ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14.05.12 Справа№ 5015/789/12
За позовом: Галицької районної адміністрації Львівської міської ради, м. Львів
до відповідача: Приватного підприємства "Бісквіт-Плюс", м. Львів
про демонтаж літнього майданчика
Суддя Мазовіта А.Б.
при секретарі Волошин О.Я.
Представники:
Від позивача: ОСОБА_2, представник (довіреність №4-31-414 від 27.03.2012 р.)
Від відповідача: ОСОБА_3, представник (довіреність №3 від 07.03.2012 р.)
Галицька районна адміністрація Львівської міської ради звернулася до господарського суду Львівської області з позовом до Приватного підприємства "Бісквіт-Плюс", м. Львів про демонтаж літнього майданчика.
Розгляд справи відкладався з підстав, викладених у відповідних ухвалах суду.
В судових засіданнях представник позивача позов підтримав, просив задоволити. З приводу заявленого позову пояснив, що проведеним уповноваженими особами позивача обстеженням було встановлено факт облаштування відповідачем відкритого літнього майданчика у пров. Крива Липа, 7 в м. Львові без відповідних дозвільних документів згідно Порядку отримання дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків у місті Львові біля об'єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності. Розпорядженням голови Галицької районної адміністрації №3 від 04.01.2012 р. відповідача зобов'язано демонтувати самочинно встановлений літній майданчик у пров. Крива Липа, 7 в місті Львові. Однак, відповідач станом на дату судового розгляду вказаних вимог не виконав. Таким чином, просив суд зобов'язати відповідача демонтувати самочинно встановлений літній майданчик, розташований за адресою: м. Львів, пров. Крива Липа, 7.
В судових засіданнях представник відповідача проти позову заперечив, просив відмовити в задоволенні позовних вимог. В своїх запереченнях зазначив, що 01.11.2011 р. закінчився термін дозволу на встановлення спірного літнього майданчика. Відповідач неодноразово звертався з письмовими зверненнями до відповідних погоджувальних органів позивача щодо продовження терміну дії дозволу ще на три роки, однак, відповіді не одержав. У зв'язку із затягуванням розгляду заяви щодо видачі дозволу на влаштування літнього майданчика ще на три роки, представник відповідача просив в задоволенні позовних вимог відмовити.
Представникам роз'яснено права та обов'язки, передбачені ст. 22 ГПК України, заяв про відвід суду не поступало.
В судовому засіданні 14.05.2012 р. оголошено вступну та резолютивну частину рішення. Повне рішення складено 16.05.2012 р.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, суд встановив наступне.
В результаті проведеного обстеження території Галицького району на предмет наявності літніх майданчиків, які не демонтовано після закінчення сезонного періоду, комісією працівників Галицької районної адміністрації Львівської міської ради складено акт проведення обстеження від 19.12.2011 р., яким зафіксовано розміщення літнього майданчика біля закладу ресторанного господарства у провулку Крива Липа, 7 в м. Львові, що належить ПП "Бісквіт-Плюс".
Листом Галицької районної адміністрації №170-вих від 19.12.2011 р. керівнику ПП "Бісквіт-Плюс" запропоновано у термін до 27.12.2011 р. провести демонтаж літнього майданчика.
Розпорядженням голови Галицької районної адміністрації №3 від 04.01.2012 р. відповідача зобов'язано в термін до 15.01.2012 р. демонтувати встановлений літній майданчик, на розміщення якого закінчився термін дії дозволу у провулку Крива Липа, 7 в м. Львові.
Актом проведення обстеження від 16.01.2012 р. встановлено, що літній майданчик за адресою: м. Львів, провулок Крива Липа, 7, який належить ПП "Бісквіт-Плюс", не демонтовано.
Як встановлено судом, відповідачу 05.06.2009 р. надано дозвіл №83 на розміщення відкритого літнього майданчика площею 25,8 кв.м за адресою: м. Львів, проїзд Крива Липа, 7. Термін дії дозволу -3 роки (3 сезони): з 01.06.2009 р. до 01.11.2009 р.; з 01.04.2010 р. до 01.11.2010 р.; з 01.04.2011 р. до 01.11.2011 р.
28.11.2011 р. відповідач звернувся до Львівської міської ради із заявою про продовження дозволу на розміщення відкритого літнього майданчика за адресою: м. Львів, провулок Крива Липа, 7.
Як вбачається із матеріалів справи, дозвіл на встановлення відкритого літнього майданчика у провулку Крива Липа, 7 в м. Львові з 02.11.2011 р. у відповідача відсутній, станом на дату судового засідання вказаний майданчик не демонтований.
При прийнятті рішення суд виходив з наступного.
Частинами 1, 4 статті 20 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" передбачено, що організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом. Рішення місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо благоустрою території певного населеного пункту є обов'язковим для виконання розміщеними на цій території підприємствами, установами, організаціями та громадянами, які на ній проживають.
У відповідності до ст. 1 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" благоустрій населених пунктів -комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.
Згідно п. 1.3. Порядку отримання дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків у м. Львові біля об'єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності, затвердженого ухвалою Львівської міської ради №2452 від 05.03.2009 р., дозволи на встановлення літніх майданчиків видає управління архітектури департаменту містобудування (Львівської міської ради) на підставі позитивних висновків комісії з видачі дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків.
Відкритий літній майданчик -стаціонарний або тимчасовий (щоденного демонтажу) пункт ресторанного господарства, який розташовується виключно біля стаціонарного закладу (ресторану, кафе, бару, їдальні) у теплий період року з 1 квітня по 1 листопада і не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей.
Пунктом 4.1. Порядку визначено, що контроль за дотриманням цього порядку здійснюють районні адміністрації за місцем знаходження літнього майданчика.
Згідно з пунктом 6.4. Порядку демонтажу підлягають: самочинно встановлені літні майданчики; літні майданчики, на розміщення яких закінчився термін дії дозволів або термін дії договорів на оренду конструктивних елементів благоустрою; літні майданчики, на демонтаж яких є відповідне рішення суду.
Районні адміністрації забезпечують демонтаж літніх майданчиків на підставі рішення суду (п. 4.2.3. Порядку).
Згідно ч. 1 ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради, прийняті в межах своїх повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
Оскільки відповідач продовжує експлуатувати відкритий літній майданчик за адресою: м. Львів, провулок Крива Липа, 7 після закінчення терміну дії дозволу, термін дії дозволу станом на дату судового засідання відповідачу не продовжено, у порушення розпорядження голови Галицької районної адміністрації №3 від 04.01.2012 р. встановлений відкритий літній майданчик не демонтовано, вимоги позивача про його демонтаж є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до ст. 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Згідно ст. 34 ГПК України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.
Відповідно до ст. 43 ГПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи. Ніякі докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили.
Оскільки спір виник з вини відповідача, судові витрати по розгляду справи відповідно до ст. 49 ГПК України необхідно покласти на відповідача.
З огляду на викладене, керуючись ст.ст. 1, 10, 20 Закону України "Про благоустрій населених пунктів", ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", п. 1.3., 4.2., 4.3. Порядку отримання дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків у м. Львові біля об'єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності, затвердженого ухвалою Львівської міської ради №2452 від 05.03.2009р та ст.ст. 1, 4, 33, 34, 35, 44, 49, 75, 80, 82, 83, 84, 85, 115, 116 ГПК України, суд -
В И Р І Ш И В:
1. Позов задоволити.
2. Зобов'язати Приватне підприємство "Бісквіт-Плюс", м. Львів, вул. Колесси, буд. 11, кв. 6 (ідентифікаційний код 33617517) демонтувати встановлений відкритий літній майданчик за адресою: пров. Крива Липа, 7, у місті Львові, стягувач: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради, м. Львів, вул. Ф.Ліста, 1 (ідентифікаційний код 20847537).
3. Стягнути з Приватного підприємства "Бісквіт-Плюс", м. Львів, вул. Колесси, буд. 11, кв. 6 (ідентифікаційний код 33617517) на користь Галицької районної адміністрації Львівської міської ради, м. Львів, вул. Ф.Ліста, 1 (ідентифікаційний код 20847537) 1073 грн. 00 коп. судового збору.
4. Накази видати згідно ст. 116 ГПК України.
Суддя Мазовіта А.Б.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 14.05.2012 |
Оприлюднено | 21.05.2012 |
Номер документу | 24042255 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні