Постанова
від 14.06.2012 по справі 2а-11415/11/0170/3
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

14 червня 2012 р. Справа №2а-11415/11/0170/3

(11:18) м.Сімферополь

Окружний адміністративний суд АР Крим у складі головуючого судді Шкляр Т.О., при секретарі Желудковій О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Заступника прокурора м.Ялта

до Кореїзської селищної ради

треті особи:

Державна адміністрація парків-пам'яток садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення "Місхорський", "Масандрівський", "Лівадійський",

ОСОБА_1

про визнання протиправним та скасування рішення

за участю представників сторін:

від прокуратури - Іслямова М.В., посвід.,

від відповідача - Чапух Е.І., дов.,

від третіх осіб - не з'явились.

Суть справи:

Заступник прокурора м.Ялта звернувся до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Кореїзської селищної ради про визнання протиправним та скасування рішення № 1737 від 18.12.09 р.

Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.09.2011 р. відкрито провадження в адміністративній справі, справу призначено до судового розгляду; залучено до участі третіх осіб - Державну адміністрацію парків-пам'яток садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення "Місхорський", "Масандрівський", "Лівадійський", ОСОБА_1.

Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.01.12 р. по справі призначено комплексну судову інженерно-технічну експертизу; провадження у справі зупинено.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 24.05.12 р. провадження у справі поновлено, справу призначено до судового розгляду.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на підстави, викладені в позовній заяві, основні з яких такі, що відповідачем порушено вимоги земельного та природоохоронного законодавства при наданні у приватну власність земельної ділянки ОСОБА_1 для будівництва і обслуговування житлового будинку і господарських будівель у смт. Кореїз з огляду на те, що землекористувачем вказаної земельної ділянки є Державна адміністрація парків-пам'яток садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення "Місхорський", "Масандрівський", "Лівадійський".

Відповідачем надані письмові заперечення проти позову за тих підстав, що рішення про надання земельної ділянки у приватну власність ОСОБА_1 винесено відповідно вимог чинного законодавства.

Третьою особою Державною адміністрацією Лівадійського, Масандрівського, Місхорського парків-пам'яток садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення надані письмові пояснення за позовом, з яких вбачається, що спірне рішення винесено в порушення вимог ст. 150 Земельного кодексу України, посилаючись при цьому також на положення законодавства України про природно-заповідний фонд та Охоронне зобов'язання № ППСПИ/з-5-1 від 26.05.2008 р.

Представник прокуратури у судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, про час, дату та місце судового засідання повідомлений належним чином.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позовних вимог заперечував, просив відмовити у задоволенні позову.

Представники третіх осіб у судове засідання не з'явились, про час, дату та місце судового засідання повідомлені належним чином.

Враховуючи вищевикладені обставини, суд вирішив за можливе розглянути справу за відсутності представників третіх осіб, на підставі наявних у справі доказів.

Вивчивши матеріали справи, заслухавши представників прокуратури та відповідача, дослідивши надані докази та оцінивши їх у сукупності, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до ст.ст. 2, 3, 17 КАС України, згідно з якими визначальним критерієм віднесення справи до справ адміністративної юрисдикції є наявність стороною у справі суб'єкта владних повноважень та виконання ним у спірних відносинах владних управлінських функцій у сфері публічно-правових відносин, дана справа є справою адміністративної юрисдикції.

06.09.2006 р. ОСОБА_1 звернулась до Кореїзської селищної ради із заявою про передачу безоплатно у приватну власність земельну ділянку площею 0,0600 га для будівництва та обслуговування житлового будинку за адресою: АДРЕСА_1.

Рішенням Кореїзської селищної ради № 215 від 28.11.2006 р. 9-ї сесії 5-го скликання надано дозвіл на розробку проекту відводу земельної ділянки у власність ОСОБА_1 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд (присадибна ділянка), за адресою: АДРЕСА_1, орієнтовною площею 0,0600 га.

20.11.2009 р. ОСОБА_1 звернулась до Кореїзської селищної ради з заявою про затвердження проекту землеустрою для надання у власність земельної ділянки загальною площею 0,0600 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд (присадибна ділянка), розташованої за адресою: АДРЕСА_1.

18.12.2009 р. рішенням Кореїзської селищної ради № 1737 57-ї сесії 5 скликання затверджено проект землеустрою з відводу земельних ділянок та передано ОСОБА_1 у власність земельну ділянку (кадастровий номер № 0111947100:01:003:0309) площею 0,0600 га з земель Кореїзської селищної ради, не переданих у власність і не наданих у користування в межах населеного пункта (рядок 12.3 шифр 96 форми 6-зем), в т.ч. по угіддям: "відкриті землі без рослинного покриву або з незначним рослинним покривом", в т.ч. "інші відкриті землі" (графи 67, 71 форми 6-зем) для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).

19.08.11 р. Прокуратурою м.Ялти АР Крим внесено протест на рішення Кореїзської селищної ради № 1737 від 18.12.2009 р. з огляду на те, що передана вказаним рішенням земельна ділянка ОСОБА_1 знаходиться у межах Місхорського парку-памятки садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення.

Рішенням № 44 від 29.08.11 р. Кореїзської селищної ради протест Прокуратури м.Ялта АР Крим про скасування рішення 57-ї сесії 5-го скликання № 1737 від 18.12.2009 р. Кореїзської селищної ради "Про затвердження проекту землеустрою з відводу та передачі у власність земельної ділянки ОСОБА_1 за адресою: АДРЕСА_1" - відхилено.

Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" в редакції на час виникнення спірних правовідносин та розгляду справи сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Згідно до п. "а", "б" ч. 1 ст. 12 Земельного кодексу України, до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: а) розпорядження землями територіальних громад; б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до ч. 1, ч. 2 ст. 116 Земельного кодексу України в редакції на час виникнення спірних правовідносин громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування та державних органів приватизації щодо земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації, в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Відповідно до ч.ч. 6-7 ст. 118 Земельного кодексу України в редакції на час виникнення спірних правовідносин громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності в тому числі для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають заяву до відповідної районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки. У заяві зазначаються бажані розміри та мета її використання. Відповідна місцева державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада розглядає заяву, і в разі згоди на передачу земельної ділянки у власність надає дозвіл на розробку проекту її відведення.

06.09.2006 р. ОСОБА_1 звернулась до Кореїзської селищної ради із заявою про передачу безоплатно у приватну власність земельну ділянку площею 0,0600 га для будівництва та обслуговування житлового будинку за адресою: АДРЕСА_1.

Рішенням Кореїзської селищної ради № 215 від 28.11.2006 р. 9-ї сесії 5-го скликання надано дозвіл на розробку проекту відводу земельної ділянки у власність ОСОБА_1 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд (присадибна ділянка), за адресою: АДРЕСА_1, орієнтовною площею 0,0600 га.

Відповідно до ч. 8 ст. 118 Земельного кодексу на час виникнення спірних правовідносин проект відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян організаціями, які мають відповідні дозволи (ліцензії) на виконання цих видів робіт, у строки, що обумовлюються угодою сторін.

За договором №130 від 29.11.2007 р. ТОВ "Ялтаземпроект" виготовлений проект землеустрою з відводу земельної ділянки у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) ОСОБА_1 за адресою: АДРЕСА_1.

Згідно з пояснювальною запискою до проекта землеустрою по відводу земельної ділянки у власність ОСОБА_1 земельна ділянка, яка проектується до передачі у власність ОСОБА_1, раніше нікому не надавалась, державний акт на право користування або власності не видавався.

Згідно з Українським класифікатором цільового використання землі (УКЦВЗ) земельна ділянка віднесена до земель індивідуального житлового, гаражного і дачного будівництва - код цільового використання 1.8.

Згідно з формою 6-зем земельна ділянка віднесена до земель, «не переданим у приватну власність та не наданих у постійне користування в межах населених пунктів (рядок 12.3, шифр 96)»; по видам земельних угідь - відкриті землі без рослинного покриву або з незначним рослинним покривом», в т.ч. «інші землі» (графа 67, 71 форми 6-зем).

За умовами відведення земельної ділянки ОСОБА_1 вих.№ 28015-2/10-25 від 13.12.2007 р. Ялтинське міське управління земельних ресурсів визначило умови складання проекту землеустрою з відведення зазначеної земельної ділянки при дотриманні наступних умов: площа земельної ділянки - 0,12 га, мета використання - для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, цільове призначення - для індивідуального житлового, гаражного та дачного будівництва, умови відведення - у власність. При цьому земельна ділянка за класифікацією угідь згідно форми 6-зем - це землі, не передані у власність, не надані у користування в межах населеного пункту.

Відповідно до ч. 9 ст. 118 Земельного кодексу в редакції на час виникнення спірних правовідносин проект відведення земельної ділянки погоджується з органом по земельних ресурсах, природоохоронним і санітарно-епідеміологічним органами, органами архітектури і охорони культурної спадщини та подається на розгляд відповідних місцевої державної адміністрації або органу місцевого самоврядування. Районна, Київська чи Севастопольська міська державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада у місячний строк розглядає проект відведення та приймає рішення про передачу земельної ділянки у власність.

В матеріалах справи наявні наступні погодження проекту землеустрою ОСОБА_1:

- висновок Республіканського комітету з охорони культурної спадщини вих.№ 7291 від 09.11.2007 р., згідно якому узгоджений проект землеустрою;

- висновок № 0860-53/3 від 20.06.2007 р. Управління екологічної інспекції Південно-Кримського регіону,

- висновок № 799 від 03.12.2007 р. Алупкінської міської СЕС, згідно якому земельна ділянка, що проектується до відведення, в минулому (протягом останніх ста років) не використовувалась; ділянка знаходиться в районі проектуємої індивідуальної житлової забудови; земельна ділянка площею 0,06 га в АДРЕСА_1 придатна для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд ОСОБА_1;

- висновок Управління головного архітектора Ялтинської міської ради № 05/139 від 23.01.2007 р., згідно якого рекомендується передати земельну ділянку у приватну власність;

- висновок вих.№ 28016-2/10-25 від 13.12.2007 р. Ялтинського міського управління земельних ресурсів, яким узгоджено проект землеустрою.

Згідно з довідкою Ялтинського міського управління земельних ресурсів від 10.01.07 р. вих..№ 116-2/10-25 за статистичним обліком Державного комітета України по земельних ресурсах «Облік землі» (форма 6-зем) знаходиться на обліку:

- Рядок 12.3 (шифр 96) «Землі, не передані у власність, не надані в користування в межах населеного пункта»;

- По видам земельних угідь - графи 67, 71: «відкриті землі без рослинного покриву або з незначним рослинним покривом», в т.ч. «інші відкриті землі».

Також в матеріалах справи наявні: акт вибору та обстеження земельної ділянки від 15.01.2007 р.; акт перенесення меж земельної ділянки в натуру від 07.02.2010 р., акт прийняття зелених насаджень на відповідальне зберігання від 14.03.2007 р.

Відповідно до п. 10 Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 677 (далі - Порядок № 677), в контексті положень Закону України "Про державну експертизу землевпорядної документації" погоджений проект відведення земельної ділянки підлягає державній експертизі, яка проводиться органом земельних ресурсів відповідно до законодавства.

Так, відповідно до ст. 1 Закону України "Про державну експертизу землевпорядної документації" № 1808 від 17.06.2004 р. метою державної експертизи землевпорядної документації є дослідження, перевірка, аналіз та оцінка об'єктів експертизи на предмет їх відповідності вимогам законодавства, встановленим стандартам, нормам і правилам, а також підготовка обґрунтованих висновків для прийняття рішень щодо об'єктів експертизи.

Відповідно до п. 11 Порядку № 677 після одержання позитивного висновку державної експертизи проект відведення земельної ділянки розглядається сільською, селищною, міською радою, районною, Київською та Севастопольською міською держадміністрацією, затверджується ними або в установленому порядку подається до інших органів, до повноважень яких належить надання у користування або передача у власність земельних ділянок.

В матеріалах справи наявний висновок державної експертизи землевпорядної документації вих.№8044/25 від 26.12.2007 р. Республіканського комітета по земельних ресурсах АР Крим, згідно з п. 11 якого направлений на державну експертизу проект землеустрою по відводу земельної ділянки у власність ОСОБА_1 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) за адресою: АДРЕСА_1 в цілому відповідає вимогам діючого земельного законодавства України, встановленим нормам та правилам, оцінюється позитивно та погоджується.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що спірна земельна ділянка входить у склад території Місхорського парка-пам'ятки та відноситься до категорії земель природно-заповідного фонду, внаслідок чого відповідачем неправомірно було прийнято рішення про передачу у власність земельної ділянки ОСОБА_1

Згідно ст. 150 Земельного кодексу України в редакції, яка діяла на час прийняття оскаржуваного рішення землі природно-заповідного фонду відносяться до особливо цінних земель.

Земельні ділянки особливо цінних земель, що перебувають у державній або комунальній власності, можуть вилучатися (викуплятися) для будівництва об'єктів загальнодержавного значення, доріг, ліній електропередачі та зв'язку, трубопроводів, осушувальних і зрошувальних каналів, геодезичних пунктів, житла, об'єктів соціально-культурного призначення, нафтових і газових свердловин та виробничих споруд, пов'язаних з їх експлуатацією, за постановою Кабінету Міністрів України або за рішенням відповідної місцевої ради, якщо питання про вилучення (викуп) земельної ділянки погоджується Верховною Радою України. Погодження матеріалів вилучення (викупу) земельних ділянок особливо цінних земель, що перебувають у власності громадян і юридичних осіб, провадиться Верховною Радою України за поданням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, Київської і Севастопольської міських рад.

Відповідно до ст. 7 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" № 2456 від 16.06.1992 р. землі природно-заповідного фонду - це ділянки суші і водного простору з природними комплексами та об'єктами, що мають особливу природоохоронну, екологічну, наукову, естетичну, рекреаційну та іншу цінність, яким відповідно до закону надано статус територій та об'єктів природно-заповідного фонду.

Згідно ст. 7 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" , ст. 125 Земельного кодексу України в редакції на час виникнення спірних правовідносин право постійного користування земельною ділянкою виникало згідно з нормами ст.ст. 125, 126 Земельного кодексу України.

Статтю 7 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" доповнено частиною четвертою наступного змісту: "Межі територій та об'єктів природно-заповідного фонду встановлюються в натурі відповідно до законодавства. До встановлення меж територій та об'єктів природно-заповідного фонду в натурі їх межі визначаються відповідно до проектів створення територій та об'єктів природно-заповідного фонду".

Зазначена частина 4 ст. 7 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" набрала законної сили 16.02.2010 р. згідно Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про природно-заповідний фонд України" від 21.01.2010р. №1826-VI, тобто після прийняття оскаржуваного рішення про надання у власність ОСОБА_1 земельної ділянки площею 0,0600 га.

З урахування принципу дії закону у часі; норм чинного на час прийняття оскаржуваного рішення законодавства, рішення відповідача від 21.01.2010 р. відповідало чинному на момент його прийняття законодавству.

Відповідач діяв в межах владних повноважень, визначених ст.. 12, п. 34 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування" № 280 від 21.05.1997 р., ч. 1 ст. 12, ст..ст. 116-118 Земельного кодексу України в редакції на час винесення рішення в частині надання земельної ділянки у власність ОСОБА_1

Доводи позивача про входження спірної земельної ділянки площею 0,0600 га, що розташована за адресою: смт. Кореїз, вул.Алупкінське шосе, р-н буд.№11, до території Місхорського парку-пам'ятки із посиланням на проект організації території Масандрівського парка-пам'ятки садово-паркового мистецтва від 1999 року не підтверджені належними доказами.

Крім того, в матеріалах справи наявна довідка Державної адміністрації Лівадійського, Масандрівського, Місхорського парків-пам'яток садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення вих.№ 212 від 08.12.2006 р. земельна ділянка орієнтовною площею 0,06 га, розташована в р-ні домоволодінь № 11 А, Б, В, Г по вул.Алупкінське шосе, смт.Кореїз, м.Ялта не входить в межі Місхорського парку.

На час прийняття відповідачем спірного рішення від 18.12.2009 р. № 1737 скликання зазначена ч. 4 ст. 7 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" не набрала чинності, відтак - не мала бути прийнята до уваги відповідачем з огляду на те, що діючим на той час законодавством не було врегульовано питання визначення меж природно-заповідного фонду у разі не встановлення їх в натурі.

Згідно з висновком № 71-10/02 від 17.05.2012 р. комплексної судової будівельно-технічної експертизи, яка була проведена по даній справі, межі Місхорського парку не встановлені в передбаченому законом порядку.

На стор.5, 7-8 вказаного висновку експерта зазначено про те, що в 1999 р. був розроблений Звіт по науково-дослідницькій роботі "Розробка та запровадження проектів організації території парків-пам'яток садово-паркового мистецтва (Масандрівський, Лівадійський, Місхорський) АР Крим. Єдиним графічним матеріалом, який відображує межі парку, є "План парка Курзеленбуду в Місхорі р-ну м.Ялта Кримської обл. УРСР", на копію якого нанесені межі земельної ділянки, що проектується до відводу ОСОБА_1, з урахуванням чого відомостей про наявність узаконених меж Місхорського парка не має, каталога координат меж парку також не має; сопоставлення меж є неможливим. Тільки згідно текстового опису меж Місхорського парку запитувана земельна ділянка, що проектується до відводу ОСОБА_1, розташована південніше Алупкінського шосе, а відтак -входить у межі, описані у звіті.

Судова експертиза як один із засобів доказування сприяє всебічному, повному й об'єктивному дослідженню обставин справи, і як наслідок - постановленню законного і обґрунтованого судового рішення.

Однак при цьому суд не може розглядати висновок експерта як доказ, який має перевагу над іншими доказами по справі, без належної їх перевірки й оцінки.

Згідно з довідкою Державної адміністрації Лівадійського, Масандрівського, Місхорського парків-памяток садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення від 19.11.2010 р. вих.№ 51-10 адміністрація парків-памяток не має документів, на підставі яких були визначені площі парків-памяток.

В 1999 р. Кримським інститутом екології та проектування (м. Ялта) були здійснені роботи по винесенню меж в натуру, проте окрім Лівадійського парку, на який було отримано державний акт, роботи не були завершені.

В 2005 р. також були здійснені роботи по винесенню меж в натуру, зроблено геодезичну зйомку та складений технічний звіт, проте дані роботи місцевими органами самоврядування не були затверджені.

На даний час межі Масандрівського та Місхорського парків-памяток не встановлені.

З урахуванням положень ч. 1 ст. 125, ч. 1 ст. 126 Земельного кодексу України в редакції на час виникнення спірних правовідносин вбачається, що підтвердженням права власності/права користування земельною ділянкою, а відтак -і чіткого визначення меж земельної ділянки з урахуванням положень ст. 50, 53, 55 Закону України "Про землеустрій" № від 22.05.2003 р., - є державний акт на право власності/право користування земельною ділянкою.

Відповідно до ч. 1 ст. 125 Земельного кодексу України в редакції на час прийняття оскаржуваного рішення право власності на земельну ділянку виникає після одержання її власником документа, що посвідчує право власності на земельну ділянку, та його державної реєстрації.

Відповідно до ч. 1 ст. 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державними актами. Форми державних актів затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою Державній адміністрації Лівадійського, Масандрівського, Місхорського парків-пам'яток садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення не надавався, в матеріали справи не наданий.

Згідно зі ст. 7 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" регулюються спірні правовідносини, які виникли після набрання ним чинності, а правовідносини виникли між відповідачем та третьою особою до набрання чинності цим Законом, у зв'язку із чим норма ст. 7 Закону України "Про природно-заповідний фонд України" в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про природно-заповідний фонд України" від 21.01.2010р. №1826-VI не може бути застосована до спірних правовідносин.

Позивачем в порядку ч. 1 ст. 71 КАС України не надано доказів, що підтверджують протиправність винесення Кореїзською селищною радою рішення № 1737 від 18.12.2009 р. про затвердження проекту землеустрою та передачу у власність ОСОБА_1 земельної ділянки площею 0,0600 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_1.

Позовні вимоги не підлягають задоволенню.

У судовому засіданні 14.06.12 р. проголошено вступну та резолютивну частини судового рішення. У повному обсязі у відповідності до вимог ст. 160 КАС України складена 18.06.12 р.

Керуючись ст.ст. 160-163 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні позову відмовити.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Шкляр Т.О.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення14.06.2012
Оприлюднено21.08.2012
Номер документу25142320
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11415/11/0170/3

Ухвала від 07.11.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 20.11.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 07.12.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 29.10.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Лядова Тетяна Романівна

Ухвала від 22.10.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Лядова Тетяна Романівна

Постанова від 14.06.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні