Рішення
від 21.05.2007 по справі 2а-132/07
ФАСТІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2a-132/07

Справа № 2a-132/07

РІШЕННЯ

Іменем       України

"21 " травня 2007 року

Фастівський міськрайонний суд Київської області в складі головуючого:   судді Зуй Т.С. при секретарі Антощенко Г.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Фастові

адміністративну справу за позовом ОСОБА_1

до Головного управління Пенсійного Фонду України у Київській області про

визнання прав на проведення перерахунку пенсій,-

встановив:

Позивач звернувся до суду з даним позовом до суду, посилаючись на те, що

він є військовим пенсіонером. В 1985 році був звільнений з дійсної військової

служби і йому була нарахована пенсія

відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців,

осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших

осіб", але розмір його пенсійного забезпечення не враховує в повній мірі

додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров"ю.

Відповідно до

Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали

внаслідок Чорнобильської катастрофи", він відноситься до 4-ї категорії і

вважає, що відповідно до ст.51 Закону йому повинна призначитись додаткова

пенсія за шкоду, заподіяну здоров"ю в розмірі - особам віднесеним до 4-ї

категорії - 15% мінімальної пенсії за

віком. При зверненні до Київського обласного відділу пенсійного забезпечення

військовослужбовців про перерахунок пенсії, йому було відмовлено, з посиланням не те, що його вимоги безпідставні,

тому він просить зобов"язати відповідача провести перерахунок

додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров"ю та провести перерахунок.

В судовому засіданні позивач підтримав заявлені позовні вимоги, посилаючись

на вищевказані обставини.

Представник

відповідача позов не визнав та пояснив, що частиною 1 абзацу 2 статті 37 Закону

України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали

внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28.02.1991 року встановлена

щомісячна грошова допомога громадянам, які проживають на територіях

радіоактивного забрудненя у розмірі 30% від мінімальної заробітної плати. Але

згідно із Законом України "Про державний

бюджет України на 2007 рік № 489-V від 19.12.2006 року дію абзацу 2 ч.1 ст.37 зупинено

на 2007 рік в частині виплати компенсацій і допомог у розмірах відповідно до

мінімальної заробітної плати, таж норма міститься у п.37 ст.77 Закону України

"Про державний бюджет України на 2006 рік", та Закону України

"Про державний бюджет України на 2005 рік.

Абзацом 3 ч.1

ст.51 вказаного вище Закону передбачено виплату щомісячні додаткові пенсії за

шкоду, заподіяну здоров"ю, особам, які мають посвідчення особи віднесеної до категорії 4 у розмірі 15%о

мінімальної пенсії за віком. Статтею 54 Закону встановлено, що порядок

обчислення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв"язку з

втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, визначається КМУ.

Відповідно до підпункту "б" п.2 постанови КМУ "Про підвищення

розмірів пенсій та інших соціальних виплат окремим категоріям пенсіонерів, фінансування

яких здійснюється за рахунок коштів державного бюджету" №1 від 03.01.2002

року, розмір пенсій, призначених відповідно до ст.54 Закону України "Про

статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської

катастрофи" встановлюється виходячи з розміру 19,91грн. Нарахований і

фактично виплачуваний розмір додаткової

пенсії становить 2,99грн. ( 19,91 грн. х 15% ).

 

2

Виходячи з

викладеного Пенсійний фонд при виконанні покладених на нього функцій керується

чинним законодавством України.

Також відповідно

до Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента

України від 01.03.2001 року до повноважень органів Пенсійного фонду України

питання визначення та встановлення розміру видів грошового забезпечення

військовослужбовців не входить, тобто Пенсійний фонд України, його територіальні

підрозділи призначають пенсію, виходячи виключно з наданих уповноваженими

структурними підрозділами Міністерства оборони України, Служби безпеки України

фінансовими документами.

Суд, вислухавши

пояснення позивача, представника відповідача, вивчивши матеріали справи, дійшов

висновку, що позов не обгрунтований та задоволенню не підлягає.

Судом

встановлено, що позивач ОСОБА_1, проходив військову службу у Збройних Силах і наказом командира військової

частини польової пошти 83296 №271 від 23.11.1985 року був звільнений з дійсної

військової служби у запас згідно ст.59 п. «а» - за віком і йому була

нарахована пенсія відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення

військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх

справ та деяких інших осіб". Позивач є потерпілим від аварії на ЧАЕС 4-ї

категорії, та має пільги, встановлені законодавством України, а саме:

відповідно до представленого розрахунку позивачу нарахована додаткова пенсія (

ст.50, 51 ЗУ ЧАЕС) 4

категорія у розмірі 2,99 грн., що відповідає підпункту "б" п.2

постанови КМУ "Про підвищення розмірів пенсій та інших соціальних виплат

окремим категоріям пенсіонерів, фінансування яких здійснюється за рахунок

коштів державного бюджету" №1 від 03.01.2002 року, розмір пенсій,

призначених відповідно до ст.54 Закону України "Про статус і соціальний

захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"

встановлюється виходячи з розміру 19,91грн. Нарахований і фактично виплачуваний розмір додаткової пенсії становить

2,99грн. ( 19,91 грн. х 15% ).

Тому суд критично розцінює посилання позивача на те, що розмір його

пенсійного забезпечення не враховує в повній мірі додаткової пенсії за шкоду

заподіяну здоров"ю як особі віднесеної до 4 категорії.

Беручи до уваги встановлені судом факти і відповідні їм правовідносини,

оцінюючи надані сторонами докази в їх сукупності, суд вважає

позовні вимоги позивача не обгрунтованими та безпідставними, а тому вони не

підлягають задоволенню в повному обсязі.

На підставі

викладеного та керуючись Законом України "Про державний бюджет України на

2005 рік, Законом України "Про державний бюджет України на 2006 рік"

Законом України "Про державний бюджет України на 2007 рік, ЗУ "Про статус і

соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської

катастрофи", ст.ст. 69, 71,  159-

163 КАС України,-

ПОСТАНОВИВ:

Відмовити

ОСОБА_1 в задоволенні позову до Головного управління Пенсійного Фонду України у

Київській області про визнання прав на проведення перерахунку пенсій.

Рішення суду

може бути оскаржене до апеляційного суду Київської області через Фастівський міськрайонний суд Київської області

протягом 10 днів з дня проголошення рішення, шляхом подання заяви про

апеляційне оскарження та подачею після цього на протязі 20 днів апеляційної

скарги.

СудФастівський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення21.05.2007
Оприлюднено06.05.2010
Номер документу2328861
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-132/07

Ухвала від 11.12.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Нос С.П.

Рішення від 03.09.2007

Цивільне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Городецький Д.І.

Постанова від 27.09.2007

Адміністративне

Ковельський міськрайонний суд Волинської області

Панасюк С.Л.

Постанова від 28.08.2007

Адміністративне

Саксаганський районний суд м.Кривого Рогу

Прасолов В.М.

Рішення від 21.05.2007

Адміністративне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Зуй Т.С.

Постанова від 19.03.2007

Адміністративне

Ленінський районний суд міста Севастополя

Дудкіна Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні