Постанова
від 24.04.2012 по справі 2а-1670/8318/11
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 квітня 2012 року м. ПолтаваСправа № 2а-1670/8318/11 Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Клочка К.І.,

при секретарі - Міщенко Р.В.,

за участю:

представника позивача - Ричинди В.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Полтавській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Квантстройпроект" про стягнення штрафу, -

В С Т А Н О В И В:

19 жовтня 2011 року позивач Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Полтавській області звернулась до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Квантстройпроект" про стягнення штрафу у розмірі 850,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилався на те, що за відповідачем рахується заборгованість в сумі 850,00 грн., яка виникла у зв'язку з несплатою відповідачем суми штрафу визначеної постановою Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Полтавській області про накладення штрафу за порушення у сфері містобудування № П-41-11-Ю від 06.09.2011.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив позов задовольнити.

Відповідач явку свого уповноваженого представника в судове засідання не забезпечив, хоча про час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, клопотань та заперечень суду не надав.

Суд, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, встановив наступне.

Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Полтавській області на виконання приписів № 26 від 10.03.2011 та № 40 від 05.04.2011 проведено перевірку на об'єкті: "Реконструкція першого поверху житлового будинку з прибудовою додаткових приміщень для розташування адміністративно - офісного комплексу по вул. Жовтнева, 8-а, смт. Решетилівка, Полтавська область" замовником будівництва та підрядчиком є Товариство з обмеженою відповідальністю "Квантстройпроект".

06.09.2011 позивачем складено протокол № П-271-11 про правопорушення у сфері містобудування, яким зафіксовано невиконання Товариством з обмеженою відповідальністю "Квантстройпроект" вимог припису № 26 від 10.03.2011 та № 40 від 05.04.2011 з яким уповноважена особа відповідача ознайомлена особисто про що свідчить підпис в протоколі.

За результатами розгляду вказаного протоколу Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Полтавській області винесено постанову № П-41-11-Ю від 06.09.2011 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудування, якою на відповідача накладено штраф у розмірі 850,00 грн.

Вказана постанова 06.09.2011 вручена відповідачу, про що свідчить підпис в постанові.

Відповідно до пункту 8 статті 39 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" експлуатація закінчених будівництвом об'єктів, не прийнятих в експлуатацію, забороняється.

Підпунктом 7 пункту 4 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.10.2006 року № 1434 та підпунктами 2, 3 Положення про Державний архітектурно-будівельний контроль, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України (які були чинні на час проведення перевірки) встановлено, що Державний архітектурно-будівельний контроль і нагляд з питань будівництва, містобудування та архітектури здійснює Державна архітектурно-будівельна інспекція (Держархбудінспекція) та її територіальні органи. Держархбудінспекція відповідно до покладених на неї завдань має право проводити перевірки: відповідності виконання будівельних робіт, будівельних матеріалів, виробів і конструкцій вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічним умовам, затвердженим проектним рішенням; своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною і проектною документацією зйомок, замірів, випробувань, а також ведення журналів робіт, паспортів, сертифікатів та іншої документації; наявності у виконавця будівельних робіт у передбачених законодавством випадках сертифікатів на будівельні матеріали, вироби і конструкції; додержання встановленого порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів.

Відповідно до статті 10 Закону України "Про архітектурну діяльність" для забезпечення під час забудови територій, розміщення і будівництва об'єктів архітектури додержання суб'єктами архітектурної діяльності затвердженої містобудівної та іншої проектної документації, вимог вихідних даних, а також з метою захисту державою прав споживачів будівельної продукції здійснюється в установленому законодавством порядку державний архітектурно-будівельний контроль та нагляд. Державний архітектурно-будівельний контроль та нагляд здійснює центральний орган виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури. Державний контроль та нагляд у системі центрального органу виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури здійснює Державна архітектурно-будівельна інспекція України та її територіальні органи.

Згідно з статтею 2 Закону України "Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування" інспекції державного архітектурно-будівельного контролю здійснюють державний нагляд за додержанням підприємствами вимог містобудівної документації, місцевих правил забудови населених пунктів, будівельних норм, державних стандартів, норм і правил при здійсненні проектування, будівельних робіт, виготовленні будівельних матеріалів, виробів і конструкцій. Начальник Державної архітектурно-будівельної інспекції України та його заступники, начальники інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю та їх заступники мають право накладати від імені інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю штраф у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Підприємства, їх об'єднання, установи та організації незалежно від форм власності, які здійснюють проектування, роботи по будівництву, реконструкції, реставрації та капітальному ремонту, виготовляють будівельні матеріали, вироби і конструкції, а так само які є замовниками у будівництві або поєднують функції замовника і підрядчика, несуть відповідальність у вигляді штрафу за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання приписів інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю - у розмірі п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян /стаття 1 Закону України "Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування"/.

Відповідно до статті 3 Закону України "Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування" підставою для розгляду справи про правопорушення у сфері містобудування є протокол, складений уповноваженою на те особою інспекції державного архітектурно-будівельного контролю за результатами перевірки. Разом з протоколом складається припис про усунення допущених порушень. У п'ятнадцятиденний термін з дня одержання протоколу про правопорушення питання про накладення штрафу розглядається посадовою особою інспекції державного архітектурно-будівельного контролю. Рішення посадової особи інспекції державного архітектурно-будівельного контролю про накладення штрафу оформляється постановою про накладення на підприємство штрафу за правопорушення у сфері містобудування відповідно до цього Закону. Штраф підлягає сплаті підприємством у п'ятнадцятиденний термін з дня його накладення. У разі несплати штрафу у зазначений термін він стягується у судовому порядку.

Відповідно до листа господарського суду Полтавської області (вх. №10531/12 від 10.04.2012) рішення господарського суду Полтавської області від 08.12.2011 у справі №18/2906/11 за позовом Товариство з обмеженою відповідальністю "Квантстройпроект" до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Полтавській області про визнання незаконною та скасування постанови №17-41-11-Ю від 06.09.2011 про накладення штрафу за порушення у сфері містобудівельною діяльності, яким відмовлено в задоволенні позову, за результатами розгляду апеляційною інстанцією залишено без змін та є таким, що набрало законної сили.

Даним рішенням надано оцінку правомірності постанові №17-41-11-Ю від 06.09.2011 про стягнення штрафу у розмірі 850, грн.

Згідно частини 1 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній справі, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Таким чином, суд вважає, що позовні вимоги Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Полтавській області до Товариство з обмеженою відповідальністю "Квантстройпроект" про стягнення штрафу у розмірі 850,00 грн є правомірними та підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Полтавській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Квантстройпроект" про стягнення штрафу за порушення у сфері містобудування - задовольнити.

Стягнути з Товариство з обмеженою відповідальністю "Квантстройпроект" (Код ЄДРПОУ 34056098) штраф в розмірі 850,00 грн. (вісімсот п'ятдесят гривень 00 копійок) до державного бюджету ЗКПО 34698778 УДК у Решетилівському районі, р/р 31115106700422, банк одержувача: ГУДК у Полтавській області, МФО 831019, код платежу 21081100.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня проголошення постанови з одночасним поданням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Повний текст постанови виготовлено 28 квітня 2012 року.

Суддя К.І. Клочко

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.04.2012
Оприлюднено07.05.2012
Номер документу23737148
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1670/8318/11

Ухвала від 19.10.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 31.10.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 19.10.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Постанова від 24.04.2012

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 10.04.2012

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 19.10.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Клочко К.І.

Ухвала від 19.10.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Клочко К.І.

Ухвала від 31.10.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Клочко К.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні