Ухвала
від 28.05.2013 по справі 2а-14069/11/2670
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"28" травня 2013 р. м. Київ К/9991/28781/12

Колегія суддів Вищого адміністративного суду України у складі суддів:

Харченка В.В.

Конюшка К.В.

Чалого С.Я.

розглянувши в порядку письмового провадження касаційну скаргу Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 8 листопада 2011 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 28 березня 2012 року у справі за позовом Київського міського центру зайнятості до Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про стягнення заборгованості, -

в с т а н о в и л а:

У жовтні 2011 року Київський міський центр зайнятості звернувся до суду з позовом, в якому просив стягнути з Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації на його користь штраф у розмірі 42890,29 грн. Свої вимоги мотивував тим, що під час перевірки Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації інспекцією по контролю за додержанням законодавства про зайнятість Київського міського центру зайнятості, було виявлено порушення частини 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення», а саме: наказом відповідача №7 від 28.01.2011 була звільнена із займаної посади 28.01.2011 ОСОБА_4 В зв'язку з неповідомленням Київський міський центр зайнятості про її звільнення, було складено акт №8-ш від 20.05.2011, згідно якого сума штрафу, яка підлягає стягненню складає 42890,29 грн.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 8 листопада 2011 року, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 28 березня 2012 року, позов задоволено. Стягнуто з Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації на користь Київського міського центру зайнятості заборгованість у розмірі 42809,29 грн.

Не погоджуючись із рішеннями судів попередніх інстанцій, Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації звернулося до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою, в якій, посилаючись на порушення судами норм матеріального і процесуального права, просить їх скасувати та прийняти нове рішення про відмову у задоволенні позову.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши матеріали справи та доводи касаційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що касаційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судами встановлено, що під час перевірки відповідача інспекцією по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення Київського МЦЗ, було виявлено порушення пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення» від 01.03.1991 № 803 ХІІ, а саме - несвоєчасне подання звіту за формою №4-ПН (факт) щодо вивільнення ОСОБА_4

В результаті проведено перевірки, 20.05.2011 було складено акт про порушення законодавства України про зайнятість населення, яким запропоновано відповідачу у десятиденний строк сплатити штраф у розмірі 42890,29 грн.

Задовольняючи позовні вимоги, суди попередніх інстанцій виходили з того, що частиною 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення» встановлено, що при вивільненні працівників (у тому числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників, підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності, повідомляють про це не пізніш як за два місяці в письмовій формі державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікації, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в них інвалідів.

Пунктом 2 частини 5 статті 20 вказаного Закону встановлено, що у разі неподання або порушення строків подання цих даних стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника. Ці кошти зараховуються до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і використовуються для фінансування заходів по працевлаштуванню та соціального захисту вивільнюваних працівників.

Крім того, судами встановлено, що рішенням Київської міської ради від 09.09.2010 № 7/4819 «Про питання організації управління районами в м. Києві» припинено з 31.10.2010 шляхом ліквідації виконавчі органи районних в місті Києві рад, в тому числі і Подільську районну у місті Києві державну адміністрацію.

Розпорядженням Київської міської державної адміністрації №787 від 30.09.2010 утворено з 31.10.2010 у районах міста Києва районні в місті Києві державні адміністрації, підпорядковані Київській міській державній адміністрації.

19.01.2011 було проведено реєстрацію Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації.

З огляду на вищезазначене, правильним є висновок судів попередніх інстанцій, про те що наказ від 28.01.2011 про звільнення ОСОБА_4., виданий після реєстрації Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації як юридичної особи.

Колегія суддів Вищого адміністративного суду України також погоджується з таким висновком судів попередніх інстанцій і доводи касаційної скарги їх не спростовують.

Відповідно до частини 1 статті 224 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили порушень норм матеріального і процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.

Керуючись ст.ст. 222, 223, 224, 230, 231 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів Вищого адміністративного суду України,-

у х в а л и л а :

Касаційну скаргу Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації залишити без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 8 листопада 2011 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 28 березня 2012 року - без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та оскарженню не підлягає крім, як в строки, з підстав та в порядку, передбаченому главою 3 розділу IV КАС України.

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення28.05.2013
Оприлюднено01.06.2013
Номер документу31543155
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14069/11/2670

Ухвала від 05.10.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аверкова В.В.

Ухвала від 28.05.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Харченко В.В.

Ухвала від 28.03.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Постанова від 08.11.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шарпакова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні