Постанова
від 13.12.2011 по справі 2а-13301/10/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

   

                                                                                                                                                                                                                                                                     

                                   

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

                              

12 липня 2011 р.  

Справа № 2а-13301/10/0470

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді –Потолової Г.В.

при секретарі –Тимцунік Ю.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Кіровському районі м. Дніпропетровська до Товариства з обмеженою відповідальністю «Фоззі Ост»про стягнення боргу,

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Кіровському районі м.Дніпропетровська звернулася до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Фоззі Ост»про стягнення на користь держави штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 260234,00грн.

Представник позивача 06.07.2011р. до матеріалів справи надав клопотання про розгляд в без присутності представника, позовні вимоги підтримав, просить їх задовольнити.

Представник відповідача у судове засідання не з‘явився, повістка про дату, час та місце його проведення судом направлена вчасно, заперечення проти позову не надав, з клопотанням про відкладення розгляду справи не звертався.

Відповідно до ч.6 ст.128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

          За таких обставин, з урахуванням приписів ст.128 КАС України судом на місці ухвалено щодо розгляду справи в порядку письмового провадження.

Суд,  розглянувши подані документи і матеріали, вивчивши матеріали справи та оцінивши їх у сукупності, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вважає за необхідне позовні вимоги задовольнити з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи, Товариство з обмеженою відповідальністю «Фоззі Ост»зареєстроване Виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради від 20.03.2001р. (а.с.4-6).

Позивач зареєстрований як платник податків та знаходиться на обліку в ДПІ у Кіровському районі м.Дніпропетровська з 20.03.2001р. за №5898 (а.с.52).

Отже, відповідач належним чином зареєстрований, як  суб'єкт господарювання, а тому на нього поширюється дія законів та інших нормативно-правових актів, які регулюють здійснення підприємницької діяльності в Україні.

Станом на час розгляду спору відповідач має заборгованість зі сплати застосованих штрафних санкцій у сумі 260234грн.00коп.

Фахівцями податкового органу з метою здійснення контролю за додержанням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій проведена планова перевірка проведена перевірка господарської одиниці: магазину  «Сільпо», який розташований за адресою: пр.Гагаріна,3 м.Дніпропетровськ,   в якому здійснює діяльність ТОВ «Фоззі Ост».  

За результатами перевірки складено акт від 18.05.2010р. №214/04/65/23/31402178 перевірки за дотриманням суб'єктами господарювання порядку розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій (а.с.8-9), в якому зафіксовано порушення:

- вимог п.11, та п.13 ст.3 розділу ІІ Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування  та послуг», в частині проведення розрахункових операцій через РРО без використання режиму попереднього програмування найменування товарів (послуг); а також в частині невідповідності суми готівкових коштів на місцях проведення розрахунків сумам коштів, які зазначені в денних Х звітах РРО на суму 13грн.14коп.;

- вимог абз.23 п.1,2 част.2 п.2.2, п.2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою правління НБУ №637 від 15.12.2004р., в частині  неоприбуткування у КОРО №0465002906р/9 від 08.10.2009р. готівкових коштів у день фактичного надходження за 26.02.2010р. згідно звіту №1449 на загальну суму 27162грн.92коп.

На підставі акту перевірки від 18.05.2010р. 214/04/65/23/31402178 прийняті рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій:

- №0001432303 від 27.05.2010р. відповідно до ст.17, 22 Закону України  «Про застосування РРО у сфері торгівлі громадського харчування та послуг»до відповідача застосовані фінансові санкції: п'ять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (у разі проведення розрахункових операцій без використання режиму попереднього програмування найменування товарів) у загальному розмірі 490грн.70коп (а.с.17).

- №0001422303  від 27.05.2010р. у відповідності до абз.3 ст.1 Указу Президента «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки»застосована фінансова санкція у п'ятикратному розмірі від суми, на яку не оприбутковано: 5*27162грн.92коп.=136305грн.30коп.

Зазначені рішення про застосування фінансових санкцій отримані відповідачем 01.06.2010року, що підтверджується підписом відповідача (а.с.17).

Крім того, фахівцями податкового органу з метою здійснення контролю за додержанням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій проведена планова перевірка проведена перевірка господарської одиниці: магазину  «Сільпо», який розташований за адресою: вул.Л.Макієвської, 6а, м.Дніпропетровськ,   в якому здійснює діяльність ТОВ «Фоззі Ост».  

За результатами перевірки складено акт від 20.05.2010р. №215/04/65/23/31402178 перевірки за дотриманням суб'єктами господарювання порядку розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій (а.с.18-19), в якому зафіксовано порушення:

- вимог п.8, п.11, та п.13 ст.3 розділу ІІ Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування  та послуг», в частині реалізації товарів (надання послуг) без наявності 6 цінників; проведення розрахункових операцій через РРО без використання режиму попереднього програмування найменування товарів (послуг); невідповідності суми готівкових коштів на місцях проведення розрахунків сумам коштів, які зазначені в денних Х звітах РРО на суму 19грн.85коп.;

- вимог абз.23 п.1,2 част.2 п.2.2, п.2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою правління НБУ №637 від 15.12.2004р., в частині  неоприбуткування у КОРО №0465004169р/2 від 18.12.2008р. за 18.12.2008р.  згідно Z звіту №000728 на загальну суму 24609грн.49коп.

На підставі акту перевірки від 20.05.2010р. №003027/2303/31402178 прийняті рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій:

- №0001462303 від 27.05.2010р. відповідно до ст.17, 22, 23 Закону України  «Про застосування РРО у сфері торгівлі громадського харчування та послуг»до відповідача застосовані фінансові санкції: п'ять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (у разі проведення розрахункових операцій без використання режиму попереднього програмування найменування товарів) у загальному розмірі 881грн.25коп (а.с.31).

- №0001472303  від 27.05.2010р. у відповідності до абз.3 ст.1 Указу Президента «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки»застосована фінансова санкція у п'ятикратному розмірі від суми, на яку не оприбутковано: 5*24609грн.49коп.=123047грн.45коп.

Зазначені рішення про застосування фінансових санкцій отримані відповідачем 01.06.2010року, що підтверджується підписом відповідача (а.с.31).

Так, в десятиденний термін з моменту отримання вказаних рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій відповідач не звертався з відповідною скаргою до податкового органу або до суду з позовом про скасування зазначених рішень та не сплатив суму податкового боргу за узгодженими податковими зобов'язаннями.

Таким чином, на момент звернення до суду загальна сума штрафних санкцій Товариства з обмеженою відповідальністю «Фоззі Ост»склала 260234грн. 00коп., які відповідач у встановлені терміни та в повному обсязі не сплатив.

Дослідивши матеріали справи та надані у судовому засіданні докази,  суд виходить з наступного.

У відповідності до ч.1 ст.11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та  інших документів пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності; достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори, крім Національного банку України та його установ.

Згідно ст.11-1 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»позаплановими перевірками вважаються також перевірки в межах повноважень податкових органів, визначених законами України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів». Позапланова виїзна перевірка здійснюється на підставі виникнення обставин, викладених у цій статті, за рішенням керівника податкового органу, яке оформлюється наказом.

У відповідності до п.1 ст.17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність - у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій.

Згідно з п.6 ст.17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності застосовуються фінансові санкції у розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій без використання режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.

У відповідності п.п.8, 11, 13 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування  та послуг»суб'єкти   господарювання,   які   здійснюють розрахункові  операції  в  готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при   продажу   товарів   (наданні   послуг)   у  сфері  торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані: 8) реалізовувати товари (надавати послуги) за умови наявності цінника на товар (меню, прейскуранта, тарифу на послугу, що надається) у грошовій одиниці України; 11) проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості; 13) забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.

Відповідно до п.1.2 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого  постановою правління Національного банку України встановлено, що  каса - приміщення або місце здійснення готівкових розрахунків, а також приймання, видачі, зберігання готівкових коштів, інших цінностей, касових документів.

Пунктом 2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні Уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та в повній сумі оприбутковуватися. У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням РРО або використанням РК оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК). Суми готівки, що оприбутковуються, мають відповідати сумам, визначеним у відповідних касових (розрахункових) документах.

Таким чином, суд дійшов висновку, що поданих позивачем доказів достатньо для встановлення обставин справи та для ухвалення судового рішення.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Одним з принципів адміністративного судочинства, передбачених ст.7 Кодексу адміністративного судочинства України, є принцип законності, який відповідно до ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України, полягає в наступному, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює  докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об‘єктивному дослідженні.  

З огляду на викладене суд приходить до висновку, що позовні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню повністю.

Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.11, 94, 158-163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України суд,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Кіровському районі м. Дніпропетровська до Товариства з обмеженою відповідальністю «Фоззі Ост»про стягнення боргу –задовольнити повністю.  

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Фоззі Ост»(49000, м.Дніпропетровськ, вул.Пастера, буд.12, код ЄДРПОУ 31402178) на користь держави (на р/р 31115104700007, одержувач: відділення держказначейства у Кіровському районі м.Дніпропетровська в установі банку УДК у Дніпропетровській області, МФО 805012, код ОКПО 24232360, код платежу 21080900) штрафні санкції у загальній сумі 260234грн.00коп. (двісті шістдесят тисяч двісті тридцять чотири грн.00коп.).

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі її апеляційного оскарження –з моменту проголошення рішення суду апеляційної інстанції.

Постанову може бути оскаржено в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд у десятиденний строк з дня отримання копії постанови, виготовленої у повному обсязі.

Суддя                                                            (підпис)                              Г.В. Потолова

                  

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.12.2011
Оприлюднено27.02.2012
Номер документу21570200
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13301/10/0470

Постанова від 27.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Постанова від 27.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 06.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 15.04.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 15.04.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 15.04.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 25.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 25.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 14.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Постанова від 27.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні