Ухвала
від 09.07.2012 по справі 29/5005/3465/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

09.07.12р. Справа № 29/5005/3465/2012

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Полєв Д.М.

при секретарі судового засідання Карпенко К.М.

за участю представників сторін:

від кредитора - не з'явився

від боржника - представник ліквідатора Ус Т.О. за довіреністю №01-04/2012 від 01.04.2012р.

розглянувши справу

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Трак Центр", с. Піщанка Новомосковського району Дніпропетровської області

до боржника Приватного підприємства "ТВФ "Універсал-Стиль", м. Новомосковськ Дніпропетровської області, вул. Ковальова, 5

про визнання банкрутом

ВСТАНОВИВ:

Провадження у справі про банкрутство ПП "ТВФ "Універсал-Стиль", м. Новомосковськ порушено 12.04.2012р. за заявою ТОВ "Трак Центр", с. Піщанка Новомосковського району Дніпропетровської області за ознаками ст.. 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Ініціюючим кредитором підтверджено свої вимоги до боржника за договором №18 від 30.08.2011р. (видаткова накладна №3 від 01.09.2011р.) на суму 89441,40грн. за простим векселем серії АА № 2440641 (оригінал міститься в матеріалах справи -а.с.9), а саме на підставі протесту про неоплату векселя приватним нотаріусом видано виконавчий напис №4930 від 26.10.2011р. про стягнення з боржника на користь заявника 89441,40грн. заборгованості та 1500грн. витрат пов'язаних з опротестування векселя.

Зазначений виконавчий документ пред'явлено заявником на виконання до відділу державної виконавчої служби Новомосковського МРУЮ (виконавче провадження порушено 28.11.2011р.) та постановою зазначеного відділу ДВС виконавчий документ повернуто стягувачу у зв'язку з відсутністю будь-якого майна або коштів боржника.

Статтею 16 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" передбачено, що з метою забезпечення органів державної влади та учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб (підприємців) створюється ЄДР, який містить відомості щодо місцезнаходження юридичної особи, дати та номеру записів про внесення змін до нього, дати видачі або зміни свідоцтва про державну реєстрацію, дані про установчі документи, дати та № записів про внесення змін до них, про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, тощо.

Згідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 11.04.2012р. боржник відсутній за місцезнаходженням.

Таким чином заявником доведено належними доказами, як відсутність боржника за місцезнаходженням так і безспірність вимог ініціюючого кредитора.

В зв'язку з наведеним постановою від 23.04.2012р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі, призначено ліквідатора - ініціюючого кредитора.

Ліквідатором подано на затвердження суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні пояснення представника ліквідатора, встановлено наступне.

Відповідно до ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.

Згідно з ч.1 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Розглянувши звіт ліквідатора банкрута, ліквідаційний баланс, суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту, та підлягає включенню до ліквідаційної маси.

З ліквідаційного балансу вбачається, що у банкрута відсутні будь-які товарно-матеріальні цінності та інші активи, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання.

Для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб"єктів господарювання.

Згідно довідок КП "Новомосковське МБТІ" №1278/12 від 14.05.2012р., Відділу Держкомзему у м. Новомосковську №774 від 26.04.2012р., Ново московського ВРЕР підпорядкованого УДАІ ГУМВС України в Дніпропетровській області №14/8РЕР-248 від 24.04.2012р., Інспекції державного технічного нагляду Дніпропетровської обласної державної адміністрації №1114-02-13 від 27.04.2011р. за боржником автотранспортних засобів і механізмів, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок та іншого рухомого або нерухомого майна не зареєстровано.

Відповідно до Витягів з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна про арешти в зазначених реєстрах інформація щодо обтяження майна банкрута відсутня.

Згідно довідки Новомосковської ОДПІ №286510/24-108 у банкрута відкрито рахунки в ПАТ КБ «Приватбанк».

З метою виявлення залишку коштів на рахунках банкрута у зазначеній банківській установі ліквідатором направлено запит та відповідно до довідки ПАТ КБ «Приватбанк»№3465/12 від 14.05.2012р. залишок коштів на рахунках банкрута відсутній.

Також, як вбачається з матеріалів справи, що у зв'язку з тим, ліквідаційна процедура здійснюється за процедурою ст. 52 Закону, яка передбачає особливості банкрутства відсутнього боржника, місцезнаходження керівних органів, банкрута не встановлено, а отже ліквідатор позбавлений можливості отримання наявної будь-якої бухгалтерської та іншої документації банкрута та як наслідок не має можливості проведення фінансового аналізу господарської діяльності підприємства, в тому числі виявлення дебіторів банкрута.

Таким чином, дебіторську заборгованість банкрута, товарно-матеріальні цінності основні засоби, які належать банкруту ліквідатором не виявлено, про що свідчить додані до звіту документи.

З огляду на викладене, ліквідаційна маса не формувалась, її реалізація не проводилась, договори купівлі-продажу не укладались.

Одночасно під час ліквідаційної процедури ліквідатором здійснювались заходи щодо виявлення можливих кредиторів банкрута.

Так, в газеті "Урядовий Кур'єр" №78 від 28.04.2012р. опубліковано оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Відповідно до п.5 ст. 52 Закону ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.

Так, на виконання вимог зазначеного положення Закону ліквідатором направлено запити до Новомосковської ОДПІ, Новомосковського міськрайонного центру зайнятості, УПФУ в м. Новомосковську, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Новомосковуську, Новомосковській міжрайонній виконавчій дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, ВДВС Новомосковського МРУЮ.

Згідно відповідей Новомосковського міськрайонного центру зайнятості №772 від 27.04.2012р., УПФУ в м. Новомосковську №5681/02-16 від 27.04.2012р., Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Новомосковську №325/04 від 25.04.2012р., Новомосковській міжрайонній виконавчій дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №06-336 від 07.05.2012р. заборгованість банкрута перед зазначеними фондами відсутня.

Новомосковською ОДПІ направлено заяву з грошовими вимогами до банкрута в розмірі 3060грн.

Відповідно до довідки ВДВС Новомосковського МРУЮ №В14/10580 від 21.05.2012р. на виконанні виконавчих документів про стосовно боржника у відділі не перебуває.

Таким чином в ході ліквідаційної процедури ліквідатором розглянуто та визнано вимоги наступних кредиторів:

- Товариство з обмеженою відповідальністю "Трак Центр", с. Піщанка Новомосковського району Дніпропетровської області -94809,40грн.

- Новомосковська об'єднана державна податкова інспекція Дніпропетровської області ДПС, м. Новомосковськ -3060грн.

Встановлені вимоги кредиторів залишились незадоволеними у зв'язку з відсутністю майна боржника.

Згідно п.6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Всі наведені вище обставини є підставою для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.

Крім того, до суду надійшло клопотання Новомосковської ОДПІ від 28.04.2012р. (а.с.42) про незатвердження звіту ліквідатора до проведення позапланової перевірки банкрута 07.05.2012р., заява про зобов'язання ліквідатора надати документи необхідні для проведення перевірки банкрута (надійшла до суду факсимільним зв'язком 13.06.2012р.) (а.с.104).

Розглянувши зазначені звернення встановлено наступне.

Статтею 2 Закону України "Про державну податкову службу України" від 04.12.1990 року № 50-ХІІ зі змінами та доповненнями передбачено, що завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою та своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків та зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.

Відповідно до п.78.1.7 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.

Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України.

Згідно з п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України регламентовано, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -5 робочих днів, інших платників податків -10 робочих днів.

Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків -не більш як на 5 робочих днів.

Відповідно до пункту 11.2 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року (надалі -Порядок) у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять позапланову документальну перевірку, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): - заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктом 11.1 цього розділу; - відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; - відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу; - судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.

Пунктом 11.3 Порядку передбачено, що у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими підпунктами 11.3.2 та 11.3.3 цього пункту) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: - протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; - протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим, в інших випадках.

Як вбачається з матеріалів справи ухвалу про порушення провадження у справі про банкрутство боржника відповідно до поштового повідомлення про вручення Новомосковська ОДПІ отримала 20.04.2012р. ( а.с.33), постанову - 27.04.2012р. (а.с.38).

Листом від 24.04.2012р. №3465/12-14.06 ліквідатор звернувся до боржника з проханням про передачу посадовим особам ліквідатора матеріальних та інших цінностей, установчих та реєстраційних документів, бухгалтерської та іншої документації фінансово-господарської діяльності банкрута.

Також ліквідатор звернувся й до Новомосковської ОДПІ з листом №3465/12-14.06 від 14.06.2012р., в якому зазначив про неможливість надання документів фінансово-господарської діяльності банкрута в зв'язку з відсутністю керівних органів боржника за його місцезнаходженням (а. с. 107-108).

Таким чином, ліквідатором направлено Державній податковій інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська письмові пояснення з приводу ненадання документів фінансово-господарської діяльності банкрута.

На час розгляду справи Новомосковською ОДПІ не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків.

З огляду на викладене, в матеріалах справи відсутні докази неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків, зокрема ухилення від виконання законних вимог контролюючого органу тощо.

Враховуючи викладене, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо його затвердження.

Згідно до п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст.32 цього Закону.

Керуючись ст.86 ГПК України, ст.ст.22, 32, п.6 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -

УХВАЛИВ:

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Приватного підприємства "ТВФ "Універсал-Стиль", м. Новомосковськ Дніпропетровської області.

Ліквідувати юридичну особу -Приватне підприємство "ТВФ "Універсал-Стиль", м. Новомосковськ Дніпропетровської області, вул. Ковальова, 5 (код ЄДРПОУ 20267828).

Провадження у справі припинити.

Копії цієї ухвали направити кредиторам банкрута та державним органам відповідно до п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Суддя Д.М. Полєв

Вик. Карпенко

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення09.07.2012
Оприлюднено25.07.2012
Номер документу25158392
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —29/5005/3465/2012

Ухвала від 05.06.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 14.02.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 16.01.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 22.10.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Ткаченко Н.Г.

Ухвала від 22.10.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Ткаченко Н.Г.

Постанова від 16.08.2012

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Джихур Олена Василівна

Ухвала від 03.08.2012

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Джихур Олена Василівна

Ухвала від 09.07.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 02.07.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 21.06.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні