Постанова
від 24.05.2012 по справі 2270/2379/12
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 2270/2379/12

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 травня 2012 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд

в складі:головуючого-суддіФелонюк Д.Л. при секретарі Васільєву С.В. за участі:представника позивача - ОСОБА_3 за довіреністю від 24.02.2012 р., представників відповідача - ОСОБА_4 за довіреністю №10/1-15/1940 від 04.04.2012 р., ОСОБА_5 за довіреністю №10/1-13/2825 від 24.05.2012 р.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Укртранссистем" до Хмельницької митниці про визнання протиправним та скасування рішення № КТ-400-0003-2012 від 07.02.2012 року, -

У судовому засіданні проголошено вступну і резолютивну частини постанови згідно ст.160 КАС України.

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Укртранссистем" (заміна відповідно до ухвали суду від 10.05.2012 року) звернулося в суд із позовом до Хмельницької митниці про визнання протиправним та скасування рішення про визначення коду товару №КТ-400-0003-2012 від 07.02.2012 року. З рішенням відповідача про визначення коду товару №КТ-400-0003-2012 від 07.02.2012 року не погоджується, вважає його таким, що не відповідає дійсним обставинам справи, таким, що не ґрунтується на вимогах чинного законодавства, є надуманим та необґрунтованим. Зазначає, що код товару відповідачем визначений неправильно, оскільки позивачем подано у митний пост «Хмельницький-центральний» Хмельницької митниці усі необхідні підтверджуючі документи для здійснення митного оформлення в режимі ІМ40 товару «моторний транспортний засіб для перевезення вантажів: автомобіль вантажний».

Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав та підтвердив обставини на які посилається у позовній заяві, просить суд задовольнити позовні вимоги, в повному обсязі.

Представники відповідача заперечують проти задоволення позовних вимог, вважають спірне рішення законним. Зазначають, що під час здійснення процедур митного контролю та митного оформлення було встановлено факт невірної класифікації транспортного засобу. Вказують на те, що ані сертифікат відповідності від 31.01.2012 року №UA1.173.0013166-12, ані технічний паспорт, виданий на даний автомобіль 22.09.2005 року, що подавались в комплекті документів для оформлення ВМД, не є підставою для визначення коду товару згідно УКТЗЕД. Вказують на те, що у випадку, коли є розбіжності у наданих до митного оформлення документах, та/або результати митного огляду не дають однозначної відповіді на питання про кількість місць для сидіння транспортного засобу, задекларованого як вантажний, а декларантом не надані документи від заводу-виробника про те, що автомобіль конструктивно виготовлений заводом - виробником у вантажному варіанті, такі автомобілі класифікуються у товарній позиції 8703 за УКТЗЕД. За результатами опрацювання пакету документів, провівши митний огляд Хмельницька митниця прийняла рішення про визначення коду товару від 07.02.2012 року №КТ-400-0003-2012 за кодом 8703339030 згідно з УКТЗЕД (автомобілі легкові та інші моторні транспортні засоби, призначені головним чином для перевезення людей, включаючи вантажопасажирські автомобілі-фургони та гоночні автомобілі, з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем), з робочим об'ємом циліндрів двигуна понад 2500 см3, що використовувались.

Заслухавши представників сторін, дослідивши наявні в матеріалах справи докази в її взаємному зв'язку і сукупності, суд вважає, що позовні вимоги належать до задоволення на підставі наведеного нижче.

Суд встановив, що придбавши у фірми «K&H Car Clean Company GmbH» (27404 Gyhum An der Autbahn 20 Germany) відповідно до договору купівлі-продажу товарів №2-1 від 20.01.2012 року товар (транспортний засіб) згідно фактури від 26.01.2012р., позивач 03 лютого 2012 року подав вантажну митну декларацію форми МД-2 №400050000/2012/000704 для оформлення транспортного засобу марки DAIMLERCHRYSLER; 2005 року виготовлення; модель RG; ідентифікаційний номер транспортного засобу (номер кузова/шасі) №1C4GYB7545Y552260; загальна кількість місць, включаючи місце водія - 2; призначений для використання по дорогах загального користування; тип двигуна дизельний; робочий об'єм циліндрів двигуна - 2776 см3; вантажопід»ємність - 565 кг; маса в разі максимального завантаження 2515 кг; бувший у використанні; не виготовлений на базі кузова легкового автомобіля, відсутні вікна у бокових панелях задньої частини кузова; колісна формула - 4х2; тип кузова - фургон з суцільнометалевим кузовом закритого типу; колір - чорний; категорія №1; фірма-виробник «DAIMLERCHRYSLER»; країна виробництва - США; торгівельна марка «DAIMLERCHRYSLER»; відсутні доступні місця, отвори, пристосування під настилом (підлогою) для можливого встановлення сидінь та встановлення пристроїв безпеки; відсутні ознаки комфорту і внутрішнього оздоблення в зоні задньої частини кузова; пошкодження: підтікання мастила двигуна. Сліди відновлювального ремонту дверей розпашних правих, дверей передніх правих, крила переднього правового (далі-автомобіль DAIMLERCHRYSLER), який був задекларований за кодом УКТЗЕД 87042139 «моторний транспортний засіб для перевезення вантажів» (графа 33 вказаної ВМД), сума митних платежів - 11798,36 грн. (графа 47 ВМД).

При митному огляді автомобіля встановлено, що ввезений автомобіль являє собою багатоцільовий транспортний засіб «DAIMLERCHRYSLER RG»; ідентифікаційний номер транспортного засобу (номер кузова)-№1C4GYB7545Y552260; загальна кількість місць, включаючи місце водія - 2; призначений для використання по дорогах загального користування; тип двигуна - дизельний, номер двигуна - не визначений; робочий об'єм циліндрів двигуна - 2776 см3; вантажопід»ємність - 565 кг; маса в разі максимального завантаження - 2515 кг; бувший у використанні; не виготовлений на базі кузова легкового автомобіля; колісна формула - 4х2; тип кузова - фургон з суцільнометалевим кузовом закритого типу; колір-чорний; категорія - N1; календарний рік виготовлення-2005; модельний рік виготовлення - 2005; фірма-виробник «DAIMLERCHRYSLER»; країна виробництва - США; торгівельна марка «DAIMLERCHRYSLER»; наявні вікна у бокових панелях задньої частини кузова закриті металевими вставками; наявні доступні місця, отвори, пристосування під настилом (підлогою) для встановлення сидінь а також у бокових стійках для встановлення пристроїв безпеки.

07 лютого 2012 року відділом митних платежів Хмельницької митниці на підставі поданих для розгляду документів, а саме: ВМД 400050000/2012/000704 від 03.02.2012р., уніфікованої митної квитанції МД-1 №20909Д№2601654 від 29.01.2012р., повідомлення про намір увезення (ПНУ) №400000000.2012.900687.001 від 27.01.2012р., свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу №ТУ430202 від 22.09.2005р., рахунку-фактури (інвойс) б/н від 26.01.2012р., зовнішньоекономічного договору №2-1 від 20.01.2012р., сертифікату відповідності UA1.173.0013166-12 від 31.01.2012р., висновку експерта (акт експертизи) №277 від 31.01.2012р., калькуляції №1/01 від 30.01.2012р., акту проведення митного огляду товарів 400050000/2012/000704 від 03.02.2012р. з застосуванням фото зйомки прийнято рішення про визначення коду товару від 07.02.2012 року №КТ-400-0003-2012 згідно якого автомобіль DAIMLERCHRYSLER було класифіковано як вантажопасажирський автомобіль та визначено, що він має бути оформлений за кодом УКТЗЕД 8703339030 (автомобілі легкові та інші моторні транспортні засоби, призначені головним чином для перевезення людей, включаючи вантажо-пасажирські автомобілі-фургони та гоночні автомобілі, з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем), з робочим об'ємом циліндрів двигуна понад 2500 см3, що використовувались.

Досліджуючи правомірність спірного рішення суд враховує наведене нижче.

В силу ч.1 ст.40 Митного кодексу України (надалі- МК України) митному контролю підлягають усі товари і транспортні засоби, що переміщуються через митний кордон України.

Відповідно до ст.87 МК України декларантами можуть бути підприємства або громадяни, яким належать товари і транспортні засоби, що переміщуються через митний кордон України, або уповноважені ними митні брокери.

За змістом п.15 ч.1 ст.1 МК України митний контроль - сукупність заходів, що здійснюються митними органами в межах своєї компетенції з метою забезпечення додержання норм цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів з питань митної справи, міжнародних договорів України, укладених в установленому законом порядку.

Митне оформлення розпочинається після подання митному органу митної декларації, а також усіх необхідних для здійснення митного контролю та оформлення документів, відомостей щодо товарів і транспортних засобів, які підлягають митному оформленню (ч.1 ст.72 МК України).

Частиною 1 ст.81 МК України передбачено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари і транспортні засоби, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Положеннями Інструкції про порядок заповнення вантажної митної декларації, затвердженої наказом Державної митної служби України від 9 липня 1997 року N 307, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24 вересня 1997 року N 443/2247, передбачено, що в графі 33 вантажної митної декларації проставляється код товару згідно з УКТЗЕД.

Статтею 311 МК України передбачено, що Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - УКТЗЕД) складається на основі гармонізованої системи опису та кодування товарів. В УКТЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з гармонізованою системою опису та кодування товарів. Для докладнішої товарної класифікації використовуються сьомі-десяті знаки цифрового коду. Структура десятизначного цифрового кодового позначення товарів в УКТЗЕД виключає код групи (перші два знаки), товарної позиції (перші чотири знаки), товарної підпозиції (перші шість знаків), товарної категорії (перші вісім знаків), товарної підкатегорії (десять знаків).

Класифікація товарів полягає в їх віднесенні митними органами до класифікаційних угрупувань, зазначених в УКТЗЕД. Рішення митних органів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов'язковими для підприємств і громадян (ст.313 МК України).

Розділом XVII УКТЗЕД як додатку до Закону України "Про Митний тариф України" до товарної позиції 8703 віднесено автомобілі легкові та інші моторні транспортні засоби, призначені для перевезення людей (крім моторних транспортних засобів товарної позиції 8702), включаючи вантажно-пасажирські автомобілі-фургони та гоночні автомобілі, а до товарної позиції 8704 - моторні транспортні засоби для перевезення вантажів (8704213900 - моторні транспортні засоби для перевезення вантажів, що використовувались).

Отже, спір виник щодо віднесення імпортованого позивачем автомобіля до типу вантажного чи вантажно-пасажирського, які класифікуються за різними кодами товарної номенклатури Митного тарифу.

Правилом 1 Основних правил інтерпретації класифікації товарів, які є додатком до Закону України "Про Митний тариф України", встановлено, що для юридичних цілей класифікація товарів проводиться виходячи з найменувань товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп.

Розділ XVII та група 87 не містить приміток, які б могли вплинути на вирішення спірного питання, а тому за основу необхідно брати найменування товарних позицій (вантажний та вантажно-пасажирський).

Згідно з правилом 4 Основних правил інтерпретації класифікації товарів товар, який не може бути класифікований за положеннями правил 1-3, класифікується товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільш подібні тим, що розглядаються.

З метою однозначної класифікації окремих транспортних засобів Держмитслужбою України Начальникам регіональних митниць направлено лист від 16.05.2011 року №11.1/2-16/7598-ЕП "Про впровадження методичних рекомендацій щодо класифікації окремих товарів згідно з вимогами УКТЗЕД», відповідно до якого багатоцільові транспортні засоби можуть класифікуватись згідно з вимогами УКТЗЕД у товарній позиції 8703 або 8704 в залежності від конструктивних особливостей транспортного засобу. Так, багатоцільовий транспортний засіб типу фургон ("вантажопасажирський автомобіль-фургон"), означає транспортний засіб, що має максимально 9 місць для сидіння (включаючи водія), внутрішній простір якого може без конструктивних змін використовуватись для перевезення як людей, так і вантажів (багажу). "Конструктивними змінами", вважаються такі зміни конструкції салону автомобіля, які здійснені шляхом виконання спеціальних операцій, наприклад, розрізання, зварювання, свердлення, та які не передбачені конструкцією автомобіля, розробленою заводом-виробником. Кузов, випущений заводом виробником для конкретної моделі моторного транспортного засобу (кузови типу легкових автомобілів, кузови типу фургон, призначені для перевезення пасажирів), конструктивно виробляються в одному варіанті та обов'язково мають місця для кріплення сидінь (наприклад отвори, направляючі або спеціальні пристосування для встановлення сидінь). Такі місця, отвори і пристосування які можуть бути використані для кріплення або встановлення сидінь, вважаються "доступними". "Недоступними" вважаються місця, отвори, пристосування для встановлення сидінь, які саме завод-виробник обладнує таким чином, щоб запобігти їх використанню, наприклад, шляхом заварювання, наварювання на них стикових накладок або встановлення подібних нерухомих деталей (елементів, які не можуть бути зняті за допомогою звичайних інструментів, наприклад, викрутки чи ключів). У разі наявності в МТЗ доступних місць, отворів, пристосувань для встановлення сидінь, такі МТЗ не вважаються вантажними. МТЗ, випущений заводом-виробником у відповідності до товарознавчої експертизи у вантажному варіанті шляхом закриття доступних місць для кріплення сидінь будь-якими матеріалами, які знімаються за допомогою звичайних інструментів і, таким чином, являються доступними, вважається вантажопасажирським або пасажирським.

Так, відповідно до вищезазначеного листа моторні транспортні засоби типу фургон, з одним переднім рядом сидінь (кількість місць біля водія не більше 2-х) з суцільнометалевим кузовом і єдиним внутрішнім простором, які зазвичай мають повну масу транспортного засобу не більш як 5 тонн класифікуються в товарній позиції 8704 згідно з УКТЗЕД за умови одночасного виконання вимог:

a) внутрішній простір моторного транспортного засобу не має стаціонарно встановлених місць для сидіння пасажирів та пристосувань для їх кріплення чи встановлення, не має пристроїв безпеки та місць для їх встановлення (наприклад, ременів безпеки або місць для їх кріплення і пристосувань для встановлення ременів безпеки), за винятком сидінь типу лавок уздовж бортів автомобіля, які складаються, також без пристроїв безпеки та місць для їх встановлення, в задній зоні позаду водія і передніх пасажирів. Під місцями для встановлення сидінь або ременів безпеки вважаються місця, в які можуть бути закріплені пристосування для встановлення пристроїв безпеки або встановлені сидіння;

b) відсутність вікон в двох бокових панелях задньої частини кузова (відстань від спинки сидіння водія до задньої стінки автомобіля). Вікнами у МТЗ вважаються отвори із склом або отвори, закриті вставками з інших матеріалів за допомогою болтів, шляхом заварювання тощо;

с) відсутність в зоні задньої частини кузова ознак комфорту і внутрішнього оздоблення (килимове покриття, вентиляція, внутрішнє освітлення, попільнички та інше).

Однак, автомобілі типу фургон товарної позиції 8704 з одним рядом сидінь (водій та поряд не більше двох пасажирів), можуть мати наступні конструктивні ознаки:

a) простір салону позаду водія може бути без перегородки;

b) в задній частині кузова можуть бути в наявності двері з вікнами;

c) в бокових панелях кузова можуть бути двері з вікнами (двері можуть бути з різних сторін кузова);

d) вантажна частина кузова може мати освітлення;

е) в разі відсутності дверей, в задній панелі (задньою панеллю кузова вважається задня стінка кузова) кузова може бути вікно.

Як вбачається з матеріалів справи, при огляді автомобіля, ввезеного позивачем було встановлено: наявність одного ряду сидінь (загальна кількість місць, включаючи місце водія - 2); відсутність внутрішньої обробки та пристроїв, властивих для транспортних засобів, які призначені для перевезення пасажирів; відсутність розташованих позаду місця водія місць для сидіння; відсутні засоби безпеки у задній зоні автомобіля; наявність 5 дверей, в тому числі в задній частині кузова: двоє по бокам та одна задня що піднімається вгору; повна маса автомобіля в разі максимального завантаження 2515 кг (тобто, менше 5 тон); бувший у використанні; не виготовлений на базі кузова легкового автомобіля; робочий об'єм циліндрів двигуна 2776 см.куб..

Основні характеристики з вказаних ознак вбачаються також і при візуальному огляді фотографій зазначеного автомобіля, які містяться в матеріалах справи.

Сертифікатом відповідності серії ВВ зареєстрованим в Реєстрі за №UA1.173.0013166-12 в якому зазначено, що автомобіль DAIMLERCHRYSLER, що був у користуванні, ідентифікаційний №1C4GYB7545Y552260, відповідає усім обов'язковим ДСТУ 3649-97, пункти 5.1; 5.2; 6.1-6.5; 7.1-7.6; 8.3-8.8; 9, 10.3; 10.4; 11.1-11.4; 11.6; 11.8-11.11; 11.13; ДСТУ UN/ECE R13-09:2002, пункти 5.1.2; 5.1.4; 5.2.1; ДСТУ UN/ECE R 49-02 А; В:2005, рівень вимог В, пункт 4.4; ДСТУ 4276:2004 пункти 4.2; 4.3; ДСТУ UN/ECE R 43-00: 2002, р.5; ДСТУ UN/ECE R48-02:2002, пункти 5; 6.1-6.18, код УКТ ЗЕД,ТН ЗЕД - 8704; повідомленням ПРАТ «АвтоКапітал» (генеральне представництво Chrysler Group LLC в Україні) з роздруківкою карти даних з операціями за кузовом №1C4GYB7545Y552260 відповідно до якого призначення автомобіля DAIMLERCHRYSLER для вантажних цілей; техпаспорт у якому зазначено, тип автомобіля - вантажний, із закритим кузовом свідчать, що ввезений позивачем автомобіль марки DAIMLERCHRYSLER, 2005 року виготовлення, модель RG; ідентифікаційний номер транспортного засобу (номер кузова/шасі) №1C4GYB7545Y552260 є вантажним.

Суд не погоджується з доводами представників відповідача, що наявність доступних місць, отворів, пристосувань під настилом для встановлення сидінь та у бокових стійках для встановлення пристроїв безпеки, а також наявність вікон у бокових панелях задньої частини кузова закритих металевими вставками є підставою для визначення імпортованого автомобіля DAIMLERCHRYSLER по коду 8703, оскільки зазначені отвори, місця обладнані заводом - виробником таким чином, щоб запобігти їх використанню для перевезення пасажирів (є недоступними) і не можуть бути зняті за допомогою звичайних інструментів. Вказане підтверджується листом Держмитслужби України від 16.05.2011 року №11.1/2-16/7598-ЕП "Про впровадження методичних рекомендацій щодо класифікації окремих товарів згідно з вимогами УКТЗЕД» та матеріалами справи, зокрема, описом товару, що міститься у рішенні митного органу від 07.02.2012 року, що внутрішній простір транспортного засобу не має стаціонарно встановлених місць для сидіння пасажирів та пристосувань для їх кріплення, не оснащений пристроями безпеки, в тому числі, пасками безпеки та не має вікон. Таким чином, в судовому засіданні доведено, що спірний транспортний засіб, який ввезений на митну територію України, пристосований для здійснення вантажних перевезень.

Завданням адміністративного судочинства, згідно ч.1 ст.2 КАС України, є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно - правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Згідно ч.3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Стаття 19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частина 1 статті 11 КАС України передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною 2 статті 71 КАС України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Всупереч наведеним вимогам, відповідач як суб'єкт владних повноважень не надав суду достатніх та беззаперечних доказів в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його заперечення та не довів правомірності прийняття ним спірного рішення №КТ-400-0003-2012 від 07.02.2012 року.

В той же час позовні вимоги позивача є обґрунтованими, підтвердженими належними доказами, відповідають вимогам чинного законодавства, а тому підлягають до задоволення.

Керуючись ст.ст. 6, 7, 8, 9, 11, 14, 71, 86, 94, 104, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю "Укртранссистем" до Хмельницької митниці про визнання протиправним та скасування рішення № КТ-400-0003-2012 від 07.02.2012 року - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Хмельницької митниці про визначення коду товару №КТ-400-0003-2012 від 07.02.2012 р.

Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.

Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.

Повний текст постанови виготовлено 29 травня 2012 року

Суддя /підпис/ "Згідно з оригіналом" Суддя Д.Л. Фелонюк

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.05.2012
Оприлюднено19.06.2012
Номер документу24695616
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2270/2379/12

Ухвала від 10.05.2012

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Фелонюк Д.Л.

Ухвала від 18.09.2012

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 16.07.2012

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 21.03.2012

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Фелонюк Д.Л.

Ухвала від 02.04.2012

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Фелонюк Д.Л.

Ухвала від 18.09.2012

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 16.07.2012

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Постанова від 24.05.2012

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Фелонюк Д.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні