ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел. 284-18-98
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 36/325 23.05.12
За позовом Комунального підприємства "Грушківське" Солом'янської районної в
м. Києві державної адміністрації
до Приватного підприємства "Луїза-Ф"
про стягнення 91 965,97 грн.
Суддя Трофименко Т.Ю.
Представники:
від позивача: ОСОБА_1 -дов. № 241 від 21.01.2012 р.
ОСОБА_2 -дов. № 238 від 22.02.2012 р.
від відповідача: ОСОБА_3- дов. № б/н від 01.11.2011 р.
Обставини справи :
На розгляд Господарського суду м. Києва передані позовні вимоги Комунального підприємства "Грушківське" Соломянської районної в м. Києві державної адміністрації про стягнення з Приватного підприємства "Луїза-Ф" суми основного боргу з урахуванням пені в розмірі 91 965,97 грн. відповідно до договору № 233-Г про надання послуг з водо-, теплопостачання, водовідведення та участь в витратах по утриманню будинку та прибудинкової території від 01.04.2008 р. Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням відповідачем умов вищезазначеного договору щодо сплати комунальних платежів.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 19.08.2011р. порушено провадження у справі № 36/325, розгляд якої призначено у судовому засіданні на 19.09.2011 р. за участю представників сторін.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 19.09.2011 р. розгляд даної справи відкладено на 02.11.2011 р. у зв'язку з неявкою у судове засідання представника відповідача на неналежним виконанням ним вимог суду.
У судових засіданнях 02.11.2011 р. та 07.11.2011 р. на підставі ст. 77 Господарського процесуального кодексу України судом оголошено перерви.
У процесі провадження у справі представник відповідача надав відзив на позовну заяву, в якому проти позову заперечує з тих підстав, що фактично відповідач послуги з опалення приміщення відповідно до договору № 233-Г про надання послуг з водо-, теплопостачання, водовідведення та участь у витратах по утриманню будинку та прибудинкової території від 01.04.2008 р. не отримував на суму 55 000, 00 грн., що підтверджується листом Солом'янської районної у місті Києві державної адміністрації від 23.04.2010 р. № 4754/01, де зазначено, що у 2002 р. після ремонту приміщень були відключені опалювальні пристрої через їх незадовільний стан. Крім того, зазначив, що 20.10.2010 р. складено та підписано усіма уповноваженими сторонами акт про часткове відключення від мереж ЦО за адресою: м. Київ, бул. І.Лепсе, 45, у зв'язку з чим, відповідачем на адресу позивача надіслано лист № 8 від 06.10.2010 р. з проханням зробити перерахунок згідно погодженого проекту та фактично опалюваних площ, що складає 201, 9 кв.м. Проте, як зазначає відповідач, перерахунок позивач не здійснив та 22.10.2010 р. виставив рахунок-фактуру № 4677 на суму 5 517, 40 грн. без врахування вищеперерахованих обставин.
У судовому засіданні 14.11.2011 р. представник позивача в порядку ст. 22 Господарського процесуального кодексу України надав суду заяву про зменшення розміру позовних вимог, в якій просить стягнути з відповідача суму основного боргу з урахуванням пені в розмірі 58 379, 39 грн. за період з 01.10.2010 р. до 31.07.2011 р. Суд прийняв до розгляду вищезазначену заяву.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 14.11.2011 р. у даній справі призначено судово-економічну експертизу, виконання якої доручено Київському науково-дослідному інституту судових експертиз.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 14.11.2011 р провадження у справі № 36/325 зупинено до надання висновку експерта.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 26.03.2012 р. поновлено провадження у справі № 36/325 та призначено розгляд справи у судовому засіданні на 18.04.2012 р. за участю представників сторін.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 18.04.2012 р. розгляд справи відкладено на 16.05.2012 р. у зв'язку з неявкою у судове засідання представника відповідача.
У судовому засіданні 16.05.2012 р. на підставі ст. 77 Господарського процесуального кодексу України судом оголошено перерву до 23.05.2012 р.
У даному судовому засіданні представники позивача підтримав заявлені позовні вимоги з урахуванням заяви про зменшення розміру позовних вимог.
Представник відповідача заперечив проти позову з підстав викладених у відзиві на позовну заяву.
У судовому засіданні 23.05.2012 р. відповідно до ст. 85 Господарського процесуального кодексу України судом проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, Господарський суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
01.04.2008 р. між Комунальним підприємством «Грушківське» Солом'янської районної ради м. Києва (далі-виконавець) та Приватним підприємством «Луїза»(далі -власник) укладено договір № 233-Г про надання послуг з водо-, теплопостачання, водовідведення та участь у витратах по утриманню будинку та прибудинкової території, за умовами якого виконавець зобов'язався надати за плату власнику комунальні послуги (холодне, гаряче водопостачання, центральне опалення і водовідведення) в приміщення, будівлю, загальною площею 1336, 5 кв.м., яке знаходиться за адресою: м. Київ, бульвар Лепсе, 45 і власник зобов'язався брати участь у витратах по утриманню будинку і прибудинкової території.
Відповідно до п. 2.1. договору орендар (власник) щомісячно сплачує виконавцю вартість фактично отриманих комунальних послуг згідно виставлених постачальником табуляграм.
Згідно з п. 2.2. договору розрахунки за отримані комунальні послуги здійснюються за діючими тарифами, встановленими відповідними державними органами.
Орендар (власник) користується послугами:
Опалення: оплата здійснюється в опалювальний період за табуляграмами, які постачальник (АЕК «Київенерго») надає балансоутримувачу.
Гаряче водопостачання: оплата здійснюється щомісячно за табуляграми, які постачальник(АЕК «Київенерго»надає балансоутримувачу.
Холодне водопостачання: оплата здійснюється щомісячно за табуляграми, які постачальник(АЕК «Київенерго»надає балансоутримувачу.
Пунктом 2.8. договору передбачено, що орендар (власник) повинен сплачувати всі платежі, які передбачені цим договором незалежно від результатів господарської діяльності щомісячно , до 1 числа місяця наступного за звітним.
Із наданих позивачем матеріалів вбачається, що оплата за опалення здійснюється в опалювальний період за табуляграмами, які Постачальник (АЕК «Київенерго») надає Балансоутримувачу.
Виставлено за жовтень 2010 року виставлено в листопаді 2010 року за використані 8,16000 гкал * тариф відповідно до Розпорядження КМДА від 30.06.2009 року № 758 563 грн. 46 коп = 4597 грн. 83 коп. (Без ПДВ).
Виставлено за листопад 2010 року виставлено в грудні 2010 року за використані 8, 75771 гкал * тариф відповідно до Розпорядження КМДА від 30.06.2009 року № 758 - 563 грн. 46 коп = 4934 грн. 62 коп. (Без ПДВ).
Виставлено за грудень 2010 року виставлено в січні 2011 року за використані 19, 34202 гкал * тариф відповідно до Розпорядження КМДА від 30.06.2009 року № 758 - 563 грн. 46 коп = 10 898 гр. 45 коп. (Без ПДВ).
Виставлено за січень 2011 року виставлено в лютому 2011 року за використані 15, 72290 гкал * тариф відповідно до Розпорядження КМДА від 30.06.2009 року № 758 - 563 грн. 46 коп = 8859 грн. 23 коп. (Без ПДВ).
Виставлено за лютий 2011 року виставлено в березні 2011 року за використані 17, 52112 гкал * тариф відповідно до Розпорядження КМДА від 30.06.2009 року № 758 - 563 грн. 46 коп = 9872 грн. 45 коп. (Без ПДВ).
Виставлено за березень 2011 року виставлено в квітні 2011 року за використані 9, 91759 гкал * тариф відповідно до Розпорядження КМДА від 30.06.2009 року № 758 - 563 грн. 46 коп = 5588 грн. 17 коп. (Без ПДВ).
Виставлено за квітень 2011 року (15 днів ) року виставлено в травні 2011 року, за використані 0, 81933 гкал * тариф відповідно до Розпорядження КМДА від 30.06.2009 року № 758 - 563 грн. 46 коп = 461 грн. 66 коп. (Без ПДВ).
Всього за весь опалювальний період з 01.10.2010 року по 15.04.2011 року нараховано 54 254 грн. 93 коп. ( з урахуванням ПДВ).
Відповідно до п. 2.9. договору передбачено, що за несвоєчасну оплату нараховується пеня в розмірі 1 % від суми боргу за кожний день затримки платежів, але не більше 100 % від суми боргу.
Згідно з п. 5.1. договору передбачено, що строк дії договору встановлено з 01.04.2008 р. до 01.05.2009 р.
Пунктом договору передбачено, що дія договору продовжується на наступний строк, якщо жодна із сторін до його закінчення не попередить інші сторони про припинення договору.
Обґрунтовуючи свої вимоги, позивач зазначає, що відповідач належним чином не виконав умови договору № 233-Г про надання послуг з водо-, теплопостачання, водовідведення та участь в витратах по утриманню будинку та прибудинкової території від 01.04.2008 р., у зв'язку з чим його заборгованість з комунальних послуг та експлуатаційний витрат з урахуванням пені в розмірі 58 379, 39 грн.
За таких обставин позивач просить стягнути з відповідача відповідно договору № 233-Г про надання послуг з водо -, теплопостачання, водовідведення та участь в витратах по утриманню будинку та прибудинкової території від 01.04.2008 р. заборгованість з комунальних послуг з урахуванням пені в розмірі 58 379, 39 грн.
Відповідно до ч. 1 ст. 32 Господарського процесуального кодексу України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
Оцінюючи подані позивачем докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд вважає, що вимоги позивача підлягають частковому задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" житлово-комунальні послуги -результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил.
Комунальні послуги - це результат господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи у забезпеченні холодною та гарячою водою, водовідведенням, газо-та електропостачанням, опаленням, а також вивезення побутових відходів у порядку, встановленому законодавством (стаття 1 Закону України "Про житлово-комунальні послуги").
Частиною 1 статті 19 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" визначено, що відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.
Частинами 1, 3, 5 ст. 626 Цивільного кодексу України встановлено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Договір є двостороннім, якщо правами та обов'язками наділені обидві сторони договору. Договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом, або не випливає із суті договору.
Договір, відповідно до ст. 629 Цивільного кодексу України, є обов'язковим для виконання сторонами.
Відповідно до ст.ст. 525, 526 Цивільного кодексу України одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Цивільного кодексу України, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог -відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Аналогічні положення містяться і в Господарському кодексі України. Так, відповідно до ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договорів, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання -відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.
Відповідно до ст. 610 Цивільного кодексу України порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання).
Відповідно до ст. 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Відповідно до ст. 34 Господарського процесуального кодексу України господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що відповідачем було порушено умови договору № 233-Г про надання послуг з водо-, теплопостачання, водовідведення та участь в витратах по утриманню будинку та прибудинкової території від 01.04.2008 р., а також положення ст. ст. 525, 526 Цивільного кодексу України та ст. 193 Господарського кодексу України.
За таких обставин, вимоги позивача про стягнення заборгованості з експлуатаційних витрат та комунальних платежів відповідно до договору № 233-Г про надання послуг з водо-, теплопостачання, водовідведення та участь в витратах по утриманню будинку та прибудинкової території від 01.04.2008 р.. в розмірі 54 254, 93 грн. за період з 01.10.2010 р. до 15.04.2011 р. підлягають задоволенню.
Також, позивач просить стягнути з відповідача за неналежне виконання умов договору № 233-Г про надання послуг з водо-, теплопостачання, водовідведення та участь в витратах по утриманню будинку та прибудинкової території від 01.04.2008 р. пеню в розмірі 4 124, 46 грн.
Згідно з ч.1 ст. 230 Господарського кодексу України штрафними санкціями визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Відповідно до ч. 1 ст. 549 Цивільного кодексу України неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання.
Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання (ч. 3 ст. 549 ЦК України).
Нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано (ч. 6 ст. 232 ГК України).
Договірні правовідносини між платниками та одержувачами грошових коштів щодо відповідальності за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань врегульовані Законом України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань», положеннями якого встановлено, що за прострочку платежу, платники грошових коштів сплачують на користь одержувачів цих коштів пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін (ст. 1 Закону). Розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.
Судом встановлений факт порушення (прострочення) відповідачем свого грошового зобов'язання.
Проте, перевіривши правильність розрахунку пені, суд встановив, що позивачем застосовано помилку в періоді її розрахунку.
Тож, вимоги про стягнення з відповідача пені підлягають частковому задоволенню в розмірі 1050, 41 грн. за період з 01.03.2011 р. до 15.08.2011 р.
Підсумовуючи все вищевикладене, судом задовольняються позовні вимоги частково, в сумі 55 305, 34 грн.
Відповідно до ч. 5 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, судові витрати при частковому задоволенні позову покладаються на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Заперечення відповідача, що викладені в письмовому відзиву судом до уваги не приймаються з огляду на наступне:
Як підтверджується матеріалами справи, теплозабезпечення будинку по бульвару Лепсе, 45, здійснюється від джерел АЕК "Київенерго" за Договором на постачання теплової енергії у гарячій воді від 1 жовтня 2008 року №810372, укладеним між АЕК "Київенерго" та КП "Грушківське".
3 листопада 2010 року представником АК «Київенерго»Драч О.П. складено акт № 4-11/104, за наслідками якого , Споживачу ПП «Луїза - Ф»потрібно було виконати -
1. Виконати теплоізоляцію стояків внутрішньобудинковиої системи опалення що проходять в приміщенні магазину.
2. Надати акт про відключення нежитлових приміщень від внутрішньобудинкових мереж ЦО затверджений рішенням міжвідомчої комісії.
3. Надати погоджений КП «Грушківське»проект розрахунку навантажень системи опалення нежитлових приміщень (магазину) в будинку № 45 на бул.І.Лепсе. 4. Акт готовності до опалювального сезону 2010 -2011 років (форма Е-8).
Згідно зі статтею 25 Закону України "Про теплопостачання" основними обов'язками споживача теплової енергії є, зокрема, додержання вимог договору та нормативно-правових актів; забезпечення безпечної експлуатації систем теплоспоживання.
Відносини між суб'єктом господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг, і фізичною та юридичною особою, яка отримує або має намір отримувати послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, врегульовано Правилами надання послуг з води і водовідведення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630 (надалі -також "Правила").
Вказаними Правилами врегульовано порядок відключення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води багатоквартирних будинків з ініціативи споживачів.
Відповідно до пункту 24 Правил споживачі можуть відмовитися від отримання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води.
Відключення споживачів від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води здійснюється у порядку, що затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства. Самовільне відключення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води забороняється (пункт 25 Правил).
Пунктом 26 Правил визначено, що відключення споживачів від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води здійснюється у разі, коли технічна можливість такого відключення передбачена затвердженою органом місцевого самоврядування відповідно до Закону України "Про теплопостачання" схемою теплопостачання, за умови забезпечення безперебійної роботи інженерного обладнання будинку та вжиття заходів щодо дотримання в суміжних приміщеннях вимог будівельних норм і правил з питань проектування житлових будинків, опалення, вентиляції, кондиціонування, будівельної теплотехніки; державних будівельних норм з питань складу, порядку розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва, а також норм проектування реконструкції та капітального ремонту в частині опалення.
Витрати, пов'язані з відключенням від мережі централізованого опалення та постачання гарячої води, а також встановленням індивідуальних (автономних) систем опалення, відшкодовуються споживачами відповідно до калькуляції, складеної виконавцем (пункт 27 Правил).
Відповідно до пункту 28 Правил споживачі, які встановили у квартирі багатоквартирного будинку індивідуальні (автономні) системи опалення, оплачують послуги з централізованого опалення місць загального користування будинку відповідно до методики, що затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
Спеціальним нормативно-правовим актом, який регулює процедуру відключення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води (далі -ЦО і ГВП) житлового будинку при відмові споживачів від послуг ЦО і ГВП, є Порядок відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води при відмові споживачів від централізованого теплопостачання, затверджений Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України № 4 від 22 листопада 2005 року (надалі -також "Порядок").
Для реалізації права споживачів на відмову від отримання послуг ЦО і ГВП орган місцевого самоврядування або місцевий орган виконавчої влади створює своїм рішенням постійно діючу міжвідомчу комісію для розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж ЦО і ГВП (далі - Комісія), призначає голову та затверджує її склад, затверджує положення про роботу комісії (склад комісії наведено в додатку 1).Засідання постійно діючої міжвідомчої комісії відбуваються у міру потреби, але не рідше одного разу на місяць (пункт 1.2 Порядку).
Пунктом 2.1 Порядку визначено, що для вирішення питання відключення житлового будинку (будинків) від мереж централізованого опалення його власник (власники) повинен (повинні) звернутися до Комісії з письмовою заявою про відключення від мереж ЦО і ГВП. У заяві про відключення від мереж ЦО і ГВП власник (власники) будинку зазначає причини відключення. До заяви додається копія протоколу загальних зборів мешканців будинку щодо створення ініціативної групи з вирішення питання відключення від мереж ЦО і ГВП та прийняття рішення про влаштування у будинку системи індивідуального або автономного опалення. Рішення про відключення будинку від системи централізованого опалення з улаштуванням індивідуального опалення повинно бути підтримане всіма власниками (уповноваженими особами власників) приміщень у житловому будинку.
Комісія розглядає надані документи лише за наявності затвердженої органом місцевого самоврядування в установленому порядку оптимізованої схеми перспективного розвитку систем теплопостачання населеного пункту та у відповідності до неї. Комісія, після вивчення наданих власником (власниками) документів, у місячний строк приймає рішення щодо відключення від мереж ЦО і ГВП, улаштування індивідуальної (автономної) системи теплопостачання та збір вихідних даних і технічних умов для виготовлення проектної документації. При цьому обов'язково враховуються технічні можливості існуючих мереж газопостачання, водопостачання та електропостачання даного населеного пункту або окремого мікрорайону щодо забезпечення живлення запропонованої власником (власниками) системи теплопостачання. Комісією, у разі необхідності, можуть розглядатися питання збільшення потужностей та можуть розроблятися пропозиції щодо їх фінансування, а також заміни систем внутрішньоквартальних, а в деяких випадках і магістральних мереж газо-, водо-, теплопостачання. Засідання Комісії відбувається за участю заявника або його уповноваженого представника. Рішення Комісії оформляється протоколом, витяг з якого у десятиденний строк надається заявникові (пункт 2.2 Порядку).
Відповідно до підпункту 2.2.2 Порядку підставою для відмови у наданні дозволу на відключення від мереж ЦО і ГВП є невиконання умов, визначених у пунктах 2.1 та 2.2 цього Порядку. У разі незгоди заявника з відмовою спір вирішується в судовому порядку.
Якщо заявником є власник, наймач (орендар) окремого приміщення, Комісія має право не розглядати його заяву до прийняття рішення про відключення від мереж централізованого теплопостачання всього будинку. Про відмову у розгляді заяви Комісія повідомляє заявника у десятиденний строк (підпункт 2.2.3 Порядку).
Згідно з пунктом 2.3 Порядку отримання технічних умов може виконуватись безпосередньо заявником або відповідно до договору проектною чи проектно-монтажною організацією.
Разом з проектом індивідуального (автономного) теплопостачання надаються: проектні рішення щодо опалення місць загального користування у будинку; технічні рішення з розрахунками щодо реконструкції існуючої системи теплопостачання: перенесення транзитних стояків, їхня ізоляція, можливе перекладання розподільних трубопроводів, стояків, заміна дросельних діафрагм, елеваторів, теплолічильників тощо; теплові навантаження місць загального користування; розраховані теплові навантаження будинку; технічні рішення з перерахунку та заміни внутрішньобудинкових систем газо- та електропостачання (залежно від типу нагрівачів) (підпункт 2.4.1 Порядку).
Пунктом 2.5 Порядку визначено, що відключення приміщень від внутрішньобудинкових мереж ЦО і ГВП виконується монтажною організацією, яка реалізує проект, за участю представника власника житлового будинку або уповноваженої ним особи, представника виконавця послуг з ЦО і ГВП та власника, наймача (орендаря) квартири (нежитлового приміщення) або уповноваженої ними особи. Роботи з відключення будинку від мереж ЦО і ГВП виконуються у міжопалювальний період.
По закінченні робіт складається акт про відключення будинку від мереж ЦО і ГВП (додаток 4) і в десятиденний термін подається заявником до Комісії на затвердження (пункт 2.6 Порядку).
Згідно з пунктом 2.7 Порядку Після затвердження акта на черговому засіданні Комісії сторони переглядають умови договору про надання послуг з централізованого теплопостачання.
Системний аналіз вищенаведених норм права свідчить про те, що чинним законодавством України встановлено чіткий імперативний порядок відключення споживача від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води, який передбачає виконання низки проекто-технічних дій та погоджень їх результатів з уповноваженими органами.
В той же час, як передбачено підпунктом 2.2.3 Порядку, у випадку, якщо заявником є власник, наймач (орендар) окремого приміщення, Комісія має право взагалі не розглядати його заяву до прийняття рішення про відключення від мереж централізованого теплопостачання всього будинку.
В спірних правовідносинах судом встановлено, що у приміщенні ТОВ "Луїза -Ф" проведено 10.05.2011року опломбування на підставі п. 7.4 «Правил користування тепловою енергією» та встановлено пломби в тепловому пункті.
Керуючись ст.ст. 44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва, ?
ВИРІШИВ :
1. Позов Комунального підприємства "Грушківське" Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації задовольнити частково.
2. Стягнути з Приватного підприємства "Луїза-Ф" (03067, м. Київ, вул. Виборзька, 40/16, код 25198300) на користь Комунального підприємства "Грушківське" Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації (03124, м. Київ, бульвар І. Лепсе, 23-а, код 35756939) основний борг в розмірі 54 254 (п'ятдесят чотири тисячі двісті п'ятдесят чотири тисячі) грн.. 93 коп., пеню в розмірі 1050 (одна тисяча п'ятдесят) грн.. 41 коп., 553 (п'ятсот п'ятдесят три) грн. 26 коп. державного мита та 141 (сто сорок одна) грн. 92 коп. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
3. В іншій частині позовних вимог відмовити.
4. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Суддя Трофименко Т.Ю. Повний текст рішення складений: 24.05.012 р.
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 23.05.2012 |
Оприлюднено | 30.05.2012 |
Номер документу | 24303946 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Трофименко Т.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні