ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32
УХВАЛА
25.01.12 Справа № 20/58б.
За заявою
боржника - Лутугинського районного комунального теплопостачального підприємства “Лутугинетепло” в особі ліквідаційної комісії, м. Лутугине Луганської області,
про банкрутство
суддя Кривохижа Т.Г.,
при секретарі Меженській Ю.О.
представники сторін:
від кредиторів та комітету кредиторів:
- ОСОБА_1., довіреність №156/10 від 30.12.2011, ДК «Газ України»НАК «Нафтогаз України»;
від банкрута:
- Альошкін С.В., ліквідатор, ліцензія НОМЕР_1 від 29.12.2009,
розглянувши матеріали справи,
в с т а н о в и в :
обставини справи: банкрутство за нормами ст. 51 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” (далі за текстом - Закон), розгляд скарги на дії ліквідатора Альошкіна С.В. за наслідками скасування Вищим господарським судом України за постановою від 08.11.2011.2011 по справі № 20/58б ухвали господарського суду Луганської області від 12.05.2011 № 20/58б та ухвали Донецького апеляційного господарського суду про відхилення скарги кредитора Дочірньої компанії "Газ України" Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" на дії ліквідатора Лутугинського районного комунального теплопостачального підприємства “Лутугинетепло”, м. Лутугине Луганської області, –арбітражного керуючого Альошкіна С.В.;
- сторони належним чином та своєчасно проінформовані судом про час та місце проведення цього засідання (ухвала суду від 14.12.2011 № 20/58б);
- на адресу суду надійшли:
- повідомлення від 06.01.2012 про вручення поштового відправлення № 91055 0730916 9 рекомендованого листа з ухвалою суду від 05.12.2011 № 20/58б про банкрутство, надісланого на адресу ліквідатора Альошкіна С.В. АДРЕСА_1, особисто 21.12.2011;
- лист від 05.01.2012 №15-08/111 Головного управління державної казначейської служби України у Луганській області, з доданими до нього документами, переліченими у ньому;
- лист від 29.12.2011 №5037 Управління праці та соціального захисту населення Лутугинської районної державної адміністрації Луганської області, з доданими до нього документами, переліченими у ньому;
- на початку судового засідання ліквідатором Альошкіним С.В. суду наданий відзив на скаргу від 25.01.2012 б/н;
- матеріали справи були предметом розгляду у судовому засіданні.
Розглянувши матеріали справи, скаргу, заслухавши пояснення та доводи присутніх, та приймаючи до уваги, що:
- як вбачається з матеріалів справи № 20/58б:
- за ухвалою господарського суду Луганської області від 12.05.2011 продовжено термін повноважень ліквідатора Лутугинського районного комунального теплопостачального підприємства "Лутугинетепло" арбітражного керуючого Альошкіна С.В. до 04.09.2011 для завершення ліквідаційної процедури та відхилено скаргу кредитора Дочірньої компанії "Газ України" на дії ліквідатора Лутугинського районного комунального теплопостачального підприємства "Лутугинетепло" арбітражного керуючого Альошкіна С.В.;
- за листом від 26.05.2011 № 20/58б місцевий суд за апеляційною скаргою від 17.05.2011 № 31/10-5982 Дочірньої компанії "Газ України" Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України»на ухвалу господарського суду Луганської області від 12.05.2011 № 20/58б направив справу №20/58б до Донецького апеляційного господарського суду, м. Донецьк;
- за постановою від 29.06.2011 № 20/58б Донецького апеляційного господарського суду ухвалу від 12.05.2011 № 20/58б господарського суду Луганської області залишено без змін;
- за листом від 09.09.2011 №20/58б Донецький апеляційний господарський суд за касаційною скаргою від 13.07.2011 № 31/10-8184 кредитора Дочірньої компанії "Газ України" Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України»на постанову від 29.06.2011 № 20/58б Донецького апеляційного господарського суду та ухвалу від 12.05.2011 № 20/58б господарського суду Луганської області направив справу №20/58б до Вищого господарського суду України;
- постановою 08.11.2011 №20/58б Вищого господарського суду України задоволено касаційну скаргу Дочірньої компанії "Газ України" Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України», постанову від 29.06.2011 № 20/58б Донецького апеляційного господарського суду та ухвалу від 12.05.2011 № 20/58б господарського суду Луганської області скасовано частково, а справу передано на розгляд до господарського суду Луганської області;
- за рекомендаціями Вищого господарського суду України місцевий суд повинен врахувати те, що:
- судами попередніх інстанцій встановлено, що в ході ліквідаційної процедури на рахунок банкрута від Управління соціального захисту населення Лутугинської районної державної адміністрації надійшло 52340,26 грн. субвенції згідно із ст. 38 Закону України "Про державний бюджет України на 2010 рік";
- відповідно до Бюджетного кодексу України субвенції - міжбюджетні трансферти для використання на певну мету в порядку, визначеному тим органом, який прийняв рішення про надання субвенції (п.37 ч.1 ст.2); розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та провадять видатки тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами (ч.5 ст. 51);
- згідно з п. п. "б" п. 4 ч. 1 ст. 89 та ст. 102 Бюджетного кодексу України видатки місцевих бюджетів на державну програму соціального захисту, яка передбачає надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, фінансуються за рахунок субвенцій з Державного бюджету України у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України;
- порядок компенсації витрат на надання пільг та житлових субсидій на оплату, зокрема, природного газу, визначено у Бюджетному кодексі України, Законі України "Про Державний бюджет України на 2010 рік" та постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2005 року № 20 (за наступними змінами) "Про затвердження Порядку перерахування в 2009 році деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій" (далі –Порядок);
- відповідно до п. 5 вказаного Порядку райдержадміністрації та виконавчі органи рад міст обласного значення розподіляють отримані субвенції між головними розпорядниками коштів місцевих бюджетів відповідно до бюджетної класифікації видатків у межах вартості ресурсів (товарів, послуг), наданих їх постачальниками, пропорційно або диференційовано за видами послуг;
- органи Державної казначейської служби на підставі платіжних доручень головних розпорядників коштів місцевих бюджетів перераховують кошти на рахунки постачальників ресурсів (товарів, послуг) (п. 6 Порядку);
- порядок проведення розрахунків за природний газ, теплопостачання і електроенергію визначається Міністерством енергетики та вугільної промисловості, Національною акціонерною компанією "Нафтогаз України" і Державною казначейською службою (п. 8);
- за п. 5 ст. 117 та ст. 119 Бюджетного кодексу України передбачено, що витрачання бюджетних коштів на цілі, що не відповідають бюджетним призначенням, встановленим законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) є нецільовим використанням бюджетних коштів. А за порушення бюджетного законодавства, визначене п. 24 (щодо субвенцій та коштів, наданих одержувачам бюджетних коштів) частини першої ст.116 цього Кодексу (нецільове використання), у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зазначені кошти підлягають обов'язковому поверненню до відповідного бюджету, а відповідні посадові особи притягуються до відповідальності;
- у зв'язку з поверненням справи № 20/58б з Вищого господарського суду України до господарського суду Луганської області, справу № 20/58б шляхом автоматизованого розподілу передано на розгляд судді Кривохижа Т.Г.; скарга прийнята до провадження судді Кривохижа Т.Г. та призначена до розгляду на 14 годин 15 хвилин 14.12.2011, за результатами якого розгляд був відкладений в порядку ст 77 ГПК України на 11 годин 00 хвилин 25.01.2012;
- у цьому судовому засіданні з‘ясувалося, що сторони не в повному обсязі виконали вимоги ухвали суду від 14.12.2011 №20/58б щодо подання додаткових витребуваних доказів, тому суд не зміг приступити до розгляду скарги за наслідками касаційного провадження;
- до того ж, ліквідатор устно заявив у засіданні, що кошти за субвенціями надійшли саме на ліквідаційний рахунок, а не на спеціальний, як передбачено чинним законодавством, тому він, на його думку, законно розпорядився цими коштами, вважаючи їх складовими ліквідаційної маси за судовою процедурою, без нормативного обгрунтування своєї думки, лише посилаючись на чинне законодавство про банкрутство;
- крім того, за інформацією ліквідатора, щодо боргу перед кредитором на цей час ведуться заходи з його списання в установленому чинним законодавством порядку;
- з огляду на викладене, суд розгляд справи за скаргою відкладає, надсилаючи в порядку ст. ст. 38, 115 ГПК України запити до відповідних компетентних органів та установ з метою з‘ясування обставин за скаргою.
Керуючись ст. ст. 38, 50, 51, 75, 77, 86, 99, п. 2 ст. 103, 106 ГПК України, ст. ст. 1, 31, 12, 22-34, 51 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, суд
у х в а л и в :
1. Призначити розгляд скарги на 11 годин 00 хвилин 20.03.2012 у приміщенні господарського суду Луганської області, каб. 337 (суддя Кривохижа Т.Г.).
2. Зобов'язати до дня розгляду справи:
- ліквідатора Альшкіна С.В. подати до суду докази надіслання/вручення відзиву на скаргу скаржнику –ДК "Газ України" НАК "Нафтогаз України", докази врегулювання питання про списання боргу по даній справі за спожитий газ, письмову інформацію про те, чи був свого часу відкритий спеціальний рахунок стосовно надходження грошових коштів з субвенції на надання пільг, субсидій та компенсацій;
- скаржника - Дочірню компанію "Газ України" Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" надати суду документальне та нормативне обґрунтування фактів, викладених у скарзі, в тому числі докази надходження коштів саме для погашення заборгованості за спожитий газ; відзив на відзив ліквідатора на скаргу, докази його надіслання останньому, докази наявності кредиторської заборгованості по даній справі на цей час;
- Головному управлінню Державного казначейства України у Луганській області надати нормативне обґрунтування правомірності перерахування спірних коштів на ліквідаційний рахунок банкрута.
3. Справу розглянути за участю ліквідатора Альошкіна С.В. і повноважного та компетентного представника скаржника - Дочірньої компанії "Газ України" Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України".
Визнати явку цих осіб у судове засідання обов'язковою.
4. Ухвалу надіслати: банкруту; Лутугинській районній раді Луганської області; ліквідатору Альошкіну С.В. (АДРЕСА_1); заявнику скарги –Дочірній компанії "Газ України" Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 1); Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Луганській області (до відома), Головному управлінню Державного казначейства України у Луганській області.
Суддя Т.Г. Кривохижа
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 25.01.2012 |
Оприлюднено | 06.02.2012 |
Номер документу | 21206514 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Кірпа Т.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні