ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
05 березня 2012 р. о 13:01 Справа №2а-1176/12/0170/4
Окружний адміністративн ий суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого су дді Циганової Г.Ю., при секрета рі судового засідання Шевцов ій Г.В., за участі представникі в сторін: від позивача - Печу рін Ю.П., від відповідача - К ирюхіна Я.М., розглянувши у в ідкритому судовому засіданн і адміністративну справу
за позовом Приватного акц іонерного товариства "Санато рій "Київ"
до Державної податкової і нспекції у м. Алушті АР Крим
про визнання протиправним и та скасування податкових п овідомлень-рішень від 11.02.2012 рок у №0000572301 та №0000592301
Суть спору: Закрите акціоне рне товариство "Санаторій "Ки їв" (далі - ЗАТ "Санаторій "Київ") звернулось до Окружного адм іністративного суду АР Крим із позовом до Державної пода ткової інспекції у м. Алушті А Р Крим (далі - відповідач) про в изнання протиправними та ска сування податкових повідомл ень-рішень №0000572301 від 11.01.2012 року в с умі грошового зобов'язання з податку на прибуток 200195,00 грн.; № 0000592301 від 11.01.2012 року в сумі грошово го зобов'язання зі збору за за бруднення навколишнього при родного середовища 640,10 грн.
Позов мотивовано помилков істю висновків податкового о ргану, покладених в основу ос каржуваних податкових повід омлень-рішень. Так, позивач за значає, що проведеною посадо вими особами Державної подат кової інспекції у м. Алушті АР Крим встановлено порушення позивачем приписів Закону Ук раїни від 28.12.1994 року №334/97-ВР "Про о податкування прибутку підпр иємств" (далі - Закону №334) внасл ідок того, що понесені позива чем витрати на добровільне с трахування майна перевищува ли межі звичайної ціни страх ового тарифу відповідного ви ду страхування. Позивач зазн ачає, що звичайну ціну страхо вого тарифу розраховано із п орушенням чинного законодав ства, крім того позивач посил ається на те, що податковим ор ганом не було дотримано вста новленої законом процедури в изначення суми податкового з обов'язання через застосуван ня звичайних цін. Заперечуюч и стосовно донарахування сум и податкового зобов'язання з і збору за забруднення навко лишнього природного середов ища позивач зазначає, що стан ом на час виникнення спірних відносин законом не було виз начено ставок та механізму с правляння вказаного збору, щ о суперечило статті 1 Закону У країни "Про систему оподатку вання", крім того норми законо давства не містили однозначн ого визначення того, що є об'єк том оподаткування та хто сам е є платником даного збору (ос оба, яка здійснює утворення в ідходів, або ж особа, яка здійс нює їх розміщення). Позивач за значає, що він не здійснював р озміщення відходів, відповід ного дозволу не отримував, лі міти на розміщення відходів позивачеві не затверджували сь. Вивіз побутових відходів , які утворювались позивачем здійснювався підприємствам и комунального господарства , із якими позивач уклав відпо відні договори. Також позива ч вказує на помилковість про веденого відповідачем розра хунку суми податкового зобов 'язання.
Ухвалами суду від 16.02.2012 року в ідкрито провадження у справі , після закінчення підготовч ого провадження справу призн ачено до судового розгляду. У хвалою суду від 05.03.2012 року допущ ено заміну позивача у справі його правонаступником - Прив атним акціонерним товариств ом "Санаторій "Київ".
В судовому засіданні предс тавник позивача позов підтри мав, надав пояснення по суті с пору.
Представник відповідача в судовому засіданні проти по зову заперечував, надав пись мові заперечення, в яких прос ив відмовити у задоволенні п озову, посилаючись на те, що зв ичайну ціну страхового тариф у розраховано податковим орг аном на підставі середнього річного тарифу, визначеного на підставі інформації про с трахові тарифи з добровільно го страхування майна юридичн их осіб інших страховиків. Ро зрахувавши суму витрат за до говорами добровільного стра хування із застосуванням вка заного показника податковий орган встановив завищення з адекларованих позивачем вит рат на 640623,40 грн. Також представн ик відповідача зазначив про те, що перевіркою встановлен о факт заниження позивачем с уми податкового зобов'язання зі збору за забруднення навк олишнього природного середо вища на 512,08 грн. за 2010 рік.
Заслухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи та оцінивши наявні у с праві докази у їх сукупності , суд, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач у справі є юрид ичною особою, ідентифікаційн ий код 03365133, перебуває на податк овому обліку в ДПІ у м. Алушта АР Крим.
Посадовими особами ДПІ у м. Алушта АР Крим проведено пла нову виїзну перевірку ЗАТ "Са наторій "Київ" з питань своєча сності, достовірності, повно ти нарахування і сплати пода тків та зборів, дотримання ви мог податкового і валютного законодавства за період з 01.01.20 10 року по 30.09.2011 року, за результат ами перевірки складено акт в ід 22.12.2011 року №1438/23/03365133.
За висновками вказаного ак ту перевіркою встановлено по рушення позивачем приписів п ідпункту 5.4.6 пункту 5.4 статті 5 За кону №334. завищення показників , відображених у рядку 04.12 декла рації з податку на прибуток п ідприємств "сума витрат зі ст рахування (крім витрат з довг острокового страхування жит тя та недержавного пенсійног о забезпечення, зазначених у рядку 04.5 декларації)" у сумі 160156,0 0 грн. за 2010 рік. За даними ж пункт у 3.1.2 акту перевірки (а.с. 198, т. 1) вст ановлено завищення вказаног о показника на 640623,00 грн. за 2010 рік . Суд вважає, що у даному випад ку мала місце технічна помил ка - у висновках акту перевірк и вказано суму заниження под аткового зобов'язання з пода тку на прибуток підприємств, а не суму завищення витрат.
Також за висновками акту пе ревірки встановлено порушен ня ЗАТ "Санаторій "Київ" пункту 2.1 Інструкції про порядок обч ислення та сплати збору за за бруднення навколишнього при родного середовища, затвердж еної наказом Міністерства ох орони навколишнього природ ного середовища та ядерної б езпеки України, Державної по даткової адміністрації Укра їни від 19 липня 1999 року N 162/379, зареє строваним в Міністерстві юст иції України 9 серпня 1999 року за N 544/3837; завищення показника (у ви сновку акту перевірки не заз начено якого саме показника) у сумі 512,08 грн. за 2010 рік.
На підставі вказаного акту перевірки відповідачем прий нято податкове повідомлення -рішення від 11.01.2012 року №0000572301 про з більшення ЗАТ "Санаторій "Киї в" грошового зобов'язання за п латежем "податок на прибуток приватних підприємств" у роз мірі 200195,00 грн., у тому числі за ос новним платежем - 160156,00 грн., за шт рафними (фінансовими) санкці ями (штрафами) - 40039,00 грн.
Також відповідач збільшив ЗАТ "Санаторій "Київ" суму гро шового зобов'язання за плате жем "інші збори за забрудненн я навколишнього природного с ередовища" на 640,10 грн. (512,08 грн. - ос новний платіж, 128,02 грн. - штрафні (фінансові) санкції (штрафи)) з а податковим повідомленням-р ішенням від 11.01.2012 року №0000592301.
В основу висновків податко вого органу про порушення по зивачем правил оподаткуванн я податком на прибуток підпр иємств покладено такі обстав ини.
Перевіркою встановлено, що ЗАТ "Санаторій "Київ" протягом 2010 року укладало із ЗАТ "Страхо ва компанія "Юпітер-М" договор и добровільного страхування майна. За умовами даних догов орів страховий платіж розрах овувався як добуток страхово ї суми і страхового тарифу, як ий встановлювався страховик ом у розмірі 0,85%; 1%; 1,059%; 1,065%; 1,13%, 2%; 2,6%. В хо ді проведення перевірки вини кли сумніви щодо правильност і розрахунку та використання тарифів з добровільного стр ахування майна юридичних осі б. На запит про надання поясне нь щодо розрахунку страхових платежів по укладеним догов орам від страховика - ЗАТ "Стра хова компанія "Юпітер-М" до час у підписання акту перевірки відповіді не отримано. З мето ю встановлення ринкових цін за страхування за аналогічни ми ризиками ДПІ в м. Алушта бул о направлено запити до страх ових компаній (всього направ лено 4 запити. На підставі отри маних даних було встановлено середній річний тариф, який с клав 0,23% та корегуючи коефіціє нти довгостроковості: 1 місяц ь - 0,2, 2 місяці - 0,3, 3 місяці - 0,4.
Здійснивши розрахунок стр ахових платежів за договорам и між ЗАТ "Санаторій "Київ" і ЗА Т "Страхова компанія "Юпітер-М ", відповідач дійшов висновку про завищення задекларовани х платником податку витрат н а страхування всього на 640623,40 гр н. за 2010 рік.
Досліджуючи правомірність проведеного відповідачем ро зрахунку та обґрунтованість відповідних висновків за ак том перевірки, суд встановив наступне.
Відповідно до підпункту 5.4.6 п ункту 5.4 статті 5 Закону №334 до ва лових витрат включаються буд ь-які витрати зі страхування ризиків загибелі врожаю, тра нспортування продукції плат ника податку; цивільної відп овідальності, пов'язаної з ек сплуатацією транспортних за собів, що перебувають у склад і основних фондів платника п одатку; екологічної та ядерн ої шкоди, що може бути завдана платником податку іншим осо бам; майна платника податку; б удь-які витрати із страхуван ня ризиків, пов'язаних із виро бництвом національних фільм ів; кредитних та інших ризикі в платника податку, пов'язани х із здійсненням ним господа рської діяльності, у межах зв ичайної ціни страхового тари фу відповідного виду страхув ання, діючого на момент уклад ення такого страхового догов ору, за винятком страхування життя, здоров'я або інших ризи ків, пов'язаних з діяльністю ф ізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з плат ником податку, обов'язковіст ь якого не передбачена закон одавством, або будь-які витра ти зі страхування сторонніх фізичних чи юридичних осіб.
Якщо умови страхування пер едбачають виплату страховог о відшкодування на користь п латника податку - страхуваль ника, застраховані збитки, по несені таким платником подат ку, відносяться до його валов их витрат у податковий періо д їх понесення, а суми страхов ого відшкодування таких збит ків включаються до валових д оходів такого платника подат ку у податковий період їх отр имання.
Віднесення до складу валов их витрат платника податку в итрат із страхування (крім ви трат по медичному, пенсійном у страхуванню та за обов'язко вими видами страхування) зді йснюється в розмірі, що не пер евищує 5 відсотків валових ви трат (10 відсотків - для суб'єкті в кінематографії, які здійсн юють виробництво національн их фільмів) за звітний податк овий період, наростаючим під сумком з початку року, а для сі льськогосподарських підпри ємств - за звітний податковий рік.
За змістом пункту 1 та підпу нкту 1 пункту 2 Прикінцевих пол ожень Податкового кодексу Ук раїни до 01.01.2013 року діє пункт 1.20 с татті 1 Закону №334, яким встанов лені правила визначення звич айної ціни, у тому числі звича йної ціни страхового тарифу. При цьому стаття 39 Податковог о кодексу України, якою врегу льовано аналогічні відносин и, набирає чинності 01.01.2013 року.
Відповідно до підпункту 1.20.1 пункту 1.20 статті 1 Закону №334 якщ о цим пунктом не встановлено інше, звичайною вважається ц іна товарів (робіт, послуг), ви значена сторонами договору. Якщо не доведене зворотне, вв ажається, що така звичайна ці на відповідає рівню справедл ивих ринкових цін.
Справедлива ринкова ціна - ц е ціна, за якою товари (роботи, послуги) передаються іншому власнику за умови, що продаве ць бажає передати такі товар и (роботи, послуги), а покупець бажає їх отримати за відсутн ості будь-якого примусу, обид ві сторони є взаємно незалеж ними юридично та фактично, во лодіють достатньою інформац ією про такі товари (роботи, по слуги), а також ціни, які склал ися на ринку ідентичних (а за ї х відсутності - однорідних) то варів (робіт, послуг).
Ринок товарів (робіт, послуг ) - сфера обігу товарів (робіт, п ослуг), яка визначається вихо дячи з можливості покупця (пр одавця) реально і без значних додаткових витрат придбати (продати) товар (роботу, послуг у) на найближчій стосовно буд ь-якої із сторін договору тер иторії.
Згідно із підпунктом 1.20.5-2 пун кту 1.20 статті 1 Закону №334 методи ку визначення звичайної ціни страхового тарифу встановлю є центральний орган виконавч ої влади з регулювання ринкі в фінансових послуг.
Таку методику затверджено розпорядженням Державної ко місії з регулювання ринків ф інансових послуг України від 30 грудня 2004 року №3259, зареєстров аним в Міністерстві юстиції України 18 січня 2005 року за N 53/10333
Згідно із пунктами 2.4 - 2.6 вказа ної методики страхові тарифи за добровільними видами стр ахування обчислюються страх овиком актуарно (математично ) на підставі відповідної ста тистики настання страхових в ипадків. Конкретний розмір с трахового тарифу визначаєть ся в договорі страхування за згодою сторін.
Розмір страхових тарифів з а добровільними видами страх ування, обчислений страховик ом актуарно (математично), є ск ладовою частиною правил стра хування, які розробляються с траховиком для кожного виду страхування окремо та реєстр уються в Держфінпослуг.
Страхові тарифи, які є склад овою частиною правил страхув ання, посвідчуються (відпові дно до Ліцензійних умов пров адження страхової діяльност і, затверджених розпорядженн ям Держфінпослуг 28 серпня 2003 ро ку N 40, зареєстрованим в Мініст ерстві юстиції України 15 вере сня 2003 року за N 805/8126) підписом осо би (актуарієм), яка має підтвер джену відповідним свідоцтво м кваліфікацію, згідно з вимо гами, встановленими Держфінп ослуг.
В матеріалах справи наявні копії правил добровільного страхування майна від вогнев их ризиків та ризиків стихій них явищ, затверджені директ ором ЗАТ "Страхова компанія "Ю пітер-М" 08 липня 2005 року та прави л добровільного страхування майна (іншого ніж передбачен о пунктами 5-9 статті 6 Закону Ук раїни "Про страхування"), затве рджені директором ЗАТ "Страх ова компанія "Юпітер-М" 22.11.2007 рок у.
Вказані правила містять до датки 1 (а.с. 153, 172, т. 1) - страхові тар ифи, затверджені підписом ак туарія.
Перевіркою, проведеною под атковим органом, не встановл ено невідповідності страхов их тарифів, застосованих ЗАТ "Страхова компанія "Юпітер-М" у договорах із позивачем, стр аховим тарифам, що розрахова ні у вищевказаних правилах.
Натомість, відповідач само стійно розрахував звичайну ц іну страхового тарифу на під ставі даних, отриманих від ін ших страховиків.
Згідно із підпунктом 1.20.10 пун кту 1.20 статті 1 Закону №334 донара хування податкових зобов'яза нь платника податку податков им органом внаслідок визначе ння звичайних цін здійснюєть ся за процедурою, встановлен ою законом для нарахування п одаткових зобов'язань за неп рямими методами.
Чинне на час проведення пер евірки законодавство не регу лює процедури нарахування по даткових зобов'язань за непр ямими методами.
Відповідно до підункту 4.3.5 пу нкту 4.3 статті 4 Закону України від 21.12.2000 року №2181-ІІІ "Про порядо к погашення зобов'язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами" рішення про застосув ання непрямих методів прийма ється податковим органом за місцезнаходженням платника податків за наявності підст ав, визначених у підпункті 4.3.1 ц ього пункту. Нарахування под аткових зобов'язань з викори станням непрямого методу зді йснюється виключно податков ими органами. Рішення про спл ату податкових зобов'язань п риймається у судовому порядк у за поданням керівника (його заступника) відповідного по даткового органу.
Таким чином, процедура дона рахування податкових зобов'я зань платника податку податк овим органом внаслідок визна чення звичайних цін включала наступні етапи: прийняття по датковим органом рішення про застосування звичайних цін; направлення до суду подання про сплату нарахованих із за стосуванням «звичайних цін» сум податків; прийняття судо м відповідного рішення.
Зазначену правову позицію висловлено у листі Державно ї податкової адміністрації У країни від 30.09.2009 року №21255/7/15-0217 та у наказі ДПА України від 31.12.2009 рок у №756 «Про внесення змін до нак азу ДПА України від 11.09.2008 року № 584 та Методичних рекомендацій щодо оформлення матеріалів перевірок, затверджених цим наказом». Крім того, про необх ідність дотримання податков им органом визначеної законо м процедури нарахування пода ткових зобов'язань із застос уванням непрямих методів при встановленні «звичайних цін », йдеться в ухвалі Вищого адм іністративного суду України від 11 березня 2009 року у справі №К-17808/08 за позовом Відкритого а кціонерного товариства «Рів неазот» до Рівненської об' єднаної державної податково ї інспекції про визнання нед ійсним податкового повідомл ення-рішення.
За таких обставин суд погод жується із тим, що податковим органом порушено визначені законом умови донарахування податкового зобов'язання із застосуванням «звичайної ці ни страхового тарифу», не дов едено у встановленому порядк у рівня звичайної ціни страх ового тарифу, розрахованого відповідачем, тож висновки п ро порушення позивачем прави л оподаткування в цій частин і є такими, що не підтверджуют ься матеріалами справи і суп еречать приписам чинного зак онодавства.
Інших порушень вимог підун кту 5.4.6 пункту 5.4 статті 5 Закону №334 відповідачем не встановле но, тож визначення у податков ому повідомленні-рішенні від 11.01.2012 року №0000572301 грошового зобов 'язання за платежем "податок н а прибуток приватних підприє мств" за основним платежем у р озмірі 160156,00 грн. слід визнати пр отиправним.
Враховуючи, що штрафні (фіна нсові) санкції (штрафи) у розмі рі 40039,00 грн. у вказаному податко вому повідомленні-рішення за стосовано на підставі пункту 123.1 статті 123 Податкового кодек су України, внаслідок донара хування суми податкового зоб ов'язання за наслідками доку ментальної перевірки (що виз нано судом протиправним), вим оги про визнання протиправни м і скасування податкового п овідомлення-рішення від 11.01.2012 р оку №0000572301 підлягають задоволе нню у повному обсязі.
Досліджуючи правомірність визначення податкового зобо в'язання зі збору за забрудне ння навколишнього середовищ а суд встановив наступне.
За даними акту перевірки вс тановлено заниження податко вого зобов'язання за вказани м платежем за 2010 рік на 512,08 грн. З пояснень представника відпо відача слідує, що вказана сум а розрахована за даними акті в виконаних КП "Управління вп орядкування міста і капіталь ного будівництва" робіт з вив езення і розміщення сміття з а 2010 рік. Виявлене перевіркою з аниження суми податкового зо бов'язання становить суму зб ору за розміщення відходів, я кі, на думку податкового орга ну, повинен був сплачувати по зивач.
За даними податкового розр ахунку збору за забруднення навколишнього природного се редовища за 2010 рік, який подано позивачем, податкове зобов'я зання зі збору за розміщення відходів ним не декларувало сь.
Перевіркою встановлено, що ЗАТ "Санаторій "Київ" укладено із КП "Управління впорядкува ння міста і капітального буд івництва" договір на вивезен ня і розміщення сміття від 28.04.2 010 року №ДГ-257. При цьому пунктом 3.7 вказаного договору передба чено, що замовник (позивач у сп раві) самостійно розраховує та сплачує збір за забруднен ня навколишнього природного середовища.
Судом досліджено вказаний договір, його копію долучено до матеріалів справи (а.с. 174, 175, т . 1).
Розділом 1 вказаного догово ру передбачено, що виконавец ь (КП "Управління впорядкуван ня міста і капітального буді вництва") протягом строку дії договору зобов'язується вик онувати комплекс робіт по ви возу і розміщенню твердих по бутових відходів, що утворюю ться в процесі господарської діяльності ЗАТ "Санаторій "Ки їв".
При цьому згідно із протоко лом розбіжностей від 28.04.2010 року , який підписано сторонами до говору від 28.04.2010 року №ДГ-257, пунк т 3.7 договору (відповідно до як ого на замовника покладено з обов'язання самостійно розра ховувати та сплачувати збір за забруднення навколишньог о природного середовища) вик лючено (а.с. 176, т. 1).
Відповідно до статті 67 Конс титуції України кожен зобов' язаний сплачувати податки та збори в порядку та розмірах, в становлених законом.
Статтею 44 Закону України "Пр о охорону навколишнього прир одного середовища" (тут і далі у редакції, чинній на час вини кнення спірних відносин, до 01. 01.2011 року) встановлений збір за забруднення навколишнього п риродного середовища, який в изначається на основі фактич них обсягів викидів, лімітів скидів забруднюючих речовин в навколишнє природне серед овище і розміщення відходів.
Відповідно до статті 55 Зако ну України "Про охорону навко лишнього природного середов ища" розміщення відходів доз воляється лише за наявності спеціального дозволу на визн ачених місцевими радами тери торіях у межах установлених лімітів з додержанням саніта рних і екологічних норм спос обом, що забезпечує можливіс ть їх подальшого використанн я як вторинної сировини і без пеку для навколишнього приро дного середовища та здоров'я людей.
Статтею 17 наведеного Закону України до компетенції Кабі нету Міністрів України відне сено встановлення порядку ви значення збору та її граничн их розмірів за користування природними ресурсами, забруд нення навколишнього природн ого середовища, розміщення в ідходів, інших видів шкідлив ого впливу.
Відповідно до статті 39 Зако ну України "Про відходи" (у ред акції, чинній на час виникнен ня спірних відносин, до 01.01.2011 ро ку) за розміщення відходів із суб'єктів підприємницької д іяльності стягується плата. Розмір плати встановлюється на основі нормативів, що розр аховуються на одиницю обсягу утворених відходів, залежно від рівня їх небезпеки та цін ності території на якій вони розміщені. За понадлімітне р озміщення відходів плата стя гується у підвищеному розмір і. Одержані кошти зараховуют ься до відповідних фондів ох орони навколишнього природн ого середовища згідно із зак оном. Нормативи плати за розм іщення відходів визначає Каб інет Міністрів України.
Постановою Кабінету Мініс трів України від 01.03.99 року N 303 зат верджений Порядок встановле ння нормативів збору за забр уднення навколишнього приро дного середовища і стягнення цього збору (чинний на час вин икнення спірних відносин, до 01.01.2011 року), згідно із пунктом 2 я кого збір за забруднення нав колишнього природного серед овища справляється за: викид и в атмосферне повітря забру днюючих речовин (далі - викиди ) стаціонарними та пересувни ми джерелами забруднення; ск иди забруднюючих речовин без посередньо у водні об'єкти (да лі - скиди); розміщення відході в.
Згідно із абзацом 1 пункту 4 н аведеного Порядку суми збор у, який справляється за викид и стаціонарними джерелами за бруднення, скиди і розміщенн я відходів, обчислюються пла тниками збору самостійно щок варталу наростаючим підсумк ом з початку звітного року на підставі затверджених ліміт ів (щодо скидів і розміщення в ідходів) виходячи з фактични х обсягів викидів, скидів і ро зміщення відходів, нормативі в збору та визначених за місц ем знаходження цих джерел ко ригуючих коефіцієнтів.
Наказом Міністерства охор они навколишнього природног о середовища та ядерної безп еки України та Державної под аткової адміністрації Украї ни за N 162/379 від 19.07.99, зареєстровани м в Міністерстві юстиції Укр аїни 09.08.99 за N 544/3837 (чинним на час ви никнення спірних відносин), з атверджена Інструкція про по рядок обчислення та сплати з бору за забруднення навколиш нього природного середовища , згідно із пунктом 2.1 якої плат никами збору є суб'єкти госпо дарювання, незалежно від фор м власності, включаючи їх об'є днання, філії, відділення та і нші відокремлені підрозділи , що не мають статусу юридично ї особи, розташовані на терит орії іншої територіальної гр омади; бюджетні, громадські т а інші підприємства, установ и і організації; постійні пре дставництва нерезидентів, як і отримують доходи в Україні ; громадяни, які здійснюють на території України і в межах ї ї континентального шельфу та виключної (морської) економі чної зони викиди і скиди забр уднюючих речовин у навколишн є природне середовище та роз міщення відходів.
Згідно із підпунктом 3.1 пунк ту 3 цієї Інструкції об'єктом о бчислення збору є, у тому числ і, обсяги відходів, що розміщу ються у спеціально відведени х для цього місцях чи на об'єкт ах.
За таких підстав, платником збору за забруднення навкол ишнього природного середови ща є підприємство, яке здійсн ює розміщення відходів, яке з обов'язано було обчислити зб ір виходячи з фактичних обся гів розміщених відходів.
Аналогічний висновок зазн ачено в ухвалі Вищого адміні стративного суду України від 04.12.2007 року за позовом Комунальн ого автотранспортного підпр иємства N 052810 до Державної пода ткової інспекції у м. Крамато рську Донецької області.
Оскільки суми збору за забр уднення навколишнього приро дного середовища фактично до нараховані за обсяги тих тве рдих побутових відходів, які розміщувались іншим підприє мством, відповідні висновки за актом перевірки слід визн ати помилковими, а податкове повідомлення-рішення від 11.01.20 12 року №0000592301 слід визнати проти правним і скасувати.
За таких обставин адмініст ративний позов підлягає задо воленню у повному обсязі.
Враховуючи висновок суду п ро задоволення позову, суд вв ажає можливим стягнути на ко ристь позивача суму судового збору за вимогами майнового характеру у розмірі 2008,35 грн. (пл атіжне доручення від 24.02.2012 року №108), в порядку, встановленому с таттею 94 КАС України.
В судовому засіданні 05.03.2012 ро ку оголошено вступну і резол ютивну частини постанови, по станову у повному обсязі скл адено 12.03.2012 року.
Керуючись статтями 94, 158-163, 167 КА С України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити у повному обся зі.
2. Визнати протиправним і ск асувати податкове повідомле ння-рішення Державної податк ової інспекції в м. Алушті АР К рим від 11.01.2012 року №0000572301 про збіль шення Закритому акціонерном у товариству "Санаторій "Київ " (ідентифікаційний код 03365133) гро шового зобов'язання за плате жем "податок на прибуток прив атних підприємств" у розмірі 200195,00 грн., у тому числі за основн им платежем - 160156,00 грн., за штрафн ими (фінансовими) санкціями (ш трафами) - 40039,00 грн.
3. Визнати протиправним і ск асувати податкове повідомле ння-рішення Державної податк ової інспекції в м. Алушті АР К рим від 11.01.2012 року №0000592301 про збіль шення Закритому акціонерном у товариству "Санаторій "Київ " (ідентифікаційний код 03365133) сум и грошового зобов'язання за п латежем "інші збори за забруд нення навколишнього природн ого середовища" на 640,10 грн., у том у числі за основним платежем - 512,08 грн., за штрафними (фінансо вими) санкціями (штрафами) - 128,02 г рн.
4. Стягнути з Державного бюд жету України на користь Прив атного акціонерного товарис тва "Санаторій "Київ" судові ви трати у розмірі 2008,35 грн.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку на апеляційне оскарження.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення постанови. У разі оголошення в судовому засіданні вступної і резолю тивної частини постанови, а т акож прийняття постанови у п исьмовому провадженні апеля ційна скарга подається протя гом десяти днів з дня отриман ня копії постанови.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя Ци ганова Г.Ю.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 05.03.2012 |
Оприлюднено | 19.03.2012 |
Номер документу | 21889897 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дугаренко Ольга Володимирівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Циганова Г.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні