Ухвала
від 20.06.2012 по справі 2а/0570/7455/2012
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

2а/0570/7455/2012 Донецький окружний адміністративний суд   У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху 20 червня 2012 р.                                                                           Справа № 2а/0570/7455/2012 Суддя Донецького окружного адміністративного суду Крилова М.М., ознайомившись з позовною заявою Регіонального відділення Фонду Державного майна України по Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр правової та економічної допомоги» про стягнення неустойки за адміністративним договором, -                                                        ВСТАНОВИВ: Розглянувши вказаний позов  вважаю, що він не відповідає вимогам ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому підлягає залишенню без руху з таких підстав. На підставі ст. 87 КАС України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому відношенні до ціни та у фіксованому розмірі. З ч. 3 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» вбачається, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлена ставка судового збору в розмірі 1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат; за подання немайнового характеру – 0,03 розміру мінімальної заробітної плати. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Реалізація окремих рішень, прийнятих суб'єктом владних повноважень, а також відповідно їх оскарження, може призводити до зменшення або до збільшення майна особи. Отже, оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна. З практики Європейського суду з прав людини вбачається, що вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, є майновою. Наведене узгоджується із правовою позицією Вищого адміністративного суду України, викладеною у листі від 18.01.2012 року № 165/11/13-12, у відповідності до якої адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо. Позивач до позовної заяви додав документи про сплату судового збору на суму 107,30 грн., що становить 0,1 розміру мінімальної заробітної плати, в той час, коли сума позову складає 58847,67 грн. З урахуванням наведеного суд дійшов висновку, що Регіональним відділенням Фонду Державного майна України по Донецькій області судовий збір сплачений не у повному обсязі, а тому вважається, що позовну заяву подано позивачем без додержання вимог, встановлених ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України. Відповідно до ст.108 КАС України, якщо позовну заяву подано без додержання вимог ст. 106 цього кодексу, то позов залишається без руху з наданням строку для усунення недоліків. На підставі викладеного, ст.ст.106, 108 Кодексу Адміністративного судочинства України, суд, УХВАЛИВ: Позовну заяву  Регіонального відділення Фонду Державного майна України по Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр правової та економічної допомоги» про стягнення неустойки за адміністративним договором -  залишити без руху і встановити термін для усунення виявлених судом недоліків позовної заяви до 06 квітня 02 липня 2012 року. Роз'яснити позивачу, що при невиконанні вимог даної ухвали, зазначена позовна заява буде повернута.                     Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд з одночасним надісланням апеляційної скарги особою, яка її подає, до Донецького апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.                                Суддя                                                                                                                                                             

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.06.2012
Оприлюднено22.08.2012
Номер документу25577538
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/7455/2012

Ухвала від 31.01.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шальєва В. А.

Ухвала від 15.01.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шальєва В. А.

Ухвала від 30.10.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шальєва В. А.

Ухвала від 31.01.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шальєва В. А.

Ухвала від 30.11.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шальєва В. А.

Ухвала від 30.10.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шальєва В. А.

Ухвала від 28.09.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шальєва В. А.

Постанова від 08.08.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Крилова М.М.

Ухвала від 03.07.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Крилова М.М.

Ухвала від 20.06.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Крилова М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні