Постанова
від 15.05.2012 по справі а18/534-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Київської області

01032, м. Київ - 32, вул. Комінтерну, 16тел. 230-31-77 ПОСТАНОВА

Іменем України

"15" травня 2012 р. Справа № А18/534-08

Розглянувши матеріали справи за позовом Сквирської міжрайонної державної податкової інспекції, м. Сквира

до Закритого акціонерного товариства «АМС -Газ», смт. Володарка

про стягнення 113384,90 грн.

Суддя А.Ю.Кошик

За участю представників:

позивача - Попова О.В.

відповідача - Євсев'єв Г.А., Богомол А.В., Костогриз Л.В.

Обставини справи:

До Господарського суду Київської області надійшла позовна заява Сквирської міжрайонної державної податкової інспекції (далі - позивач) до Закритого акціонерного товариства «АМС-ГАЗ»(далі - відповідач) про стягнення 113384,90 грн. заборгованості.

Провадження у справі було відкрите відповідно до ухвали від 15.09.2008 року за правилами Кодексу адміністративного судочинства України.

В судовому засіданні 23.10.2008 року відповідачем подано клопотання про зупинення провадження у справі, оскільки наявність суми непогашеного податкового боргу, який заявлено до стягнення в матеріалах справи № А 18/534-08, зокрема, нарахованого податковими повідомленнями-рішеннями № 0000362305/0 та № 0000372305/0 від 02.08.2007 року, оскаржується відповідачем в матеріалах адміністративної справи Господарського суду Київської області № А18/580-07.

Як свідчать надані позивачем документи (повістки), рішення суду у справі Господарського суду Київської області № А18/580-07 оскаржується в апеляційному порядку.

Таким чином, з метою повного і об'єктивного вирішення спору, необхідно встановити правомірність та обґрунтованість підстави нарахування спірного податкового боргу, тому провадження у справі № А 18/534-08 підлягає зупиненню до остаточного вирішення спору у справі № А18/580-07. Позивач по суті заявленого клопотання не заперечив.

Таким чином, справа № А18/534-08 пов'язана зі справою № А18/580-07. Відповідно до п.3 ч.1 ст. 156 КАС України суд зупиняє провадження у справі у разі неможливості її розгляду до вирішення по суті іншої, пов'язаної з нею справи.

Відповідно до ухвали від 23.10.2008 року провадження у справі зупинено до остаточного вирішення спору у адміністративній справі №А18/580-07.

12.01.2011 року до господарського суду надійшло клопотання Сквирської міжрайонної державної податкової інспекції про поновлення провадження у справі, оскільки справу №А18/580-07 вже розглянуто (копію ухвали додано до клопотання).

У зв'язку з чим, провадження у справі було поновлено відповідно до ухвали від 16.02.2011 року та призначено справу до розгляду на 10.03.2011 року.В судовому засіданні 10.03.2011 року розгляд справи відкладався до 14.04.2011 року.

В судовому засіданні 14.04.2011 року судом встановлено, що обставини, що зумовили зупинення провадження у справі ще не відпали, оскільки судове рішення у справі №А18/580-07 оскаржується в касаційному порядку. Про що позивач надав суду ухвалу Вищого адміністративного суду від 05.10.2009 року про відкриття касаційного провадження у справі №А18/580-07. Відповідачем не надано суду доказів чи пояснень з приводу закінчення касаційного перегляду судового рішення у справі №А18/580-07.

Ухвалою суду від 14.04.2011 року провадження у справі повторно зупинено до остаточного вирішення спору у справі, оскільки судове рішення у справі №А18/580-07 оскаржується в касаційному порядку.

08.11.2011 року до господарського суду надійшло клопотання Сквирської міжрайонної державної податкової інспекції про поновлення провадження у справі, оскільки справу №А18/580-07 вже розглянуто Вищим адміністративним судом України (копію ухвали додано до клопотання).

У зв'язку з чим, провадження у справі № А18/534-08 поновлено ухвалою від 14.11.2011 року та призначено справу до розгляду на 06.12.2011 року.

В судовому засіданні 06.12.2011 року відповідачем надано суду ухвалу від 22.11.2011 року Вищого адміністративного суду України про допуск справи № А18/580-07 до перегляду Верховним судом України.

Таким чином, оскільки судове рішення у справі №А18/580-07 оскаржується в касаційному порядку до Верховного суду України, про що відповідач надав суду ухвалу Вищого адміністративного суду від 22.11.2011 року про допуск справи № А18/580-07 до перегляду Верховним судом України, відповідно до п.3 ч.1 ст. 156 КАС України провадження у справі зупинялось до остаточного вирішення спору в адміністративній справі № А18/580-07.

02.04.2012 року до господарського суду надійшло клопотання Сквирської МДПІ про поновлення провадження у справі, оскільки справу №А18/580-07 вже розглянуто Верховним судом України (копію ухвали додано до клопотання).

Провадження у справі було поновлено та призначено справу до розгляду на 15.05.2012 року.

В судовому засіданні 15.05.2012 року позивач позовні вимоги підтримав в повному обсязі, враховуючи, що в матеріалах справи №А18/580-07 підтверджено правомірність нарахування спірних сум заборгованості.

Відповідач, заперечуючи проти позовних вимог посилався на скасування згідно з ухвалою Вищого адміністративного суду України від 06.10.2011 року у справі № А18/580-07 акту перевірки, за наслідками якої прийняті податкові рішення та нараховані спірні суми. Однак, відповідні обставини не відповідають дійсності, оскільки закриття провадження у справі № А18/580-07 в частині скасування акту перевірки, жодним чином не пов'язане з недійсністю такого акту перевірки.

Крім того, відповідачем подано клопотання про припинення провадження у справі на підставі ст. 80 ЦПК України у зв'язку з непідвідомчістю спору господарському суду.

Згідно п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, до початку діяльності окружних та апеляційних адміністративних судів адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського процесуального кодексу України 1991 року, вирішують у першій та апеляційній інстанціях відповідні місцеві та апеляційні господарські суди за правилами Кодексу адміністративного судочинства України.

Після початку діяльності окружного адміністративного суду адміністративні позови, подані до відповідних місцевих господарських судів у справах, що підсудні окружному адміністративному суду, передаються цими судами до окружного адміністративного суду, якщо провадження у справі ще не відкрито.

Адміністративні справи, провадження в яких було відкрито місцевими та апеляційними господарськими судами до початку діяльності відповідного адміністративного суду, розглядаються і вирішуються цими судами відповідно до абзацу першого цього пункту.

Таким чином, оскільки провадження у справі № А18/534-08 було відкрито до початку діяльності відповідного окружного адміністративного суду, справа розглядається господарським судом Київської області за правилами Кодексу адміністративного судочинства України, відтак, клопотання відповідача про припинення провадження у справі не підлягає задоволенню.

Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення представників сторін та дослідивши наявні в матеріалах справи докази, встановлено наступне.

Подано позов про стягнення з відповідача штрафних (фінансових) санкцій, нарахованих рішенням про застосування штрафних санкцій № 0000362305/0 від 02.08.2007 року, прийнятого на підставі Акту перевірки № 100017582306 від 25.07.2007 року.

В ході перевірки були виявлено, на САЗС ЗАТ «АМС-ГАЗ»проводився відпуск скрапленого та природного газу як за готівкові кошти, так і у безготівковій формі оплати (по відомостях та за допомогою терміналу). З початку місяця було відпущено по відомостях скрапленого газу (пропану) на загальну суму 3151,24 грн. та природного газу (метану) на загальну суму 11350,50 грн., а також через систему «РТЦ «Нафтогазкард»по пластиковим магнітним ідентифікаційним карткам відпущено природного газу на загальну суму 8175,24 грн. (на день перевірки вартість одного літра скрапленого газу становила 2,45 грн., природного газу - 1,75 гривень). При цьому, згідно з Актом перевірки, відпуск зазначеного товару по реєстратору розрахункових операцій (РРО) не проведено, відповідного розрахункового документу споживачам не видано, чим порушено п.п.1, 2 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

За наслідками розгляду матеріалів перевірки Сквирською МДПІ згідно із п. 1 ст. 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»до ЗАТ «АМС-ГАЗ»застосовано фінансові санкції у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів, яка не була проведена через РРО, тобто, 22676,98 грн. х 5 = 113384,90 грн. (рішенням від 02.08.2007 року №0000362305/0).

Відповідно до ст. 25 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суми фінансових санкцій підлягають перерахуванню суб'єктами господарювання до Державного бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких санкцій.

Штрафні санкції, нараховані рішенням від 02.08.2007 року №0000362305/0 відповідачем не були сплачені, оскільки заперечувались і правомірність відповідного рішення податкового органу відповідачем оскаржувалось до суду в матеріалах справи №А18/580-07.

Таким чином, правомірність застосування до відповідача вищенаведених штрафних санкцій досліджувалась в матеріалах адміністративної справи Господарського суду Київської області № А18/580-07, за наслідками розгляду якої встановлено обґрунтованість та правомірність висновків та дій податкового органу, у зв'язку з чим, постановою Господарського суду Київської області від 05.02.2008 року, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 07.07.2009 року та згідно ухвали Вищого адміністративного суду України від 06.10.2011 року, в задоволенні позовних вимог ЗАТ «АМС-ГАЗ»(правонаступник ТОВ «АМС-ГАЗ») про скасування спірного податкового рішення від 02.08.2007 року №0000362305/0 було відмовлено.

Таким чином, за наслідками розгляду спору у справі № А18/580-07 встановлено правомірність нарахування податковим органом за рішенням від 02.08.2007 року №0000362305/0 штрафних санкцій в сумі 113384,90 грн., які заявлені до стягнення в матеріалах даної справи.

В ході розгляду спору відповідач позовні вимоги з врахуванням результатів розгляду справи № А18/580-07 не спростував.

Відповідно до наявних у справі документів станом на день вирішення спору заборгованість відповідача складає 113384,90 грн. за рішеннями про застосування штрафних санкцій від 02.08.2007 року №0000362305/0.

Оскільки, відповідачем фінансові санкції не були сплачені до Державного бюджету, згідно з п. 11 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Проаналізувавши вищезазначені норми чинного законодавства та всебічно розглянувши матеріали справи господарський суд дійшов висновку, що позовні вимоги правомірні, позивачем обґрунтовані, відповідачем не спростовані і підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до п. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України,

п о с т а н о в и в :

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «АМС-Газ»(09300, Київська обл., смт. Володарка, вул. Загороднього, 3 (поштова адреса: вул. Кооперативна, 141-в), код 33154217) в доход державного бюджету через Сквирську міжрайонну державну податкову інспекцію (09000, Київська обл., м. Сквира, вул. Богачевського, 20, код 34921028) 113384,90 грн. штрафних санкцій.

Суддя Кошик А.Ю.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення15.05.2012
Оприлюднено30.05.2012
Номер документу24270088
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —а18/534-08

Ухвала від 25.12.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Ухвала від 23.10.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Пилипенко О.Є.

Ухвала від 09.11.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Постанова від 15.05.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Кошик А.Ю.

Ухвала від 13.04.2012

Адміністративне

Господарський суд Київської області

Кошик А.Ю.

Ухвала від 06.12.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Кошик А. Ю.

Ухвала від 14.11.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Кошик А. Ю.

Ухвала від 14.04.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Кошик А. Ю.

Ухвала від 16.02.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Кошик А. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні