cpg1251
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
З ПИТАНЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПОЗОВУ
28 травня 2012 року Справа № 0870/361/12
м. Запоріжжя
Запорізький окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді Лазаренка М.С.,
при секретарі Ширшові А.А.,
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю «Довіра Плюс»
до: Бердянської об'єднаної державної податкової інспекції Запорізької області
про: скасування податкового повідомлення-рішення №0005191600 від 31.10.2011р
ВСТАНОВИВ:
16 січня 2012 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Довіра Плюс» до Бердянської об'єднаної державної податкової інспекції Запорізької області про скасування податкового повідомлення-рішення №0005191600 від 31.10.2011р.
одночасно з поданням адміністративного позову позивачем заявлено клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову шляхом заборони відповідачу здійснення опису активів та вчинення дій по стягненню податкових зобов'язань визначених оскаржуваним податковим повідомленням-рішенням. Клопотання мотивовано тим, що позивач не згоден з податковим повідомленням-рішенням та оскаржує його в судовому порядку, а орган податкової служби не зважаючи на помилковість висновків та заперечення позивача щодо стягнення визначених податкових зобов'язань 19.12.2011 розпочав процедуру примусового стягнення, намагається здійснити опис майна, та заступником керівника відповідача 21.12.2011 прийнято рішення про здійснення опису майна.
Згідно зі ч. 1 ст. 117 КАС України, суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.
Відповідно до вимог ч.3 ст. 117 КАС України суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Згідно ч.4 ст. 117 КАС України адміністративний позов, крім способу, встановленого ч.3 цієї статті, може бути забезпечено забороною вчиняти певні дії.
Враховуючи вищенаведене, суд приходить до висновку, що підстави для вжиття заходів забезпечення позову відсутні, оскільки оскаржуване податкове повідомлення-рішення отримано директором позивача на початку листопада 2011 року, процедуру адміністративного оскарження позивачем розпочато не було у строки передбачені Податковим кодексом України, у зв'язку з чим зазначена відповідачем сума набула статусу податоковго боргу, в свою чергу відповідачем з урахуванням вимог Податкового кодексу України було розпочато вчинення передбачених дій щодо стягнення податкової заборгованості, окрім того, бажаня розпочати процедуру судового оскарження позивачем висловлено лише 11.01.2012 року з дати направлення позовної заяви до суду.
З огляду на викладене, позивачем не надано доказів існування ознак саме очевидної протиправності рішення та небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі або доказів, що для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, у зв'язку з тим, що позивачем було пропущено встановлені Податковим кодексом України строки на оскарження в адміністративному порядку, не порушення яких автоматично зупиняє строки, встановлені відповідачу для вчинення дій щодо примусового стягнення, відтак, клопотання не підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 107,108, 117, 160, 165 КАС України, -
ВСТАНОВИВ:
В задоволенні клопотання про забезпечення адміністративного позову відмовити.
Ухвала з питань забезпечення адміністративного позову може бути оскаржена.
Оскарження ухвали не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи.
Ухвала набирає чинності відповідно до ст. 254 КАС України.
Ухвала з питань забезпечення адміністративного позову може бути оскаржена відповідно до ст. ст. 185 - 187 КАС України.
Суддя М.С. Лазаренко
28 травня 2012 року
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.05.2012 |
Оприлюднено | 05.06.2012 |
Номер документу | 24382423 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Лазаренко Максим Сергійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні