Рішення
від 01.10.2008 по справі 12/21/2328
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

12/21/2328

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98

          


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"01" жовтня 2008 р.Справа № 12/21/2328

За позовом:  Всеукраїнського союзу сільськогосподарських підприємств м. Київ

до Товариства з обмеженою відповідальністю „Санаторій „Товтри”, смт. Сатанів Городоцького району

Треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору:

1. - ТОВ „Хмельницькагробуд” м. Хмельницький

2. - Спілка громадян - співвласників „Санаторій „Товтри” смт.Сатанів-2

3. - Управління по мінеральних ресурсах, курортах та туризму Хмельницької обласної державної адміністрації м. Хмельницький  

4.- Асоціація сільськогосподарських підприємств Хмельницької області м. Полонне

про визнання недійсним рішення зборів засновників (протокол №1) від 10.01.2002р. про утворення товариства з обмеженою відповідальністю „Санаторій ”Товтри” та визнання недійсним Статуту товариства з обмеженою відповідальністю  „Санаторій „Товтри”, затвердженого рішенням засновників (протокол №1) від 10.01.2002р. та зареєстрованого Городоцькою районною державною адміністрацією 21.06.2002р., реєстраційний номер 700010218                                                                                 

                                                                                          Суддя                     Шпак В.О.

Представники сторін:

Позивача:   Білоножко В.В. - за дорученням №3 від 24.09.2008р.

                   Устінов П.С. - за дорученням №22 від 19.06.2008р.

відповідача: Коциба В.М. - за довіреністю №3 від 17.01.2008р.  

Третьої особи 1: Пасічник В.С. - за довіреністю від 17.04.2008р.

Третьої особи 2: Гембарівська М.І. - керівник спілки

Третьої особи 3: не з'явився

Третьої особи 4: Коциба В.М. - головний лікар.

Рішення приймається 01.10.2008року, оскільки в судовому засіданні оголошувалась перерва.

          Суть спору:

          Всеукраїнський союз сільськогосподарських підприємств м. Київ звернувся з позовом до Асоціації сільськогосподарських підприємств Хмельницької області м. Полонне, третя особа без самостійних вимог на стороні відповідача ТОВ "Санаторій "Товтри" про визнання недійсним рішення зборів засновників (протокол №1) від 10.01.2002р. про утворення товариства з обмеженою відповідальністю "Санаторій "Товтри" та визнання недійсним Статуту товариства з обмеженою відповідальністю  "Санаторій "Товтри", затверженого рішенням засновників (протокол №1) від 10.01.2002р. та зареєстрованого Городоцькою районною державною адміністрацією 21.06.2002р., реєстраційний номер 700010218.

          Представником позивача в судовому засіданні подано клопотання про заміну первісного відповідача - Асоціацію сільськогосподарських підприємств Хмельницької області належним відповідачем - Товариством з обмеженою відповідальністю "Санаторій "Товтри" смт. Сатанів Городоцького району. Також позивач просить залучити до участі у справі в якості відповідачів учасників ТОВ "Санаторій "Товтри": 1) Асоціацію сільськогосподарських підприємств Хмельницької області м. Хмельницький; 2) Спілку громадян-співвласників ТОВ "Санаторій "Товтри"; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю "Хмельницькоблагробуд"; 4) Управління по мінеральних ресурсах, курорту і туризму Хмельницької обласної державної адміністрації.

          

          Відповідач позовні вимоги не визнав. У відзиві зазначив, що Всеукраїнський союз сільськогосподарських підприємств створений у 2001 році та зареєстрований 25 квітня 2001 року. Згідно п.1.1. Статуту ВССП є недержавною, неприбутковою, незалежною, самоврядною та добровільною організацією, яка утворена за рішенням засновників, з метою сприяння сільськогосподарським підприємствам у нарощуванні обсягів виробництва продукції, підвищення ефективності господарювання та представництва інтересів учасників ВССП перед державними органами, підприємствами, установами, організаціями та іншими юридичними і фізичними особами. Учасниками ВССП є 19 юридичних осіб. Асоціація сільськогосподарських підприємств Хмельницької області не є учасником ВССП. Відповідно до п. 1.3. Статуту ВССП створений шляхом реорганізації Всеукраїнської ради колективних сільськогосподарських підприємств та є її правонаступником.

Згідно із п. 1.1. Статуту ВРКСП, зареєстрованого 24.02.1993 року, Всеукраїнська рада створена Всеукраїнською конференцією представників колективних сільськогосподарських підприємств, є представницьким органом цих підприємств і правонаступником Ради колгоспів України. Пунктом 2.3. зазначеного Статуту передбачено, що Рада, як представник власників майна об'єднань „Укрсільгоспздравниця", „Укрсількомунгосп", корпорацій „Украгропромбуд", „Укршляхбуд" та республіканської бази матеріально-технічного постачання і збуту, має право здійснювати контроль за їх діяльністю. Відповідно до Положення про Раду колгоспів Української РСР (п. 1.) Рада колгоспів Української РСР є республіканським виборним громадським органом колгоспів. Згідно цього Положення Рада колгоспів Української РСР мала координуючі та представницькі права, але не була власником майна колгоспів та міжгосподарських підприємств.

          Обґрунтовуючи свої позовні вимоги позивач посилається на те, що він був власником централізованого фонду соціального страхування колгоспників, а тому має право власності на частку у майні ТОВ „Санаторій'Товтри". Вважає, що учасник товариства - Асоціація сільськогосподарських підприємств Хмельницької області не є власником частки майна у статутному фонді ТОВ „Санаторій "Товтри". Вважає, що власником цієї частки, яка належить Асоціації, є ВССП. Проте, жодного документу, який би підтверджував право власності на зазначене майно, позивачем суду не надано.

Асоціація сільськогосподарських підприємств Хмельницької області є юридичною особою та є власником майна колишньої Ради колективних сільськогосподарських підприємств Хмельницької області (п. 18. Установчого Договору про створення Асоціації сільськогосподарських підприємств Хмельницької області), затвердженого установчими зборами 29 червня 2001 року. Як уже зазначалось вище Асоціація не є членом Всеукраїнського союзу, а тому у відповідності до чинного законодавства самостійно володіє та розпоряджається своїм майном.

Посилання позивача, що він є власником майна колишнього централізованого Фонду соціального страхування колгоспників УРСР спростовується листами Міністерства праці та соціальної політики України (№ 9701/0/1407/020 від 27.12.2007 року) та Міністерства юстиції України (№ 19.91-1202 від 12.01.2008 року), в яких зазначається, що питання щодо правонаступництва майна ЦФССК на законодавчому рівні не врегульовано.

В своїх  позовних вимогах позивач посилається на нормативні документи Всеукраїнського союзу сільськогосподарських підприємств, які не можуть підтверджувати його право власності на майно в статутному фонді, оскільки є внутрішнім документами. Згідно чинного законодавства право власності може підтверджуватися лише відповідними визначеними законом документами на право власності (до цього часу позивачем не надано суду безспірних та беззаперечних доказів на підтвердження права власності на частку майна у статутному фонді ТОВ „Санаторій'Товтри").

Вважає, що збори засновників про створення ТОВ „Санаторій "Товтри" проведено відповідно до чинного законодавства, а тому підстав для визнання їх недійсними немає, оскільки позивачем не надано суду доказів порушення оспорюваним рішенням загальних зборів його прав та інтересів, а також не наведено фактів та доказів порушення його прав та інтересів відповідачем.

Представник третьої особи (Асоціація сільськогосподарських підприємств Хмельницької області ) проти позовних вимог  також заперечив.

Представник третьої  особи (ТОВ „Хмельницькагробуд”) повідомило суд, що повністю підтримує відзив на даний позов, поданий  відповідачем та Асоціацією сільськогосподарських підприємств Хмельницької області 22 серпня 2008 року і додатково звертає увагу на наступне.

26.03.1996 року Городоцькою райдержадміністрацією за р.№ 128 зареєстровано статут колективного санаторно-курортного підприємства санаторію „ТОВТРИ”. Згідно п.п. 3.1 та 9.2.2 вказаного статуту одним із засновників Санаторію є облагробуд. 21.06.2002 року Городоцькою райдержадміністрацією за р. № 700010218 зареєстровано статут ТОВ „Санаторій „Товтри”. Згідно п. 1.2 Статуту ТОВ „Санаторій „Товтри”  створене шляхом реорганізації колективного санаторно-курортного підприємства санаторію „Товтри” і є його правонаступником. В свою чергу, 18.06.1992 року рішенням № 162-4 виконкому Хмельницької міської Ради народних депутатів зареєстровано статут Хмельницького обласного виробничого міжгосподарського об'єднання по агропромисловому будівництву „Облагробуд", яке 19.04.2001 року було реорганізоване в ЗАТ „Хмельницькагробуд”, яке стало правонаступником усіх його майнових та немайнових прав та обов'язків (п. 1.1 статуту ЗАТ „Хмельницькагробуд”). 30.01.2002 року державним реєстратором Хмельницького міськвиконкому зареєстроване ТОВ „Хмельницькагробуд”. Відповідно до п. 1.1 Статуту ТОВ „Хмельницькагробуд” є правонаступником усіх прав і обов'язків реорганізованого ЗАТ „Хмельницькагробуд".

Відповідно до ч. 2 п. 4.1 Рекомендацій Президії Вищого господарського суду України № 04-5/14 від 28.12.2007 року „Про практику застосування законодавства у розгляді справ, що виникають з корпоративних відносин” підставами для прийняття рішення про визнання недійсними установчих документів господарського товариства є порушення закону, які не можуть бути усунунені.

Крім того, керуючись ст. 1 ГПК та відповідно до п. 4.3 вказаних Рекомендацій якщо за наслідками розгляду справи господарським судом не встановлено порушення прав або охоронюваних законом інтересів позивача у зв'язку з невідповідністю змісту установчих документів або недотриманням закону під час їх прийняття, суд не має підстав для прийняття рішення про визнання установчих документів товариства або їх окремих положень недійсними. В зв'язку з цим звертаю увагу суду на те, що у позовній заяві позивач не вказує, які саме його права чи законні інтереси порушені і як саме.

Просить суд у позові відмовити.

Третя особа (Спілка громадян - співвласників „Санаторій „Товтри” смт.Сатанів-2)  вимоги позивача підтримала.

Третя особа (Управління по мінеральних ресурсах, курортах та туризму Хмельницької обласної державної адміністрації м. Хмельницький ) повноважного представника в судове засідання не направила. Відповідно до з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців  державна реєстрація Управління по мінеральних ресурсах, курортах та туризму Хмельницької обласної державної адміністрації м. Хмельницький припинена в результаті ліквідації юридичної особи.

Відповідно до ст. 267 Цивільного кодексу України позовна  давність  застосовується  судом  лише  за  заявою сторони у спорі, зробленою до винесення ним рішення.

В судовому засіданні жодна із сторін не заявила про застосування строків позовної давності.

Розглядом матеріалів справи встановлено наступне.

Обласний міжколгоспний санаторій „Товтри” смт. Сатанів створено за рахунок відрахувань коштів колгоспів та дольових внесків підприємств і організацій для організації санаторно-курортного лікування колгоспників, членів їх сімей, працівників АПК та інших підприємств (п.1 Статуту).

Рішенням зборів засновників (протокол №1) від 10.01.2002р. було вирішено створити товариство з обмеженою відповідальністю „Санаторій ”Товтри” та затверджено Статут.           Відповідно до установчого договору, зареєстрованого Городоцькою райдержадміністрацією 21 червня 2002року та Статуту, засновниками даного товариства виступили: ТОВ „Хмельницькагробуд” м. Хмельницький, Спілка громадян - співвласників „Санаторій „Товтри” смт.Сатанів-2,  Управління по мінеральних ресурсах, курортах та туризму Хмельницької обласної державної адміністрації м. Хмельницький,  Асоціація сільськогосподарських підприємств Хмельницької області м. Полонне.

26 червня 2002 року Городоцькою районною державною адміністрацією було зареєстровано статут Товариства, реєстраційний номер 700010218.

Відповідно до п.1.2 Статуту товариство створюється шляхом реорганізації колективного санаторно-курортного  підприємства санаторію „Товтри” та  є його правонаступником.

                    

Дослідивши матеріали справи та заслухавши доводи представників сторін, суд дійшов до наступних висновків.  

Положенням (про Раду колгоспів Української РСР, затвердженим постановою Ради Міністрів УРСР від 06.02.1985 р. № 54, п.4, абзац 9 передбачено, що Рада колгоспів разом з Українським республіканським комітетом профспілки працівників сільського господарства розглядає і вирішує питання, пов'язані з використанням коштів, виділених з Централізованого фонду соціального страхування колгоспників.

Відповідно до пункту 1.1. свого Статуту Всеукраїнська рада колективних сільськогосподарських підприємств була представницьким органом КСП і правонаступником Ради колгоспів України і також (п.2. З, абзац 10) вирішувала майнові питання об'єднань „Укрсільгоспздравниця” та інших об'єднань, а Всеукраїнський союз сільськогосподарських підприємств є правонаступником всіх її майнових та немайнових прав та обов'язків (стаття і .3 Статуту ВССП).

29. 10.2001 р. зареєстровано статут Всеукраїнського союзу сільськогосподарських підприємств (ВССП), який створено шляхом реорганізації Всеукраїнської ради колективних сільськогосподарських підприємств.

Пунктом 2 постанови Ради Міністрів Української РСР №25 від 11.02.1991р, „Про управління соціальним страхуванням в Українській РСР” погоджено пропозицію Ради колгоспів Української РСР, Центрального комітету профспілки працівників агропромислового комплексу України, а також Українського республіканського комітету профспілки працівників рибного господарства про створення з 1 січня 1991р. Централізованого фонду соціального страхування колгоспників Української РСР.

Пунктом 5 цієї ж постанови рекомендовано Раді колгоспів Української РСР разом з Центральним комітетом профспілки працівників агропромислового комплексу України та Українським республіканським комітетом профспілки працівників рибного господарства розробити і разом з Радою Федерації незалежних профспілок України у місячний строк затвердити Положення про централізований фонд соціального страхування колгоспників Української РСР, Інструкцію про порядок створення, планування, використання і обліку коштів централізованого фонду соціального страхування колгоспників Української РСР,

Постановою Ради колгоспів Української РСР від 27 березня 1991 р., постановою Президії Центрального Комітету профспілки працівників агропромислового комплексу України від 27 березня 1991 р. №2/5, постановою Президії Українського республіканського комітету профспілки працівників рибного господарства від 4 квітня 1991 р. №3 за погодженням з Радою федерації незалежних профспілок  України, затверджено Положення про централізований фонд соціального страхування колгоспників Української РСР та Інструкцію про порядок утворення, планування, використання і обліку кошті; централізованого фонду соціального страхування колгоспників Української РСР.

Відповідно до п.2 Положення про централізований фонд соціального страхування колгоспників Української РСР „Централізований фонд соціального страхування колгоспників Української РСР” є джерелом для здійснення соціального страхування колгоспників і знаходиться в розпорядженні ЦК профспілки працівників агропромислового комплексу України, Українського республіканського комітету профспілки працівників рибного господарства. Ради колгоспів Української РСР і Ради голів рибакколгоспспілок Української РСР.

Пункт 4 вказаного вище Положення в переліку головних завдань централізованого фонду соціального страхування колгоспників передбачав фінансування будівництва і реконструкції міжколгоспних оздоровчих і спортивних закладів, колгоспних і міжколгоспних будинків-інтернатів для пристарілих і інвалідів; дотації міжколгоспним оздоровчим закладам.

Згідно з п 6 цього ж Положення ЦК профспілки працівників агропромислового комплексу України, разом з Радою колгоспів Української РСР розробляли і затверджували загальний кошторис Централізованого фонду соціального страхування колгоспників та доводили його до обласних Рад колгоспів, комітетів профспілок працівників АПК, а також затверджували звіти про виконання зведеного кошторису Централізованого фонду соціального страхування колгоспників (ЦФССК).

Відповідно до п. 6 Інструкції про порядок створення, планування, використання і обліку коштів централізованого фонду соціального страхування колгоспників Української РСР Рада колгоспів Української РСР, Центральний комітет профспілки працівників агропромислового комплексу України розробляють і затверджують загальний кошторис ЦФССК Української РСР в цілому по республіці по відповідних статтях, серед яких - по видатках на будівництво і реконструкцію міжколгоспних оздоровчих закладів, включаючи і дитячі; спортивно-оздоровчих таборів.

В той же час даною Інструкцією не передбачено право обласних Рад колгоспів і комітетів профспілки на розроблення і затвердження кошторису по видатках на будівництво і реконструкцію міжколгоспних оздоровчих закладів, а звідси, і на їх участь у придбанні та розпорядженні майном цих закладів.

На підставі спільної постанови Всеукраїнської ради сільськогосподарських підприємств та ЦК профспілки працівників АПК України від 26 вересня 2000р. №П-2 „Про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2000р. №1349 „Деякі питання забезпечення виплат за соціальним страхуванням працівникам сільськогосподарського виробництва та рибного господарства»ліквідовано Централізований фонд соціального страхування колгоспників з 1 грудня 2000р. і з метою забезпечення процедури ліквідації ЦФССК створено Центральну ліквідаційну комісію.

Відповідно до спільної постанови Всеукраїнської ради сільськогосподарських підприємств та ЦК профспілки працівників АПК України від 19 грудня 2000 р. №П-3-3 „Про затвердження ліквідаційного балансу ЦФССК” затверджено ліквідаційний баланс Централізованого фонду соціального страхування колгоспників,

З метою врегулювання питань розпорядження майном лікувально-оздоровчих закладів та інших об'єктів соціальної сфери, що створене за рахунок коштів Централізованого фонду соціального страхування колгоспників, після його ліквідації Виконкомом ВССП та ЦК профспілки працівників АПК 04.09.2001р прийнято спільну постанову за №В-4/П-5, пунктом 1 якої встановлено, що розпорядниками  майна оздоровчих закладів корпорації „Сільгоспздравниця” та  інших об'єктів соціальної__сфери,     що    створене    за    рахунок    коштів    ЦФССК    є    Всеукраїнський___союз сільськогосподарських     підприємств       ___правонаступник     Всеукраїнської     ради     колективних сільськогосподарських підприємств та ЦК профспілки працівників АПК, як розпорядники цього фонду.

Тому, Всеукраїнський союз сільськогосподарських підприємств разом з ЦК профспілки АПК України здійснює функцію господарського контролю за майном, утвореним на кошти Централізованого фонду соціального страхування колгоспників, в тому числі - реорганізацією лікувально-оздоровчих закладів, побудованих на кошти ЦФССК.

Таким чином, виходячи із викладеного випливає, що виділення коштів на будівництво і реконструкцію      лікувально-оздоровчих     закладів     на     території     України     здійснювалось     з Централізованого фонду соціального страхування колгоспників на підставі спільних постанов Ради колгоспів (правонаступником якої в даний час є Всеукраїнський союз сільськогосподарських підприємств) та ЦК профспілки працівників АПК, безпосередньо на кожен об'єкт, в тому числі - для лікувально-оздоровчих закладів.

Тому, відповідно, питання реорганізації міжгосподарських санаторіїв, в тому числі і щодо розподілу майна лікувально-оздоровчих закладів, побудованих за кошти ЦФССК, наділення учасників частками у статутному фонді реорганізованого суб'єкта господарювання необхідно здійснювати у порядку, визначеному Законом України „Про господарські товариства”, Цивільним кодексом України та за погодженням з розпорядниками ЦФССК - Всеукраїнським союзом сільськогосподарських підприємств та ЦК профспілки працівників АПК в частині коштів, виділених з Централізованого фонду соціального страхування колгоспників на будівництво даного закладу.

Відповідно до ст. 16 Цивільного кодексу України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

З огляду на викладене, на виконання завдань, передбачених Статутом, Всеукраїнський союз сільськогосподарських підприємств, який здійснює контроль за правомірністю розпорядження майном лікувально - оздоровчих закладів України, побудованих за рахунок коштів, виділених з Централізованого фонду соціального страхування колгоспників, звернувся  з  позовом до суду.

Відповідно до ст. 1 Закону України „Про господарські товариства” ( в редакції чинній на час створення товариства)  господарським товариством є юридична особа, статутний (складений) капітал якої поділений на частки між учасниками.

Господарськими товариствами цим Законом визнаються підприємства, установи, організації, створені на засадах угоди юридичними особами і громадянами шляхом об'єднання їх майна та підприємницької діяльності з метою одержання прибутку.

До господарських товариств належать: акціонерні товариства, товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, повні товариства, командитні товариства.

Статтею 3 Закону встановлено, що засновниками та учасниками товариства можуть бути підприємства, установи, організації, а також громадяни, крім випадків, передбачених законодавчими актами України.

( Дію частини першої статті 3 зупинено у частині права державних підприємств бути засновниками або учасниками господарських товариств згідно з Декретом N 24-92 від 31.12.92 )

Згідно зі  ст. 52 цього Закону у  товаристві  з  обмеженою   відповідальністю    створюється статутний фонд, розмір якого повинен становити не менше суми, еквівалентної 100 мінімальним заробітним платам, виходячи із ставки мінімальної заробітної плати, діючої на момент створення товариства з обмеженою відповідальністю. ( Частина перша статті 52  із змінами, внесеними згідно із Законами N 3709-12 від 16.12.93, N 622-XIV ( 622-14 ) від 05.05.99 )

До моменту реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю кожен з учасників зобов'язаний внести до статутного фонду не менше 30 відсотків вказаного в установчих документах вкладу. Внесення до статутного фонду грошей підтверджується документами, виданими банківською установою. ( Частина друга статті 52 в редакції Закону N 1987-III ( 1987-14 ) від 21.09.2000 )

Під час розгляду справи було встановлено, що внески до статутного фонду засновниками внесено в грошових коштах, однак будь-які документи про їх внесення до статутного фонду - відсутні.

Крім того, відсутні будь-які докази, що засновники товариства були власниками часток ( що зазначені у процентному відношенні у Статуті), які вони внесли до Статутного фонду.

Пояснення представників засновників, що вказаними частками вони володіли ще будучи учасниками обласного міжколгоспного санаторію „Товтри” до реорганізації судом не приймаються, оскільки із Статуту останнього це не вбачається.

Як вбачається з Установчого договору та Статуту товариства одним із засновників та учасників товариства виступило - Управління по мінеральних ресурсах, курортах і туризму Хмельницької обласної державної адміністрації, хоча головною метою діяльності товариства є  одержання прибутку та реалізації економічних та соціальних інтересів учасників.

Однак, відповідно до ст. 2 Закону України „Про підприємництво” (чинного на час створення товариства) не  допускається  заняття  підприємницькою  діяльністю  таких категорій громадян: військовослужбовців, службових осіб органів прокуратури, суду, державної безпеки, внутрішніх справ, державного нотаріату, а також органів державної влади і управління, які покликані здійснювати контроль за діяльністю підприємств.

Інший учасник - ТОВ „Хмельницькоблагробуд” станом на 10.01.2002р., тобто, на момент прийняття рішення про утворення ТОВ „Товтри”, визначення часток учасників, прийняття Статуту, підписання Установчого договору та обрання керівництва товариства - не був в установленому порядку зареєстрований як юридична особа, а тому не мав повноважень щодо участі в інших господарюючих суб'єктах та прийняття відповідних рішень.

Відповідно до ч. 2 п. 4.1 Рекомендацій Президії Вищого господарського суду України № 04-5/14 від 28.12.2007 року „Про практику застосування законодавства у розгляді справ, що виникають з корпоративних відносин” підставами для прийняття рішення про визнання недійсними установчих документів господарського товариства є порушення закону, які не можуть бути усунунені.

Однак, із вказаних порушень, встановлених під час розгляду справи, вбачається, що усунення в подальшому їх неможливе.

Враховуючи викладені обставини, вимоги позивача підтверджені належними доказами по справі, ґрунтуються на положеннях чинного законодавства і підлягають задоволенню.

Витрати по сплаті державного мита та витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу покласти на відповідача.

Керуючись ст.ст. 44,49,82-85,116 Господарського процесуального кодексу України, суд-

                                                             

вирішив:

Позов Всеукраїнського союзу сільськогосподарських підприємств м. Київ  до Товариства з обмеженою відповідальністю „Санаторій „Товтри”, смт. Сатанів Городоцького району, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору: ТОВ „Хмельницькагробуд” м. Хмельницький, Спілка громадян - співвласників „Санаторій „Товтри” смт.Сатанів-2, Управління по мінеральних ресурсах, курортах та туризму Хмельницької обласної державної адміністрації м. Хмельницький, Асоціація сільськогосподарських підприємств Хмельницької області м. Полонне про визнання недійсним рішення зборів засновників (протокол №1) від 10.01.2002р. про утворення товариства з обмеженою відповідальністю „Санаторій ”Товтри” та визнання недійсним Статуту товариства з обмеженою відповідальністю  „Санаторій „Товтри”, затвердженого рішенням засновників (протокол №1) від 10.01.2002р. та зареєстрованого Городоцькою районною державною адміністрацією 21.06.2002р., реєстраційний номер 700010218  задоволити.                    

Визнати недійсними рішення зборів засновників (протокол №1) від 10.01.2002р. про утворення товариства з обмеженою відповідальністю „Санаторій ”Товтри” та Статут товариства з обмеженою відповідальністю  „Санаторій „Товтри”, затвердженого рішенням засновників (протокол №1) від 10.01.2002р. та зареєстрованого Городоцькою районною державною адміністрацією 21.06.2002р., реєстраційний номер 700010218.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю „Санаторій „Товтри” (смт. Сатанів Городоцького району, код 14154020) на користь Всеукраїнського союзу сільськогосподарських підприємств ( м. Київ, вул.. Патріна Лумумби,4/6, к.104, код 21593493) –85 (вісімдесят п'ять гривень ) грн. державного мита та 118 ( сто вісімнадцять гривень) грн. та витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

Видати наказ.

                              Суддя                                                                      

Віддруковано 7 примірників: 1 - позивачу; 2 - відповідачу; 3,4,5,6 - третім особам;  7 - до справи.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення01.10.2008
Оприлюднено25.10.2008
Номер документу2172548
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —12/21/2328

Постанова від 01.06.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Чабан В.В.

Ухвала від 17.04.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Чабан В.В.

Постанова від 17.02.2009

Господарське

Житомирський апеляційний господарський суд

Майор Г.І.

Рішення від 01.10.2008

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Шпак В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні