Ухвала
від 08.02.2012 по справі 2а-12736/11/2670
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2а-12736/11/2670 Голо вуючий у 1-й інстанції:

Суддя-доповідач: Петрик І.Й.

У Х В А Л А

Іменем України

"08" лютого 2012 р. м. Київ

Київський апеляційний а дміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді Петрика І.Й.

Суддів Аліменка В.О.,

Грищенко Т.М.,

розглянувши у порядку п исьмового провадження адмін істративну справу за апеляці йною скаргою Державної подат кової інспекції у Печерськом у районі м. Києва на постанов у Окружного адміністративно го суду м. Києва від 06 жовтня 2011 року у справі за позовом това риства з обмеженою відповіда льністю «Ренесанс Капітал»д о Державної податкової інспе кції у Печерському районі м. К иєва про визнання протиправн им та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмежено ю відповідальністю «Ренесан с Капітал»(далі - ТОВ «Ренес анс Капітал») пред' явило по зов до Державної податкової інспекції у Печерському райо ні м. Києва (далі - ДПІ в Печер ському р-ні м. Києва) про (з урах уванням заяви про уточнення позовних вимог від 28 вересня 2 011 року) визнання частково про типравним і скасування в час тині податкового повідомлен ня-рішення ДПІ в Печерському р-ні м. Києва від 06 квітня 2011 рок у № 0002871705.

Постановою Окружного адмі ністративного суду м. Києва в ід 06 жовтня 2011 року позовні вим оги задоволено повністю.

Не погоджуючись з зазначен им судовим рішенням позивач подав апеляційну скаргу, в як ій просить скасувати постано ву суду першої інстанції як т аку, що постановлена з поруше нням норм матеріального та п роцесуального права та прийн яти нове рішення, яким відмов ити в задоволенні позовних в имог.

Відповідно до п.2 ч.1 ст. 197 КАС У країни суд апеляційної інста нції може розглянути справу в порядку письмового провадж ення за наявними у справі мат еріалами, якщо справу може бу ти вирішено на основі наявни х в ній доказів, у разі неприбу ття жодної з осіб, які беруть у часть у справі, у судове засід ання.

Заслухавши суддю-доповіда ча, перевіривши матеріали сп рави та доводи апеляційної с карги, колегія суддів вважає , що апеляційна скарга підляг ає залишенню без задоволення , а постанова суду - без змін з таких підстав.

Згідно із п. 1 ч. 1 ст. 198, 200 КАС Укр аїни, суд апеляційної інстан ції залишає скаргу без задов олення, а постанову або ухвал у суду - без змін, якщо визнає , що суд першої інстанції прав ильно встановив обставини сп рави та ухвалив судове рішен ня з додержанням норм матері ального і процесуального пра ва.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд при виріше нні справи керується принцип ом законності, відповідно до якого органи державної влад и, органи місцевого самовряд ування, їхні посадові і служб ові особи зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України.

Задовольняючи позовні вим оги, суд першої інстанції вих одив із того підстави д ля застосування податковим о рганом Наказу ДПА України ві д 05.10.2004 № 581 «Про затвердження при мірних форм Заяви фізичної о соби - іноземця про самостій не визначення резидентськог о статусу та Повідомлення пр ацедавця про самостійне визн ачення фізичною особою - ін оземцем резидентського ста тусу»відсутні, таким чином Д ПІ в Печерському районі, вино сячи податкове повідомлення -рішення: з податку на доходи ф ізичних осіб № 0002871705 від 06.06.11р . діяв поза межами законодавс тва.

Із такою правовою позицією суду першої інстанції колег ія суддів може погодитись із огляду на наступне.

Як вбачається із матеріалі в справи та правомірно встан овлено судом першої інстанці ї, ОСОБА_1: має місце прожив ання в Україні, що підтверджу ється відміткою в паспорті, щ о здійснена службою громадян ства, імміграції та реєстрац ії фізичних осіб МВС України 11 грудня 2009 року за № 3/4943м із терм іном перебування до 6 лютого 20 10 року, в якій зазначено місце проживання за адресою: АДР ЕСА_1, відміткою в паспорті, щ о здійснена службою громадян ства, імміграції та реєстрац ії Фізичних осіб МВС України 9 лютого 2010 року за № 3/267п із термі ном перебування до 6 листопад а 2010 року, в якій зазначено місц е проживання за адресою: АД РЕСА_1, наразі Ванхєкє оренд ує квартиру, в якій він мешкає постійно, за адресою: АДРЕС А_2, що підтверджується Дого вором оренди нерухомого майн а б/н від 3 листопада 2010 року, пра цював у ТОВ «Ренесанс Капіта л»безперервно протягом пері оду з 10 січня 2008 року по 10 березн я 2011 року, що підтверджується н аступними документами: безст роковим трудовим договором № 28-RС від 10 січня 2008 року; наказом п ро призначення № 01/08-П від 10 січн я 2008 року; наказом про звільнен ня № 01/11-ЗВ від 9 березня 2011 року, о станнім були отримані дозвол и на працевлаштування: № 22141 від 23 листопада 2007 року, строком ді ї до 23 листопада 2008 року; № 37603 від 6 листопада 2009, строком дії до 6 л истопада 2010 року, який було про довжено до 6 листопада 2011 року. Крім того, після звільнення з ТОВ «Ренесанс Капітал»Ванхє кє продовжує проживати за ви щезазначеною адресою та прац ювати в Україні, наразі обійм аючи посаду Голови правління ВАТ «Укрнафта».

Таким чином, протягом 2010 рок у пан Ванхєкє перебував на те риторії України більше 183 днів , що підтверджується довідко ю Державної прикордонної слу жби України від 24 травня 2011 № 23/1312 , а також відмітками в паспорт і про перетинання, державног о кордону України.

ОСОБА_2 має місце проживан ня в Україні, що підтверджуєт ься договором купівлі-продаж у квартири б/н від 15 жовтня 2009 ро ку за адресою: АДРЕСА_3, яка зареєстрована Київським міс ьким бюро технічної інвентар изації та реєстрації права в ласності на об' єкти нерухо мого майна, про що видано реєс траційне посвідчення № 0015362 від 19 жовтня 2009 року; до моменту при дбання вищезазначеного житл а Хєкєр також мав місце прожи вання в Україні і мав реєстра цію за адресою: АДРЕСА_4, пр о що службою громадянства, ім міграції та реєстрації фізич них осіб МВС України зроблен о відмітку в паспорті від 2 жов тня 2008 року; постійно працює в Т ОВ «Ренесанс Капітал»на поса ді головного фахівця департа менту розвитку проектів безп ерервно з 10 січня 2008 року, що під тверджується наступними док ументами: трудовим договором № 29-RС від 10 січня 2008 року; наказо м про призначення № 02/08-П від 10 сі чня 2008 року, отримано дозволи н а працевлаштування: № 22142 від 23 л истопада 2007 року, строком дії д о 23 листопада 2008 року; № 37601 від 6 л истопада 2009 року, строком дії д о 6 листопада 2010 року; № 41034 від 15 жо втня 2010 року, строком дії до 15 жо втня 2011 року; має у приватній вл асності автомобіль марки Ауд і Q7, реєстраційний № НОМЕР_1 , зареєстрований в Україні, пр о що свідчить свідоцтво про р еєстрацію транспортного зас обу, видане 4 червня 2009 року, про тягом 2010 року Хєкєр перебував на території України більше 183 днів, що підтверджується до відкою Державної прикордонн ої служби України від 24.05.11 № 23/1311, а також відмітками в паспорт і про перетинання державного кордону України.

ОСОБА_3 має місце проживан ня в Україні, що підтверджуєт ься наступним: підтверджуєть ся Договором оренди нерухомо го майна № б/н від 13 грудня 2010, до цього ОСОБА_3. також мав мі сце проживання в Україні і ма в реєстрацію за адресою: АД РЕСА_5, у підтвердження чого службою громадянства, імміг рації та реєстрації фізичних осіб МВС України були видані наступні вкладні талони до п аспортного документу: від 22 ли пня 2008 року; від 11 грудня 2008 року; від 28 травня 2009 року; від 9 червня 2010 року, постійно працює в ТОВ «Ренесанс Капітал»на посаді аналітика департаменту розв итку проектів безперервно з 16 травня 2008 року, що підтверджу ється: трудовим договором № 90- RС від 16 травня 2008 року; наказом п ро призначення № 35/08-П від 16 трав ня 2008 року, отримано дозволи на працевлаштування: № 25997 від 4 кв ітня 2008 року, строком дії до 4 кв ітня 2009 року; № 35061 від 10 квітня 2009 р оку, строком дії до 10 квітня 2010 р оку, який було продовжено до 10 квітня 2011 року. Протягом 2010 рок у пан ОСОБА_3 перебував на території України більше 183 д нів, що підтверджується дові дкою Державної прикордонної служби України від 24.05.11 № 23/1310.

ОСОБА_4 має місце проживан ня в Україні, а саме орендує кв артиру за адресою: АДРЕСА_2 , що підтверджується Договор ом оренди нерухомого майна № 16-09/10 від 16 вересня 2010 року, до цьог о проживав за адресою: АДРЕ СА_6, про що службою громадян ства, імміграції та реєстрац ії фізичних осіб МВС України зроблено відмітку в паспорт і від 10 грудня 2009 року, працював в ТОВ «Ренесанс Капітал»без перервно протягом періоду з 1 лютого 2008 року по 4 квітня 2011 рок у, що підтверджується: трудов им договором № 30-RС від 1 лютого 2008 року; наказом про призначен ня № 03/08-П від 1 лютого 2008 року; нак азом про звільнення № 02/11-ЗВ від 4 квітня 2011 року, отримано дозв оли на працевлаштування: № 23575 від 25 січня 2008 року, строком дії до 25 січня 2009 року, який було про довжено до 15 січня 2010 року; № 37602 в ід 6 листопада 2009 року, строком дії до 6 листопада 2010 року, який було продовжено до 6 листопад а 2011 року.

Протягом 2010 року ОСОБА_4 п еребував на території Україн и більше 183 днів, що підтверджу ється довідкою Державної при кордонної служби України від 24.05.11 № 23/1312, а також відмітками в п аспорті про перетинання держ авного кордону України.

ДПІ у Печерському районі м. Києва з 21 березня 2011 року по 20 тр авня 2011 року ДПІ у Печерському районі м. Києва проведено пла нову виїзну перевірку ТОВ «Р енесанс Капітал», код за ЄДРП ОУ 33545608, з питань дотримання вим ог податкового, валютного та іншого законодавства за пер іод з 01 жовтня 2008 року по 31 грудн я 2010 року.

За результатами перевірки встановлено порушення ТОВ « Ренесанс Капітал»п.п. 4.2.1, п.п. 4.2.9 «е»п. 4.2 ст. 4, п.7.1, п.7.3 ст.7, п. 17.2 «а», п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про под аток з доходів фізичних осіб »(із змінами та доповненнями ), в результаті чого допущено п орушення вимог податкового з аконодавства стосовно прави льності утримання та своєчас ності перерахування податку з доходів фізичних осіб до бю джету в періоді, що перевіряв ся, на загальну суму 4 312 650,00 грн., у тому числі: за ІV кв .2008 рік - 19 035,00 грн., 2009 рік - 2 760,00 грн. , 2010 рік - 4 290 855,00 грн. про, що складе но акт № 136/22-1/33545608 від 20 травня 2011 рок у.

На підставі акту перевірки № 136/22-1/33545608 від 20 травня 2011 року ДПІ у Печерському районі м. Ки єва прийняте податкове повід омлення - рішення: з податку на доходи фізичних осіб № 000 2871705 від 06.06.11р. на суму 5 390 813,00 грн., з яких 4 312 650,00 грн. за основним пла тежем та 1 078 163,00 грн. за штрафним и санкціями.

За адміністративним оскар женням позивача прийнятого п одаткового повідомлення - р ішення: з податку на доходи фі зичних осіб № 0002871705 від 06 чер вня 2011 року на суму 5 390 813,00 грн., з я ких 4 312 650,00 грн. за основним плат ежем та 1 078 163,00 грн. за штрафними санкціями, вказане рішення з алишено без змін, а скарги без задоволення.

З акту перевірки вбачаєтьс я, що підставою для прийняття відповідачем оскаржуваного податкового повідомлення - рішення стало те, що згідно на казу ДПА України від 05 жовтня 2004 року № 581 «Про затвердження п римірних форм Заяви фізичної особи - іноземця про самостій не визначення резидентськог о статусу та Повідомлення пр ацедавця про самостійне визн ачення фізичною особою - іноз емцем резидентського статус у»для забезпечення виконанн я норм Закону України «Про по даток з доходів фізичних осі б»впорядковано діяльність п рацедавців щодо влаштування іноземців та осіб без громад янства і затверджено примірн і форми Заяви фізичної особи - іноземця про самостійне в изначення резидентського ст атусу та повідомлення працед авця про самостійне визначен ня резидентського статусу фі зичною особою - іноземцем. П овідомлення (довідка), передб ачене Наказом № 581, має видават ися податковим органом у раз і документального підтвердж ення іноземцем наявних в ньо го підстав для набуття стату су резидента України. З подат кового періоду (місяця), в яком у видано вказане повідомленн я (довідка), і до закінчення зв ітного податкового року опод аткування доходів іноземця, одержані від працедавця, опо датковуються у загальному по рядку, встановленому Законом за ставкою пункту 7.1 ст.7 закону України «Про податок з доход ів фізичних осіб».

В запереченнях на позовну з аяву, відповідач зазначає, що на момент перевірки ОСОБА_ 1, ОСОБА_2, ОСОБА_4, ОС ОБА_3 повідомлення (довідки ), про самостійне визначення н ерезидентами України, вказан ими фізичними особами - іноз емцями резидентського стату су, передбачені Наказом від 05 жовтня 2004 року № 581 «Про затверд ження примірних форм Заяви ф ізичної особи - іноземця про самостійне визначення резид ентського статусу»не надано .

В зв' язку із цим, у разі нев иконання вимог Наказу № 581, буд ь-які доходи (в т. ч. заробітна п лата) з джерелом їх походженн я з України, що нараховуються (виплачуються) на користь нер езидентів, підлягає оподатку ванню за ставкою 30 %, яка передб ачена п. 7.3 ст. 7 Закону України « Про податок з доходів фізичн их осіб».

Закон України «Про зайняті сть населення»визначає прав ові, економічні та організац ійні основи зайнятості насел ення України і його захисту в ід безробіття, а також соціал ьної гарантії з боку держави в реалізації громадянами пр ава на працю.

Статтею 8 Закону України «Пр о зайнятість населення»визн ачено право громадян на прац евлаштування. Зокрема, робот одавці мають право на викори стання праці іноземців та ос іб без громадянства на умова х трудового договору лише за наявності виданого роботода вцю державною службою зайнят ості дозволу на використання праці іноземців та осіб без г ромадянства, якщо інше не пер едбачено міжнародними догов орами України, згода на обов' язковість яких надана Верхов ною Радою України.

Взаємовідносини між позив ачем та працівниками - інозе мними громадянами, врегульов ані трудовими договорами, ук ладеними, як це передбачено т рудовим законодавством Укра їни, на підставі відповідних дозволів на працевлаштуванн я, виданих Позивачу Державн им центром зайнятості Міні стерства праці та соціальної політики України на 2008-2011 роки.

Крім цього, працівники-іноз емні громадяни мають тимчасо ві посвідки на тимчасове про живання в Україні на строк ді ї дозволів на працевлаштуван ня, а також довідки Державної прикордонної служби України про перебування на територі ї України понад 200 днів.

Згідно із Законом України « Про свободу пересування та в ільний вибір місця проживанн я в Україні»місцем проживанн я є адміністративно-територі альна одиниця, на території я кої особа проживає строком п онад шість місяців на рік.

Таким чином, порядок оподат кування доходів нарахованих іноземним громадянам - резид ентам України визначений Зак оном України «Про податок з д оходів фізичних осіб».

Встановлення іншого поряд ку оподаткування доходів гро мадян має здійснюватися з до триманням приписів Закону Ук раїни «Про систему оподаткув ання».

Відповідно до абз. 2 п. 2.1. ст. 2, п п. «ї»п. 1.3. ст. 1 Закону України «П ро податок з доходів фізични х осіб»платником податку з д оходів фізичних осіб є нерез идент, який отримує доходи з д жерелом їх походження з тери торії України. Дохід з джерел ом його походження з України - це будь-який дохід, одержан ий платником податку або нар ахований на його користь від здійснення будь-яких видів д іяльності на території Украї ни, у тому числі, але не виключ но, у вигляді інших доходів як виплати чи винагороди за цив ільно-правовими договорами, одержуваних резидентом або н ерезидентом, якщо джерело ви плати (нарахування) таких дох одів знаходиться на територі ї України, незалежно від рези дентського статусу особи, що їх виплачує (нараховує).

Відповідно до п.п. 9.11.1 п. 9.11 ст. 9 Закону України «Пр о податок з доходів фізичних осіб»доходи з джерелом їх по ходження з України, що нарахо вуються (виплачуються, надаю ться) на користь нерезиденті в, підлягають оподаткуванню за правилами, встановленими для резидентів, з урахування м особливостей, визначених о кремими нормами цього Закону .

У відповідності до п. 7.1 ст. 7 За кону України «Про податок з д оходів фізичних осіб» ставка податку становить 15 відсоткі в від об' єкта оподаткування , крім випадків, визначених у п унктах 7.2 - 7.4 цієї статті.

Згідно із п. 7.3 ст. 7 цього Закон у ставка податку становить п одвійний розмір ставки, визн аченої пунктом 7.1 цієї статті, від об' єкта оподаткування, нарахованого як виграш чи пр из (крім у державну лотерею у г рошовому виразі) на користь р езидентів або нерезидентів, та від будь-яких інших доході в, нарахованих на користь нер езидентів - фізичних осіб, за в инятком доходів, визначених у підпункті 9.11.3 пункту 9.11 статті 9 цього Закону.

Відповідно до пп. 1.20.1 п. 1.20 ст. 1 З акону України «Про податок з доходів фізичних осіб»фізич ною особою - резидентом є фі зична особа, яка має місце про живання в Україні. У разі якщо фізична особа має місце прож ивання також в іноземній дер жаві, вона вважається резиде нтом, якщо така особа має місц е постійного проживання в Ук раїні; якщо особа має місце по стійного проживання також в іноземній державі, вона вваж ається резидентом, якщо має б ільш тісні особисті чи еконо мічні зв' язки (центр життєв их інтересів) в Україні. У разі якщо державу, в якій фізична о соба має центр життєвих інте ресів, не можна визначити, або якщо фізична особа не має міс ця постійного проживання у ж одній з держав, вона вважаєть ся резидентом, якщо перебува є в Україні не менше 183 днів (вкл ючаючи день приїзду та від' їзду) протягом періоду або пе ріодів податкового року. Дос татньою підставою для визнач ення особи резидентом є само стійне визначення нею основн ого місця проживання на тери торії України у порядку, вста новленому цим Законом, або її реєстрація як самозайнятої особи.

Окрім того статтею 67 Консти туції України передбачено, щ о кожен зобов' язаний сплачу вати податки і збори в порядк у і розмірах, встановлених за коном.

Як вбачається із листа Міні стерства юстиції України від 31 грудня 2009 № 2336-09-24 за результатам и правового аналі зу наказу ДПА України від 05 жо втня 2004 № 581 «Про затвердження п римірних форм Заяви фізичної особи - іноземця про самост ійне визначення резидентськ ого статусу та Повідомлення працедавця про самостійне ви значення фізичною особою - і ноземцем резидентського ста тусу», форми зазначених Заяв та Повідомлення є примірним и (зразковими) формами, тобто н е є обов' язковими до викона ння та використовуються викл ючно за бажанням фізичної ос оби, у зв' язку з чим та відпов ідно до пп. «е»п. 5 Положення пр о державну реєстрацію нормат ивно-правових актів міністер ств, інших органів виконавчо ї влади, затвердженого поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни від 28.12.92р. № 731, на державну р еєстрацію не подаються.

Відповідно до вказаного ви ще листа Міністерства юстиці ї України пропонується скасу вати зазначений наказ, розро бити в межах повноважень від повідний нормативно-правови й акт із зазначеного питання , узгодити його із заінтересо ваними органами та подати на державну реєстрацію до Міні стерства юстиції у встановле ному законодавством порядку .

Посилання ДПІ в Печерськом у районі в апеляційній скарз і на лист ДПА України від 17 тра вня 2010 року № 9594/7/17-0717, колегією суд дів відхиляються, оскільки д аний лист не є нормативними а ктами, обов' язковим для зас тосування всіма платниками п одатку, і носить рекомендаці йний характер лише для подат кових органів.

Стаття 19 Конституції Україн и передбачає, що органи держа вної влади та органи місцево го самоврядування, їх посадо ві особи зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.

Згідно із ч. 2 ст. 71 КАС України , в адміністративних справах про протиправність рішень, д ій чи бездіяльності суб' єкт а владних повноважень обов'я зок щодо доказування правомі рності свого рішення, дії чи б ездіяльності покладається н а відповідача, якщо він запер ечує проти адміністративног о позову.

Таким чином, колегія суддів , ретельно дослідивши матері али справи, приходить до висн овку, що позивач, виносячи под аткове повідомлення-рішення від 06 квітня 2011 року № 00028717055, діяв у спосіб, що суперечить ст. 19 Ко нституції України та Законам и України та не довів суду пра вомірність своїх дій.

Доводи апеляційної скарги висновків суду першої інста нції не спростовують і апеля ційним судом відхиляються.

Оскільки судове рішення ух валене судом першої інстанці ї відповідно до норм матеріа льного права при дотриманні норм процесуального права, н а підставі повно і всебічно з ' ясованих обставин в справі , підтвердженими доказами, а д оводи апеляційної скарги вис новків суду не спростовують, то колегія суддів апеляційн ої інстанції підстав для йог о скасування не вбачає.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 160, 197, 198, 200, 205, 206, 254 КА С України, суд,-

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Дер жавної податкової інспекції у Печерському районі м. Києва залишити без задоволення, а п останову Окружного адмініст ративного суду м. Києва від 06 ж овтня 2011 року - без змін.

Ухвала набирає законн ої сили з моменту проголошен ня та може бути оскаржена про тягом двадцяти днів з дня скл адання в повному обсязі шлях ом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адмі ністративного суду України в порядку ст. 212 КАС України.

Головуючий суддя Петрик І.Й.

Судді: Аліменко В.О.

Г рищенко Т.М.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.02.2012
Оприлюднено07.03.2012
Номер документу21765792
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12736/11/2670

Ухвала від 08.09.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Постанова від 14.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 07.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 08.02.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Петрик І.Й.

Постанова від 06.10.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні