Постанова
від 13.10.2008 по справі 2-а-952/08
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

13.10.08 Справа №2-а-952/08

Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим у складі головуючо ї судді Трещової О.Р. , при секр етарі Марущенко О.О., за участю

представника позивача - Са вельєвої Таїсії Нураддінівн и,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу

за позовом Державної пода ткової інспекції м. Сімфероп оля АР Крим

до Суспільної установи ін валідів Київського району м. Сімферополя «Крим»

про стягнення податкової з аборгованості,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністра тивного суду Автономної Респ убліки звернулася з адмініст ративним позовом Державна п одаткова інспекція м. Сімфер ополя АРК до Суспільної уста нови інвалідів Київського ра йону м. Сімферополя «Крим» пр о стягнення заборгованості до бюджету в розмірі 340 гривен ь.

У судовому засіданні предс тавник позивача позов повніс тю підтримав та пояснив, що Су спільна установа інвалідів К иївського району м. Сімфероп оля «Крим» являється громадс ькою організацією, юридичною особою, яка зареєстрована в Д ПІ м. Сімферополя як платник п одатків з 2003 року. Відповідач в несений до реєстру неприбутк ових організацій та зобов' я заний у встановлені Законом України «Про оподаткування п рибутку підприємств» податк ові періоди подавати податко ві декларації. Позивачем про ведена документальна невиїз на перевірка за результатами якої було встановлено, що від повідач не надає у встановле ні терміни звітність. На підс таві акту перевірки було при йнято рішення про застосуван ня фінансових санкцій. Прийм аючи до уваги, що відповідач н а день розгляду справи забор гованість не погасив, предст авник позивача наполягала на стягненні заборгованості в розмірі 340 гривень з відповід ача.

У судове засідання відпові дач не з' явився, повідомлен ий належним чином про час, дат у та місце розгляду справи, пр о причини неявки суд не повід омив, клопотань про відкладе ння розгляду справи суду не н адходило. Приймаючи до уваги , що в матеріалах справи доста тньо доказів для з' ясування обставин по справі, суд вважа є можливим на підставі статт і 128 КАС України розглядати сп раву у відсутності відповіда ча.

Вислухавши пояснення представника позивача, досл ідивши матеріали справи та о цінивши доказі по справі в їх сукупності, суд вважає, що поз овні вимоги підлягають задов оленню в повному обсязі.

Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.

Відповідно до п. 4 частини 1 ст атті 17 КАС України компетенці я адміністративних судів пош ирюється на спори за звернен ням суб' єкта владних повнов ажень у випадках, встановлен их законом.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.

Частиною 1,3 статті 4 Закону У країни «Про державну податко ву службу в Україні» від 04.12.1990 р оку № 509-ХІІ Державна податков а адміністрація України є це нтральним органом виконавчо ї влади. Державні податкові і нспекції у районах, містах (кр ім міст Києва та Севастополя ), районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податк ові інспекції підпорядковую ться відповідним державним п одатковим адміністраціям в А втономній Республіці Крим, о бластях, містах Києві та Сева стополі.

Відповідно до підпункту 2.1.4 п. 2.1. статті 2 Закону України «П ро порядок погашення зобов' язань платників податків пе ред бюджетами та державними цільовими фондами» № 2191-ІІІ ві д 21.12.2000 року податкові органи ви знані контролюючими органам и стосовно податків і зборів (обов' язкових платежів), які справляються до бюджетів та державних цільових фондів. О тже, вони наділені компетенц ією, визначеною підпунктом 2.2. 1 пункту 2.2. статті 2 Закону здій снювати перевірки своєчасно сті, достовірності, повноти н арахування та сплати зазначе них податків.

Отже, органи державної пода ткової служби у відносинах з суб' єктами господарювання , під час реалізації своїх зав дань та функцій, встановлени х законодавством України, яв ляються суб' єктами владних повноважень.

Таким чином, судом вст ановлено, що Державна податк ова інспекція м. Сімферополя АРК являється суб' єктом вл адних повноважень.

Відповідно до ст.2 Зако ну України «Про державну под аткову службу в Україні» № 3813 в ід 24.12.1993 року головним завдання м державних податкових інспе кцій є здійснення контролю з а дотриманням податкового за конодавства, правильністю об числення, повнотою і своєчас ністю сплати до бюджетів под атків, зборів та інших платеж ів і неподаткових доходів (да лі - податків, інших платежів) і внесків до державних цільо вих фондів, встановлених зак онодавством України.

Таким чином, судом вст ановлено, що Державна податк ова інспекція м. Сімферополя АРК уповноважена здійснюва ти контроль за додержанням п одаткового законодавства.

Відповідно до частини 3 стат ті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи без діяльності суб'єктів владних повноважень адміністративн і суди перевіряють, чи прийня ті (вчинені) вони: 1) на підставі , у межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України; 2) з ви користанням повноваження з м етою, з якою це повноваження н адано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, щ о мають значення для прийнят тя рішення (вчинення дії); 4) без сторонньо (неупереджено); 5)доб росовісно; 6) розсудливо; 7) з дот риманням принципу рівності п еред законом, запобігаючи не справедливій дискримінації ; 8) пропорційно, зокрема з дотр иманням необхідного балансу між будь-якими несприятливи ми наслідками для прав, свобо д та інтересів особи і цілями , на досягнення яких спрямова не це рішення (дія); 9) з урахуван ням права особи на участь у пр оцесі прийняття рішення; 10) св оєчасно, тобто протягом розу много строку.

Стаття 19 Конституції Україн и зобов' язує орган влади ді яти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, пере дбачені Конституцією та зако нами України.

Отже «на підставі» означає , що суб' єкт владних повнова жень повинний бути утворений у порядку, визначеному Конст итуцією та законами України та зобов' язаний діяти на ви конання закону, за умов та об ставин, визначених ним.

«У межах повноважень» озна чає, що суб'єкт владних повнов ажень повинен вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов ' язків, встановлених закона ми.

«У спосіб» означає, що суб'є кт владних повноважень зобов ' язаний дотримуватися вста новленої законом процедури в чинення дії, і повинен обират и лише встановлені законом с пособи правомірної поведінк и при реалізації своїх владн их повноважень.

Суд з' ясовує, чи використа не повноваження, надане суб' єкту владних повноважень, з н алежною метою; обґрунтовано, тобто вчинено через вмотиво вані дії; безсторонньо, тобто без проявлення неупереджено сті до особи, стосовно якої вч иняється дія; добросовісно, т обто щиро, правдиво, чесно; роз судливо, тобто доцільно з точ ки зору законів логіки і зага льноприйнятих моральних ста ндартів; з дотриманням принц ипу рівності перед законом, з апобігаючи несправедливій д искримінації, тобто з рівним ставленням до осіб; пропорці йно та адекватно; досягнення розумного балансу між публі чними інтересами та інтереса ми конкретної особи.

Відповідно до частини 1 стат ті 1 Закону України “Про об' є днання громадян” об' єднанн я громадян є добровільне гро мадське формування, створене на основі єдності інтересів для спільної реалізації гро мадянами своїх прав і свобод . Згідно статті 14 Закону легал ізація (офіційне визнання) об ' єднань громадян є обов' яз ковою і здійснюється шляхом їх реєстрації або повідомлен ня про заснування. Після реєс трації об' єднання громадян воно набуває статус юридичн ої особи. Легалізація громад ської організації здійснюєт ься відповідно Міністерство м юстиції України, місцевими органами державної виконавч ої влади, виконавчими коміте тами сільських, селищних, міс ьких Рад народних депутатів.

Судом встановлено, що «Сусп ільна установа інвалідів Киї вського району м. Сімферопол я «Крим» являється громадсь кою організацією, зареєстров аною виконавчим комітетом Ки ївської районної ради м. Сімф ерополя АРК згідно зі свідоц твом про реєстрацію обєднанн я громадян від 27.03.2003 року № 124.

Судом встановлено, що Суспі льна установа інвалідів Київ ського району м. Сімферополя «Крим» являється також юрид ичною особою, яка відноситьс я до некомерційних організац ій, що обслуговують домашні г осподарства, що підтверджуєт ься довідкою з Єдиного держа вного реєстру підприємств та організацій України від 21.11.2006 року № 05.3-6-06/1617, свідоцтвом про д ержавну реєстрацію юридично ї особи серії А00 № 631009.

Згідно з пунктами 1.5, 1.7 Стату ту громадської організації С успільна установа інвалідів Київського району м. Сімферо поля «Крим» товариство явля ється неприбутковою організ ацією та не має на меті отрима ння прибутку, основними завд аннями суспільства є захист інтересів інвалідів, створен ня умов для їх соціальної реа білітації та інше.

Таким чином, судом встановл ено, що Суспільна установа ін валідів Київського району м. Сімферополя «Крим» являєтьс я обєднанням громадян, юриди чною особою, зобов' язане ви конувати обов' язки, покладе ні на нього законами у зв' яз ку зі здійсненням діяльності .

Відповідно до ст. 67 Конститу ції України, кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.

Відповідно до п.2 ч.1 ст.9 Закону України «Про систему оподаткування» від 25 червня 1991 року N 1251-XII платники податків і зборів (обов'язкових платеж ів) зобов' язані подавати до державних податкових органі в та інших державних органів відповідно до законів декла рації, бухгалтерську звітніс ть та інші документи і відомо сті, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (об ов'язкових платежів).

Відповідно до частини 1 ста тті 26 Закону України “Про об' єднання громадян” об' єднан ня громадян повинні у встано вленому порядку подавати фі нансовим органам декларації про свої доходи та витрати.

Порядок оподаткування під приємств, установ, організац ій, у тому числі обєднань гром адян визначається Законом Ук раїни «Про оподаткування пр ибутку підприємств» № 334/94-ВР ві д 28.12.1994 року, в якому встановлен і спеціальні правові режими оподаткування неприбуткови х організацій, до яких належа ть відповідно до статуту Сус пільна установа інвалідів Ки ївського району м. Сімферопо ля «Крим».

Визначення непррибуткових організацій наведено у пп. 7.11.1 . пункту 7.11 статті 7 Закону Укра їни «Про оподаткування приб утку підприємств» № 334/94-ВР від 28.12.1994 року, які є благодійними ф ондами і благодійними органі заціями, створеними у порядк у, визначеному законом для пр оведення благодійної діяльн ості, в тому числі громадськи ми організаціями, створеними з метою провадження екологі чної, оздоровчої, аматорсько ї спортивної, культурної, осв ітньої та наукової діяльност і, а також творчими спілками т а політичними партіями, гром адськими організаціями інва лідів та їх місцевими осеред ками, створеними згідно з Зак оном України "Про об'єднання г ромадян", науково-дослідними установами та вищими навчал ьними закладами III-IV рівнів акр едитації, внесеними до Держа вного реєстру наукових устан ов, яким надається підтримка держави, заповідниками, музе ями-заповідниками.

Підпунктом 7.11.10. пункту 7.11. стат ті 7 Закону встановлено, що з м етою оподаткування централь ний податковий орган веде ре єстр всіх неприбуткових орга нізацій, які звільняються ві д оподаткування згідно з пол оженнями цієї статті. Держав на реєстрація неприбуткових організацій здійснюється у порядку, передбаченому відпо відним законодавством.

Судом встановлено, що Суспі льна установа інвалідів Київ ського району м. Сімферополя «Крим» 14 серпня 2003 року зареє стрована в ДПІ м. Сімферополя як платник податків за номер ом 10021-к, зо підтверджується дов ідкою про взяття на облік пла тника податків від 30.11.2006 року № 4644/29-0.

Судом встановлено, що 30 січн я 2004 року Суспільна установа і нвалідів Київського району м . Сімферополя «Крим» рішення м Державної податкової інспе кції м. Сімферополя була вклю чена до реєстру неприбуткови х організацій (установ). Рішен ням № 151/15-4 від 16.05.2008 року ДПІ м. Сімф ерополя на підставі п. 7.11 статт і 7 Закону України «Про опода ткування прибутку підприємс тв» та реєстраційної заяви С успільна установа інвалідів Київського району м. Сімферо поля «Крим» була виключена з реєстру неприбуткових орган ізацій.

Відповідно до підпункту 7.11.12 . пункту 7.11. статті 7 Закону цент ральний податковий орган вст ановлює порядок обліку і под ання податкової звітності пр о використання коштів неприб уткових організацій (неприбу ткових організацій, визначен их в абзаці "ж" підпункту 7.11.1, у ч астині обліку і подання пода ткової звітності за доходами , що підлягають оподаткуванн ю) та вирішує питання про викл ючення організацій з реєстру неприбуткових організацій і оподаткування їх доходів у р азі порушення ними положень цього Закону та інших законо давчих актів про неприбутков і організації. Рішення центр ального податкового органу м ожуть бути оскаржені в судов ому порядку.

Набуття статусу неприбутк ової організації здійснюєть ся при її первісній реєстрац ії. Перереєстрація такої неп рибуткової організації у вип адках, передбачених законом, здійснюється без справляння будь-якої плати з такої непри буткової організації.

Форма та порядок складання податкової звітності про ви користання коштів неприбутк ових організацій, порядок її обліку та подання встановле ний Наказом Державної податк ової адміністрації України № 233 від 11.07.1997 року «Про затверджен ня форми Звіту про використа ння коштів неприбуткових орг анізацій і установ та порядк у їх заповнення»

Відповідно до Порядку скла дання податкового звіту про використання коштів неприбу тковими установами й організ аціями, затвердженого зазнач еним наказом ДПА України від 11.07.1997 №233 зареєстрованого в Міні стерстві юстиції України від 06.08.97р. №290/2094, податковий звіт про використання коштів неприбу тковими установами і організ аціями, складають і подають у станови і організації, що вкл ючені до реєстру неприбутков их установ і організацій із п рисвоєнням відповідної озна ки неприбутковості.

Таким чином, приймаючи до ув аги, що Суспільна установа ін валідів Київського району м. Сімферополя «Крим» у період з 30.01.2004 року до 16.05.2008 року являлося неприбутковою організацію, яка була включена до реєстру неприбуткових організацій і з присвоєнням відповідної оз наки неприбутковості, вона б ула зобов' язана відповідно до Закону України «Про опод аткування прибутку підприєм ств» та Порядку складання по даткового звіту про використ ання коштів неприбутковими у становами й організаціями, з атвердженого зазначеним нак азом ДПА України від 11.07.1997 №233 над авати податкові звіти про ви користання коштів неприбутк овими установами і організац іями.

Відповідно п. 1.3., 1.5., 1.6. Порядку п одатковий звіт про використа ння коштів неприбутковими ус тановами й організаціями (да лі - звіт) складається за формо ю, і подається неприбутковою установою за кожний звітний період. Неприбуткові органі зації, визначені в абзаці "ж" п ідпункту 7.11.1 пункту 7.11 статті 7 З акону N 334, заповнюють та подают ь звіт у частині обліку доход ів, що підлягають оподаткува нню.

У звіті зазначаються усі пе редбачені в ньому показники наростаючим підсумком з поча тку календарного року. У разі незаповнення того чи іншого рядка через відсутність опе рації (суми) цей рядок прокрес люється. Дані, наведені у звіт і, повинні грунтуватися на да них бухгалтерського обліку т а відповідати правилам склад ання податкового обліку (зві тності). Достовірність даних підтверджується підписами к ерівника неприбуткової уста нови і головного бухгалтера, а за відсутності бухгалтерс ької служби - спеціаліста, яки й веде облік, та засвідчуєтьс я печаткою.

Оригінал звіту подається д о податкового органу за місц езнаходженням неприбутково ї установи. Подання копії зві ту не дозволяється.

Платники податку мають пра во не пізніше ніж за 10 днів до з акінчення терміну подання зв іту надіслати його до податк ового органу поштою з повідо мленням про вручення.

Згідно з п. 11.1. статті 11 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» № 334/94-ВР від 28.12.1994 року для цілей цього З акону використовуються такі податкові періоди: календар ні квартал, півріччя, три квар тали, рік. Податковий період п очинається з першого календа рного дня податкового період у і закінчується останнім ка лендарним днем податкового п еріоду, крім виробників сіль ськогосподарської продукці ї, визначених статтею 14 цього Закону, для яких річний подат ковий період починається з 1 л ипня поточного звітного (бюд жетного) року.

Таким чином Суспільна уста нова інвалідів Київського ра йону м. Сімферополя «Крим» зо бов' язана була в визначені статтею 11 Закону податкові пе ріоди календарні квартал, пі вріччя, три квартали, рік нада вати податкові звіти про вик ористання коштів неприбутко вими установами і організаці ями.

Судом встановлено, що 22.12.2005 року Державною податково ю інспекцією м. Сімферополя п роведена невиїзна документа льна перевірка своєчасності подання податкової звітност і за 3 квартал 2005 року Суспільно ю установою інвалідів Київсь кого району м. Сімферополя «К рим», за результатами якої ск ладений акт № 1312/15-5/26401311/36706 від 22.12.2005 р оку, в якому зазначено, що Сусп ільною установою інвалідів К иївського району м. Сімфероп оля «Крим» в порушення пп. 4.1.4 п .4.1 статті 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язан ь платників податків перед б юджетами та державними цільо вими фондами" податковий зві т про використання коштів не прибутковими установами і ор ганізаціями за 3 квартал 2005 рок у поданий 10 листопада 2005 року з порушенням гранічного термі ну подання податкової звітно сті, встановленої законодавс твом до 09 листопада 2005 року.

Судом також встановл ено, що 10.04.2007 року Державною под атковою інспекцією м. Сімфер ополя проведена невиїзна до кументальна перевірка своєч асності подання податкової з вітності за 3 квартал 2006 року Су спільною установою інваліді в Київського району м. Сімфер ополя «Крим», за результатам и якої складений акт № 2255/15-4/26401311 в ід 18.04.2007 року, в якому зазначено , що Суспільною установою інв алідів Київського району м. С імферополя «Крим» в порушенн я пп. 4.1.4 п.4.1 статті 4 Закону Украї ни "Про порядок погашення зоб ов'язань платників податків перед бюджетами та державним и цільовими фондами" за 3 кварт ал 2006 року не поданий податков ий звіт про використання кош тів неприбутковими установа ми і організаціями.

Суд зазначає, що порядок под ання, сплати податків, а також відповідальність і застосув ання штрафних санкцій за нес воєчасне подання або неподан ня податкової звітності та н есвоєчасну сплату нарахован их податків встановлюється З аконом України "Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами".

Судом встановлено, що подат ковий звіт про використання коштів неприбутковими устан овами і організаціями набува є статусу податкової деклара ції, яка визначена п.1.11 ст. 1 Зако ну "Про порядок погашення зоб ов'язань платників податків перед бюджетами та державним и цільовими фондами", оскільк и цей документ подається до к онтролюючого органу у термін и та за формою, встановленими законодавством, на підставі якого здійснюється нарахува ння та сплата податку.

Згідно підпункту 4.1.4 статті 4 Закону України "Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и і державними цільовими фон дами" податкові декларації п одаються за базовий (звітній ) період, що дорівнює календар ному місяцю (у тому числі при с платі місячних авансових вне сків) - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім к алендарним днем звітного ( по даткового ) місяця; календарн ому кварталу або календарном у півріччю (у тому числі при сп латі квартальних або піврічн их авансових внесків), - протяг ом 40 календарних днів, наступн их за останнім календарним д нем звітного (податкового) кв арталу (півріччя); календарно му року, крім випадків, передб ачених підпунктом "г" підпунк ту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (п одаткового) року.

В ході проведення перевірк и було встановлено порушення підпункту 4.1.4 статті 4 Закону У країни "Про порядок погашенн я зобов' язань платників под атків перед бюджетами і держ авними цільовими фондами", а с аме порушення строків поданн я податкової звітності за 3 кв артал 2005 року та не подання до о ргану державної податкової с лужби податкових звітів про використання коштів неприбу тковими установами за 3 кварт ал 2006 року.

Відповідно до пункту 11 част ини 1 статті 11 Закону України "П ро державну податкову службу в Україні"органи державної п одаткової служби у випадках, в межах компетенції та у поря дку, встановлених законами У країни, мають право, зокрема, з астосовувати до платників по датків фінансові (штрафні) са нкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фонді в суми недоїмки, пені у випадк ах, порядку та розмірах, встан овлених законами України.

Відповідно до п.6.1 ст.6 З акону України «Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» від 21 грудня 2000 року № 2181-III у разі коли сума податкового зобов'язання розраховується контролюючим органом відпов ідно до статті 4 цього Закону, такий контролюючий орган над силає платнику податків пода ткове повідомлення, в якому з азначаються підстава для так ого нарахування, посилання н а норму податкового закону, в ідповідно до якої був зробле ний розрахунок або перерахун ок податкових зобов'язань, су ма податку чи збору (обов'язко вого платежу), належного до сп лати, та штрафних санкцій за ї х наявності, граничні строки їх погашення, а також поперед ження про наслідки їх неспла ти в установлений строк та гр аничні строки, передбачені з аконом для оскарження нарахо ваного податкового зобов'яза ння (штрафних санкцій за їх на явності).

Суд зазначає, що у пода тковому повідомленні значит ься інформація про попередже ння про наслідки їх несплати в установлений строк та гран ичні строки, передбачені зак оном для оскарження нарахова ного податкового зобов'язанн я.

Відповідно до підпун кту 17.1.1 статті 17 Закону України "Про порядок погашення зобов ' язань платників податків п еред бюджетами і державними цільовими фондами" №2181 від 21.12.2000 року платник податків, що не п одає податкову декларацію у строки, визначені законодавс твом, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мі німумів доходів громадян за кожне таке неподання або її з атримку.

Судом встановлено, що ДПІ м. Сімферополя на підстав і підпункту 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами» від 21 грудня 2000 року № 2 181-III податковим повідомленням - рішенням від 30.01.2006 року № 000038150 5/0 Суспільній установі інвал ідів Київського району м. Сім ферополя «Крим» нараховано с уму штрафу у розмірі 170 гривен ь на підставі акту перевірки від 22.12.2005 року № 1312-1505.

Судом також встановл ено, що ДПІ м. Сімферополя на п ідставі підпункту 17.1.7 пункту 17 .1 статті 17 Закону України «Про порядок погашення зобов' яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами» від 21 грудня 2 000 року № 2181-III податковим повід омленням - рішенням від 17.05.2007 року № 0002721504/0 Суспільній устан ові інвалідів Київського рай ону м. Сімферополя «Крим» нар аховано суму штрафу у розмір і 170 гривень на підставі акту п еревірки від 10.04.2007 року № 2255/1504/26401311.

Судом встановлено, що зазначені податкові повідом лення рішення відповідачем н е оскаржені в установленому законом порядку, тому сума бо ргу зі сплати фінансових сан кцій є погодженою.

Отже, враховуючи, що Суспіль ною установою інвалідів Київ ського району м. Сімферополя «Крим» податкові звіти про в икористання коштів неприбут ковими установами та організ аціями за 3 квартал 2005 року та 3 к вартал 2006 року не подані суд пр иходить до висновку про прав омірність застосування до ві дповідача штрафних санкцій у розмірі 340 грн.

Приймаючи до уваги, що зазна чена сума штрафних санкцій в ідповідачем станом на день р озгляду справи не сплачена, щ о підтверджується розрахун ком суми заборгованості до п озовної заяви, довідкою про с тан розрахунків з бюджетом с таном на 26.06.2008 року, вона підляг ає стягненню з Суспільної ус танови інвалідів Київського району м. Сімферополя «Крим» , тому позовні вимоги підляга ють задоволенню у повному об сязі.

Відповідно до частини 4 стат ті 94 КАС України, у справах, в як их позивачем є суб' єкт влад них повноважень, і відповіда чем - фізична чи юридична ос оба, судові витрати, здійснен і позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 158, 159, 160, 163 КАС Ук раїни, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Позовні вимоги задоволь нити у повному обсязі.

2.Стягнути з Суспільної уста нови інвалідів Київського ра йону м. Сімферополя «Крим» (ід ентифікацій2ний код 26401311, місце знаходження АРК, м. Сімферопо ль, вул.. Скаліста, 21) заборгова ність з фінансових санкцій в розмірі 340 гривень на користь Державної податкової інспек ції м. Сімферополя до бюджету м. Сімферополя код податку 110210 00 (р/р 31112009700002 в ГУ ДКУ в АРК, ЄДРПОУ 34740405, МФО 824026).

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її ог олошення, у разі неподання за яви про апеляційне оскарженн я (апеляційної скарги).

Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження апеля ційна скарга не подана, поста нова набуває законної сили ч ерез 20 днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.

Протягом 10 днів з дня оголош ення постанови до Севастопол ьського апеляційного адміні стративного суду через Окру жний адміністративний суд Ав тономної Республіки Крим мож е бути подана заява про апеля ційне оскарження, після пода чі якої, протягом 20 днів може б ути подана апеляційна скарга .

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться в строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Суддя Окружного

адміністративного суду

Автономної Республіки Кри м Трещова О.Р.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення13.10.2008
Оприлюднено06.11.2009
Номер документу2290333
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-952/08

Ухвала від 24.09.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Коротких А. Ю.

Постанова від 03.04.2008

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Постанова від 19.01.2009

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Н.Б.

Постанова від 21.05.2008

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

Ухвала від 12.12.2008

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Смілянець Е.С.

Ухвала від 12.12.2008

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Смілянець Е.С.

Постанова від 13.10.2008

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Трещова О.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні