ВІННИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа № 2а/0270/4735/11
Головуючий у 1-й інстанції : Дончик В.В.
Суддя-доповідач: Білоус О .В.
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 лютого 2012 року
м. Вінниця
Вінницький апеляційний ад міністративний суд у складі колегії:
головуючого-судді: Білоуса О.В.
суддів: Залімського І. Г. Ку рка О. П.
при секретарі: Лукашик М.О.
за участю представників ст орін:
позивача: Гурби М.В.
відповідача: Волощука В.О .
розглянувши у відкритом у судовому засіданні апеляці йну скаргу Державної податко вої інспекції у м.Вінниці на п останову Вінницького окружн ого адміністративного суду в ід 05 грудня 2011 року у справі за а дміністративним позовом При ватного підприємства "Поток Енерджі" до Державної податк ової інспекції у м.Вінниці пр о визнання протиправним та с касування податкового повід омлення-рішення , -
В С Т А Н О В И В :
ПП «Поток Енерджі» зв ернулось до Вінницького окру жного адміністративного суд у з позовом до ДПІ у м. Вінниці про визнання протиправним т а скасування податкового пов ідомлення-рішення №0001762330 від 18.04. 2011 року. Позовні вимоги мотиво вано тим, що ДПІ у м. Вінниці пр ийнято податкове повідомлен ня-рішення № 0001762330 від 18.04.2011 ро ку, яким збільшено суму грошо вого зобов' язання за податк ом на додану вартість по вітч изняних товарах на підставі акту перевірки від 04.04.2011 року № 1206/23/36886506. Висновки акта мотивова ні тим, що в момент вчинення пр авочинів між ПП «Поток Енерд жі» при отримані товарів (пос луг) від ПП «Поляріс Лайт», ТОВ «Рар зерно Україна» та прода жу товарів (послуг) ПП «Обрій» , Підприємству з іноземними і нвестиціями «Серна» останні не спрямовані на реальне нас тання наслідків, що обумовле ні ним по правочину, в результ аті чого товариством занижен о податок на додану вартість в сумі 596 100,00 грн. за грудень 2010 рок у за рахунок завищення подат кових зобов' язань на суму П ДВ 937 000,00 грн. та податкового кре диту на суму 1 533 100,00 грн. в деклар ації з податку на додану варт ість за грудень 2010 року. Вважа ючи такі висновки податковог о органу неправомірними, про сили визнати податкове повід омлення-рішення протиправни м та скасувати.
Постановою Вінницького ок ружного адміністративного с уду від 05.12.2011 року позов задовол ено. Не погоджуючись із рішен ням суду першої інстанції, ві дповідач подав апеляційну ск аргу, в якій просить суд скасу вати постанову Вінницького о кружного адміністративного суду від 05.12.2011 року, та прийняти нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимо г, посилаючись при цьому на не повне з'ясування обставин, як і мають значення для справи т а порушення норм матеріальн ого та процесуального права, що призвело до неправильн ого вирішення спору.
В судовому засіданні предс тавник відповідача (апелянта ) апеляційну скаргу підтрима в у повному обсязі за обстави н, викладених у ній, просив пос танову Вінницького окружног о адміністративного суду від 05.12.2011 року скасувати, а в задово ленні позову відмовити.
Представник позивача в суд овому засіданні апеляційну с каргу не визнав у повному обс язі, проти її задоволення зап еречив, вважаючи рішення суд у першої інстанції законним, обгрунтованим і таким, що від повідає фактичним обставина м справи. Крім того, дав поясне ння по суті апеляційної скар ги, аналогічні викладеним в п исьмових запереченнях, що пр иєднані до матеріалів справи . Просив залишити апеляційну скаргу без задоволення, а ріш ення суду першої інстанції - без змін.
Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи та доводи а пеляційної скарги, колегія с уддів вважає, що апеляційна с карга не підлягає задоволенн ю, а рішення суду першої інста нції необхідно залишити без змін, з наступних підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС Укр аїни завданням адміністрати вного судочинства є захист п рав, свобод та інтересів фізи чних осіб, прав та інтересів ю ридичних осіб у сфері публіч но-правових відносин від пор ушень з боку органів державн ої влади, органів місцевого с амоврядування, їхніх посадов их і службових осіб, інших суб ' єктів при здійсненні ними владних управлінських функц ій на основі законодавства, в тому числі на виконання деле гованих повноважень.
Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції У країни, органи державної вла ди та органи місцевого самов рядування, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на п ідставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Ко нституцією та Законами Украї ни.
Частиною 3 статті 2 КАС Украї ни визначено, що у справах щод о оскарження рішень, дій чи б ездіяльності суб'єктів владн их повноважень адміністрати вні суди перевіряють, чи прий няті (вчинені) вони: на підстав і, у межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та законами України; з в икористанням повноваження з метою, з якою це повноважен ня надано; обґрунтовано, тобт о з урахуванням усіх обстави н, що мають значення для прийн яття рішення (вчинення дії); бе зсторонньо (неупереджено); до бросовісно; розсудливо; з дот риманням принципу рівності п еред законом, запобігаючи не справедливій дискримінації ; пропорційно, зокрема з дотри манням необхідного балансу м іж будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод т а інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахування м права особи на участь у про цесі прийняття рішення; своє часно, тобто протягом розумн ого строку. При цьому в адміні стративних справах про проти правність рішень, дій чи без діяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи безді яльності покладається на відповідача, якщо він зап еречує проти адміністрати вного позову (ч. 2 ст. 71 КАС).
Частиною 1 ст. 195 КАС України в становлено, що суд апеляційн ої інстанції переглядає суд ові рішення суду першої інст анції в межах апеляційної скарги.
Як вірно встановлено судом першої інстанції та підтвер джується матеріалами справи , ПП «Поток Енерджі» зареєстр оване виконавчим комітетом В інницької міської ради 11.01.2010 ро ку як юридична особа, свідоцт во про державну реєстрацію С ерії А01 № 643628, код ЄДРПОУ 36886506 (а.с.21-23 ), перебуває на податковому об ліку у ДПІ у м. Вінниці з 12.01.2010 рок у за № 40879 (а.с.24) та є платником ПДВ з 03.08.2010 року про свідоцтво № 100295888 НБ № 398117 ДПА у Вінницькій облас ті (а.с.25).
ДПІ у м. Вінниці було провед ено позапланову невиїзну док ументальну перевірку ПП «Пот ок Енерджі з питань дотриман ня вимог податкового, валютн ого та іншого законодавства за період з 01.12.2010 року по 31.12.2010 року . За результатом проведеної п еревірки складено акт № 1206/23/36886506 від 04.04.2011 року (а.с.9-14).
Перевіркою встановлені на ступні порушення:
1. п.п.7.7.1 п.7 ст.7 Закону Украї ни «Про податок на додану вар тість» від 27.06.1997 року № 168/97-ВР (із з мінами та доповненнями) та ч.5 ст.203, ч.1,2 ст.215, ст.216 Цивільного код ексу України в частині недод ержання вимог зазначених ста тей в момент вчинення правоч ину, який не спрямований на ре альне настання наслідків, що обумовлені ним по правочину , здійсненому ПП «Поток Енерд жі» при отриманні товарі (пос луг) ПП «Поляріс Лайт» та ТОВ « Рар зерно України» та продаж у товарів (послуг) ПП «Обрій» т а Підприємству з іноземними інвестиціями «Серна»;
2. п.п.7.7.1 п.7 ст.7 Закону Украї ни «Про податок на додану вар тість» від 27.06.1997 року № 168/97-ВР (із з мінами та доповненнями) в рез ультаті чого підприємством з анижено податок на додану ва ртість в сумі 596100,00 грн. за груде нь 2010 року за рахунок завищенн я податкових зобов' язань на суму ПДВ 937000,00 грн. та податково го кредиту на суму 1533100,00 грн. в де кларації з податку на додану вартість за грудень 2010 року, по дану до ДПІ у м. Вінниці від 21.01.20 11 року.
На підставі вказаного акту перевірки ДПІ у м. Вінниці при йнято податкове повідомленн я-рішення № 0001762330 від 18.04.2011 рок у (Форми “Р”), яким нараховане грошове зобов' язання з пода тку на додану вартість в розм ірі 745 125,00 грн., в т.ч. за основним п латежем в розмірі 596100,00 грн., штр афна санкція в розмірі 149025,00 грн . (а.с.8).
Висновки податкового орга ну, щодо порушення позивачем вимог п.п.7.7.1 п.7.7 ст.7 Закону У країни «Про податок на додан у вартість», що стали підстав ою для прийняття оскаржувано го податкового повідомлення -рішення, ґрунтуються на вста новленні відповідачем факту відсутності трудових ресурс ів, технічного персоналу, вла сних складських приміщень, в иробничих потужностей, транс портних засобів при взаємоді ї між ПП «Поток Енерджі» та ко нтрагентами, що, на думку відп овідача, свідчить про укладе ння договорів без мети наста ння реальних наслідків.
Відтак, відповідачем в акті перевірки зроблено висновок , що правочини, укладені позив ачем з контрагентами, а саме з ПП «Обрій», ПзІІ «Серна», ПП « Поляріс Лайт»та з ТОВ «Рар зе рно України», вчинені з метою , завідомо суперечною інтере сам держави і суспільства, по рушують публічний порядок, о тже, відповідно до ч.5 ст.203, ч.1,2 ст .215, ст.216 Цивільного кодексу Укр аїни є нікчемними та відпові дно невизнання податкового к редиту, визначеного позиваче м за даними господарськими о пераціями.
Вирішуючи по суті існуючий спір, суд першої інстанції ви ходив із того, що правовіднос ини, які виникли у зв' язку з ф ормуванням платником податк у на додану вартість податко вого кредиту, врегульовано Законом України «Про подат ок на додану вартість» вiд 27.06.1997 року № 168/97-ВР (тут і далі - в реда кції, чинній на час здійсненн я господарських операцій).
Відповідно до преамбули Закону, він визначає платни ків податку на додану вартіс ть, об'єкти, базу та ставки опо даткування, перелік неоподат ковуваних та звільнених від оподаткування операцій, осо бливості оподаткування експ ортних та імпортних операцій , поняття податкової накладн ої, порядок обліку, звітуванн я та внесення податку до бюдж ету.
Платником податку на додан у вартість згідно з пунктом 2.1 статті 2 Закону, є будь-яка особа, яка: а) здійснює або пла нує здійснювати господарськ у діяльність та реєструється за своїм добровільним рішен ням як платник цього податку ; б) підлягає обов'язковій реєс трації як платник цього пода тку; в) імпортує товари (супутн і послуги) в обсягах, що підляг ають оподаткуванню цим подат ком згідно з нормами цієї ста тті.
З матеріалів справи вбачає ться, що між ПП «Поток Енерджі » та ПП «Обрій», ПзІІ «Серна», ПП «Поляріс Лайт», склались г осподарські відносини по куп івлі-продажу зерна пшениці т а кукурудзи, а з ТОВ «Рар зерно України» по наданню послуг н а ринку зерна (а.с. 39-40, 58-59, 84, 101, 155).
Також, як встановлено судом в ході розгляду даної адміні стративної справи, ПП «Поток Енерджі»у період, що перевір явся, мало господарські зобо в' язання з ВАТ «Добропільсь кий КХП», ТОВ «Агрофірма Конт рактова», Філія «Чортомлицьк ий ХПП», ТОВ «Нікопольська зе рнова компанія» та ДПІІ «Сан трейд» (а.с.35-36, 47-49, 64-66, 77-78, 98-100).
Усі господарські зобов' я зання ПП «Поток Енерджі» зі с воїми контрагентами засвідч уються укладеними договорам и, з яких вбачається, що зерно, яке продавалось позивачем, н а момент його придбання у про давців перебувало на зберіга нні в зернових складах та хлі боприймальних підприємства х.
Тобто, саме з цих договорів прослідковується послідовн ість господарських операцій з купівлі-продажу зерна пшен иці та кукурудзи між ПП «Пото к Енерджі» та його контраген тами, що стало підставою висн овку відповідача, викладеног о у акті перевірки від 04.04.2011 рок у.
Результати та висновки пер евірки ґрунтувались на підст аві податкової декларації з податку на додану вартість з а грудень 2010 року ПП «Поток Ене рджі» (а.с.15-16), згідно результат ам автоматизованого співста влення розшифровок податков их зобов' язань та податково го кредиту в розрізі контраг ентів на рівні ДПА України за грудень 2010 року (а.с.17,18).
Про відсутність господарс ьких операцій щодо купівлі-п родажу позивачем зерна - пше ниці та кукурудзи у контраге нтів, на думку відповідача, св ідчить відсутність підтверд ження реального часу здійсн ення операцій, місцезнаходже ння майна, наявності трудови х ресурсів, виробничо-складс ьких приміщень та майна, які е кономічно необхідні для вико нання такого постачання або здійснення діяльності, що св ідчить про відсутність необх ідних умов для результатів в ідповідної господарської, ек ономічної діяльності, техніч ного персоналу, основних фон дів, виробничих потужностей, складських приміщень і тран спортних засобів. В зв' язку з цим, ПП «Поток Енерджі» не м огло фактично здійснювати го сподарські операції з урахув анням часу давності проведе ння операцій, місцезнаходжен ня майна, віддаленості контр агентів, чим порушено статті 186, 187 Податкового кодексу Укра їни.
Колегія суддів апеляційно го суду погоджується з висно вком суду першої інстанції п ро безпідставність доводів п одаткового органу, з огляду н а наступне.
Згідно з положеннями части ни 1 статті 202 Цивільного кодек су України, правочином є дія о соби, спрямована на набуття, з міну або припинення цивільни х прав та обов'язків. Відповід но до частини 5 статті 203 ЦК Укра їни, правочин має бути спрямо ваний на реальне настання пр авових наслідків, що обумовл ені ним. Недодержання в момен т вчинення правочину стороно ю (сторонами) цієї вимоги є під ставою недійсності правочин у. В той же час, відповідно до ч астини 2 статті 215 Цивільного К одексу України недійсним є п равочин, якщо його недійсніс ть встановлена законом (нікч емний правочин). У цьому разі в изнання такого правочину нед ійсним судом не вимагається. Це означає, що правочин є нікч емним, якщо це прямо обумовле но в Законі. Абзацом 1 част ини першої статті 216 ЦК Україн и, визначено, що недійсний пра вочин не створює юридичних н аслідків, крім тих, що пов' яз ані з його недійсністю.
Відповідно до положень ста тті 234 ЦК України, фіктивним є п равочин, який вчинено без нам іру створення правових наслі дків, які обумовлювалися цим правочином. Фіктивний право чин визнається судом недійсн им, а відповідно до статті 207 ГК України господарське зобов' язання, що не відповідає вимо гам закону, або вчинено з мето ю, яка завідомо суперечить ін тересам держави і суспільств а, або укладено учасниками го сподарських відносин з поруш енням хоча б одним з них госпо дарської компетенції (спеціа льної правосуб' єктності), м оже бути на вимогу однієї із с торін або відповідного орган у державної влади визнано су дом недійсним повністю або в частині.
Дослідженими судом першої інстанції та наявними в мате ріалах справи доказами спрос товується висновок відповід ача щодо нікчемності укладен их правочинів. Зокрема, про ре альність і фактичність госпо дарських операцій ПП «Поток Енерджі» свідчать видаткові накладні, довіреності на отр имання ТМЦ, податкові наклад ні, розрахункові квитанції, в иписки банківських рахунків , складські квитанції, акти пр ийому-передачі товарів (посл уг) (а.с. 26-34, 37-38, 41-46, 50-57, 60-63, 67-76, 79-83, 85-97, 102-105, 142-153, 156- 159). Зазначені докази в сукупно сті, на думку суду, спростовую ть висновки податкового орга ну, викладені в акті перевірк и, які в подальшому стали підс тавою для прийняття оскаржув аного ППР.
При вирішенні спору по суті судом першої інстанції врах ована правова позиція Верхов ного суду України, викладена , зокрема, в постанові Пленуму Верховного Суду України, від 6 листопада 2009 року № 9 “Про судо ву практику розгляду цивільн их справ про визнання правоч инів недійсними”, та Вищого а дміністративного суду Украї ни згідно Інформаційного лис та ВАСУ від 20 липня 2010 року № 1112/11/13 -10 «Проблемні питання застосу вання законодавства у справа х за участю органів державно ї податкової служби».
Підпунктом 7.7.1 пункту 7.7 статт і 7 Закону № 168 передбачено, що сума податку, що підлягає с платі (перерахуванню) до бюдж ету або бюджетному відшкодув анню, визначається як різниц я між сумою податкового зобо в'язання звітного податковог о періоду та сумою податково го кредиту такого звітного п одаткового періоду.
При цьому, при позитивному з наченні суми, розрахованої з гідно з підпунктом 7.7.1 цього пу нкту, така сума підлягає спла ті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені законо м для відповідного податково го періоду.
При від'ємному значенні сум и, розрахованої згідно з підп унктом 7.7.1 цього пункту, така су ма враховується у зменшення суми податкового боргу з цьо го податку, що виник за попере дні податкові періоди (у тому числі розстроченого або від строченого відповідно до зак ону), а при його відсутності - з араховується до складу подат кового кредиту наступного по даткового періоду.
Відповідно до підпункту 7.4.1 п ункту 7.4 статті 7 Закону № 168, податковий кредит звітного періоду визначається виходя чи із договірної (контрактно ї) вартості товарів (послуг) та складається із сум податків , нарахованих (сплачених) плат ником податку за ставкою, вст ановленою пунктом 6.1 статті 6 т а статтею 81 цього Закону, п ротягом такого звітного пері оду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів та по слуг з метою їх подальшого ви користання в оподатковувани х операціях у межах господар ської діяльності платника по датку.
В силу положень підпункту 7. 4.5 пункту 7.4 статті 7 Закону № 168, не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованог о) податку у зв'язку з придбанн ям товарів (послуг), не підтвер джені податковими накладним и чи митними деклараціями (ін шими подібними документами з гідно з підпунктом 7.2.6 цього пу нкту). У разі коли на момент пе ревірки платника податку орг аном державної податкової сл ужби суми податку, попереднь о включені до складу податко вого кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим підпунктом документами, платник податку несе відпов ідальність у вигляді фінансо вих санкцій, установлених за конодавством, нарахованих на суму податкового кредиту, не підтверджену зазначеними ци м підпунктом документами.
Податкова накладна склада ється у момент виникнення по даткових зобов'язань продавц я у двох примірниках. Оригіна л податкової накладної надаю ться покупцю, копія залишаєт ься у продавця товарів (робіт , послуг). Податкова накладна є звітним податковим документ ом і одночасно розрахунковим документом (підпункт 7.2.3 пункт у 7.2 статті 7 Закону України «Про податок на додану варті сть»).
Відповідно до вимог підпун кту 7.2.4 пункту 7.2 статті 7 Закон у № 168 право на нарахування п одатку та складання податков их накладних надається виклю чно особам, зареєстрованим я к платники податку у порядку , передбаченому статтею 9 цьог о Закону.
Суд апеляційної інстанції погоджується із висновком с уду першої інстанції про те, щ о податкові накладні, на підс таві яких позивачем сформова но податковий кредит, копії я ких знаходяться в матеріалах справи, відповідають вимога м, встановленим підпунктом 7.2 .1 пункту 7.2 статті 7 Закону № 1 68.
Водночас, підпунктом 7.2.8 пунк ту 7.2 статті 7 Закону № 168 пер едбачено, що платники податк у зобов'язані вести окремий о блік операцій з поставки та п ридбання товарів (послуг), які підлягають оподаткуванню ци м податком. Зведені результа ти такого обліку відображают ься у податкових деклараціях , форма і порядок заповнення я ких визначаються відповідно до закону. Платник податку ве де реєстр отриманих та видан их податкових накладних у до кументальному або електронн ому вигляді за його вибором, у якому зазначаються порядков ий номер податкової накладно ї, дата її виписки (отримання), загальна сума та сума нарахо ваного податку, а також реєст раційний номер платника пода тку продавця, який надав пода ткову накладну такому платни ку податку.
Реєстром отриманих та вида них податкових накладних № 4 з а звітний період грудень 2010 ро ку підтверджується, що ПП «По ток Енерджі» реєстр отримани х податкових накладних розпо чато 01.12.2010 року та закінчено 31.12.201 0 року (а.с.19-20).
Норми Закону України «Пр о податок на додану вартість » не пов'язують виникнення пр ава на податковий кредит з ос обливостями оподаткування п остачальника позивача по лан цюгу. Діючим законодавством, в тому числі Законом Укра їни "Про податок на додану вар тість", не передбачено і не виз начено обов'язку підприємств а встановлювати ланцюг суб'є ктів підприємницької діяльн ості, з якими контрагенти так ого підприємства мали догові рні відносини, а також підпри ємству не надано право вимаг ати від його контрагентів та кої інформації.
Відповідно до пункту 2 статт і 3 Закону України «Про бу хгалтерський облік та фінан сову звітність в Україні» ві д 16.07.1999 № 996-XIV, податкова звітність ґрунтується на даних бухгал терського обліку, що ведетьс я підприємством. Підставою д ля бухгалтерського обліку го сподарських операцій є перв инні документи, які згідно з в ищезазначеним Законом є документами, що містять від омості про господарські опер ації та підтверджують їх зді йснення.
Позивачем як доказ здійсне ння господарських операцій, були надані суду належним чи ном засвідчені копії податко вих, видаткових накладних, кв итанції, складські квитанції на зерно та переоформлення з ерна, акти приймання-передач і, довіреності на отримання з ерна, рахунки, а також належни м чином засвідчені копії бан ківських виписок. Вказані до кументи відповідають вимога ми первинності в розумінні с татті 9 Закону України «Пр о бухгалтерський облік та фі нансову звітність в Україні» і являються підставою для бу хгалтерського та податковог о обліку.
Разом з тим, відповідач як с уб'єкт владних повноважень в ході судового розгляду не до вів обґрунтованість своїх ви сновків і правомірності прий нятих на їх підставі рішень.
Доводи апеляційної скарги щодо нікчемності укладених позивачем договорів в розумі нні ст. 207 ГК України та ст. 228 ЦК У країни, спростовуються вищен аведеним, матеріалами справи , а тому колегією суддів відхи ляються, оскільки не дають пі дстав для висновку про поруш ення судом першої інстанції норм права, які призвели до н еправильного вирішення спра ви, тобто прийнята постанов а відповідає матеріалам спр ави та вимогам закону, і підст ав для її скасування не вбача ється.
Відповідно до статті 200 КАС У країни суд апеляційної інста нції залишає апеляційну скар гу без задоволення, а постано ву - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правиль но встановив обставини справ и та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріаль ного і процесуального права . Не може бути скасоване прав ильне по суті рішення суду з одних лише формальних підст ав.
На підставі наведеного кол егія суддів вважає, що суд пер шої інстанції дійшов правиль ного висновку, щодо задоволе ння заявлених вимог у спосіб та межах визначених законом .
Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, 198, 200, 205, 206 , 212, 254 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В :
Апеляційну скаргу Де ржавної податкової інспекці ї у м.Вінниці, - залишити без за доволення, а постанову Вінни цького окружного адміністра тивного суду від 05 грудня 2011 ро ку, - без змін.
Ухвала суду набирає законн ої сили з моменту проголошен ня та може бути оскаржена в к асаційному порядку згідно ст 212 КАС України.
Ухвала суду складена в п овному обсязі 06 лютого 2012 року .
Головуючий < Спи сок > Білоус О.В.
Судді < Спи сок > Залімський І. Г.
< Список > Курко О. П.
< Список >
< Список >
Суд | Вінницький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.02.2012 |
Оприлюднено | 05.03.2012 |
Номер документу | 21702262 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Білоус О.В.
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні