ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
м. Київ
31 травня 2012 року № 2а-7276/12/2670
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Клочкова Н.В., ознайомившись з позовною заявою
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Арх-Ательє" до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва Державної податкової служби про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії, В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арх-Ательє" (далі - позивач, ТОВ "Арх-Ательє") звернулось до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва Державної податкової служби (далі - відповідач, ДПІ у Шевченківському р-ні м. Києва ДПС) з наступними позовними вимогами:
- визнати протиправними дії ДПІ у Шевченківському р-ні ДПС м. Києва по зменшенню задекларованих податкових зобов'язань ТОВ "Арх-Ательє" за грудень 2011 року на 1 717 244,00 грн. до 18 236,00 грн.;
- визнати протиправними дії ДПІ у Шевченківському р-ні ДПС м. Києва по зменшенню задекларованого податкового кредиту ТОВ "Арх-Ательє" за грудень 2011 року на 1 717 244,00 грн. до 167,00 грн.;
- зобов'язати ДПІ у Шевченківському р-ні ДПС м. Києва розглянути питання про вилучення інформації про результати проведеної з 06 квітня 2012 року по 12 квітня 2012 року позапланової документальної перевірки ТОВ "Арх-Ательє" за наслідками якої складено Акт № 167/22-20/31515812 від 18 квітня 2012 року з інформаційних баз перелік яких визначений центральним органом ДПС в Україні.
Позовні матеріали передані на розгляд судді 29.05.2012 р.
Згідно вимог ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи:
1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність;
2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником);
3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу;
4) належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства;
5) подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними);
6) немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до ч. 1 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначаються:
1) найменування адміністративного суду, до якого подається позовна заява;
2) ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є;
3) ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі;
4) зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;
5) у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків тощо;
6) перелік документів та інших матеріалів, що додаються.
Частиною 2 ст. 106 КАС України передбачено, що на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.
Згідно ч. 3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів. До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору , крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Згідно листа Вищого адміністративного суду України від 18.01.2012 р. № 165/11/13-12 вимоги про протиправність рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з ПДВ, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо є адміністративними позовами майнового характеру.
Відтак, дана позовна заява про визнання протиправними дій ДПІ у Шевченківському р-ні ДПС м. Києва по зменшенню задекларованих податкових зобов'язань ТОВ "Арх-Ательє" за грудень 2011 року на 1 717 244,00 грн. до 18 236,00 грн. та визнання протиправними дій ДПІ у Шевченківському р-ні ДПС м. Києва по зменшенню задекларованого податкового кредиту ТОВ "Арх-Ательє" за грудень 2011 року на 1 717 244,00 грн. до 167,00 грн. відноситься до позову майнового характеру.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до суду адміністративного позову майнового характеру сплачується судовий збір у розмірі 1 відсотку розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат.
Судом встановлено, що позивач надав документ про сплату судового збору на суму 34,02 грн. Розмір сплаченого в даному випадку судового збору вищевказаним вимогам чинного законодавства не відповідає.
Крім цього, відповідно до ч. 4 ст. 106 КАС України позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її підписання.
Частиною 5 ст. 106 КАС України передбачено, що якщо позовна заява подається представником, то у ній зазначаються ім'я представника, його поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є. Одночасно з позовною заявою подається довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника.
Згідно ч. 1, 2, 3, 7 ст. 56 КАС України сторона, а також третя особа в адміністративній справі можуть брати участь в адміністративному процесі особисто і (або) через представника. Представником може бути фізична особа, яка відповідно до частини другої статті 48 цього Кодексу має адміністративну процесуальну дієздатність. Представники беруть участь в адміністративному процесі на основі договору або закону. Законним представником органу, підприємства, установи, організації в суді є його керівник чи інша особа, уповноважена законом, положенням, статутом.
Відповідно до ч. 2 ст. 58 КАС України повноваження законних представників підтверджуються документами, які стверджують займану ними посаду чи факт родинних, опікунських тощо відносин з особою, інтереси якої вони представляють. Засвідчені підписом судді копії цих документів приєднуються до справи.
Згідно змісту ст. 145 Цивільного кодексу України вищим органом товариства з обмеженою відповідальністю є загальні збори його учасників. У товаристві з обмеженою відповідальністю створюється виконавчий орган (колегіальний або одноособовий), який здійснює поточне керівництво його діяльністю і є підзвітним загальним зборам його учасників. Виконавчий орган товариства може бути обраний також і не зі складу учасників товариства. Компетенція виконавчого органу товариства з обмеженою відповідальністю, порядок ухвалення ним рішень і порядок вчинення дій від імені товариства встановлюються цим Кодексом, іншим законом і статутом товариства. До виключної компетенції загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю належить, зокрема, створення та відкликання виконавчого органу товариства. Питання, віднесені до виключної компетенції загальних зборів учасників товариства, не можуть бути передані ними для вирішення виконавчому органу товариства. Черговість та порядок скликання загальних зборів встановлюються статутом товариства і законом.
Як встановлено судом, позовну заяву підписано директором ТОВ "Арх-Ательє" ОСОБА_1. Разом з тим, доказів наявності повноважень директора ОСОБА_1 позивач суду не надав. З даного факту вбачається, що позивачем не надано доказів наявності повноважень у особи, що підписала позов, діяти від імені товариства.
Оскільки відсутні належні докази наявності повноважень у особи, що підписала позов, дана ухвала направляється на адресу ТОВ "Арх-Ательє" в порядку, передбаченому вимогами КАС України.
Відповідно до ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Відтак, позивачеві необхідно привести позовну заяву та додані до неї документи у відповідність до вимог ст. 106 КАС України до 15 червня 2012 року шляхом надання документу про сплату судового збору у розмірі, визначеному вимогами чинного законодавства, надання статуту, протоколу загальних зборів про призначення керівника, наказу про призначення на посаду, витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, дійсного на момент розгляду спору .
Керуючись ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя Окружного адміністративного суду міста Києва, -
У Х В А Л И В:
1. Залишити позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю "Арх-Ательє" без руху.
2. Встановити позивачу строк до 15 червня 2012 року для усунення недоліків позовної заяви.
3. Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, передбачені п. 1 ч. 3 ст. 108 КАС України.
Ухвала відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у порядку та строки встановлені ст.ст. 185-187 КАС України.
Суддя Н.В. Клочкова
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 31.05.2012 |
Оприлюднено | 15.06.2012 |
Номер документу | 24608989 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Клочкова Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні