Ухвала
від 02.04.2012 по справі 2а/0570/3875/2012
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Донецький окружний адміністративний суд У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

02 квітня 2012 р. Справа № 2а/0570/3875/2012

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Христофоров А.Б., ознайомившись з матеріалами адміністративного позову фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Красноармійської об'єднаної державної податкової інспекції про визнання недійсними податкових повідомлень-рішень,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач, фізична особа-підприємець ОСОБА_1, звернулась до суду з позовною заявою до Красноармійської об'єднаної державної податкової інспекції про визнання недійсними податкових повідомлень-рішень.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 106 КАС України,- у позовній заяві зокрема зазначається ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі.

Судом встановлено, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 981 від 21.09.2011 року,- утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби, зокрема Красноармійську об'єднану державну податкову інспекцію Донецької області Державної податкової служби.

У порушення вищезазначених вимог, позивачем у позовній заяві зазначено відповідача, що не відповідає додатку 3 зазначеної постанови.

Таким чином, позивачу необхідно визначити належного відповідача.

Відповідно до ч. 3 ст. 106 КАС України,- до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів. До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

У порушення вищезазначених вимог, позивачем додано до позовної заяви неналежний документ про сплату судового збору.

Згідно п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України,- юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема: спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть продовжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи.

Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.

Зі змісту Рішеня Європейського суду з прав людини від 14.10.2010 року у справі «Щокін роти України» вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав.

Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів. Штрафних санкцій тощо, є майновою.

З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо.

Таким чином, зверненні до суду вимоги про скасування рішення відповідача-суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.

Згідно ч.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір», за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлена ставка судового збору,- 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат.

Таким чином, у даному випадку, позивач при зверненні до адміністративного суду повинен був сплатити судовий збір (по адміністративному позову майнового характеру) 1 % розміру майнових вимог, але не менше 107,30 грн. та не більше 2146 грн.

У порушення зазначених вимог позивач до позовної заяви додав документ про сплату судового збору лише у розмірі 32,19 гривень, чим порушив вимоги чинного законодавства.

До того ж позивачем у квитанції про сплату судового збору зазначено неналежні реквізити.

У даному випадку належними реквізитами є :

Отримувач: Держбюджет Калінінського р-ну м. Донецьк,

р/р 31217206784005,

Банк отримувач: ГУДКУ у Донецькій області,

МФО банку: 834016,

ЄДРПОУ отримувача: 38034015.

Призначення платежу: Судовий збір за позовом (найменування позивача), Донецький окружний адміністративний суд, код 35099148.

Таким чином позивачу необхідно визначити належного відповідача та надати до суду

належний документ про сплату судового збору.

Оскільки позовна заява подана без дотримання вимог статті 106 КАС України, тому вона підлягає залишенню без руху.

На підставі викладеного, керуючись ст. 108 КАС України,

У Х В А Л И В:

Позовну заяву фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Красноармійської об'єднаної державної податкової інспекції про визнання недійсними податкових повідомлень-рішень, - залишити без руху.

Позивачу надати строк для виправлення позовної заяви до 14 травня 2012 року.

При усунені недоліків в наданий строк, позовна заява буде вважатися поданою у день первинного її подання до адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Суддя Христофоров А.Б.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.04.2012
Оприлюднено20.06.2012
Номер документу24736655
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/3875/2012

Ухвала від 06.07.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 03.08.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Г.М.

Ухвала від 06.07.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Г.М.

Постанова від 06.06.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

Ухвала від 24.05.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

Ухвала від 06.06.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

Ухвала від 02.04.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

Ухвала від 14.05.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні