ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
05 березня 2012 р. о 17:19 Справа №2а-16199/11/0170/4
Окружний адміністративн ий суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого су дді Циганової Г.Ю., суддів Тоск іної Г.Л., Шкляр Т.О., при секрета рі судового засідання Шевцов ій Г.В., за участі представника позивача - Гріценюк І.Ю., ро зглянувши у відкритому судов ому засіданні адміністратив ну справу
за позовом Товариства з об меженою відповідальністю "Го лден Райс"
до Державної інспекції сі льського господарства Украї ни
про визнання недійсними на правлення та дій, зобов'язанн я вчинити певні дії
Суть спору: Товариство з обм еженою відповідальністю "Гол ден Райс" (далі - позивач) зверн улось до Окружного адміністр ативного суду АР Крим із позо вом до Державної інспекції с ільського господарства Укра їни (далі - відповідач) про виз нання недійсним направлення про проведення перевірки №2 в ід 14.10.2011 року, визнання протипра вним дії по проведенню перев ірки на підставі направлення №2 від 14.10.2011 року, визнання проти правними дії по складанню ак ту проведення позапланової п еревірки ТОВ "Голден Райс" від 18.10.2011 року та акту відбору конт рольних проб рослин рису від 18.10.2011 року, зобов'язання поверн ути майно ТОВ "Голден Райс" - 300 к онтрольних проб рослин рису, які були вилучені без законн их підстав.
Позов мотивовано доводами про порушення вимог Закону У країни "Про основні засади де ржавного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльно сті" при організації і провед ення перевірки позивача. Поз ивач зазначає, що підстави дл я проведення позапланової пе ревірки були штучно створені відповідачем; в направленні на проведення перевірки був відсутній відбиток печатки; дотримання вимог Закону Укр аїни "Про насіння та садивний матеріал" не може бути предме том проведення перевірки, ос кільки позивач не є суб'єктом відносин, врегульованих вка заним Законом; посадовими ос обами відповідача не було на дано вмотивованого рішення п ро відбір зразків продукції; складені за результатами пе ревірки акти проведення пере вірки, відбору контрольних п роб рису, опломбування контр ольних проб рослин рису міст ять фальсифіковані відомост і, оскільки такий відбір здій снювався із порушенням вимог закону.
Ухвалами суду від 16.01.2012 року в ідкрито провадження у справі , після закінчення підготовч ого провадження справу призн ачено до судового розгляду.
Ухвалою суду від 05.03.2012 року за крито провадження у справі у частині вимог про визнання н едійсним направлення про про ведення перевірки №2 від 14.10.2011 р оку.
Представник позивача в суд овому засіданні позов підтри мав, надав пояснення по суті с пору.
Представник відповідача в судовому засіданні 29.02.2012 року п роти позову заперечував, над ав письмові заперечення, в як их просив відмовити у задово ленні позову, посилаючись на те, що позапланову перевірку позивача з питань дотриманн я вимог законодавства у сфер і насінництва та розсадництв а, охорони прав на сорти росли н проведено на підставі звер нення Інституту рису НААН Ук раїни, за згодою центральних органів виконавчої влади (Мі ністерства аграрної політик и та Державної інспекції сіл ьського господарства Україн и). Для проведення перевірки в идано наказ та оформлено пос відчення на проведення перев ірки, які за формою і змістом в ідповідають вимогам Закону У країни "Про основні засади де ржавного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльно сті". На виконання своїх повно важень, посадовими особами п ри проведенні перевірки здій снено відбір рослинних зразк ів рису (а не відбір зразків пр одукції), при цьому уповноваж ена особа позивача від участ і у проведенні відбору та під писання акту перевірки відмо вилась.
В судове засідання 05.03.2012 року представник відповідача не з'явився, направив заяву про в ідкладення судового розгляд у, проте доказів поважності п ричин неявки в судове засіда ння не надав.
Враховуючи, що матеріали сп рави містять достатньо доказ ів для з'ясування обставин у с праві, суд, керуючись статтею 128 КАС України вважає можливи м розглянути справу за відсу тності представника відпові дача.
Заслухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи та оцінивши наявні у с праві докази у їх сукупності , суд, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач у справі є юрид ичною особою, ідентифікаційн ий код 37127936, основними видами ді яльності позивача є вирощува ння зернових та технічних ку льтур, виробництво продуктів борошномельно-круп'яної про мисловості, оптова торгівля зерном, насінням та кормами д ля тварин (а.с. 28).
Листом від 14.10.2011 року №292 Інсти тут рису Національної академ ії наук України звернувся до Державної інспекції сільськ ого господарства України з п итання проведення ідентифік ації сорту в акредитованій л абораторії на посівах ТОВ "Го лден Райс" Красноперекопсько го району АР Крим, с. Почетне д ля перевірки інформації щодо підміни насіння сорту Украї на-96, яке було закуплено в ДП "ДГ Інституту рису НААН" у кілько сті 150 тон.
Наказом відповідача від 14 ж овтня 2011 року №100 утворено комі сію з проведення позапланово ї перевірки ТОВ "Голден Райс" у частині дотримання вимог за конодавства у сфері насінниц тва та розсадництва, охорони прав на сорти рослин, доручен о комісії провести позаплано ву перевірку.
На підставі вказаного нака зу Головою Державної інспекц ії сільського господарства У країни видано направлення на проведення перевірки №2 від 14 .10.2011 року (вих. №33-8-11/1131, а.с. 35). Строк п роведення перевірки відпові дно до вказаного направлення - 18 жовтня 2011 року. Питання перев ірки - з'ясування походження н асіння рису, що був висіяний п ід урожай 2011 року ТОВ "Голден Ра йс"; перевірка документів, що з асвідчують сортові та посівн і якості насіння рису; провед ення відбору рослинних зразк ів рису з посівів, або за відсу тності такої можливості, про ведення відбору зразків зерн а рису із зібраного урожаю, що належать ТОВ "Годен Райс" для ідентифікації сорту.
Посадовими особами, що вход или до складу відповідної ко місії з проведення перевірки , складено акти відбору і опло мбування контрольних проб ро слин рису, згідно із яким член ами комісії (4 особи) здійснено відбір трьохсот контрольних проб рослин рису із площі 300 га , що залишалась незібраною із загальної площі посіву 700 га. З гідно із наданими документам и насіння сорту Україна-96 було закуплено ТОВ "Голден Райс"дл я загального посіву на площі 700 га в Інституті рису НААН Укр аїни в обсязі 150 т. Проби відібр ано згідно із Інструкцією з а пробації сортових посівів зе рнових, зернобобових, кукуру дзи, олійних, прядивних культ ур, багаторічних і однорічни х кормових трав (Київ, "Аграрна наука", 2002 - с. 20-21). Уповноважена ос оба ТОВ "Голден Райс" ОСОБА_2 , який діяв на підставі дору чення від 22.09.2011 року, від участі у проведенні добору проб та п ідписання акту відмовився. Т риста контрольних проб росли н рису опломбовано для перед ачі до Українського інститут у експертизи сортів рослин д ля проведення ідентифікації сорту.
Правові та організаційні з асади, основні принципи і пор ядок здійснення державного н агляду (контролю) у сфері госп одарської діяльності, повнов аження органів державного на гляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та від повідальність суб'єктів госп одарювання під час здійсненн я державного нагляду (контро лю) визначені Законом Україн и від 05.04.2007 року №877-V "Про основні з асади державного нагляду (ко нтролю) у сфері господарсько ї діяльності".
Відповідно до статті 1 цього Закону державний нагляд (кон троль) - це діяльність уповнов ажених законом центральних о рганів виконавчої влади, їх т ериторіальних органів, держа вних колегіальних органів, о рганів виконавчої влади Авто номної Республіки Крим, орга нів місцевого самоврядуванн я в межах повноважень, передб ачених законом, щодо виявлен ня та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єкт ами господарювання та забезп ечення інтересів суспільств а, зокрема належної якості пр одукції, робіт та послуг, прий нятного рівня небезпеки для населення, навколишнього при родного середовища;
заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапл анові заходи, які здійснюють ся шляхом проведення перевір ок, ревізій, оглядів, обстежен ь та інших дій;
Згідно із статтею 4 вказаног о Закону державний нагляд (ко нтроль) здійснюється за місц ем провадження господарсько ї діяльності суб'єкта господ арювання або його відокремле них підрозділів, або у приміщ енні органу державного нагля ду (контролю) у випадках, перед бачених законом.
Планові та позапланові зах оди здійснюються в робочий ч ас суб'єкта господарювання, в становлений правилами внутр ішнього трудового розпорядк у.
Орган державного нагляду (к онтролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльно сті, якщо закон прямо не уповн оважує такий орган на здійсн ення державного нагляду (кон тролю) у певній сфері господа рської діяльності та не визн ачає повноваження такого орг ану під час здійснення держа вного нагляду (контролю).
Посадові особи органу держ авного нагляду (контролю) з ме тою з'ясування обставин, які м ають значення для повноти пр оведення заходу, здійснюють у межах повноважень, передба чених законом, огляд територ ій або приміщень, які викорис товуються для провадження го сподарської діяльності, а та кож будь-яких документів чи п редметів, якщо це передбачен о законом.
Плановий чи позаплановий з ахід повинен здійснюватися у присутності керівника або й ого заступника, або уповнова женої особи суб'єкта господа рювання.
Особливості проведення по запланових заходів зі здійсн ення державного нагляду (кон тролю) встановлено статтею 6 ц ього Закону.
Так, підставою для здійснен ня позапланових заходів може бути звернення фізичних та ю ридичних осіб про порушення суб'єктом господарювання вим ог законодавства. Позапланов ий захід у цьому разі здійсню ється тільки за наявності зг оди центрального органу вико навчої влади на його проведе ння.
Під час проведення позапла нового заходу з'ясовуються л ише ті питання, необхідність перевірки яких стала підста вою для здійснення цього зах оду, з обов'язковим зазначенн ям цих питань у посвідченні (н аправленні) на проведення де ржавного нагляду (контролю).
Суб'єкт господарювання пов инен ознайомитися з підставо ю проведення позапланового з аходу з наданням йому копії в ідповідного документа.
Відповідно до статті 7 Закон у України "Про основні засади державного нагляду (контрол ю) у сфері господарської діял ьності" для здійснення плано вого або позапланового заход у орган державного нагляду (к онтролю) видає наказ, який має містити найменування суб'єк та господарювання, щодо яког о буде здійснюватися захід, т а предмет перевірки.
На підставі наказу оформля ється посвідчення (направлен ня) на проведення заходу, яке п ідписується керівником або з аступником керівника органу державного нагляду (контрол ю) (із зазначенням прізвища, ім 'я та по батькові) і засвідчуєт ься печаткою.
У посвідченні (направленні ) на проведення заходу зазнач аються:
найменування органу держа вного нагляду (контролю), що зд ійснює захід;
найменування суб'єкта госп одарювання та/або його відок ремленого підрозділу або прі звище, ім'я та по батькові фізи чної особи - підприємця, щодо д іяльності яких здійснюється захід;
місцезнаходження суб'єкта господарювання та/або його в ідокремленого підрозділу, що до діяльності яких здійснюєт ься захід;
номер і дата наказу, на вико нання якого здійснюється зах ід;
перелік посадових осіб, які беруть участь у здійсненні з аходу, із зазначенням їх поса ди, прізвища, ім'я та по батько ві;
дата початку та дата закінч ення заходу;
тип заходу (плановий або поз аплановий);
вид заходу (перевірка, ревіз ія, обстеження, огляд, інспект ування тощо);
підстави для здійснення за ходу;
предмет здійснення заходу ;
інформація про здійснення попереднього заходу (тип зах оду і строк його здійснення).
Посвідчення (направлення) є чинним лише протягом зазнач еного в ньому строку здійсне ння заходу.
Перед початком здійснення заходу посадові особи орган у державного нагляду (контро лю) зобов'язані пред'явити кер івнику суб'єкта господарюван ня або уповноваженій ним осо бі посвідчення (направлення) та службове посвідчення, що з асвідчує посадову особу орга ну державного нагляду (контр олю), і надати суб'єкту господа рювання копію посвідчення (н аправлення).
Посадова особа органу держ авного нагляду (контролю) без посвідчення (направлення) на здійснення заходу та службо вого посвідчення не має прав а здійснювати державний нагл яд (контроль) суб'єкта господа рювання.
Суб'єкт господарювання має право не допускати посадови х осіб органу державного наг ляду (контролю) до здійснення заходу, якщо вони не пред'явил и документів, передбачених ц ією статтею.
Статтями 13-17 вищевказаного З акону врегульовано порядок в ідбору зразків продукції і п роведення експертизи.
Так, відбір зразків продукц ії здійснюється на підставі письмового вмотивованого рі шення керівника органу держа вного нагляду (контролю) або й ого заступника згідно із зак оном.
У рішенні про необхідність відбору зразків продукції з азначаються кількість зразк ів для кожного виду або типу п родукції, необхідних для екс пертизи, а також місце здійсн ення цієї експертизи.
Відбір зразків продукції з дійснюється в кількості не м енш як два екземпляри, один (ко нтрольний) з яких залишаєтьс я у суб'єкта господарювання.
Відбір зразків продукції з дійснюється посадовою особо ю органу державного нагляду (контролю) у присутності кері вника суб'єкта господарюванн я або уповноваженої ним особ и і засвідчується актом відб ору зразків продукції.
До початку відбору зразків продукції посадова особа ор гану державного нагляду (кон тролю) зобов'язана пред'явити рішення про відбір зразків п родукції та роз'яснити суб'єк ту господарювання порядок ві дбору зразків продукції.
Суб'єкт господарювання має право бути присутнім при всі х діях посадової особи орган у державного нагляду (контро лю) під час відбору зразків пр одукції і заявляти клопотанн я з приводу цих дій, про що вно ситься запис до акта відбору зразків продукції.
Правила відбору зразків пр одукції затверджуються Кабі нетом Міністрів України. Кіл ькість зразків продукції, що відбираються, має відповіда ти кількості, зазначеній у рі шенні органу державного нагл яду (контролю) про відбір зраз ків продукції.
Відібрані зразки продукці ї повинні бути укомплектован і, упаковані та опломбовані (о печатані).
За наслідками відбору зраз ків продукції посадова особа органу державного нагляду (к онтролю) складає акт відбору зразків.
Акт відбору зразків продук ції складається у трьох прим ірниках. Всі примірники акта підписуються посадовою особ ою, яка відібрала зразки прод укції, та суб'єктом господарю вання або уповноваженою ним особою.
Один примірник акта відбор у зразків додається до оплом бованих (опечатаних) зразків продукції та передається ра зом із зразками до уповноваж еної та/або акредитованої ор ганізації, що призначена для проведення експертизи (випр обування) та зазначена в ріше нні про відбір зразків проду кції, другий - залишається у су б'єкта господарювання, треті й - в особи, яка здійснила відб ір зразків продукції.
Витрати, пов'язані з відборо м, доставкою та проведенням е кспертизи (випробування) зра зків продукції, фінансуються за рахунок органу державног о нагляду (контролю).
У разі підтвердження резул ьтатами експертизи (випробув ання) факту порушення суб'єкт ом господарювання вимог зако нодавства суб'єкт господарюв ання відшкодовує витрати на проведення експертизи (випро бування) в порядку, встановле ному Кабінетом Міністрів Укр аїни.
Для з'ясування питань, пов'я заних зі здійсненням державн ого нагляду (контролю), за ріше нням керівника органу держав ного нагляду (контролю) або йо го заступника може призначат ися експертиза (випробування ).
Посадові особи, які здійсню ють державний нагляд (контро ль), зобов'язані ознайомити су б'єкта господарювання з ріше нням про призначення експерт изи (випробування), а після її закінчення - з висновком експ ертизи (випробування).
Залучення експертів здійс нюється на договірних засада х за рахунок коштів органу де ржавного нагляду (контролю) в ідповідно до законодавства.
Строк проведення експерти зи (випробування) становить ч отирнадцять робочих днів з д ня прийняття рішення про при значення експертизи (випробу вання).
Реалізація державної полі тики у сферах здійснення дер жавного нагляду (контролю) в а гропромисловому комплексі в ідноситься до основних завда нь відповідача у справі (пунк т 3 Положення про Державну інс пекцію сільського господарс тва України, затвердженого У казом Президента України від 13 квітня 2011 року №459/2011).
Держсільгоспінспекція Укр аїни відповідно до покладени х на неї завдань організовує та здійснює державний нагля д (контроль) у частині насінни цтва та розсадництва за:
діяльністю суб'єктів усіх ф орм власності і господарюван ня у сфері насінництва та роз садництва, включаючи лісове, квітково-декоративне насінн ицтво та розсадництво, насін ництво картоплі, овочевих, ба штанних, плодових і горіхопл ідних культур та розсадництв о плодових, ягідних, горіхопл ідних культур, винограду та х мелю, садівництва та лісових насаджень, які займаються ви робництвом, заготівлею, обро бкою, розмноженням, зберіган ням, реалізацією і використа нням насіння та садивного ма теріалу рослин, а також за умо вами вирощування садивного м атеріалу, заготівлею, обробк ою, розмноженням, зберігання м, реалізацією та використан ням насіння і садивного мате ріалу;
дотриманням технології ви робництва на етапах вирощува ння, збирання і післязбираль ної обробки насіння і садивн ого матеріалу;
дотриманням сортових та по сівних якостей насіння, що ре алізується суб'єктами оптово ї та роздрібної торгівлі;
дотриманням суб'єктами нас інництва та розсадництва дер жавних стандартів, інших нор мативних документів, ведення м документації сортових посі вів і насаджень, ділянок гібр идизації насіння і садивного матеріалу, правильного відб ору проб та вибірок для визна чення якостей насіння і сади вного матеріалу, оформлення документів на посівні та сор тові якості насіння і садивн ого матеріалу, за введенням н асіння і садивного матеріалу в обіг;
сертифікацією насіння і са дивного матеріалу (пункт 4 вищ евказаного Положення).
Основні положення, що регул юють виробництво, реалізацію та використання насіння і са дивного матеріалу сільськог осподарських, лісових, квітк ово-декоративних, а також лік арських рослин, на які затвер джено державні стандарти, ви значають правові відносини м іж виробниками та споживачам и насіння і садивного матері алу та охороняють їх права мі стяться у Законі України від 26.12.2002 року №411-ІV "Про насіння і сад ивний матеріал".
Відповідно до статті 3 вказа ного Закону до суб'єктів насі нництва та розсадництва нале жать фізичні та юридичні осо би, яким надано право займати ся виробництвом, реалізацією та використанням насіння і с адивного матеріалу відповід но до законодавства України.
Статтею 18 цього Закону вста новлено, що насіння і садивни й матеріал вводять в обіг піс ля їх визнання державними ор ганами управління та контрол ю в насінництві та розсадниц тві, що підтверджується відп овідними документами встано вленої форми.
Насіння і садивний матеріа л вважаються визнаними, якщо вони:
за сортовою чистотою і посі вними якостями відповідають вимогам нормативного докуме нта;
належать до сорту, який зане сено до Реєстру сортів росли н України, або за результатам и державного випробовування сорту визнані перспективним и, тобто показали значну пере вагу щодо урожайності або за іншими цінними ознаками.
Відповідно до статті 21 вказ аного Закону у разі невідпов ідності якості посіву вимога м нормативних документів він вилучається із числа насінн євих, а одержане насіння пере водиться в нижчу категорію, в имогам якої воно відповідає, і не може використовуватися на посівні цілі. При цьому нас іння сільськогосподарських рослин, яке безпосередньо не може бути використане на про довольчі та кормові цілі, зни щується під наглядом державн ого інспектора з насінництва за рахунок власника насіння .
Усі партії насіння і садивн ого матеріалу, призначені дл я реалізації, повинні мати се ртифікати, що засвідчують їх сортові та посівні якості.
Визначення посівних якост ей методом аналізу проб віді браних від партій насіння і с адивного матеріалу і видача відповідних документів на на сіння і садивний матеріал зд ійснюються лабораторіями Ук раїнської державної насіннє вої інспекції, Української д ержавної помологічно-ампело графічної інспекції, Українс ької державної лісонасіннєв ої інспекції, Української де ржавної квітково-декоративн ої насіннєвої інспекції відп овідно до їх компетенції за р ахунок коштів Державного бюд жету України та інших джерел фінансування (частина перша статті 22).
Враховуючи зазначені норм и і встановлені судом обстав ини суд дійшов таких висновк ів.
Доводи позивача про те, що с торони не є суб'єктами віднос ин, врегульованих Законом Ук раїни "Про насіння та садивни й матеріал", не приймаються су дом до уваги, оскільки судом б еззаперечно встановлено, що відповідач здійснює функції з державного нагляду (контро лю) у частині насінництва та р озсадництва, а позивач здійс нює діяльність, пов'язану із р еалізацією та використанням насіння і садивного матеріа лу.
Наведені у наказі від 14.10.2011 ро ку №100 підстави проведення поз апланової перевірки відпові дають вимогам абзацу 5 частин и першої статті 6 Закону Украї ни "Про основні засади держав ного нагляду (контролю) у сфер і господарської діяльності", оскільки наказ видано відпо відачем, який і є центральним органом виконавчої влади (пу нкт 1 Положення про Державну і нспекцію сільського господа рства України, затвердженого Указом Президента України в ід 13 квітня 2011 року №459/2011), потреби у додатковій згоді на провед ення позапланового заходу не існувало.
Доводи про штучне створенн я відповідачем підстав для п роведення перевірки не підтв ерджуються матеріалами спра ви: судом встановлено, що пере вірку проведено на підставі листа від 14.10.2011 року №292 від Інсти туту рису Національної акаде мії наук України, який зверну вся до Державної інспекції с ільського господарства Укра їни з питання проведення іде нтифікації сорту в акредитов аній лабораторії на посівах ТОВ "Голден Райс" Красноперек опського району АР Крим, с. Поч етне для перевірки інформаці ї щодо підміни насіння сорту Україна-96, яке було закуплено в ДП "ДГ Інституту рису НААН" у кількості 150 тон.
Що стосується відсутності в направленні на проведення відбитку перевірки печатки відповідача, суд зазначає, що вказана обставина не може бу ти покладена в основу виснов ку про задоволення жодної з з аявлених вимог. Суд погоджує ться із тим, що відсутність ві дбитку печатки дійсно свідчи ть про порушення частини дру гої статті 7 Закону України "Пр о основні засади державного нагляду (контролю) у сфері гос подарської діяльності", одна к таке порушення має формаль ний характер.
Що стосується доводів про н е надання вмотивованого ріше ння про відбір зразків проду кції суд, зазначає, що посадов ими особами відповідача здій снено відбір проб рослин рис у (на думку суду визначальною ознакою терміну "продукція" є завершення певного виробнич ого процесу, в той час як росли ни рису є лише "сировиною" для виготовлення "кінцевого прод укту").
Крім того, по суті рішення п ро відбір зразків рослин міс титься у направлені на прове дення перевірки (пункт 3 перел іку питань для проведення пе ревірки).
Що стосується доводів про ф альсифікацію матеріалів пер евірки (позивач зазначає, що п осадові особи, які проводили перевірку, фізично не могли в ідібрати рослини рису на тер иторії 300 га за час проведення перевірки), суд не приймає їх до уваги з огляду на таке.
У жодному з документів, скла дених при проведенні перевір ки не вказано про відібрання рослин рису з усієї площі пос іву, що залишалась незібрано ю. Жодних доказів того, що віді брані посіви рослин не належ али позивачеві, останнім не н адано і судом не встановлено .
Відповідно до частини перш ої статті 11 КАС України розгля д і вирішення справ в адмініс тративних судах здійснюютьс я на засадах змагальності ст орін та свободи в наданні ним и суду своїх доказів і у довед енні перед судом їх переконл ивості.
Позивачем належних доказі в на підтвердження заявлених у позові вимог не надано, тож у його задоволенні слід відм овити у повному обсязі.
В судовому засіданні 05.03.2012 ро ку оголошено вступну і резол ютивну частини постанови, по станову у повному обсязі скл адено 12.03.2012 року.
На підставі викладеного, ке руючись статтями 158-163, 167 КАС Укр аїни, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні адміністра тивного позову відмовити пов ністю.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку на апеляційне оскарження.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення постанови. У разі оголошення в судовому засіданні вступної і резолю тивної частини постанови, а т акож прийняття постанови у п исьмовому провадженні апеля ційна скарга подається протя гом десяти днів з дня отриман ня копії постанови.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Судді Ци ганова Г.Ю.
Тоскіна Г.Л.
Шкляр Т.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 05.03.2012 |
Оприлюднено | 21.03.2012 |
Номер документу | 21941720 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Санакоєва Майя Анзорівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Санакоєва Майя Анзорівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Циганова Г.Ю.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Циганова Г.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні