КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
02 березня 2012 року 2а-1057/12/1070
Суддя Київського окружного адміністративного суду Колеснікова І.С., розглянувши матеріали адміністративної справи
за позовом
Прокурора з питань нагляду за додержанням і застосуванням
законів на транспорті Київської області в інтересах держави
в особі Головної державної інспекції на автомобільному
транспорті Міністерства транспорту та зв'язку України
до
приватного підприємства «Беркут»
про
стягнення штрафу
ВСТАНОВИВ:
Прокурор з питань нагляду за додержанням і застосуванням законів на транспорті Київської області звернувся до Київського окружного адміністративного суду в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті Міністерства транспорту та зв'язку України (надалі - позивач) з адміністративним позовом до приватного підприємства «Беркут»(надалі - відповідач) про стягнення штрафу у розмірі 1 700, 00 грн.
Пунктом 3 частини першої статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.
Відповідно до частини третьої статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України, суб'єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду у випадках, передбачених Конституцією та законами України.
Форма та зміст позовної заяви визначені статтею 105 Кодексу адміністративного судочинства України.
Вимоги до позовної заяви передбачено статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України. Відповідно до вказаної статті у позовній заяві зазначаються, зокрема, зміст позовних вимог згідно з частиною третьою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги. Також на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає відповідні докази.
Таким чином, у розумінні положень статей 6, 105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України, позовні вимоги повинні бути обґрунтовані із посиланням на певні обставини справи і норми права та підтверджені належними та допустими доказами.
З урахуванням того, що у позовній заяві Прокурора з питань нагляду за додержанням і застосуванням законів на транспорті Київської області відсутній виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги щодо стягнення із відповідача заборгованість перед бюджетом, а також відсутнє нормативне обґрунтування правомірності нарахування і стягнення вказаних санкцій, судом встановлено, що позовна заява не відповідає вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України.
Зазначені вище обставини вказують на невідповідність позовної заяви вимогам процесуального законодавства, у зв'язку з чим суд вважає за необхідне надати позивачу час для усунення зазначених недоліків, шляхом подання до суду позовної заяви із вказанням обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги щодо стягнення із відповідача заборгованості перед бюджетом та належним нормативним обґрунтуванням.
Вказані недоліки повинні бути усунені у строк до 12 березня 2012 року шляхом подання до суду обґрунтованої позовної заяви.
З огляду на зазначене та керуючись статтями 106, 108, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
У Х В А Л И В:
1. Залишити без руху позовну заяву Прокурора з питань нагляду за додержанням і застосуванням законів на транспорті Київської області в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті Міністерства транспорту та зв'язку України до приватного підприємства «Беркут»про стягнення штрафу у розмірі 1 700, 00 грн.
2. Надати позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви до 12 березня 2012 року.
3. Повідомити позивача, що недоліки позовної заяви можуть бути усунені шляхом оформлення позовної заяви із врахуванням вимог, зазначених у даній ухвалі.
4. У разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатись неподаною і повернута заявникові.
5. Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху надіслати прокурору та позивачу.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя Колеснікова І.С.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.03.2012 |
Оприлюднено | 05.04.2012 |
Номер документу | 22284002 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Колеснікова І.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні