ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"28" травня 2013 р. м. Київ К/9991/28781/12
Колегія суддів Вищого адміністративного суду України у складі суддів:
Харченка В.В.
Конюшка К.В.
Чалого С.Я.
розглянувши в порядку письмового провадження касаційну скаргу Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 8 листопада 2011 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 28 березня 2012 року у справі за позовом Київського міського центру зайнятості до Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про стягнення заборгованості, -
в с т а н о в и л а:
У жовтні 2011 року Київський міський центр зайнятості звернувся до суду з позовом, в якому просив стягнути з Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації на його користь штраф у розмірі 42890,29 грн. Свої вимоги мотивував тим, що під час перевірки Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації інспекцією по контролю за додержанням законодавства про зайнятість Київського міського центру зайнятості, було виявлено порушення частини 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення», а саме: наказом відповідача №7 від 28.01.2011 була звільнена із займаної посади 28.01.2011 ОСОБА_4 В зв'язку з неповідомленням Київський міський центр зайнятості про її звільнення, було складено акт №8-ш від 20.05.2011, згідно якого сума штрафу, яка підлягає стягненню складає 42890,29 грн.
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 8 листопада 2011 року, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 28 березня 2012 року, позов задоволено. Стягнуто з Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації на користь Київського міського центру зайнятості заборгованість у розмірі 42809,29 грн.
Не погоджуючись із рішеннями судів попередніх інстанцій, Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації звернулося до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою, в якій, посилаючись на порушення судами норм матеріального і процесуального права, просить їх скасувати та прийняти нове рішення про відмову у задоволенні позову.
Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши матеріали справи та доводи касаційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що касаційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судами встановлено, що під час перевірки відповідача інспекцією по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення Київського МЦЗ, було виявлено порушення пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення» від 01.03.1991 № 803 ХІІ, а саме - несвоєчасне подання звіту за формою №4-ПН (факт) щодо вивільнення ОСОБА_4
В результаті проведено перевірки, 20.05.2011 було складено акт про порушення законодавства України про зайнятість населення, яким запропоновано відповідачу у десятиденний строк сплатити штраф у розмірі 42890,29 грн.
Задовольняючи позовні вимоги, суди попередніх інстанцій виходили з того, що частиною 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення» встановлено, що при вивільненні працівників (у тому числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників, підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності, повідомляють про це не пізніш як за два місяці в письмовій формі державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікації, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в них інвалідів.
Пунктом 2 частини 5 статті 20 вказаного Закону встановлено, що у разі неподання або порушення строків подання цих даних стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника. Ці кошти зараховуються до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і використовуються для фінансування заходів по працевлаштуванню та соціального захисту вивільнюваних працівників.
Крім того, судами встановлено, що рішенням Київської міської ради від 09.09.2010 № 7/4819 «Про питання організації управління районами в м. Києві» припинено з 31.10.2010 шляхом ліквідації виконавчі органи районних в місті Києві рад, в тому числі і Подільську районну у місті Києві державну адміністрацію.
Розпорядженням Київської міської державної адміністрації №787 від 30.09.2010 утворено з 31.10.2010 у районах міста Києва районні в місті Києві державні адміністрації, підпорядковані Київській міській державній адміністрації.
19.01.2011 було проведено реєстрацію Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації.
З огляду на вищезазначене, правильним є висновок судів попередніх інстанцій, про те що наказ від 28.01.2011 про звільнення ОСОБА_4., виданий після реєстрації Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації як юридичної особи.
Колегія суддів Вищого адміністративного суду України також погоджується з таким висновком судів попередніх інстанцій і доводи касаційної скарги їх не спростовують.
Відповідно до частини 1 статті 224 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили порушень норм матеріального і процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.
Керуючись ст.ст. 222, 223, 224, 230, 231 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів Вищого адміністративного суду України,-
у х в а л и л а :
Касаційну скаргу Управління охорони здоров'я Подільської районної в місті Києві державної адміністрації залишити без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 8 листопада 2011 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 28 березня 2012 року - без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та оскарженню не підлягає крім, як в строки, з підстав та в порядку, передбаченому главою 3 розділу IV КАС України.
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 28.05.2013 |
Оприлюднено | 01.06.2013 |
Номер документу | 31543155 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Харченко В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні