Ухвала
від 28.03.2012 по справі 2а-14069/11/2670
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2а-14069/11/2670 Головуючий у 1-й інстанції: Шарпакова В.В.

Суддя-доповідач: Губська О.А.

У Х В А Л А

Іменем України

"28" березня 2012 р. м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Губської О.А.

суддів Парінова А.Б., Беспалова О.О.

при секретарі Рогальовій О.В.

за участю представника позивача Коновальчука О.М.

представника відповідача Слободянюк С.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві апеляційну скаргу Управління охорони здоров'я Подільської районної в м. Києві державної адміністрації на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 08 листопада 2011 року за позовом Київського міського центру зайнятості до Управління охорони здоров'я Подільської районної в м. Києві державної адміністрації про стягнення заборгованості в розмірі 42 890,29 грн., -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з позовом про стягнення заборгованості в розмірі 42 890,29 грн.

Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 08 листопада 2011 року позов задоволено.

Не погоджуючись з вказаним рішенням суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просив його скасувати та постановити нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог позивача.

В судове засідання з'явився представник позивача, який проти апеляційної скарги заперечував та просив відмовити в її задоволенні.

Представник відповідача до суду з'явився, апеляційну скаргу підтримав та просив її задовольнити з підстав, викладених в апеляційній скарзі.

Заслухавши суддю-доповідача, представника позивача, представника відповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду -без змін з таких підстав.

Суд першої інстанції прийшов до висновку про задоволення позову.

З таким висновком суду колегія суддів погоджується, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, Управління охорони здоров'я Подільської районної в м. Києві державної адміністрації (ідентифікаційний код 37393798) є юридичною особою та знаходиться за адресою: 04070, місто Київ, вул. Волоська, будинок 47 (згідно з довідкою серії АБ № 153568 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України).

Під час перевірки відповідача інспекцією по контролю за додержанням законодавства про зайнятість Київського міського центру зайнятості, було виявлено порушення частини 1 пункту 5 статті 20 Закону України від 01 березня 1991 року № 803-ХІІ «Про зайнятість населення», який покладає обов'язок на підприємства, установи і організації, незалежно від форм власності, їх службові особи при вивільненні працівників (у тому числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників, підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності, повідомляють про це не пізніш як за два місяці в письмовій формі державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікації, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в них інвалідів, а саме: несвоєчасне подання звіту за формою № 4-ПН (факт) щодо вивільнення гр. ОСОБА_4 (звільненої наказом відповідача № 7-к від 28 січня 2011 року, яка була звільнена із займаної посади 28 січня 2011 року) за пунктом 1 статті 40 Кодексу законів про працю України.

В результаті проведеної перевірки складено акт про порушення законодавства України про зайнятість населення від 20 травня 2011 року, яким запропоновано відповідачу у десятиденний строк сплатити штраф у розмірі 42 890, 29 грн.

В матеріалах справи міститься копія Довідки № 1 від 19 травня 2011 року про заробітну плату та інші доходи, яка видана ОСОБА_4 в тому, що вона дійсно працювала в Управлінні охорони здоров'я Подільської районної у м. Києві державної адміністрації в період: з 29 січня 2010 року по 28 січня 2011 року та отримала заробітну плату за весь період на суму 42 890, 29 грн.

Відповідно до пункту 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення»при вивільненні працівників (у тому числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників, підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності, повідомляють про це не пізніш як за два місяці в письмовій формі державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікації, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в них інвалідів.

Перевіркою встановлено несвоєчасне подання звіту за формою № 4-ПН (факт) щодо вивільнення гр. ОСОБА_4 (звільненої наказом відповідача № 7-к від 28 січня 2011 року, яка була звільнена із займаної посади 28 січня 2011 року) за пунктом 1 статті 40 Кодексу законів про працю України, а саме вказаний звіт було подано до Подільського районного центру зайнятості 07 жовтня 2010 року, а звіт про фактичне вивільнення - відповідачем взагалі не подавався.

Частиною 2 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення»встановлено, що у разі неподання або порушення строків подання цих даних стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника. Ці кошти зараховуються до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і використовуються для фінансування заходів по працевлаштуванню та соціального захисту вивільнюваних працівників.

Колегія суддів не може прийняти до уваги твердження відповідача про те, що Управління охорони здоров»я Подільської районної в м.Києві державної адміністрації є правонаступником Управління охорони здоров»я Подільської районної у м.Києві державної адміністрації лише за бюджетними зобов'язаннями.

Відповідно до абзацу другого пункту 9 Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 6 березня 2008 року №2 «Про практику застосування адміністративними судами окремих положень Кодексу адміністративного судочинства України під час розгляду адміністративних справ»у випадку «відсутності правонаступників суду необхідно залучати до участі у справі орган, до компетенції якого належить вирішення питання про усунення порушень прав, свобод чи інтересів позивача». У цій же Постанові Пленуму зазначається, що виходячи із положень ст..ст.55,56 Конституції України у будь-якому разі в названих вище випадках спірні правовідносини допускають правонаступництво.

Так, рішенням Київської міської ради від 9 вересня 2010 року за №7/4819 «Про питання організації управління районами в м.Києві»припинено з 31 жовтня 2010 року шляхом ліквідації виконавчі органи районних в м.Києві рад, в тому числі і Подільську районну у м.Києві державну адміністрацію.

Відповідно до п.7 зазначеного вище рішення виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) доручено вжити заходів щодо забезпечення функціонування районних в м.Києві державних адміністрацій на базі виконавчих органів районних у м.Києві рад (районних у м.Києві державних адміністрацій), які ліквідуються відповідно до цього рішення.

Як вбачається із Розпорядження Київської міської державної адміністрації №787 від 30.09.2010 року утворено з 31 жовтня 2010 року у районах м.Києва районні в м.Києві державні адміністрації, підпорядковані Київській міській державній адміністрації, в тому числі і Подільську районну в м.Києві державну адміністрацію.

На підставі наведеного, колегія суддів приходить до висновку, що Управління охорони здоров»я Подільської районної в м.Києві державної адміністрації є правонаступником Управління охорони здоров»я Подільської районної у м.Києві державної адміністрації. Відповідачем порушені вимоги ч.5 ст.20 Закону України «Про зайнятість населення», а розмір штрафу дорівнює річній заробітній платі ОСОБА_4

Що ж стосується твердження відповідача про те, що ОСОБА_4 ніколи не працювала в Управлінні охорони здоров'я Подільської районної в м. Києві державної адміністрації, слід зазначити, що відповідно до довідки № 1 від 19 травня 2011 року ОСОБА_4 працювала в Управлінні охорони здоров»я Подільської районної у м.Києві державної адміністрації з 29 січня 2010 року по 28 січня 2011 року, при цьому наказ про звільнення ОСОБА_4 виданий 28 січня 2011 року, тобто вже після реєстрації Управління охорони здоров'я Подільської районної в м. Києві державної адміністрації як юридичної особи. В матеріалах справи міститься копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Управлінні охорони здоров'я Подільської районної в м. Києві державної адміністрації, датою проведення реєстрації якої зазначено 19 січня 2011 року.

Таким чином, оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції правомірно задовольнив позовні вимоги позивача.

Доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують і апеляційним судом відхиляються.

Відповідно до ст. 200 КАС України - суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду -без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки судове рішення ухвалене судом першої інстанції відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в справі, підтвердженими доказами, а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, то колегія суддів апеляційної інстанції підстав для його скасування не вбачає.

Керуючись ст.ст. 160, 197, 198, 200, 205, 206, 254 КАС України, суд

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Управління охорони здоров'я Подільської районної в м. Києві державної адміністрації на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 08 листопада 2011 року за позовом Київського міського центру зайнятості до Управління охорони здоров'я Подільської районної в м. Києві державної адміністрації про стягнення заборгованості в розмірі 42 890,29 грн. -залишити без задоволення , а постанову Окружного адміністративного суду м. Києва -без змін .

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання ухвали в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя Губська О.А.

Судді: Парінов А.Б.

Беспалов О.О.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.03.2012
Оприлюднено16.05.2012
Номер документу23986264
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14069/11/2670

Ухвала від 05.10.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аверкова В.В.

Ухвала від 28.05.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Харченко В.В.

Ухвала від 28.03.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Постанова від 08.11.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шарпакова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні