ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
< Текст >
23 січня 2012 р. 16:48 Справа №2а-9894/09/12/0170
Окружний адміністративн ий суд Автономної Республіки Крим у складі : Головуючого су дді Котаревої Г.М., при секрета рі судового засідання Лиган М.В., розглян увши адміністративну справу
за позовом Державної фіна нсової інспекції в АР Крим < Список > < Позивач в особі >
до Підприємства заснован ого на власності об'єднання г ромадян (релігійної організа ції, профспілки) "Афаліна" < Сп исок > < Відповідач в особі >
третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору, на стороні позивача - Кримське республіканське в ідділення Фонду соціального захисту інвалідів
про спонукання до виконанн я певних дій,
за участю:
представника позивача - ОСОБА_1 довіреність № 1 від 07.1 2.11р.;
представників відповідача - ОСОБА_2, довіреність № 13-37/1/43 від 04.10.11,
ОСОБА_3, довіреність № 13-14/607в н від 01.11.11.
Суть спору: Контрольно-реві зійне управління в АР Крим (д алі - позивач, КРУ в АР Крим) з вернулось до Окружного адмін істративного суду АРК з адмі ністративним позовом до Підп риємства, основаного на влас ності об'єднання громадян(ре лігійної організації, профсп ілки) «Афаліна» (далі - відпо відач), відповідно до якого пр осило зобов'язати відповідач а виконати п. 1 вимог про усуне ння встановлених порушень Ко нтроль-ревізійного управлін ня АР Крим № 04-14/4174 від 19.06.2009 року та перерахувати до Кримського республіканського відділен ня Фонду соціальної захисту інвалідів штрафні санкції в сумі 16524,14 грн.
Ухвалами Окружного адміні стративного суду Автономної Республіки Крим від 20.08.2009р. від крито провадження по справі, закінчено підготовче провад ження та призначено справу д о судового розгляду.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 1 9.10.2009 року до участі у справі зал учено третю особу, яка не заяв ляє самостійні вимоги на пре дмет спору, на стороні позива ча - Кримське республікансь ка відділення Фонду соціальн ого захисту інвалідів.
Представник позивача напо лягав на задоволенні позовни х вимог з підстав, зазначених у позові.
Представник позивача пояс нив, що під час проведення пер евірки позивача було встанов лено, що при виконанні догово ру № 2 від 23.05.2008 року (а.с.12), укладен ого між позивачем та Фондом с оціального захисту інваліді в було встановлено порушення умов договору в частині не в икористання у місячний термі н бюджетних коштів, причини п ропуску зазначеного строку в изнані неповажними. Відповід ач зазначає, що предметом дог овору є використання коштів Державного бюджету, у зв'язку з чим його виконання стосуєт ься безпосередньо інтересів держави у сфері використанн я та збереження фінансових р есурсів. За таких обставин ві дповідач вважає, що на підста ві п.2.5. зазначеного договору, п озивач повинен перерахувати до КРО ФСЗІ фінансові санкці ї в розмірі двох облікових ст авок НБУ за весь період корис тування коштами.
Представник відповідача у судовому засіданні проти по зову заперечував з підстав, н аведених у письмових запереч еннях від 18.10.2010 (а.с.67), надав поясн ення по суті спору. На думку ві дповідача посадовими особам и відповідача встановлене по рушення, про усунення якого в имагається, без врахування в сіх обставин, а прийняте ріше ння необґрунтовано та нероз судливо, вважає, що у відповід ача відсутній обов' язок вик онувати п.1 вимог про усунення встановлених порушень Контр оль-ревізійного управління А Р Крим № 04-14/4174 від 19.06.2009 року.
Представник третьої особи в судове засідання не з'явивс я про час та місце судового ро згляду сповіщений належним ч ином, про поважність причин н еявки суду не повідомив.
Не погодившись з направлен ими вимогами відповідач оска ржив їх у судовому порядку
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 08. 02.2010 було зупинено провадження по справі до набрання законн ої сили рішення по справі № 2а- 1320/10/12/0170 за позовом Підприємства , заснованого на власності об 'єднання громадян (релігійно ї організації, профспілки) «А фаліна» до КРУ в АР Крим.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 03. 11.2011 провадження по справі було поновлено.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 23. 01.2011 було замінено первісного п озивача на правонаступника - Державну фінансову інспекці ю в АР Крим.
Протягом судового розгляд у сторони наполягали на свої х доводах та запереченнях.
Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши надані доказ и, заслухавши представників сторін, суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 17 К АС України юрисдикція адміні стративних судів поширюєтьс я на публічно-правові спори з а зверненнями суб' єкта влад них повноважень у випадках, в становлених Конституцією та законами України.
Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.
Вирішуючи справу суд керув ався нормативно-правовими ак тами, в редакцій, яка діяла на час виникнення спірних право відносин.
Статус державної контроль но-ревізійної служби в Украї ні, її функції та правові осно ви діяльності визначені Зако ном України “Про державну ко нтрольно- ревізійну службу в Україні”(далі - Закон) від 2 6.01.1993 №2939-XII, зі змінами та доповнен нями.
Відповідно до ст. 2 Закону го ловним завданням державної к онтрольно-ревізійної служби є здійснення державного фін ансового контролю за викорис танням і збереженням державн их фінансових ресурсів, необ оротних та інших активів, пра вильністю визначення потреб и в бюджетних коштах та взятт я зобов'язань, ефективним вик ористанням коштів і майна, ст аном і достовірністю бухгалт ерського обліку і фінансової звітності в міністерствах т а інших органах виконавчої в лади, в державних фондах, у бюд жетних установах і у суб'єкті в господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організац іях, які отримують (отримувал и в періоді, який перевіряєть ся) кошти з бюджетів усіх рівн ів та державних фондів або ви користовують (використовува ли у періоді, який перевіряєт ься) державне чи комунальне м айно (далі - підконтрольні уст анови), виконанням місцевих б юджетів, розроблення пропози цій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запо бігання їм у подальшому.
Згідно зі ст. 1 Закону держав на контрольно-ревізійна служ ба складається з Головного к онтрольно-ревізійного управ ління України, контрольно-ре візійних управлінь в Республ іці Крим, областях, містах Киє ві і Севастополі, контрольно -ревізійних підрозділів (від ділів, груп) в районах, містах і районах у містах.
Відповідно до Указу Презид ента України "Про оптимізаці ю системи центральних органі в виконавчої влади" від 09.12.2010 № 1 085/2010 було утворено Державну фі нансову інспекцію України, р еорганізувавши Головне конт рольно-ревізійне управління України.
Відповідно до п.5 вказаного Указу встановлено, що мініст ерства та інші центральні ор гани виконавчої влади, що утв орюються шляхом реорганізац ії інших центральних органів виконавчої влади, є правонас тупниками органів, які реорг анізуються.
Указом Президента України від 23.04.2011 № 499/2011 визнано таким, що в тратило чинність Указ Презид ента України від 28.11.2000 № 1265 «Про п оложення про Головне контрол ьно-ревізійне управління Укр аїни» та затверджено Положен ня про Державну фінансову ін спекцію України, яка згідно з п.1 Положення є центральним о рганом виконавчої влади , що з абезпечує реалізацію держав ної політики у сфері державн ого фінансового контролю.
Постановою Кабінету Мініс трів України від 20.07.2011 № 765 утворе но територіальні органи Держ авної фінансової інспекції ш ляхом перетворення територі альних органів Головного кон трольно-ревізійного управлі ння, в тому числі й Державну фі нансову інспекцію в АР Крим, т а встановлено, що вони набува ють повноважень територіаль них органів Головного контро льно-ревізійного управління .
Таким чином, Державна фінан сова інспекція в АР Крим є пра вонаступником Контрольно-ре візійного управління в АР Кр им.
Таким чином, позивач, реаліз уючи свої завдання та функці ї у відносинах з фізичними та юридичними особами, є суб' є ктом владних повноважень.
Відповідно до ст. 2 Закону Ук раїни “ Про державну контрол ьно-ревізійну службу України ” від 26.01.93 №2939-ХІІ, КРС України є о рганом державної влади, що ск ладається з структури підпор ядкованих управлінь на місця х, на які покладені завдання з дійснення державного фінанс ового контролю за використан ням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоро тних та інших активів, правил ьності визначення потреб в б юджетних коштах та взяття зо бов' язань, ефективним викор истання коштів і майна, стано м і достовірністю бухгалтерс ького обліку і фінансової зв ітності в міністерствах та і нших органах виконавчої влад и, в державних фондах, бюджетн их установах і у суб' єктів г осподарювання державного се ктору економіки, а також на пі дприємствах і в організаціях , які отримують кошти з бюджет ів усіх рівнів та державних ф ондів які використовують дер жавне чи комунальне підприєм ство, виконання місцевих бюд жетів та інше. Державний фіна нсовий контроль реалізуєтьс я органами КРС України через проведення аудита, перевірк и державних закупівель та ін спектування.
Інспектування здійснюєтьс я у формі ревізій та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансов о-господарської діяльності п ідконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявл ення фактів порушення законо давства, встановлення винних у їх допущенні посадових і ма теріально відповідальних ос іб. Результати ревізій викла даються у акті.
Згідно ст. 15 Закону службові особи державної контрольно- ревізійної служби є представ никами органів державної вик онавчої влади.
Законні вимоги службових о сіб державної контрольно-рев ізійної служби є обов'язкови ми для виконання службовими особами об'єктів, що ревізуют ься.
Працівник державної контр ольно-ревізійної служби при виконанні покладених на ньог о обов'язків керується чинни м законодавством і виконує в казівки своїх керівників. Ні хто інший, за винятком передб ачених законодавством випад ків, не вправі втручатися в ді яльність службової особи дер жавної контрольно-ревізійно ї служби.
Втручання в діяльність пра цівника державної контрольн о-ревізійної служби тягне за собою відповідальність, пер едбачену законодавчими акта ми.
Згідно з п. 7, 8 ч. 1 ст. 10 Закону Ук раїни “Про державну контроль но-ревізійну службу в Україн і”Головному контрольно-реві зійному управлінню України, контрольно-ревізійним управ лінням в Республіці Крим, обл астях, містах Києві і Севасто полі, контрольно-ревізійним підрозділам (відділам, група м) у районах, містах і районах у містах надається право: пре д'являти керівникам та іншим службовим особам підконтрол ьних установ, що ревізуються , вимоги щодо усунення виявле них порушень законодавства з питань збереження і викорис тання державної власності та фінансів, вилучати в судовом у порядку до бюджету виявлен і ревізіями приховані і зани жені валютні та інші платежі , ставити перед відповідними органами питання про припин ення бюджетного фінансуванн я і кредитування, якщо отрима ні підприємствами, установам и та організаціями кошти і по зички використовуються з пор ушенням чинного законодавст ва; у судовому порядку стягув ати у дохід держави кошти, оде ржані підконтрольними устан овами, за незаконними угодам и, без встановлених законом п ідстав та з порушенням чинно го законодавства.
Судом встановлено, що відпо відач є юридичною особою з ід ентифікаційним кодом 32168056, зар еєстрованою виконавчим комі тетом Сімферопольської місь кої ради АРК 30.08.2002 року, що підтв ерджується Свідоцтвом про де ржавну реєстрацію юридичної особи А00 № 635360 від 30.08.2002 року (а.с. 11 1), організаційно-правова форм а юридичної особи - підприє мство об'єднання громадян (ре лігійної організації, профсп ілки). До основних видів діяль ності за КВЕД є виробництво р обочого одягу, виробництво с піднього одягу , виробництво рибних продуктів, будівницт во будівель, тощо. (а.с.121).
23.05.2008 року між відповідачем т а Кримським республіканськи м відділенням фонду соціальн ого захисту інвалідів (далі - КРВ ФСЗІ) укладено договір № 2 щодо фінансування витрат на здійснення заходів по соціа льній, трудовій, фізкультурн о-спортивній, професійній ре абілітації непрацюючих інва лідів відповідно до Наказу М інпраці та соціальної політи ки України № 257 від 17.09.2003 року (дал і - договір)(а.с.59). Зазначений договір укладено, відповідно до Порядку використання сум адміністративно-господарсь ких санкцій та пені за невико нання нормативу робочих місц ь для працевлаштування інвал ідів, що надійшли до державно го бюджету, затвердженого по становою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 р. № 70.
Джерелом фінансування від повідача за означеним догово ром є кошти державного бюдже ту України відповідно до вим ог ст. 20 Закону України "Про ос нови соціальної захищеності інвалідів в Україні". Відпові дно до Абз. 5 частини 6 ст. 20 21.03.1991875-XI I "Про основи соціальної захи щеності інвалідів в Україні" Суми адміністративно-господ арських санкцій і пені, що над ійшли до державного бюджету, використовуються Фондом соц іального захисту інвалідів н а:
надання фінансової допомо ги на здійснення заходів соц іальної, трудової, фізкульту рно-спортивної (за поданням Н аціонального комітету спорт у інвалідів України) та профе сійної реабілітації інвалід ів (відновлення працездатнос ті шляхом забезпечення інвал іда технічними реабілітацій ними засобами, створення умо в для занять фізичною культу рою і спортом, оплата навчанн я та перекваліфікації, створ ення на робочому місці інвал іда належних санітарно-гігіє нічних, виробничих і технічн их умов згідно з індивідуаль ною програмою реабілітації і нваліда, випуск для інваліді в спеціальної літератури та аудіозаписів для їх професій ної підготовки), працевлашту вання інвалідів шляхом створ ення робочих місць, у тому чис лі спеціальних робочих місць , а також надання фінансової д опомоги на технічне оснащенн я діючих робочих місць для пр ацевлаштування на них інвалі дів та на технічне переоснащ ення виробництва підприємст в, організацій громадських о рганізацій інвалідів з метою створення додаткових робочи х місць і працевлаштування н а них інвалідів. Фінансова до помога надається лише за ная вності відповідного рішення Комісії;
надання підприємствам, уст ановам, організаціям, у тому ч ислі підприємствам, організа ціям громадських організаці й інвалідів, фізичним особам , які використовують найману працю, дотацій на створення с пеціальних робочих місць для працевлаштування інвалідів , зареєстрованих у державній службі зайнятості як безроб ітні або такі, що шукають робо ту. Дотації надаються лише за наявності відповідного ріше ння Комісії.
Таким чином відповідач від носиться до підприємств і ор ганізацій, які отримують (отр имували в періоді, який перев іряється) кошти з бюджетів ус іх рівнів та державних фонді в.
Враховуючи викладене, суд п риходить до висновку, що відп овідач відноситься до підко нтрольних відповідачу уста нов, у зв'язку з чим, спір, що вин ик між сторонами має ознаки п ублічно-правового спору та в ідноситься до справи адмініс тративної юрисдикції.
Згідно з ст. 9, п. 2 ч. 1 ст. 8 Закону однією з функцій контрольно -ревізійних підрозділів (від ділів, груп) у районах, містах і районах у містах є проведен ня у підконтрольних установа х ревізії фінансово-господар ської діяльності, використан ня і збереження фінансових р есурсів, необоротних та інши х активів, правильності визн ачення потреби в бюджетних к оштах та взяття зобов'язань, с тану і достовірності бухгалт ерського обліку та фінансово ї звітності.
Згідно з ч. 1 ст. 11 Закону Украї ни “ Про державну контрольно -ревізійну службу в Україні ” від 26.01.1993 року № 2939-XII плановою виї зною ревізією вважається рев ізія у підконтрольних устано вах, яка передбачена у плані р оботи органу державної контр ольно-ревізійної служби і пр оводиться за місцезнаходжен ням такої юридичної особи чи за місцем розташування об'єк та права власності, стосовно якого проводиться така план ова виїзна ревізія.
Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України “ Про державну контр ольно-ревізійну службу в Укр аїні ” від 26.01.1993 року № 2939-XII планов а виїзна ревізія проводиться за сукупними показниками фі нансово-господарської діяль ності підконтрольних устано в за письмовим рішенням кері вника відповідного органу де ржавної контрольно-ревізійн ої служби не частіше одного р азу на календарний рік.
Судом встановлено, що 03.06.2009 ро ку посадовими особами КРУ в А Р Крим на підставі доручення Головного Контрольно-ревізі йного управління України від 11.02.2009 року № 04/18/155, п.1.1.2.2 Плану роботи КРУ в АР Крим на 1-й квартал 2009 ро ку, завдання ГУ СБУ в АР Крим н а підставі направлень на про ведення ревізії від 26.02.2009 року № 233 та 234, від 15.05.2009 р. № 500, проведено р евізію використання коштів д ержавного бюджету за цільови м призначенням, а також дотри мання існуючого законодавст ва про здійснення операцій з бюджетними коштами у Відпов ідача за період з 01.01.2007 р. по 01.01.2009 р . , за результатами якої складе но акт № 04-30/64 (а.с.21).
За результатами ревізії КР У в АР Крим зафіксовано, крім і нших, порушення умов п.2.3. Догов ору, яким передбачено викори стати виділені кошти за ціль овим призначенням протягом о дного місяця з дня надходжен ня їх на розрахунковий рахун ок Підприємства.
Так, відповідачем в акті рев ізії зазначено та підтвердж ується матеріалами справи, щ о кошти відповідно Договору у сумі 2099500,00 грн. надійшли на рах унок відповідача 21.05.2008 року. (а.с .53-54).
На виконання умов договору Відповідачем з ПП «Квест» бу ло укладено договір на поста вку лінії для виробництва сі нтепону (надалі - товар) від 1 1.06.2008 р. № 04, а також додаткову уго ду .
На підставі рахунку-фактур и № К-00000002 від 02.07.2008 р., проведена пе редплата ПП «Квест» за лінію для виробництва сінтепону т ільки 07.07.2008 року, чим на думку КР У в АР Крим порушено п.2.3. Догово ру.
Строк виконання умов догов ору щодо використання бюджет них коштів було встановлено -1 місяць, тобто - 23.06.2008 року.
У зв'язку з чим, КРУ в АР Крим зробило висновок щодо не вик ористання фінансових коштів у вказаний термін без поважн их причин, що відповідно до пу нкту 2.5. Договору породжує обо в' язок Відповідача сплатит и штраф у розмірі у розмірі д вох облікових ставок НБУ за в есь період користування кошт ами і забезпечує повернення коштів (фінансові кошти + штра ф) на розрахунковий рахунок К РВ ФСЗІ.
При цьому, перевіряючі не пр ийняли в якості поважних при чин порушення Відповідачем с троків розрахунків, передбач ених Договором, лист Підприє мства від 19.06.2008 р. № 16 до КРВ ФСЗІ з викладенням причин можливос ті невикористання коштів у в ідповідності з умовами п. 2.3. до говору від 23.05.2008 р., у зв'язку з ти м, що вказані причини не відпо відають вимогам п.2.3. Порядку о бліку зобов'язань розпорядни ків бюджетних коштів в орган ах Державного казначейства У країни, затвердженого наказо м Державного казначейства Ук раїни від 09.08.2004 р. № 136, зі змінами, зареєстрованим в Міністерст ві юстиції України 30 серпня 2004 р. за № 1068/9667, відповідно до якого органи Державного казначейс тва України звіряють поданий розпорядником Реєстр та під твердні документи на предмет відповідності даних, уключе них до Реєстру.
Підтвердні документи, нада ні розпорядником бюджетних к оштів, опрацьовуються органо м Державного казначейства Ук раїни: за захищеними статтям и, які не потребують проведен ня процедур закупівель, - прот ягом 1 операційного дня; за зах ищеними статтями, які потреб ують проведення процедур зак упівель (крім капітальних ви датків), - до 3 операційних днів ; за іншими поточними видатка ми, крім захищених, - до 3 операц ійних днів; за капітальними в идатками - до 5 операційних дні в.
Судом встановлено, що дата п рийняття документів від пози вача - 04.07.2008 р., а дата взяття на облік та перерахування гроше й постачальнику обладнання - 07.07.2008 р.
Відповідно до п.2.5. Договору в ідповідачем проведено розра хунок штрафних санкцій за пе ріод невикористання коштів, які склали 16524,14 грн. (210000,00Х0.032786%)(річн а облікова ставка НБУ - 12%) Х 12 д нів (з 25.06.2008 року по 06.07.2008 р.) Х 2), та за значено, що вони не повернута КРВ ФСЗІ.
19.06.2009 р. за вих. № 04-14/4174 на адресу в ідповідача було направлено в имоги про усунення виявлених порушень, відповідно до п. 1 як их КРУ в АР Крим вимагало пере рахувати до Кримського Респу бліканського відділення Фон ду соціального захисту інвал ідів штрафні санкції у сумі 165 24,14 грн. (а.с.5).
КРВ ФСЗІ обставини,що сприч инили невикористання коштів за Договором позивачем у вст ановлені строки, було визнан о КРВ ФСЗІ поважними причина ми, про що було накладено резо люцію на листі відповідача в ід 19.06.2008року № 16 (а.с.43) - такими при чинами є проведення тендерно ї процедури відповідно до за конодавства про закупівлю то варів, робіт та послуг за держ авні кошти.
Не погодившись з вимогами К РУ в АР Крим відповідач зверн увся до суду з адміністратив ним позовом про їх оскарженн я.
Постановою Окружного адмі ністративного суду АР Крим в ід 15.06.2010 по справі №2а-1320/10/12/0170, залиш еною в силі Ухвалою Севастоп ольського апеляційного адмі ністративного суду від 04.04.2011 п озов відповідача було задово лено, визнано протиправним т а скасовано п.1 Письмових вимо г КРУ в АР Крим від 19.06.2009 № 04-14/4174(а.с.2 08).
Проте, Постановою Вищого ад міністративного суду Україн и від 08.12.2011(а.с.215) касаційну скарг у КРУ в АР Крим було задоволен о, Постанову Окружного адмін істративного суду АР Крим ві д 15.06.2010 та Ухвалу Севастопольсь кого апеляційного адміністр ативного суду від 04.04.2011 по справ і скасовано,та в задоволені п озову Підприємству, заснован ому на власності об'єднання г ромадян(релігійної організа ції, профспілки) «Афаліна» ві дмовлено.
Ухвалюючи рішення Вищий ад міністративний суд виходив з того, що причини пропуску стр оку виконання умов договору, викладені в листі відповіда ча від 19.06.2008 № 16, не є поважними, КР У в АР Крим вірно зробило висн овок про порушення відповіда чем умов п.2.3 Договору та наявн ість підстав для застосуванн я штрафних санкцій відповідн о до п.2.5. Договору.
Відповідно до ст.255 КАС Украї ни постанова або ухвала суду , яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які бер уть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також дл я всіх органів, підприємств, у станов та організацій, посад ових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає вик онанню на всій території Укр аїни.
Обставини, які були встанов лені постановою, що набрала з аконної сили, в одній адмініс тративній справі не можуть о спорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих ст орін.
Згідно ч.5 ст. 254 КАС України по станова або ухвала суду апел яційної чи касаційної інстан ції за наслідками перегляду, постанова Верховного Суду У країни набирають законної си ли з моменту проголошення, а я кщо їх було прийнято за наслі дками розгляду у письмовому провадженні, - через п'ять днів після направлення їх копій о собам, які беруть участь у спр аві.
Таким чином, враховуючи ная вність Постанови Вищого адмі ністративного суду України в ід 08.12.2011, правомірність п.1 Письм ових вимог КРУ в АР Крим від 19.06 .2009 № 04-14/4174 не можуть бути оскарже но у даній справі.
Отже, вказана вимога є обґру нтованою та підлягає викона нню відповідачем.
Матеріалами справи не підт верджується виконання п.1 Пис ьмових вимог КРУ в АР Крим від 19.06.2009 № 04-14/4174, у зв'язку з чим, позов підлягає задоволенню.
Під час судового засідання , яке відбулось 23.01.2012 р. були огол ошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповід но до ст.ст.160, 163 КАСУ постанову складено 30.01.2012 р.
Керуючись ст.ст. 98, 160-163 КАС Укра їни, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Зобов'язати Підприємство засноване на власності об'єд нання громадян "Афаліна" (95044, м. Сімферополь, вул. Гавена, 101, ід ентифікаційний код 32168056) викон ати п. 1 Письмових вимог Контр ольно-ревізійного управлін ня АР Крим № 04-14/4174 від 19.06.2009 р. та пе рерахувати до Кримського рес публіканського відділення Ф онду соціального захисту інв алідів штрафні санкції у сум і 16524,14 грн.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя < підпис > Котарева Г.М.
< Текст >
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 23.01.2012 |
Оприлюднено | 16.02.2012 |
Номер документу | 21404050 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Котарева Г.М.
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Іщенко Галина Михайлівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Котарева Г.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні