ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРА ТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
03 жовтня 2011 р. (10:23) Справа №2а-10162/11/0170/23
Окружний адміністрат ивний суд Автономної Республ іки Крим у складі головуючог о
судді Алексєєвої Т.В.,
при секретарі Лапшині В.В.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Фороської селищ ної ради
до Комунального підприємс тва Ялтинської міської ради «Бюро технічної інвентариза ції»
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідач а, Товариство з обмеженою від повідальністю торгівельно-з акупівельна фірма «Агросерв іс»
про визнання бездіяльност і протиправною та спонукання до виконання певних дій,
за участю представників:
від позивача - представни к за довіреністю 1221/02-12 від 27.09.11 р. ОСОБА_1
від відповідача - не з' яв ився,
від третьої особи - предст авник за довіреністю №б/н від 25.06.11 р. ОСОБА_2,
Обставини справи: Позивач з вернувся до Окружного адміні стративного суду Автономної Республіки Крим з адміністр ативним позовом до Комунальн ого підприємства Ялтинської міської ради «Бюро технічно ї інвентаризації» та просить визнати протиправною бездія льність Комунального підпри ємства Ялтинської міської ра ди «Бюро технічної інвентари зації» щодо не скасування ре єстрації на об' єкт незаверш еного будівництва (реєстраці йний номер майна 26463423, тип майна : незавершені будівництвом і нженерно захисні споруди, ка дастровий номер земельної ді лянки: 0111949700:01:001:0035, адреса нерухомо го майна: АР Крим, м. Ялта, смт. Ф орос, вулиця Космонавтів (Шкі льна), будинок 8в) за Товариств ом з обмеженою відповідальні стю торгівельно-закупівель на фірма «Агросервіс», а тако ж зобов' язати Комунальне пі дприємство Ялтинської міськ ої ради «Бюро технічної інве нтаризації» скасувати реєст рацію на об' єкт незавершено го будівництва (реєстраційни й номер майна 26463423, тип майна: не завершені будівництвом інже нерно захисні споруди, кадас тровий номер земельної ділян ки: 0111949700:01:001:0035, адреса нерухомого майна: АР Крим, м. Ялта, смт. Форо с, вулиця Космонавтів (Шкільн а), будинок 8в) за Товариством з обмеженою відповідальністю торгівельно-закупівельна ф ірма «Агросервіс».
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач протиправ но не вчиняє дій щодо відміни в реєстрації об' єкт незаве ршеного будівництва (реєстра ційний номер майна 26463423, тип май на: незавершені будівництвом інженерно захисні споруди, к адастровий номер земельної д ілянки: 0111949700:01:001:0035, адреса нерухом ого майна: АР Крим, м. Ялта, смт. Форос, вулиця Космонавтів (Шк ільна), будинок 8в), належного н а праві власності Товариству з обмеженою відповідальніст ю торгівельно-закупівельній фірмі «Агросервіс», в той час , як договір оренди земельної ділянки №02 від 16.02.2005 р., який був однією з підстав для вказано ї реєстрації, визнаний недій сним в судовому порядку.
Відповідач у судове засіда ння надав клопотання про роз гляд справи за своєю відсутн істю. Надав суду письмові зап еречення проти позову (а.с.24, 109), зазначив, що в Комунального підприємства Ялтинської міс ької ради «Бюро технічної ін вентаризації» відсутні підс тави для відміни реєстрації спірного майна на підставі п останови Севастопольського апеляційного господарськог о суду від 11.02.11 у справі №5002-19/5258.1 - 2010 р.
Третя особа у судовому засі данні наполягала на відмові в задоволенні позову у повно му обсязі.
Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши пояснення пр едставника позивача, третьої особи, дослідивши надані док ази, суд
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою від повідальністю торгівельно-з акупівельна фірма «Агросерв іс» є юридичною особою, держа вну реєстрацію проведено 27.09.200 4р. ідентифікаційній код 20661117.
16.02.2005 р. між Товариством з обме женою відповідальністю тор гівельно-закупівельна фірма «Агросервіс» та Фороською с елищною радою на підставі Рі шення Фороської селищної рад и №12 від 28.01.2005 р. було укладено до говір оренди земельної ділян ки розташованої за адресою: м . Ялта, смт. Форос, в районі пляж у «Зелений», площею 0,1056 га стро ком на 5 років для будівництва частини Фороської селищної набережної з наступною перед аючою її у власність Фороськ ої селищної ради.
17.02.2009 р. Комунальним підприєм ством Ялтинської міської рад и «Бюро технічної інвентариз ації» зареєстровано право в ласності ТОВ торгівельна зак упівельна фірма «Агросервіс » на незавершені будівництво м інженерно захисні споруди за адресою: АР Крим, м. Ялта, смт . Форос, вул. Космонавтів (вул. Ш кільна), буд. 8.
За даними відповідача підс тавою для реєстрації права в ласності були: рішення викон авчого комітету Фороської се лищної ради від 31.03.2005 р. № 29, від 19.09. 2005 р. № 89, від 17.03.2005 р. № 31, від 19.09.2005 № 90, до зволи на виконання будівельн их робіт від 19.12.2005 р. №80(І)-г/12-05, від 17 .01.2007 р. №80(І)-г/12-05 та договір оренди земельної ділянки №02 від 16.02.2005 р . (а.с.).
Рішенням 30 сесії 5-го скликан ня Фороської селищної ради № 02 від 26.08.2008 р. припинено право ко ристування ТОВ «Торгово-заку півельна фірма «Агросервіс» земельними ділянками: площе ю 0,5577 га по АР Крим, м. Ялта, смт. Фо рос, вул. Космонавтів для буд івництва і обслуговування кл іматопавільйонів, зокрема бе регоукріпних заходів на підс таві договору оренди землі № 03 від 16.02.2005 р.; площею 0,1056 га по АР Кр им, м. Ялта, смт. Форос, вул. Косм онавтів для будівництва част ини селищної набережної, на п ідставі договору оренди земл і № 02 від 16.02.2005 р.; анульований дер жавний акт на право постійно го користування земельною ді лянкою площею 0,2709 га по вул.Кос монавтів у смт.Форос, для буді вництва кліматопавільйонів . Зазанчені земельні ділянки переведені в землі запасу Фо роської селищної ради.
Вказане рішення Фороська с елищна рада прийняла на підс таві звернення директора ТОВ ТЗФ «Агросервіс» Скопутов а М.А, щодо добровільної від мови від права користування земельними ділянками від 21.08.200 8 р.
Вважаючи зазначене рішенн я незаконним, таким що порушу є права третьої особи, прийня того в порушення норм діючог о законодавства, третя особа звернулася до Господарськог о суду АР Крим з позовом про ви знання недійсним рішення 30-ої сесії 05 скликання Фороської с елищної ради від 26.08.2008 р. № 02 «Про припинення ТОВ «Торгово-зак упівельна фірма «Агросервіс » права користування землею у зв' язку з добровільною ві дмовою».
Фороська селищна рада зве рнулась до господарського су ду першої інстанції із зустр ічним позовом до Товариства з обмеженою відповідальніст ю "Торгово-закупівельна фірм а "Агросервіс" про визнання не дійсними договори оренди зем ельних ділянок від 16.02.05 №02 та №03, укладених між цими сторонами . В обґрунтування своїх вимог Фороська селищна рада вказу вала на те, що ТОВ "Торгово-зак упівельна фірма "Агросервіс" для укладення названих дого ворів було надано договір ві д 05.04.05 про сумісну діяльність з ДП "Санаторій "Ясна поляна", як ий не укладався, технічний до звіл №643 на водопостачання та каналізацію від 29.10.97, теплопос тачання і надання гарячої во ди від 07.10.97, котрі були скасован і.
Рішенням господарського суду Автономної Республіки Крим від 29.11.2010 (суддя Мокрушин В .І.) у справі № 2-19/5258.1-2010 позов товар иства з обмеженою відповідал ьністю торгово-закупівельна фірма "Агросервіс" задоволен о, у зустрічному позові Форос ької селищної ради відмовлен о.
Не погодившись з постано вленим судовим актом, Форось ка селищна рада звернулась з апеляційною скаргою, в якій просить рішення господарськ ого суду першої інстанції ск асувати, у позові товариств у з обмеженою відповідальніс тю торгово-закупівельна фірм а "Агросервіс" відмовити, зус трічний позов Фороської сел ищної ради задовольнити.
Постановою Севастопольськ ого апеляційного господарсь кого суду від 11.01.2011 р. по справі № 5002-19/5258.1-2010, залишеною в силі Поста новою Вищого господарського суду України, апеляційну ска ргу Фороської селищної ради задоволено, рішення господа рського суду Автономної Респ убліки Крим від 29.11.2010 у справі № 5002-19/5258.1-2010 скасовано. Прийнято н ове рішення яким у позові тов ариству з обмеженою відповід альністю "Торгово-закупівель на фірма "Агросервіс" відмовл ено, зустрічний позов Форось кої селищної ради задоволено , визнано недійсними договор и оренди земельних ділянок № 02 та № 03 від 16.02.2005 укладені між Ф ороською селищною радою та т овариством з обмеженою відпо відальністю "Торгово-закупів ельна фірма "Агросервіс".
На підставі вказаного ріше ння Севастопольського апеля ційного господарського суду Фороська селищна рада зверн улась до Комунального підпри ємства Ялтинської міської ра ди «Бюро технічної інвентари зації» з заявою про скасуван ня реєстрації об' єкту неза вершеного будівництва (реєст раційний номер майна 26463423, тип м айна: незавершені будівництв ом інженерно захисні споруди , кадастровий номер земельно ї ділянки: 0111949700:01:001:0035, адреса неру хомого майна: АР Крим, м. Ялта, с мт. Форос, вулиця Космонавтів (Шкільна), будинок 8в), належног о на праві власності Товарис тву з обмеженою відповідальн істю торгівельно-закупівель ній фірмі «Агросервіс». Прот е, Комунальним підприємством Ялтинської міської ради «Б юро технічної інвентаризаці ї» було відмовлено в задовол ені заяви, а відповідну реєст рацію залишено в силі.
Не погодившись з вищевказа ними діями відповідача, Форо ська селищна рада звернулась до Окружного адміністративн ого суду з вимогами про визна ння протиправною бездіяльно сті Комунального підприємст ва Ялтинської міської ради « Бюро технічної інвентаризац ії», щодо не скасування реєст рації на вказаний об' єкт не завершеного будівництва та з обов' язання Комунального п ідприємства Ялтинської місь кої ради «Бюро технічної інв ентаризації» скасувати реєс трацію на вказаний об' єкт н езавершеного будівництва.
Проаналізувавши матеріали справи та пояснення предста вників сторін, оцінивши дока зи по справі в їх сукупності, с уд приходить до висновку про те, що позовні вимоги не підля гають задоволенню, з наступн их підстав.
Відповідно до ст. 19 Конститу ції України органи державної влади та органи місцевого са моврядування зобов' язані д іяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України.
Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України, завданням адміні стративного судочинства є захист прав, свобод та інтере сів фізичних осіб, прав та і нтересів юридичних осіб у с фері публічно-правових відн осин від порушень з боку орг анів державної влади, органі в місцевого самоврядування, їхніх посадових і службови х осіб, інших суб'єктів при зд ійсненні ними владних управл інських функцій на основі з аконодавства, в тому числі н а виконання делегованих пов новажень шляхом справедливо го, неупередженого та своєча сного розгляду адміністрати вних справ.
Відповідно до ч.3 ст. 2 КАС Укр аїни у справах щодо оскаржен ня рішень, дій чи бездіяльнос ті суб'єктів владних повнова жень адміністративні суди пе ревіряють, чи прийняті (вчине ні) вони: на підставі, у межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України; з використанн ям повноваження з метою, з яко ю це повноваження надано; обґ рунтовано, тобто з урахуванн ям усіх обставин, що мають зна чення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (н еупереджено); добросовісно; р озсудливо; з дотриманням при нципу рівності перед законом , запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необх ідного балансу між будь-яким и несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (д ія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення; своєчасно, тобто пр отягом розумного строку.
Закон України «Про державн у реєстрацію речових на неру хоме майно та їх обмежень» ви значає правові, економічні, о рганізаційні засади створен ня у складі державного земел ьного кадастру єдиної систем и державної реєстрації речов их прав на земельні ділянки т а інше нерухоме майно, обмеже нь цих прав. Закон спрямовани й на забезпечення визнання т а захисту державою речових п рав на нерухомість, створенн я сприятливих умов для забез печення розвитку ринкових ві дносин, активізації інвестиц ійної діяльності, збільшення надходжень до державного та місцевих бюджетів.
Відповідно до ст. 182 Цивільно го кодексу України право вла сності та інші речові права н а нерухомі речі, обмеження ци х прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають дер жавній реєстрації.
Державна реєстрація прав н а нерухомість і правочинів щ одо нерухомості є публічною, здійснюється відповідним ор ганом, який зобов'язаний нада вати інформацію про реєстрац ію та зареєстровані права в п орядку, встановленому законо м.
Відмова у державній реєстр ації права на нерухомість аб о правочинів щодо нерухомост і, ухилення від реєстрації, ві дмова від надання інформації про реєстрацію можуть бути о скаржені до суду. Порядок про ведення державної реєстраці ї прав на нерухомість та підс тави відмови в ній встановлю ються законом.
Пунктом 5 Прикінцевих п оложень Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме май но та їх обмежень» встановле но, що до створення єдиної с истеми органів реєстрації пр ав, а також до формування Держ авного реєстру прав у складі державного земельного када стру реєстрація об'єктів нер ухомості проводиться комуна льними підприємствами бюро т ехнічної інвентаризації.
Тимчасове положення про по рядок державної реєстрації п рав власності на нерухоме ма йно (далі - Положення), що затве рджено наказом Міністерства юстиції України від 07.02.2002 р. N 7/5, з ареєстровано в Міністерстві юстиції України 18 лютого 2002 р. з а N 157/6445, визначає порядок реєстр ації прав власності на нерух оме майно в Україні і спрямов ане на забезпечення визнання та захисту цих прав, створенн я умов для функціонування ри нку нерухомого майна, активі зації інвестиційної діяльно сті.
Пунктом 1.2. Тимчасового поло ження встановлено, що положе ння діє на всій території Укр аїни і є обов'язковим для вико нання громадянами, міністерс твами, іншими центральними і місцевими органами виконавч ої влади та органами місцево го самоврядування, підприємс твами, установами й організа ціями незалежно від форм вла сності.
Згідно до п. 1.3. Тимчасового п оложення Державну реєстраці ю прав власності на нерухоме майно здійснюють підприємст ва бюро технічної інвентариз ації (далі - БТІ) у межах визнач ених адміністративно-терито ріальних одиниць.
Пунктами 1.4, 1.5 Положення вста новлено, що Державна реєстра ція прав власності на нерух оме майно - це внесення запис у до Реєстру прав власності н а нерухоме майно у зв'язку з в иникненням, існуванням або п рипиненням права власності н а нерухоме майно, що здійснює ться БТІ за місцезнаходженн ям об'єктів нерухомого майн а на підставі правовстановлю вальних документів коштом особи, що звернулася до БТІ.
Обов'язковій реєстрації пр ав підлягає право власності на нерухоме майно фізичних т а юридичних осіб, у тому числ і іноземців та осіб без грома дянства, іноземних юридични х осіб, міжнародних організ ацій, іноземних держав, а та кож територіальних громад в особі органів місцевого само врядування та держави в особ і органів, уповноважених упр авляти державним майном.
Відповідно до положень ст. 3 31 Цивільного кодексу України Право власності на нову річ, я ка виготовлена (створена) осо бою, набувається нею, якщо інш е не встановлено договором а бо законом. Особа, яка виготов ила (створила) річ зі своїх мат еріалів на підставі договору , є власником цієї речі. Право власності на новостворене не рухоме майно (житлові будинк и, будівлі, споруди тощо) виник ає з моменту завершення буді вництва (створення майна). Якщ о договором або законом пере дбачено прийняття нерухомог о майна до експлуатації, прав о власності виникає з момент у його прийняття до експлуат ації. Якщо право власності на нерухоме майно відповідно д о закону підлягає державній реєстрації, право власності виникає з моменту державної реєстрації.
До завершення будівництва (створення майна) особа вважа ється власником матеріалів, обладнання тощо, які були вик ористані в процесі цього буд івництва (створення майна).
У разі необхідності особа, з азначена в абзаці першому ці єї частини, може укласти дого вір щодо об'єкта незавершено го будівництва, право власно сті на який реєструється орг аном, що здійснює державну ре єстрацію прав на нерухоме ма йно на підставі документів, щ о підтверджують право власно сті або користування земельн ою ділянкою для створення об 'єкта нерухомого майна, проек тно-кошторисної документаці ї, а також документів, що містя ть опис об'єкта незавершеног о будівництва.
З матеріалів справи вбачає ться, що рішення про державну реєстрацію було прийнято на підставі Рішення Виконавчог о комітету Фороської селищно ї ради №29 від 31.03.2005 р. щодо наданн я дозволу ТОВ ТЗФ «Агросерві с» на здійснення проектно-до слідних робіт по будівництву берегоукріпних споруд в рай оні пляжу «Зелений» смт. Форо с, Рішення Виконавчого коміт ету Фороської селищної ради №89 від 19.05.2005 р. щодо надання дозво лу ТОВ ТЗФ «Агросервіс» на зд ійснення проектно-дослідних робіт по будівництву берего укріпних споруд в районі пля жу «Зелений» смт. Форос, дозво лу інспекції Державного архі тектурно-будівельного нагля ду на виконання будівельних робіт по інженерному захисту території для будівництва к ліматопавільйонів в районі ж итлових будівель №12,14 по вул. Ко смонавтів та в районі пляжу « Зелений» в смт. Форос. №80(І)-т/12-05 в ід 19 грудня 2005 р., Договору оренд и земельної ділянки від 16.02.2005 р. №2 укладеного між Товариство м з обмеженою відповідальніс тю торгівельно-закупівельн а фірма «Агросервіс» та Форо ською селищною радою на підс таві Рішення Фороської селищ ної ради №12 від 28.01.2005 р., дозволу і нспекції Державного архітек турно-будівельного нагляду н а виконання будівельних робі т по інженерному захисту тер иторії для будівництва кліма топавільйонів в районі житло вих будівель №12,14 по вул. Космон автів та в районі пляжу «Зеле ний» в смт. Форос. №80(І)-т/12-05 від 17 с ічня 2007 р., Рішення Виконавчог о комітету Фороської селищно ї ради №31 від 31.03.2005 р. щодо наданн я дозволу ТОВ ТЗФ «Агросерві с» на здійснення проектно-до слідних робіт по будівництву берегоукріпних споруд в рай оні пляжу «Зелений» смт. Форо с, Рішення Виконавчого коміт ету Фороської селищної ради №90 від 19.05.2005 р. щодо надання дозво лу ТОВ ТЗФ «Агросервіс» на зд ійснення проектно-дослідних робіт по будівництву берего укріпних споруд в районі пля жу «Зелений» смт. Форос.
Відтак ТОВ ТЗФ «Агросервіс » були надані усі документи н еобхідні для здійснення реєс трації право власності на об ' єкт незавершеного будівни цтва.
Окремо слід зазначити, що ТО В ТЗФ «Агросервіс» здійснив вказане будівництво з погодж ення виконавчого органу пози вача та спеціального уповнов аженого органу державної вла ди з контролю за здійсненням будівельних робіт - інспекці ї Державного архітектурно-бу дівельного нагляду, які не вб ачали в діях третьої особи оз наки протиправності.
Отже, суд зазначає, що у відп овідача були усі підстави що до реєстрації права власност і на
об' єкт незавершеного буд івництва (реєстраційний номе р майна 26463423, тип майна: незаверш ені будівництвом інженерно з ахисні споруди, кадастровий номер земельної ділянки: 0111949700:0 1:001:0035, адреса нерухомого майна: АР Крим, м. Ялта, смт. Форос, вули ця Космонавтів (Шкільна), буди нок 8в) за Товариством з обмеже ною відповідальністю торгі вельно-закупівельна фірма «А гросервіс».
Слід звернути увагу, щ о для реєстрації прав власно сті на об' єкт незавершеного будівництва потрібен правов становлюючий документ на зем лю, саме на час будівництва та кого об' єкту нерухомості, а не на час здійснення його реє страції.
Також, згідно положе нь ст. 328 Цивільного кодексу Ук раїни право власності набува ється на підставах, що не забо ронені законом, зокрема із пр авочинів.
Право власності вважаєтьс я набутим правомірно, якщо ін ше прямо не випливає із закон у або незаконність набуття п рава власності не встановлен а судом.
Відповідно до ст. 329 Цив ільного кодексу України юрид ична особа публічного права набуває право власності на м айно, передане їй у власність , та на майно, набуте нею у влас ність на підставах, не заборо нених законом.
Згідно приписів с т. 346 Цивільного кодексу Украї ни право власності припиняєт ься у разі
відчуження власником свог о майна; відмови власника від права власності; припинення права власності на майно, яке за законом не може належати ц ій особі; знищення майна; вику пу пам'яток культурної спадщ ини; примусового відчуження земельних ділянок приватної власності, інших об'єктів нер ухомого майна, що на них розмі щені, з мотивів суспільної не обхідності відповідно до зак ону; звернення стягнення на м айно за зобов'язаннями власн ика; реквізиції; конфіскаці ї; припинення юридичної особ и чи смерті власника. Право в ласності може бути припинене в інших випадках, встановлен их законом.
Відповідно до положе нь ст. 321 Цивільного кодексу Ук раїни право власності є непо рушним. Ніхто не може бути про типравно позбавлений цього п рава чи обмежений у його здій сненні. Особа може бути позба влена права власності або об межена у його здійсненні лиш е у випадках і в порядку, встан овлених законом.
В той час, позивач не н адав суду доказів встановлен ня неправомірності набуття т ретьою особою права власност і на спірне майно та обґрунту вання припинення права власн ості на об' єкт нерухомого м айна з підстав не передбачен их ст. 346 Цивільного кодексу Ук раїни.
Суд зазначає, що визна ння недійсним договору оренд и земельної ділянки не тягне собою наслідків у вигляді пр ипинення права власності на споруди чи будівлі, які були збудовані на ній.
Також, суд зазначає, що правомірність державної реє страції права власності на м айно на цей час не оскаржена, т обто на час розгляду право вл асності на майно вважається набутим правомірно, підстав для його припинення з матері алів справи не вбачається.
Крім того, позивачем н е заперечується факт того, що вказаний об' єкт нерухомост і збудований третьої особою за згодою позивача.
За таких підстав, позовні ви моги не підлягають задоволен ню.
В судовому засіданні 03.10.2011 ог олошена вступна і резолютивн а частина постанови, постано ва складена в повному обсязі 07.10.2011р.
Керуючись ст.ст. 160-163 КАС Украї ни, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. У задоволені позовни х вимог відмовити.
Постанова може бути оскарж ена в Севастопольський апеля ційний адміністративний суд через Окружний адміністрат ивний суд АР Крим шляхом пода чі апеляційної скарги на пос танову суду в десятиденний с трок з дня її проголошення.
У разі застосування судом ч астини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття по станови у письмовому провадж енні апеляційна скарга подає ться протягом десяти днів з д ня отримання копії постанови .
Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Алексєєва Т.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2011 |
Оприлюднено | 12.03.2012 |
Номер документу | 21800099 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Лядова Тетяна Романівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Алексєєва Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні