cpg1251 УХВАЛА
про відмову в заміні сторони виконавчого провадження
05 квітня 2012 року Справа № 2а-19229/09/0370
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Денисюка Р.С.,
розглянувши в порядку письмового провадження в місті Луцьку подання Відділу державної виконавчої служби Нововолинського міського управління юстиції про заміну сторони у зведеному виконавчому провадженні про стягнення з Державного підприємства «Волиньвугілля» підвищеної плати за нераціональне використання газу та інших паливно-енергетичних ресурсів,
ВСТАНОВИВ:
26 березня 2012 року Відділ державної виконавчої служби Нововолинського міського управління юстиції (далі - ВДВС Нововолинського МУЮ) звернувся в суд із поданням про заміну сторони зведеного виконавчого провадження, в якому просить провести заміну стягувача у зведеному виконавчому провадженні - Державну інспекцію з енергозбереження на її правонаступника - Державне агенство з енергоефективності та енергозбереження України в зв"язку з ліквідацією Державної інспекції з енергозбереження.
Заявник ВДВС Нововолинського МУЮ в судове засідання не прибув, на адресу суду надіслав клопотання про розгляд подання про заміну сторони виконавчого провадження за відсутності його представника. Подання підтримує в повному обсязі.
Представник Державної інспекції з енергозбереження в судове засідання не прибув, хоча належним чином був повідомлений про розгляд подання про заміну сторони виконавчого провадження, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення.
Представник Державного агенства з енергоефективності та енергозбереження України в судове засідання не прибув надав суду заяву про розгляд подання про заміну сторони виконавчого провадження за його відсутності.
Боржник ДП «Волиньвугілля в судове засідання не прибув, на адресу суду надіслав заяву про розгляд подання про заміну сторони виконавчого провадження у відсутності його представника.
Відповідно до частини 2 статті 264 КАС України, неприбуття в судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду питання про заміну сторони виконавчого провадження, не перешкоджає судовому розгляду.
Ухвалою суду від 05.04.2012 року відповідно до частини 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд ухвалив розгляд подання про заміну сторони виконавчого провадження здійснювати в порядку письмового провадження.
Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що подання про заміну сторони у зведеному виконавчому провадженні не підлягає до задоволення, з наступних підстав.
Судом встановлено, що на виконанні у ВДВС Нововолинського МУЮ перебуває зведене виконавче провадження по примусовому виконанню виконавчих листів №1866/2010 від 19.10.2010 року, №1867/2010 від 19.10.2010 року, №1868/2010 від 19.10.2010 року, №1869/2010 від 19.10.2010 року, №1870/2010 від 19.10.2010 року, №1871/2010 від 19.10.2010 року, виданих Волинським окружним адміністративним судом про стягнення з ДП «Волиньвугілля» в дохід Державного бюджету України підвищеної плати за нераціональне використання паливно-енергетичних ресурсів.
04.11.2010 року та 09.11.2010 року заступником начальника ВДВС Нововолинського МУЮ Гальчиком С.М. винесено постанови про відкриття виконавчого провадження.
Частина 1 статті 264 КАС України передбачає, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Відповідно до статті 55 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.
Статтею 59 Господарського кодексу України передбачено, що припинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням власника (власників) чи уповноважених ним органів, за рішенням інших осіб - засновників суб'єкта господарювання чи їх правонаступників, а у випадках, передбачених законами, - за рішенням суду. У разі приєднання одного або кількох суб'єктів господарювання до іншого суб'єкта господарювання до цього останнього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаних суб'єктів господарювання. Суб'єкт господарювання вважається ліквідованим з дня внесення до державного реєстру запису про припинення його діяльності. Такий запис вноситься лише після затвердження ліквідаційного балансу відповідно до вимог цього Кодексу та подання головою ліквідаційної комісії або уповноваженою ним особою документів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичною особою - підприємцем у порядку, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».
Разом з цим, статтею 33 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» передбачено, що юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом. Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Крім того, відповідно до частини 11 статті 37 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» приєднання вважається завершеним з моменту державної реєстрації припинення юридичних осіб, що припиняються в результаті приєднання, та державної реєстрації відповідних змін до установчих документів.
З аналізу вищеназваних норм законодавства випливає, що юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Як вбачається з доданого до подання про заміну сторони виконавчого провадження листа Державного агентства з енергозбереження та енергоефективності України, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №346 від 28.03.2011 року «Про ліквідацію урядових органів» Державна інспекція з енергозбереження ліквідована та відповідно до Указів Президента України №1085 від 09.12.2010 року «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» та №462 від 13.04.2011 року «Про Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України», утворено Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України, яке є правонаступником Державної інпекції з енергозбереження.
Проте, з дослідженого судом Спеціального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців вбачається, що станом на 27.03.2012 року в Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб-підприємців запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи - стягувача Державної інспекції з енергозбереження не внесено.
Зважаючи на це, суд вважає, що юридичну особу - Державну інспекцію з енергозбереження станом на 27.03.2012 року у відповідності до вимог чинного законодавства не припинено, оскільки в Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб-підприємців відсутній запис про припинення юридичної особи.
Враховуючи вищевикладене, суд прийшов до висновку, що відсутні правові підстави для задоволення подання ВДВС Нововолинського МУЮ про заміну сторони виконавчого провадження, а відтак в її задоволення слід відмовити.
Керуючись ст.ст. 165, 264 КАС України, суд,
УХВАЛИВ:
В задоволенні подання Відділу державної виконавчої служби Нововолинського міського управління юстиції про заміну сторони зведеного виконавчого провадження відмовити.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Головуючий Р.С. Денисюк
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.04.2012 |
Оприлюднено | 19.04.2012 |
Номер документу | 22630774 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Денисюк Руслан Степанович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Денисюк Руслан Степанович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Денисюк Руслан Степанович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Денисюк Руслан Степанович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Денисюк Руслан Степанович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Денисюк Руслан Степанович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні