Постанова
від 11.04.2012 по справі 2а-16270/11/0170/9
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

cpg1251

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

11 квітня 2012 р. (14:52) Справа №2а-16270/11/0170/9

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Гаманка Є.О., при секретарі Сироватському М.С., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за адміністративним позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД"

до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Сімферопольської міської ради;

Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим

про визнання незаконними дій, визнання незаконним та скасування рішення

Представники сторін:

представник позивача, ОСОБА_1, довіреність № б.н. від 12.05.11р.;

представник другого відповідача, ОСОБА_2, довіреність № 18/10-0 від 13.03.12р. ;

представник першого відповідача, не з'явився.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" звернулося до Окружного адміністративного суду АР Крим з позовом до відповідачів про визнання незаконними дій Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Сімферопольської міської ради щодо внесення в Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" (ЄДРПОУ 23196129); визнання незаконним та скасування рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі від 20.09.2011 року № 505/15-2 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" ЄДРПОУ 23196129.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 20.09.2011 року Державна податкова інспекція в м. Сімферополі АР Крим прийняла рішення № 505/15-2, яким анулювала реєстрацію платника податку на додану вартість ТОВ "Ленк ЛТД" на підставі пп. "ж " п. 184.1 ст. 184 ПК України. Позивач вважає, що наведене рішення є протиправним, оскільки відсутні встановлені законодавством підстави для анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, а запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу - Товариства з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" (ЄДРПОУ 23196129) не відповідає дійсності тому, що внесено передчасно.

У письмових поясненнях за позовом відповідач 1 повідомив суду, що позовні вимоги не визнає з наступних підстав. На підставі повідомлення ДПІ в м. Сімферополі №1075/29-0 від 09.08.11р. про відсутність юридичної особи ТОВ «Ленк ЛТД» за місцезнаходженням, відповідачем було направлено на адресу позивача повідомлення від 16.08.11р. про необхідність подання державному реєстратору реєстраційної катки про підтвердження відомостей про юридичну особу. У зв'язку із неподанням протягом передбаченого ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" строку, з дати направлення позивачу повідомлення, відповідачем внесено запис від 19.09.11р. про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" (ЄДРПОУ 23196129).

У запереченнях на позов, що надані відповідачем 2, ДПІ в м. Сімферополі просить суд у задоволенні позову відмовити тому, що спірне рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ "Ленк ЛТД" прийнято на підставі запису в ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" (ЄДРПОУ 23196129).

У судовому засіданні, що відбулося 11.04.12р., представник позивача наполягав на задоволені позовних вимог у повному обсязі, представник відповідача 2 заперечував проти позову з підстав, що викладені у письмових запереченнях. Відповідач 1 явку представника не забезпечив, про день, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши надані докази, суд

ВСТАНОВИВ:

17.04.1995р. Товариство з обмеженою відповідальністю «Ленк ЛТД» (ЄДРПОУ 23196129) зареєстровано у якості юридичної особи.

Судом з'ясовано, що 20 червня 2008р. позивачем було отримано нове свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А01 №145646, де підставою зміни свідоцтва було зазначено зміна місцезнаходження юридичної особи.

Відповідно до свідоцтва серії А01 №145646, місцезнаходження юридичної особи -Товариства з обмеженою відповідальністю «Ленк ЛТД» було зазначено: 95034, АРК, м. Сімферополь,вул. Київська, будинок 121, кв. 41.

Судом також з'ясовано, що до вересня 2011 року ТОВ «Ленк ЛТД» знаходилося на облік у ДПІ в м. Сімферополі, у тому числі як платник податку на додану вартість.

ВПМ ДПІ в м. Сімферополі 08.08.2011 року було складено довідку про встановлення фактичного місцезнаходження платника податків ТОВ «Ленк ЛТД» (місцезнаходження: 95034, АРК, м. Сімферополь,вул. Київська, будинок 121, кв. 41, керівник ОСОБА_3).

Суд зазначає, що в тексті довідки вказано про проведення працівниками необхідних та достатніх заходів щодо встановлення місцезнаходження платника податків. При цьому довідка містить відмітку в пункті 3 (у формі V), в якому за формою наданої довідки зазначено "Місцезнаходження платника податків не встановлено та/або встановлено, що суб'єкт господарювання зареєстрований на осіб, які до діяльності юридичної особи або фізичної особи-підприємця жодного відношення не мають, вжито всіх заходів передбачених пунктом 4.13 розділу IV Положення"; відмітки та записи в інших розділах щодо встановлення місцезнаходження платника податків відсутні.

Згідно з вимогами ст.1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 15.05.2003 року №755-IV місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені (далі - виконавчий орган).

Суд зазначає, що Положення про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 17.05.2010 року №336 (далі - Положення).

Згідно з пунктом 1.3 вказаного Положення виконавцем запиту щодо встановлення місцезнаходження платника податків є працівники підрозділів податкової міліції, які здійснюють заходи із встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків.

В пункті 1.4 Положення вказано, що визначення (місця проживання фізичної особи) та (місцезнаходження юридичної особи) вживаються відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 15 травня 2003 року №755-IV.

Проаналізувавши вказане Положення суд встановив, що після отримання зазначеного запиту підрозділ податкової міліції при прийнятті рішення про організацію підрозділом податкової міліції заходів для встановлення місцезнаходження платника податків (пункт 4.1.1 Положення) повинен:

- обов'язково здійснити вихід за адресою платника податків і у разі незнаходження за адресою платника податків, якщо платник податків зареєстрований за адресою приміщення, в якому розташовано виробництво, офіси тощо, необхідно опитати власника приміщення-орендодавця (за згодою) щодо оренди та місцезнаходження платника податків, вказаного у запиті (пояснення або рапорт) (п.4.2 Положення);

- у разі встановлення, що засновники та посадові особи не пов'язані з утворенням та господарською діяльністю платника податків - передати керівнику органу ДПС службову записку та матеріали (п.4.2 Положення);

- за даними адресного бюро МВД України встановити місця реєстрації фізичних осіб та всіх посадових осіб, засновників платника податків (заходи оформити довідкою або рапортом п.4.3 Положення), за встановленими адресами здійснити виїзди та опитати засновників і керівників платника податків (за згодою) щодо фактичного місцезнаходження платника податків та документів фінансово-господарської діяльності (заходи оформити поясненням або рапортом -п.4.5 Положення);

- за необхідності співробітник податкової міліції звертається із письмовим запитом до відповідного структурного підрозділу органів ДПС про отримання інформації щодо джерел доходів засновників і керівників платника податків (п.4.4 Положення);

- проводяться інші заходи, які не суперечать чинному законодавству, з метою встановлення місцезнаходження платника податків; кожний проведений захід оформлюється документально (довідкою або рапортом - пункти 4.7, 4.8 Положення).

Пунктом 4.12 вказаного Положення встановлено, що запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків вважається виконаним, якщо:

місцезнаходження платника податків встановлено, що підтверджено виходом на відповідну адресу та оформлено документально;

встановлено, що платник податків зареєстрований на осіб, які не пов'язані з утворенням та господарською діяльності платника податків, та вжито всіх заходів, передбачених п.4.13 розділу IV Положення.

Як вказано в довідці від 08.08.2011 року було проведено необхідні та достатні заходи щодо встановлення місцезнаходження платника податків, однак зазначена довідка не містить ані переліку вказаних заходів, ані зазначення причин, з яких можливо зробити висновок, що вказані заходи є достатніми для встановлення місцезнаходження платника податків. Більш того, в матеріалах справи взагалі відсутні відомості про проведення опитування керівників підприємства, про таке опитування не повідомлено і представниками сторін.

Суд зазначає, що в довідці зазначено про виконання вимог п.4.13 Положення. Відповідно до зазначеного пункту у разі вжиття заходів для визначення місцезнаходження та встановлення, що засновники і посадові особи не пов'язані з утворенням та господарською діяльністю платника податків, підрозділ податкової міліції:

службовою запискою повідомляє структурний підрозділ ДПС, який ініціював заходи, про встановлення ознак фіктивності платника податків;

ініціює зміну стану платника податків з "10" - запит на встановлення місцезнаходження (місце проживання) на "23" - місцезнаходження не встановлено або "32" - фактичну адресу не встановлено, юридична адреса масової реєстрації;

повідомляє структурний підрозділ органу ДПС який ініціював заходи про їх припинення щодо встановлення місцезнаходження платника податків та передає керівнику органу ДПС службову записку та матеріали відповідно до вимог п. 2.3.1 Порядку взаємодії структурних підрозділів органів державної податкової служби під час підготовки та супроводження справ у судах і ведення претензійно-позовної роботи, затвердженого наказом ДПА України від 22.02.2008 №106 "Про організацію роботи юридичних підрозділів в органах державної податкової служби", із змінами;

матеріалів до юридичного підрозділу для проведення відповідної позовної роботи;

виконує доручення юридичного підрозділу та супроводжує матеріали у судах.

Також суд зазначає, що ДПІ в м. Сімферополі АРК під час розгляду справи не надано і доказів того, що під час проведення вказаних заходів встановлено, що засновники і посадові особи не пов'язані з утворенням та господарською діяльністю ТОВ «Ленк ЛТД».

Суд звертає увагу на те, що з тексту рішення ДПІ в м. Сімферополі АРК від 20.09.2011 року №505/15-2 про анулювання реєстрації платника податків - ТОВ «Ленк ЛТД», вбачається, що позивачем подавались декларації з ПДВ протягом періоду з вересня 2010р. до серпня 2011р. (включно) з показниками, які свідчать про наявність постачання (придбання) товарів, здійснених з метою формування податкового зобов'язання чи податкового кредиту, та має останні 1 календарних місяців обсяги операцій 6365грн.

Крім того, суд вважає необхідним звернути увагу відповідача на те, що в довідці про встановлення місцезнаходження позивача не зазначено про те, які саме особи повідомили працівникам податкової міліції про відсутність позивача за вказаною адресою.

З врахуванням переліку заходів, встановлених Положенням, необхідності опитування працівників ТОВ «Ленк ЛТД», докази проведення якого суду не надані та про проведення якого взагалі не повідомлено представниками сторін, а також з врахуванням кількості заходів, що необхідно виконати, та відсутності в матеріалах справи доказів проведення будь-якого з них (зокрема, і опитування осіб, що займають вказані приміщення), суд критично ставиться до вищенаведеної довідки, та не визнає її належним доказом відсутності позивача за юридичною адресою.

Згідно з пунктом 12.5 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 22.12.2010 р. №979 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30.12.2010 р. за №1439/18734), якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) органу державної податкової служби приймає рішення про направлення до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф. №18-ОПП (додаток 21) для вжиття заходів, передбачених частиною восьмою статті 19 Закону. Копія повідомлення підшивається до реєстраційної частини облікової справи платника податків. Про направлення такого повідомлення вноситься запис до журналу обліку повідомлень про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф. №19-ОПП (додаток 22).

Судом встановлено, що ДПІ в м. Сімферополі АРК на адресу Державного реєстратора було направлено повідомлення від 09.08.2011 року №1075/29-0 про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням, яке, було ним отримано 12.08.2011 року, що підтверджується матеріалами справи та не заперечується сторонами.

Суд зазначає, що відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців, регулюються Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 15.05.2003 року №755-IV (надалі станом на дату виникнення спірних відносин - Закон №755).

Відповідно до ст.1 Закону №755 державний реєстратор - посадова особа, яка відповідно до цього Закону від імені держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - Єдиний державний реєстр) - автоматизована система збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені (далі - виконавчий орган).

Згідно ч.1 ст.4 Закону №755 державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Відповідно до частини 1 статті 17 Закону №755 відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Згідно з частинами 1 та 5 статті 16 Закону №755 єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру. Єдиний державний реєстр створюється і ведеться спеціально уповноваженим органом з питань державної реєстрації, який є його розпорядником та адміністратором.

Частиною 5 ст.17 Закону №755 встановлено, що в Єдиному державному реєстрі містяться також відомості про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, а також відомості про зарезервовані найменування юридичних осіб.

Відповідно до приписів ст.18, 19 Закону №755 відомості про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу вносить до Єдиного державного реєстру державний реєстратор.

Згідно частині 11 ст.19 Закону юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Відповідно до ч.12 ст.19 Закону у разі ненадходження в установлений частиною одинадцятою цієї статті строк реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор зобов'язаний надіслати рекомендованим листом протягом п'яти робочих днів з дати, встановленої для подання реєстраційної картки, юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору зазначеної реєстраційної картки. У разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати рекомендованим листом протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.

Судом встановлено, що на виконання вимог Закону №755 Державним реєстратором Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АР Крим на юридичну адресу позивача: 95034, АРК, м. Сімферополь,вул. Київська, будинок 121, кв. 41, було направлено повідомлення від 16.08.2011 року про необхідність надання до 16.09.2011р. Державному реєстратору картки підтвердження реєстраційних відомостей у зв'язку з отриманням від державної податкової адміністрації повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходження.

Як свідчать матеріали справи вказане повідомлення було надіслано позивачу лише 26.08.09р., а отримано ним лише 02.09.11р., про що свідчить довідка відділення поштового зв'язку (а.с.12).

Судом встановлено, що Державним реєстратором Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АР Крим 19.09.11р. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців внесено запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" (ЄДРПОУ 23196129).

Внесення вказаного запису до Єдиного державного реєстру підтверджено Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців від 20.09.2011 року, представниками сторін не оспорюється та не заперечується.

Відповідно до вимог підпункту "ж"п.184.1 ст.184 Податкового кодексу України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо: в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Судом встановлено, що 20.09.2011 року ДПІ в м. Сімферополі АРК було прийнято рішення №505/15-2 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ "Ленк ЛТД" (ЄДРПОУ 23196129); в зазначеному рішенні вказано, що воно прийнято у зв'язку з внесенням до Єдиного державного реєстру запису про відсутність підтвердження відомостей №18821440006009871 від 19.09.11р. (а.с.9).

Судом з'ясовано, що 10.11.11р. державним реєстратором Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АР Крим до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців внесено запис про підтвердження відомостей про юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" (ЄДРПОУ 23196129).

Внесення вказаного запису до Єдиного державного реєстру підтверджено матеріалами справи та представниками сторін не оспорюється та не заперечується.

Відповідно до ч.14 ст.19 Закону №755, у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу. Якщо державному реєстратору повернуто поштового відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.

Судом встановлено, що відповідне повідомлення позивачу надійшло 02.09.11р., тоді як запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" (ЄДРПОУ 23196129) внесено 19.09.11р., тобто через 10 днів з дня отримання.

На підставі викладеного, суд приходить до висновку, що Державним реєстратором не було дотримано порядок та строки внесення змін до відомостей про юридичну особу - ТОВ "Ленк ЛТД", які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Згідно з ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Статтею 19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти на підстава, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Оцінюючи правомірність дій та рішень органу владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст.2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб'єкта, встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суд зазначає, що відповідно до ч.1 ст.18 Закону №755 якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.

Згідно з ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідачем 1 не доведено суду правомірність дій щодо внесення 19.09.11р. запису в Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" (ЄДРПОУ 23196129), а як наслідок, не доведено правомірність рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі від 20.09.2011 року № 505/15-2 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" (ЄДРПОУ 23196129).

З матеріалів справи вбачається, що ДПІ в м. Сімферополі, приймаючи спірне рішення керувалось інформацією з ЄДР, але запис від 19.09.2011 року про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу - Товариства з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" (ЄДРПОУ 23196129) є протиправним та підлягає скасуванню, у зв'язку з чим вказане рішення також є протиправним та підлягає скасуванню.

У зв'язку з чим позовні вимоги підлягають задоволенню, оскільки не суперечать вимогам діючого законодавства та підтверджені матеріалами справи.

Відповідно до частини 2 статті 11 суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб.

Приймаючи до уваги, що позивач невірно зазначив позовні вимоги про визнання незаконними дій та рішення, а не про визнання їх протиправними, суд вважає можливим в цій частини вийти за межи позовних вимог, оскільки це необхідно для повного захисту прав та інтересів сторін по справі.

Враховуючи викладене суд вважає за необхідне визнати протиправними дії Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Сімферопольської міської ради щодо внесення 19.09.11р. в Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" (ЄДРПОУ 23196129) та визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі від 20.09.2011 року № 505/15-2 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" ЄДРПОУ 23196129.

Під час судового засідання оголошені вступна та резолютивна частини постанови. Постанова складена у повному обсязі 18.04.12р.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 11,94,160-163 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Визнати протиправними дії Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Сімферопольської міської ради щодо внесення 19.09.11р. в Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" (ЄДРПОУ 23196129).

3. Визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі від 20.09.2011 року № 505/15-2 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" ЄДРПОУ 23196129.

4. Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Ленк ЛТД" (ЄДРПОУ 23196129) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 28,23грн.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Гаманко Є.О.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення11.04.2012
Оприлюднено27.04.2012
Номер документу23548925
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-16270/11/0170/9

Ухвала від 13.05.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кошіль В.В.

Ухвала від 11.09.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дугаренко Ольга Володимирівна

Постанова від 11.04.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Гаманко Є.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні