ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 березня 2012 р. № 2а-13680/11/1370
Львівський окружний адміністративний суд
у складі: головуючого - су дді Потабенк о В.А.
за участю секретаря судово го засідання Гойни Є.А.,
за участю представника поз ивача - ОСОБА_1, згідно до віреності,
за участю представника від повідача - ОСОБА_2, згідно довіреності,
розглянувши у відкрито му судовому засіданні в м. Льв ові адміністративну справу з а позовом товариства з обмеж еною відповідальністю фірма "ЗЕСТ" Лтд. до Державної подат кової інспекції у Сихівськом у районі м. Львова про скасува ння податкового повідомленн я-рішення,
В С Т А Н О В И В :
ТзОВ фірма "ЗЕСТ" Лтд. зве рнулося до суду з позовом до Д ПІ в Сихівському районі м. Льв ова про скасування податково го повідомлення-рішення № 0 000522321 від 03.03.2011 року.
В обґрунтування свої х позовних вимог покликаєтьс я на те, що оскаржуване рішенн я прийнято в зв'язку з порушен ням позивачем п.п. 8.4.1. п. 8.4 ст. 8 Зак ону України "Про оподаткуван ня прибутку підприємств". Ана логічні норми законодавства зазначено і у висновках акта перевірки № 2181/23-209/20771805 від 14.09.2011 рок у. Проте, в тексті акта жодним чином не обґрунтовано, в чому саме полягає дане порушення . Зазначає, що податкове повід омлення-рішення № 0000522321 від 03.03.2011 року після проведення пер евірки так і не було надіслан о ТзОВ фірма "ЗЕСТ" Лтд. В зв'язк у з наведеним позов слід задо вольнити.
В судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав повністю, надав усні пояснення, аналогічні в икладеним у позовній заяві. П росив позов задовольнити.
Представник відповідача в судовому засіданні проти з адоволення позову заперечив з підстав, наведених у запере ченні від 03.02.2012 року, суть яких з водиться до наступного. Пере віркою встановлено, що відпо відно до податкової накладно ї від 29.03.2010 року № 21490, виписаної Тз ОВ фірма "ЗЕСТ" Лтд. громадянин у ОСОБА_3, підприємством р еалізовано легковий автомоб іль Volkswagen Touareg по ціні 240000,00 грн., в том у числі ПДВ 20%. Проведеним порі вняльним аналізом для визнач ення звичайної ціни, проведе ного по 5 ідентичним транспор тним засобам (додаток №2 до акт а) результати якого описані в п. 3.2.1 акта, встановлено, що на мо мент продажу звичайна ціна в казаного автомобіля станови ла 377191,00 грн., в тому числі ПДВ 20%. По рівнюючи ціну продажу автомо біля з його балансовою варті стю (балансовою вартість осн овних фондів 2 групи на кінець І кварталу 2010 року), було визна чено різницю перевищення в с умі 65334,83 грн., що включається до валового доходу І кварталу 2010 року. Однак, даної суми позива ч до валових доходів не включ ив. Отже, в порушення п.п 8.4.1 п. 8.4 с т. 8 закону України "Про оподат кування прибутку підприємст в" ТзОВ фірма "ЗЕСТ" Лтд. було за нижений скоригований валови й дохід за І квартал 2010 року на 65335,00 грн. Відтак, у задоволенні п озову слід відмовити.
Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши дійсні обставини справи, суд приходить до висновку, що у за доволенні позову слід відмов ити виходячи з наступного.
Позивач - ТзОВ фірма "ЗЕСТ" Л тд. - код ЄДРПОУ - 20771805, місцезна ходження юридичної особи: м. Л ьвів, вул. Зелена, 309, перебуває на обліку як платник податкі в, в тому числі як платник ПДВ, в ДПІ в Сихівському районі м. Львова.
Відповідачем проведено пл анову виїзну документальну п еревірку ТзОВ фірма "ЗЕСТ" Лтд . з питань дотримання вимог по даткового законодавства за п еріод з 01.07.2007 року по 30.06.2010 року, ва лютного та іншого законодавс тва за період з 01.07.2007 року по 30.06.2010 року, за наслідками якої скла дено акт від 214.09.2010 року № 2181/23-209/20771805.
Вказаним актом, крім іншого , встановлено порушення пози вачем вимог п.п. 4.1.1, 4.1.6 п. 4.1 ст. 4, п. 5.9 с т. 5, п.п. 8.4.1 п. 8.4 ст. 8 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", в зв'язку з чим з анижено податок на прибуток на загальну суму 31609,00 грн., в том у числі за IV квартал 2007 року на с уму 16602,00 грн., І квартал 2010 року на суму 15007,00 грн.
На підставі встановлених п орушень ДПІ в Сихівському ра йоні м. Львова винесено подат кове повідомлення-рішення, я ким визначено податкове зобо в'язання з податку на прибуто к, № 0002342321/0 від 24.09.2010 року на загальн у суму 27881,00 грн., в тому числі осн овний платіж - 31609,00 грн., штрафн і (фінансові) санкції - 26272,00 грн .; та рішення про визначення по даткових зобов'язань із заст осуванням звичайних цін з по датку на додану вартість ТзО В фірма "ЗЕСТ" Лтд. № 0002352321/0 від 24.09.2010 року на загальну суму 34298,00 грн., в тому числі основний платіж - 22865,00 грн., штрафні (фінансові) санкції - 11433,00 грн.
Рішення про визначення под аткових зобов'язань із засто суванням звичайних цін з под атку на додану вартість ТзОВ фірма "ЗЕСТ" Лтд. № 0002352321/0 від 24.09.2010 р оку було скасовано постаново ю Львівського окружного адмі ністративного суду від 15.06.2011 ро ку. Станом на момент розгляду справи постанова не набрала законної сили.
За наслідками адміністрат ивного оскарження рішенням п ро результати розгляду повто рної скарги ДПА у Львівській області № 3924/10/25-005/324 від 14.02.2011 року по даткове повідомлення-рішенн я, яким визначено податкове з обов'язання з податку на приб уток, № 0002342321/0 від 24.09.2010 року було ск асовано в частині 15007,00 грн. осно вного платежу та 809,40 грн. штраф них (фінансових) санкцій з огл яду на таке. Зазначеним подат ковим повідомленням-рішення визначено податкове зобов'я зання з податку на прибуток п ідприємств, в тому числі і под аткове зобов'язання з податк у на прибуток підприємств із застосуванням звичайних цін , що суперечить Методичним ре комендаціям щодо оформлення результатів перевірок, затв . наказом ДПА України від 11.09.2008 р оку № 584, із змінами та доповнен нями, та наказу ДПА України "Пр о організацію роботи юридичн их підрозділів в органах ДПС " від 22.02.2008 року № 106. Так, в разі вст ановлення порушення податко вого законодавства у випадка х, законодавчо передбачених для застосування звичайної ц іни, додатково зазначається сума податкового зобов'язанн я, розрахованого у зв'язку із н езастосування (невірним заст осуванням) платником податкі в у податковому обліку звича йних цін. Після підписання ак та перевірки виноситься ріше ння про визначення податкови х зобов'язань із застосуванн ям звичайних цін, яке не надси лається платнику податків. О станньому скеровується дові льної форми лист-пропозиція щодо самостійної сплати розр ахованих із застосуванням зв ичайних цін податкових зобов 'язань. В разі, якщо платник по датків самостійно не сплачує розрахованих із застосуванн ям звичайних цін податкових зобов'язань, податковий орга н звертається до суду про стя гнення з такого платника под аткового зобов'язання, розра хованого із застосуванням зв ичайних цін.
Скасовуючи податкове пові домлення-рішення № 0002342321/0 від 24.09.2 010 року, ДПА у Львівській облас ті звернула увагу на необхід ність ДПІ в Сихівському райо ні м. Львова забезпечити вико нання Методичних рекомендац ій щодо оформлення результат ів перевірок шляхом зверненн я до суду з позовом про стягне ння розрахованих із застосув анням звичайних цін податков их зобов'язань, та на необхідн ість скерування платнику под атків ТзОВ фірма "ЗЕСТ" Лтд. по даткового повідомлення-ріше ння в порядку, передбаченому Порядком направлення органа ми ДПС податкових повідомлен ь-рішень.
Що і було зроблено ДПІ в Сих івському районі м. Львова. Так , з матеріалів справи вбачаєт ься, що податковий орган звер нувся до Львівського окружно го адміністративного суду з позовом до ТзОВ фірма "ЗЕСТ" Лт д. про стягнення до бюджету по даткового зобов'язання в сум і 15816,40 грн. (15007,00 грн. основного пла тежу та 809,40 грн. штрафних (фінан сових) санкцій), визначеного і з застосуванням звичайних ці н.
Крім того, відповідач 03.03.2011 ро ку виніс рішення № 0000522321 про визначення податкових зобов 'язань із застосуванням звич айних цін ТзОВ фірма "ЗЕСТ" Лтд . на суму 15816,40 грн. (в тому числі - 150 07,00 грн. основного платежу та 809,4 0 грн. штрафних (фінансових) са нкцій).
Оскільки позивач не згідни й із визначенням податкового зобов' язання з податку на п рибуток із застосуванням зви чайних цін, він оскаржив ріше ння № 0000522321 від 03.03.2011 року до су ду.
Таким чином, предметом розг ляду даної справи є рішення № 0000522321 від 03.03.2011 року про визна чення податкових зобов'язань із застосуванням звичайних цін.
Відповідно до п. 1.20 ст.1 Закону України "Про оподаткування п рибутку підприємств" від 28 гру дня 1994 року N 334/94-ВР (що діяв на мом ент проведення перевірки), як що цим пунктом не встановлен о інше, звичайною вважається ціна товарів (робіт, послуг), в изначена сторонами договору . Якщо не доведене зворотне, вв ажається, що така звичайна ці на відповідає рівню справедл ивих ринкових цін.
Для визначення звичайної ц іни товару (робіт, послуг) вико ристовується інформація про укладені на момент продажу т акого товару (роботи, послуги ) договори з ідентичними (одно рідними) товарами (роботами, п ослугами) у співставних умов ах. Зокрема, враховуються так і умови договорів, як кількіс ть (обсяг) товарів (наприклад, обсяг товарної партії), строк и виконання зобов'язань, умов и платежів, звичайних для так ої операції, а також інші об'єк тивні умови, що можуть вплину ти на ціну. При цьому умови дог оворів на ринку ідентичних (у разі їх відсутності - однорід них) товарів (робіт, послуг) ви знаються співставними, якщо відмінність між такими умова ми суттєво не впливає на ціну , або може бути економічно обґ рунтована. При цьому врахову ються звичайні при укладанні угод між непов'язаними особа ми надбавки чи знижки до ціни . Зокрема, але не виключно, вра ховуються знижки, пов'язані з сезонними та іншими коливан нями споживчого попиту на то вари (роботи, послуги), втратою товарами якості або інших вл астивостей; закінченням (наб лиженням дати закінчення) ст року зберігання (придатності , реалізації); збутом неліквід них або низьколіквідних това рів; маркетинговою політикою , у тому числі при просуванні т оварів (робіт, послуг) на ринки ; наданням дослідних моделей і зразків товарів з метою озн айомлення з ними споживачів.
Якщо товари (роботи, послуги ), ідентичні (за їх відсутності - однорідні) товарам (роботам, послугам), стосовно яких визн ачається звичайна ціна, прил юдно пропонуються до продажу , або мають ціни, встановлені н а організованому ринку цінни х паперів, або мають біржову ц іну (біржове котирування), виз начення звичайної ціни у вст ановленому в абзаці першому цього підпункту порядку здій снюється із врахуванням таки х факторів.
Для товарів (робіт, послуг), я кі продаються шляхом прилюдн ого оголошення умов їх прода жу, звичайною визнається цін а, що міститься у такому прилю дному оголошенні.
Якщо товари (роботи, послуги ) продаються з використанням конкурсу, аукціону, біржової пропозиції або пропозиції н а організованому ринку цінни х паперів, або коли продаж (від чуження) товарів здійснюєтьс я у примусовому порядку згід но із законодавством, звичай ною є ціна, отримана при таком у продажі.
Згідно п.п 1.20.8 п. 1.20 ст.1 Закону Ук раїни "Про оподаткування при бутку підприємств", обов'язок доведення того, що ціна догов ору не відповідає рівню звич айної ціни у випадках, визнач ених цим Законом, покладаєть ся на податковий орган у поря дку, встановленому законом. П ри проведенні перевірки плат ника податку податковий орга н має право надати запит, а пла тник податку зобов'язаний об ґрунтувати рівень договірни х цін або послатися на норми а бзацу першого підпункту 1.20.1 ць ого пункту.
Відповідно до п.п. 1.20.10 п. 1.20 ст. 1 З акону України "Про оподаткув ання прибутку підприємств", д онарахування податкових зоб ов'язань платника податку по датковим органом внаслідок в изначення звичайних цін здій снюється за процедурою, вста новленою законом для нарахув ання податкових зобов'язань за непрямими методами, а для п латників податку, визнаних п риродними монополістами згі дно із законом, - також відпові дно до принципів регулювання цін, встановлених таким зако ном.
Податковий орган має право застосувати звичайні ціни д ля визначення бази оподаткув ання у випадках, передбачени х законом, незалежно від виду господарської операції, що з дійснюється платником цього податку, або податкового ста тусу іншої сторони такої опе рації.
Відповідно до п.п. 4.3.1, 4.3.2 п. 4.3 ст. 4 Закону України "Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами" від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ (у реда кції, що була чинною на момент проведення перевірки), якщо к онтролюючий орган не може са мостійно визначити суму пода ткового зобов'язання платник а податків згідно з підпункт ом "а" підпункту 4.2.2 статті 4 цьог о Закону у зв'язку з невстанов ленням фактичного місцезнах одження підприємства чи його відокремлених підрозділів, місцезнаходження фізичної о соби або ухиленням платника податків чи його посадових о сіб від надання відомостей, п ередбачених законодавством , а також якщо неможливо визна чити суму податкових зобов'я зань у зв'язку з неведенням пл атником податків податковог о обліку або відсутністю виз начених законодавством перв инних документів, сума подат кових зобов'язань платника п одатків може бути визначена за непрямим методом. Цей мето д може застосовуватися також у випадках, коли декларацію б уло подано, але під час докуме нтальної перевірки, що прово диться контролюючим органом , платник податків не підтвер джує розрахунки, наведені у д екларації, наявними документ ами обліку у порядку, передба ченому законодавством.
За непрямим методом податк ове зобов'язання визначаєтьс я за оцінкою витрат платника податків, приросту його акти вів, кількості осіб, які переб увають з ним у відносинах най му, а також оцінкою інших елем ентів податкових баз, які при ймаються для розрахунку пода ткового зобов'язання щодо ко нкретного податку, збору (обо в'язкового платежу) відповід но до закону.
Якщо підставою для застосу вання непрямих методів є від сутність окремих документів обліку, такий метод може заст осовуватися виключно для виз начення об'єкта оподаткуванн я або його елементів, пов'язан их із такими документами. Якщ о платник податків подає інш і документи обліку або інші п ідтвердження, достатні для в изначення показників відсут ніх документів обліку, непря мі методи не застосовуються.
Згідно п.п. 4.3.5 п. 4.3 ст. 4 Закону Ук раїни "Про порядок погашення зобов'язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами" ріш ення про сплату податкових з обов'язань приймається у суд овому порядку за поданням ке рівника (його заступника) від повідного податкового орган у.
Пунктом 1.9 ст.1 Закону України "Про порядок погашення зобов 'язань платників податків пе ред бюджетами та державними цільовими фондами" встановле но, що податкове повідомленн я є письмовим повідомленням контролюючого органу про обо в' язок платника податків сп латити суму податкового зобо в' язання, визначену контрол юючим органом, у випадках, пер едбачених цим Законом.
Порядок направлення орган ами державної податкової слу жби України податкових повід омлень платникам податків та рішень про застосування штр афних (фінансових) санкцій ре гламентований наказом Держа вної податкової адміністрац ії України від 21.06.2001 року N 253 " Про затвердження Порядку н аправлення органами державн ої податкової служби України податкових повідомлень плат никам податків та рішень про застосування штрафних (фіна нсових) санкцій".
Пунктом 2.5, 2.6 зазначеного Пор ядку 2.6 дано визначення податк ового повідомлення - це пись мове повідомлення податково го органу про обов'язок платн ика податків сплатити суму п одаткового зобов'язання, виз начену податковим органом у випадках, передбачених закон одавством. Податкове повідом лення - рішення є однією з форм податкового повідомлення; п одаткове повідомлення-рішен ня (далі - податкове повідомле ння) - це рішення керівника под аткового органу (його заступ ника) щодо виявленого переви щення (заниження) бюджетного відшкодування або відмови у наданні бюджетного відшкоду вання, а також обов'язку платн ика податків:
сплатити нараховану або до нараховану суму податкового зобов'язання;
сплатити суми застосовани х штрафних (фінансових) санкц ій (у тому числі пеню за поруше ння у сфері зовнішньоекономі чної діяльності) за порушенн я податкового законодавства та інших нормативно-правови х актів, що приймаються за рез ультатами перевірок платник а податків (у т. ч. камеральних );
сплатити суми штрафних сан кцій за порушення граничних строків сплати узгодженого п одаткового зобов'язання;
сплатити штраф за самостій не відчуження активів, які пе ребувають у податковій заста ві та потребують обов'язково ї попередньої згоди податков ого органу на таке відчуженн я.
Тобто, податкове повідомле ння є тим документом, що зобов 'язує платника податку сплат ити суму податкового зобов'я зання, визначеного в такому п овідомленні в порядку і стро ки, передбачені в ньому.
Водночас, наказом ДПА Украї ни від 11.09.2008 року N 584 було затверд жено Методичні рекомендації щодо оформлення матеріалів документальних перевірок су б'єктів господарювання - юрид ичних осіб, а також їх філій, в ідділень та інших відокремле них підрозділів та документу вання виявлених порушень (із змінами, внесеними наказом Д ПА України № 756 від 31.12.2009 року) (над алі - Методичні рекомендаці ї).
Так, п. 3.1.4 Методичних рекомен дацій встановлено, що у разі в становлення порушення подат кового законодавства у випад ках, законодавчо передбачени х для застосування звичайної ціни, додатково зазначаєтьс я сума податкового зобов'яза ння, розрахованого у зв'язку і з незастосуванням (невірним застосуванням) платником под атків у податковому обліку з вичайних цін.
При цьому для дотрим ання передбаченої законодав ством процедури нарахування податкових зобов'язань внас лідок визначення звича йних цін працівник, відповід альний за проведення перевір ки, подає (направляє) керівник у податкового органу (на облі ку в якому перебуває платник податків) службову записку (л ист тощо) для прийняття рішен ня про застосування звичайни х цін при визначенні податко вих зобов'язань.
Рішення (наказ) про зас тосування звичайних цін при визначенні податкових зобов 'язань (далі - наказ) складаєть ся із зазначенням дати та ном ера наказу, назви та коду ЄДРП ОУ платника податків, що пере віряється, підстав для засто сування звичайної ціни, пере дбачених законом з питань оп одаткування тощо.
У разі видання керівн иком податкового органу тако го наказу у відповідних підп унктах Розділу III акта перевір ки здійснюється посилання на цей наказ із зазначенням дат и його видання та номера, підс тави для застосування звичай ної ціни, передбаченої закон одавством (норми законів з пи тань оподаткування, що перед бачають застосування звичай них цін (наприклад, при визнач енні валових доходів, валови х витрат, податкового кредит у, податкових зобов'язань з по датку на додану вартість тощ о)), механізму і обґрунтування здійсненого розрахунку у по рядку, встановленому пунктом 1.20 статті 1 Закону України "Про оподаткування прибутку підп риємств".
Після підписання акт а перевірки, враховуючи резу льтати розгляду заперечень д о нього (у разі наявності), пра цівником, відповідальним за проведення перевірки, готуєт ься проект рішення про визна чення податкових зобов'язань із застосуванням звичайних цін (далі - Рішення) за формою, в становленою додатком 9 до нак азу.
Рішення складається в одному примірнику на розра ховану суму податкового зобо в'язання із застосуванням зв ичайних цін (з урахуванням шт рафних (фінансових) санкцій) щ одо кожного окремого податку , збору (обов'язкового платежу ), підписується керівником (за ступником керівника) податко вого органу (на обліку в якому перебуває платник податків) та скріплюється печаткою ць ого органу. Рішення реєструє ться в Журналі реєстрації рі шень про визначення податков их зобов'язань із застосуван ням звичайних цін, форма яког о встановлена додатком 10 до на казу.
Матеріали про нараху вання податкових зобов'язань із застосуванням звичайних цін відповідно до наказу ДПА України від 22.02.2008 р. N 106 "Про орган ізацію роботи юридичних підр озділів в органах державної податкової служби" передають ся юридичному підрозділу для підготовки позовної заяви д о суду (за місцезнаходженням платника податків) на підста ві пункту 11 статті 10 Закону Укр аїни від 4 грудня 1990 року N 509-XII "Про державну податкову службу в Україні".
До Рішення в обов'язко вому порядку додається розра хунок податкового зобов'язан ня (штрафних (фінансових) санк цій, передбачених законодавс твом).
Для забезпечення мож ливості добровільної сплати платником податків розрахов аних із застосуванням звичай них цін податкових зобов'яза нь (разом із штрафними санкці ями) працівником, відповідал ьним за проведення перевірки , протягом одного дня від дати реєстрації акта перевірки (а при наявності заперечень до акта - від дати надання відпов іді щодо результатів їх розг ляду) готується та направляє ться платнику податків лист- пропозиція щодо самостійної сплати розрахованих із заст осуванням звичайних цін пода ткових зобов'язань.
Такий лист складаєть ся у довільній формі і повине н містити дату та номер листа , найменування та код за ЄДРПО У платника податків, дату та н омер акта перевірки, передба чені законом з питань оподат кування підстави для застосу вання звичайної ціни, суми ро зрахованих із застосуванням звичайних цін податкових зо бов'язань (разом із штрафними санкціями), бюджетний рахуно к одержувача, установу банку та МФО, орієнтовну дату подач і до суду позовної заяви про с тягнення податкових зобов'яз ань.
Додатком 9 до наказу ДПА Ук раїни 31.12.2009 N 756 затверджено зраз ок форми рішення про визначе ння податкових зобов'язань і з застосуванням звичайних ці н. Так, формою рішення передба чено, що податкові зобов'язан ня, визначені із застосуванн ям звичайних цін, сплачуютьс я до бюджетів (державних ціль ових фондів) на підставі судо вого рішення.
Відповідно до п. 11 ст. 10 Закону України "Про державну податк ову службу в Україні" від 04.12.1990 р оку N 509-XII, органи державної пода ткової служби подають до суд ів позови до підприємств, уст анов, організацій та громадя н про стягнення заборгованос ті перед бюджетом і державни ми цільовими фондами за раху нок їх майна.
З аналізу вищенаведених но рмативно-правових актів випл иває, що рішення про визначен ня податкових зобов'язань із застосуванням звичайних цін не створює жодного обов'язку для платника податків самос тійно сплатити визначену у н ьому суму податкового зобов' язання, а правомірність прий няття такого рішення повинна підтверджуватись відповідн им рішенням суду за позовом п одаткового органу про стягне ння податкових зобов'язань.
Як вже було зазначено вище, ДПІ в Сихівському районі м. Ль вова звернулась до Львівсько го окружного адміністративн ого суду з позовом до ТзОВ фір ма "ЗЕСТ" Лтд. про стягнення до бюджету податкового зобов'я зання в сумі 15816,40 грн. (15007,00 грн. осн овного платежу та 809,40 грн. штра фних (фінансових) санкцій), виз наченого із застосуванням зв ичайних цін. Провадження у сп раві відкрито 01.08.2011 року.
Таким чином, правомірність та правильність нарахування позивачу податкового зобов' язання, визначеного із засто суванням звичайних цін, пови нна перевірятись в межах роз гляду позовної заяви ДПІ в Си хівському районі м. Львова пр о стягнення з ТзОВ фірма "ЗЕСТ " Лтд. податкового зобов'язанн я, визначеного із застосуван ням звичайних цін.
За таких обставин, оскільки права позивача в зв'язку з при йняттям рішення № 00005222321 від 03.03.2011 р оку жодним чином не порушено , суд вважає, що позов є безпід ставним і у його задоволенні слід відмовити.
Відповідно до ст. 94 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, судові витрати зі сторін стягненню не підляга ють.
Керуючись ст.ст. 7-14, 18, 19, 69-71, 86, 94, 158-163, 167 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
у задоволенні позову відмовити повністю.
Постанова може бути оскарж ена в порядку та строки, перед бачені ст.ст. 186, 254 КАС України.
Постанова може бути оскарж ена до Львівського апеляційн ого адміністративного суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адмініс тративний суд. Копія апеляці йної скарги одночасно надсил ається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.
Повний текст постанови виг отовлений 01.04.2012 року.
Суддя (підпис)
Суддя Потабенко В.А.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.03.2012 |
Оприлюднено | 06.04.2012 |
Номер документу | 22373604 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні