Справа № 2а/2570/1433/2012
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 травня 2012 р. м. Чернігів
Чернігівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Баргаміної Н.М.,
при секретарі Хоботні Є.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом приватного підприємства «Юридична компанія «ТЕРРА» до Чернігівської міської виконавчої дирекції Чернігівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії , -
В С Т А Н О В И В :
Позивач 20.04.2012 року звернувся до суду з адміністративним позовом до Чернігівської міської виконавчої дирекції Чернігівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про визнання дій відповідача по невиплаті допомоги по вагітності та пологах по листку непрацездатності жіночої консультації №1 пологового будинку Чернігівської міської ради серія АВУ №601493, виданого на ім'я ОСОБА_1 незаконними, неправомірними та такими, що порушують права застрахованої особи, комерційного директора приватного підприємства «Юридична компанія «ТЕРРА» (далі- ПП «ЮК»ТЕРРА») ОСОБА_1 та зобов'язати відповідача профінансувати листок непрацездатності серія АВУ №601493 у розмірі 20322,54 грн.
Свої вимоги мотивує наступним.15.11.2011 року позивачем відповідно до ст.21 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» було подано до відповідача листок непрацездатності серії АВУ №601493, виданий жіночою консультацією №1 пологового будинку Чернігівської міської ради, відповідний розрахунок щодо нарахування допомоги по вагітності та пологах, заяву-розрахунок, рішення №1 уповноваженого із соціального страхування ПП «ЮК»ТЕРРА» від 10.11.2011 року, після чого на підприємстві посадовими особами відповідача було проведено позапланову перевірку по використанню страхових коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності по листку непрацездатності комерційного директора ОСОБА_1 з грубим порушенням чинного законодавства, а саме з порушенням процедури та строку проведення перевірки, за результатами якої складено відповідний акт від 17.01.2012 року. Не погоджуючись з вказаним актом позивачем було подано заперечення на нього та скаргу, за результатами розгляду якої 23.02.2012 року ПП «ЮК»ТЕРРА» отримало рішення від 20.02.2012 року, яке в порушення п.7.3 Інструкції про порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, прийняття рішень за їх результатами та процедуру оскарження, затвердженої постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 22.12.2010 року №29, не було скріплене печаткою. 02.03.2012 року директору виконавчої дирекції Чернігівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності була надіслана повторна скарга про перегляд рішення від 20.02.2012 року. 23.03.2012 року позивачем було отримано відповідь виконавчої дирекції Чернігівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, а 30.03.2012 року від відповідача про відмову у фінансуванні виплати допомоги по вагітності та пологах ОСОБА_1 Крім того, позивач вказує, що порушення, встановлене за результатами перевірки, не відповідає чинному законодавству, оскільки відповідно до ст.97 КЗпП конкретні розміри тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок робітникам, посадових окладів службовцям, а також надбавок, доплат, премій і винагород встановлюється власником. Нарахування та утримання єдиного внеску на загальнообов'язкове державне страхування по ОСОБА_1 здійснювалося вчасно та в повному обсязі відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне страхування».Також позивач звертав увагу суду, що до посадових обов'язків комерційного директора входять не лише функції з надання юридичних послуг, а й ведення бухгалтерського обліку на підприємстві, складання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності. Відповідно до ст.94 КЗпП передбачено, що розмір заробітної плати залежить від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та господарської діяльності підприємства і максимальним розміром не обмежується. За таких обставин, позивач вважає, що визначення розміру заробітної плати найманого працівника здійснювалося відповідно до норм чинного законодавства.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві, та просив позов задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнав, у їх задоволенні просив відмовити у повному обсязі, надав суду письмові заперечення, в яких пояснив наступне. При аналізі заяви-розрахунку, поданої ПП «ЮК»ТЕРРА» 15.11.2011 року, було встановлено перевищення середньоденної допомоги по вагітності та пологах по листку непрацездатності ОСОБА_1 №601493 над середньоденним розміром заробітної плати , в зв'язку з чим відповідно до Інструкції про порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, прийняття рішень за їх результатами та процедуру оскарження, затвердженої постановою правління Фонду 22.12.2010 року №29 було проведено позапланову перевірку. Враховуючи, що під час проведення перевірки виникла необхідність проведення додаткової перевірки згідно вказаної Інструкції, перевірка була призупинена до отримання відповіді з Територіальної державної інспекції праці в Чернігівській області. 17.01.2012 року перевірка була поновлена та за результатами перевірки складений акт цієї ж дати. За наслідками проведення перевірки Територіальною державною інспекцією праці у Чернігівській області було встановлено порушення позивачем ст.96 КЗпП України, а саме формування тарифної сітки (схема посадових окладів) не провадиться на основі ставки робітника першого розряду, яка встановлюється у розмірі, що перевищує законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати та міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень розмірів тарифних ставок (посадових окладів). Так, посадовий оклад комерційному директору був встановлений в розмірі 4700 грн., з жовтня 5000 грн., в той час як посадовий оклад генерального директора був встановлений в розмірі 1240 грн. та 1700 грн. В порушення ст.97 КЗпП України оплата праці на підприємстві не погоджена з представником трудового колективу. Вказані порушення призвели до безпідставного та неправомірного нарахування заробітної плати комерційному директору ПП «ЮК»ТЕРРА», внаслідок чого неможливо визначити розмір допомоги по вагітності та пологах, що відповідно до ч.1 ст.38 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яка компенсує втрату заробітної плати (доходу) за період відпустки.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши представників сторін, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що ПП «ЮК»ТЕРРА» (ЄДРПОУ 35884471) зареєстроване як страхувальник у Чернігівській міській виконавчій дирекції Чернігівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності за реєстраційним номером 740010011982 відповідно до повідомлення про взяття на облік страхувальника від 22.05.2008 року, яке наявне в матеріалах справи.
Провідним спеціалістом фінансового відділу Чернігівської міської виконавчої дирекції Чернігівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ОСОБА_2, на підставі направлення від 17.01.2012 року №15 та наказу Чернігівської міської виконавчої дирекції обласного відділення Фонду від 17.11.2011 року №414-од, згідно підпункту «в» пункту 3.6 Інструкції про порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, прийняття рішень за їх результатами та процедуру оскарження, затвердженої постановою правління від 22.12.2010 року №29, проведено позапланову перевірку використання страхових коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності страхувальника ПП «ЮК»ТЕРРА» по листку непрацездатності ОСОБА_1 №601493, про що було складено відповідний акт від 17.01.2012 року.
Як вбачається з матеріалів справи, проведення перевірки позивача на підставі направлення №643 від 17.11.2011 року було призупинено на підставі пункту 3.11 Інструкції про порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, прийняття рішень за їх результатами та процедуру оскарження, затвердженої постановою правління Фонду 22.12.2010 року №29 з 21.11.2011 року до моменту отримання відповіді з Територіальної державної інспекції праці в Чернігівській області, про що свідчить наказ відповідача від 21.11.2011 року №415-од.
Вказаною перевіркою було встановлено, що у ПП «ЮК»ТЕРРА» на 05.09.2011 року працює 3 чоловіки, з 13.09.2011 року вносяться зміни у штатний розпис - вводиться посада комерційного директора на 0,25 ставки з оплатою 1175 грн. на яку згідно наказу №17-к від 13.09.2011 року прийнята вагітна жінка ОСОБА_1 Наказом №18-ф від 27.09.2011 року вносяться зміни до штатного розпису і комерційний директор переводиться на повну ставку з оплатою 4700 грн. на місяць, 30.09.2011 року знову вносяться зміни до штатного розпису і посаді комерційного директора відповідає 1 штатна одиниця з фондом оплати праці на місяць 5000 грн. Посада генерального директора при цьому використовується на 0,25 ставки з оплатою 425 грн. на місяць, посада помічника директора - на 0,5 ставки з оплатою 550 грн., посада провідного юрисконсульта - на 0,5 ставки з оплатою 600 грн. За наслідками перевірки Територіальної інспекції праці у Чернігівській області у ПП «ЮК»ТЕРРА» встановлено порушення ст.96 КЗпП України, а саме формування тарифної сітки (схеми посадових окладів) не провадиться на основі тарифної ставки робітника першого розряду, яка встановлюється у розмірі, що перевищує законодавчо встановлений розмір мінімально заробітної плати та міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень розмірів тарифних ставок (посадових окладів). Так при встановленні посадового окладу комерційного директора не були враховані міжпосадові співвідношення. В порушення ст.97 КЗпП України оплата праці на підприємстві не погоджена з представником трудового колективу. Найманий працівник - комерційний директор- ОСОБА_1, відпрацювавши 1,5 місяця з 13.09.2011 року по 08.11.2011 року, надала листок непрацездатності по вагітності та пологах серії АВУ №601493 з 09.11.2011 року по 13.03.2012 року, виданий жіночою консультацією №1 м.Чернігова, нарахування по якому проведені із заробітної плати 5000 грн. на місяць та склали 20322,54 грн. Призначена допомога про вагітності і пологам оформлена протоколом уповноваженого по коштах Фонду соціального страхування №1 від 10.11.2011 року. Порушення ст.ст.96,97 КЗпП призвело до безпідставного та неправомірного нарахування заробітної плати, внаслідок чого неможливо визначити розмір допомоги по вагітності та пологах, що відповідно до ч.1 ст.38 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» від 18.01.2001 року надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке компенсує втрату заробітної плати (доходу) за період відпустки у зв'язку з вагітністю і пологами. Сума страхових коштів, нарахованих з порушенням склала 20322,54 грн.
Позивачем на вказаний акт було подано заперечення від 26.01.2012 року №04, яке було розглянуто відповідачем 02.02.2012 року, про що свідчить лист відповідача за №02-13/269.
Не погоджуючись з вказаним рішенням, позивач 15.02.2012 року звернувся зі скаргою на нього, за результатами розгляду якої відповідачем було прийнято рішення від 20.02.2012 року №02-13/467 про відмову в її задоволенні.
02.03.2012 року позивачем було подано повторну скаргу на вказане рішення, на яку відповідач листом від 22.03.2012 року за №08-09/766 повідомив позивача про відсутність підстав для розгляду скарги відповідно до розділу VII Інструкції про порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, прийняття рішень за їх результатами та процедуру оскарження, затвердженої постановою правління Фонду 22.12.2010 року №29.
30.03.2012 року Чернігівська міська виконавча дирекція Чернігівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності повідомила позивача про те, що фінансування на виплату допомоги по вагітності і пологах ОСОБА_1 проводитись не буде з огляду на порушення ст.ст.96,97 КЗпП України, що були виявлені під час проведення перевірки ПП «ЮК»ТЕРРА», про що свідчить лист від 28.03.2012 року за №02-13/752.
В матеріалах справи також міститься акт перевірки додержання ПП «ЮК»ТЕРРА» законодавства про працю Територіальної державної інспекції праці у Чернігівській області №25-01-020/01, відповідно до якого було виявлено порушення позивачем, в тому числі ст.97 КЗпП України, а саме оплата праці на підприємстві не погоджена з представником трудового колективу; ст.96 КЗпП, а саме посадовий оклад комерційному директору був встановлений в розмірі 4700 грн. та з жовтня 2011 року 5000 грн., в той час як посадовий оклад генерального директора був встановлений в розмірі 1240 грн. та відповідно 1700 грн.
За результатами проведення даної перевірки Територіальною державною інспекцією праці у Чернігівській області було складено протокол №25-01-020/01 про адміністративне правопорушення та припис від 04.01.2012 року.
Згідно з частиною першою статті 9 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» (далі - Закон) Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонд) є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, провадить акумуляцію страхових внесків та інших коштів, призначених для фінансування матеріального забезпечення та соціальних послуг, види яких передбачені статтею 34 цього Закону, та забезпечує їх надання, а також здійснює контроль за використанням цих коштів. Фонд належить до цільових позабюджетних страхових фондів.
Відповідно до частини першої статті 21 Закону фінансування страхувальників-роботодавців для надання матеріального забезпечення найманим працівникам здійснюється районними, міжрайонними, міськими виконавчими дирекціями відділень Фонду в порядку, встановленому правлінням Фонду.
Частиною першою статті 28 Закону передбачено, що страховик, зокрема, має право здійснювати перевірку обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам, проводити перевірку правильності використання страхових коштів на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, у фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників; накладати фінансової санкції та адміністративні штрафи, передбачені цим Законом та іншими актами законодавства.
Відповідно до частини першої статті 35 Закону допомога по тимчасовій непрацездатності надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково компенсує втрату заробітної плати (доходу), у разі настання в неї одного з таких страхових випадків: тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов'язаної з нещасним випадком на виробництві; необхідності догляду за хворою дитиною; необхідності догляду за хворим членом сім'ї; догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною-інвалідом віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за цією дитиною; карантину, накладеного органами санітарно-епідеміологічної служби; тимчасового переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу; протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства; санаторно-курортного лікування.
Згідно статті 38 Закону, допомога по вагітності та пологах надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке компенсує втрату заробітної плати (доходу) за період відпустки у зв'язку з вагітністю та пологами.
Згідно зі статтею 53 Закону при обчисленні середньої заробітної плати (доходу) для забезпечення допомогою по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах враховуються всі види заробітної плати (доходу) в межах граничної суми місячної заробітної плати (доходу) за відпрацьований час, на яку нараховуються страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, відповідно до статті 21 цього Закону. Порядок обчислення середньої заробітної плати для надання допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах визначається Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ст.96 КЗпП, основою організації оплати праці є тарифна система оплати праці, яка включає тарифні сітки, тарифні ставки, схеми посадових окладів і тарифно-кваліфікаційні характеристики (довідники). Тарифна система оплати праці використовується для розподілу робіт залежно від їх складності, а працівників - залежно від їх кваліфікації та за розрядами тарифної сітки. Вона є основою формування та диференціації розмірів заробітної плати. Формування тарифної сітки (схеми посадових окладів) провадиться на основі тарифної ставки робітника першого розряду, яка встановлюється у розмірі, що перевищує законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати, та міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень розмірів тарифних ставок (посадових окладів).
Згідно з пунктом 2 Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 р. N 1266 (далі - Порядок) його дія поширюється на підприємства, установи та організації незалежно від форми власності та господарювання, військові частини Збройних Сил, внутрішніх військ, інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, органи та підрозділи Держприкордонслужби, органи СБУ, підрозділи Держспецтрансслужби, Служби зовнішньої розвідки, органи і підрозділи Держспецзв'язку, органи внутрішніх справ та податкової міліції, органи і підрозділи цивільного захисту, які виплачують грошове забезпечення, а також на воєнізовані аварійно-рятувальні служби (формування), створені відповідно до законодавства на постійній основі, на фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників (далі - роботодавці), осіб, які виконують роботи (надають послуги) згідно з цивільно-правовими договорами, осіб, які беруть участь у страхуванні на добровільних засадах, та осіб, які сплачують єдиний податок.
Пунктом 4 Порядку визначено, що розрахунковим періодом, за який обчислюється середня заробітна плата (дохід, грошове забезпечення) для застрахованих осіб (включаючи осіб, які працюють неповний робочий день (робочий тиждень) та добровільно застрахованих осіб), є останні шість календарних місяців (з першого до першого числа), що передують місяцю, в якому настав страховий випадок (для страхування на випадок безробіття - в якому припинено дію трудового договору або особу знято з обліку у державного реєстратора як суб'єкта підприємницької діяльності, припинення адвокатської, нотаріальної, творчої або іншої діяльності, закінчення проходження служби; для страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання осіб, у яких через деякий час погіршився стан здоров'я у зв'язку з раніше отриманим ушкодженням здоров'я внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання - період роботи за останнім основним місцем роботи перед настанням тимчасової непрацездатності).
В судовому засіданні представником позивача було пояснено, що при визначенні розміру заробітної плати комерційного директора враховувались наявність у працівника двох вищих освіт: економічної та юридичної, ступеню кандидата юридичних наук та вченого звання доцента, а також, зважаючи на відсутність посади головного бухгалтера на підприємстві, виконання функцій з ведення бухгалтерського обліку на підприємстві, складання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності, що підтверджується посадовою інструкцією комерційного директора.
Як вбачається з посадової інструкції комерційного директора, затвердженої генеральним директором 13.09.2011 року, до обов'язків комерційного директора відноситься, в тому числі і ведення бухгалтерського обліку на підприємстві, підготовка бухгалтерської, податкової та статистичної звітності.
Відповідно до Статуту ПП «ЮК»ТЕРРА» його власником є ОСОБА_1, посаду комерційного директора займає також ОСОБА_1
Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначає Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Згідно ст.8 вказаного Закону, питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належать до компетенції його власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства та установчих документів. Для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форми його організації: введення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером; користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без створення юридичної особи; ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією або аудиторською фірмою; самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства.
Таким чином, враховуючи відсутність у штатному розписі позивача посади головного бухгалтера та включення до посадових обов'язків комерційного директора ведення бухгалтерського обліку та зважаючи, що законом прямо передбачено таку форму як ведення бухгалтерського обліку безпосередньо власником або керівником підприємства, суд дійшов висновку про відсутність в даному випадку будь-яких підстав для додаткової доплати комерційному директору за виконання вищевказаних обов'язків.
Крім того, при прийнятті рішення по суті суд враховує, що ні дії Територіальної державної інспекцією праці у Чернігівській області, ні винесений за наслідками проведення перевірки вказаною установою припис щодо усунення порушень ст.ст.96,97 КЗпП позивачем не оскаржувались.
Посилання позивача на порушення процедури проведення перевірки судом не приймається до уваги, оскільки вказане не є предметом розгляду даної адміністративної справи.
За таких обставин, враховуючи порушення позивачем ст.96 КЗпП, яке не оспорено позивачем, що призвело до безпідставного нарахування заробітної плати комерційному директору ПП «ЮК»ТЕРРА», суд приходить до висновку про правомірність дій відповідача щодо відмови у фінансуванні по листку непрацездатності ОСОБА_1 саме у розмірі 20322,54 грн.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи місцевого самоврядування та їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини третьої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до частини другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідач, як суб'єкт владних повноважень, довів правомірність своїх дій.
Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги ПП «ЮК»ТЕРРА» до Чернігівської міської виконавчої дирекції Чернігівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії задоволенню не підлягають.
Керуючись статтями 17, 18, 104, 122, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
П О С Т А Н О В И В :
У задоволенні позовних вимог відмовити у повному обсязі.
Постанова набирає законної сили та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки, передбачені статтями 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Баргаміна Н.М.
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.05.2012 |
Оприлюднено | 23.05.2012 |
Номер документу | 24083970 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Баргаміна Н.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні