Постанова
від 31.05.2012 по справі 2а-10814/11/0170/3
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

31 травня 2012 р. Справа №2а-10814/11/0170/3

(10:54) м. Сімферополь

Окружний адміністративний суд АР Крим у складі головуючого судді Шкляр Т.О., при секретарі Желудковій О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Приморье"

до Державної податкової інспекції в м. Алушті АР Крим

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень

за участю представників сторін:

від позивача - Рудик В.М., дов., Шпотя О.В., дов..

від відповідача - Палюх О.В., дов.

Суть справи:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Приморье" звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Державної податкової інспекції в м. Алушті АР Крим про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень № 0006712301/0 від 05.09.2008 р., № 0006722301/0 від 05.09.2008 р., № 0006732301/0 від 05.09.2008 р., № 0006742301/0 від 05.09.2008 р., № 0001351701/0 від 05.09.2008 р.

19.01.2009 р. постановою Окружного адміністративного суду АР Крим у справі № 2а-4049/08/7 позовні вимоги задоволено; визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення № 0006712301/0 від 05.09.2008 р., № 0006722301/0 від 05.09.2008 р., № 0006732301/0 від 05.09.2008 р., № 0006742301/0 від 05.09.2008 р., податкове повідомлення-рішення № 0001351701/0 від 05.09.2008 р. у сумі 832830,54 грн. основного платежу та штрафних санкцій у сумі 1665661,08 грн.

Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 23.04.2009 р. постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.01.09 р. у справі № 2-а-4049/08/7 залишено без змін.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 28.07.11 р. скасовано постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.01.09 р. та ухвалу Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 23.04.09 р. в частині скасування податкових повідомлень-рішень ДПІ в м. Алушті від 05.09.2008 р. № 0001351701/0 в частині донарахування податкового зобов'язання з податку з доходів фізичних осіб у сумі 832830,54 грн. та застосування штрафних (фінансових) санкцій у сумі 1665661,08 грн. та від 05.09.2008 р. № 0006732301/0; справу в цій частині позовних вимог направлено на новий розгляд до суду першої інстанції. В частині скасування податкових повідомлень-рішень ДПІ у м. Алушті від 05.09.2008 р. № 0006712301/0, від 05.09.2008 р. № 0006722301/0 та від 05.09.2008 р. № 0006742301/0 постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.01.2009 р. та ухвалу Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 23.04.09 р. залишено без змін.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 11.11.11 р. провадження у справі № 2а-10814/11/0170/3 зупинено до одержання результатів експертизи.

16.05.12 р. ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим провадження у справі поновлено.

Позивачем надано заяву про зменшення позовних вимог від 07.11.2008 р., уточнення позовних вимог від 18.10.2011 рв яких просить податкове повідомлення-рішення ДПІ в м.Алушта від 05.09.2008 р. № 0001351701/0 про донарахування податкового зобов'язання з податку з доходів фізичних осіб визнати протиправним та скасувати в розмірі 832830,54 грн. та штрафних санкцій на суму 1665661,08 грн.

В обґрунтування позовних вимог з урахуванням ухвали Вищого адміністративного суду України від 28.07.11 р. позивачем надані пояснення за позовом, у яких позивач посилається на безпідставність висновків відповідача про реалізацію нежитлових приміщень кліматопавільону за цінами нижче звичайних цін на підставі висновку Ялтинського філіалу інституту "КримДніпроект" № 693 від 06.08.2008 р., вказуючи на те, що кліматопавільони належать до нежитлових приміщень та не мають статусу житла. Позивач зазначає, що опосередкована вартість продажу вказаних приміщень була більше за інвентаризаційну та оціночну вартість, балансову вартість основних засобів; реалізація проводилась шляхом укладення договорів купівлі-продажу за ціною, вказаною в договорі. З урахуванням вищенаведених пояснень позивача останній наголошує на протиправності висновку відповідача про порушення порядку нарахування та сплати комунального податку.

Відповідачем надані письмові заперечення проти позову з урахуванням ухвали Вищого адміністративного суду України від 28.07.11 р. за тих підстав, що позивачем порушені вимоги податкового законодавства в частині порядку нарахування комунального податку, визначення податку з доходів фізичних осіб як додаткового блага у вигляді знижки з ціни (вартості) майна, що перевищує звичайну ціну за п. 1.20 ст. 1 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" .

У судовому засіданні представники позивача позовні вимоги підтримали, просили задовольнити позов у повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позовних вимог заперечував, просив відмовити у задоволенні позову.

З урахуванням вищевикладеного, вивчивши матеріали справи, заслухавши представників сторін, дослідивши надані докази та оцінивши їх у сукупності, суд

ВСТАНОВИВ:

ТОВ "Приморье" є юридичною особою, ЄДРПОУ 16509906, зареєстровано 05.06.1997 р. Виконавчим комітетом Алуштинської міської ради АР Крим за адресою місцезнаходження: 98500, АР Крим, м. Алушта, вул. Леніна, буд. 26, оф. 51, про що видано свідоцтво про державну реєстрацію серії А00 № 655581 та свідчить довідка статистики.

21.08.2008 р. ДПІ у м. Алушта АР Крим проведено виїзну планову документальну перевірку ТОВ "Приморье" з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.07.2005 р. по 30.06.2008 р., про що складено акт № 1060/23/16509906.

Згідно з висновками п.п. 4.4, 4.5 вказаного акту перевірки від 21.08.2008 р. № 1060/23/16509906 встановлені порушення:

4.4. - порушення ст. 15 Декрету Кабінету Міністрів України "Про місцеві податки і збори" від 20.05.1993 р. № 56-93, а саме: заниження комунального податку на суму 15,30 грн. у зв'язку з заниженням середньосписочної чисельності працюючих за звітний період 2 квартал 2008 року; ненадання розрахунку комунального податку за 2 квартал 2008 року в порушення п.п.4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами"№ 2181 від 21.12.2000 р.;

4.5. - порушення п. 1.15 ст. 1, п.п.3.1.3 п. 3.1 ст. 3, п.п.4.2.9 "е" п. 4.2 ст. 4, п.п. 4.3.36 п. 4.3 ст. 4, п.п.6.3.2 п. 6.3 ст. 6, п.7.1 ст. 7, п. 17.2 ст. 17 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб" від 22.05.2003 р. № 889, п. 4 Порядку надання документів та їх складу при застосуванні податкової соціальної пільги, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 2035 від 26.12.2003 р., у зв'язку з чим нарахований податок з доходів фізичних осіб в сумі 833312,61 грн.;

- порушення п.п.8.1.2 п. 8.1 ст. 8, п.п.16.3.2 п. 16.3 ст. 16 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб" від 22.05.2003 р. № 889 та у відповідності до п.п. 16.4.1 п. 16.4 ст. 16 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами"№ 2181 від 21.12.2000 р. нарахована пеня у сумі 0,63 грн.

05.09.2008 р. ДПІ в м. Алушті АР Крим на підставі акту перевірки від 21.08.2008 р. № 1060/23/16509906, зокрема, висновків за п.п.4.4., 4.5 вказаного акту перевірки, ТОВ "Приморье" визначено суму податкового зобов'язання з:

- комунального податку у розмірі 15,3 грн. за основним платежем та 340 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями згідно з п.п. "б" п.п.4.2.2 п. 4.2 ст. 4, п.п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", за порушення ст. 15 Декрету Кабінету Міністрів України "Про місцеві податки та збори" № 56-93, п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", про що винесено податкове повідомлення-рішення № 0006732301/0;

- податку з доходів фізичних осіб у розмірі 833312,61 грн. за основним платежем та 1666625,22 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями згідно з п.п. "б" п.п.4.2.2 п. 4.2 ст. 4, п.п. 17.1.9 п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", за порушення п. 1.15 ст. 1, п.п.3.1.3 п. 3.1 ст. 3, п.п.4.2.9 "е" п. 4.2 ст. 4, п.п. 4.3.36 п. 4.3 ст. 4, п.п.6.3.2 п. 6.3 ст. 6, п.7.1 ст. 7, п. 17.2 ст. 17 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб" від 22.05.2003 р. № 889, п. 4 Порядку надання документів та їх складу при застосуванні податкової соціальної пільги, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 2035 від 26.12.2003 р., про що винесено податкове повідомлення-рішення № 0001351701/0.

Позивачем не оскаржується податкове повідомлення-рішення № 0001351701/0 від 05.09.2008 р. в частині нарахування податкового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб у сумі 482,07 грн. за основним платежем та у сумі 964,14 грн. за штрафними санкціями по трьох окремих епізодах, вказаних в акті перевірки.

Так, зокрема, з акту перевірки вбачається, що в порушення п.п.6.3.2 п. 6.3 ст. 6 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб" від 22.05.2003 р. № 889, п. 4 Порядку надання документів та їх складу при застосуванні податкової соціальної пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 2035 від 26.12.2003 р. по 2 особових рахунках працівників без надання заяв про застосування податкової соціальної пільги, неправомірно застосовувалась податкова соціальна пільга, у результаті донарахований податок з доходів фізичних осіб у сумі 426,40 грн.

В порушення п. 7.1 ст. 7 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб" від 22.05.2003 р. № 889 по 2 особових рахунках працівників невірно визначена ставка податку. У результаті донарахований податок з доходів фізичних осіб у сумі 35,06 грн.

Перевіркою встановлено, що ТОВ "Приморье" відповідно авансових звітів ОСОБА_4 б/н від 20.08.2005 р., б/н від 01.07.2005 р. виплачений дохід ОСОБА_5 в сумі 16,00 грн. та 142,50 грн. відповідно, за здану сільськогосподарську продукцію, без утримання те перерахування до бюджету податку з доходів фізичних осіб. За результатами перевірки, на підставі п. 7.1 ст. 7 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб", відповідно до п. 1.15 ст. 1, п.п.3.1.3 п. 3.1 ст. 3, п.п. 4.3.36 п. 4.3 ст. 4, п. 17.2 ст. 17 вказаного Закону відповідачем здійснено нарахування податку з доходів, виплачених ОСОБА_5, у сумі 20,61 грн.

Отже за порушення позивачем порядку застосування податкової соціальної пільги, визначення ставки податку, позивачу збільшено суму податкового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб по трьох вищевказаних окремих епізодах акту перевірки на загальну суму 482,07 грн. (426,40 грн. + 35,06 грн. +20,61 грн. = 482,07 грн.).

За вищевказані порушення, у зв'язку з донарахуванням позивачу податку на доходи фізичних осіб на загальну суму 482,07 грн., відповідачем застосовано також штрафні санкції у сумі 964,14 грн.

Позивачем повністю сплачено донараховану суму податку з доходів фізичних осіб у сумі 482,07 грн. та застосовані штрафні санкції у розмірі 964,14 грн., про що свідчить надана в матеріали справи копія платіжного доручення № 127 від 17.09.2008 р., у графі "призначення платежу" якого міститься: «НДФЛ в сумі 482,07 грн. та штрафні санкції в сумі 964,14 грн., нараховані згідно податкового повідомлення-рішення № 0001351701/0 від 05.09.2008 р. перераховані повністю».

Таким чином, податкове повідомлення-рішення № 0001351701/0 від 05.09.2008 р. про збільшення суми грошового зобов'язання з податку з доходів фізичних осіб у розмірі 833312,61 грн. за основним платежем та 1666625,22 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями не оскаржується позивачем у сумі 482,07 грн. за основним платежем та у сумі 964,14 грн. за штрафними санкціями.

З урахуванням вказаного сума оскарження позивачем за вказаним повідомленням-рішенням № 0001351701/0 від 05.09.2008 р. дорівнює 832830,54 грн. за основним платежем (833312,61 грн. - 482,07 грн. = 832830,54 грн.) та 1665661,08 грн. за штрафними санкціями (1666625,22 грн. - 964,14 грн. = 1665661,08 грн.).

З акту перевірки № 1060/23 від 21.08.11 р. вбачається, що висновки про порушення позивачем ряду вимог податкового законодавства зроблені на підставі висновку ДПІ в м. Алушті АР Крим про заниження позивачем бази оподаткування внаслідок визначення останньої з ціни продажу нежитлових приміщень (кліматопавільонів), вказаної в договорах купівлі-продажу, укладених з фізичними особами (596,91 грн. -597,05 грн. за 1 кв.м.) при тому, що ця ціна є нижчою за звичайну ціну, про що контролюючий орган зробив висновок на підставі інформації, отриманої від Ялтинської філії інституту "КримНдіпроект" щодо середньої вартості спорудження житла в АР Крим станом на 01.07.2007 р. на рівні 4602,00 грн. за 1 кв.м.

Так, зокрема, в п. 3.2.3 акту перевірки, на стор. 74-89, зазначено про реалізацію ТОВ "Приморье" основних засобів (номерів кліматопавільйону) за адресою: АР Крим, м. Алушта, с. Семидвір'я, пер. Можжевеловий, 1 "а" відповідно укладених договорів купівлі-продажу з фізичними особами за ціною, вказаною в договорі, зокрема по ціні від 596,91 грн. до 597,05 грн. за 1 квадратний метр.

З матеріалів справи вбачається, що 22.12.2005 р. рішенням Лучистівської сільської ради № 1280 затверджений проект землеустрою та технічну документацію з землеустрою по перенесенню в натуру меж відводу земельної ділянки ТОВ "Приморье" для будівництва берегозакріплюючих, пляжних споруд, кліматопавільонів за адресою: с. Семидвір'я, пер.Можжевеловий, 1а, на земельній ділянці площею 0,5112 га, передано ТОВ "Приморье" земельну ділянку площею 0,5112 га за рахунок земель запасу житлової та громадської забудови Лучистівської сільської ради для будівництва берегозакріплюючих, пляжних споруд, кліматопавільонів в оренду строком на 49 років; земельну ділянку віднесено до земель рекреаційного призначення.

23.12.2005 року ТОВ "Приморье" (Орендар) та Лучистівською сільською радою (Орендодавець) укладено договір оренди землі б/н, згідно з п.п.1, 2, 12 якого у відповідності до рішення 43-ї сесії 4-го скликання Лучистівської сільської ради №-1280 від 22.12.2005р. Орендодавець передає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення (відкриті землі без рослинного покриву, кам'янисті місця), площею 0,5112 га, для будівництва берегозакріплюючих, пляжних споруд, кліматопавільонів, яка знаходиться в с. Семидвір'я, пер. Можжевеловий, 1 "а", строком на 49 років. Вказаний договір зареєстрований у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі № 3 Лучистівською сільською радою 27.01.2006 р.

Крім того, ТОВ "Приморье" укладений договір № 3283 від 21.03.2007 р. на проведення проектно-вишукувальних робіт з ТОВ "Кримкомінпроект", згідно з п. 1 якого останній виконує роботи по РП "Будівництво пляжних та берегозакріплюючих споруд з кліматопавільонами в районі ОЗК "Семидвір'я"в с.Семидвір'я Лучистівської сільської ради, про що в матеріали справи наданий кошторис № 1 загальною вартістю 91572 грн. з ПДВ.

28.09.2007 р. рішенням № 193 Виконавчого комітету Лучистівської сільської ради затверджено акт Державної приймальної комісії від 31.07.2007 р. "Про приймання в експлуатацію завершених будівництвом кліматопавільонів, побудованих по пер. Можжевеловому, 1а, розташованому в с.Семидвір'я замовника ТОВ "Приморье" (І черга будівництва).

11.12.2007 р. рішенням № 236 Виконавчого комітету Лучистівської сільської ради затверджено акт Державної приймальної комісії від 26.11.2007 р. "Про приймання в експлуатацію завершених будівництвом кліматопавільонів (ІІ черга будівництва), побудованих по пер. Можжевеловому, 1а, розташованому в с.Семидвір'я замовника ТОВ "Приморье".

В матеріалах справи наявні свідоцтва про право приватної власності ТОВ "Приморье" 1/1 на вищевказані приміщення кліматопавільону за адресою: с. Семидвір'я, пер. Можжевеловий, 1 "а".

З матеріалів справи вбачається, що ТОВ "Приморье" здійснено продаж завершених будівництвом приміщень кліматопавільону за адресою: с. Семидвір'я, пер. Можжевеловий, 1 "а", про що укладено ряд договорів (загалом -22 договори) цивільно-правового характеру, зокрема, купівлі-продажу, згідно з якими предметом договору є відповідне нежитлове приміщення, яке є складовою частиною будівлі кліматопавільону, за ціною, вказаною в договорі, ціновий проміжок якої дорівнює від 596,91 грн. до 597,05 грн. за 1 кв.м.

Копії вказаних договорів наявні в матеріалах справи, загальна вартість реалізованого майна дорівнює 827549,00 грн.

На стор. 90 акту перевірки вказано про те, що фізичні особи, які укладали договори купівлі-продажу приміщень кліматопавільйону з позивачем, не є платниками податку на прибуток, тому дохід, отриманий від продажу товарів (робіт, послуг) визначається з договірних цін, але не менших за звичайні ціни на такі товари (роботи, послуги), що діяли на дату такого продажу. Для визначення звичайної ціни товару (робіт, послуг) ДПІ в м. Алушті АР Крим використана інформація ЯФ "КримНдіпроект" (вх.№4497/10 від 06.08.2008 р.), де опосередкована вартість спорудження житла по регіону Республіка Крим, згідно з Наказом № 338 Міністерства регіонального розвитку і будівництва України від 22.07.2008 р., складає 4602,00 грн. з ПДВ, у зв'язку з чим та згідно з п. 1.15 ст. 1, п.п.4.2.9 "е" п. 4.2 ст. 4, п.7.1 ст. 7 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб" від 22.05.2003 р. № 889 перевіркою донарахований податок з доходів фізичних осіб, отриманий як додаткове благо у вигляді знижки з ціни (вартості) майна, що перевищує звичайну, розраховану за правилами визначення звичайних цін, встановленими п. 1.20 ст. 1 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", у розмірі 832830,54 грн.

Відповідно до п.п. 1.20.1, 1.20.2 п. 1.20 ст. 1 Закону України "Про оприбуткування прибутку підприємств" в редакції на час виникнення спірних правовідносин звичайною вважається ціна товарів (робіт, послуг), визначена сторонами договору. Якщо не доведене зворотнє, вважається, що така звичайна ціна відповідає рівню справедливих ринкових цін.

Справедлива ринкова ціна - це ціна, за якою товари (роботи, послуги) передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає передати такі товари (роботи, послуги), а покупець бажає їх отримати за відсутності будь-якого примусу, обидві сторони є взаємно незалежними юридично та фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари (роботи, послуги), а також ціни, які склалися на ринку ідентичних (а за їх відсутності - однорідних) товарів (робіт, послуг).

Ідентичні товари (роботи, послуги) - товари (роботи, послуги), що мають однакові характерні для них основні ознаки. Під час визначення ідентичності товарів беруться до уваги, зокрема, їх фізичні характеристики, які не впливають на їх якісні характеристики і не мають суттєвого значення для визначення ознак товару, якість і репутація на ринку, країна походження та виробник. Незначні відмінності в їх зовнішньому вигляді можуть не враховуватися.

Однорідні товари (роботи, послуги) - товари (роботи, послуги), які не є ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати однакові функції та (або) бути взаємозамінними. Під час визначення однорідності товарів (робіт, послуг) беруться до уваги, зокрема, їх якість, наявність товарного знака, репутація на ринку, країна походження та виробник.

Для визначення звичайної ціни товару (робіт, послуг) використовується інформація про укладені на момент продажу такого товару (роботи, послуги) договори з ідентичними (однорідними) товарами (роботами, послугами) у співставних умовах. Зокрема, враховуються такі умови договорів, як кількість (обсяг) товарів (наприклад, обсяг товарної партії), строки виконання зобов'язань, умови платежів, звичайних для такої операції, а також інші об'єктивні умови, що можуть вплинути на ціну. При цьому умови договорів на ринку ідентичних (у разі їх відсутності - однорідних) товарів (робіт, послуг) визнаються співставними, якщо відмінність між такими умовами суттєво не впливає на ціну, або може бути економічно обґрунтована. При цьому враховуються звичайні при укладанні угод між непов'язаними особами надбавки чи знижки до ціни. Зокрема, але не виключно, враховуються знижки, пов'язані з сезонними та іншими коливаннями споживчого попиту на товари (роботи, послуги), втратою товарами якості або інших властивостей; закінченням (наближенням дати закінчення) строку зберігання (придатності, реалізації); збутом неліквідних або низьколіквідних товарів; маркетинговою політикою, у тому числі при просуванні товарів (робіт, послуг) на ринки; наданням дослідних моделей і зразків товарів з метою ознайомлення з ними споживачів.

Відповідно до п.п.1.20.6 п. 1.20 ст. 1 Закону України "Про оприбуткування прибутку підприємств" у разі коли на відповідному ринку товарів (робіт, послуг) не здійснюються операції з ідентичними (у разі їх відсутності - однорідними) товарами (роботами, послугами), або якщо неможливо визначити їх ціну через відсутність або недоступність відповідної інформації, звичайною ціною вважається ціна договору.

Остання в контексті п.п. "е" п.п.4.2.9 п. 4.2 ст. 4 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб"впливає на визначення вартості безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг), а також суму знижки з ціни (вартості) товарів (послуг), яка повинна включатись до складу загального місячного оподатковуваного доходу у разі перевищення звичайної, розрахованої за правилами визначення звичайних цін (у розмірі такої знижки), та визначається у якості додаткового блага, крім випадків, передбачених пунктом 4.3 цієї статті.

Якщо додаткові блага надаються у формах, відмінних від грошової, об'єкт оподаткування обчислюється за правилами, визначеними пунктом 3.4 статті 3 цього Закону.

Якщо додаткові блага надаються особою, що не є працедавцем платника податку, чи особою, яка діє від імені або за дорученням такого працедавця, то такі доходи прирівнюються з метою оподаткування до подарунків з їх відповідним оподаткуванням, а саме за правилами, встановленими цим Законом для оподаткування спадщини, про що вказано в п.14.1 ст. 14 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб", зокрема, згідно з п.п.13.2.2 п. 13.2 ст. 13 Закону України № 889 при отриманні спадщини спадкоємцями, що не є членами сім'ї спадкодавця першого ступеня споріднення, - за ставкою податку, визначеною пунктом 7.2 статті 7 цього Закону, до будь-якого об'єкта спадщини, - у розмірі 5 відсотків від об'єкта оподаткування, нарахованого податковим агентом.

Податковим агентом відповідно до п. 1.15 Закону України № 889 є юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ) або фізична особа чи представництво нерезидента - юридичної особи, які незалежно від їх організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками зобов'язані нараховувати, утримувати та сплачувати цей податок до бюджету від імені та за рахунок платника податку, вести податковий облік та подавати податкову звітність податковим органам відповідно до закону, а також нести відповідальність за порушення норм цього Закону.

Відповідачем продаж позивачем приміщень кліматопавільону за цінами, встановленими в договорах купівлі-продажу за 1 кв.м. у розмірі від 596,91 грн. до 597,05 грн. за 1 кв.м., розцінено як надання ТОВ «Приморье» - податковим агентом - знижки покупцям від встановленого розміру опосередкованої вартості спорудження житла по регіону Республіка Крим станом на 01.07.2008 р. згідно з Наказом № 338 Міністерства регіонального розвитку і будівництва України від 22.07.2008 р. у сумі 4602,00 грн. за 1 кв.м., що, на думку відповідача, є додатковим благом, отриманим покупцями приміщень кліматопавільону від ТОВ «Приморье», з огляду на що останнє повинно було відобразити дані показники у валових доходах, отриманих за відповідний період, що, в свою чергу, впливає на тип системи оподаткування платника податку.

Вказаний висновок зроблений відповідачем при перевірці правильності продажу приміщень кліматопавільону з урахуванням встановленого розміру опосередкованої вартості спорудження житла у розмірі 4602 грн. з урахуванням даних ЯФ «КримНдіпроект» як визначення звичайної ціни товару (робіт, послуг) в тому числі для продажу приміщень кліматопавільону як приміщень, які придатні для розміщення людей та тимчасового проживання у них, внаслідок чого це робить їх подібними об'єктам житлового призначення, що, в свою чергу, вплинуло на висновки акту перевірки в частині правильності розрахування позивачем податку на доходи фізичних осіб.

Зокрема, у вих.№ 693 від 06.08.2008 р. Ялтинської філієї Державного підприємства "Головний територіальний науково-дослідний і проектний інститут "КримНдіпроект", основним з видів діяльності якої є виконання проектно-вишукувальних, проектно-планувальних, науково-дослідних і експертно-оціночних робіт у галузі будівництва, наданої на запит ДПІ в м.Алушті, розрахункова (орієнтовна) вартість будівництва об'єкта (кліматопавільону за адресою розташування: м. Алушта, с. Семидвір'я, пров. Можевеловий, 1а) дорівнює на 01.07.2008 р. - 41074691 грн. (8925,4 кв.м. * 4602 грн. = 41074690,8 грн., де:

8925,4 кв.м. - загальна площа комплексу кліматопавільону згідно з свідоцтвом про право власності на об'єкт,

4602 грн. з ПДВ - опосередкована вартість спорудження житла по регіону Республіка Крим станом на 01.07.2008 р. згідно з Наказом № 338 Міністерства регіонального розвитку і будівництва України від 22.07.2008 р.

При цьому у п. 3 приміток вказаної відповіді вих..№ 693 від 06.08.2008 р. ЯФ ДП "КримНдіпроект" зазначає, що розрахована вартість носить орієнтовний характер, точна вартість будівництва може бути визначена на підставі аналізу матеріалів про фактично виконані об'єми робіт, вартості матеріалів, рівень заробітної плати в підрядній організації.

Наказом № 338 Міністерства регіонального розвитку і будівництва України від 22.07.2008 р. у розмірі 4602 грн. визначена вартість 1 кв. м загальної площі квартир будинку (з урахуванням ПДВ) на території АР Крим відповідно до Порядку визначення та застосування показників опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України, затвердженого наказом Держбуду України від 27.09.2005 № 174, зареєстрованим Міністерством юстиції України 12.10.2005 за N 1185/11465, який, в свою чергу, установлює правила визначення та застосування показників опосередкованої вартості спорудження саме житла за регіонами України; зазначені показники пов'язані з проектуванням та затвердженням проекту будівництва житлового будинку, організацією процесу будівництва, виконанням загальнобудівельних робіт та інш., вказане стосується об'єктів саме житлового призначення.

В матеріалах справи наявний висновок ПП "Тарки-Тау" вих.№ 54 від 11.10.11 р., стосовно договору на виконання робіт № 28 від 07.10.11 р. з незалежної оцінки вбудованих нежилих приміщень № 103, 119, 120, 121, 213, 215, 219, 220, 221, 304, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 404, 413, 421 (об'єкти оцінки), розташованих в будівлі кліматопавільону за адресою: АР Крим, м. Алушта, с. Семидвір'я, пер. Можевеловий, 1а, власником яких станом на 22.02.2008 р. є ТОВ "Приморье".

На стор. 2 вказаного висновку ПП "Тарки-Тау" зазначено, що надана Замовником вихідна інформація дозволяє у повній мірі ідентифікувати об'єкт оцінки, проте не дозволяє у повній мірі дати достовірну якісну оцінку об'єкта за одним з ціноутворюючих факторів -по фактору "рівень внутрішньої відділки приміщень" станом на 22.02.2008 р.

Для дійсного визначення того, чи відповідає ціна продажу позивачем приміщень кліматопавільйону рівню звичайних цін, що безпосередньо впливає на правильність визначення податкового зобов'язання позивача з податку з доходів фізичних осіб за відповідний період, необхідно з'ясування дійсних обставин технічних характеристик приміщення кліматопавільйону на предмет відповідності останніх державним нормам та стандартам житлових приміщень.

Так, згідно ДБН В.2.2-15-2005 "Житлові будинки" житловим приміщенням є опалюване приміщення, розташоване у надземному поверсі, призначене для цілорічного проживання і яке відповідає санітарно-епідеміологічним вимогам щодо мікроклімату і повітряного середовища, природного освітлення, допустимих рівнів нормованих параметрів відносно шуму, вібрації, ультразвуку та інфразвуку, електричних та електромагнітних полів та іонізуючого випромінювання.

Згідно п.2.22 ДБН В.2.2-15-2005 "житлові будинки у квартирах повинні бути передбачені такі приміщення: житлові кімнати і підсобні приміщення - кухня, передпокій, санвузли, внутрішньоквартирні коридори, вбудовані комори, антресолі, літні приміщення тощо".

Згідно з даними висновку комплексної судової експертизи № 160/11 від 10.05.12 р., проведеної по даній справі, приміщення кліматопавільонів, побудовані ТОВ «Приморье» за адресою: АР Крим, м.Алушта, с. Семідвіря, пров.Можевеловий, буд.1-а, є нежитловими приміщеннями.

При складанні вказаного висновку судової експертизи № 160/11 від 10.05.12 р. використані матеріали інвентаризаційної справи на будівлю № 1 по провул. Можевеловому, с.Семидвір'я, про що прямо зазначено у висновку, згідно з яким кліматопавільйон (літер "А") складається з двох частин:

І черга - чотирьохповерхова з терасою та мансардою, складається з 23 номерів, 8 з яких займають блоки з 1 по 4 поверхи, та мають автономний вхід з вулиці, 6 є двоповерховими, а решта є однокімнатними з входом із загального коридору.

ІІ черга - шестиповерхова з терасою та мансардою, що складається з 20 однокімнатних номерів з входом із загального коридору.

Будівля кліматопавільйону (літер "А") споруджена за монолітно - каркасною конструктивною схемою з залізобетонним каркасом з колон і ригелів із заповненням черепашником, монолітними залізобетонними перекриттями, покрівля суміщена, вікна - металопластик, двері - дерев'яні та металопластик, підлоги цементні. Будівля 1 групи капітальності обладнана водопроводом, каналізацією, електропостачанням.

Висота типового поверху 3,1 м (2,8+0,3), висота першого поверху 3,3 м (3,0+0,3).

Однокімнатні номери складаються з чотирьох приміщень: коридору, санвузла та двох приміщень: одне з яких меншої площею не має природного освітлення.

Багатоповерхові приміщення мають в своєму складі внутрішні сходи, санвузли на кожному поверсі, внутрішні коридори та приміщення на кожному поверсі. Починаючи з другого поверху приміщення мають лоджії.

Відповідно до вих.№ 556/02-4 від 02.11.11 р. Виконавчого комітету Лучистівської сільської ради побудований замовником ТОВ "Приморье" на території орендованої у Лучистівської сільської ради об'єкт кліматопавільйон (1 та 2 черги забудови), розташований за адресою: м. Алушта, с.Семидвір'я, пер. Можевеловий, № 1 та зданий у відповідності з актами державних приймальних комісій від 31.07.2007 р. та від 26.11.2007 р. в експлуатацію - є нежитловим об'єктом. На приміщення кліматопавільйону оформлено право власності ТОВ "Приморье" з реєстрацією нежитловими приміщеннями.

Нежитловим приміщенням згідно ДБН В.2.2-15-2005 "Житлові будинки" є приміщення в структурі житлового будинку, що не відноситься до житлового фонду.

Згідно з даними, наданими Виконавчим комітетом Лучистівської сільської ради на запит суду вих..№ 10814/1 від 20.10.11 р. щодо можливості привласнення кліматопавільону ТОВ "Приморье", розташованому в АР Крим, м. Алушта, пер. Можевеловий, №1 статусу жилого будинку та чи є приміщення цього кліматопавільйону об'єктами, подібними об'єктам житлового призначення (а.с.168, т.с.3), при проектуванні та будівництві вказаного кліматопавільйона застосовувався ДБН В.2.2-10-2001 "Заклади охорони здоров'я" - без кухонь, без опалення, без димоходів та вентиляції з суцільними вітражами з боку моря. Виконавчий комітет Лучистівської сільської ради посилається на те, що для проектування та будівництва житлового будинку необхідні спеціальні умови з забезпеченням постійного проживання людей і тому застосовується ДБН В 2.2-15-2005 "Житлові будинки". Вказаний кліматопавільйон значно відрізняється від житлового будинку, оскільки у ньому не забезпечено та є недопустимим постійне проживання людей, з огляду на що він не може бути подібним об'єкту житлового призначення.

Невідповідність технічних характеристик кліматопавільйону ТОВ "Приморье", в тому числі - відсутність опалення, вимогам житлового будинку згідно з положеннями ДБН В.2.2-15-2005 вказує на те, що останній не є житловим приміщенням.

Національний стандарт України "Послуги туристичні. Засоби розміщення" ДСТУ 4527:2006 не відносить будинки кліматопавільйонів до колективних та індивідуальних засобів розміщення.

У вих.№ 693 від 06.08.2008 р. ЯФ ДП "КримНдіпроект", з урахуванням даних якого відповідачем зроблений висновок про порушення позивачем порядку нарахування та сплати податку з доходів фізичних осіб, зазначає про те, що у зв'язку з тим, що об'ємно-планувальні рішення кліматопавільонів (згідно матеріалів БТІ) аналогічні об'ємно-планувальним рішенням об'єктів рекреації (номери курортних готелів, пансіонатів та т.і.) та можуть бути використані для тимчасового проживання, що робить їх подібними об'єктам житлового призначення, тому у якості аналога прийнята опосередкована вартість будівництва 1 кв.м. житла згідно офіційних документів, що публікуються Міністерством.

На запит суду вих..№ 10814 від 20.10.11 р. щодо інформації про складання вищевказаного висновку вих..№ 693 від 06.08.2008 р. ЯФ ДП "КримНдіпроект" зазначив про те, що філією була надана та інформація, яка є в її розпорядженні про імовірну величину опосередкованої вартості будівництва, розраховану по даним офіційних документів з поясненням логіки її формування.

Згідно Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000 будинки кліматопавільйонів не відносяться до жилих будинків (код класифікатора 11, у том числі Будинки одноквартирні код 111; Будинки з двома та більше квартирами код 112; Гуртожитки код 113).

У висновку експерта № 160/11 від 10.05.12 р. зазначено, що згідно ДК 018-2000 будинок кліматопавильону можна віднести до підкласу 1212.9 Інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше, клас інші будівлі для тимчасового проживання, групи готелі, ресторани та подібні будівлі, підрозділу "Будівлі нежитлові".

При цьому об'ємно-планувальні рішення приміщень кліматопавільйонів, побудованих ТОВ "Приморье" за адресою: АР Крим, м. Алушта, с. Семидвір'я, пер. Можевеловий, буд. 1-а, є аналогічними об'ємно-планувальним рішенням об'єктам рекреації (номера курортних готелів, пансіонатів та інш.), які відповідно до Національного стандарту України "Послуги туристичні. Засоби розміщення" 4527:2006 призначені для надання послуг з тимчасового розміщення, що підтверджується аналізом вимог нормативних документів до об'ємно-планувальних рішень подібних будівель, про що вказано у висновку експерта № 160/11 від 10.05.12 р.

Згідно з висновком комплексної судової експертизи № 160/11 від 10.05.2012 р. приміщення кліматопавільонів, побудовані ТОВ "Приморье" за адресою: АР Крим, м. Алушта, с. Семидвір'я, пер. Можевеловий, буд. 1а, є нежитловими приміщеннями, у зв'язку із чим застосування вартості 1 кв.м. площі приміщення кліматопавільйонів у розмірі 4602,00 грн., побудованих ТОВ "Приморье" за адресою: АР Крим, м. Алушта, с. Семидвір'я, пров. Можевеловий, буд. 1а, опосередкованій вартості 1 кв.м. спорудження житла по регіону АР Крим станом на 01.07.2008 р. згідно наказу №388 від 22.07.2008 р. Міністерства регіонального розвитку та будівництва України та сума продажу за даними перевірки у розмірі 6379752,60 грн. не обґрунтовано, оскільки реалізовані приміщення номерів кліматопавільйонів не є квартирами будинку, а є нежилими приміщеннями кліматопавільйонів.

Згідно з висновком комплексної судової експертизи № 160/11 від 10.05.2012 р. ціна продажу позивачем приміщень громадянам, визначеним в акті перевірки від 21.08.2008 № 1060/23/16509906 відповідає рівню звичайних цін.

Відтак посилання відповідача на порушення позивачем вимог податкового законодавства в частині порядку нарахування податку з доходів фізичних осіб з врахуванням положень п.п. 4.2.9 "е" Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб", п. 1.20 Закону України "Про оприбуткування прибутку підприємств" щодо необхідності застосування при продажу приміщень кліматопавільйону рівня опосередкованої ціни у розмірі 4602,00 грн. за наказом № 338 Міністерства регіонального розвитку і будівництва України від 22.07.2008 р. - не відповідають вимогам чинного законодавства.

Продаж позивачем приміщень кліматопавільйонів за адресою: АР Крим, м. Алушта, с. Семидвір'я, пров. Можевеловий, буд. 1а, був здійснений за цінами, рівень яких відповідає рівню звичайних цін.

Отже, порушення з боку позивача ціни продажу приміщень кліматопавільйону громадянам, а саме за ціною нижче встановленого розміру опосередкованої вартості житла на території АР Крим матеріалами справи не підтверджуються.

З урахуванням вищевикладеного вбачається, що валовий дохід, відображений позивачем у податковій звітності відповідного періоду, сформований без порушень з огляду на непідтвердження матеріалами справи заниження позивачем бази оподаткування внаслідок визначення останньої з ціни продажу нежитлових приміщень (кліматопавільйонів), вказаної в договорах купівлі-продажу, укладених з фізичними особами (596,91 грн. -597,05 грн. за 1 кв.м.), адже ця ціна за матеріалами справи не виявилась нижчою за звичайну ціну, а відповідає рівню звичайних цін.

Таким чином, податкове повідомлення-рішення від 05.09.2008 р. № 0001351701/0 в частині донарахування податку з доходів фізичних осіб у розмірі 832830,54 грн. за основним платежем; застосування штрафних санкцій в сумі та 1665661,08 грн. є протиправним та підлягає скасуванню.

В п.п.3.2.2.1.1 акту перевірки зазначено, що ТОВ "Приморье" за результатами перевірки з 2 кварталу 2008 року переведено на загальну систему оподаткування, з огляду на що підприємству донараховано комунальний податок за 2 квартал 2008 року. Перевіркою встановлено заниження комунального податку на загальну суму 15,30 грн. за 2 квартал 2008 року, до чого призвело заниження середньосписочної чисельності працюючих за звітний період; ненадання розрахунку комунального податку за 2 квартал 2008 року.

Висновки відповідача про порушення позивачем порядку сплати комунального податку за 2 квартал 2008 року, зокрема ст. 15 Декрету КМУ № 56 від 20.05.1993 р., не відповідають вимогам чинного законодавства з огляду на наступне.

Відповідно до ст. 15 Декрету КМУ № 56 від 20.05.1993 р. комунальний податок справляється з юридичних осіб, крім бюджетних установ, організацій, планово-дотаційних та сільськогосподарських підприємств. Його граничний розмір не повинен перевищувати 10 відсотків річного фонду оплати праці, обчисленого виходячи з розміру неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

При цьому комунальний податок не сплачується суб'єктом малого підприємництва, який сплачує єдиний податок, про що зазначено у п. 6 Указу Президента України № 727 від 03.07.1998 р. "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва".

На час проведення перевірки за перевіряємий період позивач перебував у статусі платника єдиного податку, про що в матеріалах справи наявні копії свідоцтв ТОВ "Приморье" про право сплати єдиного податку суб'єктом малого підприємництва -юридичною особою, а саме:

- № 0102020648 серії А№824766 від 22.12.2006 р. про право сплати єдиного податку з 01.01.2007 р.

- № 010202041 серії Б№126709 про право сплати єдиного податку за ставкою 10 відсотків у 2008 році.

Ставка єдиного податку у розмірі 10 відсотків суми виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) самостійно обирається платником податку, який перейшов на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, у відповідності з положеннями ст. 3 Указу Президента № 727.

При цьому відповідно до ст.1 Указу Президента № 727 спрощена система оподаткування, обліку та звітності запроваджується для юридичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, в яких за рік середньооблікова чисельність працюючих не перевищує 50 осіб і обсяг виручки яких від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за рік не перевищує 1 млн. гривень.

Висновки акту перевірки від 21.08.2008 р. № 1060/23/16509906 щодо заниження позивачем скоригованого валового доходу у сумі 3188683,98 грн. матеріалами справи не підтверджені; матеріалами справи підтверджено загальну виручку від реалізації основних фондів ТОВ "Приморье" за 2 квартал 2008 року у розмірі 574379 грн.

Тобто позивачем у 2 кварталі 2008 року не порушені вимоги ст.1 Указу Президента України № 727, у зв'язку із чим правові підстави для переведення позивача за результатами перевірки зі спрощеної системи оподаткування на загальну в порядку ст.5 Указу Президента України № 727 -відсутні.

Отже податкове повідомлення-рішення № 0006732301/0 від 05.09.2008 р. про нарахування комунального податку у розмірі 15,3 грн. за основним платежем та 340 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями згідно з п.п. "б" п.п.4.2.2 п. 4.2 ст. 4, п.п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", за порушення ст. 15 Декрету Кабінету Міністрів України "Про місцеві податки та збори" № 56-93, п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" є протиправним та підлягає скасуванню.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідачем доказів, що обґрунтовують правомірність винесення оскаржуваних повідомлень-рішень, не надано.

Матеріалами справи правомірність винесення відповідачем оскаржуваних повідомлень-рішень не підтверджується.

Крім того, судом взяті до уваги висновки комплексної судової експертизи № 160/11 від 10.05.2012 р., проведеної по даній справі, а саме:

1. Висновки акту перевірки Державної податкової інспекції в м. Алушті від 21.08.2008 р. № 1060/23/16509906 про порушення п.1.15 ст.1, пп3.1.3 п.3.1 ст.3, пп4.2.9 "е" п.4.2 ст.4, пп4.3.36 п.4.3 ст.4, пп.6.3.2 п.6.3 ст.6, п.7.1 ст.7, п.17.2 ст.17 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб" від 22.05.2003г №889, п.4 Порядку надання документів та їх складу при застосуванні податкової соціальної пільги, затвердженого Постановою КМУ №2035 від 26.12.2003р, за що нарахований податок з доходів фізичних осіб в сумі 833312,61 грн.; пп.8.1.2 п.8.1 ст.8, пп.16.3.2 п.16.3 ст.16 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб" від 22.05.2003 г. №889 та у відповідності до пп.16.4.1 п.16.4 ст.16 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами" № 2181 від 21.12.2000р, за що нарахована пеня у розмірі 0,63 грн. не обґрунтовані та не підтверджуються даними первинних документів податкового та бухгалтерського обліку Товариства з обмеженою відповідальністю "Приморье" в сумі 832830,54 грн. Донарахування податку в сумі 482,07 грн. підприємством не оскаржується.

2. Приміщення кліматопавільонів, побудовані ТОВ "Приморье" за адресою: АР Крим, м.Алушта, с.Семидвір'я, пров. Можевеловий, буд. 1-а, є нежитловими приміщеннями.

3. Об'ємно-планувальні рішення приміщень кліматопавільйонів, побудованих ТОВ "Приморье" за адресою: АР Крим, м. Алушта, с. Семидвір'я, пров. Можевеловий, буд. 1-а, є аналогічними об'ємно-планувальним рішенням об'єктам рекреації (номера курортних готелів, пансіонатів та інш.), що підтверджується аналізом вимог нормативних документів до об'ємно-планувальних рішень подібних будівель.

4. Застосування ДПІ в м. Алушта при перевірці ТОВ "Приморье" вартості 1 кв.м. приміщення кліматопавільонів, побудованих ТОВ "Приморье" за адресою: АР Крим, м. Алушта, с.Семидвір'я, пров. Можевеловий, буд. 1-а, опосередкованій вартості 1 кв.м, спорудження житла по регіону АР Крим станом на 01.07.2008г згідно наказу №388 від 22.07.2008 р. Міністерства регіонального розвитку та будівництва України, необґрунтовано.

5. Ціна продажу позивачем приміщень громадянам, визначеним в акті перевірки від 21.08.2008 № 1060/23/16509906 відповідає рівню звичайних цін.

Судова експертиза як один із засобів доказування сприяє всебічному, повному й об'єктивному дослідженню обставин справи, і як наслідок - постановленню законного і обґрунтованого судового рішення.

Позовні вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

У судовому засіданні 31.05.12 р. проголошено вступну та резолютивну частини постанови. У повному обсязі постанову складено 05.06.12 р.

Керуючись ст.ст. 160-163, 167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Визнати протиправними і скасувати:

- податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції в м. Алушті АР Крим № 0006732301/0 від 05.09.2008 р.,

- податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції в м. Алушті АР Крим № 0001351701/0 від 05.09.2008 р. в частині донарахування податку з доходів фізичних осіб у розмірі 832830,54 грн. за основним платежем; застосування штрафних санкцій в сумі 1665661,08 грн.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Приморье" (ЄДРПОУ 16509906) 3,40 грн. судового збору.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Шкляр Т.О.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення31.05.2012
Оприлюднено20.08.2012
Номер документу25170866
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-10814/11/0170/3

Ухвала від 11.06.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 03.10.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Ухвала від 21.11.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 29.10.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Постанова від 31.05.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні