ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 червня 2011 р.
Справа № 2а-9728/10/0470
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді
Потолової Г. В.
при секретарі –Тимцунік Ю.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Лівобережна міжрайонна державна податкова інспекція м. Дніпропетровська до ТОВ "Компанія Юг-Восток Регіон" про звернення стягнення на активи,
ВСТАНОВИВ:
Лівобережна МДПІ звернулася до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом про звернення стягнення на активи ТОВ «Компанія Юг–Восток Регіон»на користь держави та зарахування коштів у сумі 2541грн.90коп. –податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), у сумі 987грн.45коп. –податок на прибуток приватних підприємств в погашення податкового боргу.
Представник позивача у судове засідання не з'явився, до матеріалів справи надав клопотання з проханням справу розглядати без представника, позовні вимоги підтримує та просить суд задовольнити їх повністю.
На адресу відповідача надіслано відкриття провадження у справі, однак до справи надійшов конверт-повернення з позначкою про закінчення терміну зберігання. Враховуючи, що адреса відповідача зазначена у позовній заяві, співпадає зі зазначеною в довідці з ЄДР, відповідач вважається належним чином повідомлений про розгляд справи, відповідно до ст.35 КАС України. Заперечення відповідача проти позову до суду не надходили.
Відповідно до ч.6 ст.128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
За даних обставин та відповідно до вимог ст. 128 КАС України суд вважає за можливе розглянути у письмовому провадженні справу за наявними в ній доказами без участі сторін.
Суд, розглянувши подані документи, вивчивши матеріали справи та оцінивши їх у сукупності, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вважає за необхідне позовні вимоги задовольнити з наступних підстав.
Як вбачається з матеріалів справи, Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Юг-Восток Регіон»зареєстроване виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради 13.02.2003р. (а.с.14-15), ЄДРПОУ 32324321, та взято на облік 21.02.2003 за №3329 у Лівобережній МДПІ м.Дніпропетровська як платник податків (а.с.17).
Отже, відповідач належним чином зареєстрований, як суб'єкт господарювання, а тому на нього поширюється дія законів та інших нормативно-правових актів, які регулюють здійснення підприємницької діяльності в Україні.
Так, 25.05.2007р. підприємству направлено лист вих.№11076/10/151 із запрошенням для проведення документальної невиїзної перевірки 21.06.2007р. щодо неподання декларацій з податку на прибуток, проте, на зазначену дату представники підприємства до податкового органу не з'явились, про що 21.06.2007р. посадовими особами позивача складено Акт №1823/15-1/32324321.
21.06.2007 року фахівцями Лівбережної МДПІ була проведена перевірка ТОВ «Компанія ЮВР»та складено акт №1824/15-1/32324321 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, згідно з яким, встановлено, що відповідачем в порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»не подано до податкового органу податкові декларації з податку на прибуток за І квартал 2007р.(а.с.22).
02.07.2007р. складено акт №1890/151/32324321 щодо неможливості вручення акта перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства (а.с.24).
На підставі акту №1824/15-1/32324321 від 21.06.2007р. керівником податкового органу відносно відповідача виставлене податкове повідомлення-рішення форми «Р»№0021991505/0 від 02.07.2007р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 170грн.00коп., яке направлене на адресу відповідача, та повернуто з відміткою пошти –фірма не розшукана (а.с.25).
У зв'язку з викладеним, 11.07.2007р. фахівцями податкового органу складений Акт №2176/15-1/32324321 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення форми «Р», у зв'язку з чим податкове повідомлення-рішення №0021991505/0 від 02.07.2007р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 170грн. 00коп. розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою.
Також, відповідачу направлено лист вих.№260541101/15-1 від 17.10.2007р. із запрошенням для проведення документальної невиїзної перевірки 15.11.2007р. щодо неподання декларації з податку на прибуток, проте, на зазначену дату представники підприємства до податкового органу не з'явились, про що 15.11.2007р. посадовими особами позивача складено Акт №5665/15-1/32324321 про неявку посадових осіб ТОВ «компанія ЮВР»для проведення невиїздної документальної перевірки (а.с.28).
За результатами перевірки 15.11.2007р. фахівцями податкового органу складено Акт №5666/15-1/32324321 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, згідно з яким, позивачем встановлено, що відповідачем в порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»не подано до податкового органу податкових декларацій з податку на прибуток за І півріччя 2007р. по строку подання 09.08.2007р., за ІІІ квартал 2007 року по строку подання 09.11.2007р.
28.11.2007р. складено Акт щодо неможливості вручення акта перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства.
На підставі акту №5666/15-1/32324321 від 15.11.2007р. керівником податкового органу відносно відповідача виставлене податкове повідомлення-рішення №0027811505/0 від 23.11.2007р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 340грн.00коп. Проте, 04.12.2007р. фахівцями податкового органу складений Акт №6121/15-1/32324321 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення, у зв'язку з чим податкове повідомлення-рішення та розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.34).
04.04.2008р. відповідачу направлено лист вих.№110541/10/15-1 із запрошенням для проведення документальної невиїзної перевірки на 29.05.2008р. щодо неподання декларації з податку на прибуток, проте, на зазначену дату представники підприємства до податкового органу не з'явились, про що 29.05.2008р. посадовими особами позивача складено Акт №3842/15-1/32324321 про неявку посадових осіб ТОВ «компанія ЮВР»для проведення невиїздної документальної перевірки (а.с.37).
За результатами перевірки 29.05.2008р. фахівцями податкового органу складено Акт №3843/15-1/32324321 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, згідно з яким, позивачем встановлено, що відповідачем в порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»не подано до податкового органу податкових декларацій з податку на прибуток за 11 місяців 2007р. по строку подання 20.12.2007р., за 2007 рік по строку подання 11.02.2008р., за І квартал 2008 року по строку подання 12.05.2008р.
24.06.2008р. складено Акт щодо неможливості вручення акта перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства.
На підставі акту №3843/15-1/32324321 від 29.05.2008р. керівником податкового органу відносно відповідача виставлене податкове повідомлення-рішення №0035731505/0 від 24.06.2008р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 510грн.00коп. Проте, 15.07.2008р. фахівцями податкового органу складений Акт №5521/15-1/32324321 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення, у зв'язку з чим податкове повідомлення-рішення та розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.43).
19.06.2007р. відповідачу направлено лист вих.№13057/10/15-2 із запрошенням для проведення документальної невиїзної перевірки на 05.07.2007р. щодо неподання декларації з податку на додану вартість, проте, на зазначену дату представники підприємства до податкового органу не з'явились, про що 05.07.2007р. посадовими особами позивача складено Акт №1965/15-2/32324321 про неявку посадових осіб ТОВ «компанія ЮВР»для проведення невиїздної документальної перевірки (а.с.45).
За результатами перевірки 05.07.2007р. фахівцями податкового органу складено Акт №2030 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, згідно з яким, позивачем встановлено, що відповідачем в порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»не подано до податкового органу податкових декларацій з податку на додану вартість за березень –травень 2007 року.
12.07.2007р. складено Акт щодо неможливості вручення акта перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства (а.с.48).
На підставі акту №2030/15-2/32324321 від 05.07.2007р. керівником податкового органу відносно відповідача виставлене податкове повідомлення-рішення №0002391501/0 від 12.07.2007р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 510грн.00коп. Проте, 17.07.2007р. фахівцями податкового органу складений Акт №2357/15-2/32324321 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення, у зв'язку з чим податкове повідомлення-рішення та розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.50).
13.08.2007р. відповідачу направлено лист вих.№18001/10/15-2 із запрошенням для проведення документальної невиїзної перевірки на 29.08.2007р. щодо неподання декларації з податку на додану вартість, проте, на зазначену дату представники підприємства до податкового органу не з'явились, про що 29.08.2007р. посадовими особами позивача складено Акт №3583/15-2/32324321 про неявку посадових осіб ТОВ «компанія ЮВР»для проведення невиїздної документальної перевірки (а.с.52).
За результатами перевірки 29.08.2007р. фахівцями податкового органу складено Акт №3584/15-2/32324321 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, згідно з яким, позивачем встановлено, що відповідачем в порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»не подано до податкового органу податкових декларацій з податку на додану вартість за червень –липень 2007 року.
07.09.2007р. складено Акт щодо неможливості вручення акта перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства (а.с.55).
На підставі акту №3584/15-2/32324321 від 29.08.2007р. керівником податкового органу відносно відповідача виставлене податкове повідомлення-рішення №0004271501/0 від 10.09.2007р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 540грн.00коп. Проте, 03.10.2007р. фахівцями податкового органу складений Акт №4433/15-2/32324321 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення, у зв'язку з чим податкове повідомлення-рішення та розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.57).
16.10.2007р. листом вих.№25718/10/15-2 запрошено посадових осіб відповідача для проведення документальної невиїзної перевірки на 31.10.2007р. щодо неподання декларації з податку на додану вартість, проте, на зазначену дату представники підприємства до податкового органу не з'явились, про що 31.10.2007р. посадовими особами позивача складено Акт №5137/15-2/32324321 про неявку посадових осіб ТОВ «компанія ЮВР»для проведення невиїздної документальної перевірки (а.с.59).
За результатами перевірки 31.10.2007р. фахівцями податкового органу складено Акт №5138/15-2/32324321 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, згідно з яким, позивачем встановлено, що відповідачем в порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»не подано до податкового органу податкових декларацій з податку на додану вартість за серпень та вересень 2007 року.
23.11.2007р. складено Акт №5878/15-2/32324321 щодо неможливості вручення акта перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства (а.с.62).
На підставі акту №5138/15-2/32324321 від 31.10.2007р. керівником податкового органу відносно відповідача виставлене податкове повідомлення-рішення №0006441501/0 від 23.11.2007р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 340грн.00коп. Проте, 18.12.2007р. фахівцями податкового органу складений Акт №6455/15-2/32324321 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення, у зв'язку з чим податкове повідомлення-рішення та розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.64).
Крім того, оскільки представники відповідача на запрошення до податкового органу не з'явились, 06.02.2008р. посадовими особами складено Акт №826/15-2 про неявку посадових осіб ТОВ «компанія ЮВР»для проведення невиїздної документальної перевірки. А Також згідно Акту №829/15-2/32324321 від 06.02.2008р. про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, згідно з яким, встановлено, що в порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»відповідачем не подано до податкового органу податкових декларацій з податку на додану вартість за жовтень та грудень 2007 року. Проте, 21.02.2008р. складено Акт №1137/15-2/32324321 щодо неможливості вручення акта перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства (а.с.69).
На підставі акту №829/15-2/32324321 від 06.02.2008р. керівником податкового органу відносно відповідача виставлене податкове повідомлення-рішення №0008301501/0 від 21.02.2008р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 510грн.00коп. Проте, 17.03.2008р. фахівцями податкового органу складений Акт №1694/15-2/32324321 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення, у зв'язку з чим податкове повідомлення-рішення та розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.71).
Також, в результаті того, що відповідач на запрошення до податкового органу не з'явився, 07.04.2008р. посадовими особами складено Акт №2560/15-2/32324321 про неявку посадових осіб ТОВ «компанія ЮВР»для проведення невиїздної документальної перевірки (а.с.73). Та згідно Акту №2565/15-2/32324321 від 07.04.2008р. про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, згідно з яким, встановлено, що в порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»відповідачем не подано до податкового органу податкових декларацій з податку на додану вартість за січень –лютий 2008 року. Проте, 24.04.2008р. складено Акт №3050/15-2/32324321 щодо неможливості вручення акта перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства (а.с.76).
На підставі акту №2565/15-2/32324321 від 07.04.2008р. керівником податкового органу відносно відповідача виставлене податкове повідомлення-рішення №0010161501/0 від 24.04.2008р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 340грн.00коп. Проте, 17.06.2008р. фахівцями податкового органу складений Акт №4596/15-2/32324321 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення, у зв'язку з чим податкове повідомлення-рішення та розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.78).
В результаті того, що відповідач на запрошення до податкового органу не з'явився, 29.05.2008р. посадовими особами складено Акт №3857/15-2/32324321 щодо несвоєчасного подання ТОВ «компанія ЮВР»реєстраційного свідоцтва з податку на додану вартість, та як наслідок, згідно податкового повідомлення-рішення форми «Р»від 17.06.2008р. №0011731501/0 на суму 170грн.00коп. (а.с.84). Проте, 03.07.2008р. фахівцями податкового органу складений Акт №5149/15-2/32324321 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення, у зв'язку з чим його розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.86).
26.05.2008р. листом вих.№15811/10/15-2 запрошено посадових осіб відповідача для складання та підписання акту щодо неподання декларацій з податку на додану вартість, але на зазначену дату представники підприємства до податкового органу не з'явились, про що 11.06.2008р. посадовими особами позивача складено Акт №4444/15-2/32324321 про неявку посадових осіб ТОВ «компанія ЮВР»для проведення невиїздної документальної перевірки (а.с.88).
За результатами перевірки 11.06.2008р. фахівцями податкового органу складено Акт №4445/15-2/32324321 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, згідно з яким, позивачем встановлено, що відповідачем в порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»не подано до податкового органу податкових декларацій з податку на додану вартість за березень та квітень 2008 року.
20.06.20078р. складено Акт №4757/15-2/32324321 щодо неможливості вручення акта перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства (а.с.91).
На підставі акту №4445/15-2/32324321 від 11.06.2008р. керівником податкового органу відносно відповідача виставлене податкове повідомлення-рішення №0012141501/0 від 20.06.2008р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 340грн.00коп. Проте, 02.07.2008р. фахівцями податкового органу складений Акт №5120/15-2/32324321 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення, у зв'язку з чим податкове повідомлення-рішення та розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.93).
У зв'язку з вище викладеним 26.07.2007р. керівником податкового органу відносно відповідача виставлена перша податкова вимога №1/738 на суму податкового боргу за погодженими податковими зобов'язаннями у розмірі 137грн.46коп., яка направлена на адресу відповідача проте, 13.08.2007р. фахівцями податкового органу складений Акт №б/н про повернення податкової вимоги, у зв'язку з чим її розміщено на дошці податкових оголошень.
17.09.2007р. керівником податкового органу відносно відповідача виставлена друга податкова вимога №2/993 на суму податкового боргу за погодженими податковими зобов'язаннями у розмірі 639грн.36коп., яка направлена на адресу відповідача проте, 09.10.2007р. фахівцями податкового органу складений Акт про повернення податкової вимоги, у зв'язку з чим її розміщено на дошці податкових оголошень.
Таким чином, загальна сума податкового боргу відповідача зі сплати штрафних (фінансових) санкцій у зв'язку з ненаданням податкових декларацій з податку на додану вартість та податку на прибуток у загальному розмірі складає 3529грн. 35коп. ( в тому числі з податку на додану вартість –987грн.45коп., з податку на прибуток –2541грн.90коп.), який на момент розгляду справи не погашений.
Дослідивши матеріали справи та надані докази, суд виходить з наступного.
Згідно ст.ст. 67, 68 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори у порядку та в розмірах, встановлених законом, неухильно додержуватися Конституції та законів України.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.9 Закону України «Про систему оподаткування», п.п.4.1.1, 4.1.4 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані вести бухгалтерський облік, складати звітність про фінансово-господарську діяльність і забезпечувати її зберігання у терміни, встановлені законами, подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів). Також, згідно п.3 ч.1 ст.9 Закону України «Про систему оподаткування», платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.
Абзацом 3 пп.5.3.1 п.5.3 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» передбачено, що у разі визначення податкового зобов‘язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах «а»- «в»пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 зазначеного Закону, платник податків зобов‘язаний погасити нараховану суму податкового зобов‘язання протягом 10 календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків, коли протягом такого строку платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.
Відповідальність за несвоєчасність сплати податкових зобов'язань платники податків несуть у відповідності з законодавством України. Примусове стягнення податкового боргу - передбачена законодавством України процедура погашення податкового боргу платника податків шляхом звернення стягнення на активи відповідного платника податків.
Як вказано у п.1.7 ст.1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»активами платника податків є кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать юридичній або фізичній особі за правом власності або повного господарського відання.
У відповідності до пп.3.1.1 п.3.1 ст.3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
Відповідно до п.11 ст.10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»Державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.
За змістом частин 4, 5 ст.11 КАС України суд повинен визначити характер спірних правовідносин та зміст правової вимоги, матеріальний закон, який їх регулює, а також факти, що підлягають встановленню і лежать в основі вимог та заперечень; з'ясувати, які є докази на підтвердження зазначених фактів.
Одним з принципів адміністративного судочинства, передбачених ст.7 Кодексу адміністративного судочинства України, є принцип законності, який відповідно до ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України, полягає в наступному, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об‘єктивному дослідженні.
З урахуванням викладеного, позовні вимоги є обґрунтованими, а тому підлягають задоволенню повністю.
На час розгляду справи податковий борг у загальній сумі 678грн.89коп. у добровільному порядку відповідачем не сплачений, а тому підлягає примусовому стягненню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.94, 158-163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України суд,
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська до Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Юг-Восток Регіон»про примусове стягнення активів в рахунок погашення податкового боргу –задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Юг-Восток Регіон»(49022, м.Дніпропетровськ, вул.Молодогвардійська,буд.6, корп.53, кв.306; р/р 26007050100064, р/р26052050100064, р/р 26063050100064 в ПАТ КБ «Приватбанк»м.Дніпропетровськ, МФО 305299) на користь держави активи в рахунок погашення податкового боргу зі сплати податку на додану вартість у сумі 2541грн. 90коп. (дві тисячі п'ятсот сорок одна грн.90коп.) (на р/р 31113029700010; код платежу 14010100; УДК в Індустріальному районі м.Дніпропетровська, банк одержувача УДКУ у Дніпропетровської області, код ЄДРПОУ 24232376; МФО 805012) та з податку на прибуток у сумі 987грн. 45коп. (дев'ятсот вісімдесят сім гривень 45коп.) (на р/р 31111009700010, код платежу 11021000; УДК в Індустріальному районі м.Дніпропетровська, банк одержувача УДКУ у Дніпропетровської області, код ЄДРПОУ 24232376; МФО 805012).
Постанова набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі її апеляційного оскарження –з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Постанову може бути оскаржено в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд у десятиденний строк з дня отримання копії постанови, виготовленої у повному обсязі.
Суддя
Г. В. Потолова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.06.2011 |
Оприлюднено | 06.03.2012 |
Номер документу | 21734986 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Потолова Ганна Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Потолова Ганна Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Потолова Ганна Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Потолова Ганна Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Потолова Ганна Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні