Постанова
від 19.04.2012 по справі 2а/0370/593/12
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 квітня 2012 року Справа № 2а/0370/593/12

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого -судді Ковальчука В.Д.,

при секретарі судового засідання Лащуку О.Ю.,

за участю представника позивача Колтонюка Ю.В.,

представника відповідача Костюка А.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Луцьку адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Волинь Ліс Сервіс" до Нововолинської об'єднаної державної податкової інспекції про визнання нечинним податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

Товариства з обмеженою відповідальністю "Волинь Ліс Сервіс" (далі -ТзОВ В«Волинь Ліс СервісВ» , позивач) звернулося з адміністративним позовом до Нововолинської об'єднаної державної податкової інспекції (далі - Нововолинська ОДПІ) про визнання нечинним податкового повідомлення-рішення №0000252301/423 від 02.12.2011 року.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що Нововолинською ОДПІ була проведена планова виїзна перевірка ТзОВ В«Волинь Ліс СервісВ» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 28.07.2010 року по 30.06.2011 року, валютного та іншого законодавства за період з 28.07.2010 року по 30.06.2011 року, про що складено акт № 942-2301/37225588 від 18.11.2011 року. На підставі вказаного акту перевірки Нововолинською ОДПІ 02.12.2011 року прийняте податкове повідомлення-рішення №0000252301/423, яким ТзОВ В«Волинь Ліс СервісВ» визначено податкове зобов'язання з ПДВ у розмірі 1 566166,75грн. 00 коп., в тому числі за основним платежем - 1 375 554 грн. 00 коп., за штрафними (фінансовими) санкціями - 190612 грн. 75 коп. Дане рішення було оскаржене платником податків в адміністративному порядку, проте рішеннями Державної податкової адміністрації у Волинській області № 5767/10/25-006 від 28.12.2011 року та Державної податкової служби України № 1831/6/10-2115 від 30.01.2012 року первинна та повторна скарги залишені без задоволення.

Позивач не погоджується із вказаним податковим повідомленням-рішенням, вважає його неправомірним з огляду на таке.

В акті перевірки № 942-2301/37225588 від 18.11.2011 року податковим органом встановлено порушення податкового законодавства по взаємовідносинах з ПП "ЛВ - Ресурс" що полягає в порушенні статті 3, статті 4, п.п.7.4.1 п.7.4 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997р. №168/97-ВР із змінами та доповненнями, встановлено завищення податкового кредиту всього у сумі 155174,63грн., здійснених по ланцюгу придбання за жовтень 2010р. на суму 11841,30грн. та січень 2011 року на суму 143333,33 грн., порушення пп. 7.4.1, 7.4.4 п.7.4 ст.7 Закону України від 03.04.97р. №168/97-ВР "Про податок на додану вартість", із змінами та доповненнями, підприємством зайво включено до податкового кредиту ПДВ за використані не в господарській діяльності основні засоби та матеріали, які придбані не за власні кошти, а за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів всього у сумі - 762446 грн. та порушення пп.. 196.1.6 п. 196.1 ст.196, п. 198.3 ст.198 Податкового Кодексу України №2756-УІ від 02.12.2010 року ТзОВ „Волинь Ліс Сервіс" зайво включено до податкового кредиту ПДВ за використані не в господарській діяльності основні засоби та матеріали, які придбані не за власні кошти, а за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів всього у сумі - 613107грн.

Позивач вважає, що ТзОВ „Волинь Ліс Сервіс" правомірно внесено до складу валових витрат, а і відповідно - і до складу податкового кредиту з ПДВ попередню оплату за обладнання, техніку, придбану від постачальника - ПП «ЛВ- Ресурс», оскільки висновки Нововолинської ОДПІ суперечать ч.2 ст.61 Конституції України, відповідно до якої юридична відповідальність носить індивідуальний характер, та правомірно включено до складу податкового кредиту суми ПДВ, що є об'єктом оподаткування, а саме придбані основні засоби за рахунок капітальних трансфертів, оскільки відповідно до вимог п.6 ст.198 ПК України такі витрати підтверджені податковими накладними.

Позивач вважає, що податкове повідомлення - рішення винесене без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, а тому просить визнати нечинним податкове повідомлення-рішення Нововолинської ОДПІ №0000252301/423 від 02.12.2011 року в якому визначено податкове зобов'язання з ПДВ у розмірі 1566 166,75грн. 00 коп., в тому числі за основним платежем - 1 375 554 грн. 00 коп., за штрафними (фінансовими) санкціями - 190612 грн. 75 коп.

В поданих до суду письмових запереченнях проти позову від 03.04.2012 року (а. с 93-95) представник відповідача адміністративний позов не визнав, та пояснив, що на порушення п.3.1, пп.3.2.7 п. 3.2 ст. 3 Закону України від 03.04.97р. №168/97-ВР "Про податок на додану вартість", (із змінами та доповненнями) підприємством включено до податкового кредиту суми ПДВ, що не є об'єктом оподаткування , а саме: придбанні основні фонди за рахунок капітальних трансфертів, що надійшли трьома траншами згідно платіжних доручень, а саме:

-пл. доручення № 90046 від 26.08.2010р. на суму 5 400 000 грн.;

-пл. доручення № 90044 від 20.09.2010р. на суму 6 300 000 грн.;

-пл.. доручення №90047 від 19.10.2010р. на суму 6 300 000 грн.

Разом-18 000 000 грн.

Дані кошти надійшли на виконання Постанови КМЦ від 30.06.2010р. №527 «Про створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів»,та Розпорядження Волинської обласної держадміністрації від 04.08.2010року №260 «Про затвердження Програми створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення Волинської області як вугледобувної на 2010 рік».

Отже, в порушення пп. 7.4.1, 7.4.4 п.7.4 ст.7 Закону України від 03.04.97р. №168/97-ВР "Про податок на додану вартість", із змінами та доповненнями, підприємством зайво включено до податкового кредиту ПДВ за використані не в господарській діяльності основні засоби та матеріали, які придбані не за власні кошти, а за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів всього у сумі - 762446 грн. та порушення пп.. 196.1.6 п. 196.1 ст.196, п. 198.3 ст.198 Податкового Кодексу України №2756-УІ від 02.12.2010 року ТзОВ „Волинь Ліс Сервіс" зайво включено до податкового кредиту ПДВ за використані не в господарській діяльності основні засоби та матеріали, які придбані не за власні кошти, а за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів всього у сумі - 613107грн.

Також перевіркою встановлено, що згідно наданих для перевірки податкових накладних, продавцем по яких виступає ПП «ЛВ-Ресурс» встановлено придбання лісовозних тягачів, бензопил, кущорізів та ін. ТМЦ на загальну суму 931 047,80 грн., в т.ч. ПДВ 155174,63 грн., що віднесено ТзОВ „Волинь Ліс Сервіс" до податкового кредиту.

Про те будь-яких первинних документів, що підтверджують дані операції позивачем під час перевірки не було надано.

Згідно акту Луцької ОДПІ встановлено порушення податкового законодавства по взаємовідносинах з ПП "ЛВ - Ресурс", (код ЄДРПОУ 36347892). ТзОВ «Волинь Ліс Сервіс», що полягає в порушенні статті 3, статті 4, п.п.7.4.1 п.7.4 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997р. №168/97-ВР із змінами та доповненнями.

Встановлено завищення податкового кредиту всього у сумі 155174,63грн., здійснених по ланцюгу придбання за жовтень 2010р. на суму 11841,30грн. та січень 2011 року на суму 143333,33 грн.

Представник відповідача просить у задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

В судовому засіданні представник позивача адміністративний позов підтримав з підстав, викладених у позовній заяві, просить визнати нечинним податкове повідомлення-рішення Нововолинської ОДПІ №0000252301/423 від 02.12.2011 року в якому визначено податкове зобов'язання з ПДВ у розмірі 1566 166,75грн. 00 коп., в тому числі за основним платежем - 1 375 554 грн. 00 коп., за штрафними (фінансовими) санкціями - 190612 грн. 75 коп.

Представник відповідача в судовому засіданні адміністративний позов не визнав з підстав, викладених у письмових запереченнях проти позову, просить у його задоволенні відмовити повністю.

Заслухавши пояснення осіб, які беруть участь у справі, дослідивши письмові докази, суд приходить до висновку, що в задоволенні позову слід відмовити з наступних підстав.

Судом встановлено, що ТзОВ В«Волинь Ліс СервісВ» , зареєстроване як юридична особа 27.07.2010 року, з 28.07.2010 року взяте на облік як платник податків у Нововолинській ОДПІ.

Нововолинською ОДПІ була проведена планова виїзна перевірка ТзОВ В«Волинь Ліс СервісВ» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 28.07.2010 року по 30.06.2011 року, валютного та іншого законодавства за період з 28.07.2010 року по 30.06.2011 року, та на підставі акту перевірки Нововолинською ОДПІ 02.12.2011 року прийняте податкове повідомлення-рішення №0000252301/423, яким ТзОВ В«Волинь Ліс СервісВ» визначено податкове зобов'язання з ПДВ у розмірі 1566 166,75грн. 00 коп., в тому числі за основним платежем - 1 375 554 грн. 00 коп., за штрафними (фінансовими) санкціями - 190612 грн. 75 коп..

Перевіркою, зокрема, встановлено, що ТзОВ ,Золиш, Ліс Сервіс" включило до складу податкового кредиту 1 375 554 грн. ПДВ, в тому числі:

-155174,63 грн. ПДВ (в тому числі 11841,30 грн. ПДВ за жовтень 2010 року, 143333,33 грн. ПДВ за січень 2011 року) по взаємовідносинах з ПП „ЛВ-Ресурс";

-1 220 379,37 грн. ПДВ з вартості основних засобів та матеріалів, придбаних не за власні кошти, а за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів. Як зазначено в акті перевірки, ТзОВ „Волинь Ліс Сервіс" надійшли кошти на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 30.06.2010 р. №527 „Про створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів" та розпорядження Волинської обласної держадміністрації від 04.08.2010р. №260 „Про затвердження Програми створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення Волинської області як вугледобувної на 2010 рік" трьома траншами в сумі 18 000000 грн., а тому придбані за рахунок цих коштів товари (послуги) чи основні фонди не можуть вважатися придбаними безпосередньо платником, оскільки не включені до складу валового доходу, і відповідно суми податку на додану вартість, сплачені при їх придбанні, не можуть бути включені до складу податкового кредиту.

Перевіркою зроблено висновок, що в порушення пп. 7.4.1, 7.4.4 п.7.4 ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість", п.198.3 ст.198 Податкового Кодексу України ТзОВ „Волинь Ліс Сервіс" завищило податковий кредит на 1 375 554 грн. ПДВ.

На підставі акту перевірки № 942-2301/37225588 від 18.11.2011 року Нововолинською ОДПІ 02.12.2011 року прийняте податкове повідомлення-рішення №0000252301/423, яким ТзОВ В«Волинь Ліс СервісВ» визначено податкове зобов'язання з ПДВ у розмірі 1 566 166,75грн. 00 коп., в тому числі за основним платежем - 1 375 554 грн. 00 коп., за штрафними (фінансовими) санкціями - 190 612 грн. 75 коп. (а. с. 12).

Позивач оскаржив податкове повідомлення-рішення Нововолинської ОДПІ №0000252301/423 від 13.07.2011 року в адміністративному порядку, рішеннями Державної податкової адміністрації у Волинській області № 5767/10/25-006 від 28.12.2011 року та Державної податкової служби України № 1831/6/10-2115 від 30.01.2012 року первинна та повторна скарги залишені без задоволення.

Пунктом 56.18 статті 56 Податкового кодексу України (далі -ПК України), чинного з 01.01.2011 року, передбачено, що з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу про нарахування грошового зобов'язання у будь-який момент після отримання такого рішення.

Згідно із частиною другою статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України (далі -КАС України) юрисдикція адміністративних судів поширюються на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Відповідно до частин першої, другої статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Судом встановлено завищення задекларованих суб'єктом господарювання показників у рядках 10.1 „Придбання з ПДВ на митній території України товарів (послуг) з метою їх використання у межах господарської діяльності платника податку для здійснення операцій, які підлягають оподаткуванню за ставкою 20 відсотків та нульовою ставкою " податкових Декларацій з податку на додану вартість всього у сумі 1375554 грн., в тому числі за вересень 2010 року в сумі 145515 грн., за жовтень місяць 2010 року в сумі 264272 грн., за листопад 2010 року в сумі 222327 грн., за грудень місяць 2010 року в сумі 130333,0 грн.. за січень 2011 року в сумі 143333грн., за лютий місяць 2011 року в сумі 195793 грн., за березень 2011 року в сумі 36667 грн., за квітень місяць 2011 року в сумі 83492 грн., за травень 2011 року в сумі 79171 грн., за червень місяць 2011 року в сумі 74651 грн.

На порушення п.3.1, пп.3.2.7 п. 3.2 ст.З, Закону України від 03.04.97р. №168/97-ВР "Про податок на додану вартість", (із змінами та доповненнями) підприємством включено до податкового кредиту суми ПДВ, що не є об'єктом оподаткування , а саме: придбанні основні фонди за рахунок капітальних трансфертів, що надійшли трьома траншами згідно платіжних доручень, а саме:

-пл. доручення № 90046 від 26.08.2010р. на суму 5 400 000 грн.;

-пл. доручення № 90044 від 20.09.2010р. на суму 6 300 000 грн.;

-пл.. доручення №90047 від 19.10.2010р. на суму 6 300 000 грн.

Разом-18 000 000 грн.

Дані кошти надійшли на виконання Постанови КМЦ від 30.06.2010р. №527 «Про створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів»,та Розпорядження Волинської обласної держадміністрації від 04.08.2010року №260 «Про затвердження Програми створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення Волинської області як вугледобувної на 2010 рік».

Згідно пункту 11 даної постанови Кабінету Міністрів України, кошти, спрямовані на виконання програм, класифікуються як капітальні трансферти.

Відповідно до пункту 1.7 статті 1, підпункту 7.4.1 пункту 7.4 статті 7 Закону України В«Про податок на додану вартістьВ» від 03.04.1997 року № 168/97-ВР (з наступними змінами та доповненнями, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) податковий кредит - сума, на яку платник податку має право зменшити податкове зобов'язання звітного періоду, визначена згідно з цим законом. Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.

Згідно листа Державної податкової адміністрації від 25.09.2009 р. N 20957/7/16-1517, відповідно до підпункту 7.4.1 пункту 7.4 статті 7 Закону України "Про податок на додану вартість" податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.

Що стосується визначення, чи вважатимуться придбаними безпосередньо платником товари (послуги) чи основні фонди, якщо для їх придбання витрачено бюджетні кошти, то необхідно враховувати особливості обліку таких коштів на підприємстві в залежності від того, з якою метою ці кошти надано підприємству.

Відповідно до підпункту 4.1.6 пункту 4.1 статті 4 Закону України від 28.12.94 N 334/94-ВР "Про оподаткування прибутку підприємств" (далі - Закон N 334/94-ВР) бюджетні кошти, одержані платником податку у вигляді дотацій і субсидій з фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або бюджетів, включаються до складу валових доходів такого платника податку. У разі придбання за рахунок таких коштів товарів (послуг) чи основних фондів, суми податку на додану вартість, сплачені при їх придбанні, можуть бути включені до складу податкового кредиту (за умови дотримання інших вимог Закону щодо формування податкового кредиту).

Норми Закону N 334/94-ВР не передбачають включення до складу валових доходів коштів, отриманих з бюджету як капітальні трансферти.

Капітальні трансферти мають цільове призначення і надаються суб'єктам підприємницької діяльності, зокрема на фінансування невиробничого (об'єктів соціально-культурного призначення) та виробничого будівництва, переоснащення, як участь у придбанні обладнання тощо, відповідно кошти, що передаються з бюджетів розвитку в зазначених цілях, не включаються до валового доходу платників податку, оскільки їх одержання з бюджету прямо не пов'язане з будь-яким видом діяльності підприємства і спрямоване на реалізацію програм соціально-економічного розвитку держави. В зв'язку з цим профінансовані за рахунок цих коштів товари (послуги) чи основні фонди не можуть вважатися придбаними безпосередньо платником, і суми податку на додану вартість, сплачені при їх придбанні, не можуть бути включені до складу податкового кредиту.

Така ж позиція викладена у листі №04-27/754 від 10.07.2009 року комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики.

Отже, суд вважає, що профінансовані за рахунок капітальних трансфертів товари (послуги) чи основні фонди не можуть вважатися придбаними безпосередньо платником, і суми податку на додану вартість, сплачені при їх придбанні, не можуть бути включені до складу податкового кредиту.

Також перевіркою встановлено, що згідно наданих для перевірки податкових накладних, продавцем по яких виступає ПП «ЛВ-Ресурс» встановлено придбання лісовозних тягачів, бензопил, кущорізів та ін. ТМЦ на загальну суму 931 047,80 грн., в т.ч. ПДВ 155174,63 грн., що віднесено ТзОВ„Волинь Ліс Сервіс" до податкового кредиту.

Разом з тим, згідно акту Луцької ОДПІ встановлено порушення податкового законодавства по взаємовідносинах з ПП "ЛВ - Ресурс", (код ЄДРПОУ 36347892). ТзОВ «Волинь Ліс Сервіс», що полягає в порушенні статті 3, статті 4, п.п.7.4.1 п.7.4 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997р. №168/97-ВР із змінами та доповненнями.

Встановлено завищення податкового кредиту всього у сумі 155174,63грн., здійснених по ланцюгу придбання за жовтень 2010р. на суму 11841,30грн. та січень 2011 року на суму 143333,33 грн..

Тобто необхідною умовою для віднесення сплачених у ціні товарів (послуг) сум податку на додану вартість є факт придбання товарів та послуг .

Таким чином, для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на додану вартість операції з придбання мають бути фактично здійснені і підтверджені належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

Як роз'яснює ВАС України у своєму листі від 02.06.2011 р. N 742/11/13-11, з метою встановлення факту здійснення господарської операції, формування витрат для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток або податкового кредиту з податку на додану вартість, необхідно перевірити фізичні, технічні та технологічні можливості певної особи до вчинення тих чи інших дій, що становлять зміст господарської операції, як-от: наявність кваліфікованого персоналу, основних фондів, у тому числі транспортних засобів для перевезення або виробництва, приміщень для зберігання товарів тощо, якщо такі умови необхідні для здійснення певної операції; можливість здійснення операцій з відповідною кількістю певного товару у відповідні строки з урахуванням терміну його придатності, доступності на ринку тощо; наявність відповідних ліцензій та інших дозвільних документів, що необхідні для ведення певного виду господарської діяльності.

Відповідно до акту Луцької ОДПІ від 03.11.2011р. № 8865/23-2/36347892 Про результати невиїзної документальної позапланової перевірки ПП "ЛВ - Ресурс" (код ЄДРПОУ 36347892) з питання дотримання вимог податкового законодавства, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на додану вартість, а також дотримання іншого законодавства за період з 01.01.2010р. по 27.10.2011р.), у ПП "ЛВ - Ресурс", відсутні необхідні умови для ведення господарської, економічної діяльності, відсутні основні фонди, технічний персонал, виробничі активи, складські приміщення, транспортні засоби, згідно до ч. 1 ст.203, ст.228, ст.662, ст.655, ст.656 Цивільного кодексу України, зазначені правочини мають ознаки нікчемності. Правочини, укладені з контрагентами є безтоварними, порушують публічний порядок, суперечать інтересам держави та суспільства, вчинені удавано з метою ухилення від сплати податків третіх осіб.

Відповідно до декларацій з податку на прибуток підприємства, які надавались ПП „ЛВ-Ресурс", основні засоби у підприємства відсутні, а саме, згідно поданих до декларацій з податку на прибуток Додатків К1 за півріччя 2010 року та за 9 місяців 2010 року основні фонди у підприємства відсутні, за інші періоди Додаток К1 до декларацій з податку на прибуток до органів ДПС, не надавався, що також свідчить про відсутність основних фондів у підприємства.

Тобто необхідною умовою для віднесення сплачених у ціні товарів (послуг) сум податку на додану вартість є факт придбання товарів та послуг .

Таким чином, для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на додану вартість операції з придбання мають бути фактично здійснені і підтверджені належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

Первинних документів щодо зазначених операцій з ПП „ЛВ-Ресурс" позивачем ні під час проведення перевірки, ні під час судового розгляду не було надано.

Згідно із частиною першою статті 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Оцінивши наявні у справі докази, суд вважає, що в ході судового розгляду даної справи Нововолинською ОДПІ доведено порушення ТзОВ В«Волинь Ліс СервісВ» податкового законодавства, зокрема, статті 3, статті 4, п.п.7.4,1 п.7.4 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997р. №168/97-ВР із змінами та доповненнями, ст.198 Податкового кодексу України, встановлено заниження податку на додану вартість всього у сумі 1 375 554 грн., в тому числі за вересень 2010 року в сумі 145515 грн., за жовтень місяць 2010 року в сумі 264272 грн., за листопад 2010 року в сумі 222327 грн., за грудень місяць 2010 року в сумі 130333,0 грн., за січень 2011 року в сумі 143333грн., за лютий місяць 2011 року в сумі 195793 грн., за березень 2011 року в сумі 6667 грн., за квітень місяць 2011 року в сумі 83492 грн., за травень 2011 року в сумі 79171 грн., за червень місяць 2011 року в сумі 74651 грн.

Відтак, Нововолинська ОДПІ правомірно прийняте податкове повідомлення-рішення №0000252301/423 від 02.12.2011 року, у зв'язку з чим позовні вимоги про визнання його нечинним до задоволення не підлягають.

Керуючись частиною третьою статті 160, статтями 162, 163 КАС України, на підставі Податкового кодексу України, Закону України В«Про податок на додану вартістьВ» , суд

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Волинь Ліс Сервіс" до Нововолинської об'єднаної державної податкової інспекції про визнання нечинним податкового повідомлення-рішення №0000252301/423 від 02.12.2011 року відмовити.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови, повний текст якої буде виготовлено 24 квітня 2012 року. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Суддя В.Д. Ковальчук

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.04.2012
Оприлюднено23.05.2012
Номер документу24122074
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0370/593/12

Ухвала від 20.03.2012

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 18.12.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 03.12.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 31.10.2012

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Запотічний І.І.

Постанова від 19.04.2012

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 20.03.2012

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 07.03.2012

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні