38/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел. 284-18-98
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 38/17
31.01.12
За позовомКомунального підприємства «Керуюча дирекція» Шевченківської районної у м. Києві ради
ДоТовариства з обмеженою відповідальністю «Крокус»
Третя особаКомунальне підприємство житлово-експлуатаційна контора «Шулявка»Шевченківської районної у м. Києві ради
Прозобов'язання вчинити дії
Суддя Власов Ю.Л.
Представники:
Від позивача не з'явились
Від відповідачаЧернобук О.В.
Від третьої особи Безсмертний О.О.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Позивач звернувся до суду з позовом до Відповідача про зобов'язання за власний рахунок привести нежитлові приміщення та приміщення квартири №14 будинку №1/33 по провулку Політехнічному відповідно до проекту забудови (поверхового плану), а саме: відновити знесену частину капітальної стіни між нежитловим приміщенням площею 45,16 кв. м. та квартирою №14 площею 29,2 кв. м., яке розташоване в будинку №1/33 по провулку Політехнічному в м. Києві; демонтувати зведений другий ярус поверху, який проходить по всій довжині нежитлового приміщення площею 45,16 кв. м.
Заявлені позовні вимоги Позивач обґрунтовує наступним. Позивачем проведено обстеження нежитлового приміщення будинку №1/33 по провул. Політехнічному та встановлено проведення ремонтних робіт з переплануванням.
Відповідачем не було надано на вимогу Позивача дозвільної документації, в зв'язку з чим Позивачем було складено протокол про адміністративне правопорушення. Оскільки Відповідачем не було надано дозвільну документацію Позивач вважає, що Відповідач здійснив будівельні роботи з порушенням норм законодавства, тому позовні вимоги підлягають задоволенню.
Відповідач заперечив проти задоволення позовних вимог з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 29.12.11р. провадження у справі було порушено, позовна заява прийнята до розгляду, розгляд справи був призначений на 17.01.12р.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 17.01.12р. залучено до участі у справі на стороні Позивача третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору –Комунальне підприємство житлово-експлуатаційну контору «Шулявка»Шевченківської районної у м. Києві ради. Розгляд справи відкладався.
Судом досліджені надані суду докази та матеріали. В результаті дослідження наданих суду доказів та матеріалів, слухання Відповідача і Третьої особи суд, -
ВСТАНОВИВ:
19.02.07р. рішенням Шевченківської районної у м. Києві ради «Про вдосконалення системи управління житлово-комунальним господарством Шевченківського району м. Києва»№187 було утворено комунальне підприємство «Керуюча дирекція»Шевченківської районної у м. Києві ради та затверджено статут підприємства.
Відповідно до п.2.1. статуту Позивача підприємство створене з метою забезпечення професійного управління комунальним житловим фондом, ефективної експлуатації жилих нежилих приміщень, будинків, споруд, об'єктів благоустрою, іншого майні комунальної власності територіальної громади Шевченківського району м. Києва забезпечення задоволення потреб споживачів щодо надання їм житлово-комунальних послуг.
Згідно з п.2.2 статуту предметом діяльності підприємства є, зокрема, здійснення технічного нагляду за ремонтом, утриманням будинків та прибудинкових територій.
25.04.08р. між Управлінням з питань комунального майна, приватизації та підприємництва Шевченківської районної у м. Києві ради та Відповідачем був укладений договір купівлі-продажу нежилого приміщення, за умовами якого Управління з питань комунального майна, приватизації та підприємництва Шевченківської районної у м. Києві ради зобов'язалось передати у власність, а Відповідач зобов'язався прийняти нежиле приміщення загальною площею 45,20 кв. м., яке знаходиться за адресою: м. Київ, пров. Політехнічний, 1/33 (літера А) і зобов'язався сплатити за нього грошову суму, визначену цим договором. Відчужується нежиле приміщення № 1 (групи приміщень № 85а) (в літ. А) загальною площею 45,20 кв. м згідно з технічною документацією Київського міського бюро технічної інвентаризації.
Відповідно до п.1.2. договору Відповідач зобов'язувався прийняти об'єкт продажу і сплатити за нього ціну відповідно до умов, що визначені в цьому договорі, та пройти державну реєстрацію права власності на приміщення.
Відповідно до п.1.5 договору право власності на об'єкт продажу переходить до Покупця з моменту сплати повної вартості придбаного об'єкта приватизації. Право власності на об'єкт продажу підтверджується цим договором купівлі-продажу та актом прийому-передачі зазначеного об'єкта.
Зазначений договір купівлі-продажу нежилого приміщення зареєстровано Управлінням з питань комунального майна, приватизації та підприємництва Шевченківської районної у м. Києві ради 25.04.08р. за №001009/10.
14.05.08р. між Управлінням з питань комунального майна, приватизації та підприємництва Шевченківської районної у м. Києві ради та Відповідачем був підписаний акт прийому-передачі приміщення, відповідно до якого Управління з питань комунального майна, приватизації та підприємництва Шевченківської районної у м. Києві ради передав, а Відповідач прийняв згідно з договором купівлі-продажу нежилого приміщення від 25.04.08р. нежиле приміщення №1 (літ. А) загальною площею 45,20 кв. м., яке знаходиться за адресою: м. Київ, пров. Політехнічний, 1/33.
21.05.08р. Комунальним підприємством «Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна»зареєстровано право приватної власності Відповідача на нежиле приміщення №85а (лат. А) загальною площею 45,2 кв.м. по пров. Політехнічному у м. Києві за реєстраційним номером №3279л.
01.09.09р. між Позивачем та Третьою особою був укладений договір №114/1 на утримання житлових будинків, споруд, об'єктів благоустрою і прибудинкових територій
Відповідно до п.1.1 договору №114/1 Позивач передає, а Третя особа приймає на утримання житлові будинки, споруди, об'єкти благоустрою і прибудинкову територію для забезпечення надання житлово-комунальних послуг та проведення розрахунків з квартиронаймачами і власниками житлових приміщень.
Згідно з п.1.2 договору №114/1 мета договору - забезпечення кваліфікованого, якісного, гарантованого обслуговування та ремонту житлового фонду, його інженерно-технічного обладнання, надання житлово-комунальних послуг, дотримання санітарного стану прибудинкових територій для створення мешканцям будинків належних умов проживання.
Відповідно до п.1.3 договору №114/1 перелік житлових будинків, споруд, об'єктів благоустрою та прибудинкової території, що передається Третій особі на обслуговування викладається в додатку №1 до цього договору.
Згідно з підпункту 30 п.2.2. договору №114/1 Третя особа зобов'язалась, в тому числі, вести облік та за вимогою надавати Позивачу інформацію щодо розташованих на прибудинкових територіях малих архітектурних форм, гаражів інших споруд; проводити підготовку документів для подальшого вирішення питання Позивачем щодо звільнення земельних ділянок в примусовому порядку від самовільно встановлених, гаражів, споруд (довідки форми №3, акти обстеження, схеми розташування, попередження, фотознімки тощо).
09.02.11р. розпорядженням Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації «Про закріплення майна за Комунальним підприємством «Керуюча дирекція»№80 вирішено закріпити за Позивачем на праві господарського відання майно згідно з додатком. Доручено відділу з питань майна комунальної власності Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації здійснювати контроль за використанням майна, закріпленого за Позивачем.
Згідно з додатком до розпорядження Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації «Про закріплення майна за Комунальним підприємством «Керуюча дирекція»№80 за Позивачем закріплений будинок по пров. Політехнічному, 1/33 в м. Києві.
20.01.11р. Позивачем та Третьою особою було проведено обстеження нежитлового приміщення по пров. Політехнічному, 1/33, про що складено акт щодо прибудови та акт щодо наявності дозвільної документації на проведення перепланування.
Відповідно до акту обстеження щодо прибудови, на момент перевірки нежитлового приміщення 20.01.11р. роботи по облаштуванню прибудови до вказаного приміщення не розпочато. Дозвільна документація на встановлення малої архітектурної форми оформлена без узгодження з мешканцями даного будинку. Подальші дії щодо встановлення малої архітектурної форми будуть виконуватись лише за згодою мешканців будинку.
Згідно з актом щодо наявності дозвільної документації на проведення перепланування, на момент перевірки технічної документації на перепланування нежитлового приміщення 20.01.11р. виявлені недоліки у її оформленні. Директору Відповідача вручено припис щодо термінового приведення дозвільної документації до вимог чинного законодавства. Про що складено зазначений акт.
26.09.11р. Третьою особою було проведено обстеження нежитлового приміщення по пров. Політехнічному, 1/33 та складено акт щодо наявності дозвільної документації на проведення перепланування.
В результаті проведення вказаного обстеження було встановлено, що на момент перевірки, Відповідачем виконані ремонтні роботи з перепланування житлових та нежитлових приміщень буд. 1/33 по пров. Політехнічному, а саме: зроблено вхід в підвальне приміщення з середини житлової квартири №14 площею 29,20 м. кв.; знесено частину капітальної стіни (1/3 від усієї площі) та з'єднано кухню житлової квартири №14 вищезазначеного будинку з нежитловим приміщенням площею 45,16 м. кв.; у нежитловому приміщенні площею 45,16 м. кв. зведено другий ярус поверху, який проходить по всій довжині нежитлового приміщення та веде до кВ. №14 вищезазначеного будинку. Комісії дозвільну документацію згідно чинного законодавства на виконання вказаних робіт не надано.
Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд вважає, що позовні вимоги Позивача не підлягають задоволенню з наступних підстав.
Згідно з ст.1 Господарського процесуального кодексу України юридичні особи мають право звертатися до господарського суду згідно з встановленою підвідомчістю господарських справ за захистом своїх порушених або оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів.
Відповідно до ст.382 Цивільного кодексу України власникам квартири у дво- або багатоквартирному житловому будинку належать на праві спільної сумісної власності приміщення загального користування, опорні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання за межами або всередині квартири, яке обслуговує більше однієї квартири, а також споруди, будівлі, які призначені для забезпечення потреб усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку.
Згідно з ст.24 Закону України «Про основи містобудування»державний контроль у сфері містобудування здійснюється органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та іншими спеціально уповноваженими на це державними органами. Порядок здійснення державного контролю у сфері містобудування визначається законодавством.
Відповідно до ст.41 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється інспекціями державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю розглядають відповідно до закону справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності. Посадові особи інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право, в тому числі, безперешкодного доступу до місць будівництва об'єктів; складати протоколи про вчинення правопорушень, акти перевірок та накладати штрафи відповідно до закону; видавати обов'язкові для виконання приписи щодо: усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил; зупинення підготовчих та будівельних робіт, які виконуються без реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт; проводити перевірку відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт вимогам будівельних норм, державних стандартів і правил, затвердженим проектним вимогам; забороняти за вмотивованим письмовим рішенням керівника інспекції чи його заступника експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, не прийнятих в експлуатацію; здійснювати фіксування процесу проведення перевірки з використанням аудіо- та відеотехніки.
Згідно з п.4 Положення про інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві і Севастополі, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 19.11.07р. N317, інспекції державного архітектурно-будівельного контролю відповідно до покладених на них завдань видають замовникам та реєструють у встановленому порядку дозвіл на виконання підготовчих робіт та дозвіл на виконання будівельних робіт (реконструкція, капітальний ремонт, розширення та технічне переоснащення підприємств); проводять у встановленому порядку перевірки: відповідності виконання будівельних робіт, будівельних матеріалів, виробів і конструкцій вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічним умовам, затвердженим проектним рішенням; додержання встановленого порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів.
Відповідно до п.5 вказаного Положення інспекції державного архітектурно-будівельного контролю мають право зупиняти будівельні роботи, які не відповідають вимогам законодавства, державних стандартів, норм і правил, технічним умовам, затвердженим проектним рішенням, місцевим правилам забудови населених пунктів або здійснюються без дозволу на їх виконання; одержувати від замовників, проектних та будівельних організацій і підприємств, що виготовляють будівельні матеріали, вироби і конструкції, письмові пояснення щодо причин допущення порушень; від імені інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю розглядати справи про правопорушення і накладати стягнення мають право начальники інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю та їх заступники; передавати до органів прокуратури, органів дізнання і досудового слідства акти перевірок та інші матеріали про діяння, в яких вбачаються ознаки злочину.
Згідно з ст.7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить: 1) затвердження та реалізація місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, участь у розробленні та реалізації відповідних державних і регіональних програм; встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону; затвердження норм споживання та якості житлово-комунальних послуг, контроль за їх дотриманням; визначення виконавця житлово-комунальних послуг відповідно до цього Закону в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства; управління об'єктами у сфері житлово-комунальних послуг, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації; забезпечення населення житлово-комунальними послугами необхідних рівня та якості; встановлення зручного для населення режиму роботи виробників та виконавців; інформування населення відповідно до законодавства про реалізацію місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, а також щодо відповідності якості житлово-комунальних послуг нормативам, нормам, стандартам та правилам; укладання договорів з підприємствами різних форм власності на вироблення та/або виконання житлово-комунальних послуг; здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг; проведення моніторингу виконання місцевих програм розвитку житлово-комунального господарства; вирішення інших питань у сфері житлово-комунальних послуг відповідно до законів.
Відповідно до ст.9 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»контроль за дотриманням стандартів, нормативів, норм, порядків і правил у сфері житлово-комунальних послуг здійснюють центральні органи виконавчої влади та інші спеціально уповноважені на це органи виконавчої влади, а також органи місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень. Зазначені у частині першій цієї статті органи можуть залучати до своєї роботи на громадських засадах представників органів самоорганізації населення та членів правлінь об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів, молодіжних житлових комплексів тощо. Результати перевірок відповідності дотримання стандартів, нормативів, норм, порядків і правил у сфері житлово-комунальних послуг та висновки, отримані в результаті роботи комісій, які створені з ініціативи або за участю органів місцевого самоврядування та/чи органів самоорганізації населення та членів правлінь об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів, молодіжних житлових комплексів тощо, мають безперешкодно надаватися для ознайомлення цим представникам за їхнім зверненням.
З наведених норм вбачається, що всі елементи та приміщення загального користування житлового будинку зокрема його несучі стіни, опорні конструкції, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання, тощо є спільною власністю всіх власників квартир та нежитлових приміщень цього будинку. Контроль за дотриманням власниками квартир та нежитлових приміщень під час проведення ними будівельних робіт вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил здійснюють інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Як встановлено судом, 19.02.07р. рішенням Шевченківської районної у м. Києві ради «Про вдосконалення системи управління житлово-комунальним господарством Шевченківського району м. Києва»№187 було утворено комунальне підприємство «Керуюча дирекція»Шевченківської районної у м. Києві ради та затверджено статут підприємства. Відповідно до п.2.1. статуту Позивача підприємство створене з метою забезпечення професійного управління комунальним житловим фондом, ефективної експлуатації жилих нежилих приміщень, будинків, споруд, об'єктів благоустрою, іншого майні комунальної власності територіальної громади Шевченківського району м. Києва забезпечення задоволення потреб споживачів щодо надання їм житлово-комунальних послуг. Згідно з п.2.2 статуту предметом діяльності підприємства є, зокрема, здійснення технічного нагляду за ремонтом, утриманням будинків та прибудинкових територій.
Як встановлено судом, 25.04.08р. між Управлінням з питань комунального майна, приватизації та підприємництва Шевченківської районної у м. Києві ради та Відповідачем був укладений договір купівлі-продажу нежилого приміщення, за умовами якого Управління з питань комунального майна, приватизації та підприємництва Шевченківської районної у м. Києві ради зобов'язалось передати у власність, а Відповідач зобов'язався прийняти нежиле приміщення загальною площею 45,20 кв. м., яке знаходиться за адресою: м. Київ, пров. Політехнічний, 1/33 (літера А) і зобов'язався сплатити за нього грошову суму, визначену цим договором. Відчужується нежиле приміщення № 1 (групи приміщень № 85а) (в літ. А) загальною площею 45,20 кв. м згідно з технічною документацією Київського міського бюро технічної інвентаризації. 14.05.08р. між Управлінням з питань комунального майна, приватизації та підприємництва Шевченківської районної у м. Києві ради та Відповідачем був підписаний акт прийому-передачі приміщення, відповідно до якого Управління з питань комунального майна, приватизації та підприємництва Шевченківської районної у м. Києві ради передав, а Відповідач прийняв згідно з договором купівлі-продажу нежилого приміщення від 25.04.08р. нежиле приміщення №1 (літ. А) загальною площею 45,20 кв. м., яке знаходиться за адресою: м. Київ, пров. Політехнічний, 1/33. 21.05.08р. Комунальним підприємством «Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна» зареєстровано право приватної власності Відповідача на нежиле приміщення №85а (лат. А) загальною площею 45,2 кв.м. по пров. Політехнічному у м. Києві за реєстраційним номером №3279л.
Як встановлено судом, 01.09.09р. між Позивачем та Третьою особою був укладений договір №114/1 на утримання житлових будинків, споруд, об'єктів благоустрою і прибудинкових територій. Відповідно до п.1.1 договору №114/1 Позивач передає, а Третя особа приймає на утримання житлові будинки, споруди, об'єкти благоустрою і прибудинкову територію для забезпечення надання житлово-комунальних послуг та проведення розрахунків з квартиронаймачами і власниками житлових приміщень. Згідно з підпункту 30 п.2.2. договору №114/1 Третя особа зобов'язалась, в тому числі, вести облік та за вимогою надавати Позивачу інформацію щодо розташованих на прибудинкових територіях малих архітектурних форм, гаражів інших споруд; проводити підготовку документів для подальшого вирішення питання Позивачем щодо звільнення земельних ділянок в примусовому порядку від самовільно встановлених, гаражів, споруд (довідки форми №3, акти обстеження, схеми розташування, попередження, фотознімки тощо).
Як встановлено судом, 09.02.11р. розпорядженням Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації «Про закріплення майна за Комунальним підприємством «Керуюча дирекція»№80 вирішено закріпити за Позивачем на праві господарського відання майно згідно з додатком. Доручено відділу з питань майна комунальної власності Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації здійснювати контроль за використанням майна, закріпленого за Позивачем. Згідно з додатком до розпорядження Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації «Про закріплення майна за Комунальним підприємством «Керуюча дирекція»№80 за Позивачем закріплений будинок по пров. Політехнічному, 1/33 в м. Києві.
Як встановлено судом, 20.01.11р. Позивачем та Третьою особою було проведено обстеження нежитлового приміщення по пров. Політехнічному, 1/33, про що складено акт щодо прибудови та акт щодо наявності дозвільної документації на проведення перепланування. Відповідно до акту обстеження щодо прибудови, на момент перевірки нежитлового приміщення 20.01.11р. роботи по облаштуванню прибудови до вказаного приміщення не розпочато. Дозвільна документація на встановлення малої архітектурної форми оформлена без узгодження з мешканцями даного будинку. Подальші дії щодо встановлення малої архітектурної форми будуть виконуватись лише за згодою мешканців будинку. Згідно з актом щодо наявності дозвільної документації на проведення перепланування, на момент перевірки технічної документації на перепланування нежитлового приміщення 20.01.11р. виявлені недоліки у її оформленні. Директору Відповідача вручено припис щодо термінового приведення дозвільної документації до вимог чинного законодавства. Про що складено зазначений акт.
Як встановлено судом, 26.09.11р. Третьою особою було проведено обстеження нежитлового приміщення по пров. Політехнічному, 1/33 та складено акт щодо наявності дозвільної документації на проведення перепланування. В результаті проведення вказаного обстеження було встановлено, що на момент перевірки, Відповідачем виконані ремонтні роботи з перепланування житлових та нежитлових приміщень буд. 1/33 по пров. Політехнічному, а саме: зроблено вхід в підвальне приміщення з середини житлової квартири №14 площею 29,20 м. кв.; знесено частину капітальної стіни (1/3 від усієї площі) та з'єднано кухню житлової квартири №14 вищезазначеного будинку з нежитловим приміщенням площею 45,16 м. кв.; у нежитловому приміщенні площею 45,16 м. кв. зведено другий ярус поверху, який проходить по всій довжині нежитлового приміщення та веде до кВ. №14 вищезазначеного будинку. Комісії дозвільну документацію згідно чинного законодавства на виконання вказаних робіт не надано.
З наведеного вбачається, що Відповідач є власником нежитлового приміщення в житловому будинку по пров. Політехнічному, 1/33. Даний будинок, його елементи, несучі стіни, опорні конструкції, приміщення загального користування, обладнання, тощо є спільною власністю всіх власників його квартир і нежитлових приміщень, та не може бути у господарському віданні Позивача, оскільки не належить до комунальної власності Шевченківського району міста Києва. При цьому, Позивач разом із Третьою особою здійснюють комунальне обслуговування даного будинку. Відповідач, як власник нежитлового приміщення в указаному житловому будинку, здійснив певні ремонтні роботи, при цьому суду не подано належних доказів, якими є акти, перевірок, складені уповноваженими органами - інспекціями державного архітектурно-будівельного контролю, про вчинення Відповідачем порушень законодавства у сфері містобудівної діяльності.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що позовні вимоги Позивача є недоведеними належними доказами, права та інтереси Позивача не порушені, тому в позові Позивачу слід відмовити.
Виходячи з вищенаведеного та керуючись ст.4, 33, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва, -
ВИРІШИВ:
1. У позові відмовити повністю.
Суддя Ю.Л. Власов
Рішення підписане 06.02.2012р.
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 31.01.2012 |
Оприлюднено | 20.02.2012 |
Номер документу | 21433985 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Власов Ю.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні