Постанова
від 19.04.2012 по справі 5008/1708/2011
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

79010, м.Львів, вул.Личаківська,81


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19.04.12 Справа № 5008/1708/2011

м. Львів

Львівський апеляційний господарський суд в складі колегії:

головуючого - судді Кордюк Г.Т.

суддів Гриців В.М.

Давид Л.Л.

розглянувши апеляційну скаргу Ужгородської міської ради від 03.02.2012 року

на рішення Господарського суду Закарпатської області від 18.01.2012 року

у справі № 5008/1708/2011

за позовом: Регіонального відділення Фонду державного майна України по Закарпатській області, м. Ужгород

до відповідача-1: Закритого акціонерного товариства «Ужгородський лісокомбінат», м. Ужгород

до відповідача-2: Ужгородської міської ради, м. Ужгород

про спонукання до передачі та прийняття будівель

за участю представників:

від позивача : не з'явився

від відповідача-1 : не з'явився

від відповідача-2 : не з'явився

Сторони у справі участь уповноважених представників в судове засідання не забезпечили, про причини неявки не повідомили, хоча належним чином були повідомлені про час та місце судового засідання, про що свідчать повідомлення про вручення поштового відправлення (долучені до матеріалів справи) .

Рішенням господарського суду Закарпатської області від 18.01.2012 року у справі № 5008/1708/2011 (суддя Журавчак Л.С.) позов РВ ФДМУ по Закарпатській області задоволено: зобов'язано ЗАТ «Ужгородський лісокомбінат»передати, а Ужгородську міську раду прийняти у власність територіальної громади м. Ужгорода житловий фонд -житловий будинок, розташований за адресою: м. Ужгород, вул. Шумна (Електрозаводська, 45) та двохповерховий гуртожиток, який знаходиться за адресою: м. Ужгород, вул. Другетів, 132.

Приймаючи рішення у справі, суд першої інстанції виходив з того, що Регіональним відділенням ФДМУ за Закарпатській області наказом № 00699 від 29.12.2010 року, відповідно до ст. 4-1 Закону України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності»прийнято рішення про передачу до комунальної власності територіальної громади м. Ужгорода спірних об'єктів. Передача об'єктів відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності»здійснюється за наявності згоди відповідної міської ради, якщо інше не передбачено законом. Невиконання відповідачами своїх обов'язків стосовно прийняття -передачі до власності територіальної громади об'єктів державної власності, яке не увійшло до статутів господарських товариств в процесі приватизації, але перебуває на їх балансі, порушує права позивача, за захистом якого він звернувся до суду у спосіб, встановлений п.5 ч. 2 ст. 16 ЦК України, а саме примусове виконання обов'язку в натурі.

Окрім цього, судом першої інстанції в рішенні зазначено, що Положенням про управління державним майном, яке не увійшло до статутних фондів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі, затвердженого наказом Фонду державного майна України та Міністерства економіки України від 19.05.1999 року № 908/68, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24.06.1999 року № 414/3707, встановлено, передача відомчого житлового фонду у комунальну власність провадиться разом з відповідною технічною документацією на будинок (інвентарна справа, акт прийняття в експлуатацію, плани зовнішніх мереж та інші), а також документами, що встановлюють право на нього, а у випадку відсутності необхідної технічної документації вона відновлюється за рахунок підприємства, установи чи організації, що передає відомчий житловий фонд у комунальну власність. А тому, розгляд обумовленої законом необхідної технічної документації на житлові будинки, в тому числі гуртожитки, аж ніяк не відноситься до компетенції міської ради. На засіданні міської ради розглядається питання надання згоди на прийняття відомчого житлового фонду. Тобто прийняття такого рішення міської ради є первинною дією в процесі приймання-передачі, воно передує всім вищевказаним та передбаченим чинним законодавством діям, таким як створення комісії (тимчасової чи постійно діючої), надання підприємством необхідної технічної документації, підписання акту приймання-передачі відомчого житлового фонду, розгляд та затвердження його на засіданні виконавчого комітету відповідної ради.

Ужгородська міська рада, не погодившись з прийнятим місцевим господарським судом рішенням, подала апеляційну скаргу, в якій просить рішення господарського суду Закарпатської області від 18.01.2012 року скасувати та прийняти нове рішення, яким в задоволенні позовних вимог відмовити. Зокрема, скаржник вважає, що:

- відповідно до п. 8 Положення про порядок передачі об'єктів права державної та комунальної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.1998 року, передача відомчого житлового фонду в комунальну власність провадиться разом з відповідною технічною документацією на будинок, а також документами, що встановлюють право на нього, при цьому у разі відсутності такої технічної документації, остання відновлюється за рахунок підприємства, установи чи організації, що| передає відомчий житловий фонд у комунальну власність. Отже, процедура прийняття-передачі спірних об'єктів у комунальну власність міста не може виконуватися за відсутності відповідної технічної документації на спірні об'єкти, плани зовнішніх мереж електро-, водопостачання, водовідведення, бухгалтерських довідок про вартість будинків, однак, місцевим господарським судом не встановлено наявність вищезазначеної технічної документації, відсутність якої тим самим унеможливлює передачу спірних житлових будинків в комунальну власність;

- місцевим господарським судом не досліджено та не витребувано жодних доказів чи знаходяться житловий будинок та двоповерховий гуртожиток на балансі відповідача-1, а також не взято до уваги пояснення відповідача-1 про те, що на його балансі перебуває лише житловий будинок, розташований за адресою: м. Ужгород, вул. Шумна (Електрозаводська, 45);

- відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності», передача об'єктів з державної у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах здійснюється за наявності згоди відповідних сільських, селищних, міських, районних у містах рад. Згідно пункту 51 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», питання надання згоди на передачу об'єктів з державної у комунальну власність вирішується на пленарних засіданнях ради -сесії. Таким чином, законодавством передбачено право ради самостійно вирішувати питання щодо прийняття в комунальну власність об'єктів інших форм власності в тому числі і житлового фонду, а також те, що способом волевиявлення ради, яка здійснює право власності територіальної громади є прийняття відповідного рішення сесії.

Позивач у відзиві на апеляційну скаргу, просить рішення господарського суду залишити без змін, апеляційну скаргу без задоволення, з підстав викладених у ньому. А саме, позивач зазначає, що питання розгляду технічної документації на житлові будинки, в тому числі гуртожитки не відноситься до компетенції міської ради, оскільки на засіданні міської ради розглядається питання надання згоди на прийняття відомчого житлового фонду. Прийняття рішення міської ради передує всім вищевказаним та передбаченим чинним законодавством діям, а саме: створення комісії (тимчасової чи постійно діючої), надання підприємством необхідної технічної документації, підписання акту приймання-передачі відомчого житлового фонду, розгляд та затвердження його на засіданні виконавчого комітету відповідної ради.

Крім цього, позивач зазначає, що передача житлового фонду у комунальну власність здійснюється разом з технічною документацією, яка необхідна при підписанні акту приймання-передачі відомчого житлового фонду в комунальну власність, який підписується членами комісії з питань приймання відомчого житлового фонду в комунальну власність та затверджується виконкомом, що утворив цю комісію. Щодо передання у комунальну власність гуртожитків, то позивач зазначає, що у відповідності до ст. 3 Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків»всі гуртожитки, на які поширюється дія цього Закону, підлягають передачі у власність територіальних громад; передача гуртожитків у власність територіальних громад відповідно до цього Закону має бути здійснена в строки, передбачені Державною програмою передачі гуртожитків у власність територіальних громад. Згідно Перехідних Положень цього Закону органи місцевого самоврядування зобов'язані протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом створити постійні комісії із забезпечення реалізації житлових проблем громадян та подати проекти рішення про них на затвердження місцевим радам; протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом, тобто з 1 січня 2009 року, розробити і затвердити місцеві програми передачі гуртожитків у власність територіальних громад; створити комісії з проведення інвентаризації гуртожитків, на які поширюється дія цього Закону, незалежно від форми власності; протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом провести інвентаризацію усіх гуртожитків, що знаходяться на територіях відповідних територіальних громад, та подати відповідні рішення на затвердження органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до наданих повноважень; протягом дев'яти місяців з дня набрання чинності цим Законом розпочати процес прийняття у власність територіальних громад гуртожитків відповідно до цього Закону. У відповідності до ст. 5 вищевказаного Закону України прийняття гуртожитків у власність територіальної громади здійснюється за рішенням відповідної місцевої ради (або за рішенням виконавчого органу місцевої ради з наступним затвердженням цією радою).

Відповідач-1 -ЗАТ «Ужгородський лісокомбінат»в судове засідання участь уповноваженого представника не забезпечив, про причини неявки не повідомив, хоча був належним чином повідомлений про час та місце судового засідання, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення (долучене до матеріалів справи) .

Розглянувши апеляційну скаргу, вивчивши матеріали справи, оцінивши наявні в них докази, заслухавши доводи та заперечення представника відповідача-1 в судовому засіданні 22.03.2012 року, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу слід задоволити, рішення господарського суду -скасувати, виходячи з наступного:

Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до відомості № 10 по розрахунку вартості жилих будинків на 01.10.1993р. по організації орендарів Ужгородського лісокомбінату (а.с. 15), визначено балансову вартість житлового будинку по вул.. Шумна, 45 в м. Ужгороді (рік вводу 1957) та відомості № 11 по розрахунку вартості основних засобів соцінфраструктури станом на 01.10.1993р. по організації орендарів Ужгородського лісокомбінату (а.с. 43) , визначено балансову вартість двоповерхового гуртожитку по вул.. Горького, 132, в м. Ужгороді (рік вводу 1969).

В процесі приватизації організації орендарів Ужгородського лісокомбінату, до статутного капіталу новоствореного ЗАТ «Ужгородський лісокомбінат»не увійшов державний житловий фонд, а саме -житловий будинок, розташований за адресою м. Ужгород, вул. Шумна (Елетрозаводська), 45 та двоповерховий гуртожиток, розташований за адресою м. Ужгород, вул. Другетів (Горького), 132. Дані об'єкти знаходяться на балансі ЗАТ «Ужгородський лісокомбінат», що підтверджується витягом з Реєстру державного майна, яке в процесі приватизації не ввійшло до статутного капіталу ЗАТ «Ужгородський лісокомбінат» (а.с. 11-12), що спростовує доводи апеляційної скарги про те, що з пояснення відповідача-1 вбачається, що спірний гуртожиток не знаходиться на балансі товариства та те, що судом не досліджено доказів, які підтверджували даний факт.

Згідно із ст. 3 Закону України «Про управління об'єктами державної власності», об'єктами управління державної власності є, зокрема, державне майно, що перебуває на балансі господарських організацій і не увійшло до їх статутних капіталів або залишилося після ліквідації підприємств та організацій.

Відповідно до ст. 7 Закону України «Про управління об'єктами державної власності», Фонд державного майна України відповідно до законодавства приймає рішення про подальше використання державного майна, яке не увійшло до статутних капіталів господарських організацій, але перебуває на їх балансі.

Відповідно до Положення про управління державним майном, яке не увійшло до статутних фондів господарських товариств в процесі приватизації, але перебуває на їх балансі, затвердженого наказом Фонду державного майна України та Міністерства економіки України від 19.05.1999 р. N 908/68, управління державним майном, яке не увійшло до статутних фондів господарських товариств в процесі приватизації, полягає у виборі та забезпеченні уповноваженим органом способу та умов подальшого використання майна. Правовий аналіз вказаного Положення, свідчить про те, що єдиним способом управління об'єктами житлового фонду (в т. ч. гуртожитками), що належать до державної власності, є їх передача у комунальну власність.

Статтею 3 Закону України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності»№ 147/98-ВР від 03.09.1998 року (зі змінами і доповненнями), встановлено, що ініціатива щодо передачі об'єктів права державної власності може виходити, зокрема, від органів, уповноважених управляти державним майном.

Регіональним відділенням ФДМУ по Закарпатській області наказом № 00699 від 29.12.2010 року «Про передачу двоповерхового гуртожитку та житлового будинку, які не увійшли до статутного капіталу ЗАТ «Ужгородський лісокомбінат», до комунальної власності» (а.с. 5) (з наступними змінами, внесеними наказом № 00497 від 14.12.2011 року «Про внесення змін в реєстр державного майна, яке в процесі приватизації не увійшло до статутного капіталу ЗАТ «Ужгородський лісокомбінат» (а.с. 46) ) прийнято рішення про передачу до комунальної власності територіальної громади міста Ужгород спірних об'єктів.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач листами від 10.02.2011 року № 05-14-00490 (а.с. 6) та від 10.05.2011 року № 04-14-01475 (а.с. 9) звернувся до Ужрогодської міської ради з проханням прийняти до комунальної власності територіальної громади м. Ужгорода спірні об'єкти житлового фонду.

Однак, Ужгородська міська рада листом від 27.05.2011 року № 706/02-20 (а.с. 8) повідомила позивача про неможливість прийняття спірних об'єктів до комунальної власності, оскільки у відповідності до пункту 8 Положення про порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затвердженого постановою Кабінет Міністрів України від 06.11.1995р. № 891, передача відомчого житлового фонду в комунальну власність провадиться разом з відповідною технічною документацією на будинок (інвентарна справа, акт прийняття в експлуатацію, плани зовнішніх мереж та інші), а також документами, що встановлюють право на нього.

На гуртожиток, який є об'єктом права державної власності, поширюється дія Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» (зі змінами і доповненнями, внесеними Законом України від 08.09.2011 року № 3716-VI) .

Нормами статті 3 Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» (зі змінами і доповненнями, внесеними Законом України від 08.09.2011 року № 3716-VI), встановлено, що для забезпечення реалізації конституційного права на житло мешканців гуртожитків, на яких поширюється дія цього Закону, всі гуртожитки, на які поширюється дія цього Закону, підлягають передачі у власність територіальних громад. Передача гуртожитків у власність територіальних громад відповідно до цього Закону має бути здійснена в строки, передбачені державною програмою передачі гуртожитків у власність територіальних громад.

На виконання вимог цієї статті Закону, за розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.01.2010 року № 83-р, схвалено Концепцію Загальнодержавної цільової програми передачі гуртожитків у власність територіальних громад на 2010 - 2014 роки, метою якої є забезпечення передачі гуртожитків, які є об'єктами права державної власності, а також тих, що не є об'єктами права державної власності та перебувають у повному господарському віданні чи оперативному управлінні підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності або увійшли до статутних фондів акціонерних чи колективних підприємств, утворених у процесі приватизації чи корпоратизації.

На виконання вимог Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків»та вищезазначеної Концепції, рішенням Ужгородської міської ради від 16.04.2010 року № 1397 (а.с. 59-61) , затверджено Програму передачі гуртожитків у власність територіальної громади м. Ужгорода на 2010 -2014 роки».

Як вбачається з Додатку № 1 до Програми «Графіку передачі гуртожитків (державної та приватної форми власності), що підлягають передачі у комунальну власність м. Ужгорода у 2010 -2014 роках»та Додатку № 2 до Програми «Обсяги коштів, необхідних для передачі гуртожитків м. Ужгорода до комунальної власності у 2010 - 2014 роках», спірний двоповерховий гуртожиток, розташований за адресою -м. Ужгород, вул. Другетів (Горького), 132, не значиться.

Крім цього, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків», передача гуртожитків згідно із цим Законом у власність територіальних громад здійснюється відповідно до порядку, передбаченого Законом України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності»та прийнятих відповідно до нього підзаконних актів, з урахуванням особливостей цього Закону.

Пунктом 3 ч. 1 ст. 5 вищевказаного Закону, встановлено, що прийняття гуртожитків (як цілісних майнових комплексів) у власність територіальної громади здійснюється за рішенням відповідної місцевої ради (або за рішенням виконавчого органу місцевої ради з наступним затвердженням цією радою).

Статтею 1 Закон України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності» (зі змінами і доповненнями), встановлено, що цей Закон регулює відносини, пов'язані з передачею об'єктів права державної власності у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах або у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, а також об'єктів права комунальної власності у державну власність. Дія цього Закону поширюється на об'єкти права державної та комунальної власності, у тому числі передані в безоплатне користування самоврядним установам і організаціям або в оренду.

Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності», з державної у комунальну власність передаються безоплатно житлові будинки (разом із вбудованими та прибудованими нежилими приміщеннями) та гуртожитки (в тому числі не завершені будівництвом).

Згідно ч. 2 ст. 4 вказаного Закону, передача об'єктів з державної у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах здійснюється за наявності згоди відповідних сільських, селищних, міських, районних у містах рад, якщо інше не передбачено законом, а у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст - за наявності згоди районних або обласних рад, якщо інше не передбачено законом.

Відповідно до абзацу 2 п. 1 Положення про порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.11.1995 р. № 891 (зі змінами і доповненнями, в редакції від 26 травня 2004 року № 695) , передача в комунальну власність відомчого житлового фонду в інших випадках здійснюється в такому ж порядку з дотриманням вимог Законів України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності», «Про місцеве самоврядування в Україні»та інших законодавчих актів.

Нормами Закону України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності» (стаття 5 Закону) передбачено, що рішення щодо передачі об'єктів соціальної інфраструктури у комунальну власність приймаються органами, уповноваженими управляти державним майном, самоврядними організаціями за згодою відповідних сільських, селищних, міських, районних у містах рад, а у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст -за згодою районних або обласних рад, яка має бути надана, виходячи з п. 51 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», шляхом прийняття рішення, якщо інше не передбачено законом.

Враховуючи вищевикладене, апеляційна інстанція вважає, що безумовною підставою для передачі гуртожитків до комунальної власності передує прийняття органом місцевого самоврядування рішення про включення даного об'єкту до Програми передачі гуртожитків у власність територіальної громади м. Ужгорода на 2010 -2014 роки.

Однак, як вбачається із матеріалів справи, гуртожиток по вул. Другетів (Горького), 132 до Програми, яка є додатком до рішення V сесії міської ради V скликання від 16ю04ю2010 року № 1397 не включений.

За відсутності відповідного рішення ради, створення комісії по передачі-прийняттю гуртожитку, складання акту приймання -передачі є неможливе. Так само, неможливо передати житловий будинок по вул. Шумна (Елетрозаводська), 45 без відповідного рішення органу місцевого самоврядування, яке повинно бути підставою для здійснення наступних дій по прийняттю (створення комісії, інвентаризація, складання і підписання акту приймання -передачі).

Таким чином судова колегія вважає, що обов'язковою умовою передачі об'єктів житлового фонду, а саме житлових будинків та гуртожитків, з державної до комунальної власності територіальних громад міста є прийняття відповідними органами місцевого самоврядування рішення про прийняття житлового фонду до комунальної власності територіальної громади, якщо інше не встановлено законом.

Як зазначив представник відповідача-2 в судовому засіданні 22.03.2012 року та вбачається з матеріалів справи, що Ужрогодська міська рада відповідного рішення щодо прийняття у комунальну власність територіальної громади міста житлового будинку, розташованого за адресою м. Ужгород, вул. Шумна (Елетрозаводська), 45 та двоповерхового гуртожитку, розташованого за адресою м. Ужгород, вул. Другетів (Горького), 132, не приймала.

Отже, судова колегія вважає, вимогу позивача про зобов'язання передати та прийняти у власність територіальної громади міста об'єкти житлового фонду, безпідставною, а висновок місцевого господарського суду про невиконання відповідачами своїх обов'язків стосовно прийняття -передачі до власності територіальної громади об'єктів державної власності, які не увійшли до статуту капіталу відповідача-1 в процесі приватизації, але перебуває на його балансі, необґрунтованим.

Окрім цього, судова колегія вважає за необхідне зазначити, що у відповідності до п. 8 Положення про порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, передача відомчого житлового фонду в комунальну власність провадиться разом з відповідною технічною документацією на будинок (інвентарна справа, акт прийняття в експлуатацію, плани зовнішніх мереж та інші), а також документами, що встановлюють право на нього. У разі відсутності необхідної технічної документації вона відновлюється за рахунок підприємства, установи чи організації, що передає відомчий житловий фонд у комунальну власність.

Як вбачається з матеріалів справи, у відповідача-1 -ЗАТ «Ужгородський лісокомбінат» з відповідної технічної документації, необхідної для передачі об'єкту в комунальну власність територіальної громади, наявний лише технічний паспорт на житловий будинок по вул. Електрозаводській, 45 (Шумній) (а.с. 33) . Щодо двоповерхового гуртожитку по вул. Другетів (Горького), 132, ні суду першої інстанції, ні суду апеляційної інстанції, відповідна технічна документація не подана.

Апеляційна інстанція вважає, що такий спосіб захисту, який визначений позивачем у позовній заяві є передчасний. А саме, якщо орган місцевого самоврядування не прийняв рішення щодо прийняття об'єктів житлового фонду (в тому числі гуртожитку) до комунальної власності , позивач має право звернутись до суду з позовом зобов'язати місцеву раду розглянути питання про прийняття житлового фонду до комунальної власності на сесії, в тому числі щодо включення гуртожитку до місцевої програми передачі, а також застосувати інший передбачений законом спосіб захисту, шляхом поновлення порушених прав, що виникають в результаті рішень, дій, чи бездіяльності органів або посадових осіб місцевого самоврядування, у судовому порядку, що передбачено пунктом 2 ст. 77 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Враховуючи вищенаведене, керуючись ст.ст. 99, 101, 103, 104, 105 ГПК України, Львівський апеляційний господарський суд, -

П О С Т А Н О В И В :

1. Апеляційну скаргу Ужгородської міської ради задоволити.

2. Рішення господарського суду Закарпатської області від 18.01.2012 року у справі -скасувати.

3. Прийняти нове рішення.

В позові відмовити.

4. Стягнути з Регіонального відділення Фонду державного майна України по Закарпатській області (88000, м. Ужгород, вул.. Собранецька, 60, код ЄДПРОУ 22111310) на користь Ужгородської міської ради (88000, м. Ужгород, пл.. Поштова, 5) -536,50 грн. судового збору за розгляд апеляційної скарги..

5. Доручити місцевому господарському суду видати відповідний наказ.

6. Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена до Вищого господарського суду України в порядку та строки, встановлені ст.ст. 109, 110 ГПК України.

Головуючий - суддя Кордюк Г.Т..

суддя Гриців В.М.

суддя Давид Л.Л.

СудЛьвівський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення19.04.2012
Оприлюднено07.05.2012
Номер документу23796730
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5008/1708/2011

Постанова від 02.07.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Карабань В.Я.

Ухвала від 18.06.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Карабань В.Я.

Постанова від 19.04.2012

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Г.Т.

Ухвала від 01.03.2012

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Г.Т.

Ухвала від 01.03.2012

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Г.Т.

Ухвала від 14.02.2012

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Г.Т.

Рішення від 18.01.2012

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Журавчак Л.С.

Ухвала від 12.01.2012

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Журавчак Л.С.

Ухвала від 28.12.2011

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Журавчак Л.С.

Ухвала від 20.12.2011

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Журавчак Л.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні