Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯ ЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУ Д
УХВАЛА
Іменем України
Справа № 2а-10909/10/17/0170
12.09.11 м. Севастополь
Севастопольськ ий апеляційний адміністрати вний суд у складі колегії суд дів:
головуючого судді Яко венко С.Ю.,
суддів Дугаренко О.В. ,
Дадінської Т.В.
секретар судового засід ання Каптусаров С.Д.
за участю сторін: сторони у судове засідання не з'явилис я, про дату, час та місце розгл яду справи повідомлені нале жним чином,
розглянувши апеляційну ск аргу Спеціалізованої дер жавної податкової інспекції по роботі з великими платник ами податків в м. Сімферополі Автономної Республіки Крим на постанову Окружного адмін істративного суду Автономн ої Республіки Крим (суддя Пап уша О.В. ) від 21.04.11 у справі № 2а-10909/10/17 /0170
за позовом Товариства з обмеженою відповідальні стю "Сатурн Сервіс" (пров. Елев аторний, 7, м. Сімферополь, Авто номна Республіка Крим,95040)
до Спеціалізованої дер жавної податкової інспекції по роботі з великими платник ами податків в м. Сімферополі Автономної Республіки Крим (вул. М. Залки, 1/9, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим,9500 0)
про визнання протиправним та скасування податкового п овідомлення-рішення
ВСТАНОВИВ:
Постановою Ок ружного адміністративного с уду Автономної Республіки К рим від 21 квітня 2011 року позовн і вимоги задоволено у повном у обсязі.
Визнано протиправним та с касовано податкове повідомл ення - рішення Спеціалізован ої державної податкової інсп екції по роботі з великими пл атниками податків в м. Сімфер ополі Автономної Республік и Крим від 10.08.2010 р. № 001822300/0, яким визн ачено суми податкового зобов 'язання у розмірі 144858,68 грн., з як их по податку на додану варті сть сумою 96572,45 грн. та штрафних ( фінансових) санкцій сумою 48286, 2 3 грн.
Стягнуто з Державного бюдж ету України на користь Това риства з обмеженою відпові дальністю "Сатурн Сервіс", в ра хунок відшкодування понесен их витрат зі сплати судового збору, - 3,40 грн.
Не погодившись з даною постановою суду, відп овідач звернувся з апеляційн ою скаргою, в якій просить ск асувати постанову Окружного адміністративного суду Авт ономної Республіки Крим від 21.04. 2011 та прийняти нове рішення по справі.
Апеляційна скарга мотивована порушенням судом першої інстанції норм матер іального та процесуального п рава; позивач несвоєчасне ві дображав та незаконно зараху вав до складу податкових зоб ов' язань суми з податку на д одану вартість, які незакон но віднесено до складу подат кового кредиту. Податкові на кладні від 31.12.09 № 0000000009 та від 3 1.01.10 00000000280 не дають право позивачу на формування податкового к редиту, оскільки відносяться до складу попереднього пода ткового кредиту, виписані у п опередніх періодах, які вже б ули охоплені плановою виїзно ю перевіркою. Крім того, позив ачем завищено податковий кре дит, оскільки до податкового кредити включено суми з пода тку на додану вартість, які ви никли за нікчемними договора ми.
У судове засідання 12.09.2 011 сторони не з' явилися, про д ень, час і місце розгляду спра ви повідомлені належним чино м.
Згідно з частиною 4 с татті 196 Кодексу адміністрати вного судочинства України не прибуття у судове засідання сторін або інших осіб, які бер уть участь у справі, належним чином повідомлених про дату , час і місце апеляційного роз гляду, не перешкоджає судово му розгляду справи.
Колегія суддів, обг оворивши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичн у оцінку обставин та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування с удом першої інстанції норм м атеріального та процесуальн ого права, вважає, що апеляц ійна скарга не підлягає задо воленню з наступних підстав.
Судом першої інстанц ії встановлено, що позивач Товариство з обмеженою від повідальністю "Сатурн-Сервис " є суб' єктом господарюванн я, юридичною особою, що здійсн ює свою діяльність на підста ві Статуту, ідентифікаційний код юридичної особи 22247385, зареє стровано Виконавчим комітет ом Сімферопольської міської ради АР Крим 22.08.94 за адресою: 95040, А Р Крим, м. Сімферополь, провул. Елеваторний, буд. 7, що підтвер джується копією свідоцтва пр о державну реєстрацію юридич ної особи, копією довідки з Єд иного державного реєстру під приємств та організацій Укра їни.
03.08.10 відповідачем пров едено планову виїзну перевір ку ТОВ "Сатурн-Сервис" з питань дотримання вимог податковог о законодавства за період з 01. 07.09 по 31.03.10, валютного та іншого з аконодавства за період з 01.07.09 п о 31.03.10.
Актом перевірки від 03. 08.10 встановлені порушення дію чого законодавства, донарахо вано відповідно до ч. 1 пп. 4.1.6 п. 4.1 ст.4, пп. 11.3.1 п. 11.3 ст. 11, пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 За кону України "Про оподаткува ння прибутку підприємств" по даток на прибуток за період з 01.07.09р. по 31.03.10р. у сумі 38 618,75 грн.; у пор ушення абз. "д" пп. 7.2.1, пп. 7.2.6 п. 7.2 ст. 7 , пп.7.3.1 п. 7.3 ст. 7, пп. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закону України "Про податку на додан у вартість" донараховано под атку на додану вартість у сум і 96 572,45 грн.; порушено п. 6.4. Інструк ції "Про порядок обчислення т а сплати збору за забрудненн я навколишнього природного с ередовища", в результаті чого у періоді з 01.07.09р. по 31.03.10р. заниже не податкове зобов' язання п о збору забруднення навколиш нього природного середовища на загальну суму 197,79 грн.; у пору шення пп. 6.3.2, пп. 6.3.3 п. 6.3 ст. 6 Закону України "Про податок з доході в фізичних осіб" порушено пор ядок застосування податково ї пільги, в результаті чого за нижено податкове зобов' яза ння з податку з доходів фізич них осіб на загальну суму 506,7 гр н.
На підставі акту пере вірки відповідачем прийнято податкове повідомлення ріше ння від 10.08.10 № 258/23-0/22247385, яким за вста новлені порушення пп. 7.2.1, пп. 7.2.6 п . 7.2 ст. 7, пп.7.3.1, п. 7.3 ст. 7, пп. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 З акону України "Про податок на додану вартість", визначено Т ОВ "Сатурн Сервис" податкові з обов' язання з податку на до дану вартість сумою 96 572,45 грн., з і штрафних санкцій сумою 48 286,23 г рн., а всього у розмірі 144 858,68 грн.
Згідно зі статтею 19 Ко нституції України органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові та службові особи зобов ' язані діяти на підставі, в межах повноважень та у спосі б, що передбачені Конституці єю та законами України.
Відповідно до частин и 3 статті 2 Кодексу адміністра тивного судочинства України у справах щодо оскарження рі шення, дій чи бездіяльності с уб' єктів владних повноваже нь адміністративні суду пере віряють, чи прийняті (вчинені ) вони: на підставі, у межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України; з використанням повноваження з метою, з якою ц е повноваження надано; обґру нтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значе ння для прийняття рішення (вч инення дії); безсторонньо (неу переджено); добросовісно; ро зсудливо.
Згідно п. 1.3 статті 1 Зак ону України "Про податок на до дану вартість" від 03.04.1997 № 168/97-ВР п латник податку це особа, яка з гідно з цим Законом зобов' я зана здійснювати утримання т а внесення до бюджету податк у, що сплачується покупцем, аб о особа, яка імпортує товари н а митну територію України.
Відповідно до п.п. 7.2.8 п. 7 .2 статті 7 вказаного Закону пл атники податку зобов'язані в ести окремий облік операцій з поставки та придбання това рів (послуг), які підлягають оп одаткуванню цим податком, а т акож які не є об'єктами оподат кування згідно із статтею 3 та звільнених від оподаткуванн я згідно із статтею 5 цього Зак ону.
Зведені результати т акого обліку відображаються у податкових деклараціях, фо рма і порядок заповнення яки х визначаються відповідно до закону.
Відповідно до пп. 4.1.1 п. 4. 1 статті 4 Закону України від 21.1 2.00 № 2181-ІІІ "Про порядок погашенн я зобов' язань платників под атку перед бюджетами та держ авними цільовими фондами", пл атник податків самостійно об числює суму податкового зобо в' язання, яку зазначає у под атковій декларації, крім вип адків, визначених Законом.
Згідно пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 "Про податок на додану вартість" о б' єктом оподаткування є опе рації платників податку з по ставки товарів та послуг на м итній території України.
Як вбачається з подат кової декларації з податку н а додану вартість за грудень 2009 року та податкової деклара ції з податку на додану варті сть за січень 2010 року , позиваче м сформовано суму податковог о кредиту з урахуванням пода ткових накладних, виданих по зивачем 31.12.09 № 0000000009 - зобов' язання з податку на додану ва ртість у сумі 1 296,00 грн. та 31.01.10 № 0000000280 - зобов' язання з пода тку на додану вартість у сумі 1 081,33 грн., оскільки за законом в ідповідний обов' язок виник у нього в результаті здійсне ння операцій з продажу товар ів Державного підприємства " Завод шампанських вин "Новий світ".
Згідно з п. 1.6 ст. 1 Закону "Про податок на додану вартіс ть" податковим зобов' язання м є загальна сума податку, од ержана (нарахована) платнико м податку в звітному (податко вому) періоді, визначена згід но з цим Законом.
Відповідно до пп. 7.3.1 п. 7. 3 ст. 7 цього Закону виникнення податкових зобов' язань з п оставки товарів (робіт, послу г) за приписами пп. 7.3.1 п. 7.3 ст. 7 Зак ону вважається дата, яка прип адає на податковий період, пр отягом якого відбувається бу дь-яка з подій, що сталася рані ше: або дата зарахування кошт ів від покупця (замовника) на б анківський рахунок платника податку як оплата товарів (ро біт, послуг), що підлягають пос тавці, а у разі поставки товар ів (робіт, послуг) за готівкові грошові кошти - дата їх оприбу ткування в касі платника под атку, а при відсутності такої - дата інкасації готівкових к оштів у банківській установі , що обслуговує платника пода тку; або дата відвантаження т оварів, а для робіт (послуг) - да та оформлення документа, що з асвідчує факт виконання робі т (послуг) платником податку.
Підпунктом 7.2.8 пункту 7. 2 статті 7 Закону на платника п одатків покладено обов'язок з ведення обліку операцій з п оставки та придбання товарів (послуг), які підлягають опода ткуванню цим податком, а тако ж які не є об'єктами оподаткув ання згідно із статтею 3 та зві льнених від оподаткування зг ідно із статтею 5 цього Закону . Зведені результати такого о бліку відображаються у подат кових деклараціях, форма і по рядок заповнення яких визнач аються відповідно до закону.
Платник податку веде реєстр отриманих та виданих податкових накладних у доку ментальному або електронном у вигляді за його вибором, у як ому зазначаються порядковий номер податкової накладної, дата її виписки (отримання), з агальна сума та сума нарахов аного податку, а також реєстр аційний номер платника подат ку продавця, який надав подат кову накладну такому платник у податку. Форма і порядок зап овнення реєстрів отриманих т а виданих податкових накладн их встановлюються центральн им податковим органом.
Реєстрами виданих по даткових накладних за період 01.12.09 - 31.12.09 та за період 01.01.10 - 31.01.10, які знаходяться у матеріалах сп рави, підтверджується видача позивачем своєму контрагент у ДП "Завод шампанських вин "Но вий світ" податкової накладн ої № 0000000009 від 31.12.09 у якій відоб ражено 1 296,00 грн. податку на дода ну вартість та податкової на кладної №0000000280 від 31.01.10, у якій від ображено 1 081,33 грн. податку на до дану вартість.
Податкова накладна є звітним податковим документ ом і одночасно розрахунковим документом, яку платник пода тку зобов'язаний надати поку пцю, що має містити окремими р ядками вимоги визначені пп. 7.2 .1 п. 7.2 ст. 7 Закону України "Про по даток на додану вартість" та в ідповідно до пп.7.2.3 складена у м омент виникнення податкових зобов'язань продавця. Оригін ал податкової накладної нада ється покупцю, копія залишає ться у продавця товарів (робі т, послуг).
Податкова накладна в иписується на кожну повну аб о часткову поставку товарів (робіт, послуг), яку платники п одатку повинні зберігати про тягом строку, передбаченого законодавством для зобов'яза нь із сплати податків.
Відповідно до п. 1.7 Зако ну України "Про податок на дод ану вартість" податковий кре дит - сума, на яку платник пода тку має право зменшити подат кове зобов'язання звітного п еріоду, визначена згідно з ци м Законом.
З положень ст. 7.4 Закону податковий кредит звітного періоду визначається виходя чи із договірної (контрактно ї) вартості товарів (послуг), а ле не вище рівня звичайних ці н, у разі якщо договірна ціна н а такі товари (послуги) відріз няється більше ніж на 20 відсот ків від звичайної ціни на так і товари (послуги), та складаєт ься із сум податків, нарахова них (сплачених) платником под атку за ставкою, встановлено ю пунктом 6.1 статті 6 та статтею 8-1 цього Закону, протягом тако го звітного періоду у зв'язку з:
- придбанням або виготовлен ням товарів (у тому числі при ї х імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в о податковуваних операціях у м ежах господарської діяльнос ті платника податку;
- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фонді в (основних засобів, у тому чис лі інших необоротних матеріа льних активів та незавершени х капітальних інвестицій в н еоборотні капітальні активи ), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використан ня у виробництві та/або поста вці товарів (послуг) для опода тковуваних операцій у межах господарської діяльності пл атника податку.
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі то вари (послуги) та основні фонд и почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльно сті платника податку протяго м звітного податкового періо ду, а також від того, чи здійсн ював платник податку оподатк овувані операції протягом та кого звітного податкового пе ріоду.
Положеннями пп. 7.4.5 п. 7.4 с т. 7 встановлені обмеження щод о включенню до складу податк ового кредиту суми сплаченог о (нарахованого) податку у зв'я зку з придбанням товарів (пос луг) лише щодо тих сум, які не п ідтверджені податковими нак ладними чи митними деклараці ями (іншими подібними докуме нтами згідно з підпунктом 7.2.6 ц ього пункту).
Крім того, абзацом дру гим вказаного підпункту стат ті Закону передбачено наявні сть відповідальності у вигля ді фінансових санкцій, устан овлених законодавством, що н араховуться на суму податков ого кредиту, у разі коли на мом ент перевірки платника подат ку органом державної податко вої служби суми податку, попе редньо включені до складу по даткового кредиту, залишають ся не підтвердженими зазначе ними цим підпунктом документ ами.
Згідно пп. 7.4.3 п. 7.4 ст. 7 Зак ону у разі коли товари (роботи , послуги), виготовлені та/або придбані, частково використо вуються в оподатковуваних оп ераціях, а частково ні, до суми податкового кредиту включає ться та частка сплаченого (на рахованого) податку при їх ви готовленні або придбанні, як а відповідає частці використ ання таких товарів (робіт, пос луг) в оподатковуваних опера ціях звітного періоду.
В разі використання о держаних товарів (послуг) в оп одатковуваних та неоподатко вуваних операціях, розподіл податкового кредиту проводи ться відповідно до вимог пп. 7. 4.3 п. 7.4 ст. 7 Закону України "Про по даток на додану вартість", а ві дображення в додатку 5 провод иться у відповідних його роз ділах "Операції з придбання з ПДВ, які надають право формув ання податкового кредиту" та "Операції з придбання з ПДВ, я кі не надають право формуван ня податкового кредиту".
З урахуванням того, що податкові накладні, одержан і із запізненням, включаютьс я до реєстру отриманих подат кових накладних того звітног о періоду, в якому їх отримано , суми податкового кредиту по таких податкових накладних відображаються в загальній с умі податкового кредиту звіт ного податкового періоду.
Як вбачається з матер іалів справи, податкові накл адні виписані у лютому 2009р., тра вні 2009р., червні 2009р., липні 2009р., се рпні 2009 р., а саме: від 24.02.09р. № 0006696; ві д 31.05.09р. № 6462, № 6821, № 7519, № БМП 18186, № БМП 18187 , № БМП 18188, № БМП 18189, № БМП 18190, № БМП 18191 , № БМП 18192; від 01.06.09р. № 238, № 239; від 16.06.09р. № 001830, № 001831; від 18.06.09р. № 328, № 636; від 29.06.09р. № 1206, № 1207; від 30.06.09р. № 64, № 154, № 353, № 5837, № 6846, № 6497, № 7715/010000, № 003839/850000, № 700408422, № 9068, № 9100/010000, № 945996524; від 31.07.09р. № БМП 25895, № БМП 25896, № БМ П 25897, № БМП 25898, № БМП 25899, № БМП 25900, № БМ П 25901, № БМП 25902, № БМП 25903, № БМП 25904; від 31.08.09р., № БМП 29986, № БМП 29987, № БМП 29988 вкл ючено позивачем до розміру п одаткового кредиту, сформова ного у відповідному періоді після отримання оригіналів в ідповідних податкових накла дних.
Вказане також підтве рджується копіями реєстру от риманих та виданих податкови х накладних за лютий 2009 року (т. 1 а.с.181-212, т.2 а.с.1-17); реєстру отриман их та виданих податкових нак ладних за березень 2009р. (т.2 а.с.20-48 , 49-67); реєстру отриманих та вида них податкових накладних за квітень 2009р. (т.2 а.с.70-91, 92-114); реєстру отриманих та виданих податк ових накладних за травень 2009р .( т.2 а.с.117-128, 129-148), реєстру отримани х та виданих податкових накл адних за червень 2009р. (т.2 а.с.151-162, 163- 183).
Відповідно до п. 1.3 Зако ну України "Про податок на дод ану вартість" платник податк у - це особа, яка згідно з цим Законом зобов'язана здійснюв ати утримання та внесення до бюджету податку, що сплачуєт ься покупцем, або особа, яка ім портує товари на митну терит орію України.
Звітний (податковий) п еріод - період, за який платник податку зобов'язаний провод ити розрахунки податку та сп лачувати його до бюджету (п. 1.5 З акону).
Відповідно до пп. 7.5.1 п. 7. 5 ст. 7 Закону датою виникнення права платника податку на по датковий кредит вважається: дата здійснення першої з под ій: або дата списання коштів з банківського рахунку платни ка податку в оплату товарів (р обіт, послуг), дата виписки від повідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з ви користанням кредитних дебет ових карток або комерційних чеків; або дата отримання под аткової накладної, що засвід чує факт придбання платником податку товарів (робіт, послу г).
За таких обставин, суд ова колегія вважає правильни м висновок суду першої інста нції, що право на формування п одаткового кредиту виникло у позивача у відповідний пода тковий період при отриманні податкової накладної, що зас відчує факт придбання платни ком податку товарів (робіт, по слуг), а тому позивачем дотрим ано вимоги встановлені закон одавцем та сформовано податк овий кредит відповідно до ви мог встановлених законом.
Відповідно до п. 1.6 Зако ну України "Про податок на дод ану вартість" податкове зобо в'язання - загальна сума подат ку, одержана (нарахована) плат ником податку в звітному (под атковому) періоді, що визначе на згідно з цим Законом.
Згідно пункту 5.1 статт і 5 Закону України "Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми і державними цільовими фо ндами" податкове зобов'язанн я, самостійно визначене плат ником податків у податковій декларації, вважається узгод женим з дня подання такої под аткової декларації.
Зазначене податкове зобов'язання не може бути оск аржене платником податків в адміністративному або судов ому порядку. Якщо у майбутніх податкових періодах (з ураху ванням строків давності, виз начених статтею 15 цього Закон у) платник податків самостій но виявляє помилки у показни ках раніше поданої податково ї декларації, такий платник п одатків має право надати уто чнюючий розрахунок.
Відповідачем не нада но доказів того, що позивачу в ідмовлено у прийнятті надани х декларації з податку на дод ану вартість за лютий 2009р., за б ерезень 2009р., за квітень 2009р., за т равень 2009р., за червень 2009р. за іс нуванням обґрунтованих зако ном підстав.
01.01.09 між ТОВ "Сатурн Серв ис" та ТОВ "Укрростпоставка" ук ладено договір про надання п ослуг на передпродажну підго товку товару за №42, предметом якого є передпродажна підго товка товару наданого Замовн иком (ТОВ "Сатурн Сервис") Вико навцю (ТОВ "Укрростпоставка").
З положень п. 1.2. вказано го договору факт надання пос луг Виконавцем та прийняття їх результатів Замовником пі дтверджується відповідним а ктом.
Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 31.07.09р . № 1280, від 31.08.09р. № ОУ-1471, від 30.09.09р. № 1623 п ідписано та кріплено печатка ми на підтвердження вчинення Виконавцем робіт (надання по слуг) по передпродажній підг отовці товару (просування ТМ "Новий Світ", "Кримське") згідно договору від 01.01.09р. № 42.
Сторони претензій од на до одної не мають (т.2 а.с.191-193).
Податкові накладні в ід 31.07.09р. № 1280 сумою 160 000,00 грн., з яких ПДВ - 26 666,67 грн., від 31.08.09р. № 1471 сумо ю 117 652,00 грн., з яких ПДВ - 19 608,67 грн., 3 1.09.09р. № 1623 сумою 166 862,00 грн., з яких ПД В - 27 810,33 грн., видані контрагент ом позивача, містять вимоги в становлені законом, необхідн ість наявності яких визначен а його приписами (т.2 а.с.194-196).
Податкова накладна є звітним податковим документ ом і одночасно розрахунковим документом та, з положень пп. 7.2.3 п. 7.2 ст. 7 Закону України "Про п одаток на додану вартість", ви писується на кожну повну або часткову поставку товарів (р обіт, послуг) і є підставою для включення до складу свого по даткового кредиту зазначені в цих накладних суми податку на додану вартість у зв' язк у з придбанням таких послуг.
Судова колегія не мож е прийняти до уваги посиланн я відповідача на наявність о знак нікчемності договору № 42 від 01.01.09 з підстав, що його укла дено з метою, що суперечить ін тересам держави і суспільств а, а, отже, і моральним засадам суспільства, виходячи з наст упного.
Під господарською ді яльністю у статті 3 Господарс ькому кодексі України розумі ється діяльність суб'єктів г осподарювання у сфері суспіл ьного виробництва, спрямован а на виготовлення та реаліза цію продукції, виконання роб іт чи надання послуг вартісн ого характеру, що мають цінов у визначеність. Господарська діяльність, що здійснюється для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою одержання прибутку, є підприємництвом, а суб'єкти п ідприємництва - підприємцями .
Відповідно до статті 2 ГК України учасниками відно син у сфері господарювання є суб'єкти господарювання, спо живачі, органи державної вла ди та органи місцевого самов рядування, наділені господар ською компетенцією, а також г ромадяни, громадські та інші організації, які виступають засновниками суб'єктів госп одарювання чи здійснюють щод о них організаційно-господар ські повноваження на основі відносин власності.
Позивач та його контр агент є суб' єктами господар ювання, які знаходяться під о хороною держави, яка заборон яє незаконне втручання орган ів державної влади та органі в місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господар ські відносини, визнаючи сво боду підприємницької діяльн ості у межах, визначених зако ном та вільний рух капіталів , товарів та послуг на територ ії України.
Суб'єкти господарюва ння згідно частини першої ст атті 19 ГК України мають право без обмежень самостійно здій снювати господарську діяльн ість, що не суперечить законо давству.
Договір від 01.01.09 №42 про н адання послуг на передпродаж ну підготовку товару, укладе ний між ТОВ "Сатурн Сервис" та ТОВ "Укрростпоставка", не міст ить ознак, які б можливо були в изначити як такі, що супереча ть діючому законодавству.
Також, судова колегія вважає безпідставними довод и відповідача щодо нікчемнос ті вказаного правочину з пос иланням на статті 203, 215, 228 ЦПК Укр аїни, оскільки відповідно до вказаних норм правочин вваж ається таким, що порушує публ ічний порядок, якщо він був сп рямований на порушення конст итуційних прав і свобод люди ни і громадянина, знищення, по шкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, Авт ономної Республіки Крим, тер иторіальної громади, незакон не володіння ним. Правочин, як ий порушує публічний порядок , є нікчемним.
У судовому порядку ви щезазначений договір нікчем ним (недійсним) не визнаний.
Наявними у матеріала х справи документами, які під тверджують право позивача на податковий кредит, спростов ується висновок відповідач а про безпідставність включе ння до складу податкового кр едиту позивачем сум податку на додану вартість за операц іями з придбання у контраген та послуг (робіт) і зменшення п одаткового кредиту в сумі 74 085,6 7 грн.
Судова колегія вважає, що рішення суду першої інстанці ї прийнято з додержанням нор м матеріального і процесуаль ного права, і висновок суду пр о обґрунтованість вимог пози вача є правильним.
Згідно статті 200 КАС Ук раїни суд апеляційної інстан ції залишає апеляційну скарг у без задоволення, а постанов у або ухвалу суду - без змін, я кщо визнає, що суд першої інст анції правильно встановив об ставини справи і ухвалив суд ове рішення з додержанням но рм матеріального і процесуал ьного права.
Керуючись статтями 195,196, пунктом 1 частини першої ст атті 198, п.1 частини першої статт і 205, статтями 200, 212, 254 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни, суд
УХВАЛИВ:
Апеляційну ска ргу Спеціалізованої держав ної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків в м. Сімферополі Авт ономної Республіки Крим зали шити без задоволення.
Постанову Окруж ного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 21.04.11 у справі № 2а-10909/10/17/0170 залиш ити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту прог олошення згідно з частиною п ' ятою статті 254 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни.
Ухвалу може бути оскарже но в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинс тва України, згідно з якою кас аційна скарга на судові ріше ння подається безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадц яти днів після набрання зако нної сили судовим рішенням с уду апеляційної інстанції, к рім випадків, передбачених ц им Кодексом, а в разі складенн я ухвали в повному обсязі від повідно до статті 160 цього Код ексу - з дня складення ухвали в повному обсязі.
Повний текст судовог о рішення виготовлений 19 вер есня 2011 р.
Головуючий суддя підпис С.Ю. Яковенко
Судді підпис О.В.Дугаренко
підпис Т .В. Дадінська
З оригіналом згідно
Головуючий суддя С.Ю. Я ковенко
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.09.2011 |
Оприлюднено | 22.03.2012 |
Номер документу | 21983338 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Яковенко Світлана Юріївна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Папуша О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні