Ухвала
від 22.03.2012 по справі 2а-3920/12/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

УХВАЛА

про залишення позовної зая ви без руху

місто Київ

22 березня 2012 року № 2а-3920/12/2670

Суддя Окружного а дміністративного суду міста Києва Блажівська Н. Є., розглянувши позовну заяву і додані до неї матеріали

За позовом ТОВ «Вісмас-Сервіс»

до

про Відділу державної викона вчої служби Шевченківського районного управління юстиці ї у м. Києві

визнання протиправними ді й, скасування постанови

В С Т А Н О В И В

ТОВ «Вісмас-Серві с»звернулося до Окружного ад міністративного суду міста К иєва з позовом до Відділу дер жавної виконавчої служби Шев ченківського районного упра вління юстиції у м. Києві, в як ому просило визнати протипра вними дії державного виконав ця відділу державної виконав чої служби Шевченківського р айонного управління юстиції у м. Києві Полісмака О.О. щодо в инесення постанови про відкр иття виконавчого провадженн я № 31530608 від 3 березня 2012 року та ви моги державного виконавця ві д 3 березня 2012 року; скасувати в повному обсязі постанову пр о відкриття виконавчого пров адження № 31530608 від 3 березня 2012 ро ку та вимогу державного вико навця від 3 березня 2012 року; виз нати протиправними дії держа вного виконавця відділу держ авної виконавчої служби Шевч енківського районного управ ління юстиції у м. Києві Поліс мака О.О. щодо винесенняп про н акладення штрафу від 6 березн я 2012 року; скасувати в повному о бсязі постанову про накладен ня штрафу від 6 березня 2012 року.

Частинами 1 та 2 статті 106 Код ексу адміністративного судо чинства України визначено ви моги до позовної заяви, а саме , у позовній заяві зазначають ся:

1) найменування адміністрат ивного суду, до якого подаєть ся позовна заява;

2) ім'я (найменування) позивач а, поштова адреса, а також номе р засобу зв'язку, адреса елект ронної пошти, якщо такі є;

3) ім'я (найменування) відпові дача, посада і місце служби по садової чи службової особи, п оштова адреса, а також номер з асобу зв'язку, адреса електро нної пошти, якщо такі відомі;

4) зміст позовних вимог згід но з частинами четвертою і п'я тою статті 105 цього Кодексу і в иклад обставин, якими позива ч обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декіл ькох відповідачів, - зміст поз овних вимог щодо кожного з ві дповідачів;

5) у разі необхідності - кло потання про звільнення від с плати судового збору; про зві льнення від оплати правової допомоги і забезпечення нада ння правової допомоги, якщо в ідповідний орган відмовив ос обі у забезпеченні правової допомоги; про призначення су дової експертизи; про витреб ування доказів; про виклик св ідків тощо;

6) перелік документів та інш их матеріалів, що додаються.

На підтвердження обставин , якими обґрунтовуються позо вні вимоги, позивач надає док ази, а в разі неможливості - з азначає докази, які не може са мостійно надати, із зазначен ням причин неможливості пода ння таких доказів.

Відповідно до частини 3 стат ті 106 Кодексу адміністративно го судочинства України до по зовної заяви додається також документ про сплату судовог о збору, крім випадків, коли йо го не належить сплачувати.

Позивачем до позовної зая ви додано платіжні доручення № 205, 204, 203 від 16 берез ня 2012 року про сплату судового збору, однак на вказаних доку ментах відсутні відповідні п ечатки банку, що свідчить про те, що судовий збір фактично н е було сплачено до відповідн ого бюджету.

Факт відсутності печатки б анку на долучених до позовно ї заяви платіжних дорученнях підтверджується також і Акт ом № 84 про нестачу матеріалів або недоліки у формуванні сп рави Окружного адміністрати вного суду міста Києва від 21 б ерезня 2012 року, який приєднано до позовних матеріалів.

Таким чином, Позивачем не с плачено судовий збір за пода ння даної позовної заяви (як і не надано доказів звільненн я від сплати судового збору), щ о суперечить вимогам частини 3 статті 106 Кодексу адміністра тивного судочинства України .

Крім того, Суд звертає ува гу на те, що пунктами 1 та 2 статт і 2 Кодексу адміністративног о судочинства України передб ачено, що завданням адмініст ративного судочинства є захи ст прав, свобод та інтересів ф ізичних осіб, прав та інтерес ів юридичних осіб у сфері пуб лічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб'єктів при здійсненні ни ми владних управлінських фун кцій на основі законодавства , в тому числі на виконання дел егованих повноважень, шляхом справедливого, неупереджено го та своєчасного розгляду а дміністративних справ. До ад міністративних судів можуть бути оскаржені будь-які ріше ння, дії чи бездіяльність суб 'єктів владних повноважень, к рім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами Ук раїни встановлено інший поря док судового провадження.

Згідно з пунктом 1 частини 2 с татті 17 Кодексу адміністрати вного судочинства України юр исдикція адміністративних с удів поширюється на публічно -правові спори, зокрема, спори фізичних чи юридичних осіб і з суб'єктом владних повноваж ень щодо оскарження його ріш ень (нормативно-правових акт ів чи правових актів індивід уальної дії), дій чи бездіяльн ості.

Юрисдикція адміністративн их судів не поширюється на пу блічно-правові справи:

1) що віднесені до юрисдикці ї Конституційного Суду Украї ни;

2) що належить вирішувати в п орядку кримінального судочи нства;

3) про накладення адміністра тивних стягнень;

4) щодо відносин, які відпові дно до закону, статуту (положе ння) об'єднання громадян відн есені до його внутрішньої ді яльності або виключної компе тенції (частина 3 статті 17 Коде ксу адміністративного судоч инства України).

Відповідно до частини 1 ста тті 181 Кодексу адміністративн ого судочинства України учас ники виконавчого провадженн я (крім державного виконавця ) та особи, які залучаються до проведення виконавчих дій, м ають право звернутися до адм іністративного суду із позов ною заявою, якщо вважають, що р ішенням, дією або бездіяльні стю державного виконавця чи іншої посадової особи держав ної виконавчої служби поруше но їхні права, свободи чи інте реси, а також якщо законом не в становлено інший порядок суд ового оскарження рішень, дій чи бездіяльності таких осіб .

Як вбачається зі змісту поз овних вимог та доданих до поз овної заяви документів, Пози вачем оскаржуються постанов и Відповідача про відкриття виконавчого провадження та п ро накладення арешту, винесе ні на виконання постанови № 01- 240-вд, виданої 13 січня 2012 року Апе ляційним судом міста Києва.

Відповідно до пункту 2 Пост анови Пленуму Вищого адмініс тративного суду України від 13 грудня 2010 року № 3 «Про практик у застосування адміністрати вними судами законодавства у справах із приводу оскаржен ня рішень, дій чи бездіяльнос ті державної виконавчої служ би», відповідно до якого скар ги на рішення, дії (бездіяльні сть) державного виконавця аб о начальника відділу державн ої виконавчої служби, держав них виконавців і посадових о сіб Департаменту державної в иконавчої служби Міністерст ва юстиції України та відділ ів державної виконавчої служ би Головного управління юсти ції Міністерства юстиції Укр аїни в Автономній Республіці Крим, обласного, Київського т а Севастопольського міських управлінь юстиції, що стосую ться виконання судових рішен ь, подаються до суду, який вида в виконавчий документ.

За загальним правилом, конт роль за виконанням судових р ішень здійснюється судом, як ий видав виконавчий документ , а до юрисдикції адміністрат ивних судів віднесено оскарж ення рішень, дій або бездіяль ності державної виконавчої с лужби щодо виконання рішень в адміністративних справах ( Лист Вищого адміністративно го суду України № 810/13/13-09 від 22 тра вня 2009 року).

Враховуючи вищевикладене , Позивачу слід обґрунтувати факт віднесення даного спор у, який виник між ним та Відпов ідачем, до юрисдикції адміні стративного суду та необхідн ості його розгляду в порядку Кодексу адміністративного с удочинства України.

Відповідно до частини 1 ст атті 108 Кодексу адміністратив ного судочинства України суд дя, встановивши, що позовну за яву подано без додержання ви мог, встановлених статтею 106 ц ього Кодексу, постановляє ух валу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазнача ються недоліки позовної заяв и, спосіб їх усунення і встано влюється строк, достатній дл я усунення недоліків.

Зазначені в даній ухвалі недоліки Позивачу слід усуну ти шляхом подання до суду нал ежних доказів сплати судовог о збору, а також письмового об ґрунтування факту віднесенн я даного спору, який виник між ним та Відповідачем, до юрисд икції адміністративного суд у та необхідності його розгл яду в порядку Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни.

На підставі вищенаве деного, керуючись статтями 56, 58, 70, 106, 108 та 165 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, Окружний адміністративний с уд міста Києва, -

У Х В А Л И В

1. Залишити позовн у заяву без руху.

2. Встановити Позивачу 5-денний строк (з дня отриманн я ухвали про залишення позов ної заяви без руху) на усуненн я недоліків позовної заяви. Д нем отримання даної ухвали в важається день вказаний у по відомленні про вручення пошт ового відправлення.

3. Попередити Позивача про наслідки недотримання в имог ухвали про залишення по зовної заяви без руху, передб ачені пунктом 1 частиною 3 стат ті 108 Кодексу адміністративно го судочинства України.

Ухвала про залишення позовної заяви без руху може бути оскаржена особою, яка по дала позовну заяву. Залишенн я позовної заяви без руху не п озбавляють права повторного звернення до адміністративн ого суду в порядку, встановле ному законом.

Ухвала може бути оскаржена в порядку та строки, визначен і статтями 185-187 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни.

Суддя Н. Є. Блажівськ а

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.03.2012
Оприлюднено04.04.2012
Номер документу22292016
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3920/12/2670

Ухвала від 06.04.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 06.09.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Ганечко О.М.

Постанова від 26.04.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 05.04.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 22.03.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні