Постанова
від 17.04.2012 по справі 2а/1770/5627/2011
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2а/1770/5627/2011

17 квітня 2012 року 12год. 55хв. м. Рівне

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Дорошенко Н.О. за участю секретаря судового засідання Бондаренко В.Ю. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник Оніщук В.П.

відповідача: представник Троянчук Д.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Приватне підприємство науково-впроваджувальна фірма "Вестар" до Державної податкової інспекції у м. Рівному Рівненської області Державної податкової служби про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство науково-впроваджувальна фірма "Вестар" (далі по тексту ПП НВФ "Вестар") звернулося до суду з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Рівне № НОМЕР_1 від 06.12.2011 року, яким визначено грошове зобов'язання по податку на прибуток підприємств на суму 246532 грн. та застосовано штрафні санкції в сумі 61633 грн.

До початку розгляду справи по суті позивачем подано заяву про збільшення позовних вимог (а.с.36 т.1), згідно якої позивач просить також визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Рівне № 004182342 від 06.12.2011 року, яким визначено грошове зобов'язання по податку на додану вартість в сумі 197226 грн. та застосовано штрафні санкції в сумі 49306,50 грн.

В обґрунтування заявлених позовних вимог з урахуванням заяви про збільшення позовних вимог ПП НВФ "Вестар" покликається на порушення податковим органом п.86.9 ст.86 Податкового кодексу України при визначенні грошових зобов'язань на підставі матеріалів кримінальної справи до дня набрання законної сили відповідного рішення суду. Позивач вказує, що під час проведення перевірки ревізорам було надано вичерпний перелік первинних документів, що підтверджують вчинення ПП НВФ "Вестар" господарських операцій з ТОВ "Авіста Сервіс", ПФ "Бакс", ПП "Парі-Брок" по придбанню товарно-матеріальних цінностей та послуг. Первинні документи за змістом відповідають вимогам ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". Металопрокат, металоконструкції та послуги, що придбавалися ПП НВФ "Вестар" у вищевказаних контрагентів, були повністю використані в межах господарської діяльності позивача під час виконання підрядних робіт. На час вчинення господарських операцій відомості про ТОВ "Авіста Сервіс", ПФ "Бакс", ПП "Парі-Брок" були наявними в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, вказані особи були зареєстрованими платниками податку на додану вартість. Господарські операції носили реальний характер, відповідають вимогам ст.ст. 203, 215, 228 Цивільного кодексу України. Позивач вважає, що валові витрати по вказаних господарських операціях були сформовані правомірно, з дотриманням вимог п.5.1, пп.5.2.1 п.5.2, пп.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", а податковий кредит - з дотриманням пп.7.4.1, пп.7.4.4, пп.7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість".

В судовому засіданні представник позивача підтримав з наведених у ньому підстав, просив задовольнити в повному обсязі, визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення ДПІ у м. Рівне № НОМЕР_1 від 06.12.2011 року та № 004182342 від 06.12.2011 року.

Відповідач адміністративний позов не визнав, подав письмове заперечення (а.с.48-49 т.2).

В судовому засіданні представник відповідача надав пояснення, що відповідає наведеному в запереченні. Зокрема, пояснив, що під час проведення документальної перевірки ПП НВФ "Вестар" було встановлено здійснення останнім господарських операцій з ТОВ "Авіста Сервіс", ПФ "Бакс", ПП "Парі-Брок". В провадженні СВ ПМ ДПА в Рівненській області знаходиться кримінальна справа № 51/391-08 відносно ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 за фактом фіктивного підприємництва з використанням ПФ "Бакс", ТОВ "Авіста-Сервіс", ПП "Парі-Брок". На думку податкового органу господарські операції, що були вчинені ПП НВФ "Вестар" з обумовленими контрагентами, носили безтоварний характер, у зв'язку з чим валові витрати сформовані позивачем з порушенням п.5.1, пп.5.2.1 п. 5.2, пп.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", а податковий кредит - з порушенням пп.7.4.1, пп.7.4.4, пп.7.4.5 п.7.4 ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість".

Представник відповідача вважає спірні податкові повідомлення-рішення правомірними, в задоволенні позову просить відмовити повністю за безпідставністю вимог.

Відповідно до статті 55 КАС України судом ухвалено відповідача Державна податкова інспекція у м. Рівне замінити правонаступником Державна податкова інспекція у м. Рівному Рівненської області Державної податкової служби.

Заслухавши пояснення осіб, які беруть участь у справі, встановивши фактичні обставини справи, перевіривши їх доказами, дослідженими в судовому засіданні, оцінивши їх в сукупності, відповідно до вимог закону, суд прийшов до висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення в повному обсязі з таких підстав.

Матеріалами справи стверджується, що ПП НВФ "Вестар" зареєстровано розпорядженням міського голови м. Рівне, свідоцтво про державну реєстрацію від 25.12.1991 року № 1608107000900150, код ЄДРПОУ 13973789. Види діяльності за КВЕД згідно довідки про включення до ЄДРПОУ: виробництво будівельних металевих конструкцій; виготовлення інших металевих виробів; будівництво будівель; водопровідні, каналізаційні та протипожежні роботи; дослідження та розробки в галузі природничих та технічних наук; діяльність у сфері інжинірингу.

Судом встановлено, що в період з 18.11.2011 року по 24.11.2011 року на підставі наказу ДПІ у м. Рівне № 1552 від 18.11.2011 року та направлення від 18.11.2011 року № 1565/23-100 посадовими особами ДПІ у м. Рівне та ОРВ ВПМ ДПІ у м. Рівне відповідно до пп.78.1.11 п.78.1, п.78.4 ст.78, п.81.1 ст.81, п.82.2 ст.82 глави 8 розділу II Податкового кодексу України проведена позапланова виїзна перевірка Приватного підприємства науково-впроваджувальної фірми "Вестар" код ЄДРПОУ 13973789 з питань нарахування та своєчасності сплати податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість при проведенні взаєморозрахунків з ТОВ "Авіста Сервіс" (код 37302297), ПФ "Бакс" (код 23300667), ПП "Парі-Брок" (код 33183274) за період з 01.06.2010 року по 30.06.2011 року.

Результати перевірки оформлені актом № 1377/23-100/13973789 від 25.11.2011 року (а.с.5-17 т.1).

Згідно висновків акта перевірки № 1377/23-100/13973789 від 25.11.2011 року перевіркою встановлено порушення:

п.5.1, пп.5.2.1 п.5.2, пп.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" внаслідок завищення валових витрат у ІІІ-IV кв. 2010 року в розмірі 986127 грн., що призвело до заниження податку на прибуток за ІІІ-IV кв. 2010 року в сумі 246532 грн., а саме: завищення валових витрат у III кварталі 2010 року в розмірі 415500 грн., що призвело до заниження податку на прибуток за III квартал 2010 року на суму 103875 грн., та завищення валових витрат у IV кварталі 2010 року в розмірі 570 627 грн., що призвело до заниження податку на прибуток за IV квартал 2010 року на суму 142 657 грн.;

пп. 7.4.1, пп. 7.4.4, пп. 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість", що призвело до заниження податку на додану вартість на суму 197226 грн., а саме: за липень 2010 року на суму 63600 грн., за вересень 2010 року - 19500 грн., за жовтень 2010 року - 64833 грн., за грудень 2010 року - 49293 грн.

Подані ПП НВФ "Вестар" заперечення на акт перевірки податковим органом були відхилені (а.с.19-27 т.1).

Державною податковою інспекцією у м. Рівне на підставі акта перевірки № 1377/23-100/13973789 від 25.11.2011 року прийнято податкові повідомлення-рішення:

№ НОМЕР_1 від 06.12.2011 року, яким ПП НВФ "Вестар" збільшено суму грошового зобов'язання за платежем "податок на прибуток" на 308165 грн., у тому числі за основним платежем на 246532 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями на 61633 грн. (а.с.41 т.1);

№ 004182342 від 06.12.2011 року, яким ПП НВФ "Вестар"збільшено суму грошового зобов'язання за платежем "податок на додану вартість по вітчизняних товарах" на 246532,50 грн., у тому числі за основним платежем на 197226,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями на 49306,50 грн. (а.с.40 т.1).

Позивач використав процедуру адміністративного оскарження податкових повідомлень-рішень, за наслідками якої Державною податковою службою у Рівненській області суми грошового зобов'язання залишені без зміни, скарга платника податків - без задоволення (а.с.61-63 т.1).

Обґрунтовуючи прийняті податкові повідомлення-рішення, ДПІ у м. Рівне покликається на те, що господарські операції, вчинені ПП НВФ "Вестар" з ТОВ "Авіста Сервіс" , ПФ "Бакс", ПП "Парі-Брок", носили безтоварний характер, як наслідок - правочини в силу ст.ст. 203, 215, 228 Цивільного кодексу України є нікчемними, а валові витрати та податковий кредит підприємством сформовано з порушенням пп. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5, пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" та пп. 7.4.1, пп. 7.4.4, пп. 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість".

З такими висновками податкового органу суд не погоджується з наступних підстав.

Відповідно до ст.203 Цивільного кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним. Правочин, що вчиняється батьками (усиновлювачами), не може суперечити правам та інтересам їхніх малолітніх, неповнолітніх чи непрацездатних дітей.

Відповідно до ст.215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.

Згідно ст.228 Цивільного кодексу України правочин вважається таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина, знищення, пошкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, Автономної Республіки Крим, територіальної громади, незаконне заволодіння ним.

Правочин, який порушує публічний порядок, є нікчемним.

У разі недодержання вимоги щодо відповідності правочину інтересам держави і суспільства, його моральним засадам такий правочин може бути визнаний недійсним. Якщо визнаний судом недійсний правочин було вчинено з метою, що завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, то при наявності умислу у обох сторін - в разі виконання правочину обома сторонами - в дохід держави за рішенням суду стягується все одержане ними за угодою, а в разі виконання правочину однією стороною з іншої сторони за рішенням суду стягується в дохід держави все одержане нею і все належне - з неї першій стороні на відшкодування одержаного. При наявності умислу лише у однієї із сторін все одержане нею за правочином повинно бути повернуто іншій стороні, а одержане останньою або належне їй на відшкодування виконаного за рішенням суду стягується в дохід держави.

Згідно п. 18 Постанови Пленуму Верховного суду України від 6 листопада 2009 року № 9 "Про судову практику розгляду цивільних справ про визнання правочинів недійсними" перелік правочинів, які є нікчемними як такі, що порушують публічний порядок, визначений статтею 228 ЦК: 1) правочини, спрямовані на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина; 2) правочини, спрямовані на знищення, пошкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, Автономної Республіки Крим, територіальної громади, незаконне заволодіння ним.

Такими є правочини, що посягають на суспільні, економічні та соціальні основи держави, зокрема: правочини, спрямовані на використання всупереч закону комунальної, державної або приватної власності; правочини, спрямовані на незаконне відчуження або незаконне володіння, користування, розпорядження об'єктами права власності українського народу - землею як основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави, її надрами, іншими природними ресурсами (стаття 14 Конституції України); правочини щодо відчуження викраденого майна; правочини, що порушують правовий режим вилучених з обігу або обмежених в обігу об'єктів цивільного права тощо.

Усі інші правочини, спрямовані на порушення інших об'єктів права, передбачені іншими нормами публічного права, не є такими, що порушують публічний порядок.

При кваліфікації правочину за статтею 228 ЦК України має враховуватися вина, яка виражається в намірі порушити публічний порядок сторонами правочину або однією зі сторін. Доказом вини може бути вирок суду, постановлений у кримінальній справі, щодо знищення, пошкодження майна чи незаконного заволодіння ним тощо.

Аналізуючи доводи відповідача в розрізі приписів ст.ст. 203, 215, 228 Цивільного кодексу України, суд приходить до висновку, що правочини, вчиненні ПП НВФ "Вестар" з ТОВ "Авіста Сервіс" , ПФ "Бакс", ПП "Парі-Брок" не можуть бути кваліфікованими як такі, що порушують публічний порядок, а отже відсутні підстави для висновку щодо їх нікчемності. Матеріали справи не встановлено документального підтвердження знищення, пошкодження майна чи незаконного ним заволодіння. Зі сторони податкового органу не надано доказів, які підтверджують вину будь-кого з учасників правочинів вчинення діяння, що порушує публічний порядок.

Посилання податкового органу на наявність кримінальної справи № 51/391-08 відносно ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 за фактом фіктивного підприємництва з використанням ПФ "Бакс", ТОВ "Авіста Сервіс", ПП "Парі-Брок" на думку суду не є належним та допустимим доказом в розумінні ст.70 КАС України наявності в діях посадових осіб ПП НВФ "Вестар" при вчиненні правочинів з ТОВ "Авіста Сервіс", ПФ "Бакс", ПП "Парі-Брок" вини та спрямованості на порушення існуючого публічного порядку.

Проводячи документальну перевірку, податковий орган обмежився лише фактом наявності порушеної кримінальної справи, не дослідивши при цьому операцій з поставок металоконструкцій, металопрокату та послуг ТОВ "Авіста Сервіс" , ПФ "Бакс", ПП "Парі-Брок" для ПП НВФ "Вестар" на предмет їх товарності, що суперечить вимогам ст.83 Податкового кодексу України.

З досліджених доказів судом встановлено, що ПП НВФ "Вестар" було укладено договори підряду з ПП "Еко-Центр-Юг", Старозбур`ївською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом І-ІІ ступенів Херсонської обласної ради, ПВКФ "НІЛ", Головним управлінням капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації, ДВКП "Металіст".

Судом встановлено, що 12.11.2009 року між ПП "Еко-Центр-Юг" (замовник) та ПП НВФ "Вестар" (підрядник) укладено Договір підряду за № 10/11-09 (а.с.11-17 т.2), згідно з умовами якого підрядник виконує власними і залученими коштами, силами та засобами обсяг робіт по "Будівництву насосної станції з блоком очищення господарсько-побутових стічних вод Старозбур`ївської спецшколи-інтернату І-ІІ ступенів Херсонської обласної ради", а замовник зобов'язується здійснити оплату виконаних робіт та прийняти виконані роботи.

Договірна ціна робіт, що виконуються підрядником на об'єкті, на час підписання даного договору складає 301 496,75 грн.

Крім цього, 17.12.2009 року між замовником Старозбур`ївською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом І-ІІ ступенів Херсонської обласної ради та підрядником ПП НВФ "Вестар" укладено Договір підряду за № 09/12-14 (а.с.22-24 т.2), згідно з умовами якого підрядник зобов'язується виконати роботи з будівництва насосної станції з блоком очищення господарсько-побутових стічних вод згідно із затвердженою проектно-кошторисною документацією та договірною ціною, здати в експлуатацію об'єкт у встановлений термін, а замовник зобов'язується надати підряднику будівельний майданчик, проектно-кошторисну документацію, забезпечити своєчасне фінансування будівництва, прийняти завершений будівництвом об'єкт і повністю сплатити вартість виконаних робіт у порядку і в розмірах, передбачених цим договором.

Загальна сума цього договору складає 1083498 грн., в т.ч.: загальна вартість будівельно-монтажних робіт складає 786832,80 грн. (з них обладнання - 283466,72 грн., пусконалагоджувальні роботи - 13196 грн.).

Крім цього, 18.08.2010 року між ПВКФ "НІЛ" (замовник) та ПП НВФ "Вестар" (виконавець) укладено Договір підряду за № 014/08-10 (а.с.30-32 т.2), згідно з умовами якого підрядник виконує власними і залученими коштами, силами та засобами обсяг усіх робіт по реконструкції станції очистки стічних вод по вул. Карла Маркса смт. Великодолинське Одеської області, а замовник зобов'язується здійснити оплату виконаних робіт та прийняти виконані роботи.

Договірна ціна робіт, що виконується підрядчиком на об'єкті, на час підписання даного договору складає 342162,91 грн. та формується з наступного: придбання устаткування - 246249,60 грн., виконання будівельно-монтажних робіт - 70536,91 грн., виконання пусконалагоджувальних робіт - 25376,40 грн.

На виконання робіт з "Реконструкції очисних споруд стічних вод військового містечка смт. Великодолинське (Овідіополь-2) вул. Паркова" між Головним управлінням капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (замовник) та ДВКП "Металіст" (генпідрядник) був укладений договір підряду за № 25 від 10.08.2007 року, згідно умов якого замовник доручає, а генпідрядник забезпечує виконання робіт реконструкції капітальних будівель, мереж та монтаж нового обладнання існуючої каналізаційної станції очистки, згідно проектної документації та умов Договору по зазначеному об'єкту.

Вартість робіт по договору становить 4856,753 тис. грн., в т.ч.: договірна ціна будівельно-монтажних робіт (приблизна) - 2666,6146 тис. грн.; придбання обладнання - 2083,522 тис. грн.; пусконалагоджувальні роботи - 106,6116 тис. грн.

Додатковою угодою № 25 від 30.09.2010 року (а.с.190-191 т.1) до Договору підряду № 25 від 10.08.2007 року, укладеною між замовником Головним управлінням капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації, генпідрядником ДВКП "Металіст" та субпідрядником ПП НВФ "Вестар", внесено зміни до договору, а саме в п. 2.5.4 - початок робіт жовтень 2010 року, закінчення робіт - грудень 2010 року. Вартість робіт за додатковою угодою становить 1861,81603 тис. грн., в т.ч.: договірна ціна будівельно-монтажних робіт (приблизна) - 687,95267 тис. грн., придбання обладнання - 1110,91490 тис. грн., пусконалагоджувальні роботи - 62,94846 тис. грн. Пунктом 6.12 Договору підряду внесено зміни, а саме: Генпідрядник надає згоду виплатити авансовий платіж Субпідряднику, а також здійснювати розрахунки за виконані роботи згідно актів форми КБ-2, КБ-3 та за поставлене обладнання безпосередньо на розрахунковий рахунок Субпідрядника.

Додатковою угодою № 6 від 07.04.2011 р. до Договору підряду № 25 від 10.08.2007 року Замовником, Генпідрядником та Субпідрядником внесено зміни до договору, а саме: в п. 2.5.5 - початок робіт квітень 2011 р., закінчення робіт жовтень 2011 р.

Вартість робіт за додатковою угодою становить 1924,60465 тис. грн., в т.ч.: договірна ціна будівельно-монтажних робіт (приблизна) - 571,08864 тис. грн.; придбання обладнання - 1353,51601 тис.грн.

З метою своєчасного та повного виконання зоов'язань за вищевказаними договорами підряду № 10/11-09 від 12.11.2009 року, № 09/12-14 від 17.12.2009 року, № 014/08-10 від 18.08.2010 року, додаткової угоди № 25 від 30.09.2010 року до договору підряду № 25 від 10.08.2007 року ПП НВФ "Вестар" було укладено господарські договори з ТОВ "Авіста Сервіс", ПФ "Бакс", ПП "Парі-Брок".

Зокрема, 01.07.2010 року між ПП НВФ "Вестар" (замовник) та ПП "Парі-Брок" (виконавець) укладено Договір за № 012/07-10 на виконання підрядних робіт (а.с.65-68 т.1), згідно з умовами якого замовник доручає, а виконавець приймає на себе виконання робіт, а саме: виготовлення двох металоконструкцій (корпусів з трубопроводами установок БІОСОФ) з матеріалів та по кресленнях замовника, без модифікованого полімерного завантаження. Загальна вартість робіт у відповідності до договірної ціни становить 200400,20 грн. (в т.ч. ПДВ 33400,03 грн.).

01.07.2010 року ПП НВФ "Вестар" (замовник) та ПП "Парі Брок" (виконавець) підписано Акт № 106 приймання-передачі металопрокату (а.с.77 т.1), за яким ПП НВФ "Вестар" передало, а ПП "Парі Брок" прийняло металопрокат для виготовлення двох металоконструкцій в складі: лист стальний 5 мм - 12,4 т.; кутник 50х50х5 мм - 1,1 т.; полоса 30х4 мм - 0,9 т.; труба 159х4,5 мм - 37 м.; труба 108х4,0 мм - 29 м.; відвід Д 108 - 14 шт.; електроди МРЗ-4 мм - 0,6 т.

20.07.2010 року ПП НВФ "Вестар" (замовник) та ПП "Парі Брок" (виконавець) підписано Акт № 107 передачі металоконструкцій по накладних (а.с.78 т.1), за яким ПП НВФ "Вестар" прийняло, а ПП "Парі Брок" передало металоконструкції в складі: металоконструкція (корпус з трубопроводами установки БІОСОФ) - 2 комплекти.

20.07.2010 року ПП "Парі Брок" виписано податкову накладну за № 7 для ПП НВФ "Вестар" на загальну суму з ПДВ 200400,20 грн., номенклатура поставки - металоконструкція (корпус з трубопроводами установки БІОСОФ) (а.с.79 т.1).

21.07.2010 року платіжним дорученням № 52 ПП НВФ "Вестар" оплачено для ПП "Парі Брок" 200400,20 грн. за виконані роботи згідно договору № 012/07-10 від 01.07.2010 року, у тому числі ПДВ 33400,03 грн. (а.с.80 т.1).

30.07.2010 року ПП НВФ "Вестар" придбано у ПП "Парі Брок" сталь листову 15,85 т, трубу 159х4,5 мм 3,5 т, трубу 108х4,0 мм 1,5 т, кутник 50х50х5 мм 1,5 т, полосу 30х4 мм - 1,01 т. ПП "Парі Брок" виписано податкову накладну № 19 від 30.07.2010 року для ПП НВФ "Вестар" на загальну суму з ПДВ 181200 грн. (а.с.83 т.1), товар позивачем оплачено згідно платіжного доручення № 68 (а.с.82 т.1).

10.09.2010 року між ПП НВФ "Вестар" (замовник) та ПП "Парі Брок" (виконавець) укладено Договір за № 275-10 на виконання підрядних робіт (а.с.84-85 т.1), відповідно до умов якого замовник доручає, а виконавець приймає на себе виконання робіт, а саме: виготовлення двох металоконструкцій (корпусів з трубопроводами установок БІОСОФ) з матеріалів та по кресленнях замовника, без модифікованого полімерного завантаження. Загальна вартість робіт у відповідності до договірної ціни становить 117000 грн. (в т.ч. ПДВ 19500 грн.).

10.09.2010 року ПП НВФ "Вестар" (замовник) та ПП "Парі Брок" (виконавець) підписано Акт № 275-10 приймання-передачі металопрокату (а.с.94 т.1), за яким ПП НВФ "Вестар" передало, а ПП "Парі Брок" прийняло металопрокат для виготовлення двох металоконструкцій в складі: лист стальний 5 мм - 9,6 т.; кутник 50х50х5 мм - 0,5 т.; полоса 30х4 мм - 0,6 т.; труба 133х4,5 мм - 56 м.; труба 108х4,0 мм - 32 м.; труба 89х4,0 мм - 12 м.; труба 57х3,5 мм - 3 м.; труба 25 мм - 34 м.; відвід 25 - 26 шт.; відвід 133 - 36 шт.; відвід 108 - 20 шт.; відвід 89 - 12 шт.; відвід 57 - 4 шт.; клапан Д 100 - 2 шт.; фланець 100 - 4 шт.

21.09.2010 року ПП НВФ "Вестар" (замовник) та ПП "Парі Брок" (виконавець) підписано Акт № 218 передачі металоконструкцій (а.с.95 т.1), за яким ПП НВФ "Вестар" прийняло, а ПП "Парі Брок" передало металоконструкції в складі: металоконструкція (корпус з трубопроводами установки БІОСОФ) - 2 комплекти.

23.09.2010 року між Замовником та Виконавцем підписано Акт виконаних робіт № 10 (а.с.96 т.1), згідно якого було надано послугу із виготовлення двох металоконструкцій (корпусів з трубопроводами установок БІОСОФ) з матеріалів та по кресленнях замовника без модифікованого полімерного завантаження на суму з ПДВ 117000 грн.

23.09.2010 року ПП "Парі Брок" виписано податкову накладну № 50 для ПП НВФ "Вестар" на загальну суму з ПДВ 117000 грн., номенклатура поставки "Виготовлення двох металоконструкцій (корпусів з трубопроводами установок БІОСОФ)" (а.с.97 т.1).

01.10.2010 року платіжним дорученням № 114 ПП НВФ "Вестар" оплачено для ПП "Парі Брок"117000 грн. (а.с.98 т.1).

Витрати по взаєморозрахунках з ПП "Парі Брок" на суму 415500,17 грн. (придбання матеріалів - 151000 грн. та виконані роботи - 264500,17 грн.) віднесено ПП НВФ "Вестар" до складу валових витрат за ІІІ квартал 2010 року та відображено в декларації по податку на прибуток за ІІІ квартал 2010 року, яка подана до ДПІ у м. Рівне 05.11.2010 року за № НОМЕР_2 (а.с.99-102 т.1).

Податок на додану вартість по зазначених вище податкових накладних позивачем включено до складу податкового кредиту за липень 2010 року у сумі 63600,03 грн. (декларація з ПДВ від 20.08.2010 року за № НОМЕР_3, а.с.104-106 т.1) та за вересень 2010 року в сумі 19500 грн. (декларація з ПДВ від 14.10.2010 року за № НОМЕР_4 а.с.114-120 т.1) та відображено у реєстрах отриманих податкових накладних (а.с.111-113,122-123 т.1), які відповідають даним додатку за № 5 до податкових декларацій з ПДВ та даними декларацій з ПДВ.

Виготовлений ПП "Парі Брок" корпус з трубопроводами установок БІОСОФ переданий ПП НВФ "Вестар" для ПП "Еко-Центр-Юг" за Актом за № 06/07-10 приймання-передачі обладнання від 20.07.2010 року (а.с.18 т.2), на підставі накладної за № 001/07-10 від 20.07.2010 року (а.с.19 т.2). ПП НВФ "Вестар" виписано для ПП "Еко-Центр-Юг" податкову накладну № 14 від 19.07.2010 року на суму 173827,00 грн. (а.с.20 т.2). Оплату проведено 16.07.2010 року на суму 173827 грн. (а.с.21 т.2).

Виготовлений ПП "Парі Брок" корпус з трубопроводами установок БІОСОФ переданий ПП НВФ "Вестар" для Старозбур`ївської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступеня Херсонської обласної ради за Актом № 1112 передачі обладнання від 20.07.2010 року (а.с.26 т.2), на підставі накладної № 016/12-О від 20.07.2010 року (а.с.27 т.2). ПП НВФ "Вестар" виписано для Старозбур`ївської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступеня Херсонської обласної ради податкову накладну № 15 від 16.07.2010 року (а.с.28 т.2). Оплату проведено 16.07.2010 року на суму 229476,31 грн. (а.с.29 т.2).

Виготовлені ПП "Парі Брок" 2 корпуси з трубопроводами установок БІОСОФ передані ПП НВФ "Вестар" для ПВКФ "НІЛ" за Актом № 06/09 передачі обладнання від 21.09.2010 року, на підставі накладної № 006/09-О від 21.09.2010 року. ПП НВФ "Вестар" виписано для ПВКФ "НІЛ податкову накладну № 18 від 29.09.2010 року. Оплату проведено 29.09.2010 року на суму 247600 грн. (а.с.34-37 т.2).

Факт перевезення корпусів з трубопроводами установок БІОСОФ з м.Рівне до смт. Великодолинське Одеської області підтверджується Актом № ОУ-0000586 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 18.11.2010 року (а.с.59 т.2), перевізник ФОП ОСОБА_8, з яким позивачем укладені договори про надання транспортних послуг (а.с.53-54, 55-58 т.2) .

Крім цього, судом встановлено, що 01.10.2010 року між ПП НВФ "Вестар" (замовник) та ПФ "Бакс" (виконавець) укладено Договір за № 164 на виконання підрядних робіт (а.с.130-131 т.1), згідно умов якого замовник доручає, а виконавець приймає на себе виконання робіт, а саме: виготовлення двох металоконструкцій (корпусів з трубопроводами установок БІОСОФ продуктивністю 167 м.куб./добу по об'єкту Овідіополь-2) з матеріалів та по кресленнях Замовника, поставка модифікованого полімерного завантаження. Загальна вартість робіт у відповідності до договірної ціни становить 388996,78 грн. (в т.ч. ПДВ 64832,80 грн.).

01.10.2010 року між ПП НВФ "Вестар" (замовник) та ПФ "Бакс" (виконавець) підписано Акт № 16 приймання-передачі металопрокату (а.с.141 т.1), за яким ПП НВФ "Вестар" передало, а ПФ "Бакс" прийняло металопрокат для виготовлення двох металоконструкцій в складі: лист стальний 10 мм 32 т; лист стальний 5 мм 3 т; полоса 30х4 мм 6,5 т; швелер-12 3 т; труба 325 62 м; труба 133 67 м; труба 32 20 м; труба 108 12 м; труба 20 25 м; відвід 25 - 26 шт.; відвід 32 - 12 шт.; відвід 108 - 12 шт.; відвід 133 - 28 шт., відвід 325 - 36 шт.; електроди 4 мм 1,3 т.

05.10.2010 року ПФ "Бакс" виписано для ПП НВФ "Вестар" накладну за № 0034-Р згідно якої відпущено модифіковане полімерне завантаження на суму з ПДВ 99645,34 грн. (а.с.142 т.1).

11.10.2010 року між ПП НВФ "Вестар" (замовник) та ПФ "Бакс" (виконавець) підписано Акт № 31 передачі модифікованого полімерного завантаження, за яким ПП НВФ "Вестар" прийняло, а ПФ "Бакс" передало матеріали в асортименті: модифіковане полімерне завантаження у кількості 63 м. куб. (а.с.132 т.1).

11.10.2010 року між ПП НВФ "Вестар" (замовник) та ПФ "Бакс" (Виконавець) підписано Акт № 34 передачі металоконструкцій, за яким ПП НВФ "Вестар" прийняло, а ПФ "Бакс" передало металоконструкції в складі: металоконструкція (корпус з трубопроводами установки БІОСОФ продуктивністю 167 м. куб/добу по об'єкту Овідіополь-2) без полімерного модифікованого завантаження - 2 комплекти (а.с.144 т.1).

27.10.2010 року між ПП НВФ "Вестар" (замовник) та ПФ "Бакс" (виконавець) підписано Акт № 024-10 здачі-приймання виконаних робіт згідно договору № 164 від 01.10.2010 року, за яким ПП НВФ "Вестар" прийняло, а ПФ "Бакс" надано послуги з виготовлення двох металоконструкцій (корпусів з трубопроводами установки БІОСОФ продуктивністю 167м. куб./добу по об'єкту Овідіополь-2) з матеріалів та по кресленнях замовника, без модифікованого полімерного завантаження. До оплати складає сума у розмірі 289351 грн. 44 коп. з ПДВ (а.с.145 т.1).

27.10.2010 року ПФ "Бакс" виписано для ПП НВФ "Вестар" податкові накладні:

№ 77 номенклатура поставки - модифіковане полімерне завантаження, на загальну суму з ПДВ 99645,34 грн. (а.с.146 т.1),

№ 78 номенклатура поставки - виконані роботи згідно договору за № 164 від 01.10.2010 року, на загальну суму з ПДВ 289351,44 грн. (а.с.147 т.2).

01.11.2010 року ПП НВФ "Вестар" оплачено для ПФ "Бакс" за виконані роботи платіжним дорученням № 155; 09.11.2010 року - за матеріали, платіжним дорученням № 163 (а.с.148,149 т.1).

Витрати по взаєморозрахунках з ПФ "Бакс" на суму 324163,98 грн. (придбання матеріалів - 83037,78 грн. та виконані роботи - 241126,20 грн.) віднесено ПП НВФ "Вестар" до складу валових витрат за ІV квартал 2010 року та відображено в декларації по податку на прибуток за ІV квартал 2010 року, яка подана до ДПІ у м. Рівне 09.02.2011 року за № НОМЕР_5 (а.с.150-154 т.1).

Податок на додану вартість по зазначених вище податкових накладних включено до складу податкового кредиту за жовтень 2010 року у сумі 64832,80 грн. (декларація з ПДВ від 22.11.2010 року за № НОМЕР_6, а.с.155-156 т.1) та відображено у реєстрах отриманих податкових накладних (а.с.160-162 т.1), які відповідають даним додатку за № 5 до податкової декларації з ПДВ та даними декларацій з ПДВ.

Виготовлені ПФ "Бакс" два корпуси з трубопроводами установок БІОСОФ передані ПП НВФ "Вестар" для Головного управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації у відповідності до Акту за № 010/10-10 передачі обладнання по накладним в ГУКБ Одеської обласної державної адміністрації від 11.10.2010 року (а.с.39 т.2). ПП НВФ "Вестар" виписано для Головного управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації накладну за № 009/10-О від 11.10.2010 року та податкову накладну за № 19 від 11.10.2010 року(а.с.40, 41 т.2). Оплату проведено 26.10.2010 року на суму 902344 грн. (а.с.42). Факт перевезення корпусів з трубопроводами установок БІОСОФ з м. Рівне до смт. Великодолинське Одеської області підтверджується Актом за № ОУ-0000609 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 29.11.2010 року, перевізник ФОП ОСОБА_8 (а.с.43 т.2).

Крім цього, судом встановлено, що 01.11.2010 року між ПП НВФ "Вестар" (замовник) та ТОВ "Авіста Сервіс" (підрядник) укладено Договір за № 095 на виконання робіт, згідно умов якого замовник доручає, а підрядник виконує власними і залученими коштами, силами та засобами обсяг усіх робіт по реконструкції споруд очищення стічних вод військового містечка с. Великодолинське (с. Овідіополь-2) Одеської області(а.с.163-165 т.1).

За наслідками виконання Договору за № 095 від 01.11.2010 року між ПП НВФ "Вестар" та ТОВ "Авіста Сервіс" підписано: Довідку про вартість виконаних будівельних робіт /та витрати/ за грудень 2010 року, Акт за № 001 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2010 року, Акт за № 002 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2010 року, Акт за № 003 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2010 року, Акт за № 004 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2010 року, Акт за № 005 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2010 року (а.с.167-178 т.1).

Платіжним дорученням № 177 від 07.12.2010 року ПП НВФ "Вестар" оплачено для ТОВ "Авіста Сервіс" за виконані роботи на суму 295755,30 грн., у тому числі ПДВ 49292,55 грн. (ас.179 т.1).

08.12.2010 року ТОВ "Авіста Сервіс" виписано для ПП НВФ "Вестар" податкову накладну № 24, номенклатура поставки "реконструкція споруд очищення стічних вод військового містечка с. Великодолинське (с. Овідіополь-2) Одеської області" на загальну суму 295755,30 грн., у тому числі ПДВ 49292,55 грн. (а.с.186 т.1).

Витрати по взаєморозрахунках з ТОВ "Авіста Сервіс" на суму 246462,75 грн. віднесено ПП НВФ "Вестар" до складу валових витрат за ІV квартал 2010 року та відображено в декларації по податку на прибуток за ІV квартал 2010 року, яка подана до ДПІ у м. Рівне 09.02.2011 року за № НОМЕР_5.

Податок на додану вартість по зазначеній вище податковій накладній позивачем включено до складу податкового кредиту за грудень 2010 року у сумі 49292,55 грн. (декларація з ПДВ від 18.01.2011 року за № НОМЕР_7, а.с.181-182 т.1) та відображено у реєстрах отриманих податкових накладних (а.с.187-189 т.1), які відповідають даним додатку за № 5 до податкової декларацій з ПДВ та даними декларації з ПДВ.

Вищеописані та дослідженні судом первинні документи за змістом відповідають вимогам Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".

Судом також встановлено, що у відповідності до Акту ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Головного управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації за період з 01.09.2010 року по 31.10.2011 року Державної фінансової інспекції в Одеські області за № 06-19/4 від 06.01.2012 року підтверджено факт виконання робіт ПП НВФ "Вестар". Зокрема, в обумовленому акті зазначено, що за період, що перевірявся, відповідно до даних бухгалтерського обліку Головним УКБ Одеської ОДА залученою субпідрядною організацією ПП НВФ "Вестар" виконано роботи з реконструкції очисних споруд стічних вод військового містечка смт. Великодолинське (Овідіополь-2) та змонтовано обладнання на загальну суму 3782704,55 грн., з яких у 2010 році на суму 1858101,07 грн. (в т.ч. обладнання на суму 1107264,03 грн.), у 2011 році на суму 1924603,48 грн. (в т.ч. обладнання на суму 1353516 грн.).

За виконані роботи Головним УКБ Одеської ОДА сплачено ПП НВФ "Вестар" грошових коштів у сумі 3600980,09 грн. (в т.ч. за 2010 рік - 1682132,89 грн., за 2011 рік - 1918847,20 грн.).

Станом на 31.10.2011 року по бухгалтерському обліку Головного УКБ Одеської ОДА рахується кредиторська заборгованість за виконані роботи перед субпідрядною організацією ПП НВФ "Вестар" у загальній сумі 181724,46 грн. Проектно-кошторисна документація на "Реконструкцію очисних споруд стічних вод військового містечка смт. Великодолинське (Овідіополь-2) Одеська обл." розроблена у 2007 році ПП НВФ "Вестар". Наявні довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3) та актів приймання виконаних робіт (ф. КБ-2В) оформлені відповідно до наказу Міністерства регіонального будівництва України за № 554 від 04.12.2009 року (а.с.249-253 т.1).

Відповідно до статті 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Відповідно до статті 83 Податкового кодексу України для посадових осіб органів державної податкової служби під час проведення перевірок підставами для висновків є: документи, визначені цим Кодексом; податкова інформація; експертні висновки; судові рішення; інші матеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим Кодексом або іншими законами, контроль за дотриманням яких покладений на органи державної податкової служби.

Таким чином, в силу приписів ст.ст. 44, 83 Податкового кодексу України посадової особи ДПІ у м. Рівне під час проведення документальної перевірки були зобов'язані врахувати надані ПП НВФ "Вестар" первинні документи, що підтверджують факт вчинення господарських операцій з ТОВ "Авіста Сервіс" , ПФ "Бакс", ПП "Парі-Брок". На думку суду, у разі, якщо первинні документи, надані платником податків під час проведення перевірки, викликають сумніви у працівників ДПІ щодо їх легітимності, акт документальної перевірки повинен містити посилання на докази, що доводять складання таких документів без реального здійснення господарських операцій.

Як вбачається з матеріалів справи, ДПІ у м. Рівне визнається факт виконання ПП НВФ "Вестар" договорів підряду перед замовниками ПП "Еко-Центр-Юг", Старозбур`ївською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом І-ІІ ступенів Херсонської обласної ради, ПВКФ "НІЛ", Головним управлінням капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації, ДВКП "Металіст". При цьому відповідачем не наведено будь-яких доказів, що свідчать про придбання позивачем металоконструкцій, металопрокату та послуг в інших суб'єктів господарювання, аніж контрагентів, зазначених в акті перевірки.

З огляду на вищенаведене, суд приходить до висновку, що первинні документи ТОВ "Авіста Сервіс", ПФ "Бакс", ПП "Парі-Брок", надані для ПП НВФ "Вестар", є належними та допустимими доказами, що підтверджують вчинення господарських операцій.

Відповідно до п.5.1 ст.5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", в редакції, чинній на час виникнення відповідних правовідносин, валові витрати виробництва та обігу (далі - валові витрати) - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності.

Відповідно до пп.5.2.1 п.5.2 ст.5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" суми будь-яких витрат, сплачених (нарахованих) протягом звітного періоду у зв'язку з підготовкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції (робіт, послуг) і охороною праці, у тому числі витрати з придбання електричної енергії (включаючи реактивну), з урахуванням обмежень, установлених пунктами 5.3 - 5.7 цієї статті.

Відповідно до пп.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.

Відповідно до пп.7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість", в редакції, чинній на час виникнення відповідних правовідносин, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 8-1 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподаткованих операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Відповідно до пп.7.4.5 п.7.4 ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість" не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2.6 цього пункту).

Системний аналіз приписів Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" та Закону України "Про податок на додану вартість" свідчить, що для підтвердження правомірності формування платником податків валових витрат та податкового кредиту достатньо надати первинні, розрахункові документи та податкові накладні. Інших документів, які б підтверджували право платника податків на валові витрати та податковий кредит, закон не вимагає.

Таким чином, проаналізувавши в сукупності досліджені судом докази в розрізі норм матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, суд приходить до висновку, що ПП НВФ "Вестар" було правомірно сформовано валові витрати в ІІІ квартал 2010 року на суму 415500 грн., IV квартал 2010 року на суму 570627 грн., та податковий кредит в липні 2010 року на суму 63600 грн., вересні 2010 року на суму 19500 грн., жовтні 2010 року на суму 64833 грн., грудні 2010 року на суму 49293 грн. по господарських операціях з ТОВ "Авіста Сервіс", ПФ "Бакс", ПП "Парі-Брок".

Відповідно до статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Згідно статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства.

Враховуючи наведене, суд вважає доведеним належними та допустимими доказами, що при прийнятті спірних податкових повідомлень-рішень суб'єкт владних повноважень діяв всупереч встановленому законом порядку, необґрунтовано, упереджено, без з'ясування необхідних обставин, що мали значення для прийняття рішення, без дотримання необхідного балансу між несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів позивача і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення, чим порушено законні інтереси позивача, а відтак податкові повідомлення-рішення ДПІ у м. Рівне від 06.12.2011 року № 004172342 та № 004182342 є протиправними та підлягають скасуванню.

Судові витрати присуджуються на користь позивача відповідно до ч.1 ст.94 КАС України.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Рівне № НОМЕР_1 від 06.12.2011 року, № НОМЕР_8 від 06.12.2011 року - визнати протиправними та скасувати.

Присудити на користь позивача Приватне підприємство науково-впроваджувальна фірма "Вестар" із Державного бюджету України судовий збір у розмірі 28,23 грн.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Дорошенко Н.О.

Дата ухвалення рішення17.04.2012
Оприлюднено22.05.2012
Номер документу24082392
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1770/5627/2011

Постанова від 12.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 11.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 24.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 23.01.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 07.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 15.11.2016

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Охрімчук І.Г.

Ухвала від 15.11.2016

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Охрімчук І.Г.

Ухвала від 08.11.2016

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Охрімчук І.Г.

Ухвала від 31.10.2016

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Охрімчук І.Г.

Ухвала від 31.10.2016

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Охрімчук І.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні