КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
03 листопада 2011 року 2а-5131/11/1070
Суддя Київського окружного адміністративного суду Терлецька О.О., розглянувши позовну заяву Державної податкової інспекції у Дарницькому районі м. Києва до Товариства з обмеженою відповідальністю «БІП «Монолітвисотспецбуд», третя особа: Державний реєстратор Дарницької районної у м. Києві державної адміністрації про визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації та визнання недійсними установчих документів,
В С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду звернулась Державної податкової інспекції у Дарницькому районі м. Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «БІП «Монолітвисотспецбуд», третя особа: Державний реєстратор Дарницької районної у м. Києві державної адміністрації про визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації ТОВ «БІП «Монолітвисотспецбуд»та визнання недійсними установчих документів з моменту призначення директором Рожнова Романа Віталійовича, через порушення закону, допущених при створенні юридичної особи, які неможливо усунути.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява, вимогам встановленим статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України.
З гідно з статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України, позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її підписання.
Позовна заява в даній справі підписана начальником ОСОБА_2.
Відповідно до статті 58 Кодексу адміністративного судочинства України, повноваження законних представників підтверджуються документами, які стверджують займану ними посаду. Засвідчені підписом судді копії цих документів приєднуються до справи.
Однак, матеріали позовної заяви не містять документів, на підставі яких суд може встановити займану посаду ОСОБА_2 та його повноваження на підписання адміністративного позову від імені Державної податкової інспекції у Дарницькому районі м. Києва.
Відповідно до частини четвертої статті 105 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративний позов може містити вимоги про:
- скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень;
- зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії;
- зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій;
- стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю;
- виконання зупиненої чи невчиненої дії;
- встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень;
- примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності.
Відповідно до статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.
В прохальній частині позивач просить визнати недійсним запис про проведення державної реєстрації відповідача та визнати недійсними установчі (засновницькі) документи з моменту призначення директора Рожнова Романа Віталійовича (25.10.2010 року) через порушення закону, допущені при створенні юридичної особи, які не можна усунути.
Зазначений вище запис про проведення державної реєстрації відповідача не є рішенням суб'єкта владних повноважень в розумінні статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки не породжує прав та обов'язків для відповідача, - тому не може бути оскаржений в порядку адміністративного судочинства.
Окрім того, установчі документи -є одностороннім правочином, в розумінні статті 202 Цивільного кодексу України, оскарження цивільних правочинів не передбачено нормами Кодексу адміністративного судочинства України.
Враховуючи вищезазначене, суд не може встановити, дійсний зміст позову з врахуванням статей 6 та 105 Кодексу адміністративного судочинства України, тому -не може, застосувавши вимоги статті 106 зазначеного Кодексу, відкрити провадження у справі.
Відповідно до частини першої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків . Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.
Вказані недоліки повинні бути усунені у строк до 22.11.2011 шляхом подання до суду належних даних щодо займаної посади ОСОБА_2 та його повноваження на підписання адміністративного позову від імені Державної податкової інспекції у Дарницькому районі м. Києва, а також надати суду уточнення позовних вимог відповідно до частини четвертої статті 105 Кодексу адміністративного судочинства та з врахуванням статті 6 зазначеного Кодексу.
Керуючись статтею 106, частиною першою статті 108, статтями 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
У Х В А Л И В:
1. Позовну заяву Державної податкової інспекції у Дарницькому районі м. Києва до Товариства з обмеженою відповідальністю «БІП «Монолітвисотспецбуд», третя особа: Державний реєстратор Дарницької районної у м. Києві державної адміністрації про визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації та визнання недійсними установчих документів, - залишити без руху.
2. Встановити позивачу строк для усунення вказаних недоліків позовної заяви до 22.11.2011.
3. Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху надіслати позивачу.
Ухвала набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд.
Згідно з частиною третьою статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя Терлецька О.О.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2011 |
Оприлюднено | 14.06.2012 |
Номер документу | 24574984 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Терлецька О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні