Постанова
від 27.03.2012 по справі 2а-14531/10/5/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

cpg1251 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

27 березня 2012 р. (14:59) Справа №2а-14531/10/5/0170

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі:

головуючого судді Сидоренка Д.В., при секретарі Павленко Н.О.,

розглянувши за участю представника позивача - ОСОБА_1, довіреність № 01-10/01

від 10.01.2012 року,

у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «КІНГ 99»

до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Автономної Республіки

Крим Державної податкової служби,

про визнання недійсними податкових повідомлень-рішень,

Обставини справи: До Окружного адміністративного суду АР Крим надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Кінг 99» до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим про визнання недійсними податкових повідомлень-рішень № 0011582301/0 від 07.09.2009 року, № 0011582301/1 від 07.10.2009 року, № 0011582301/2 від 12.11.2009 року, № 0011582301/3 від 20.01.2010 року.

Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 10.11.2010 року відкрито провадження по адміністративній справі, закінчено підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду.

Ухвалою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 09.12.2010 року провадження по справі зупинено до набрання законної сили рішенням у справі № 5002-7/5482-2010, що розглядається Господарським судом АР Крим.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 31.03.2011 провадження по справі поновлено.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 28.07.2011 року провадження по справі зупинено до розгляду Севастопольським апеляційним адміністративним судом заяви ТОВ «Кінг 99» про перегляд постанови Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 24.02.2010 року по справі № 2а-1872/09/1/0170 за нововиявленими обставинами.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 07.03.2012 року провадження по справі поновлено.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 27.03.2012 року первинного відповідача по справі замінено на його правонаступника - Державну податкову інспекцію у м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби.

У судовому засіданні, яке відбулось 27.03.2012 року, представник позивача наполягав на задоволенні позовних вимог у повному обсязі, посилаючись на те, що відповідачем необґрунтовано збільшено розмір орендної плати товариства за договором оренди земельної ділянки від 16.11.2006 року, укладеним з Сімферопольською міською радою АР Крим. В обґрунтування позовних вимог, представником позивача було зазначено про те, що розмір орендної плати змінено на підставі рішення 21-ї сесії Сімферопольської міської ради V скликання від 24.05.2007 року № 264 «Про орендну плату за землю», яким збільшено коефіцієнт ставки орендної плати. Проте, розмір орендної плати було визначено безпосередньо у договорі від 16.11.2006 року, жодних змін або доповнень до цього договору в частині розміру орендної плати не вносилось. У зв'язку з чим, неправомірним є збільшення розміру орендної плати на підставі рішення міської ради. Ці обставини також встановлені судовим рішенням Господарського суду АР Крим у справі № 5002-7/5482-2010 від 20.01.2011 року, яке набрало законної сили.

Відповідач явку свого представника в судове засідання, яке відбулось 03.04.2012 року не забезпечив, надав суду заперечення на позовну заяву, в якому з позовними вимогами не погодився, посилаючись на те, що донарахування позивачу орендної плати є правомірним, здійснено на підставі рішення Сімферопольської міської ради від 24.05.2007 року № 264 «Про орендну плату за землю», відповідно до якого з 01.06.2007 року встановлені нові коефіцієнти до ставок земельного податку для розрахунків розмірів орендної плати по м. Сімферополю. Позивачу був направлений лист про необхідність перерахунку орендної плати. Проте, такий перерахунок позивачем здійснений не був, наслідком чого стало прийняття оскаржуваного повідомлення-рішення про донарахування орендної плати з урахуванням нового коефіцієнту до ставок земельного податку.

Заслухавши пояснення представника позивача, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору, суд

ВСТАНОВИВ:

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до п. 1 ч.2 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Пунктом 7 ч. 1 ст. 3 КАС України визначено поняття суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Пунктом 1 ч. 1 ст. 3 КАС України визначено поняття справи адміністративної юрисдикції, - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» до системи органів державної податкової служби належать: Державна податкова адміністрація України, спеціалізовані державні податкові інспекції, державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, державні податкові інспекції в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах (далі - органи державної податкової служби).

Державна податкова адміністрація України є центральним органом виконавчої влади. Державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі підпорядковуються Державній податковій адміністрації України.

Державні податкові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах, міжрайонні, спеціалізовані та об'єднані державні податкові інспекції підпорядковуються відповідним державним податковим адміністраціям в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (ст. 4 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»).

Згідно із ст. 2 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» основним завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (далі - податки, інші платежі).

Враховуючи зазначене, відповідач, здійснюючи свої повноваження у спірних відносинах є суб'єктом владних повноважень, спір що виник між сторонами пов'язаний із захистом прав позивача у сфері публічно-правових відносин і є справою адміністративної юрисдикції, його належить розглядати в порядку, встановленому КАС України.

Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим 21.04.1999 року проведено державну реєстрацію юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю «Кінг 99», що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію серії А00 № 439149 від 21.04.1999 року (а.с.26).

Позивач з 21.04.1999 року перебуває на податковому обліку у ДПІ в м. Сімферополі АР Крим як платник податків та зборів за № 7930.

Посадовими особами ДПІ в м. Сімферополі АР Крим у період з 12.08.2009 року по 28.08.2009 року проведено планову виїзну перевірку ТОВ «Кінг 99» (ЄДРПОУ 30395385) з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.04.2008 року по 30.06.2009 року, валютного та іншого законодавства за період з 01.04.2008 року по 30.06.2009 року.

За результатами перевірки складено акт № 8425/23-2/30395385 від 02.09.2009 року (а.с.9-16), в якому зафіксовано порушення позивачем, зокрема ст. 2, ст. 19 Закону України «Про плату за землю», ст. 17, ст.21 Закону України «Про оренду землі», рішення Сімферопольської міської ради АР Крим № 264 від 24.05.2007 року «Про орендну плату за землю по м. Сімферополю», в результаті чого донараховано податкове зобов'язання по орендній платі за земельні ділянки державної і комунальної власності за період з 01.04.2008 року по 30.06.2008 суму 4349,61 грн., та з 01.01.2009 року по 30.06.2009 року на суму 3342,12 грн.

До акту перевірки № 8425/23-2/30395385 від 02.09.2009 року складено довідку № 476/23-9 від 21.08.2009 року, що є його невід'ємною частиною, про результати планової виїзної перевірки з питань повноти обчислення та своєчасності внесення до бюджету сум місцевих, ресурсних (рентних) та неподаних платежів ТОВ «Кінг 99» за період з 01.04.2008 року по 30.06.2009 року (а.с.50-55).

У довідці викладено обставини, які, на думку податкового органу, призвели до порушення позивачем податкового законодавства.

У відповідності до договору оренди земельної ділянки від 16.11.2006 року, Сімферопольською міською радою передано в оренду ТОВ «Кінг 99» земельну ділянку площею 0,1392 га, яка розташована за адресою: м. Сімферополь, вул. Севастопольська,55а, для експлуатації АЗС, терміном дії до 14.03.2021 року. Орендна плата встановлена в розмірі 470,96 грн. в місяць.

Відповідно до рішення Сімферопольської міської ради АР Крим № 264 від 24.05.2007 року «Про орендну плату за землю по м. Сімферополю», з 01.06.2007 року встановлені коефіцієнти до ставок земельного податку для розрахунку розмірів орендної плати за землю по м. Сімферополю.

В ході перевірки спрямовано запит до Управління економіки та регіональної політики Сімферопольської міської ради від 17.08.2009 року № 10045/9/23-9 для визначення розміру орендної плати за перевіряємий період.

Згідно з відповіддю Управління економіки та регіональної політики Сімферопольської міської ради № 02-01/814-г від 19.08.2008 року, у відповідності із змінами, внесеними рішенням 37 сесії V скликання від 27.05.2008 року № 558 Сімферопольської міської ради, розмір орендної плати за земельну ділянку площею 0,1392 га, розташовану у м. Сімферополі по вул. Севастопольській,55а, за період з 01.04.2008 року по 31.12.2008 року складає 967,44 грн. на місяць, за період з 01.01.2009 року по 30.06.2009 року - 1114,76 грн. на місяць.

У деклараціях по орендній платі за земельні ділянки державної і комунальної власності, наданих до ДПІ у м. Сімферополі, платником не застосовані нові коефіцієнти до ставок орендної плати за землю у відповідності з рішенням Сімферопольської міської ради від 24.05.2007 року № 264 «Про орендну плату за землю по м. Сімферополю», яке було опубліковано в офіційному засобі масової інформації «Южна столиця» від 15-21.06.2007 РОКУ № 24 (805).

Внаслідок зазначеного, податковим органом зроблено висновок про порушення позивачем вимог законодавства та донараховано зобов'язання по орендній платі за період з 01.04.2008 року по 30.06.2009 року у загальній сумі 7691,73 грн.

Акт перевірки № 8425/23-2/30395385 від 02.09.2009 року був підписаний директором ТОВ «Кінг 99» із запереченнями.

На підставі даних акту № 8425/23-2/30395385 від 02.09.2009 року, враховуючи виявлені під час перевірки порушення, відповідачем 07.09.2009 року було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0011582301/0, в якому визначено суму податкового зобов'язання позивача по орендній платі у загальній сумі 11537,59 грн., у тому числі 7691,73 грн. за основним платежем та 3845,86 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями.

Податкове повідомлення-рішення № 0011582301/0 від 07.09.2009 року було оскаржено позивачем в адміністративному порядку. За наслідками розгляду скарг позивача прийняті податкові повідомлення-рішення на суму 11537,59 грн., у тому числі 7691,73 грн. за основним платежем та 3845,86 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями: № 0011582301/1 від 07.10.2009 року, № 0011582301/2 від 12.11.2009 року та № 0011582301/3 від 20.02.2010 року.

Не погодившись з рішеннями податкового органу, прийнятими в адміністративному порядку, позивач звернувся з позовом про їх оскарження у судовому порядку.

Судом перевірено правомірність та правове обґрунтування донарахування ТОВ «Кінг 99» податкового зобов'язання з орендної плати за період з 01.04.2008 року по 30.06.2009 року та встановлено наступне.

Ст.19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти на підстава, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Оцінюючи правомірність дій та рішень органу власних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст. 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб'єкта, встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого: суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України; суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Приймаючи до уваги, що спірні правовідносини виникли до набрання чинності Податковим кодексом України, тобто до 01.01.2011 року, суд вважає за необхідне керуватися нормами, чинними на момент виникнення спірних правовідносин.

Відповідно до Земельного кодексу України (далі - ЗК України) земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Використання власності на землю не може завдавати шкоди правам і свободам громадян, інтересам суспільства, погіршувати екологічну ситуацію і природні якості землі.

Згідно зі ст. 18 ЗК України до земель України належать усі землі в межах її території, в тому числі острови та землі, зайняті водними об'єктами, які за основним цільовим призначенням поділяються на категорії.

Право на землю може бути виражене як право власності (ст.78 ЗК України) або право користування землею (ст. 92 ЗК України).

Під орендою землі слід розуміти засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності (ст. 1 Закону України № 161-XIV 06.10.1998 року «Про оренду землі» ).

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про плату за землю» від 03.07.1992 року № 2535 - ХІІ, чинному на момент виникнення спірних правовідносин (далі по тексту - Закон № 2535) використання землі в Україні є платним. Плата за землю здійснюється у вигляді земельного податку чи орендної плати, що визначаються в залежності від грошової оцінки земель.

Згідно із ст. 21 Закону України «Про оренду землі» орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Закону України «Про плату за землю»).

Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.

Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою:

для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється Законом України «Про плату за землю»;

для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Законом України «Про плату за землю».

Відповідно до ст. 13 Закону № 2535 підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку, яка перебуває у державній або комунальній власності є договір оренди такої земельної ділянки.

Згідно зі ст. 14 Закону № 2535 платники земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності (крім громадян) самостійно обчислюють суму земельного податку та орендної плати щороку за станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою центральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій Платник податків має право подавати щомісячно нову звітну податкову декларацію, що не звільняє його від обов'язку подання податкової декларації до 1 лютого поточного року, у тому числі і за нововідведені земельні ділянки, що не звільняє від обов'язку подання податкової декларації протягом місяця з дня виникнення права на нововідведену земельну ділянку, протягом 20 календарних днів місяця наступного за звітним.

Матеріали справи свідчать про те, що 24.11.2006 року між Сімферопольською міською радою (орендодавець) та ТОВ «Кінг 99» укладено договір оренди земельної ділянки (а.с.18-25).

Відповідно до п.1.1 Договору орендодавець надає, а орендар приймає у строкове платне користування земельну ділянку для експлуатації та обслуговування автозаправної станції, яка знаходиться за адресою: м. Сімферополь, вул. Севастопольська,55а.

Об'єктом оренди є земельна ділянка площею 0,1392 га, цільове призначення: несільськогосподарське використання, а саме: для експлуатації та обслуговування автозаправної станції.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки, яка передається в оренду, становить 282255,14 грн. (п.2.1.-2.2. Договору).

Відповідно до п.3.1 Договору земельна ділянка надана в оренду строком на 15 років до 14.03.2021 року.

Орендна плата за земельну ділянку передбачена розділом 4 цього Договору та становить 84772,80 грн., перераховується наступним чином: щомісячно до 15 числа, наступного за звітним місяцем - 470,96 грн.

Пунктом 4.3 Договору передбачено, що розмір орендної плати може бути переглянутий за згодою сторін.

Договір оренди земельної ділянки від 24.11.2006 року зареєстровано в Кримській регіональній філії ДП «Центр державного земельного кадастру при Держкомземі України» в Книзі записів реєстрації договорів оренди землі Центрального району за № 040600100084 від 07.12.2006 року.

На виконання умов договору оренди земельної ділянки від 24.11.2006 року позивачем щомісячно до 15 числа вносилась орендна плата, розмір якої було визначено договором.

За період з 01.04.2008 року по 30.06.2009 року позивачем сплачено орендної плати у загальній сумі 7703,79 грн. Проте, за даними перевірки податкове зобов'язання з орендної плати за вказаний період позивачем занижено на суму 7691,73 грн.

Висновок щодо заниження позивачем зобов'язання з орендної плати, як зазначалось вище, обґрунтований тим, що платником не був застосований коефіцієнт, визначений у рішенні Сімферопольської міської ради від 24.05.2007 року № 264 «Про орендну плату за землю по м. Сімферополю».

Судом перевірено доводи відповідача в цій частині та встановлено наступне.

Як свідчать матеріали справи, ТОВ «Кінг 99» до Окружного адміністративного суду АР Крим оскаржувались податкові повідомлення-рішення ДПІ в м. Сімферополі АР Крим про донарахування орендної плати у зв'язку із зміною коефіцієнту до ставок земельного податку на підставі рішення Сімферопольської міської ради від 24.05.2007 року № 264.

Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 21.09.2009 року по справі №2а-1872/09/1/0170 встановлені обставини, згідно яких зміни до договору оренди земельної ділянки щодо збільшення розміру орендної плати за землю на підставі рішення Сімферопольської міської ради від 24.05.2007 року № 264 не вносились, додаткові угоди не укладались та не реєструвались у відповідному порядку.

Інших умов збільшення розміру орендної плати законами України не передбачено, у тому числі і за рішенням податкового органу.

У зв'язку з зазначеним, судом першої інстанції зроблено висновок про протиправність донарахування податковим органом ТОВ «Кінг 99» орендної плати за договором оренди земельної ділянки від 24.11.2006 року.

Проте, постановою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 24.02.2010 року постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 21.09.2009 року по справі №2а-1872/09/1/0170 скасовано, прийнято нову постанову, якою у задоволенні позовних вимог відмовлено.

Рішення суду апеляційної інстанції базується на тому, що ТОВ «Кінг 99» було відомо про зміну (збільшення) коефіцієнтів до ставок земельного податку для розрахунку орендної плати відповідно до рішення Сімферопольської міської ради від 24.05.2007 року № 264, проте ним не було виявлено незгоду з новими розмірами орендної плати. Відтак, правомірними є донарахування ТОВ «Кінг 99» орендної плати з урахуванням нових коефіцієнтів.

Відповідно до ч. 5 ст. 254 КАС України постанова або ухвала суду апеляційної чи касаційної інстанції за наслідками перегляду, постанова Верховного Суду України набирають законної сили з моменту проголошення, а якщо їх було прийнято за наслідками розгляду у письмовому провадженні, - через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.

Згідно з ч. 2 ст. 255 КАС України обставини, які були встановлені постановою, що набрала законної сили, в одній адміністративній справі не можуть оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.

Аналогічне правило встановлено ч. 1 ст. 72 КАС України, а саме: обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Отже, обставини щодо правомірності застосування податковим органом при розрахунку орендної плати ТОВ «Кінг 99» за договором від 24.11.2006 року коефіцієнту до ставок земельного податку, передбаченого рішенням Сімферопольської міської ради від 24.05.2007 року № 264, є такими, що не потребують доказування.

На підставі зазначеного вище, суд вважає правомірними висновки ДПІ в м. Сімферополі, викладені в акті перевірки № 8425/23-2/30395385 від 02.09.2009 року, щодо порушення позивачем ст. 2, ст. 19 Закону України «Про плату за землю», ст. 17, ст.21 Закону України «Про оренду землі», рішення Сімферопольської міської ради АР Крим № 264 від 24.05.2007 року «Про орендну плату за землю по м. Сімферополю».

Згідно з п.п. «б» п.п. 4.2.2 п.4.2 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», що діяв на момент проведення перевірки позивача, контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо дані документальних перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових деклараціях.

Відповідно до п.п. 17.1 3 п. 17.1 ст. 17 Закону № 2181 у разі коли контролюючий орган самостійно донараховує суму податкового зобов'язання платника податків за підставами, викладеними у підпункті "б" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 цього Закону, такий платник податків зобов'язаний сплатити штраф у розмірі десяти відсотків від суми недоплати (заниження суми податкового зобов'язання) за кожний з податкових періодів, установлених для такого податку, збору (обов'язкового платежу), починаючи з податкового періоду, на який припадає така недоплата, та закінчуючи податковим періодом, на який припадає отримання таким платником податків податкового повідомлення від контролюючого органу, але не більше п'ятдесяти відсотків такої суми та не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян сукупно за весь строк недоплати, незалежно від кількості податкових періодів, що минули.

З огляду на зазначене, правомірним є донарахування позивачу орендної плати за період з 01.04.2008 року по 30.06.2009 року в сумі 7691,73 грн. та нарахування штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 3845,86 грн.

Відтак, податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим № 0011582301/0 від 07.09.2009 року, № 0011582301/1 від 07.10.2009 року, № 0011582301/2 від 12.11.2009 року, № 0011582301/3 від 20.01.2010 року є такими, що прийняті правомірно, на підставі та в межах закону, у зв'язку з чим відсутні підстави для їх скасування.

За таких обставин, суд відмовляє у задоволенні позовних вимог.

У судовому засіданні, яке відбулось 27.03.2012 року оголошено вступну та резолютивну частини.

Відповідно до вимог ст. 163 КАС України постанова оформлена та підписана 02.04.2012 року.

Керуючись ст.ст. 160-163, 167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позовних вимог - відмовити.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Сидоренко Д.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення27.03.2012
Оприлюднено19.04.2012
Номер документу22629359
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14531/10/5/0170

Ухвала від 09.01.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Лядова Тетяна Романівна

Ухвала від 19.11.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Лядова Тетяна Романівна

Постанова від 27.03.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Сидоренко Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні