Постанова
від 18.01.2012 по справі 2а-11412/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №5.1.2

ПОСТАНОВА

Іменем України

18 січня 2012 року Справа № 2а-11412/11/1270

Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:

Головуючого судді: Каюди А.М .,

Суддів: Петросян К.Є., Солоні ченко О.В.

при секретарі: Єгоровій О.О.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативний позов Товариства з о бмеженою відповідальністю "Е нерго-Альянс" до Державної сл ужби геології та надр Україн и про скасування наказу,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Товариство з обмеж еною відповідальністю "Енерг о-Альянс" звернувся до Луганс ького окружного адміністрат ивного суду з позовом до Держ авної служби геології та над р України, в якому просив скас увати наказ про анулювання с пеціального дозволу №47 від 26.07. 2011.

У судовому засіданні 18.01.2012 пр едставник позивача пояснив, що в прохальній частині позо ву було помилково зазначено іншу дату та номер наказу, та п росив суд прийняти рішення, я ким скасувати наказ Державно ї служби геології та надр Укр аїни №43 від 27.07.2011 в частині анулю вання спеціального дозволу н а користування нардами №3390 ві д 12.08.2004.

Дане зауваження позивача п риймається судом, оскільки в сі інші матеріали справи сві дчать про те, що спеціальний д озвіл наданий позивачу було анульовано саме наказом відп овідача №43 від 27.07.2011.

На обґрунтування заявлени х вимог позивач зазначив нас тупне.

12.08.2004 року Державним комітето м природних ресурсів України було видано для Товариства з обмеженою відповідальністю "Енерго-Альянс", спеціальний д озвіл на користування надрам и № 3390 від 12.08.2004 р.

На підставі акту перевірки діяльності користувача надр від 13.05.2011 р. запропановано ініц іювати перед Міжвідомчою роб очою групою з питань надроко ристування питання щодо анул ювання спеціального дозволу №3390 від 12.08.2004 р. на видобування ву гілля пласту 16 в технічних меж ах шахтоділянки ТОВ «Енерго- Альянс» на полі колишньої ша хти «Одеська», в зв'язку з тим, що надрокористувач на протя зі 6 років і 9 місяців не присту пив до користування надрами. Про усунення порушень виявл ених під час перевірки повід омлялась Донецька територіа льна інспекція по геологічно му вивченню та використанню надр.

05 грудня 2011 р. зі слів робітник ів Донецької територіальної інспекції Державного геолог ічного контролю за веденням робіт по геологічному вивчен ню та використанню надр стал о відомо, що спеціальний дозв іл №3390 від 12.08.2004 року анулювано н а підставі наказу № 43 від 27.07.2011 р. До теперішнього часу ані лис та з повідомленням, ні наказу про анулювання спеціального дозволу №3390 від 12.08.2004 р. ТОВ «Енер го-Альянс» не отримувало.

Відповідно до ст. 26 Кодексу У країни "Про надра" право корис тування надрами припиняєтьс я у разі: 1) якщо відпала потреб а у користуванні надрами; 2) за кінчення встановленого стро ку користування надрами; 3) при пинення діяльності користув ачів надр, яким їх було надано у користування, 4) користуванн я надрами з застосуванням ме тодів і способів, що негативн о впливають на стан надр, приз водять до забруднення навкол ишнього природного середови ща або шкідливих наслідків д ля здоров'я населення; 5). Викор истання надр не для тієї мети , для якої їх було надано, пору шення інших вимог, передбаче них спеціальним дозволом на користування ділянкою надр; 6) якщо користувач без поважни х причин протягом двох років , а для нафтогазоперспективн их площ та родовищ нафти та га зу - 180 календарних днів не прис тупив до користування надрам и, 7) вилучення у встановленому законодавством порядку нада ної у користування ділянки н адр.

Право користування надрам и припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пун ктами 4,5,6 цієї статті, у разі не згоди користувачів, у судово му порядку.

Ні керівником ТОВ "Енерго-Ал ьянс", ні іншими уповноважени ми особами позивача згоди на припинення користування над рами не надавалося.

Відповідач не звертався до суду про припинення користу вання надрами - Товариством з обмеженою відповідальністю "Енерго-Альянс".

Крім того, наказ № 43 від 27.07.2011 ро ку ТОВ "Енерго-Альянс" не надан ий, чим порушено його право на оскарження спірного наказу в судовому порядку.

У судовому засіданні предс тавник позивача повністю під тримав заявлені позовні вимо ги.

Відповідач просив суд розг лянути справу без участі йог о представника, проти позову заперечував, зокрема зазнач ив, що у період з 11 по 13 травня 2011 р оку ДО "Донецька ТІДГК" було пр оведено перевірку діяльност і позивача щодо виконання ум ов спеціального дозволу від 12.08.2004 № 3390 та раніше виданих прип исів щодо усунення порушень законодавства про надра, про що складено відповідний акт .

Зокрема було встановлено, щ о роботи в межах ділянки надр , наданої позивачу на підстав і спеціального дозволу на ко ристування надрами від 12.08.2004 № 3 390 не розпочаті у зв'язку із від сутністю у позивача правовст ановлюючих документів на зем ельну ділянку.

ДО "Донецька ТІДГК" до Держг еонадр було надано подання щ одо вирішення питання про ан улювання спеціального дозво лу про користування надрами від 12.08.2004 № 3390.

Відповідно до ст. 26 Кодексу У країни про надра право корис тування надрами припиняєтьс я у разі якщо користувач без п оважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспе ктивних площ та родовищ нафт и та газу - 180 календарних днів н е приступив до користування надрами;

Відповідно до абзацу 3 ст. 26 К одексу України про надра зак онодавством України можуть б ути передбачені й інші випад ки припинення права користув ання надрами.

Відповідно до п. 23 Порядку на дання спеціальних дозволів н а користування надрами, затв ердженого постановою Кабіне ту Міністрів України від 30.05.2011 № 615 право користування надрами припиняється Держгеонадрам и безпосередньо або за п оданням гірничого та санітар но-епідеміологічного нагляд у, державного геологічного і екологічного контролю, орга нів місцевого самоврядуванн я, органів державної податко вої служби у разі:

- невжиття надрокористувач ем заходів для усунення прич ин зупинення дії дозволу в ус тановлений строк;

- коли суб'єкт господарської діяльності протягом двох ро ків, а щодо нафтогазоперспек тивних площ, родовищ нафти і г азу - 180 календарних днів та газ у (метану) вугільних родовищ - одного року з початку дії доз волу без поважної причини не розпочав користування надра ми;

Отже, Держгеонадра при вида нні наказу від 27.07.2011 № 43 про анулю вання спеціального дозволу в ід 12.08.2004 №3390 діяла в межах компет енції та чітко дотримувалась вимог Кодексу України про на дра, Порядку надання спеціал ьних дозволів на користуванн я надрами, затвердженого пос тановою Кабінету Міністрів У країни від 30.05.2011 № 615.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, перевірив ши матеріали справи, розглян увши справу в межах заявлени х позовних вимог і наданих ст оронами доказів, оцінивши до кази відповідно до вимог ст. 69 -72 КАС України, суд встановив н аступне.

Позивач, Товариство з обмеж еною відповідальністю "Енерг о-Альянс", зареєстрований вик онавчим комітетом Алчевсько ї міської ради Луганської об ласті 24.02.2003 (а.с. 15-25).

12.08.2004 року Державним комітето м природних ресурсів України було видано для Товариства з обмеженою відповідальністю "Енерго-Альянс", спеціальний д озвіл на користування надрам и № 3390 від 12.08.2004 (а.с. 6-7).

З 11 по 13 травня 2001 року Державн ою організацією "Донецька те риторіальна інспекція держа вного геологічного контролю за веденням робіт по геологі чному вивченню та використан ню надр" (далі "Донецька ТІДГК" ) було проведено перевірку ви конання ліцензійних умов на розробку ділянки надр, визна чених ліцензією №3390 від 12.08.2004 (а.с . 9-14).

Актом перевірки встановле но, що на теперішній час будь-я кі роботи в межах ліцензійно ї ділянки не розпочаті за при чин відсутності у товариства правовстановлюючих докумен тів на землю.

Земельна ділянка площею 8,4 г а на яку претендує ТОВ "Енерго -Альянс" знаходиться в межах з емельної ділянки КСП "Півден не" (на той час ТОВ "Південне"). Д ля її переоформлення на ТОВ "Е нерго-Альянс" необхідна згод а керівництва ТОВ "Південне" н а її заміну на рівноцінну з зе мель запасу Свердловської м іської ради. Така згода була о тримана ще у жовтні 2006 р. (лист н а ім'я Свердловського місько го голови № 58 від 18.10.2006 р.), але пода льші кроки керівництво товар иства-замовника були припине ні спочатку за причин постій ного внесення змін до Земель ного кодексу України, а потім за причин реорганізації ТОВ "Південне".

Листом № 46 від 14.02.2008 р. керівниц тво ТОВ "Енерго-Альянс" було пр оінформовано, що обмін земел ьної ділянки в районі колишн ьої шахти "Одеська" на користь замовника став не мож ливим. П ричиною цього було не виділе ння земельних паїв в натуру. Л истом №38 від 20.01.2009 директор ТОВ "П івденне" ще раз підтвердив ви щенаведену ситуацію, повідом ив що підприємство знаходить ся в стані реорганізації й зм іни власності, земельні серт ифікати не затверджені на зб орах власників, а також зазна чив, що розпаювання вказаних земель заплановане на почат ок 2010 р. (а.с. 52)

У 2009 р. товариством було отри мано відповідь від заступник а Свердловського міського го лови (лист № 2218/ від 25.11.2009 р.) в якій й деться про те, що "питання про надання дозволу на складання технічної документації по о бміну трьох земельних діляно к загальною площею 8,4 га з земе ль власників сертифікатів КС П "Південне" на землі запасу бу де розглянуто на черговій се сії міської ради в грудні 2009 р." (а.с. 50-51)

На час перевірки ТОВ "Енерго -Альянс" було надано лист № 9/1 ві д 09.03.2011 р. до Голови Луганської О блдержадміністрації з проха нням щодо отримання узгоджен ня на розробку проекту земле устрою (а.с. 49).

Представник позивача прис утній у судовому засіданні п ідтвердив дійсність викладе них в акті перевірки відомос тей щодо вжитих заходів для о формлення земельної ділянки , надав копії відповідних док ументів та чергового звернен ня про погодження вилучення земельної ділянки до ДП "Свер дловантрацит" (а.с. 48-63).

На підставі проведеної пер евірки ДО "Донецька ТІДГК" бул о рекомендовано ініціювати п еред Міжвідомчою робочою гру пою з питань надрокористуван ня питання щодо анулювання с пеціального дозволу.

Відповідно до наказу №43 від 27.07.2011 та витягу з додатку №2 до на казу відповідачем було ануль овано спеціальний дозвіл №3390 від 12.08.2004 наданий ТОВ "Енерго-Ал ьянс". Підставою анулювання в ідповідачем спеціального до зволу на користування надрам и зазначений підпункт 11 п. 23 Пор ядку надання спеціальних доз волів на користування надрам и, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України в ід 30.05.2011 року №615.

Вирішуючи даний спір суд ви ходить з наступного.

Спірним питанням у справі є правомірність дій відповіда ча щодо прийняття ним наказу № 43 від 27.07.2011 року в частині анул ювання ліцензії (спеціальног о дозволу) № 2892 від 17.01.2003 року на ко ристування надрами, виданого позивачеві.

Прийнятий відповідачем на каз є правовим актом індивід уальної дії.

Згідно з п. 1 ч. 3 ст. 2 КАС Україн и у справах щодо оскарження р ішень, дій чи бездіяльності с уб' єктів владних повноваже нь адміністративні суди пере віряють, чи прийняті (вчинені ) вони на підставі, у межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Консти туції України органи державн ої влади, їх посадові особи зо бов'язані діяти лише на підст аві, в межах повноважень та у с посіб, що передбачені Консти туцією та законами України.

Згідно п. 1, 2 Положення про Де ржавну службу геології та на др України, затвердженого ук азом Президента України від 06.04.2011 року за №391/2011, Державна служ ба геології та надр України (Д ержгеонадра України) є центр альним органом виконавчої вл ади, діяльність якого спрямо вується і координується Кабі нетом Міністрів України чере з Міністра екології та приро дних ресурсів України, входи ть до системи органів викона вчої влади і забезпечує реал ізацію державної політики у сфері геологічного вивчення та раціонального використан ня надр. Держгеонадра Україн и у своїй діяльності керуєть ся Конституцією та законами України, актами Президента У країни та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерс тва екології та природних ре сурсів України, іншими актам и законодавства України, дор ученнями Президента України та Міністра, а також цим Полож енням.

Обов'язок суду вирішувати с пори на підставі Конституції України закріплений положен нями принципу законності вик ладеного у пункті 1 частини пе ршої статті 9 КАС України.

Відповідно до статті 19 Коде ксу України про надра у корис тування підприємствам, устан овам, організаціям та громад янам надра надаються лише за наявності у них спеціальног о дозволу на користування ді лянкою надр. Право на таке кор истування засвідчується акт ом про надання гірничого від воду. Останній є частиною над р, наданою користувачам для п ромислової розробки родовищ корисних копалин та цілей, не пов'язаних із видобуванням к орисних копалин. Користуванн я надрами за межами гірничог о відводу забороняється. Гір ничі відводи для розробки ро довищ корисних копалин місце вого значення надаються Верх овною Радою Республіки Крим, обласними, Київською та Сева стопольською міськими Радам и народних депутатів і підля гають реєстрації в органах д ержавного гірничого нагляду (стаття 17 Кодексу).

Статтею 25 Кодексу України п ро надра передбачено, що прав а користувачів надр охороняю ться законом і можуть бути об межені лише у випадках, перед бачених законодавством Укра їни. Збитки, завдані порушенн ям прав користувачів надр, пі длягають відшкодуванню в пов ному обсязі відповідно до за конодавчих актів України.

Статтею 26 Кодексу України п ро надра визначено, що право к ористувача надрами припиняє ться у разі: "1" якщо відпала пот реба у користуванні надрами; "2" закінчення встановленого с троку користування надрами; "3" припинення діяльності кори стувачів надр, яким їх було на дано у користування; "4" корист ування надрами з застосуванн ям методів і способів, що нега тивно впливають на стан надр , призводять до забруднення н авколишнього природного сер едовища або шкідливих наслід ків для здоров'я населення; "5" в икористання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, перед бачених спеціальним дозволо м на користування ділянкою н адр; "6" якщо користувач без пов ажних причин протягом двох р оків, а для нафтогазоперспек тивних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування н адрами; "7" вилучення у встанов леному законодавством поряд ку наданої у користування ді лянки надр.

Відповідно до частини друг ої статті 26 Кодексу право кори стування надрами припиняєть ся органом, який надав надра у користування, а у випадках, пе редбачених пунктами 4, 5, 6 цієї с татті, у разі незгоди користу вачів, - у судовому порядку.

Аналіз приписів зазначено ї статті доводить те, що припи нення користування надрами з дійснюється як за рішенням о ргану, який надав надра в кори стування так і в певних випад ках, зокрема за п. 6 ч. 2 вказаної статті, виключно в судовому п орядку - у разі незгоди корист увачів.

При цьому, підпунктом 11 п. 23 По рядку надання спеціальних до зволів на користування надра ми, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 року №615, який вказаний відповідачем як підстава для прийняття оскаржуваного нак азу, передбачено, що право кор истування надрами припиняєт ься Держгеонадрами безпосер едньо або за поданням органі в державного гірничого та са нітарно-епідеміологічного н агляду, державного геологічн ого і екологічного контролю, органів місцевого самовряду вання, органів державної под аткової служби, у разі коли су б'єкт господарської діяльнос ті протягом двох років, а щодо нафтогазоперспективних пло щ, родовищ нафти і газу - 180 кале ндарних днів та газу (метану) в угільних родовищ - одного рок у з початку дії дозволу без по важної причини не розпочав к ористування надрами. Припине ння права користування надра ми здійснюється шляхом прийн яття Держгеонадрами наказу п ро анулювання дозволу.

Отже, вказаним Порядком пер едбачене право припинення ко ристування надрами безпосер едньо Держгеонадрами без ная вності відповідного рішення суду.

Відповідно до частини 4 стат ті 9 КАС України у разі невідпо відності нормативно-правово го акта Конституції України, закону України, міжнародном у договору, згода на обов'язко вість якого надана Верховною Радою України, або іншому пра вовому акту суд застосовує п равовий акт, який має вищу юри дичну силу.

У роз' ясненні Пленуму Вер ховного Суду України, яке міс титься в постанові від 1 листо пада 1996 року № 9 (пункт 5) зазначен о, що судам необхідно виходит и з того, що нормативно-правов і акти будь-якого державного чи іншого органу (акти Презид ента України, постанови Верх овної Ради України, постанов и і розпорядження Кабінету М іністрів України, нормативно -правові акти Верховної Ради Автономної Республіки Крим чи рішення Ради міністрів Ав тономної Республіки Крим, ак ти органів місцевого самовря дування, накази та інструкці ї міністерств і відомств, нак ази керівників підприємств, установ та організацій тощо) підлягають оцінці на відпов ідність як Конституції, так і закону. Якщо при розгляді спр ави буде встановлено, що норм ативно-правовий акт, який під лягав застосуванню, не відпо відає чи суперечить законові , суд зобов'язаний застосуват и закон, який регулює ці право відносини.

Зважаючи на зазначену супе речність між законом і підза конним актом, які по-різному в регульовують одне й те саме п итання, колегія суддів зверн ула на це увагу, дала оцінку та зробила висновки, виходячи з вимог частини 4 статті 9 КАС Ук раїни та вищезгаданого роз' яснення Пленуму Верховного С уду України.

Ухвалою Луганського окруж ного адміністративного суду від 12.12.2011 було зобов'язано Держ авну службу геології та надр України надати суду докази п овідомлення позивача про роз гляд питання про скасування дозволу на спецкористування надрами та докази належного повідомлення позивача у спр аві про прийняте рішення (док ази надіслання наказу та йог о отримання позивачем).

Зазначені докази відповід ачем надані не були, а надано л ише повідомлення від 02.08.2011 №2698/01/14 -11, яким відповідач повідомляв позивача про анулювання оск аржуваним наказом спеціальн ого дозволу. До повідомлення відповідачем надано копію п овідомлення про вручення поз ивачу 12.08.2011 поштового відправл ення від 04.08.2011. Проте, з наданого повідомлення не можливо вст ановити, що саме було відправ лено позивачу 04.08.2011, тим більш, щ о у листі від 02.08.2011 не міститься посилань на будь-які додатки .

Таким чином відповідачем н е доведено факту повідомленн я позивача про розгляд питан ня про анулювання спеціально го дозволу, а відтак у позивач а була відсутня можливість з аявити про свою незгоду з при пиненням дії спеціального до зволу.

Приймаючи до уваги, що позив ачем згода на припинення пра ва користування надрами не н адавалась, то у відповідача з огляду на імперативні полож ення ч. 2 ст. 26 Кодексу України п ро надра були відсутні повно важення для прийняття спірно го наказу в частині спеціаль ного дозволу на користування надрами.

Згідно зі ст. 244-2 КАС України, р ішення Верховного Суду Украї ни, прийняте за результатами розгляду заяви про перегляд судового рішення з мотивів н еоднакового застосування су дом (судами) касаційної інста нції одних і тих самих норм ма теріального права у подібних правовідносинах, є обов'язко вим для всіх суб'єктів владни х повноважень, які застосову ють у своїй діяльності норма тивно-правовий акт, що містит ь зазначені норми права, та дл я всіх судів України. Суди зоб ов'язані привести свою судов у практику у відповідність з рішенням Верховного Суду Ук раїни.

Вищезазначена правова поз иція також узгоджується із п остановою Верховного суду Ук раїни від 25.06.2011 року, у справі за позовом дочірнього підприєм ства "Виробничий підрозділ « Шадурський кар'єр «Карат» за критого акціонерного товари ства «Гірничовидобувний і ка менеобробний комбінат «Біли чі» до Міністерства охорони навколишнього природного се редовища України про визнанн я протиправним та скасування наказу від 29.10.2009 року №565 в части ні анулювання спеціального д озволу від 20.06.2006 року №3900, видано го підприємству на користува ння надрами.

Отже, на підставі викладено го, колегія суддів приходить до висновку, що відповідач як суб'єкт владних повноважень за приписами ч. 2 ст. 71 КАС Украї ни не довів правомірність пр ийняття наказу від 27.07.2011 року № 43 в частині анулювання спеціа льного дозволу на користуван ня надрами №3390 від 12.08.2004, виданог о позивачеві.

З огляду на вищезазначене, с уд приходить до висновку, що п озовні вимоги Товариства з о бмеженою відповідальністю "Е нерго-Альянс" до Державної сл ужби геології та надр Україн и про скасування наказу від 27. 07.2011 року № 43 в частині анулюванн я спеціального дозволу на ко ристування надрами №3390 від 12.08.20 04, підлягають задоволенню у по вному обсязі.

Відповідно до статті 94 КАС У країни якщо судове рішення у хвалене на користь сторони, я ка не є суб'єктом владних повн оважень, суд присуджує всі зд ійснені нею документально пі дтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

Керуючись ст. ст. 17, 18, 94, 158-163, 167, 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальніст ю "Енерго-Альянс" до Державної служби геології та надр Укра їни про скасування наказу за довольнити повністю.

< Текст >

Скасувати наказ Держ авної служби геології та над р України від 27.07.2011 року №43 в част ині анулювання спеціального дозволу на користування над рами №3390 від 12.08.2004

Стягнути з Державног о бюджету України на користь Товариства з обмеженою відп овідальністю "Енерго-Альянс" , ід. код 32330487, Луганська область , м. Алчевськ, вул. Паркова, буд. 7 витрати зі сплати судового з бору в сумі 28 грн. 23 коп. (двадцят ь вісім гривень 23 коп.).

Постанова суду може бути ос каржена до Донецького апеляц ійного адміністративного су ду. Апеляційна скарга подаєт ься до адміністративного суд у апеляційної інстанції чере з суд першої інстанції, який у хвалив оскаржуване судове рі шення. Копія апеляційної ска рги одночасно надсилається о собою, яка її подає, до суду ап еляційної інстанції.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодекс у, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.

Постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення строку пода ння апеляційної скарги, вста новленого Кодексом адмініст ративного судочинства Украї ни, якщо таку скаргу не було по дано.

На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засі данні проголошено вступну та резолютивну частини постано ви. Складення постанови у пов ному обсязі відкладено, про щ о згідно вимог частини 2 статт і 167 КАС України повідомлено п ісля проголошення вступної т а резолютивної частин постан ови у судовому засіданні.

Постанову у повному складе но та підписано 23.01.2012.

< Текст >

Суддя А.М. Каюда

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.01.2012
Оприлюднено16.02.2012
Номер документу21417775
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11412/11/1270

Ухвала від 21.12.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.М. Каюда

Ухвала від 12.12.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.М. Каюда

Ухвала від 18.01.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.М. Каюда

Ухвала від 13.03.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Васильєва Ірина Анатоліївна

Ухвала від 20.02.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Васильєва Ірина Анатоліївна

Ухвала від 20.02.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Васильєва Ірина Анатоліївна

Ухвала від 27.10.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпіцька Л.Т.

Ухвала від 30.10.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпіцька Л.Т.

Ухвала від 16.05.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпіцька Л.Т.

Ухвала від 29.03.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Васильєва І. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні