Категорія №8.1.1
УХВАЛА
22 травня 2012 року Справа № 2а/1270/3108/2012
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді: Захарової О.В.,
при секретарі: Білоконі Д.І.
за участю сторін:
представника позивача: ОСОБА_1 (довіреність від 09.12.2012),
представника відповідача: ОСОБА_2 (довіреність від 27.03.2012 №974/10)
при розгляді у відкритому судовому засіданні адміністративної справи за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт» до Державну податкову інспекцію в Жовтневому районі у м.Луганську Луганської області Державної податкової служби про визнання дій по складенню акту перевірки протиправними та скасування акту перевірки №139/22/32797457 від 28.03.2012, -
ВСТАНОВИВ:
13 квітня 2012 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт» до Державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м.Луганську, яким позивач просив:
- визнати дії Державної податкової інспекції у Жовтневому районі у м.Луганську щодо складання Акту №139/22/32797457 від 28.03.2012 про результати позапланової невиїзної документальної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт» (код за ЄДРПОУ 32797457) з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість по взаємовідносинам з ПП «ТФ «Сенда» (код за ЄДРПОУ 34871016) за період з 01.01.2008 року по 31.10.2008 року, протиправними;
- скасувати Акт №139/22/32797457 від 28.03.2012 про результати позапланової невиїзної документальної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт» (код за ЄДРПОУ 32797457) з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість по взаємовідносинам з ПП «ТФ «Сенда» (код за ЄДРПОУ 34871016) за період з 01.01.2008 року по 31.10.2008 року.
Щодо позовної вимоги про скасування Акту №139/22/32797457 від 28.03.2012 про результати позапланової невиїзної документальної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт» (код за ЄДРПОУ 32797457) з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість по взаємовідносинам з ПП «ТФ «Сенда» (код за ЄДРПОУ 34871016) за період з 01.01.2008 року по 31.10.2008 року, суд зазначає наступне.
Відповідно до статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Згідно з пункту 1 частини 1 статті 3 КАС України справа адміністративної юрисдикції (далі - адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень;
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.
Акти перевірок/ревізій не є рішеннями суб'єкта владних повноважень, не спричиняють виникнення будь-яких прав і обов'язків осіб чи суб'єктів владних повноважень, а отже, не породжують правовідносин, що можуть бути предметом спору.
Відповідно до частини 2 статті 124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі. Отже, суди розглядають виключно спори, які виникають між учасниками певних правовідносин. Виходячи з наведеного, відсутність правовідносин виключає можливість звернення до суду, оскільки відсутнє право, що підлягає судовому захисту.
Відтак, суд не повинен розглядати справу в тому разі, якщо пред'явлені позивачем вимоги не випливають із певних правовідносин, а отже, не підпадають під судову юрисдикцію.
Згідно пункту 1 частини 1 статті 157 Кодексу адміністративного судочинства суддя закриває провадження по справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
З урахуванням викладеного, провадження в частині позовних вимог щодо скасування Акту №139/22/32797457 від 28.03.2012 про результати позапланової невиїзної документальної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт» (код за ЄДРПОУ 32797457) з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість по взаємовідносинам з ПП «ТФ «Сенда» (код за ЄДРПОУ 34871016) за період з 01.01.2008 року по 31.10.2008 року, підлягає закриттю.
На підставі ч.3 ст.160 КАС України в судовому засіданні 22 травня 2012 року проголошено вступну та резолютивну частини ухвали. Виготовлення ухвали у повному обсязі відкладено на 25 травня 2012 року, про що повідомлено сторонам після проголошення вступної та резолютивної частини ухвали в судовому засіданні.
Керуючись статтями 157, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
УХВАЛИВ:
Закрити провадження в частині позовних вимог про скасування Акту №139/22/32797457 від 28.03.2012 про результати позапланової невиїзної документальної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт» (код за ЄДРПОУ 32797457) з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість по взаємовідносинам з ПП «ТФ «Сенда» (код за ЄДРПОУ 34871016) за період з 01.01.2008 року по 31.10.2008 року.
Роз'яснити позивачу, що повторне звернення з такими самими позовними вимогами не допускається.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
Повний текст ухвали складений та підписаний 25 травня 2012 року.
Суддя О.В. Захарова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.05.2012 |
Оприлюднено | 01.06.2012 |
Номер документу | 24337515 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.В. Захарова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні