ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
24 січня 2012 року < Час пр оголошення > № 2а-18876/11/2670
Окружний адміністрати вний суд м. Києва у складі судд і Каракашьяна С.К. при секрета рі судового засідання Шкребт ій І.П., розглянувши у відкрито му судовому засіданні справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Ундіна-Сервіс»
до Державної по даткової інспекції у Печерсь кому районі міста Києва
про визнання протип равними та скасування рішенн я від 06.09.2011р. №32335/10/28-611 та зобов' яза ння вчинити дії.
за участю представників ст орін:
від позивача: Матрян О.В . представника,
від відповідача: Готра Т.В . представника.
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Укр аїни в судовому засіданні пр оголошено вступну та резолют ивну частини постанови.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
До Окружного адміністра тивного суду м. Києва звернул ось товариство з обмеженою в ідповідальністю «Ундіна-Сер віс»з позовом до Державної п одаткової інспекції у Печерс ькому районі міста Києва про визнання протиправними та с касування рішення від 06.09.2011р. №3 2335/10/28-611 та зобов'язання державно ї податкової інспекції у Печ ерському районі м. Києва прий няти уточнюючий розрахунок п одаткових зобов' язань з под атку на додану вартість за лю тий 2011р. у день його фактичного отримання.
Позовні вимоги мотивовано тим, що податкова звітність (у точнюючий розрахунок) позива ча відповідала усім вимогам чинного законодавства Украї ни.
Відповідач в судовому засі данні проти позову заперечує , мотивуючи це правомірністю своїх дій, зокрема, порушення ми у поданій позивачем звітн ості.
Розглянувши подані сторон ами документи і матеріали, за слухавши пояснення представ ників сторін, всебічно і повн о з' ясувавши всі фактичні о бставини, на яких ґрунтуєтьс я позов, об' єктивно оцінивш и докази, які мають юридичне з начення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окр ужний адміністративний суд м . Києва, -
ВСТАНОВИВ:
Товариством з обмеженою відповідальністю «Ундіна-Се рвіс»(далі - позивач) був над ісланий до ДПІ у Печерському районі м.Києва уточнюючий ро зрахунок податкових зобов' язань з податку на додану вар тість у зв' язку з виправлен ням самостійно виявлених пом илок за лютий 2011року.
Відповідно до листа відпов ідача від 06.09.2011р. №32335/10/28-611, зазначен ий вище уточнюючий розрахуно к податкових зобов' язань з податку на додану вартість у зв' язку з виправленням сам остійно виявлених помилок за лютий 2011р. не визнаний як подат кова звітність із зазначення м причин, зокрема, в порушення розділу ІІІ п. 5 Порядку в рядк ах, де відсутні дані для запов нення, не проставлені прочер ки, та у вступній частині декл арації в полі 16 «місцезнаходж ення платника податку», не вк азаний телефон відповідно до вимог ст. 48 п.48.3 Податкового код ексу України.
Відповідно до п.п. 48.1 - 48.3 ст. 48 По даткового кодексу України, п одаткова декларація складає ться за формою, затвердженою в порядку, визначеному полож еннями пункту 46.5 статті 46 цього Кодексу та чинному на час її п одання. Форма податкової дек ларації повинна містити необ хідні обов'язкові реквізити і відповідати нормам та зміс ту відповідних податку та зб ору. (п.п. 48.1) 48.2. Обов'язкові рекві зити - це інформація, яку повин на містити форма податкової декларації та за відсутності якої документ втрачає визна чений цим Кодексом статус із настанням передбачених зако ном юридичних наслідків. (п.48.2)
Відповідно до п. 48.3. ст. 48 Подат кового кодексу України, пода ткова декларація повинна міс тити такі обов'язкові реквіз ити: тип документа (звітний, ут очнюючий, звітний новий); звіт ний (податковий) період, за яки й подається податкова деклар ація; звітний (податковий) пер іод, що уточнюється (для уточн юючого розрахунку); повне най менування (прізвище, ім'я, по б атькові) платника податків з гідно з реєстраційними докум ентами; код платника податкі в згідно з Єдиним державним р еєстром підприємств та орган ізацій України або податкови й номер; реєстраційний номер облікової картки платника п одатків або серію та номер па спорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переко нання відмовляються від прий няття реєстраційного номера облікової картки платника п одатків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають ві дмітку у паспорті); місцезнах одження (місце проживання) пл атника податків; найменуванн я органу державної податково ї служби, до якого подається з вітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); ініціали, прізвища та реєстраційні номери облі кових карток посадових осіб платника податків; підписи п латника податку - фізичної ос оби та/або посадових осіб пла тника податку, визначених ци м Кодексом, засвідчені печат кою платника податку (за наяв ності).
Згідно зі статтею 45.2 Податко вого кодексу України, податк овою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнах одження такої юридичної особ и, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстр і підприємств та організацій України.
Відповідно до п. 49.8. ст. 49 Подат кового кодексу України, прий няття податкової декларації є обов'язком органу державно ї податкової служби. Під час п рийняття податкової деклара ції уповноважена посадова ос оба органу державної податко вої служби, в якому перебуває на обліку платник податків, з обов'язана перевірити наявні сть та достовірність заповне ння всіх обов'язкових реквіз итів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. І нші показники, зазначені в по датковій декларації платник а податків, до її прийняття пе ревірці не підлягають.
Статтею 49.11 вищезазначеного кодексу визначено, що у разі п одання платником податків до органу державної податкової служби податкової деклараці ї, заповненої з порушенням ви мог пунктів 48.3 та 48.4 статті 48 цьо го Кодексу, такий орган держа вної податкової служби зобов 'язаний надати такому платни ку податків письмове повідом лення про відмову у прийнятт і його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови.
Зазначеними положеннями п рочерк та номер телефону не в изначено у якості обов' язко вого реквізиту звітності, то му суд вважає зазначені дії в ідповідача неправомірними.
Як вбачається з матеріалів справи, даний уточнюючий роз рахунок податкових зобов' я зань з податку на додану варт ість за лютий 2011р. ТОВ «Ундіна - Сервіс», містить всі необхід ні реквізити, передбачені п. 48 .3 та п. 48.4 ст. 48 Податкового кодек су України.
Отже, відповідачем безпідс тавно відмовлено у прийнятті звітності позивача.
Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах п ро протиправність рішень, ді й чи бездіяльності суб'єкта в ладних повноважень обов'язок щодо доказування правомірно сті свого рішення, дії чи безд іяльності покладається на ві дповідача, якщо він заперечу є проти адміністративного по зову. Всупереч наведеним вим огам, відповідач, як суб'єкт вл адних повноважень, не довів п равомірності прийнятих ним с пірних рішень з урахуванням всіх встановлених фактичних обставин та вимог законодав ства.
З огляду на те, що відповіда чем не доведено правомірност і своїх дій щодо неприйняття звітності, винесення вищеза значеного рішення від 06.09.2011р. №3 2335/10/28-611 судом вбачається неправ омірним.
При цьому, суд доходить висн овків, що позовні вимоги щодо прийняття даного уточнюючог о розрахунку у день його факт ичного отримання, задоволенн ю не підлягають, з огляду на на ступне.
Відповідно до статті 49.13 Пода ткового кодексу України, у ра зі якщо в установленому зако нодавством порядку буде вста новлено факт неправомірної в ідмови органом державної под аткової служби (посадовою ос обою) у прийнятті податкової декларації, остання вважаєт ься прийнятою у день її факти чного отримання органом держ авної податкової служби.
Судом вбачається, що зазнач ена правова норма встановлює прямий наслідок встановленн я факту неправомірної відмов и у прийнятті декларації, яки й полягає у тому, що деклараці я вважається прийнятою. Отже , вимога про прийняття даного уточнюючого розрахунку у де нь його фактичного отримання не відповідає засобу захист у, встановленому Законом.
Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах п ро протиправність рішень, ді й чи бездіяльності суб'єкта в ладних повноважень обов'язок щодо доказування правомірно сті свого рішення, дії чи безд іяльності покладається на ві дповідача, якщо він заперечу є проти адміністративного по зову.
Всупереч наведеним вимога м, відповідач, як суб'єкт владн их повноважень, не довів прав омірності прийнятого ним спі рного рішення з урахуванням всіх встановлених фактичних обставин та вимог законодав ства.
Керуючись ст. ст. 11, 69-71, 94, 160-165, 167, 254 К одексу адміністративного су дочинства України, Окружний адміністративний суд міста К иєва, -
П О С Т А Н О В И В:
1.Позов товариства з обмеженою відповідальністю «Ундіна-Сервіс»задовольнит и частково.
2.Визнати протиправним та ск асувати рішення ДПІ у Печерс ькому районі м. Києва у вигляд і листа від 06.09.2011р. №32335/10/28-611 про від мову у прийнятті уточнюючого розрахунку податкових зобов ' язань з податку на додану в артість у зв' язку з виправл енням самостійно виявлених п омилок ТОВ «Ундіна-Сервіс»(к од ЄДРПОУ 37045665) за лютий 2011р.
3. В решті позовних вимог ві дмовити.
Постанова може бути оска ржена до суду апеляційної ін станції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом п одання через суд першої інст анції апеляційної скарги.
Суддя С.К. Каракашьян
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 24.01.2012 |
Оприлюднено | 27.02.2012 |
Номер документу | 21586054 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Каракашьян С.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні