Донецький окружний адміністративний суд У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
15 березня 2012 р. Справа № 2а/0570/3234/2012
м. Донецьк, вул. 50 Гвардійської дивізії, 17
Суддя Донецького окружного адміністративного суду Смагар С.В., розглянувши позовну заяву
Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, м. Торез
до Державної податкової інспекції у м. Торезі
про визнання нечинним податкового повідомлення-рішення від 31 серпня 2011 року № 0005441710
ВСТАНОВИВ:
Згідно з частиною 3 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів. До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Позивачем відповідно до квитанцій Укрпошти від 27 лютого 2012 року № 8497 було надіслано на адресу Державної податкової інспекції у м. Торезі позов з додатками. У даній справі позивач при зверненні до суду з позовними вимогами про визнання нечинним податкового повідомлення-рішення, виступає як особа на захист прав, свобод та інтересів якої подано адміністративний позов, а не як суб'єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подана позовна заява до адміністративного суду.
Таким чином, позивач не дотримався вимог частини 3 статті 106 КАС України та не надав суду копії всіх документів, що приєднані до позовної заяви для їх направлення відповідачу.
Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про судовий збір» від 8 липня 2011 року № 3674-VІ, цей Закон набирає чинності з 1 листопада 2011 року. Відповідно до статті 1 цього Закону судовий збір - збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, а також за видачу судами документів і включається до складу судових витрат. Стаття 4 зазначеного Закону передбачає, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Ставки судового збору встановлюються у таких розмірах, зокрема, за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлюється ставка судового збору в розмірі 1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат.
Правова позиція при визначенні характеру адміністративного позову як майнового викладена у листі Вищого адміністративного суду України від 18.01.2012р. № 165/11/13-2, відповідно до якого судам необхідно враховувати таке. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна. З огляду на викладене, адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо. Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.
Позивачем надана до позовної заяви квитанція від 6 грудня 2011 року № 21794, відповідно до якої позивачем сплачено судовий збір у сумі 28 грн. 23 коп. Позивачем заявлені до суду вимоги про визнання нечинним податкового повідомлення-рішення від 31 серпня 2011 року № 0005441710 про нарахування податкового зобов'язання за платежем - земельний податок з фізичних осіб у сумі 2472 грн. 31 коп., отже заявлені вимоги є майновими, тому позивачу необхідно доплатити судовий збір у розмірі 79 грн. 07 коп. (107 грн. 30 коп. (1% розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат) - 28 грн. 23 коп.).
Суд зазначає, що 6 лютого 2012 року були змінені реквізити для сплати судового збору при подачі адміністративного позову, а саме: р/р 31217206784005, отримувач - Держбюджет Калінінського району м. Донецьк, банк отримувач - ГУДКСУ у Донецькій області, МФО банку - 834016, ЄДРПОУ отримувача: 38034015, призначення платежу - судовий збір за позовом (найменування позивача), Донецький окружний адміністративний суд, код 35099148.
Відповідно до частини 4 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її підписання.
Позивач не дотримався вимог зазначеної норми та надав суду позовну заяву (у двох екземплярах) без дати підписання.
Враховуючи вищевикладене, позовна заява подана позивачем без дотримання вимог частин 3, 4 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України та підлягає залишенню без руху.
Відповідно до частини 1 статті 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Керуючись частинами 3, 4 статті 106, частинами 1, 2, 5 статті 108, статтями 160, 165, 185, 186, 254, Кодексу адміністративного судочинства України суд, -
УХВАЛИВ:
1. Позовну заяву Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Державної податкової інспекції у м. Торезі про визнання нечинним податкового повідомлення-рішення від 31 серпня 2011 року № 0005441710, залишити без руху.
2. Встановити позивачу строк до 3 квітня 2012 року на усунення недоліків шляхом належного оформлення позовної заяви відповідно до вищезазначених норм Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: надання (надіслання) суду позовної заяви (для приєднання до матеріалів справи) із зазначенням дати її підписання, копії позовної заяви (із зазначенням дати її підписання) та копії всіх документів, що приєднані до позовної заяви для їх направлення відповідачу, оригіналу документу про сплату судового збору у розмірі 79 грн. 07 коп. на розрахунковий рахунок: р/р 31217206784005, отримувач - Держбюджет Калінінського району м. Донецьк, банк отримувач - ГУДКСУ у Донецькій області, МФО банку - 834016, ЄДРПОУ отримувача: 38034015, призначення платежу - судовий збір за позовом (найменування позивача), Донецький окружний адміністративний суд, код 35099148. Якщо позивач здійснить усунення недоліків позовної заяви у строк, встановлений судом, позовна заява вважатиметься поданою у день первинного її подання до суду.
3. Ухвала про залишення позовної заяви без руху в адміністративній справі може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання через Донецький окружний адміністративний суд апеляційної скарги на ухвалу суду першої інстанції протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
4. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Смагар С.В.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2012 |
Оприлюднено | 05.06.2012 |
Номер документу | 24381480 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Смагар С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні