповідно до п. 1, 2, 9, 11, 13 ст. 3 За кону України «Про застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій у сфері торгівлі , громадського харчування та послуг» № 265/95-ВР від 06.07.1995р. (у реда кції, що діяла на момент прове дення перевірки) суб'єкти під приємницької діяльності, які здійснюють розрахункові опе рації в готівковій та/або в бе зготівковій формі (із застос уванням платіжних карток, пл атіжних чеків, жетонів тощо) п ри продажу товарів (наданні п ослуг) у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг зобов'язані:
1) проводити розрахункові оп ерації на повну суму покупки (надання послуги) через зареє стровані, опломбовані у вста новленому порядку та перевед ені у фіскальний режим робот и реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням в ідповідних розрахункових до кументів, що підтверджують в иконання розрахункових опер ацій, або у випадках, передбач ених цим Законом, із застосув анням зареєстрованих у встан овленому порядку розрахунко вих книжок;
2) видавати особі, яка отриму є або повертає товар, отримує послугу або відмовляється в ід неї, розрахунковий докуме нт встановленої форми на пов ну суму проведеної операції;
9) щоденно друкувати на реєс траторах розрахункових опер ацій (за виключенням автомат ів з продажу товарів (послуг) ф іскальні звітні чеки і забез печувати їх зберігання в кни гах обліку розрахункових опе рацій;
11) проводити розрахункові о перації через реєстратори ро зрахункових операцій з викор истанням режиму попередньог о програмування найменуванн я, цін товарів (послуг) та облі ку їх кількості;
13) забезпечувати відповідні сть сум готівкових коштів на місці проведення розрахункі в сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора р озрахункових операцій, а у ви падку використання розрахун кової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими к витанціями, виданими з почат ку робочого дня.
За порушення зазначених но рм передбачена відповідальн ість п. 1, 4, 6 ст. 17 Закону України «Про застосування реєстрато рів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг» від 06 .07.1995 року № 265/95-ВР (у редакції, що д іяла на момент проведення пе ревірки), відповідно до яких, з а порушення вимог цього Зако ну до суб'єктів господарюван ня, які здійснюють розрахунк ові операції за товари (послу ги), за рішенням відповідних о рганів державної податкової служби України застосовують ся фінансові санкції у таких розмірах:
1) у разі встановлення протя гом календарного року в ході перевірки факту: проведення розрахункових операцій з ви користанням реєстраторів ро зрахункових операцій або роз рахункових книжок на неповну суму вартості проданих това рів (наданих послуг); непровед ення розрахункових операцій через реєстратори розрахунк ових операцій з фіскальним р ежимом роботи; невідповіднос ті суми готівкових коштів на місці проведення розрахункі в сумі коштів, зазначеній у де нному звіті, а в разі використ ання розрахункової книжки - з агальній сумі продажу за роз рахунковими квитанціями, вид аними з початку робочого дня ; нероздрукування відповідно го розрахункового документа , що підтверджує виконання ро зрахункової операції, або пр оведення її без використання розрахункової книжки на окр емому господарському об'єкті такого суб'єкта господарюва ння:
вчинене вперше - 1 гривня;
вчинене вдруге - 100 відсотків вартості проданих з порушен нями, встановленими цим підп унктом, товарів (послуг);
за кожне наступне вчинене п орушення - у п'ятикратному роз мірі вартості проданих з пор ушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг);
4) двадцять неоподатковуван их мінімумів доходів громадя н - у разі невиконання щоденно го друку фіскального звітног о чеку або його не зберігання (17,5х20);
6) п'яти неоподатковуваних м інімумів доходів громадян - у разі проведення розрахунков их операцій через реєстратор и розрахункових операцій без використання режиму поперед нього програмування наймену вання, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості (17,50х5);
Згідно з ч.11 ст. 15 Закону Украї ни «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту е тилового, коньячного і плодо вого, алкогольних напоїв та т ютюнових виробів» № 481/95-ВР від 19.12.1995р. (у редакції, що діяла на м омент проведення перевірки) роздрібна торгівля алкоголь ними напоями (крім столових в ин) або тютюновими виробами м оже здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм вл асності, у тому числі їх вироб никами, за наявності у них ліц ензій.
Відповідальність за поруш ення встановленої норми пере дбачена абз. 5 ч. 2 ст 17 Закону Ук раїни «Про державне регулюва ння виробництва і обігу спир ту етилового, коньячного і пл одового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» № 481/95-ВР від 19.12.1995р. (у редакції, що діяла на момент проведення переві рки) до суб'єктів господарюва ння застосовуються фінансов і санкції у вигляді штрафів у разі оптової (включаючи імпо рт та експорт) і роздрібної то ргівлі спиртом етиловим, кон ьячним і плодовим, спиртом ет иловим ректифікованим виног радним, спиртом етиловим рек тифікованим плодовим, алкого льними напоями та тютюновими виробами без наявності ліце нзій - 200 відсотків вартості от риманої партії товару, але не менше 1700 гривень.
Для повного та всебічного з' ясування обставин справи судом були допитані у якості свідків ОСОБА_10 (на момент проведення перевірки був ди ректором), ОСОБА_4 (на момен т проведення перевірки була завідуючою), ОСОБА_5 (на мом ент проведення перевірки бул а стажером-продавцем на підс таві наказу, з яким була ознай омлена 12.04.2011 року), ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_6 (чоловік ОСОБА_4).
Відповідно до показань сві дка ОСОБА_10 на момент поча тку перевірки він був відсут ній, йому подзвонила завідую ча магазином ОСОБА_4 та по відомила про перевірку, яка п роводилася у магазині. На мом ент прибуття його до магазин у було двоє перевіряючих, які проводили перевірку, - ОСОБ А_7 та ще одна особа, які скла дали якісь документи. З поясн ень ОСОБА_10 вбачається, що площа орендуємого торгового залу складає 36 кв.м, навпроти в ходу центральна вітрина з ал когольними напоями в асортим енті, на момент проведення пе ревірки алкогольні напої зна ходилися на полицях у торгов ому залі. Ліцензія на роздріб ну торгівлю алкогольними нап оями під час проведення пере вірки була відсутня (закінчи вся дії попередньої ліцензії ), однак були документи, які пі дтверджують оплату нової ліц ензії.
З показань ОСОБА_4 вбача ється, що площа торгового зал у - приблизно 35 кв.м, напроти в ходу центральна вітрина з ал когольними напоями в асортим енті. На початок проведення п еревірки у торговому залі зн аходився стажер - продавець ОСОБА_5, ОСОБА_4, її чоло вік ОСОБА_6 та двоє переві ряючих. На момент проведення перевірки вона знаходилася у магазині, зрозуміла, що пров одиться перевірка біля 12:00 год ., коли працівниками податков ого органу було об' явлено, щ о почалася перевірка. ОСОБА _4 знала цих працівників, оск ільки вони вже раніше провод или перевірку - ОСОБА_8 т а ОСОБА_7. Перевіряючі роз писалися у журналі перевірок , перерахували касу. Дозвільн і документи їм надавав дирек тор ОСОБА_10 коли приїхав (ч ерез 10 хвилин після дзвінка). Н а момент перевірки із дозвіл ьних документів була ліцензі я на тютюн, ліцензії на алкого льні напої не було, на полицях знаходилися алкогольні напо ї з цінниками. ОСОБА_4 пояс нила, що вона не отримувала ко пії акту перевірки, отримала копію протоколу огляду; інст руктаж роботи з касовим апар атом зі стажером був проведе ний; в РРО не малося кодифікац ії товару.
ОСОБА_5 (на момент перевірк и була стажером - продавцем на підставі наказу, з яким бул а ознайомлена 12.04.2011 року) у судо вому засіданні пояснила, що у її обов' язки входило ознай омлення з роботою у якості пр одавця, робота з касовим апар атом, вивчення асортименту т овару, цін. З приводу наявност і ліцензій пояснила, що була п рисутня ліцензія на тютюн, на алкогольні напої строк дії л іцензії закінчився. Про пров едення перевірки їй стало ві домо тоді, коли зайшли до мага зину і пред' явили направлен ня на перевірку та наказ, на як их вона розписалася в ознайо мленні. На той момент в магази ні знаходилися окрім неї ОС ОБА_4 та її чоловік. З показан ь ОСОБА_5 вбачається, що їй були відомі працівники пода ткового органу, яки прийшли н а перевірку, це були ОСОБА_8 та ОСОБА_7, вони почали рах увати гроші в касі та ними був зроблений Х-звіт. Алкогольні напої знаходилися на центра льній вітрині з цінниками, ко дифікація товару у РРО була в ідсутня. На момент початку пе ревірки ОСОБА_10 був відсу тній, він приїхав після дзвін ка завідуючої. Під час переві рки ОСОБА_5 був зачинений магазин.
На питання представника ві дповідача: Чи були наявні таб лички (інформація про заборо ну продажу алкоголю) ? ОСОБА _5 відповів - ні.
З показань ОСОБА_6 вбача ється, що він під' їхав до маг азину до дружини о 12:45. Про пров едення перевірки йому стало відомо тоді, коли він знаходи вся к торговому залі, до магаз ину зайшли двоє чоловіків та оголосили про проведення пе ревірки. ОСОБА_10 приїхав п ізніше, хвилин через 10. На моме нт перевірки алкогольні напо ї стояли на полицях та були на явні цінники, магазин був зак ритий для проведення перевір ки.
На питання представника ві дповідача: Чи були наявні таб лички (інформація про заборо ну продажу алкоголю) ? ОСОБА _6 відповів - ні.
На питання представника ві дповідача: Чи бачив ОСОБА_6 що співпрацівники податков ого органу робили дописки в а кті після його підписання та видачі копії ? ОСОБА_6 відп овів - ні.
ОСОБА_8 (головний державни й податковий ревізором - ін спектор відділу податкового контролю юридичних осіб інс пектору податкової служби І рангу ДПІ в м. Алушта АР Крим) н адав суду пояснення, стосовн о того, що він та ОСОБА_7 при йшли до магазину, розташован ого за адресою: АР Крим, м. Алуш та, вул. 60 років СРСР, б. 12, господ арську діяльність у кому зді йснює ТОВ «Сім' я», для прове дення перевірки, надали напр авлення на перевірки та копі ю наказу продавцю, який розпи сався про їх ознайомлення. В т орговому залі магазину, коли було об' явлено про початок проведення перевірки, були п рисутня тільки двоє перевіря ючи, ОСОБА_4 та ОСОБА_5 П еревірка була розпочата у ча с, зазначений в акті перевірк и, що підтверджується Х-звіто м. На перевірку бала представ лені ліцензія на тютюнові ви роби та на алкогольні напої, у ліцензії на алкогольні напо ї закінчився строк дії і на мо мент проведення перевірки во на була недійсна. На контроль них стрічках касового апарат у були відсутні найменуванн я товару. У торговому залі зна ходився алкоголь на полицях та були наявні цінники на алк огольні напої. ОСОБА_6 з' явився хвилин через 10 хвилин п ісля початку перевірки, ОСО БА_10 - через 15 хвилин після ОСОБА_6
На питання суду - Хто такий ОСОБА_9 та чи складав він а кт перевірки ?
ОСОБА_8 відповів, що ОСОБ А_9 - це завідуючий сектором , він був відсутній під час про ведення перевірки, перевірка проводилася ОСОБА_8 та О СОБА_7.
На питання представника по зивача - Чи придбавалася го рілка під час проведення пер евірки ?
ОСОБА_8 відповів - ні, гор ілка була придбана покупцем, що стояв у черзі перед ним, йо го ім' я перевіряючому не ві домо. Після чого ОСОБА_8 бу ли придбані сигарети.
На питання представника по зивача - Чому у п. 2.2.7 Акту пере вірки стоять дві суми - 9,50 грн. - пачка сигарет «Winston» та 33,00 грн. - пляшка горілки «Неміров»?
ОСОБА_8 відповів - В акті вказані 2 товари і дві суми, но рмами діючого законодавства не передбачено зазначення з агальної суми.
На питання представника по зивача - Якими нормативними документами передбачений по рядок заповнення бланку акту перевірки ? ОСОБА_8 не відп овів.
З показань ОСОБА_7 (голов ного державного податкового ревізора - інспектора відд ілу податкового контролю юри дичних осіб інспектору подат кової служби ІІ рангу ДПІ в м. Алушта АР Крим) вбачається, що він та ОСОБА_8 прийшли до м агазину, розташованого за ад ресою: АР Крим, м. Алушта, вул. 60 років СРСР, б. 12, господарську діяльність у кому здійснює Т ОВ «Сім' я», для проведення п еревірки, надали направлення на перевірки та копію наказу продавцю, який розписався пр о їх ознайомлення. Акт переві рки складав ОСОБА_8 Під ча с початку перевірки у торгов ому залі знаходилися продаве ць та завідуюча. Дописок в акт і не було. Акт був написаний у двох екземплярах під копірку , продавець підписав копія ак ту перевірки без заперечень. У торговому залі знаходився алкоголь на полицях та були н аявні цінники на алкогольні напої. На контрольних стрічк ах касового апарату були від сутні найменування товару. Н а перевірку бала представлен і ліцензія на тютюнові вироб и та на алкогольні напої, у ліц ензії на алкогольні напої за кінчився строк дії і на момен т проведення перевірки вона була недійсна.
На питання представника по зивача - Було Вами чи ОСОБ А_8 придбано горілку ?
ОСОБА_7 відповів - ні.
Позивачем до матеріалів ад міністративної справи надан і копії ліцензій серії АГ № 2157 42 на роздрібну торгівлю алког ольними напоями строком дії з 30.03.2010 року до 30.03.2011 року (а.с.61) та с ерії АГ № 618070 на роздрібну торг івлю алкогольними напоями ст роком дії з 28.04.2011 року до 28.04.2012 рок у (а.с.60).
Таким чином, у період з 30.03.2011 р оку до 28.04.2011 року строк дії ліце нзій серії АГ № 215742 на роздрібн у торгівлю алкогольними напо ями закінчився, а ліцензія се рії АГ № 618070 на роздрібну торгі влю алкогольними напоями стр оком дії з 28.04.2011 року до 28.04.2012 року ще не була отримана.
Позивачем не надано суду до звільного документу на торгі влю алкогольними напоями у п еріод з 28.04.2011 року до 28.04.2012 року.
Таким чином, дослідивши мат еріали справи, заслухавши по яснення свідків суд дійшов в исновку про те, що під час пров едення перевірки 12.04.2011 року маг азину, розташованого за адре сою: АР Крим, м. Алушта, вул. 60 ро ків СРСР, б. 12, господарську дія льність у кому здійснює ТОВ « Сім' я», були наявні на полиц ях торгового залу алкогольні напої з цінниками, при цьому і нформація про заборону реал ізації алкогольних напоїв у торговому залі розміщена не була, при цьому посадовими ос обами податкового органу алк огольні напої не придбавалис я, в результаті чого суд дійшо в висновку, що факту реалізац ії алкогольних напоїв без на явності ліцензії на торгівлю алкогольними напоями переві ряючими під час проведення п еревірки 12.04.2011 року встановлен о не було.
Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС Ук раїни в адміністративних спр авах про протиправність ріше нь, дій чи бездіяльності суб'є кта владних повноважень обов 'язок щодо доказування право мірності свого рішення, дії ч и бездіяльності покладаєтьс я на відповідача, якщо він зап еречує проти адміністративн ого позову.
Державною податковою інсп екцією у м. Алушта АР Крим не д оведено правомірність засто сування до Товариства з обме женою відповідальністю «Сім 'я» штрафних (фінансових) санк цій за Рішенням про застосув ання фінансових санкцій від 26.04.2011 року в розмірі 22595,00 грн. за п орушення ст. 15 Закону України «Про державне регулювання в иробництва і обігу спирту ет илового, коньячного і плодов ого, алкогольних напоїв та тю тюнових виробів» № 481/95-ВР від 19. 12.1995р. - роздрібна торгівля ал когольним напоями без наявно сті ліцензії.
Таким чином, суд дійшов висн овку, о позовні вимоги позива ча в частині визнання протип равним та скасування рішення № 2345/10/23 від 26.04.2011 року про застосу вання до ТОВ «Сім'я» фінансов их санкцій в сумі 22595,00 грн. на пі дставі ст. 17 Закону України «П ро державне регулювання виро бництва і обігу спирту етило вого, коньячного і плодового , алкогольних напоїв та тютюн ових виробів», є обґрунтован ими та підлягають задоволенн ю.
В частині скасування рішен ня № 0000412303 від 26.04.2011 року про з астосування до ТОВ «Сім'я» фі нансових санкцій відповідно до Закону України «Про засто сування реєстраторів розрах ункових операцій у сфері тор гівлі, громадського харчуван ня та послуг» в частині санкц ій на суму 680,00 грн. позовні вимо ги задоволенню не підлягають , виходячи з наступного.
При проведенні перевірки п осадовими особами податково го органу встановлено провед ення розрахункової операції при реалізації 1-ої пачки сига рет «Winston» за ціною 9 грн. 50 коп. бе з застосування РРО (розрахун ковий документ не роздрукова ний), за що податковим повідом ленням рішенням № 0000412303 від 26.04.2011 року застосовані штрафн і (фінансові) санкції в розмір і 1,00 грн. на підставі п. 1 ст. 17 Зак ону України «Про застосуванн я реєстраторів розрахункови х операцій у сфері торгівлі, г ромадського харчування та по слуг» від 06.07.1995 року № 265/95-ВР (у ред акції, що діяла на момент пров едення перевірки);
- проведення розрахункових операцій без РРО, без викорис тання режиму попереднього пр ограмування товарів по найме нуванню, ціні та їх кількості відповідно наданих контроль них стрічок, за що податковим повідомленням рішенням № 0000412303 від 26.04.2011 року застосован і штрафні (фінансові) санкції в розмірі 85,00 грн. на підставі п . 6 ст. 17 Закону України «Про зас тосування реєстраторів розр ахункових операцій у сфері т оргівлі, громадського харчув ання та послуг» від 06.07.1995 року № 265/95-ВР (у редакції, що діяла на м омент проведення перевірки) (17,5х5);
- незабезпечення зберіганн я фіскального звітного чеку РРО (Z-звіт) в місці обліку розр ахункових операцій № 0102001955/9 від 05.07.2011 року, а саме відсутній Z-зв іт № 2089, за що рішенням № 0000412303 від 26.04.2011 року застосовані штр афні (фінансові) санкції в роз мірі 340,00 грн. на підставі п. 4 ст. 17 Закону України «Про застосу вання реєстраторів розрахун кових операцій у сфері торгі влі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 року № 265/95-ВР (у редакції, що діяла на момен т проведення перевірки) (17,5х20);
- незабезпечення надання ро зрахункового фіскальних зві тних чеків РРО (Z-звітів) а саме : 1) у КОРО № 0102001955/9 від 05.07.2011 року, Z-зв іт № 2146, виконано 07.07.2011 року в 16:17 го д. до 06.07.2011 року, перша розрахунк ова операція здійснена о 09:15 06.07. 2011 року, за що рішенням № 0000412303 від 26.04.2011 року застосовані штр афні (фінансові) санкції в роз мірі 340,00 грн. на підставі п. 4 ст. 17 Закону України «Про застосу вання реєстраторів розрахун кових операцій у сфері торгі влі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 року № 265/95-ВР (у редакції, що діяла на момен т проведення перевірки) (17,5х20);
2) у КРО № 0102001955/10 від 23.02.2011 року Z-зв іт № 2181 роздрукований 14.03.2011 року о 12:46 год., за 13.03.2011 року перша розр ахункова операція здійснена о 08:51 год., за що рішенням № 000041 2303 від 26.04.2011 року застосовані штрафні (фінансові) санкції в розмірі 340,00 грн. на підставі п. 4 ст. 17 Закону України «Про заст осування реєстраторів розра хункових операцій у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг» від 06.07.1995 року № 2 65/95-ВР (у редакції, що діяла на мо мент проведення перевірки) (17, 5х20).
Таким чином, штрафні (фінанс ові) санкції за рішенням № 00 00412303 від 26.04.2011 року в загальном у розмірі 1106,00 грн. (1+85+340+340+340) застос овані правомірно.
Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги позивача під лягають задоволенню частков о.
Відповідно до ч. 3 ст. 94 КАС Укр аїни якщо адміністративний п озов задоволено частково, су дові витрати, здійснені пози вачем, присуджуються йому ві дповідно до задоволених вимо г, а відповідачу - відповідно д о тієї частини вимог, у задово ленні яких позивачеві відмов лено.
Приймаючи до уваги те, що су дом частково задоволені позо вні вимоги позивача, суд вваж ає необхідним стягнути на ко ристь позивача судовий збір в розмірі 1,70грн.
В судовому засіданні прого лошені вступна та резолютивн а частини.
Постанова у повному обсязі виготовлена у строк, визначе ний ч. 3 ст. 160 КАС України.
На підставі викладеного, ке руючись статтями 158, 159,160, 163 КАС Ук раїни
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задовольни ти частково.
2. Визнати протиправним та с касувати рішення № 2345/10/23 від 26.04.2 011 року про застосування до то вариства з обмеженою відпові дальністю «Сім'я» фінансови х санкцій в сумі 22595,00 грн. на під ставі ст. 17 Закону України «Пр о державне регулювання вироб ництва і обігу спирту етилов ого, коньячного і плодового, а лкогольних напоїв та тютюнов их виробів».
3. Стягнути з Державного бюд жету України на користь това риства з обмеженою відповіда льністю «Сім'я» (ЄДРПОУ 33009817) 1,70 г рн. витрат за сплату судового збору.
4. В іншій частині позовних в имог в задоволенні відмовити .
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя < підпис > Петренко В.В.
< Текст >
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2011 |
Оприлюднено | 23.01.2012 |
Номер документу | 20953511 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кукта Максим Валерійович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Петренко В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні