ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 березня 2012 року м. Полтава Справа № 2а-1670/9234/11
Полтавський окружний ад міністративний суд у складі:
головуючого судді - Гігл ави О.В.,
при секретарі - Дрижирук М.І.,
за участю:
представника позивача - О хнарович Н.В.,
представника відповідача - Тіщенко О.М.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу за адміністративним позовом То вариства з обмеженою відпові дальністю "ОС-Нафта" до Кремен чуцької об'єднаної державної податкової інспекції у Полт авській області про визнанн я дій незаконними, визнання п ротиправним та скасування рі шення про анулювання реєстра ції платника податку на дода ну вартість, зобов'язання вчи нити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
04 листопада 2011 року Това риство з обмеженою відповіда льністю "ОС-Нафта" (далі - позив ач, ТОВ "ОС-Нафта") звернулось д о Полтавського окружного адм іністративного суду з адміні стративним позовом до Кремен чуцької об'єднаної державної податкової інспекції у Полт авській області (далі - відпов ідач, Кременчуцька ОДПІ) про в изнання дій незаконними, виз нання протиправним та скасув ання рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, зобов'яза ння вчинити певні дії.
Позовні вимоги мотивовані необґрунтованістю винесено го відповідачем рішення від 20.10.2011 №306 про анулювання реєстра ції платника податку на дода ну вартість - ТОВ "ОС-Нафта" на п ідставі підпункту "ж" пункту 18 4.1 статті 184 Податкового кодекс у України, оскільки постанов ою Полтавського окружного ад міністративного суду від 17.01.201 2 дії державного реєстратора відділу з питань державної р еєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ви конавчого комітету Кременчу цької міської ради щодо внес ення до ЄДР запису за №1 585 143 0002 007134 від 20.10.2011 про відсутність юриди чної особи - ТОВ "ОС-Нафта" за вк азаною адресою визнані незак онними.
Відповідачем позовні вимо ги не визнані, в матеріалах сп рави наявні заперечення на п озов, у яких зазначено про без підставність заявлених позо вних вимог. Заперечення обґр унтовані тим, що 20.10.2011 від держа вного реєстратора відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців виконавчого комітету Кременчуцької місь кої ради надійшла відомість із записом про внесення інфо рмації щодо відсутності юрид ичної особи - ТОВ "ОС-Нафта" за м ісцезнаходженням, у зв' язку з чим відповідно до підпункт у "ж" пункту 184.1 статті 184 Податко вого кодексу України 20.10.2011 нача льником Кременчуцької ОДПІ п рийнято рішення №306 про анулюв ання реєстрації платника под атку на додану вартість. Отже , відповідач вважає вимоги по зивача необґрунтованими з на ведених вище підстав та таки ми, що задоволенню не підляга ють.
Представник позивача у суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав, просив суд їх за довольнити.
Представник відповідача у судовому засіданні проти по зовних вимог заперечував, пр осив суд відмовити в їх задов оленні.
Розглянувши подані сторон ами документи, заслухавши по яснення їх представників, вс ебічно і повно з' ясувавши в сі фактичні обставини, на яки х ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, об' єктивно оцінивши докази, які мають юр идичне значення для розгляду справи і вирішення спору по с уті, суд приходить до висновк у, що позов підлягає частково му задоволенню з наступних п ідстав.
Судом встановлено, що ТОВ "О С-Нафта" (ідентифікаційний ко д 36931066) зареєстроване як юридич на особа виконавчим комітето м Кременчуцької міської ради Полтавської області 04.02.2010, про що видано свідоцтво про держ авну реєстрацію юридичної ос оби серії А01 №359761.
ТОВ "ОС-Нафта" зареєстроване як платник податку на додану вартість 23.02.2010, свідоцтво про р еєстрацію платника податку н а додану вартість №100271143, індиві дуальний податковий номер 36931 0616038.
17.10.2011 інспектором відділу адм іністрування ПДВ управління оподаткування юридичних осі б до відділу податкової мілі ції Кременчуцької ОДПІ надан о запит №279 про проведення зах одів щодо встановлення місце знаходження суб' єкта госпо дарювання.
19.10.2011 на виконання підпункту 12.5 пункту 12 "Порядку обліку пла тників податків та зборів", за твердженого наказом ДПА Укра їни від 22.12.2010 №979 (чинного на моме нт виникнення спірних правов ідносин), відділом податково ї міліції Кременчуцької ОДПІ було надано довідку №2151 про не встановлення місцезнаходже ння платника податків та зат верджено пропозиції щодо змі ни стану по платнику з "10" - запи т на встановлення місцезнахо дження на "23" - місцезнаходженн я не встановлено.
У подальшому, 19.10.2011 Кременчуц ькою ОДПІ на адресу державно го реєстратора направлено по відомлення №304/29-042 про відсутні сть юридичної особи за місце знаходженням (форма 18-ОПП).
Як свідчать матеріали спра ви, 20.10.2011 від державного реєстра тора відповідачеві надійшли відомості із Єдиного держав ного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємці в про внесення інформації що до відсутності юридичної осо би - ТОВ "ОС-Нафта" за місцезнах одженням.
20.10.2011 Кременчуцькою ОДПІ відп овідно до підпункту "ж" пункту 184.1 статті 184 Податкового кодек су України прийнято рішення №306 про анулювання реєстрації платника податку на додану в артість ТОВ "ОС-Нафта".
Позивач, не погоджуючись із позицією відповідача щодо п равомірності анулювання йом у свідоцтва платника податку на додану вартість, звернувс я до суду з вимогами про визна ння дій відповідача незаконн ими, визнання протиправним т а скасування рішення №306 від 20.1 0.2011 про анулювання реєстрації платника податку на додану в артість та зобов'язання Крем енчуцької ОДПІ поновити реєс трацію ТОВ "ОС-Нафта" у реєстрі платників податку на додану вартість.
Відповідно до частини друг ої статті 19 Конституції Украї ни органи державної влади та органи місцевого самоврядув ання, їх посадові особи зобов ' язані діяти лише на підста ві, в межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та Законами України.
Завданням адміністративно го судочинства, згідно части ни 1 статті 2 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, є захист прав та інтересів ю ридичних осіб у сфері публіч но - правових відносин від пор ушень з боку органів державн ої влади, органів місцевого с амоврядування, їхніх посадов их і службових осіб, інших суб ' єктів при здійсненні ними владних управлінських функц ій на основі законодавства, в тому числі на виконання деле гованих повноважень.
Відповідно до частини 3 стат ті 2 Кодексу адміністративно го судочинства України у спр авах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єкт ів владних повноважень адмін істративні суди перевіряють , чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважен ь та у спосіб, що передбачені К онституцією та законами Укра їни; з використанням повнова ження з метою, з якою це повнов аження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обс тавин, що мають значення для п рийняття рішення (вчинення д ії); безсторонньо (неупередже но); добросовісно; розсудливо ; з дотриманням принципу рівн ості перед законом, запобіга ючи несправедливій дискримі нації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного бал ансу між будь-якими несприят ливими наслідками для прав, с вобод та інтересів особи і ці лями, на досягнення яких спря моване це рішення (дія); з урах уванням права особи на участ ь у процесі прийняття рішенн я; своєчасно, тобто протягом р озумного строку.
Надаючи оцінку рішенню Кре менчуцької ОДПІ №306 від 20.10.2011 про анулювання реєстрації платн ика податку на додану вартіс ть ТОВ "ОС-Нафта", суд виходить з наступного.
В період прийняття К ременчуцькою ОДПІ оскаржува ного рішення, анулювання реє страції особи як платника ПД В регулювалось Податковим ко дексом України та відбувалос ь у порядку, встановленому По ложенням про реєстрацію плат ників податку на додану варт ість, затвердженим наказом Д ПА України від 22.12.2010 №978 та зареєс трованим в Міністерстві юсти ції України 29.12.2010 за № 1400/18695 (далі - П оложення №978).
Відповідно пункту 1 розділ у V Положення №978 реєстрація ді є до дати анулювання, яке відб увається у випадках, визначе них пунктом 184.1 статті 184 розділ у V Податкового кодексу Украї ни, якщо:
а) будь-яка особа, зареєстр ована як платник податку про тягом попередніх 12 місяців, по дала заяву про анулювання ре єстрації, якщо загальна варт ість оподатковуваних товарі в/послуг, що надаються такою о собою, за останні 12 календарни х місяців була меншою від сум и, визначеної статтею 181 розді лу V Кодексу, за умови сплати с уми податкових зобов'язань у випадках, визначених розділ ом V Кодексу;
б) будь-яка особа, зареєстро вана як платник податку, прий няла рішення про припинення та затвердила ліквідаційний або передавальний баланс що до своєї діяльності відповід но до законодавства за умови сплати суми податкових зобо в'язань із податку у випадках , визначених розділом V Кодекс у;
в) будь-яка особа, зареєстро вана як платник податку, реєс трується як платник єдиного податку, умова сплати якого н е передбачає сплати податку на додану вартість;
г) особа, зареєстрована як п латник податку, протягом 12 пос лідовних податкових місяців не подає податковому органу декларації з податку на дода ну вартість та/або подає таку декларацію (податковий розр ахунок), яка (який) свідчить пр о відсутність постачання/при дбання товарів, здійснених з метою формування податковог о зобов'язання чи податковог о кредиту;
ґ) установчі документи будь -якої особи, зареєстрованої я к платник податку, визнані рі шенням суду недійсними;
д) господарським судом вине сено ухвалу про ліквідацію ю ридичної особи - банкрута;
е) платник податку ліквідує ться за рішенням суду (фізичн а особа позбувається статусу суб'єкта господарювання) або особу звільнено від сплати п одатку чи її податкову реєст рацію анульовано (скасовано, визнано недійсною) за рішенн ям суду;
є) фізична особа, зареєстров ана як платник податку, помер ла, її оголошено померлою, виз нано недієздатною або безвіс но відсутньою, обмежено її ци вільну дієздатність;
ж) в Єдиному державному реє стрі юридичних осіб та фізич них осіб - підприємців наявни й запис про відсутність юрид ичної особи або фізичної осо би за її місцезнаходженням (м ісцем проживання) або запис п ро відсутність підтвердженн я відомостей про юридичну ос обу;
з) закінчився строк дії сві доцтва про реєстрацію особи як платника податку на додан у вартість;
и) обсяг постачання товарі в/послуг платниками податку, зареєстрованими добровільн о, іншим платникам податку за останні 12 календарних місяці в сукупно становить менше 50 ві дсотків загального обсягу по стачання.
Згідно пункту 5 розді лу V Положення №978 анулювання р еєстрації за ініціативою від повідного податкового орган у може бути здійснене на підс тавах, визначених у підпункт ах "б" - "и" пункту 184.1 статті 184 розд ілу V Кодексу (підпункти "б" - "и" п ункту 1 цього розділу).
Податкові органи здійсню ють постійний моніторинг пла тників ПДВ, включених до Реєс тру, та приймають рішення про анулювання реєстрації платн иків ПДВ у разі існування від повідних підстав.
Рішення про анулювання ре єстрації за ініціативою пода ткового органу приймаються з а наявності відповідних підт вердних документів (відомост ей). Такими документами, зокре ма, є повідомлення державног о реєстратора, відомості з Єд иного державного реєстру щод о наявності запису про відсу тність юридичної особи або ф ізичної особи - підприємця за місцезнаходженням (місцем п роживання) або запису про від сутність підтвердження відо мостей про юридичну особу (пі дстава - підпункт "ж" пункту 184.1 с татті 184 розділу V Кодексу).
Підпунктом "ж" пункту 184.1 стат ті 184 Податкового кодексу Укра їни визначено, що реєстрація діє до дати анулювання реєст рації платника податку, яка п роводиться шляхом виключенн я з реєстру платників податк у і відбувається у разі якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних о сіб - підприємців наявний зап ис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за ї ї місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про від сутність підтвердження відо мостей про юридичну особу.
Відповідно до пункту 5.4 Поло ження №978 рішення про анулюван ня реєстрації платника ПДВ з а ініціативою податкового ор гану оформляється за формою № 6-РПДВ (додаток 6). Таке рішення складається у двох примірни ках комісією, утвореною відп овідно до розпорядження пода ткового органу, та підписуєт ься керівником податкового о ргану. У рішенні про анулюван ня реєстрації платника ПДВ о бов'язково вказується підста ва для такого анулювання з по силанням на відповідні норми Кодексу.
Протягом трьох робочих дні в після дня анулювання один п римірник рішення про анулюва ння реєстрації платника ПДВ надсилається податковим орг аном особі, реєстрацію якої а нульовано, за місцезнаходжен ням або місцем проживання та кої особи, вказаним у Свідоцт ві, або за наявності відомост ей про комісію з припинення (л іквідатора, ліквідаційну ком ісію тощо) такої особи - за міс цезнаходженням комісії. Прим ірник рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ ува жається надісланим (врученим ) платнику ПДВ, якщо його надіс лано листом з повідомленням про вручення або передано пі д розписку самому платнику п одатку чи представнику платн ика.
Як слідує із матеріалів спр ави, 25.10.2011 на адресу позивача по датковим органом було направ лено рішення №306 від 20.10.2011 про ану лювання ТОВ "ОС-Нафта" свідоцт ва платника ПДВ (форма №6-РПДВ) .
Зі змісту вказаного рішенн я слідує, що підставою для йог о прийняття послугувало внес ення державним реєстратором відділу з питань державної р еєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ви конавчого комітету Кременчу цької міської ради 20.10.2011 запису до Єдиного державного реєст ру юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців щодо відс утності юридичної особи - ТОВ "ОС-Нафта" за вказаною адресою за №1 585 143 0002 007134.
Порядок внесення до ЄДР зап ису про відсутність юридично ї особи за її місцезнаходжен ням або запису про відсутніс ть підтвердження відомостей про юридичну особу, визначен о Законом України "Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємці в".
Так, частиною 11 статті 19 вказ аного Закону передбачено, що юридична особа зобов'язана п одавати (надсилати) щороку пр отягом місяця, що настає за да тою державної реєстрації, по чинаючи з наступного року, де ржавному реєстратору для під твердження відомостей про юр идичну особу реєстраційну ка ртку про підтвердження відом остей про юридичну особу.
Відповідно до абзацу 2 части ни 12 статті 19 Закону України "Пр о державну реєстрацію юридич них осіб та фізичних осіб - під приємців" у разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встанов леного зразка про відсутніст ь юридичної особи за її місце знаходженням державний реєс тратор зобов'язаний надіслат и поштовим відправленням про тягом п'яти робочих днів з дат и надходження зазначеного по відомлення юридичній особі п овідомлення щодо необхіднос ті подання державному реєстр атору реєстраційної картки.
Згідно з частиною 14 статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб т а фізичних осіб - підприємців " у разі неподання юридичною о собою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження ві домостей про юридичну особу державний реєстратор повине н внести до Єдиного державно го реєстру запис про відсутн ість підтвердження зазначен их відомостей датою, яка вста новлена для чергового поданн я реєстраційної картки про п ідтвердження відомостей про юридичну особу.
Якщо державному реєстрато ру повернуто поштового відпр авлення, державний реєстрато р повинен внести до Єдиного д ержавного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
З наведеного випливає, що пр аво і обов'язок державного ре єстратора внести запис про в ідсутність юридичної особи з а її місцезнаходженням виник ає лише після вчинення ряду д ій, а саме: надіслання юридичн ій особі повідомлення щодо н еобхідності подання державн ому реєстратору реєстраційн ої картки; неподання юридичн ою особою протягом місяця ре єстраційної картки або повер нення поштового відправленн я.
Із матеріалів справи сліду є, що в грудні 2011 року ТОВ "ОС-Наф та" звернулося до Полтавсько го окружного адміністративн ого суду з адміністративним позовом до виконавчого коміт ету Кременчуцької міської ра ди Полтавської області, в яко му просило визнати незаконни ми дії державного реєстратор а відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб т а фізичних осіб-підприємців Виконавчого комітету Кремен чуцької міської ради Полтавс ької області щодо внесення д о Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних о сіб - підприємців запису про в ідсутність юридичної особи Т ОВ "ОС-Нафта" за вказаною адрес ою та зобов'язання відповіда ча внести до Єдиного державн ого реєстру запис щодо підтв ердження відомостей про юрид ичну особу за її місцезнаход женням.
Постановою Полтавського о кружного адміністративного суду від 17.01.2012 адміністративни й позов ТОВ "ОС-Нафта" до викон авчого комітету Кременчуцьк ої міської ради Полтавської області про визнання дій нез аконними, зобов'язання вчини ти дії - задоволено частково. В изнано незаконними дії держа вного реєстратора відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців виконавчого комітету Кременчуцької місь кої ради Полтавської області щодо внесення до Єдиного дер жавного реєстру юридичних ос іб та фізичних осіб-підприєм ців запису за № 1 585 143 0002 007134 від 20.10.2011 п ро відсутність юридичної осо би ТОВ "ОС-Нафта" за вказаною а дресою. В іншій частині позов них вимог відмовлено.
Задовольняючи частково по зовні вимоги ТОВ "ОС-Нафта", су д виходив з наступного.
Так, на підтвердження факту інформування ТОВ "ОС-Нафта" що до необхідності подачі запов неної картки підтвердження р еєстраційних відомостей вик онавчий комітет Кременчуцьк ої міської ради Полтавської області посилався на лист де ржавного реєстратора Шабл ій М.А. без номеру та дати. Фа кт його надсилання виконавчи й комітет Кременчуцької місь кої ради Полтавської області підтверджував конвертом, як ий направлено адресату 20.10.2011 та повернуто у цей же день 20.10.2011 з п оміткою "За зазначеною адрес ою не проживає" з допискою "від сутній договір".
Тобто, отримавши від Кремен чуцької ОДПІ повідомлення пр о відсутність юридичної особ и за місцезнаходженням від 19.1 0.2011, державний реєстратор 20.10.2011 н аправив листа юридичній особ і і 20.10.2011 вказаний лист повернут о по причині відсутності адр есата за зазначеною адресою.
Разом з тим, суд прийшов до в исновку, що з копії конверту н аданого виконавчим комітето м Кременчуцької міської ради Полтавської області не вида ється можливим встановити ад ресата, якому направся лист д ержавного реєстратора Шаб лій М.А. щодо необхідності п одачі заповненої картки підт вердження реєстраційних від омостей ТОВ "ОС-Нафта".
Більш того, судом поставлен о під сумнів сам факт належно го інформування ТОВ "ОС-Нафта " в порядку частини 12 статті 19 З акону України "Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", о скільки помітки поштового ві дділення про надсилання і по вернення поштового відправл ення на вказаному конверті д атовані одним днем. Однак між моментом надсилання поштово го відправлення та моментом його повернення має пройти п ринаймні три робочі дні з огл яду на положення "Правил нада ння послуг поштового зв'язку ", затверджених постановою Ка бінету Міністрів України від 05.03.2009 №270.
Також судом було зауважено , що інших доказів про обстави ни, що підтверджують факт інф ормування державним реєстра тором ТОВ "ОС-Нафта" стосовно н еобхідності подачі заповнен ої картки підтвердження реєс траційних відомостей, до мат еріалів справи надано не бул о.
У зв'язку із цим, суд прийшов до висновку про те, що виконав чий комітет Кременчуцької мі ської ради Полтавської облас ті незаконно вчинив дії щодо внесення запису до Єдиного д ержавного реєстру про відсут ність юридичної особи ТОВ "ОС -Нафта" за вказаною адресою.
Постанова Полтавського ок ружного адміністративного с уду від 17.01.2012 сторонами не оскар жувалась та набрала законної сили 14.02.2012.
Таким чином, оскільки у судо вому порядку доведено, що дії державного реєстратора відд ілу з питань державної реєст рації юридичних осіб та фізи чних осіб-підприємців викона вчого комітету Кременчуцько ї міської ради Полтавської о бласті щодо внесення до Єдин ого державного реєстру юриди чних осіб та фізичних осіб-пі дприємців запису за № 1 585 143 0002 007134 в ід 20.10.2011 про відсутність юридич ної особи ТОВ "ОС-Нафта" за вка заною адресою є неправомірни ми, то відповідно і рішення Кр еменчуцької ОДПІ №306 від 20.10.2011 пр о анулювання реєстрації плат ника податку на додану варті сть ТОВ "ОС-Нафта", яке прийнят о на підставі незаконно внес ено запису до Єдиного держав ного реєстру про відсутність позивача за юридичною адрес ою, є протиправним.
Відтак, позовні вимоги ТОВ " ОС-Нафта" щодо визнання проти правним та скасування рішенн я Кременчуцької ОДПІ №306 від 20.1 0.2011 про анулювання реєстрації платника податку на додану в артість є обґрунтованими та такими, що підлягають задово ленню.
Стосовно позовних вимог пр о визнання дій Кременчуцької ОДПІ неправомірними, суд вва жає за необхідне зазначити, щ о у даній справі юридичне зна чення для позивача має прийн яте Кременчуцькою ОДПІ рішен ня про анулювання реєстрації платника податку на додану в артість ТОВ "ОС-Нафта", а не дії відповідача по скасуванню с відоцтва платника податку на додану вартість ТОВ "ОС-Нафта ". Відтак, і способом захисту п орушеного права є оскарження до суду вищевказаного рішен ня.
Виходячи з того, що дії Крем енчуцької ОДПІ по винесенню рішення №306 від 20.10.2011 про анулюва ння реєстрації платника пода тку на додану вартість ТОВ "ОС -Нафта" є структурно невід'ємн ою складовою частиною процед ури винесення правового акту індивідуальної дії у вигляд і рішення, то такі дії самі по собі ніяк не впливають на ная вні у позивача права, не створ юють для нього додаткових об ов'язків, не визначають право ву поведінку позивача, а тому не можуть бути самостійним п редметом судового розгляду.
Таким чином суд приходить д о висновку, що у задоволенні п озовних вимог щодо визнання неправомірними дій Кременчу цької ОДПІ необхідно відмови ти.
Що ж стосується позовної ви моги про зобов' язання Креме нчуцької ОДПІ поновити реєст рацію ТОВ "ОС-Нафта" у реєстрі платників податку на додану вартість за індивідуальним п одатковим номером 369310616038, суд вв ажає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до підпункту 5.6.1 п ункту 5.6 статті 5 Положення про реєстрацію платників податк у на додану вартість, затверд женого наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2011 №1394, з ареєстрованого в Міністерст ві юстиції України 29.11.2011 за №1369/2010 7 (чинного на момент розгляду с прави судом) підставою для вн есення до Реєстру запису про відміну анулювання реєстра ції, що відбулась за ініціат ивою податкового органу, є рі шення суду, яке набрало закон ної сили, або рішення податк ового органу про відміну ану лювання реєстрації та скасув ання рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ. Ріш ення із копіями відповідних документів направляються до центрального органу державн ої податкової служби для роз гляду та внесення відповідн их змін до Реєстру.
Відтак, з огляду на вказану вище норму, позовну вимогу пр о зобов' язання Кременчуцьк ої ОДПІ поновити реєстрацію ТОВ "ОС-Нафта" у реєстрі платни ків податку на додану вартіс ть за індивідуальним податко вим номером 369310616038, суд вважає пе редчасною і такою, що не підля гає задоволенню, оскільки у с уду не має підстав вважати, що рішення суду про скасування рішення про анулювання реєс трації позивача як платника податку на додану вартість н е буде виконане податковим о рганом.
Частиною 2 статті 71 Кодексу а дміністративного судочинст ва України передбачено, що в а дміністративних справах про протиправність рішень, дій ч и бездіяльність суб'єкта вла дних повноважень обов'язок щ одо доказування правомірнос ті свого рішення, дії чи безді яльності покладається на від повідача, якщо він заперечує проти адміністративного поз ову.
В даному випадку відповід ач не довів правомірності пр ийнятого ним рішення про ану лювання реєстрації позивача як платника податку на додан у вартість.
Враховуючи викладене, суд д ійшов до висновку про частко ве задоволення позовних вимо г ТОВ "ОС-Нафта".
Згідно з положеннями статт і 94 Кодексу адміністративног о судочинства України, якщо с удове рішення ухвалене на ко ристь сторони, яка не є суб'єкт ом владних повноважень, суд п рисуджує всі здійснені нею д окументально підтверджені в итрати з Державного бюджету України; якщо адміністративн ий позов задоволено частково , судові витрати, здійснені по зивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених ви мог, а відповідачу - відповідн о до тієї частини вимог, у задо воленні яких позивачеві відм овлено.
На підставі викладеного, ке руючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 К одексу адміністративного су дочинства України, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний поз ов Товариства з обмеженою ві дповідальністю "ОС-Нафта" до К ременчуцької об'єднаної держ авної податкової інспекції у Полтавській області про виз нання дій незаконними, визна ння протиправним та скасуван ня рішення про анулювання ре єстрації платника податку на додану вартість, зобов'язанн я вчинити певні дії задоволь нити частково.
Визнати протиправним та ск асувати рішення Кременчуцьк ої об'єднаної державної пода ткової інспекції у Полтавськ ій області №306 від 20 жовтня 2011 ро ку про анулювання реєстрації платника податку на додану в артість - Товариства з обмеже ною відповідальністю "ОС-Наф та".
В решті позову відмовити.
Стягнути з Державного бюдж ету України на користь Товар иства з обмеженою відповідал ьністю "ОС-Нафта" (ідентифікац ійний код 36931066) витрати зі сплат и судового збору в сумі 9,41 грн.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, якщо таку скаргу не було под ано. У разі подання апеляційн ої скарги судове рішення, якщ о його не скасовано, набирає з аконної сили після поверненн я апеляційної скарги, відмов и у відкритті апеляційного п ровадження або набрання зако нної сили рішенням за наслід ками апеляційного проваджен ня.
Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня пр оголошення постанови з одноч асним поданням її копії до су ду апеляційної інстанції. У р азі складення постанови у по вному обсязі відповідно до с татті 160 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апе ляційна скарга подається про тягом десяти днів з дня отрим ання копії постанови.
Повний текст постанови виг отовлено 14 березня 2012 року.
Суддя О.В. Гіглава
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.03.2012 |
Оприлюднено | 21.03.2012 |
Номер документу | 21956555 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
О.В. Гіглава
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні