Справа № 2-а-952/08
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"21 "травня 2008 року м. Чернігів
Чернігівський окружний
адміністративний суд у складі:
Головуючої судді - Кашпур
О.В.
при секретарі -
Редік Т.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за
адміністративним позовом Прилуцької районної спілки споживачів товариств
Чернігівської облспоживспілки до Прилуцької об'єднаної державної податкової
інспекції про скасування рішення про застосування фінансових санкцій,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом до
Прилуцької об'єднаної державної податкової інспекції про скасування рішення про
застосування фінансових санкцій.
Свої вимоги обґрунтовує тим, що при прийнятті рішення про застосування
фінансових санкцій за результатами проведення перевірки співробітниками
відповідача магазину «Все для дому» мало місце порушення чинного законодавства:
відповідач на початок перевірки не з'ясував,
чи знаходяться в магазині предмети,
які належать особисто працівникам,
хоча під час перевірки в тумбочці було виявлено чотири пляшки вина, що були придбані продавцем ОСОБА_1 для
власних потреб. На час перевірки вино знаходилось у тумбочці, де зберігаються особисті речі продавця. Це
спеціально відведені місця для продавців де вони можуть залишати власні речі.
1 лютого 2008 року на продавця магазину ОСОБА_1 був
складений адміністративний протокол по
ст. 164 КУпАП. У відповідності до
цього протоколу ОСОБА_1 притягувалась до адміністративної відповідальності за
порушення ст. 15 Закону України «Про державне регулювання
виробництва та обігу спирту етилового,
коньячного та плодового,
алкогольних напоїв та тютюнових виробів» та ст. 1 Закону України «Про дозвільну систему у
сфері господарської діяльності». Прилуцьким міськрайонним судом була розглянута
адміністративна справа і винесена
Постанова від 21 лютого 2008 року. У відповідності до
цієї постанови Прилуцький міськрайонний суд встановив, що виявлене майно є власністю ОСОБА_1, і це майно тимчасово знаходилось в
2
магазині і було придбано
для власних потреб.
За таких підстав,
коли позивач не зберігав вино в магазині, то немає події правопорушення. Доказом
того, що у позивача не зберігались алкогольні
напої свідчить статистична звітність. Так,
у відповідності до звіту за 9 місяців 2007 року Позивач на початок
звітного періоду мав вино в кількості 1550 пляшок. В звітному періоді було
придбано 1250 пляшок, а продано 2800
пляшок, залишок 0 пляшок.
Тому позивач вважає рішення відповідача про застосування
штрафних санкцій у вигляді штрафу в розмірі 1700 грн. від 4 лютого 2008 р.
незаконним та таким, що підлягає
скасуванню.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги
підтримав, наполягає на їх задоволенні.
Представники відповідача Прилуцької об'єднаної державної
податкової інспекції не визнали та заперечують проти нього.
Заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, суд вважає,
що позов задоволенню не підлягає.
Встановлено, що
Розпорядженнями Регіонального управління
департаменту контролю за виробництвом та обігом
спирту, алкогольних напоїв і тютюнових
виробів ДПА України в Чернігівській області №496-а від 18.10.07 р. та №499-а
від 19.10.07р. анульовано ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними
напоями Прилуцької районної спілки споживачів товариств Чернігівської
облспоживспілки.
Працівниками Прилуцької об'єднаної державної податкової
інспекції 29 січня 2008 року було проведено планову перевірку магазину «Все для
дому», що належить Прилуцькій районній
спілці споживачів товариств Чернігівської облспоживспілки.
Перевіркою встановлено зберігання алкогольних напоїв в
місцях, які не внесені до Єдиного
державного реєстру місць зберігання, а
саме: в магазині, біля місця розрахунку
знаходилось 4 пляшки вина .
За результатами перевірки
складено акт від 29.01.2008 р. №123-200.
За розглядом матеріалів перевірки прийнято рішення
Прилуцькою об'єднаною державною податковою інспекцією 04.02.2008 р. про
застосування до Прилуцької райспоживспілки в особі ГВП «Все для дому» штрафних
санкцій у розмірі 1700 грн. за зберігання алкогольних напоїв у місцях
зберігання, не внесених до Єдиного
реєстру.
Законом України «Про державну податкову службу в Україні» встановлено, що до функцій органів ДПС України відноситься
проведення роботи по боротьбі з незаконним обігом алкогольних напоїв та
тютюнових виробів, веденням реєстрів
імпортерів, експортерів, оптових та роздрібних торговців, місць зберігання алкогольних напоїв та
тютюнових виробів, участю у розробленні
пропозицій щодо основних напрямів державної політики і проектів державних
програм у сфері боротьби з незаконним обігом алкогольних напоїв та тютюнових
виробів, організацією виконання актів
законодавства у межах своїх повноважень,
здійсненням систематичного контролю за їх реалізацією,
3
узагальненням практики застосування законодавства, застосуванням у випадках, передбачених законодавством, фінансових санкцій до суб'єктів
підприємницької діяльності за порушення законодавства про виробництво і обіг
спирту етилового, коньячного, плодового,
алкогольних напоїв і тютюнових виробів,
здійсненням заходів по вилученню та знищенню або передачі на промислову
переробку алкогольних напоїв, знищенню
тютюнових виробів, що були незаконно
вироблені чи знаходилися у незаконному обігу.
Статтею 15 закону України «Про державне регулювання
виробництва і обігу спирту етилового,
коньячного і плодового,
алкогольних напоїв та тютюнових виробів» визначено, що зберігання алкогольних напоїв та тютюнових
виробів повинно здійснюватися в місцях зберігання алкогольних напоїв, внесених до Єдиного реєстру, незалежно від того, кому належить таке місце зберігання, або того,
за заявою якого суб'єкта підприємницької діяльності таке місце
зберігання було внесено до Єдиного реєстру.
Відповідальність за зберігання алкогольних напоїв та
тютюнових виробів у місцях зберігання,
не внесених до Єдиного реєстру передбачає застосування фінансових
санкцій у вигляді штрафу у розмірі 100 відсотків вартості товару, який знаходиться в такому місці
зберігання, але не менше 1700 гривень.
Суд критично відноситься до тверджень позивача в
обґрунтування своїх позовних вимог щодо того,
що чотири пляшки вина, знайдені в
магазині «Все для дому» належали особисто продавцю магазина ОСОБА_1, оскільки остання під час проведення перевірки
дала розписку про те, що не має на місці
проведення розрахунків власних грошей та свого товару на торговому об'єкті.
За таких обставин суд вважає, що вказане рішення відповідачем прийнято в
межах своїх повноважень та у спосіб,
передбачений нормами чинного законодавства , з урахуванням усіх
обставин, що мають значення для
прийняття рішення і тому підстави для його скасування у суда відсутні.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного
судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Прилуцькій районній спілці споживачів товариств
Чернігівської облспоживспілки відмовити в задоволенні позову до Прилуцької
об'єднаної державної податкової інспекції про скасування рішення про
застосування фінансових санкцій.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку
подання заяви про апеляційне оскарження,
якщо таку заяву не було подано. Якщо заяву про апеляційне оскарження
було подано, але апеляційна скарга не
була подана у встановлений строк,
Постанова набирає законної сили після закінчення цього
строку. У разі подання апеляційної скарги
Постанова, якщо її
не скасовано, набирає законної сили
після закінчення апеляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного
суду через суд першої інстанції, який
ухвалив постанову.
4
Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня складення
постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої
інстанції подається протягом 20-ти днів після подання заяви про апеляційне
оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви
про апеляційне оскарження, якщо скарга
подається у строк, встановлений для
подання заяви про апеляційне оскарження.
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.05.2008 |
Оприлюднено | 30.06.2009 |
Номер документу | 3931854 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Кашпур О.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Трещова О.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні