Справа№3-3241/11
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27.10.2011 року м.Львів
Суддя Сихівського районного суду м.Львова Волоско І.Р., розглянувши матеріали про адміністративне правопорушення,\ про притягнення до адміністративної відповідальності :
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1,
працює начальником відділу освіти Сихівської райадміністрації Львівської міської ради,
проживає: ІНФОРМАЦІЯ_2, -
за ст. 164-14 ч.1 КУпАП,-
в с т а н о в и в:
ОСОБА_1, працюючи начальником відділу освіти Сихівської рай адміністрації Львівської міської ради, допустив порушення законодавства про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, а саме: не проходження навчання з питань організації та здійснення процедур закупівель відповідно до вимог закону членів комітету з конкурсних торгів у відділі освіти Сихівської рай адміністрації Львівської міської ради за період з 01.12.2008р. по 31.07.2011р., що зазначено в акті ревізії від 29.09.2011р. № 1938/97, чи своїми діями порушив ч.3 п.2 ст. 11 ЗУ "Про здійснення державних закупівель" від 01.06.2010р. № 2289-VІ /зі змінами/, п.2 розділу ІV Положення про комітет з конкурсних товарів відділу освіти Сихівської рай адміністрації Львівської міської ради, затвердженого наказом начальника відділу освіти від 30.08.2010р. № 349, чим вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст. 164-14 КУпАП.
В судовому засіданні ОСОБА_1 вину у правопорушенні не визнав, та пояснив, що ЗУ "Про здійснення державних закупівель /з серпня 2010р./ передбачено, що всі члени комітету з конкурсних торгів повинні пройти навчання спеціалістів сфері здійснення державних закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом; підвищення кваліфікації спеціалістів у сфері здійснення державних закупівель здійснюється не рідше одного разу кожні два роки у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Однак порядок проходження навчання спеціалістів у сфері здійснення державних закупівель відсутній, так як Мінекономіки як Уповноважений орган лише опрацьовує проект наказу "Про затвердження порядку проходження навчання спеціалістів у сфері здійснення закупівель та підвищення кваліфікації". Тому відділ освіти не мав підстав для затвердження видатків у кошторисах на 2010-2011рр. для проходження навчання членами комітету з конкурсних торгів, тому і вважає положення вищевказаного протоколу безпідставним та не погоджується із ним.
Сфера державних закупівель регулюється ЗУ "Про здійснення державних закупівель", який встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Відповідно до абз. 3 ч.2 ст.11 вказаного Закону, всі члени комітету з конкурсних торгів повинні пройти навчання спеціалістів сфері здійснення державних закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом; підвищення кваліфікації спеціалістів у сфері здійснення державних закупівель здійснюється не рідше одного разу кожні два роки у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Міністерство економіки, як Уповноважений орган , лише опрацьовує проект наказу "Про затвердження порядку проходження навчання спеціалістів у сфері здійснення закупівель та підвищення кваліфікації", яким і буде затверджено порядок проходження членами комітетів з конкурсних торгів навчання /підвищення кваліфікації/ у сфері державних закупівель і встановлено строк, протягом якого члени комітету з конкурсних торгів повинні будуть пройти таке навчання /підвищення кваліфікації/.
Відповідно до ст.9 КУпАП адміністративним правопорушенням визнається протиправна, винна \ умисна або необережна\ дія чи бездіяльність , яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Заслухавши пояснення ОСОБА_1, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 164-14 КУпАП відсутня ; при цьому, суд враховує, що даний час на законодавчому рівні не встановлено порядку проходження навчання спеціалістів у сфері здійснення закупівель та підвищення кваліфікації, що стверджується листами - розВ»ясненнями Міністерства економіки України , які приєднані до матеріалів адміністративної справи, відтак, підстав для притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності не має .
Керуючись п.1ст.247, ст.284 КУпАП, -
п о с т а н о в и в:
Справу відносно ОСОБА_1 провадженням закрити, в звВ»язку з відсутністю в його діях складу правопорушення передбаченого ч. 1 ст.164-14 КУпАП.
На постанову протягом десяти днів з дня її винесення може бути подана апеляційна скарга або внесено протест прокурора до апеляційного суду Львівської області.
Суддя Волоско І. Р.
Суд | Сихівський районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 27.10.2011 |
Оприлюднено | 17.01.2014 |
Номер документу | 24281086 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська
Дяченко І. В.
Адмінправопорушення
Генічеський районний суд Херсонської області
Крапівіна О. П.
Адмінправопорушення
Свердловський міський суд Луганської області
Новосьолова Г. М.
Адмінправопорушення
Сихівський районний суд м.Львова
Волоско І. Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні