Постанова
від 26.01.2012 по справі 2а-4353/11/2770
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

< Копия >

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ПОСТАНОВА

Іменем України

26.01.12 Справа №2а-4353/11/2770

Окружний адміністративн ий суд міста Севастополя в ск ладі:

головуючого судді - Куімова М.В.;

при секретарі - Євтушенко А. В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміще нні суду в м. Севастополі адмі ністративну справу за позово м Державної податкової інсп екції у Ленінському районі м . Севастополя до Товариства з обмеженою відповідальніст ю "Ліфткомфорт-ЛК" про признач ення документальної позапла нової перевірки, суд, -

ВСТАНОВИВ:

ДПІ у Ленінському районі м . Севастополя звернулась до с уду з адміністративним позов ом до ТОВ «Ліфткомфорт - ЛК» про призначення документаль ної позапланової виїзної пер евірки. Позовні вимоги мотив овані тим, що до ДПІ у Ленінськ ому районі м. Севастополя над ійшла вимога Прокуратури м. С евастополя від 08.12.2011 року №07-136/ви х.-11 про необхідність проведен ня документальної позаплано вої виїзної перевірки ТОВ «Л іфткомфорт - ЛК», яке перебу ває на обліку як платник пода тків та зборів у ДПІ у Ленінсь кому районі м. Севастополя. Ви мога прокуратури зазначає, щ о перевірці підлягає своєча сність, достовірність, повно та нарахування та сплати усі х передбачених Податковим ко дексом податків та зборів, а т акож дотримання валютного та іншого законодавства, дотри мання роботодавцем законод авства щодо укладення трудов ого договору, оформлення тру дових відносин з працівникам и (найманими особами) та яка пр оводиться на підставі податк ових декларацій (розрахунків ), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів п одаткового та бухгалтерсько го обліку, ведення яких перед бачено законом, первинних до кументів, які використовують ся в бухгалтерському та пода тковому обліку і пов' язані з нарахуванням та сплатою по датків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства. Необхідність проведення так ої перевірки зумовлена зверн енням до Прокуратури м. Севас тополя Голови Севастопольсь кої міської державної адміні страції щодо законності дій службових осіб ТОВ «Ліфтком форт - ЛК», де одним з питань є стан додержання товариство м фінансової дисципліни. Поз ивач просить призначити доку ментальну позапланову виїзн у перевірку відповідача за п еріод з січня 2009 року по січень 2012 року.

У судовому засіданні предс тавник позивача Бойко І.В. підтримала позовні вимоги у повному обсязі.

Представник відповідача Михайлова Н.В. з позовом не п огодилась з підстав, викладе них у письмових запереченнях .

Прокурор Алісов О.В. у судов ому засіданні підтримав позо вні вимоги у повному обсязі.

Заслухавши пояснення учас ників процесу, дослідивши ма теріали справи, суд вважає, що позовні вимоги підлягають ч астковому задоволенню з наст упних підстав.

Відповідно до положень ст. 2 Закону України «Про державн у податкову службу», завданн ями органів державної податк ової служби, зокрема, є здійсн ення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, пов нотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільо вих фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а так ож неподаткових доходів, уст ановлених законодавством.

Згідно з ч. 5 ст. 4 вказаного За кону органи державної податк ової служби України координу ють свою діяльність з фінанс овими органами, органами Дер жавного казначейства Україн и, органами служби безпеки, вн утрішніх справ, прокуратури, статистики, державними митн ою та контрольно-ревізійною службами, іншими контролюючи ми органами, установами банк ів, а також з податковими служ бами інших держав.

Пунктом 11 ст. 10 цього ж Закону до функцій районних державн их податкових інспекцій у мі стах віднесено звернення до суду у передбачених законом випадках.

Підпунктами 62.1.1. - 62.1.3. статті 62.1. Податкового кодексу Украї ни (далі - Кодекс) встановлен о, що податковий контроль зді йснюється шляхом:

- ведення обліку платн иків податків;

- інформаційно-аналіт ичного забезпечення діяльно сті органів державної податк ової служби;

- перевірок та звірок в ідповідно до вимог цього Код ексу, а також перевірок щодо д отримання законодавства, кон троль за дотриманням якого п окладено на контролюючі орга ни, у порядку, встановленому з аконами України, що регулюют ь відповідну сферу правовідн осин.

Відповідно до п.78.1. Кодексу д окументальна позапланова ви їзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з т аких обставин:

78.1.1. за наслідками перевірок інших платників податків аб о отримання податкової інфор мації виявлено факти, що свід чать про можливі порушення п латником податків податково го, валютного та іншого закон одавства, контроль за дотрим анням якого покладено на орг ани державної податкової слу жби, якщо платник податків не надасть пояснення та їх доку ментальні підтвердження на о бов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом 10 робочих дні в з дня отримання запиту;

78.1.2. платником податків не по дано в установлений законом строк податкову декларацію а бо розрахунки, якщо їх поданн я передбачено законом;

78.1.3. платником податків пода но органу державної податков ої служби уточнюючий розраху нок з відповідного податку з а період, який перевірявся ор ганом державної податкової с лужби;

78.1.4. виявлено недостовірніст ь даних, що містяться у податк ових деклараціях, поданих пл атником податків, якщо платн ик податків не надасть поясн ення та їх документальні під твердження на письмовий запи т органу державної податково ї служби протягом десяти роб очих днів з дня отримання зап иту;

78.1.5. платником податків пода но в установленому порядку о ргану державної податкової с лужби заперечення до акта пе ревірки або скаргу на прийня те за її результатами податк ове повідомлення-рішення, в я ких вимагається повний або ч астковий перегляд результат ів відповідної перевірки або скасування прийнятого за її результатами податкового по відомлення-рішення у разі, ко ли платник податків у своїй с карзі (запереченнях) посилає ться на обставини, що не були д осліджені під час перевірки, та об'єктивний їх розгляд нем ожливий без проведення перев ірки. Така перевірка проводи ться виключно з питань, що ста ли предметом оскарження;

78.1.7. розпочато процедуру рео рганізації юридичної особи ( крім перетворення), припинен ня юридичної особи або підпр иємницької діяльності фізич ної особи - підприємця, поруше но провадження у справі про в изнання банкрутом платника п одатків або подано заяву про зняття з обліку платника под атків;

78.1.8. платником подано деклар ацію, в якій заявлено до відшк одування з бюджету податок н а додану вартість, за наявнос ті підстав для перевірки, виз начених у розділі V цього Коде ксу, та/або з від'ємним значенн ям з податку на додану вартіс ть, яке становить більше 100 тис . гривень.

Документальна позапланова виїзна перевірка з підстав, в изначених у цьому підпункті, проводиться виключно щодо з аконності декларування заяв леного до відшкодування з бю джету податку на додану варт ість та/або з від'ємного значе ння з податку на додану варті сть, яке становить більше 100 ти с. гривень;

78.1.9. щодо платника податку по дано скаргу про ненадання та ким платником податків подат кової накладної покупцю або про порушення правил заповне ння податкової накладної у р азі ненадання таким платнико м податків пояснень та докум ентального підтвердження на письмовий запит органу держ авної податкової служби прот ягом десяти робочих днів з дн я його отримання;

78.1.11. отримано постанову суду (ухвалу суду) про призначення перевірки або постанову орг ану дізнання, слідчого, проку рора, винесену ними відповід но до закону у кримінальних с правах, що перебувають у їх пр овадженні.

Підпунктом 75.1.2. пункту 75.1. ст. 75 К одексу визначено, що докумен тальною перевіркою вважаєть ся перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірніс ть, повнота нарахування та сп лати усіх передбачених цим К одексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, кон троль за дотриманням якого п окладено на контролюючі орга ни, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладенн я трудового договору, оформл ення трудових відносин з пра цівниками (найманими особами ) та яка проводиться на підста ві податкових декларацій (ро зрахунків), фінансової, стати стичної та іншої звітності, р егістрів податкового та бухг алтерського обліку, ведення яких передбачено законом, пе рвинних документів, які вико ристовуються в бухгалтерськ ому та податковому обліку і п ов'язані з нарахуванням і спл атою податків та зборів, вико нанням вимог іншого законода вства, контроль за дотриманн ям якого покладено на органи державної податкової служби , а також отриманих в установл еному законодавством порядк у органом державної податков ої служби документів та пода ткової інформації, у тому чис лі за результатами перевірок інших платників податків. До кументальна позапланова пер евірка не передбачається у п лані роботи органу державної податкової служби і проводи ться за наявності хоча б одні єї з обставин, визначених цим Кодексом. Документальною ви їзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться з а місцезнаходженням платник а податків чи місцем розташу вання об'єкта права власност і, стосовно якого проводитьс я така перевірка.

У судовому засіданні встан овлено, що ДПІ у Ленінському р айоні м. Севастополя надійшл а вимога Прокуратури м. Севас тополя від 08.12.2011 року №07-136/вих.-11 пр о необхідність проведення до кументальної позапланової в иїзної перевірки ТОВ «Ліфтко мфорт - ЛК», яке перебуває на обліку як платник податків т а зборів у ДПІ у Ленінському р айоні м. Севастополя. Вимога п рокуратури зазначає, що пере вірці підлягає своєчасність , достовірність, повнота нара хування та сплати усіх перед бачених Податковим кодексом податків та зборів, а також до тримання валютного та іншого законодавства, дотримання р оботодавцем законодавства щ одо укладення трудового дого вору, оформлення трудових ві дносин з працівниками (найма ними особами) та яка проводит ься на підставі податкових д екларацій (розрахунків), фіна нсової, статистичної та іншо ї звітності, регістрів подат кового та бухгалтерського об ліку, ведення яких передбаче но законом, первинних докуме нтів, які використовуються в бухгалтерському та податков ому обліку і пов' язані з нар ахуванням та сплатою податкі в та зборів, виконанням вимог іншого законодавства. Необх ідність проведення такої пер евірки зумовлена зверненням до Прокуратури м. Севастопол я Голови Севастопольської мі ської державної адміністрац ії щодо законності дій служб ових осіб ТОВ «Ліфткомфорт - ЛК», де одним з питань є стан д одержання товариством фінан сової дисципліни.

Враховуючи викладене та ви ходячи з аналізу норм чинног о законодавства, суд дійшов в исновку про обґрунтованість позовних вимог та наявність підстав для їх задоволення у частині призначення докумен тальної позапланової виїзно ї перевірки за період з січн я 2009 року по грудень 2011 року вкл ючно.

У частині призначення суд ом перевірки за січень 2012 ро ку позовні вимоги не підляг ають задоволенню, оскільки ДПІ в Ленінському районі м . Севастополя звернулася до суду 21 грудня 2011 року та ст авить вимоги щодо призначе ння перевірки також по січ ень 2012 року включно, тобто з а майбутній період, що на де нь звернення до суду не від бувся у часі.

Судові витрати у справі, на підставі ст.94 Кодексу адмін істративного судочинства У країни, суд вважає за необх ідне віднести на рахунок д ержави.

Повний текст постанови ск ладено та підписано 30 січня 2 012 року.

Керуючись ст.ст. 71, 76, 94, 158-161, 163 Коде ксу адміністративного судоч инства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги задоволь нити частково.

Призначити документальну позапланову виїзну перевірк у Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Ліфткомфор т - ЛК» (м. Севастополь, Загор одня балка, 3, код ЄДРПОУ 33276316) з а період з січня 2009 року по грудень 2011 року.

Проведення перевірки дор учити Державній податковій інспекції в Ленінському р айоні м. Севастополя.

У задоволені решти позовн их вимог, - відмовити.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Севастопольського апеляці йного адміністративного суд у через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний стро к, з дня отримання копії пос танови, апеляційної скарги.

Суддя п ідпис М.В. Куімов

< З оригіналом згідно >

Суддя < підпис > М.В. Куімов

СудОкружний адміністративний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення26.01.2012
Оприлюднено16.02.2012
Номер документу21418788
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4353/11/2770

Ухвала від 21.05.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Кучерук Олег Васильович

Ухвала від 21.05.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Кучерук Олег Васильович

Постанова від 26.01.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Куімов М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні