РІВНЕНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
33001 , м. Рівне, вул. Яворницького, 59
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"16" травня 2012 р. Справа № 6/677
Рівненський апеляційний господарський суд у складі колегії:
Головуюча суддя Сініцина Л.М.
судді Гудак А.В.
Олексюк Г.Є.
при секретарі судового засідання Сисоєвій О.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву відповідача 1 - Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" від 15.08.2011р. про перегляд за нововиявленими обставинами постанови Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. у справі № 6/677
за позовом: Хмельницької міської ради, м. Хмельницький
до відповідачів: 1.Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт", м. Хмельницький
2.Приватного підприємства науково-консалтингового центру "Єва", м.Хмельницький
3.Виконавчого комітету Хмельницької міської ради, м. Хмельницький
4.Приватного підприємства "Телевізійна студія АП", м. Хмельницький
про визнання недійсним установчого договору ТОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" від 06.12.1998р. (протокол № 1), зареєстрованого в Хмельницькому міськвиконкомі 25.02.1998р. та статуту ТОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт", зареєстрованого у Хмельницькому міськвиконкомі 25.02.1998р. за № 736 та про повернення майна
за участю представників:
від позивача - ОСОБА_2 -завідуюча юридичним відділом, довіреність в справі
від відповідача 1 - ОСОБА_3 - представник, довіреність в справі
від відповідача 2 - не з'явився
від відповідача 3 - ОСОБА_4 - заступник завідуючої юридичним відділом, довіреність в справі
від відповідача 4 - не з'явився
Рішенням господарського суду Хмельницької області від 30.11.2009 р. у справі № 6/677 (головуючий суддя Танасюк О.Є., судді Магера В.В., Муха М.Є.) відмовлено в позові Хмельницької міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" (далі ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт") про визнання недійсним установчого договору ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" від 06.02.1998 р. (протокол № 1), зареєстрованого в Хмельницькому міськвиконкомі 25.02.1998 р. та Статуту ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт", який був зареєстрований в Хмельницькому міськвиконкомі 25.02.1998 за № 736; відмовлено в позові Хмельницької міської ради до Приватного підприємства науково-консалтинглвий центр "Єва" (правонаступник ПФ "Контакт"), Виконавчого комітету Хмельницької міської ради, Приватного підприємства "Телевізійна студія АП" про визнання недійсним установчого договору ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" від 06.02.1998 р. (протокол № 1), зареєстрованого в Хмельницькому міськвиконкомі 25.02.1998 р. та Статуту ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт", який був зареєстрований в Хмельницькому міськвиконкомі 25.02.1998 за № 736; задоволено позов Хмельницької міської ради до ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" про повернення майна - приміщення колишнього кінотеатру "Мир" площею 306 кв.м., розташованого в м.Хмельницькому по вул. Проскурівського підпілля, 34, зобов'язано ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" повернути майно - приміщення колишнього кінотеатру "Мир" площею 306 кв.м., розташованого в м.Хмельницькому по вул. Проскурівського підпілля, 34 власнику - Хмельницькій міській раді (а.с.120-125,т.2).
Постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. у справі № 6/677 (головуючий суддя Савченко Г.І., судді Тимошенко О.М., Грязнов В.В.) рішення господарського суду Хмельницької області від 30 листопада 2009 року по справі № 6/677 скасовано, прийнято нове рішення, яким позов задоволено частково, визнано недійсним установчий договір Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальної телерадіокомпанії "Контакт" від 06.02.1998 року (протокол №1) зареєстрований в Хмельницькому міськвиконкомі 25.02.1998 року, в частині другого учасника Виконавчого комітету Хмельницької міської ради, зазначеного в пункті 1.1 установчого договору, та в частині обов'язку другого учасника Виконавчого комітету Хмельницької міської ради внести в статутний фонд товариства вклад у вигляді приміщення колишнього кінотеатру "Мир" на суму 85 100 грн., що складає 35% статутного фонду товариства, зазначеного в пункті 2.1 установчого договору; в решті позову відмовлено (а.с.253-264,т.4).
Постановою Вищого господарського суду України від 22.06.2011 р. у справі № 6/677 постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. у цій справі залишено без змін, а касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" - без задоволення (а.с.31-39,т.5).
19.08.2011 р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" звернулося із заявою від 15.08.2011 р. про перегляд за нововиявленими обставинами постанови Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. у справі № 6/677, в якій просило переглянути винесену Рівненським апеляційним господарським судом постанову від 30 березня 2011 року у справі № 6/677, яка набрала законної сили, за нововиявленими обставинами, за результатами перегляду судового рішення прийняти постанову, якою скасувати постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 30 березня 2011 року у справі № 6/677, а справу призначити до розгляду у порядку ГПК України, посилаючись на те, що судом апеляційної інстанції було враховано, що акти локальної дії, які приймались Виконавчим комітетом Хмельницької міської ради з перевищенням повноважень і стосувались спірного майна, скасовані, як такі, що порушують права комунальної власності територіальної громади. 02 серпня 2011 року заявнику стало відомо про нововиявлені обставини, які мають істотне значення для справи та не були раніше відомі заявнику. Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 02.08.2011 р. у справі за № 28717/10/9104 скасовано рішення 17-ї сесії Хмельницької міської ради від 02.04.2008 року за № 43 "Про скасування рішеннь Виконавчого комітету Хмельницької міської ради", а саме: п. 3 рішення Виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 26.02.1998 року № 2206 "Про внесення приміщення по вул. Котовського, 34, як частки до статутного фонду ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт"; п. 1 рішення № 68 від 23.04.1998 р. Виконавчого комітету Хмельницької міської ради "Про внесення змін та доповнень до рішення виконкому від 26.02.1998 року № 2206 "Про внесення приміщення по вул. Котовського, 34, як частки до статутного фонду ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт". Скасування рішення сімнадцятої сесії Хмельницької міської ради п'ятого скликання від 02.04.2008 року № 43, яке виступило одним з основних доказів протиправності дій Виконавчого комітету під час входження до складу засновників ТОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" та внесення до його статутного фонду майна та яке було враховано як доказ судом апеляційної інстанції під час винесення постанови, яка переглядається за нововиявленими обставинами, є власне тією обставиною, що має істотне значення для справи і яка не могла бути відома заявникові під час розгляду справи. Оскільки рішення сімнадцятої сесії Хмельницької міської ради п'ятого скликання від 02.04.2008 року № 43 "Про скасування рішень виконавчого комітету" визнано протиправним та скасовано Львівським апеляційним адміністративним судом, то відповідно п. 3 рішення Виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 26.02.1998 р. № 2206 "Про внесення приміщення по вул. Котовського, 34, як частки до статутного фонду ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт", п. 1 рішення № 68 від 23.04.1998 р. Виконавчого комітету Хмельницької міської ради "Про внесення змін та доповнень до рішення виконкому від 26.02.1998 р. № 2206 "Про внесення приміщення по вул. Котовського, 34, як частки до статутного фонду ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" є правомірними та чинними станом на сьогодні. Чинність, законність та правомірність рішень виконавчого комітету міської ради від 26.02.98 р. № 2206 та від 23.04.98 р. № 68, яка встановлена постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 02.08.2011р. у справі за № 28717/10/9104, є нововиявленою обставиною, оскільки Рівненським апеляційним господарським судом під час винесення постанови від 30.03.2011 року було враховано, що вказані рішення Виконавчого комітету скасовані рішенням 17-ї сесії Хмельницької міської ради п'ятого скликання від 02.04.2008 року № 43, тобто не були чинними на момент винесення постанови. Ці обставини, які стали відомі заявнику 02.08.2011 року є істотними для цієї справи, оскільки є фактичними даними, що спростовують факти, які було покладено в основу постанови, яку заявник просить переглянути за нововиявленими обставинами. Згадані рішення виконавчого комітету міської ради від 26.02.98 р. № 2206 та від 23.04.98 р. № 68, станом на сьогодні є ще й виконаними. Немає підстав стверджувати, що Виконавчий комітет Хмельницької міської ради виконуючи рішення 15-ї сесії Хмельницької міської ради за № 54 від 17.02.1998 року, а також приймаючи власні рішення від 26.02.98 р. № 2206 та від 23.04.98 р. № 68 діяв протиправно та порушував права та законні інтереси територіальної громади міста в особі Хмельницької міської ради. З урахуванням нововиявлених обставин установчий договір заявника на момент його укладання містив всі необхідні відомості, які були обов'язковими на час створення та реєстрації заявника, всі засновники, в т.ч. і виконавчий комітет Хмельницької міської ради, мали право на створення заявника та підписання його установчих документів. Виконавчий комітет Хмельницької міської ради абсолютно правомірно вніс свій вклад до статутного фонду заявника. З урахуванням нововиявлених обставин, у суду апеляційної інстанції вже немає підстав для часткового визнання установчого договору заявника недійсним.
Ухвалою Рівненського апеляційного господарського суду від 28.11.2011 р. відмовлено в задоволенні заяви ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" про перегляд за нововиявленими обставинами постанови Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. у справі № 6/677 (а.с.163-169,т.5).
Постановою Вищого господарського суду України від 29.02.2012 р. у справі № 6/677 ухвалу Рівненського апеляційного господарського суду від 28.11.2011 р. скасовано, справу № 6/677 направлено до Рівненського апеляційного господарського суду на новий розгляд та зазначено, що господарським судом апеляційної інстанції не надано належної оцінки фактам встановленим Львівським апеляційним адміністративним судом у постанові від 02.08.2011 та підставам скасування рішення 17-ї сесії Хмельницької міської ради від 02.04.2008 №43 "Про скасування рішень Виконавчого комітету Хмельницької міської ради"; апеляційним судом не в повному обсязі перевірено всі обставини, на які посилається відповідач в обґрунтування своєї заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами та не з 'ясовано чи спростовують ці обставини, факти покладені в основу постанови Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 (а.с.224-228,т.5).
В додаткових поясненнях від 16.05.2012 р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" просило прийняти постанову, якою скасувати постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. в частині визнання недійсним установчого договору ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" про внесення Виконавчим комітетом майна до статутного фонду ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт".
Хмельницька міська рада у відзиві на заяву просить заяву МТРК "Контакт" про перегляд постанови від 30.03.2011 р. за нововиявленими обставинами залишити без задоволення, а постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. по справі № 6/677 - без змін, вважає заяву такою, що не підлягає задоволенню, посилаючись на те, що переглядаючи в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції від 30.11.2009 р., судом апеляційної інстанції було враховано, що спірне приміщення перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Хмельницького, всі правомочності власника від імені якої здійснює Хмельницька міська рада. Дії інших органів територіальної громади (виконавчого комітету, управління культури, міського голови тощо), вчинені на реалізацію функцій розпорядження комунальним майном - суперечать вимогам Законів України "Про власність" та "Про місцеве самоврядування в Україні". Апеляційним судом було лише враховано, що міською радою - органом наділеним правомочностями власника, скасовані, як такі, що порушують право комунальної власності територіальної громади, 02.04.2008р. рішенням № 43 сімнадцятої сесії Хмельницької міської ради "Про скасування рішень виконавчого комітету Хмельницької міської ради", пункт 3 рішення Виконавчого комітету Хмельницької міської від 26.02.1998 р. № 2206 "Про внесення приміщення по вул.Котовського, 34, як частки до статутного фонду Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" та п.1 рішення № 68 від 23.04.1998 р. виконавчого комітету Хмельницької міської ради "Про внесення змін та доповнень до рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 26.02.1998р. №2206", оскільки Виконавчому комітету Хмельницької міської ради власник надав лише повноваження виступати співзасновником товариства та укласти Установчий договір, при цьому повноваження щодо розпорядження майном комунальної власності не надавались. Рішення міської ради № 43 від 02.04.2008 р. не було підставою для винесення постанови Рівненським апеляційним господарським судом від 30.03.2011 р. по справі № 6/677. Органи місцевого самоврядування можуть виступати засновниками господарських товариств, якщо їх вкладом до статутного фонду створюваного товариства буде об'єкт права комунальної власності та якщо про це є рішення відповідної ради. Рішенням Хмельницької міської ради від 17.02.1998 р. № 54 надано дозвіл Виконавчому комітету міської Ради лише виступити співзасновником ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" та укласти установчий договір. Твердження позивача, що Виконавчий комітет Хмельницької міської ради приймаючи рішення 26.02.1998 р. № 2206 "Про внесення приміщення по вул.Котовського, 34, як частки до статутного фонду ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" та рішення виконавчого комітету від 23.04.1998 р. № 68, яким було внесено зміни у рішення виконкому від 26.02.1998 р. № 2206 - фактично вийшов за межі, наданих сесією Хмельницької міської ради повноважень - апеляційний суд розцінив як обґрунтовані, оскільки рішення, в якому б виконкому надавались повноваження розпорядження майном в будь-який спосіб - Хмельницькою міською радою дійсно не приймалось. Висновок про недійсність Установчого договору в частині, який відображений у постанові від 30.03.2011 р. - ґрунтувався не на рішенні Хмельницької міської ради від 02.04.2008 р. № 43 "Про скасування рішень Виконавчого комітету Хмельницької міської ради", а на тому, що в силу ч.8 ст.60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"- об'єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб'єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу. Скасування апеляційним адміністративним судом зазначеного рішення ради - не свідчить, що приймаючи рішення від 26.02.1998 р. № 2206 та від 23.04.1998 р. № 68 - виконавчий комітет міської ради мав необхідний обсяг дієздатності. Обставина, яку заявник вважає нововиявленою - не є істотною для даної справи і не впливає на прийняте судове рішення. Обставини, на які відповідач1 посилається як на нововиявлені не можуть вважатись нововиявленими у розумінні ст.112 ГПК України.
Відповідачі 2,3,4 пояснень на заяву про перегляд постанови за ново виявленими обставинами суду не подали, представники відповідачів 2,4 в судове засідання вдруге не з'явилися, хоча відповідачі двічі належним чином були повідомлені про день і час розгляду заяви (а.с.5-10,42-47,т.6).
Оскільки явка представників сторін в судове засідання обов'язковою не визнавалася, сторони належним чином були повідомлені про день, час і місце розгляду заяви, клопотань про відкладення її розгляду до суду не надходило, колегія суддів прийшла до висновку про можливість розгляду заяви без участі представників відповідача 2,4.
Представник заявника в судовому засіданні заяву про перегляд постанови за нововиявленими обставинами підтримав у повному обсязі з підстав, викладених у ній, зазначив, що постановою Львівського апеляційного адміністративного суду встановлено, що рішення Хмельницької міської ради є протиправним, а рішення Виконавчого комітету Хмельницької міської ради є виконаними, тому немає підстав стверджувати, що дії виконавчого комітету Хмельницької міської ради були неправомірними; рішення третейського суду не оскаржувалося; просив заяву задоволити, постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. скасувати в частині визнання недійсним частково установчого договору.
Представник позивача в судовому засіданні заяву про перегляд постанови за нововиявленими обставинами заперечила з підстав зазначених у відзиві; вважає, що немає підстав для задоволення вимог заявника; в основу постанови Рівненського апеляційного господарського суду покладено вимоги Закону України "Про місцеве самоврядування"; виконавчий комітет не був наділений повноваженнями щодо розпорядження комунальним майном, йому було надано дозвіл на співзасновництво товариства з обмеженою відповідальністю, але не було вказано яке саме комунальне майно, зокрема, яке саме приміщення повинно бути передано товариству; приміщення зареєстровано за територіальною громадою; коли було прийнято рішення третейського суду, то право власності вже належало позивачу; додала, що хочуть повернути майно у комунальну власність; просила заяву про перегляд постанови за нововиявленими обставинами залишити без задоволення, а постанову Рівненського апеляційного господарського суду - без змін.
Представник відповідача 3 в судовому засіданні заяву про перегляд постанови за нововиявленими обставинами заперечила в повному обсязі; пояснила, що Виконком самовільно розпорядився майном, перевищивши свої повноваження; просила заяву про перегляд постанови за нововиявленими обставинами залишити без задоволення, а постанову Рівненського апеляційного господарського суду - без змін.
Заслухавши пояснення заявника (відповідача 1), представників позивача та відповідача 3; розглянувши матеріали справи, доводи заяви, відзиву на неї, апеляційний суд,-
ВСТАНОВИВ:
Згідно статті 112 Господарського процесуального кодексу України (далі ГПК України) господарський суд може переглянути прийняте ним судове
рішення, яке набрало законної сили, за нововиявленими обставинами. Підставами для перегляду судових рішень господарського суду за нововиявленими обставинами є: 1) істотні для справи обставини, що не були і не могли бути відомі особі, яка звертається із заявою, на час розгляду справи; 2) встановлені вироком суду, що набрав законної сили, завідомо неправильний висновок експерта, завідомо неправильний
переклад, фальшивість документів або речових доказів, що потягли за собою ухвалення незаконного або необґрунтованого рішення; 3) встановлення вироком суду, що набрав законної сили, вини судді у вчиненні злочину, внаслідок якого було ухвалено незаконне або необґрунтоване рішення; 4) скасування судового рішення, яке стало підставою для ухвалення рішення чи постановлення ухвали, що підлягають перегляду; 5) встановлена Конституційним Судом України неконституційність закону, іншого правового акта чи їх окремого положення, застосованого судом при вирішенні справи, якщо рішення суду ще не виконане.
За змістом зазначеної норми, нововиявлені обставини характеризуються тим, що вони існували під час розгляду справи, але не були відомі заявнику, є істотними, тобто такими, що можуть вплинути на висновок суду щодо наявності певних прав та обов'язків у сторін, а також інших осіб, що брали участь у справі, а отже і вплинути на законність та обґрунтованість постановленого судового акта, виявлені після набрання чинності судовим актом .
При цьому, нововиявленими обставинами є матеріально-правові факти, що входять до підстав позову або висунутих проти нього заперечень іншої сторони та інші юридичні факти, що мають значення для вирішення спору, які характеризуються наявністю вищезазначених ознак у сукупності .
Нововиявлені обставини за своєю юридичною суттю є фактичними даними, що у встановленому порядку спростовують факти, які було покладено в основу судового рішення.
Тобто, нововиявлена обставина - це юридичний факт, який передбачений нормами права і тягне за собою виникнення, зміну або припинення правовідносин; юридичний факт, що має істотне значення для правильного вирішення даної конкретної справи.
Відповідно до пунктів 1, 2 постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 17 від 26 грудня 2011 року "Про деякі питання практики перегляду рішень, ухвал, постанов за нововиявленими обставинами" статтею 112 ГПК україни визначено вичерпний перелік підстав для перегляду судових рішень за нововиявленими обставинами; перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами є окремою процесуальною формою судового процесу, яка визначається юридичною природою цих обставин. До нововиявлених обставин відносяться матеріально-правові факти, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші факти, які мають значення для правильного вирішення спору або розгляду справи про банкрутство. Необхідними ознаками існування нововиявлених обставин є одночасна наявність таких трьох умов: по-перше, їх існування на час розгляду справи, по-друге, те, що ці обставини не могли бути відомі заявникові на час розгляду справи, по-третє, істотність даних обставин для розгляду справи (тобто коли врахування їх судом мало б наслідком прийняття іншого судового рішення, ніж те, яке було прийняте). Нововиявлені обставини за своєю юридичною суттю є фактичними даними, що в установленому порядку спростовують факти, які було покладено в основу судового рішення. Ці обставини мають бути належним чином засвідчені, тобто підтверджені належними і допустимими доказами. Не може вважатися нововиявленою обставина, яка ґрунтується на переоцінці тих доказів, які вже оцінювалися господарським судом у процесі розгляду справи.
Нововиявлені обставини мають підтверджуватися фактичними даними (доказами), що в установленому порядку спростовують факти, покладені в основу судового рішення і можуть вплинути на юридичну оцінку обставин, здійснену судом в судовому рішенні, що переглядається.
В заяві про перегляд постанови Товариство з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" нововиявленою обставиною зазначає той факт, що постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 02.08.2011 р. у справі № 28717/10/9104 скасовано рішення 17-ї сесії Хмельницької міської ради від 02.04.2008 р. за № 43 "Про скасування рішеннь виконавчого комітету Хмельницької міської ради", а саме: пункту 3 рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 26.02.1998 р. № 2206 "Про внесення приміщення по вул. Котовського, 34, як частки до статутного фонду ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт"; пункту 1 рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради № 68 від 23.04.1998 р. "Про внесення змін та доповнень до рішення виконкому від 26.02.1998 р. № 2206 "Про внесення приміщення по вул. Котовського, 34, як частки до статутного фонду ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт".
Як встановлено постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 02.08.2011 р. у справі № 28717/10/9104 рішення прийняті виконавчим комітетом по даній справі за своєю правовою природою є рішеннями ненормативного характеру, оскільки стосуються виключно прав та обов'язків виконавчого комітету Хмельницької міської ради та Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт". Приймаючи 02 квітня 2008 р. на 17-й сесії Хмельницької міської ради рішення за № 43 ''Про скасування рішень виконавчого комітету Хмельницької міської ради'', Хмельницька міська рада фактично втрутилась у господарську діяльність Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт". Органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та охоронюваних законом інтересів і суб'єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Ненормативні правові акти органу місцевого самоврядування є актами одноразового застосування, вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, тому вони не можуть бути скасовані чи змінені органом місцевого самоврядування після їх виконання. Факт виконання рішень виконавчого комітету міської ради від 26.02.98 р. № 2206 та від 23.04.98 р. № 68, підтверджується численними документами: установчим договором та статутом товариства; актом прийому -передачі приміщення до статутного фонду ТОВ МТРК "Контакт" від 04.05.1998 р.: рішенням третейського суду від 10 серпня 2007 р. у справі № 1-27/06-07 про визнання права власності на приміщення колишнього кінотеатру "Мир", площею 306 кв.м.; наказами господарського суду м. Києва від 12.11.2007 р. № 32/571 про примусове виконання рішення третейського суду, бухгалтерськими документами. Рішення Хмельницької міської ради від 02.04.2008 р. за № 43 ''Про скасування рішень виконавчого комітету Хмельницької міської ради'' є неправомірним та підлягає скасуванню (а.с.86-89,т.5).
Відповідно до частини 2 статті 35 ГПК України факти, встановлені рішенням господарського суду (іншого органу, який вирішує господарські спори), за винятком встановлених рішенням третейського суду, під час розгляду однієї справи, не
доводяться знову при вирішенні інших спорів, в яких беруть участь ті самі сторони.
Обставини, викладені в судових актах адміністративних судів у справах адміністративної юрисдикції не підлягають доказуванню. Рішення суду з адміністративної справи, що набрало законної сили, є обов'язковим для господарського суду щодо фактів, які встановлені судом і мають значення для вирішення спору.
Як вбачається з матеріалів справи, рішенням № 6 одинадцятої сесії Хмельницької міської ради народних депутатів від 22.04.1992 року "Про затвердження майна та об'єктів, що перебувають в комунальній власності міста" відповідно до Закону України "Про місцеві Ради народних депутатів та місцеве самоврядування", Постанови Кабінету Міністрів України № 311 від 05.11.1991 р. "Про розмежування майна" затверджено перелік майна та об'єктів, що перебувають в комунальній власності міста (а.с.18,т.1).
Згідно зазначеного переліку в комунальній власності міста перебувало приміщення кінотеатру "Мир" у м. Хмельницькому по вул. Котовського, 34 (а.с.19,т.1).
Рішенням 15-ої сесії Хмельницької міської ради від 17.02.1998 р. № 54 дозволено виконавчому комітету міської Ради виступити співзасновником Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" та укласти установчий договір (а.с.17,т.1).
На підставі даного рішення, Виконавчим комітетом Хмельницької міської ради прийнято рішення від 26.02.1998 р. № 2206 "Про внесення приміщення по вул. Котовського, 34, як частки до статутного фонду Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт", згідно якого вирішено: відділу культури розірвати договір оренди цілісного майного комплексу кінотеатру від 13.02.1998р. з приватною фірмою "Контакт"; внести приміщення по вул. Котовського, 34, як частку в статутний фонд Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" (а.с.16,т.1).
Рішенням Виконавчого комітету Хмельницької міської ради № 68 від 23.04.1998 р. "Про внесенння змін та доповнень до рішення виконкому від 26. 02.1998 р. № 2206 "Про внесення приміщення по вул. Котовського, 34, як частки до статутного фонду товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" було вирішено пункт 3 рішення виконкому від 26. 02.1998 р. № 2206 "Про внесення приміщення по вул. Котовського, 34, як частки до статутного фонду товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" викласти у такій редакції: "Передати частину приміщення по вул. Котовського, 34 площею 306 кв.м. вартістю 85 100 грн., як частку міськвиконкому до статутного фонду Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" (а.с. 15,т.1).
Установчий договір і статут Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" зареєстровано виконавчим комітетом Хмельницької міської ради 25.02.1998 р. за № 736 (а.с.20-31,т.1).
Згідно пункту 1.1 Установчого договору про створення Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт", з метою здійснення спільної господарської діяльності та повного висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування, учасниками шляхом об'єднання власного майна та коштів погоджено створення Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт". Учасниками договору про створення товариства виступили : Приватна фірма "Контакт", Виконавчий комітет Хмельницької міської ради та приватне підприємство "Телевізійна студія АП".
Пунктом 2.1 установчого договору передбачено, що для забезпечення діяльності товариства в статутний фонд учасники вносять вклади : ПФ "Контакт" - відеотехніку та телевізійне обладнання на суму 124 000грн., що складає 51% статутного фонду; Виконком Хмельницької міської ради - приміщення колишнього кінотеатру "Мир" на суму 85 100 грн., що складає 35% статутного фонду; ПП "Телевізійна студія АП" - відеотехніку на суму 34 000грн., що складає 14% статутного фонду (а.с.27,т.1).
Рішенням третейського суду від 10.08.2007 р. у справі № 1-27/06-07 визнано за Товариством з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" право власності на частину приміщення по вул. Проскурівського підпілля, 34 (вул. Котовського, 34), що у м. Хмельницькому, площею 306 кв.м.; зобов'язано Хмельницьке бюро технічної інвентаризації зареєструвати за ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" право власності на частину приміщення по вул. Проскурівського підпілля, 34, що у м. Хмельницькому, площею 306 кв.м. (а.с.25-33,т.3;а.с.21-29,т.6).
На виконання рішення третейського суду від 10.08.2007 р. господарським судом м. Києва видано наказ № 32/571 від 12.11.2007 р., яким зобов'язано Хмельницьке бюро технічної інвентаризації зареєструвати за ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" право власності на частину приміщення по вул. Проскурівського підпілля, 34, що у м. Хмельницькому, площею 306 кв.м. (а.с.34,т.3;а.с.30,т.6).
Відповідно до частини 2 статті 2 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.
Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно пункту 30 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад віднесено прийняття рішень щодо відчуження відповідно до закону комунального майна.
Відповідно до статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.
Частиною 5 даної статті визначено, що органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
Згідно частини 6 даної статті, доцільність, порядок та умови відчуження об'єктів права комунальної власності визначаються відповідною радою. Доходи від відчуження об'єктів права комунальної власності зараховуються до відповідних місцевих бюджетів і спрямовуються на фінансування заходів, передбачених бюджетами розвитку.
Статтею 4 Закону України "Про власність" передбачено, що власник на свій розсуд володіє, користується і розпоряджається належним йому майном. Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, що не суперечать закону. Він може використовувати майно для здійснення господарської та іншої не забороненої законом діяльності, зокрема передавати його безоплатно або за плату у володіння і користування, а також у довірчу власність іншим особам.
Відповідно до частини 8 статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб'єктів. Об'єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб'єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.
Згідно статті 35 Закону України "Про власність", частини 1 статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" об'єктами права комунальної власності є майно, що забезпечує діяльність відповідних Рад і утворюваних ними органів; кошти місцевих бюджетів, державний житловий фонд, об'єкти житлово-комунального господарства; майно закладів народної освіти, культури, охорони здоров'я, торгівлі, побутового обслуговування; майно підприємств; місцеві енергетичні системи, транспорт, системи зв'язку та інформації, включаючи націоналізоване майно, передане відповідним підприємствам, установам, організаціям, а також інше майно, необхідне для забезпечення економічного і соціального розвитку відповідної території.
Отже, органи місцевого самоврядування можуть виступати засновниками господарських товариств, якщо їх вкладом до статутного фонду створюваного товариства буде об'єкт права комунальної власності та якщо про це є рішення відповідної ради.
Як вбачається з матеріалів справи, рішенням 15-ї сесії Хмельницької міської ради від 17.02.1998 року № 54 надано дозвіл виконавчому комітету міської Ради виступити співзасновником Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" та укласти установчий договір (а.с.17,т.1).
Відповідно до статті 29 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів міської ради (таким органом є виконавчий комітет) належить управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад.
Як зазначено вище, спірний об'єкт - приміщення кінотеатру "Мир", який знаходиться за адресою м. Хмельницький вул. Проскурівського підпілля, 34 площею 306 кв.м., згідно рішення № 6 одинадцятої сесії Хмельницької міської ради народних депутатів від 22.04.1992 року "Про затвердження майна та об'єктів, що перебувають в комунальній власності міста" перебуває в комунальній власності міста.
Як вбачається з постанови Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. у справі № 6/677 (а.с.253-264,т.4), яку заявник просить переглянути за нововиявленими обставинами, судом враховано, що міською радою, органом наділеним правомочностями власника, скасовані, як такі, що порушують права комунальної власності територіальної громади, 02.04.2008 р. рішенням № 43 сімнадцятої сесії Хмельницької міської ради "Про скасування рішень виконавчого комітету Хмельницької міської ради", пункт 3 рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 26.02.1998 р. № 2206 "Про внесення приміщення по вул. Котовського, 34, як частки до статутного фонду товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" та пункт 1 рішення № 68 від 23.04.1998 р. Виконавчого комітету Хмельницької міської ради "Про внесення змін та доповнень до рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 26.02.1998 р. № 2206", оскільки власником Виконавчому комітету Хмельницької міської ради надавались лише повноваження виступити співзасновником товариства та укласти установчий договір, при цьому повноваження щодо розпорядження майном комунальної власності не надавались (а.с.259,т.4); тому твердження позивача про те, що виконавчий комітет Хмельницької міської ради при прийнятті рішення від 26.02.1998р. № 2206 "Про внесення приміщення по вул. Котовського, 34, як частки до статутного фонду товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіо-компанія "Контакт" та рішення виконавчого комітету від 23.04.1998 р. № 68, яким було внесено зміни у рішення виконкому від 26.02.1998р. № 2206 вийшов за межі, наданих сесією Хмельницької міської ради повноважень, судом вважається обґрунтованим, оскільки рішення радою, в якому б виконкому надавались повноваження розпорядження майном в будь-який спосіб не приймалось (а.с.260,т.4).
Таким чином, в основу постанови Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. у справі № 6/677 покладено той факт, що рішенням № 43 сімнадцятої сесії Хмельницької міської ради від 02.04.2008 р. "Про скасування рішень виконавчого комітету Хмельницької міської ради", органом наділеним правомочностями власника, скасовані, як такі, що порушують права комунальної власності територіальної громади, пункт 3 рішення Виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 26.02.1998 р. № 2206 "Про внесення приміщення по вул. Косовського, 34, як частки до статутного фонду товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" та пункт 1 рішення № 68 від 23.04.1998 р. Виконавчого комітету Хмельницької міської ради "Про внесення змін та доповнень до рішення Виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 26.02.1998 р. № 2206".
Як зазначалося вище, Львівським апеляційним адміністративним судом 02.08.2011 р. у справі № 28717/10/9104 задоволено апеляційну скаргу ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт", скасовано постанову Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області від 04.06.2010 року у справі № 2а-1373/10 та прийнято нову постанову, якою позов задоволено, визнано протиправним та скасовано рішення сімнадцятої сесії Хмельницької міської ради п'ятого скликання від 02.04.2008 року № 43 "Про скасування рішень виконавчого комітету".
Факт скасування рішення сімнадцятої сесії Хмельницької міської ради п'ятого скликання від 02.04.2008 року № 43 "Про скасування рішень виконавчого комітету", яке було одним з основних доказів протиправності дій Виконавчого комітету під час входження до складу засновників ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" та внесення до його статутного фонду майна, а саме приміщення по вул. Котовського, 34 площею 306 кв.м. та яке було враховано як доказ судом апеляційної інстанції під час винесення постанови, що переглядається за нововиявленими обставинами, є нововиявленою обставиною, що має істотне значення для справи, і яка не могла бути відома заявникові під час розгляду справи.
Оскільки, рішення сімнадцятої сесії Хмельницької міської ради п'ятого скликання від 02.04.2008 року № 43 визнано протиправним та скасовано Львівським апеляційним адміністративним судом, то відповідно пункт 3 рішення Виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 26.02.1998 р. № 2206 "Про внесення приміщення по вул. Котовського, 34, як частки до статутного фонду ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт"; пункт 1 рішення № 68 від 23.04.1998 р. Виконавчого комітету Хмельницької міської ради "Про внесення змін та доповнень до рішення виконкому від 26.02.1998 року № 2206 "Про внесення приміщення по вул. Котовського, 34. як частки до статутного фонду ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" є правомірними та чинними станом на даний час. Чинність, законність та правомірність рішень виконавчого комітету міської ради від 26.02.98 р. № 2206 та від 23.04.98 р. № 68, а також встановлений адміністративним судом факт їх повного виконання, є нововиявленою обставиною, оскільки Рівненським апеляційним господарським судом під час прийняття постанови від 30.03.2011 р. було враховано, що вказані рішення Виконавчого комітету скасовані, тобто не були чинними на момент прийняття постанови, яку заявник просить переглянути за нововиявленими обставинами.
Отже, вищевикладені обставини, є істотними для цієї справи, є фактичними даними, що спростовують факти, які було покладено в основу постанови від 30.03.2011 р. у справі 6/677 при вирішенні вимоги позивача про визнання недійсним установчого договору ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" від 06.12.1998 р. (протокол № 1), зареєстрованого в Хмельницькому міськвиконкомі 25.02.1998 р.
Враховуючи нововиявлені обставини, установчий договір ТзОВ "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" від 06.02.1998 р., зареєстрований в Хмельницькому міськвиконкомі 25.02.1998 р., на момент його укладення містив всі необхідні відомості, які були обов'язковими на час створення та реєстрації товариства, засновники мали право на створення товариства, підписання його установчих документів та внесення до статутного фонду товариства майна.
Згідно статті 12 Закону України "Про господарські товариства" від 19.09.1991 р., з подальшими змінами та доповненнями, в редакції, чинній на день укладення спірного установчого договору, товариство є власником: майна, переданого йому засновниками і учасниками у власність, продукції, виробленої товариством в результаті господарської діяльності, одержаних доходів, іншого майна, набутого на підставах, не заборонених законом.
Статтями 4, 51 цього ж Закону визначено, що установчий договір в письмовій формі регулює взаємовідносини між собою осіб, які засновують товариство з обмеженою відповідальністю, та передбачає порядок заснування товариства, умови здійснення спільної діяльності щодо створення товариства, розмір статутного капіталу, частку у статутному капіталі кожного з учасників, строки та порядок внесення вкладів та інших умов.
При укладанні спірного установчого договору Виконавчий комітет Хмельницької міської ради діяв відповідно до повноважень наданих йому міською радою, зокрема, виступив учасником товариства та уклав установчий договір. Тобто, діяв на виконання рішення 15-ої сесії Хмельницької міської ради від 17.02.1998 р. № 54, згідно якого дозволено виконавчому комітету міської ради виступити співзасновником Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" та укласти установчий договір.
На думку колегії суддів, дана обставина є нововиявленою у розумінні статті 112 ГПК України, є істотною для даної справи і впливає на прийняте судове рішення в частині визнання частково недійсним установчого договору. В цій частині позовні вимоги з врахуванням нововиявлених обставин задоволенню не підлягають.
Отже, рішення господарського суду Хмельницької області від 30.11.2009 р. у справі № 6/677 в цій частині необхідно залишити без змін, а постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. в цій частині - скасувати. Апеляційна скарга Хмельницької міської ради до задоволення не підлягає.
Заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" про перегляд постанови Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. у справі № 6/677 за нововиявленими обставинами та ії скасування підлягає до задоволення.
Відповідно до пункту 8.7 постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 17 від 26 грудня 2011 року "Про деякі питання практики перегляду рішень, ухвал, постанов за нововиявленими обставинами" законом не передбачено здійснення перегляду судового рішення за нововиявленими обставинами у повному обсязі; отже, господарський суд вправі переглянути судове рішення за нововиявленими обставинами лише в тих межах, в яких ці обставини впливають на суть рішення.
Оскільки, нововиявлені обставини, що зазначені вище, впливають на висновки постанови Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. у справі № 6/677 в частині задоволення позовних вимог про визнання частково недійсним установчого договору, колегія суддів прийшла до висновку, що дана постанова підлягає скасуванню в частині задоволення апеляційної скарги Хмельницької міської ради від 08.12.2009 р. на рішення господарського суду Хмельницької області від 30.11.2009 р. у справі № 6/677; в частині визнання недійсним установчого договору Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" від 06.02.1998 р. (протокол № 1) зареєстрованого в Хмельницькому міськвиконкомі 25.02.1998 року, в частині другого учасника Виконавчого комітету Хмельницької міської ради, зазначеного в пункті 1.1 установчого договору, та в частині обов'язку другого учасника Виконавчого комітету Хмельницької міської ради внести в статутний фонд товариства вклад у вигляді приміщення колишнього кінотеатру "Мир" на суму 85 100 грн., що складає 35% статутного фонду товариства, зазначеного в пункті 2.1 установчого договору та в частині стягнення з відповідачів: Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" та Виконавчого комітету Хмельницької міської ради на користь позивача - Хмельницької міської ради по 42 грн.50 коп. витрат по державному миту, 59 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
В цій частині необхідно прийняти нове рішення про відмову в задоволенні апеляційної скарги Хмельницької міської ради та про залишення без змін рішення суду першої інстанції в частині відмови в позові .
В решті постанову слід залишити без змін.
Відповідно до статті 49 Господарського процесуального кодексу України з Хмельницької міської ради необхідно стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" 42 грн.50 коп. судових витрат за розгляд заяви про перегляд постанови за нововиявленими обставинами.
Керуючись статтями 49, 105, 112-114 Господарського процесуального кодексу України, апеляційний суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" від 15.08.2011 р. про перегляд постанови Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. у справі № 6/677 за нововиявленими обставинами, задоволити.
Постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. у справі № 6/677 скасувати в частині задоволення апеляційної скарги Хмельницької міської ради від 08.12.2009 р. на рішення господарського суду Хмельницької області від 30.11.2009 р. у справі № 6/677; в частині визнання недійсним установчого договору Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" від 06.02.1998 р. (протокол № 1) зареєстрований в Хмельницькому міськвиконкомі 25.02.1998 року, в частині другого учасника Виконавчого комітету Хмельницької міської ради, зазначеного в пункті 1.1 установчого договору, та в частині обов'язку другого учасника Виконавчого комітету Хмельницької міської ради внести в статутний фонд товариства вклад у вигляді приміщення колишнього кінотеатру "Мир" на суму 85 100 грн., що складає 35% статутного фонду товариства, зазначеного в пункті 2.1 установчого договору та в частині стягнення з відповідачів: Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" та Виконавчого комітету Хмельницької міської ради на користь позивача - Хмельницької міської ради по 42 грн.50 коп. витрат по державному миту, 59 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Прийняти в цій частині нове рішення.
Рішення господарського суду Хмельницької області від 30.11.2009 р. у справі № 6/677 в частині відмови в позові залишити без змін, а апеляційну скаргу Хмельницької міської ради від 08.12.2009 р. - без задоволення.
В решті постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 30.03.2011 р. у справі № 6/677 залишити без змін.
Стягнути з Хмельницької міської ради (29000, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Муніципальна телерадіокомпанія "Контакт" (31315, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Осташки, вул. Затишна, буд.1, код ЄДРПОУ 23652969, п/р 26002272027001 в Хмельницькій філії КБ "Приватбанк", МФО 315405) 42 грн.50 коп. судових витрат за розгляд заяви про перегляд постанови за нововиявленими обставинами.
Господарському суду Хмельницької області на виконання постанови видати наказ.
Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена у касаційному порядку.
Головуюча суддя Л.М. Сініцина
Судді А.В. Гудак
Г.Є. Олексюк
Вих.№ 01-12/6770/12
Суд | Рівненський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 16.05.2012 |
Оприлюднено | 23.05.2012 |
Номер документу | 24157253 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні